Datele Studiului National de Audienta (SNA) pot fi date publicitatii incepand de joi.

Iann noteaza pe blogul lui ca se inregistreaza scaderi atat in randul cotidianele nationale, intre 1 si 10%, cat si in randul saptamanalelor, insa, in cazul celor din urma, scaderile nu sunt semnificative.

Pe segmentul all urban, cresteri importante se consemneaza in dreptul cotidienelor Ziarul Financiar (+ 5%) si Cotidianul (+ 20%). Iulian Comanescu scrie pe blogul sau ca ziarul Cotidianul a avut succes cu inserturile, cresterea sa fiind spectaculoasa.

La aceasta crestere au contat si campaniile si actiunile de imagine, fiindca SNA-ul masoara si awareness-ul.

Comanescu este de parere ca Ziarul Financiar are in continuare succes, fiind singurul cotidian romanesc care evolueaza pe o nisa clara: tematica separata (business), pret mare de coperta, venituri bune din publicitate, tiraj mai mic decat altele, rentabilitate.

Potrivit lui Iann, pe segmentul de saptamanale cresteri importante au cunoscut Libertatea pentru femei, Saptamana Financiara si Sapte Seri. Pe segmentul revistelor bilunare, doar Ciao are o crestere de 3%.

Si ziarele de sport scad, in primul rand datorita faptului ca in datele SNA nu a fost inclusa perioada campionatului mondial din 2006.