FOTOGALERIE Sedinta decisiva pentru Bucuresti: Consiliul General decide joi daca aproba investitii de circa 925 milioane lei pentru amenajarea mai multor spatii publice in centrul orasului, piste de biciclete si parcari subterane UPDATE Proiectele nu s-au discutat din lipsa de cvorum

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 26 mai 2016, 13:33 Actualitate | Administratie Locala

Colaj articol PIDU
Foto: Hotnews
Consiliul General al Municipiului Bucuresti decide joi daca aproba studiile de fezabilitate pentru 19 proiecte care vizeaza amenajarea mai multor parcari subterane, piatete si bulevarde din centrul Capitalei si amenajarea a doua muzee. Proiectele fac parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana, o strategie care ar urma sa dea o nou fata centrului orasului, iar valoarea estimata a celor 19 proiecte se ridica la circa 925 milioane lei (205 milioane de euro). Studiile de fezabilitate bat in cuie proiectele si stabilesc costurile aferente investitiilor. Proiectele urmeaza a fi depuse pentru accesarea de fonduri europene, deoarece din bugetul Primariei Capitalei, circa 1 miliard de euro pe an, este greu de crezut ca se vor realiza. Chiar si cu finantare europeana, cofinantarea municipalitatii este de 10%, circa 20 milioane de euro.


Printre proiectele ce se vor discuta se numara: amenajarea Pietei Constitutiei si a unui parcaj subteran pe trei niveluri, amenajarea unui pod pietonal peste Dambovita in dreptul strazii Lipscani si doua parcaje subterane, reamenajarea Parcului Izvor, reamenajarea spatiului verde de la Sala Paltului si construirea a doua parcaje subterane, un traseu de piste de biciclete in centrul orasului, un muzeu al multiculturalismului pe str Franceza, etc.


Proiectele ce vor fi discutate joi sunt urmatoarele:


1. Pod Mihai Voda

Proiectul prevede amenajarea unui pod pietonal si pentru biciclisti peste Dambovita, in dreptul strazii Lipscani si parcaje subterane cu 227 locuri parcare. Valoarea proiectului se ridica la 142 milioane lei.

"Se propune realizarea unui pod pietonal si pentru biciclisti, care traverseaza Dambovita si Splaiul independentei in dreptul strazii Lipscani. Podul este conceput sub forma unei camere urbane incluzand functii publice: spatii de intalnire, platforme de observatie si odihna. La nivel cultural, podul este un simbol al memoriei colective a omunitatii, trasand in mod simbolic vechiul Pod Mihai Voda, distrus in anii 80. In legatura cu acest pod se vor amenaja si doua spatii urbane de tip piata. De asemenea se propune realizarea a doua parcaje subterane, unul in coltul de este al Parcului Izvor Hasdeu si unul pe Splaiul independentei, in zona scuarului Lipscani", se arata in proiectul de hotarare.



2. Podul Calicilor - ansamblul Domnita Balasa, parcaj subteran, amenajare urbana Palatul de Justitie



Proiectul propune in principal reconstruirea fostului pod al Calicilor peste Dambovita si conectarea centrului vechi al orasului cu zona din spatele Palatului de Justitie. In plus, se propune reamenajarea parcului Sf. Apostoli, construirea unui parcaj de circa 300 de locuri sub o parte din parc, si regandirea circulatiei auto din zona. Valoarea proiectului este de 103,5 milioane lei si se estimeaza ca va fi gata in 35 de luni de la inceperea lucrarilor.



3. Amenajarea Pietei  Constitutiei si a unui  parcaj subteran


Proiectul propune construirea unui parcaj subteran sub piata de circa 1000 de locuri si reamenjararea spatiului de la suprafata. Valoarea estimata a proiectului este de  circa 206 milioane lei si se estimeaza ca va fi gata in  30 luni de la inceperea lucrarilor.


4. Reconditionare si crearea structurii de sprijinire a afacerilor la Curtea Mestesugarilor

Proiectul propune revitalizarea Curtii mestesugarilor din Centrul Istori, iar valoarea sa este de 6,6 milioane lei. Se estimeaza ca va fi gata in 9 luni.

"Imobilul din Covaci 13 are subsol, parter si etaj. Acesta se afla intr-un stadiu avansat de degradare, atat datorita vechimii cat si datorita modificarilor realizate in timp. Constructia din inceputul secolului 20 nu
mai respecta cerintele de siguranta contemporane, iar riscul unui seism care sa o afecteze este foarte mare. Constructia are un impact negativ asupra calitatii Centrului istoric al Bucurestiului, atat din punct de vedere social, cultural cat si economic. Constructia in prezent fara functiune, va fi conservata, consolidata, protejata si redata circuitului turistic - economic. Necesitatea valorificarii acestei constructii din Centrul vechi vine din doua directii. Pe de-o parte, Centrul Vechi are o valoare culturala deosebita, iar prin readucerea acestui imobil in circuitul turistic si economic, completam atmosfera acestuia intr-o maniera de siguranta si eleganta. Pe de alta parte, Centrului vechi ii lipsesc elemente care i-au dat caracterul de cartier comercial, de spatii pentru negustori si mestesugari, imobilele fiind preponderent ocupate de baruri si cafenele. Micii mestesugari, printre care bijutieri, cizmari, olari, tind sa dispara", se arata in proiectul de hotarare.

5. Modernizare spatiu urban public Sala Palatului cu parcaj subteran (Sud)


Proiectul presupune amenajarea unui parcaj subteran pe 3 niveluri, cu 552 locuri parcare. Valoarea proiectului este de 80,8 milioane lei  si se estimeaza ca lucrarea va fi gata in 30 de luni.


6. Modernizare spatiu urban public Sala Palatului cu parcaj subteran (Nord)


Proiectul presupune amenajarea unui parcaj subteran pe 3 niveluri, cu 536 locuri parcare. Valoarea proiectului este de 75,5 milioane lei  si se estimeaza ca lucrarea va fi gata in 17 de luni.


7. Parcaj subteran  Uranus - Piata Rahova

Proiectul presupune amenajarea unui parcaj subteran pe un niveluri, cu 130 locuri parcare. Valoarea proiectului este de 23,6 milioane lei  si se estimeaza ca lucrarea va fi gata in 18 de luni.


8. Traseu prioritar pietonal si de biciclisti


Proiectul presupune realizarea unui traseu pietonal si pentru biciclisti pe mai multe strazi din Centrul orasului. Valoarea proiectului este de 755.000 lei, iar timpul de executie 4 luni.

Traseul este urmatorul:

- str. Smardan intre str. Lipscani si str. Selari
- str Lipscani intre str. Eugen Carada si str. Smardan
- str. Eugen Carada
- strada Academiei intre str. Doamnei si Piata Revolutiei
- Calea Victoriei intre Piata Amzei si str. Gen Berthelot
- str. Episcopiei intre str. Constantin Esarcu si str. Arthur Verona.
- str. Pictor Arhur Verona intre bd. Magheru si str. Xenopol
- str. Xenopol intre str. Eremia Grigorescu si str. Deonisie Lupu
- str. Eremia Grigorescu intre Piata ALexandru Cantacuzino si Piata Lahovary

- str. Tache Ionescu intre Piata Lahovary si str. Mendeleev;
- str. Piata Amzei  intre Piata Amzei si Calea Victoriei;
- str. gen. Berthelot intre str. Lutherana si Calea Victoriei
- str. Lutherana intre str. Stirbei Voda si str. gen. Berthelot
- str. Ion Campineanu intre str. Stirbei Voda si Ion Brezoianu
- str. Ion Brezoianu  intre str. Ion Campineanu si str. Lipscani
- str. Uranus intre Calea 13 Septembrie si Calea Rahovei
- Calea Rahovei intre str. Uranus si bd. Libertatii
- bd. Libertatii- traversare str George Georgescu
- str. George Georgescu intre bd. Libertatii si bd. Unirii


9. Modernizare spatiu public zona Manastirii Antim, inclusiv parcaje


Proiectul presupune amenajarea spatiului public din jurul Manastirii Antim si reorganizarea circulatiei si a parcarilor ce implica reducerea numarului de locuri de parcare de la 182 la 55.
Valoarea proiectului este de 11,5 milioane lei, iar durata de executie de 14 luni.


10. Proiect Cheiul Dambovitei Unirii - Izvor, Splaiul Independentei, Pod Unirii - Pod Izvor

Proiectul presupune amenajarea trotuarelor si a spatiilor publice din zona, valoare proiectului fiind de 27,5 milioane lei, iar durata de executie 18 luni.


11. Nod Intermodal de transport Piata Romana

Proiectul presupune amenajarea trotuarelor de la Piata Romana in zona statiilor RATB si a gurilor de metrou. Valoarea proiectului este de 10,8 milioane lei, iar durata de executie 14 luni.

"La ora actuala, statiile diverselor mijloace de transport in comun sunt raspandite pe o suprafata larga ce se intinde de la Piata Romana la intersectia bulevardului Magheru cu str. Tache Ionescu. Legatura dintre aceste statii este dificila si stanjenita in mod suplimentar de lipsa de coordonare a interventiilor asupra spatiului public.Proiectul propune crearea de spatii diferentiate functional dar integrate ambiental in aceeasi amenajare: cel de asteptare aferent statiilor de autobuz si cel de intalnire si odihna. Statiile de autobuz sunt unificate sub o singura copertina statement si impreuna cu gradenele, care protejeaza iesirile de la statia de metrou, delimiteaza spatiul urban, creand o zona de asteptare si intalnire aparte.Pavajul acestei zone se continua, ca design si culoare, pe cele trei elemente nou construite (2 gradene si copertina statiei), imaginea unitara fiind elementul identitar al spatiului nou creat. Spatiul public adiacent este subordonat acestui ansamblu", se arata in proiect.


12. Reabilitare Bd. Unirii de la Piata Constitutiei la Piata Unirii cu traversare la str. George Georgescu

In prima etapa se propune realizarea parcajului subteran de la Piata Constitutiei pentru decongestionarea traficului si eliminarea parcajelor supraterane din aceasta zona, masura esentiala pentru redarea spatiului suprateran pietonului. A doua etapa presupune ridicarea la acelasi nivel a partii carosabile cu trotuarul si tratarea unitara a pavimentului din Piata Constitutiei, zona Manastirii Antim si a Bd-ului Unirii, precum si realizarea amenajarilor peisagistice si urbanistice in zona de interventie conform PUZ-ului.



Etapa a treia se realizeaza pentru restructurarea circulatiei pe Bd. Unirii prin reducerea suprafetei carosabile la doua benzi pe sens si eliminarea parcajelor laterale, precum si diminuarea numarului de parcari din zona Antim. Restructurarea partii carosabile se va realiza prin delimitarea fata de pietonal prin bolarzi si largirea zonei pietonale aferente fantanilor.

In etapa a patra se propune restructurarea circulatiei auto si pietonale de la nivelul Bd-ului Unirii prin reducerea traficului la un fir pe sens si concentrarea acestuia pe zona de nord fata de axul central, extinderea pietonalului in partea de sud pentru realizarea unei zone deschise pietonale si accesarea spatiului din jurul fantanilor, realizarea pistelor de biciclete, dar si amenajarea peisagistica si urbanistica a spatiilor publice din zona de interventie. Prin aceasta propunere se doreste crearea unei promenade generoase, compusa din spatii publice si o alternare de spatii verzi.

"Datorita latimii mari a bulevardului si a promenadei nou create, pistele duble de biciclete amplasate pe ambele laturi ale bulevardului vor activa trotuarele din proximitatea magazinelor si a pavilioanelor. Acestea nu vor mai fi piste de tranzit, ci pentru plimbare. De asemenea, amplasarea pistelor intre aliniamentele de copaci ar separa spatiul promenadei in doua", spun proiectantii.
68,4 milioane lei - 18 luni


13 Reconfigurare Calea Grivitei intre Gara de Nord si Calea Victoriei

Proiectul presupune reamenjarea arterei, aducerea trotuarelor la nivel cu carosabilul, desfiintarea parcarilor de pe o parte a strazii, amenajarea de trotuare mai late si piste pentru biciclete. Valoarea proiectului este de 30 milioane lei, iar timpul de executie 12 luni.

"Circulatia actuala se realizeaza preponderent in sens unic, avand o mica portiune cu dublu sens (intre Bdul. Dacia si Str. Constantin Budisteanu). Latimea strazii este variabila si se folosesc, in general, 2 benzi de circulatie de-a lungul tronsonului, restul profilului stradal fiind utilizat ca spatiu de parcare. Propunerea prezentata prin studiul de fezabilitate urmareste cresterea potentialului de promenada prioritizand pietonii si biciclistii, printr-o serie de interventii ce pastreaza si intaresc caracterul secvential al tronsoanelor strazii", se arata in proiectul de hotarare.



14. Reconfigurare Calea Mosilor intre Strada Baratiei si Bulevardul Carol I


Proiectul presupune reamenjarea arterei, coborarea trotuarelor la nivel cu trotuarul, eliminarea parcarilor ad-hoc si amenjarea de spatii pietonale si piste pentru biciclete. Se va ajunge de la 60 de parcari la 30.
Valoarea proiectului este de 24,3 milioane lei, iar timpul de executie a lucrarii 12 luni.



15.  Proiect amenajare si modernizare Parc Izvor Hasdeu

Proiectul propune reamenajarea parcului Izvor, valoarea sa fiind de 63 milioane lei, iar durata de executie 18 luni.

"Se propune transformarea lui dintr-un maidan plantat intr-un parc urban reprezentativ pentru centrul Bucurestiului, o anticamera cu doua intrari: spre Muzeul National de Arta Contemporana si, opus, spre centrul istoric al Bucurestiului. Aleiile pietonale ale parcului vor fi trasate pe locul vechilor strazi ale cartierului Uranus si se va reface simbolic topografia zonei, cum era ea inaintea demolarilor din anii '80. Se va reface partial si dealul Manastirii Mihai Voda si se va construi un memorial/ spatiu expozitional ingropat in zona fostei Manastiri Mihai Voda", explica arhitectii.

 16. Punerea in valoare a monumentelor de for public

Proiectul presupune punerea in valoare a statuilor de pe traseul cultural prin amenajarea spatiilor din jurul acestora. Valoarea sa este de 11,7 milioane lei, iar timpul de executie 12 luni.

Statuile incluse sunt:
- Ansamblul Monumentul luliu Maniu
- Monumentul si fantana Luigi Cazzavilan
- Monumentul Mihail Kogalniceanu
- Monumentul lui C.A. Rosetti
- Monumentul Kilometrul 0
- Monumentul Constantin Brancoveanu
- Monumentul Barbu Catargiu
- Monumentul Lupoaica Romei
- Monumentul Alexandru Lahovary
- Ansamblul monumental Rondul Roman
- Monumentul Ion I.C.Bratianu
- Monumentul Alergatorii
- Statuia lui M. Eminescu
- Statuia lui I.L. Caragiale
- Monumentul Gh.Gr.Cantacuzino
- Monumentul lui Corneliu Coposu


 17. Modernizare spatiu public urban Piata de Flori George Cosbuc

Proiectul presupune reamenajarea spatiului public de la Piata de Flori. Valoarea sa este de 17, 3 milioane lei, iar timpul de executie 12 luni.


"La Piata de Flori" este eliminata functiunea de piata agro-alimentara. Inspre Calea Rahovei este propusa salubrizarea terenului si eliminarea constructiilor cu caracter improvizat. Sunt propuse a fi reabilitate si refunctionalizate corpul dinspre Bd. Cosbuc si corpul de piata construit  in aceeasi perioada, dinspre calea Rahovei. Cele doua ganguri ale cladirii pietei, in prezent obturate, vor fi redate in folosinta, realizand un parcurs coerent intre cele doua jumatati ale terenului , care pana acum  functionau independent ca piata agro-alimentara, si piata de flori improvizata. Porticul Pietei Cosbuc se continua cu parcursuri agrementate cu copertine care apara de soare si intemperii varietatea de flori, si mese care te invita la pranz sau si numai la un ceai", propun arhitectii.

18. Proiect restaurarea catacombe Hanul Stavropoleos si amenajarea spatiului public adiacent

Proiectul presupune restaurarea catacombelor de la Hanul Stavropoleos, acum ingropate si amenajarea unui mic muzeu. Valoarea proiectului este de circa 13 milioane lei, iar durata de executie 24 luni.


19. Construirea Muzeului multiculturalismului
Proiectul prevede amenajarea unui muzeu in cladirea de pe strda Franceza nr. 68. Proiectul presupune consolidarea si restaurarea imobilul, valoarea acestuia fiind de 9 milioane lei, iar durata de executie 9 luni.


"Scopul principal al muzeului este cresterea tolerantei si incluziunii sociale, demontarea prejudecatilor si formarea prin educatie a unui public capabil sa evalueze ceilalti membri ai societatii pe baza unui set de princpii si nu pe baza apartenetelor la o cultura sau alta. Pentru turisti, un muzeu de mici dimensiuni care poate fi parcurs cu usurinta in timpul vizitarii Centrului vechi si care ofera expozitii si evenimente variate este un element valoros de viata urbana care indica gradul de cultura al orasului pe care il viziteaza", se arata in proiectul de hotarare.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
4427 vizualizari
  • +3 (9 voturi)    
    ãla e "pod"? (Joi, 26 mai 2016, 13:50)

    Codruta N [utilizator]

    Uratenia aia din prima poza e "pod"??
    Un pod trebuie sa fie o lucrare de arta, un spatiu care sa sugereze deschidere, miscare, libertate, legaturi intre oameni samd - NU o cutie urata ca aia din poza!

    In afara de asta: CUM va afecta cutioiul acela urat peisajul general? vederea spre celelalte parti ale orasului, de-a lungul si de o parte si alta a Dambovitei?

    Da' chiar asa: ãla care a proiectat uratenia aia chiar e arhitect? >:
    • 0 (2 voturi)    
      betonazism (Joi, 26 mai 2016, 17:43)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Fac poze attractive ca sa ascunda lipsa de imaginative si de professionalism.

      Mai mult, Bucurestiul este codasa capitalelor europene la spatiu verde si unul dintre cele mai urate orase posibil din Europa (nu chiar din lume, ca mai sunt si bidonvill-uri...).

      Asta, printer altele si din incultura estetica si din lacomie.

      Cum ar putea sa fie altfel cand in scoala educatia estetica este inlocuita in unel cazuri 100% cu matematica si romana?! Ca si muzica de altfel...

      Fara pic de educatie estetica, crescuti intr-un mediu al hidosului si artificialului oribil, micii cetantei devin marii cetateni, consilieri, primary etc. Toti atasati uratului mai tare decat pisica de strachina cu lapte.

      La costum si cravata, copiate si alea de prin filme, consilieri si primary, stau tepeni la televizor ilustrand intepeneala gandirii, vestejirea simtului esthetic, apetenta pentru oribilitati betonate si sublime cladire goala, ca si craniile lor plesuve si pe afara si pe dinauntru.

      Cand aud cuvantul "pom" le vine sa scoata buldozerul...
  • +6 (8 voturi)    
    . (Joi, 26 mai 2016, 15:53)

    AdiSun [utilizator]

    Proiectele nu sunt realiste, lipsesc masinile parcate peste tot
  • +1 (3 voturi)    
    serios? (Joi, 26 mai 2016, 15:55)

    CrisHova1 [anonim]

    Oare nimeni nu verifica contractul pentru PIDU. Nu cumva proiectele astea erau de prin 2010 si cica se luau fonduri europene din perioada 2007-2013?? Oare care este firma care va efectua aceste SF-uri?
  • 0 (4 voturi)    
    din 925 milioane RON, se poate fura mult.... (Joi, 26 mai 2016, 16:01)

    bancher [utilizator]

    asa ca proiectul se va aproba fara nici o problema.
    Vor avea de unde fura primarul general si consilierii...
    • 0 (0 voturi)    
      poate... (Joi, 26 mai 2016, 17:17)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Doar ca astia nu mai sunt la fel de interesati, pt. ca va fi alt primar si alti consilieri ;)
  • +1 (5 voturi)    
    semidocti si criminali (Joi, 26 mai 2016, 16:04)

    Dedalus [utilizator]

    Astia tot nu au inteles ca spatiul verde este essential pentru un oras!

    Vor supracosntrui la maxim, pana cand isi vor scuipa plamanii in batista, ei si copii lor, din lipsa de oxigen si poluare.

    Obesia pentru constructii si betoane este proprie analfabetilor si inconstientilor, precum si tuturor scursurilor umane care iau spaga din constructii.

    Isi zidesc de fapt copii la temelia acestor constructii urate, inutile si nesimtite. Daca si I-ar zidi doar pe ai lor, ar mai fi ce ar mai fi. Dar ii zidesc si pe ai nostril.
  • +1 (5 voturi)    
    smekeri de doi bani (Joi, 26 mai 2016, 16:07)

    Dedalus [utilizator]

    Mie mi se par toate niste uratenii fara margini. Nu vezi ca pun personaje la greu si forteaza perspectiva, doar-doar nu se va vedea in ce pana de inspiratie sunt.

    Plus ca se vede ca nu au auzit de spatiu verde.

    Fac planuri uriase, nefezabile si urate cu spume, betnoari si cladiri cat toate zilele care vor sta mai mult goale.

    Dar in timpul asta parcurile se restrang si scolile nu primesc bani pentru dotarile din laboratoare.

    Oua stricate in cap le trebuie astora.
  • 0 (2 voturi)    
    "punere in valoare monumente" >: (Joi, 26 mai 2016, 17:20)

    Codruta N [utilizator]

    Pun pariu ca asta o sa insemne sa TAIE toti copacii din jurul lor si sa le inconjoare cu "biscuiti" de beton si felinare "solare" de la chineji :P

    Asa cum au facut dobitocul din Alba Iulia si boul de la Iasi (si altii de prin alte parti, mai putin notorii), cu copacii de acolo! >:
    • 0 (0 voturi)    
      curcubeul fara verde (Joi, 26 mai 2016, 19:19)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Mai rau: vor inlocui si iarba cu pietris prins cu prenadez, cum au facut in sectorul 3 ...

      Nici prin cap nu-ti trece ce masuri de tortura a spatiilor verzi isi pot imagina.

      Ce zici de bordurarea excesiva, prin dantelarea marginilor carosabilului? Impusca doi iepuri dintr-un foc: scapa de pomii de marginea drumului si fac rost si de muuulte oportunitati de cumparare de bordure. Unde mai pui ca mai scad si locurile de parcare prin aceasta kestie ingenioasa.

      Evident ca astia nu au auzit nimic de pastrarea spatiului verde iar depre oxigen cred probabil ca e asa un gaz care ti se da cand esti beat mort ca sa-ti reviii.. :-)

      Astia nu ar trebui ingropati sau arsi cand mor, ci prinsi intr-un bloc de beton. Petrnu ei Raiul nu e "un loc cu verdeata" ci un "loc cu betoneata"! :-)
  • +3 (3 voturi)    
    La asa locuitori, asa oras (Joi, 26 mai 2016, 17:29)

    Havel [utilizator]

    Mentalitatea "Gica Contra" si habarnismul generalizat este o piedica majora pentru schimbarea orasului. Din cauza asta a aparut curentul Nicusor Dan...tot felul de "conservationisti", hipsteri de Centru Vechi si comunistoizi lupta pentru "Salvarea Bucurestiului"....pentru incremenirea lucrurilor in stadiul actual, haotic si lipsit de perspectiva.

    Faptul ca oamenii critica proiectele (foarte bune) care sunt incluse in viitorul PIDU, demonstreaza cam cat creier au in cap "salvatorii" Bucurestiului, nicusordanii hipsteri si franari.
  • +1 (1 vot)    
    sa plateasca din buzunar cand scade spatiul verde! (Joi, 26 mai 2016, 19:25)

    Dedalus [utilizator]

    As vrea si eu sa vad o comparative intre spatial verde actual si spatial verde dupa realizarea proiectelor.

    Si tare as mai vrea sa vad o strategie clara de CRESTERE a spatiului verde din Bucuresti si de eliminare a imbecilitatilor inutile care au mancat din spatial verde fara nici un avnataj.

    Iar cei care au apobat acoperirea cu pietris prins cu prenadez a spatiilor verzi - as vrea sa plateasca din banii lor personali reabiitarea acestor portiuni (trecerea la acoperirea cu iarb si flori).

    Ar fi foarte interesant cum ar vota consilierii daca pentru fiecare metro patrat de spatiu verde disparut ar scaote din buzunarul lor popriu cate 10 lei...
  • +1 (1 vot)    
    . (Vineri, 27 mai 2016, 10:54)

    albastru de Romania [utilizator]

    anul trecut s-a pus granit in zona piata unirii , in fata la hanul lui manuc, magazinul unirea, de catre marea firma euroconstruct.
    cred ca 10% din placi joaca deja, asa bine au facut ei lucrarea.

    tot orasul e o mare bataie de joc


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă