Cu toate ca atacurile de tip phishing se inmultesc alarmant, recoredmena fiind BRD, bancile nu par interesate sa isi upgradeze sistemul de securitate, lucru care s-ar putea lasa, in timp, cu renuntarea unor clienti la serviciile bancilor slab securizate.

Ieri mi-a ajuns in cutia postala electronica cea mai recenta "teapa" a phisherilor: am fost invitat ca, alaturi de alte mii de posesori de card, sa particip la un pretins sondaj efectuat de BRD, de pe urma caruia urma sa castig colosala suma de 20 de dolari. Ce aveam de facut pentru asta? Nimic "grav": sa-mi dau datele de pe card, inclusiv codul PIN.

Este pentru a nu stiu cata oara cand BRD - Groupe Societe Generale e tinta unei tentative de frauda, cu mesaje e-mail.?Banca a aratat ca sistemul sau informatic nu este afectat, intrucat acest tip de fraude se bazeaza doar pe inselarea increderii clientilor si a reamintit acestora ca BRD nu solicita niciodata date confidentiale prin e-mail sau internet, iar clientii nu trebuie sa dezvaluie nimanui, nici macar reprezentantilor bancii, codul PIN.

Integral in Gandul