Umbrela Ogilvy s-a extins peste Red Cell si 141

de     Capital
Joi, 3 noiembrie 2005, 0:00


Agentiile Red Cell si 141, firme care au fost preluate la inceputul acestui an de catre Ogilvy Group ca urmare a deciziei grupului WPP de a-si consolida afacerile in Romania, s-au integrat fizic sub umbrela Ogilvy. Ca urmare a acestei integrari in Ogilvy Group, compania Red Cell Romania a devenit OgilvyOne Romania.

Firma 141 Romania va continua sa functioneze distinct ca retea specializata in retail si activare a Ogilvy Group. Pe de alta parte, Cristofor Iosub, care pana de curand a ocupat functia de Client Service Director al companiilor OgilvyOne si 141, a fost promovat in functia de Deputy Managing Director al celor doua firme. El va lucra sub coordonarea Manuelei Necula, Head of Country Ogilvy Romania.

In prezent, in grupul Ogilvy Romania opereaza urmatoarele agentii: Oglivy&Mather – advertising, MindShare – media, Ogilvy PR, Media Insight – media, 141 – retail si activare. OgilvyOne – advertsing/comunicare neconventionala/CRM.

Gav are un leasing placut la Raiffeisen

Agentia de publicitate gav/balkanski a dezvoltat strategia de comunicare si creatie a campaniei de imagine pentru Raiffeisen Leasing, intitulata "Leasing placut!" Conceptul creativ este centrat in jurul unei... tablete de ciocolata. Campania se deruleaza in presa si outdoor-transit.

Echipa gav/balkanski a fost formata din: Victor Oancea (fotograf), Dana Cavaleru (copywriter), Marius Rosu (director de creatie si AD).

McCann a ajuns in "tara laptelui ales"

Agentia de publicitate BV McCann-Erickson a lansat o noua campanie pentru brandul LaDorna. Este pentru prima data in istoria companiei cand LaDorna vorbeste despre valorile care au consacrat-o ca un brand corporatist. LaDorna e identificata cu "tara laptelui ales".

Grupul LaDorna si agentia McCann au tinut sa transpuna esenta brandului intr-un mod explicit pentru consumatori, unificand in acelasi timp toate produsele sub aceeasi umbrela. Distributia McCann a fost: Demetra Garbasevschi, account, Adela Dan – copywriter, Adriana Pascan – art-director, Liliana Martin – media-planner, Tiberiu Munteanu – producator, Paolo Amelie – regizor. Spotul TV a fost realizat la Castel Film.

Odyssey "simte placerea" cu Love Plus

Odyssey Communication este agentia care semneaza al doilea spot din campania "Simti numai placerea", lansata la inceputul acestui an, pentru prezervativele Love Plus.

Campania propune o schimbare de perceptie: prezervativul nu numai ca protejeaza, "dar te lasa sa te concentrezi pe ce conteaza cel mai mult in pat, placerea!" Distributia Odyssey: Valentin Suciu, Florina Moisi, Valeriu Borcos, Irina Pencea, Loredana Banica, Ana Patriciu. Casa de productie a fost Multimedia Est.



















80 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri