UPDATE Accident grav in Buzau: Doua minore au fost lovite de un TIR, una dintre ele a murit; Marian Oprisan si Nicolae Banicioiu au acordat primul ajutor victimelor

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 5 aprilie 2013, 20:16 Ultima ora


Doua surori, de 11 si, respectiv, 15 ani, au fost lovite de un TIR, vineri seara, in zona localitatii buzoiene Limpezis, in apropierea unei treceri de pietoni. Una dintre victime a murit, iar cealalta este in coma. Martori ai accidentului au fost seful Consiliului Judetean Vrancea, Marian Oprisan, care a sunat la 112, si ministrul Tineretului si Sportului, Nicolae Banicioiu, care le-a facut masaj cardiac victimelor.

UPDATE: Potrivit purtatorului de cuvant al Inspectoratului de Politie Judetean Buzau, comisarul sef Florian Crucianu, accidentul s-a produs pe DN 2 E 85, in localitatea Limpezis, un sofer de 28 de ani din Suceava acrosand se pare pe trecerea de pietoni doua surori in varsta de aproximativ 11 si 15 ani. Victimele au fost transportate in stare grava la spital.

"Minora de 15 ani a decedat, iar cealalta a fost transportata cu un elicopter MAI la un spital din Capitala si s-a intocmit dosar penal pe numele soferului, dar din primele cercetari nu rezulta ca acesta nu era baut", a spus Crucianu, citat de Agerpres.

Medicii buzoieni sunt rezervati in privinta sanselor de supravietuire ale fetei de 11 ani, care este in coma.

Martor al accidentului a fost presedintele Consiliului Judetean (CJ) Vrancea, Marian Oprisan, care venea dinspre Bucuresti spre Buzau, relateaza Mediafax.

Oprisan a spus ca TIR-ul se deplasa "destul de rapid", iar soferul a incercat sa le evite pe cele doua fete, insa le-a lovit cu partea din spate a autovehiculului.

"Veneam dinspre Bucuresti catre Buzau, am observat ca TIR-ul rula destul de rapid. Am ajuns in Limpezis, am vazut fetele pe trecerea de pietoni, am redus viteza, soferul TIR-ului, care venea din spate, le-a vazut tarziu si probabil, avand greutate, n-a mai putut sa franeze pana in trecere. A incercat sa evite imapctul, a efectuat o manevra, TIR-ul a iesit de pe sosea, dar le-a lovit pe cele doua fete cu partea din spate", a declarat, vineri, pentru Mediafax presedintele CJ Vrancea, Marian Oprisan.

El a mai spus ca imediat dupa producerea accidentului la fata locului a ajuns si ministrul Tineretului si Sportului, Nicolae Banicioiu, care circula dinspre Buzau spre Bucuresti, el participand la alegerile pentru desemnarea presedintelui PSD Buzau.

"Am oprit si eu si el. Nicu Banicioiu le-a facut masaj cardiac amandurora, eu am sunat la ora 18.00 la 112, dupa care l-am sunat personal pe Raed Arafat. Cele doua fete au fost preluate de doua ambulante, iar starea lor era grava. De fapt, una dintre ele este in stare mai grava, dar va veni un elicopter sa o transporte de la Buzau la Bucuresti", a adaugat Oprisan.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


7666 vizualizari

  • +9 (13 voturi)    
    Eroii neamului (Vineri, 5 aprilie 2013, 20:37)

    V.R. [utilizator]

    Ma intreb oare cati romani au murit din cauza faptului ca M.Oprisan si N.Banicioiu si-au insusit ceea ce nu este al lor. Cati romani au murit din cauza ca spitalele nu au bani nici macar de pansamente, sau ca nu au bani sa dea suficienta mita doctorilor si asistentelor, in timp ce Banicioiu impreuna cu alti se desfatau cu niste tinerele platite din bani furati de la stat.
    • +2 (4 voturi)    
      Deci la celelalte ai raspunsul (Vineri, 5 aprilie 2013, 21:56)

      La Tour Eiffel [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

      Deci la intrebarile cu cine a inchis spitale iar pe ramase le-au lasat fara finantare si personal inteleg ca ai raspunsurile deja. Pentru ca eu cred ca mai multi romani au murit din aceste cauze decat ca s-ar fi dus Banicioiu la fete.
  • +2 (6 voturi)    
    ? (Vineri, 5 aprilie 2013, 20:40)

    gogu_demagogu [utilizator]

    știe cineva care e rolul ultimei fraze din știrea asta?
    • +2 (2 voturi)    
      :) (Vineri, 5 aprilie 2013, 21:14)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gogu_demagogu

      Nicolae Banicioiu a participat la alegerile alesului Constantin Boscodeala. sunt niste detalii care nu prea isi au sensul in articolul asta:))
  • +5 (7 voturi)    
    ufff (Vineri, 5 aprilie 2013, 21:27)

    Xorciser [utilizator]

    Imi pare foarte rau de ce s-a intamplat.

    Dar totusi ar fi bine ca oamenii sa fie educati ca TIR-ul nu e masina mica, sa opreasca in 10 metri.
    • +3 (3 voturi)    
      Adevarat. (Vineri, 5 aprilie 2013, 22:26)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Educatia ar trebuie inceputa cu soferii si apoi continuata cu pietonii - in special copiii care nu au inca simtul inertiei destul de dezvoltat.
    • +3 (3 voturi)    
      tirul? (Vineri, 5 aprilie 2013, 22:51)

      lokkos [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Si 'tir-ul' ar trebui educat.
      Daca are statia pornita si stie ca nu e nici un radar pe traseu ii da prin localitati cu 80-90 km/h. Sa-i vezi cum depasesc autoturismele prin localitati de zici ca sunt la raliu. Ce sa-i mai ceri sa opreasca la treceri ???
      • +1 (3 voturi)    
        corect... (Vineri, 5 aprilie 2013, 23:27)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui lokkos

        Dar un pic de prevedere din partea pietonilor (si a biciclistilor!) ar fi buna pt a evita tragedii... cand viata iti poate fi pusa in pericol e bine sa nu te bazezi doar ca altul respecta regulile. Uneori nu o fac.

        Trecerea de pietoni nu e o garantie absoluta. Din pacate. Mai ales pe drumuri europene intens circulate, unde se merge in coloana...
        • +1 (1 vot)    
          victima este vinovata? (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 16:05)

          vulpescu [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          Sa vezi tu ce garantie sunt trecerile de pietoni in Canada unde pe linga o puscarie fina ti se poate ridica definitiv carnetul de conducere daca faci asa ceva.
          • +1 (1 vot)    
            corect.... (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 19:51)

            thebblack [utilizator] i-a raspuns lui vulpescu

            soferul ramane fara carnet PE VIATA. pietonul ramane FARA VIATA.

            nu incerc sa ma fac avocatul diavolului, dar si traversarea pe trecere se face respectand anumite reguli. cum ar fi asigurarea ca o poti face in siguranta. evident asta nu il disculpa pe soferul autotrenului dar ii creaza circumstante atenuante.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 16:55)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui lokkos

        @lokkos:
        nu iau apararea soferilor de TIR dar ai idee in cat timp s-ar traversa tara asta cu viteza legala (inclusiv restrictiile)? Pur si simplu ar inceta sa functioneze transporturile. Ai idee ca din cauza iresponsabilitatii primariilor soselele traverseaza o imensa localitate aproape continua? Ca drumurile sunt pavate cu cadavre de caini morti facute una cu asfaltul? Ca pe zeci sau sute de km intregi nu se mai cunosc nici un fel de marcaje rutiere iar indicatoarele sunt obturate de copaci sau reclame? Tara in care pe toata lumea doare in cot de toata lumea. Evenimente salbatice intr-o tara de salbatici. Da, de moartea fetei e vinovat inclusiv dl. Oprisan care in calitatea de presedinte CJ avea atributii in sensul asta. Nu pot decat sa ma rog pt fata care a murit, pt cea care a ramas in viata sa supravietuiasca, pt familii si chiar pt amaratul ala care a avut ghinionul sa comita accidentul si care probabil era contracronometru sa-si livreze marfa pe care o cumpara din market cei care critica pe forumuri. Vinovatii adevarati sunt autoritatile, drumarii si politia. Si nesimtirea generala.
        • 0 (0 voturi)    
          Știm (Luni, 8 aprilie 2013, 13:26)

          aqualung [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Știm cât durează. Am traversat-o mergând regulamentar. Nu cu viteza la virgulă, ci într-o marjă rezonabilă de +-10km/h. Am făcut cam 12 ore de la București la Arad acum câțiva ani, când nu erau nici crâmpeiele de autostrăzi de acum. Dar am ajuns, și n-am omorât pe nimeni.

          Oprișan nu are treabă cu acest accident, care a fost în județul Buzău, pe un drum administrat de CNADNR, și semnalizat FOARTE bine: și marcaje, și semne de circulație, și marcaje transversale de limitarea vitezei.

          Nu interesează pe nimeni că nu a fost în stare să estimeze corect în cât timp își va livra marfa, că a plecat târziu și că, văzându-se în întârziere, a ales să pună în pericol viețile altora pentru un interes atât de meschin.
  • +3 (3 voturi)    
    DN2 și tiriștii (Vineri, 5 aprilie 2013, 21:40)

    aqualung [utilizator]

    Irelevant dacă era Oprișan sau altul.

    Pe DN2 în multe zone mulți tiriști conduc ca nebunii. Șoseaua asta are nevoie ca de aer de supraveghere cu camere în aproape fiecare localitate. Nu o dată mergeam cu (recunosc) 60 km/h prin localități și vâjâiau tirurile cu 80 pe lângă mine. Nu e posibil așa ceva. La un moment dat puseseră la Cotorca (Ialomița) o cameră care dădea amenzi automat, dar nu-știu-cine i-a declarat război și a fost eliminată. În fiecare weekend polițiștii buzoieni suspendă permise pentru viteză de la om de rând până la deputat, dar realitatea e că și ei sunt absenți în multe momente când e nevoie de ei.

    Trecerile de pietoni de la Limpeziș, dar și cele de la Cioranca și de la Costești (ultima plasată imediat după o curbă, chiar la intrarea în sat dinspre Buzău) sunt niște locuri extrem de periculoase, exclusiv din cauza lor.
    • +2 (2 voturi)    
      asculta (Vineri, 5 aprilie 2013, 23:14)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

      Am umblat mult in Europa cu mașina, toți șoferii de TIR sunt nebuni. Spanioli, polonezi, turci, irlandezi, englezi, ce sa mai vorbesc de români?!
      • +3 (3 voturi)    
        intr'adevar (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 2:04)

        adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        majoritatea sunt cu capul, dar nici ca pieton, chiar daca treci pe zebra, asta nu inseamna ca o poti face cu capul in pamant. Am vazut multi care trec fara sa se uite, mare curaj...
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 19:25)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        corect, toti soferii de tir sunt nebuni, hai sa interzicem transportul de marfuri rutier. Doar TOTI tiristii sunt nebuni. Avioanele pica din cer si omoara sute de oameni odata - ocazional cad chiar si pe case, navele streseaza si omoara balenele si delfinii atunci cand nu deverseaza petrol in mare. Ocazional si trenurile mai taie cate un om sau fac praf cate o masina (sau sperie vitele pe camp si le lasa sterpe) deci ca masura de prevedere ar trebui interzise si astea.
        • 0 (0 voturi)    
          Da, hai. (Luni, 8 aprilie 2013, 10:49)

          aqualung [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          A fost la un moment dat un ministru care propusese ca tirurile care tranzitează România să meargă pe calea ferată, pe trenuri speciale. O idee excelentă, ar fi rezolvat multe probleme: reducerea cheltuielilor cu mentenanța drumurilor, siguranța traficului, drumuri mai bune. Ce s-a întâmplat cu acel ministru? A fost săpat de sindicatele transportatorilor. Nu era el cel mai bun, dar măcar avea o idee bună.

          Germania are sistemul ăsta: nu vezi tiruri pe șoselele lor.

          Ce propuneam eu nu era însă să se renunțe la transportul rutier de mărfuri (deși bine că ai adus vorba), ci să se aplice la sânge regulile de circulație. Unul care umblă de obicei cu 90 km/h pe tir prin localități ar trebui să aibă permisul suspendat în doi timpi și trei mișcări și anulat în scurt timp.
      • 0 (0 voturi)    
        Românii... (Luni, 8 aprilie 2013, 10:42)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        Nu chiar. Șoferii de prin alte țări mai dinspre vest nu au asemenea nebunie. În schimb, și mai periculoși sunt cei din alte țări, mai dinspre est: și turci, dar și cei mai iresponsabili sunt rușii și belarușii. Doar ucrainenii sunt surprinzător de prudenți.
  • 0 (0 voturi)    
    Vorbe de claca (Marţi, 9 aprilie 2013, 20:17)

    emygrant [utilizator]

    Pacat de doua vieti distruse. Distruse de aceeasi iresponsabila, ignoranta, inconstienta Societate care sta la rand, sa-si dea cu parerea ori dupa fiecare "razboi". "Soferul de tir" este, de ani de zile (din 2002), un "personaj" condus cu telecomanda. Doar babele (cel mult) trecute 90 de ani sunt scuzabile ca nu cunosc situatia. De ignoranta Societatii profita angajatorii din transporturi. Bumerangul asta se intoarce si loveste pe cei mai putin vinovati. Odata intamplata o nenorocire Societatea vorbeste, ca trezita dintr-o betie, cateva vorbe si recade apoi in starea ei "normala".


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by