MedLife, liderul pieţii de servicii medicale private din România a raportat o cifră de afaceri de 126 milioane lei aferentă primului semestru din acest an, în creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 100 milioane lei. Cele mai mari venituri au fost generate de segmentul corporate, care a înregistrat o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, ponderea totală a acestuia în cifra de afaceri fiind de cca 30%; urmat de segmentele de clinici și laboratoare care au avut o contribuție de 26%, respectiv 20% în cifra de afaceri MedLife din primele 6 luni ale acestui an.

Mihai MarcuFoto: MedLife.ro

Citeste si comenteaza pe MedLive.ro

Potrivit reprezentanților MedLife, dezvoltarea favorabilă a business-ului vine și pe fondul investiţiilor greenfield, şi a achiziţiilor susţinute în ultima perioadă care au condus implicit la extinderea considerabilă a business–ul MedLife și creșterea numărului de clienți atât în Bucureşti cât şi în ţară. Astfel, în circa 12 luni compania şi-a mărit portofoliul cu 2 hyperclinci, 2 laboratoare, 3 centre de excelenţă în dermatologie estetică, herniologie și patologia tiroidiană, 3 farmacii, precum şi 5 spitale mono şi pluridisciplinare, reuşind să-şi consolideze poziţia de lider de piaţă mai ales pe segmentul spitalelor private.

„Având în vedere evoluția din primul semestru, avem șanse reale să înregistrăm o cifră de afaceri de 60 de milioane euro până la sfârșitul anului și să depășim estimările inițiale, dar acest lucru depinde și de felul în care va decurge dialogul pe care intenționăm să îl purtăm cu Casa Națională de Asigurări. Momentan suntem destul de supărați de felul în care au fost acordate fondurile pentru 2012, dar și de felul în care s-au făcut departajările pentru acestea, MedLife fiind dezavantajată masiv la acest capitol. Însă, sperăm ca discuțiile pe care le vom iniția cu reprezentanții CNAS să fie urmate și de schimbări favorabile acestui proces de departajare pentru fondurile acordate”, a declarat Mihai Marcu, Președinte CA MedLife.

La ora actuală fondurile oferite de Casa Națională de Asigurări au o pondere mai mică de 8% din cifra de afaceri a companiei, diferența fiind acoperită de segmentul de retail (fee for service) în proporție de 60 – 62% și segmentul corporate în proporție de 30%.

Pe segmentul corporate MedLife a înregistrat în primul semestru peste 45.000 de abonați noi, totalizând în acest moment 200.000 de abonați – cel mai mare număr de abonați din piață. “Este pentru al treilea an consecutiv când reușim să atragem masiv clienți de la concurență și să ne consolidăm poziția de lider, iar acest lucru se datorează și angajaților care, atunci când au posibilitatea să aleagă furnizorul, optează în proporție de 90% pentru serviciile MedLife în dauna concurenței” spune Mihai Marcu.

Trendul ascendent s-a menținut și pe segmentul de retail unde MedLife a înregistrat o creștere de 23% a numărului de pacienți față de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, numărul pacienților din zona de retail (clinici și laboratoare) înregistrați în prima jumătate a anului a fost de 880 de mii persoane, media pacienților care vin zilnic în clinicile MedLife fiind de 4700 de persoane.

Performanțele s-au menținut și în sfera spitalelor private unde MedLife a înregistrat cca 5000 de intervenții chirurgicale și peste 1200 de nașteri în cele șase luni ale primului semestru din acest an. Potrivit reprezentanților companiei, numărul intervențiilor chirurgicale urmează să crească considerabil odată cu deschiderea primului spital privat de urgență din România, lansarea acestuia fiind planificată în cursul anului viitor.

Despre MedLife:

MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală.

Compania acoperă toate zonele de activitate medicală: ambulatoriu, spitale, maternităţi, laboratoare, farmacii, acestea din urmă constituind Sistemul Medical MedLife.

În prezent, MedLife îşi desfăşoară activitatea în 9 Hyperclinici din Bucureşti, Timişoara, Braşov şi Arad; 8 laboratoare proprii de analize; 6 spitale în Bucureşti, Braşov şi Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie şi unul de Obstetrică-Ginecolgie; 3 maternităţi în Bucureşti şi în ţară, 28 de centre medicale generaliste în Bucureşti şi în ţară, 9 centre de excelenţă cu specializare unică, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, şi în colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toată ţara.

Conform studiului internaţional realizat de Reader's Digest, MedLife este pentru al treilea an consecutiv cel mai de încredere brand în rândul românilor la categoria “Clinică Privată”, iar în ultimii patru ani, studiile de piaţă IMAS derulate la nivel naţional plasează constant MedLife drept brandul cu cea mai mare notorietate pe toate segmentele: spital privat, clinică-centru medical, laborator medical. De asemenea, MedLife a câștigat anul acesta premiul „Superbrands” la categoria „Clinici private”.

Citeste si comenteaza pe MedLive.ro