Ceasul care masoara audienta

de David Morar     Cotidianul
Marţi, 22 februarie 2005, 0:00


Telecontrol, o companie detinuta de GfK, are in testari, in mai multe tari printre care si America, o noua varianta de barometru pentru rating. Ceasul, caci despre un ceas este vorba, este cea mai putin intruziva metoda. O premiera ar fi aceea ca aparatul citeste si print-urile si spectacolele de cinema, nu numai radioul sau televizorul.

„Mediawatch“ functioneaza foarte simplu, avind un microfon care inregistreaza de trei ori intr-un minut reusind astfel sa aiba o acuratete de 20 de secunde. Mai apoi, din imensa baza de date ce se afla in Germania, se alege un post de radio, tv, sau chiar un film care seamana cu ceea ce s-a inregistrat. Un ceas poate inregistra date timp de patru saptamini inainte de a fi schimbat.

Un test recent din Marea Britanie, a carui acuratete a fost pusa la indoiala de catre Telecontrol, a demonstrat ca „Mediawatch“ nu reuseste sa prinda destule date pentru a putea furniza un raport corect. Oficialii sint foarte optimisti, sperind ca acest dispozitiv sa fie folosit la scara globala cit de curind.


















64 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică