Autodesk, producator de software de proiectare pentru PC, a demarat o campanie de comunicare impotriva pirateriei software. Obiectivele acestei campanii sunt, pe de o parte, informarea managerilor de companii asupra implicatiilor legale si morale pe care le presupune utilizarea de software ilegal si, pe de alta parte, oferirea de asistenta strict confidentiala in vederea licentierii.

Campania, gestionata si dezvoltata de distribuitorul roman, A&C International, se inscrie in politica internationala a companiei Autodesk de protejare a drepturilor intelectuale legate de produsele software, avand girul lui Jean-Paul Seuren, License Compliance Manager - coordonatorul luptei impotriva pirateriei software Autodesk din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

Campania de comunicare este insotita de si de o noutate in materie de facilitati comerciale pe acest segment de piata: contractul de legalizare.

“Exista numeroase firme de succes in Romania ale caror sedii sunt impartite in doua: o sala de conferinte la parter, dotata cu un computer pe care este instalat, legal, cea mai ieftina si „minimala” versiune de AutoCAD si un subsol cu numeroase statii grafice ruland programe specializate Autodesk, full version. Fara licenta, evident.

Pana de curand, orice control software „se oprea” in sala de conferinte, insa de acum speram ca cei in masura vor cobori si in subsolul afacerii”, a declarat Cristian Dumitrescu, presedintele A&C International.

Mixul de marketing include o componenta de advertising cu cinci machete publicitare introduse in presa centrala si de specialitate, indoor advertising, comunicare virala ce va fi distribuita din „inbox in inbox”, un program de media relations, un direct mail distribuit catre mii de companii din Romania si telemarketing.