Calatorie prin Univers - observatii astronomice la Piata Universitatii

de D.S.     HotNews.ro
Miercuri, 29 iulie 2009, 17:57 Actualitate | Cultură

Harta cerului in luna iulie 2009
Foto: Observatorul Astronomic din Bucuresti
Cu ocazia Anului Astronomic International, Observatorul Astronomic „Amiral Vasile Urseanu” organizeaza sambata, 1 august, incepand cu ora 19:15, la Piata Universitatii, in curtea Muzeului Municipiului Bucuresti, o seara de observatii astronomice.

Participantii la eveniment vor putea admira diferite obiecte ceresti, prin cel mai mare telescop al Observatorului. Observatiile astronomice se vor face incepand cu ora 21:30.

In paralel, din ora in ora, incepand cu ora 19:15, vizitatorii vor putea viziona o prezentare de planetariu digital „Calatorie prin Univers”.

Observatiile si prezentarea de planetariu se vor face gratuit.

Astfel de observatii astronomice si program de planetariu digital se vor desfasura in fiecare luna (26 septembrie, 25 octombrie, 29 noiembrie) in cadrul unui program de popularizare a astronomiei initiat de Observatorul Astronomic din Bucuresti. Observatiile se vor face numai daca cerul este senin, iar spectacolul de planetariu indiferent de conditiile meteo, informeaza siteul Observatorului Astronomic.

Observatorul Astronomic “Amiral Vasile Urseanu” este singurul observator din capitala deschis publicului. Situat pe Bd. Lascar Catargiu, nr.21, intre Piata Romana si Piata Victoriei, Observatorul este deschis in fiecare marti, vineri si sambata incepand cu ora 19:30 pana la ora 22:00.

Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

Observator (Luni, 3 august 2009, 18:56)

Sorina [anonim]

Puteti vizita si Observatorul astronomic din cadrul Palatului National al Copiilor din Bucuresti.