O serie de contracte prin care fosta Autoritate Nationala pentru Turism (ANT) a achizitionat servicii de publicitate, in 2006, incalca legea. Aceasta este concluzia verificarilor facute, luna trecuta, de inspectorii Departamentului de Control al Guvernului (DCG).

Acest dosar va fi cercetat de procurorii Departamentului National Anticoruptie. In urma primului contract, suma de 5.356.000 lei a fost platita firmei Smart Advertising ca sa realizeze cinci spoturi TV si cinci bannere pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica, intr-o campanie publicitara internationala.

Potrivit licitatiei, contractul trebuia castigat de firma cu cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic. Comisia de evaluare a selectat, din trei participanti, firma Smart Advertising Bucuresti, care a oferit un pret de 3,4 ori mai mare decat alta companie, a declarat Emanoil Negut, seful DCG. Spoturile nu au fost difuzate, iar bannerele nu au fost livrate ANT.

Un al doilea contract „dubios” in valoare de peste 3 milioane de lei, a fost incheiat cu aceeasi firma pentru difuzarea unor spoturi pe canalele nationale de televiziune.

Integral in EvZ