Ioan Oltean: PSD pregateste terenul pentru despartirea de PNL

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 23 august 2011, 17:00 Actualitate | Politic


Ioan Oltean
Foto: Agerpres
PSD pregateste terenul pentru despartirea de PNL, sustine intr-un comunicat secretarul general al Partidului Democrat-Liberal, Ioan Oltean. Potrivit afirmatiilor acestuia, "PSD, PNL si PC au dovedit ca au ADN-ul tradarii bine fixat in structura lor politica".

Iata cateva dintre afirmatiile facute de Ioan Oltean:

* Declaratiile liderului PSD Adrian Nastase conform carora, in cadrul USL, PSD si PNL vor avea probleme in a-si armoniza pozitiile, sunt un prim indiciu ca PSD pregateste terenul pentru despartirea de PNL. Ne era clar inca de la inceputul formarii Aliantei Socialiste ca aceasta nu reprezinta decat un experiment de etapa pentru PSD, lucru care devine din ce in ce mai clar.

* PDL isi doreste ca USL sa reziste, in aceasta formula, cel putin pana la alegerile parlamentare de anul viitor. In acest fel, cetatenii au de ales intre doua feluri distincte de a face politica: pe de o parte USL, o constructie de stanga, demagogica, nascuta din parinti imaturi si risipitori, iar pe de alta parte PDL, un partid de centru-dreapta, adept al reformelor structurale si capabil sa ia masuri corecte pentru stabilitatea economica a Romaniei. Din pacate, nu credem ca USL are o speranta de viata atat de indelungata. In decursul timpului, PSD, PNL si PC au dovedit ca au ADN-ul tradarii bine fixat in structura lor politica.

* Atat PSD, cat si PNL si PC si-au tradat de fiecare data partenerii politici si intelegerile politice avute. In 2004, PC a tradat PSD, intrand la guvernare alaturi de Alianta PNL-PD, desi conservatorii candidasera pe liste comune cu partidul lui Adrian Nastase. In 2007, PNL a dat afara din Guvern PD, desi candidase pe liste alaturi de democrati iar PD si Traian Basescu isi respectasera intelegerea si il instalasera prim-ministru pe Calin Popescu Tariceanu. In 2009, PSD, desi avea o intelegere informala cu PNL de a forma impreuna Guvernul, s-a alaturat guvernului PDL.

* In acest moment, USL este mentinuta in viata artificial de sondajele de opinie comandate si coordonate de Victor Ponta si Crin Antonescu.

* Credem totusi ca este doar o chestiune de timp pana cand liderii politici cu experienta ai PNL vor forta desprinderea de pe orbita PSD, dandu-si seama de aventura in care Crin Antonescu a tarat PNL.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3488 vizualizari

  • -25 (33 voturi)    
    Cu sigurantza (Marţi, 23 august 2011, 17:06)

    Razvan [anonim]

    Da. Stai flexat Ionele ca acusica se despart, mai sunt 5 minute, asteapta-i la coltz ...
    • +10 (16 voturi)    
      declaratie Iliescu (Marţi, 23 august 2011, 17:52)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      acum un an: "trebuie sa impiedicam unirea fortelor de dreapta". O negi?
      • +9 (13 voturi)    
        Singura mea nedumerire este (Marţi, 23 august 2011, 18:13)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui naiv

        de ce folosea Ilici pluralul?! Care forte de dreapta? Vadim?

        PSD nu trebuie sa mai concubineze cu PNL pentru a evita unirea fortelor de dreapta: Ilici, impreuna cu Antonescu au transformat PNL intr-un partid de stanga (nici macar de centru-stanga)!!!

        Cata vreme PNL e condus de Antonescu si gasca lui, PNL este un partid de stanga [merge si cu Tariceanu, fara probleme :)) ]
        • 0 (8 voturi)    
          SUNTETI NAIV (Marţi, 23 august 2011, 22:32)

          IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui Luk

          Este vorba despre PNL si PDL ,astea sunt fortele de dreapta la ca re se refera batranul comunist ! Si au reusit ,comunistul +securistul si-au dat mana pentru salvarea nomenclaturii ,nu va dati seama c aau reusit ? Despre Iliescu si Voiculescu vorbesc acum ...... Au distrus PNL-ul ,ce urmeaza ,cine sa se mai desparta domnule Oltean ?Acum PNL-ul e la fel ca PSD-ul ,a reusit hoasca de ilici .Cineva imi zicea astazi ca nu exista cauze pierdute ,exista doar cauze pentru care merita sa lupti si cauze pentru care nici nu trebuie sa lupti .Romania est eo cauza pentru care merita sa luptati domnule Oltean ........chiar daca mai faceti alte dracii ,totusi luptati ,banii,averea personala e prea putin importanta .Suna demagogic ? NU ESTE DEMAGOGIE ,PUR SI SIMPLU NU ESTE
          • +1 (7 voturi)    
            Sunt doar ingenuu :) (Marţi, 23 august 2011, 23:10)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui IOLANDA

            Va multumesc pentru comentariul curat. Sunt cam rare...
            • 0 (6 voturi)    
              MULTUMIRI (Miercuri, 24 august 2011, 0:14)

              IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui Luk

              Ironice ?!
  • -16 (26 voturi)    
    Am mai spus si, iata, repet (Marţi, 23 august 2011, 17:13)

    Wizard of Oz [anonim]

    PDL si Basescu incearca sa ramana in veci la putere si sa faca tot ce vor cu noi folosind formula "dezbina si stapaneste", antica, de pe vremea romanilor (cica stramasii nostri)....
    Fitile de genul asta se arunca deja de luni bune, pe toate canalele media unde au cartite, si se incearca practic activarea PSDistilor si PNListilor cu dosare ce permit santajul, sau a celor cumparabili,in vederea crearii de zazanie in interiorul USL.
    Ce este UNPR decat rezultatul unei astfel de actiuni?
    Acum, cand ar avea nevoie de membrii UNPR in interiorul partidelor de opozitie, ii pare rau lui Basescu ca s-a grabit cu ruperea lor...incearca sa gaseasca altii....serviciile lucreaza febril.
    Rau este ca noi, societatea civila, de fapt spus simplu, cetatenii Romaniei, asistam pasivi la toate aceste manevre.
    Eu cred ca ar trebui sa-dam un sut undeva acestui regim care-si bate joc de noi.
    Daca in '89 a fost regie, este acum timpul pentru ceva veritabil...
    • +5 (9 voturi)    
      SOCIETATEA CIVILA (Marţi, 23 august 2011, 17:34)

      Noi [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Maret scris! Si CORECT: NOI, SOCIETATEA CIVILA...
    • +18 (24 voturi)    
      hahahaha (Marţi, 23 august 2011, 17:44)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      acum e ceva veritabil? cu ce? cu 43%?:))))
      dumnezeule :))))
      voi visati himere pe pereti aruncate de antenescu si poanta. s-a demonstrat la vot ca sondajele sunt umflate ca pe vremea lui ceasca. iliescu cred ca i-a invatat. si-au batut joc de voi cu sondajele alea. e ca i-ai crezut? :)

      regimul asta isi bat joc de voi?
      pai base a spus ca renunta la doi ani de mandat doar sa punem constitutia in regula sa nu mai existe atat de multe probleme si tot el isi bate joc de voi?
      nu am vazut opozitia sa se pronunte punctual pe schimbarile propuse de base. au tipat ca o fac cand vor ei. adica nu cand vrea poporul care a votat la referendum, cand vor EI.
      si base isi bate joc de voi?
      tu nu vezi ca astia nici referendumul nu recunosc desi in constitutie scrie clar? referendum la care au participat mai mult de 50% din alegatori. aia de aveti voi impresia ca or sa voteze pt voi :)
      ce gluma buna
      astia isi bat joc de voi si v-au luat mintile.
      • -3 (5 voturi)    
        "amice, esti un stupid" - I.L.Caragiale (Miercuri, 24 august 2011, 9:24)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        1. Am zis societatea civila.Daca tu iti inchipui ca suntem toti inregimentati in partide, ca tine probabil, te inseli.
        Partidele au ajuns, cam toate, ermetice. Cine vrea sa faca politica trebuie sa stea pe tusa intr-unul pana este , daca este, cooptat intr-una din bisericutele din care sunt alcatuite.
        Iar atunci, trebuie sa te supui directiei dictate de "cei mai vechi" ca tine.
        Greu se poate face politica in Romania de azi.
        Totusi, eu indemn pe toti nemultumitii fata de clasa politica:
        Nu va plac politicienii, nu aveti ce alege? Intrati voi in partidul a carei ideologie vi se potriveste si faceti politica asa cum va doriti, fiti voi alternativa care sa fie acceptata de alegatori.
        Partidele pot fi schimbate din interior daca se alcatuieste o masa critica, daca o fac oameni cu viziune si insusiri de leader.
        Din pacate, politica reprezinta o atractie irezistibila, in primul rand pentru cei care vor sa parvina rapid si pentru ticalosii grandomani.
        Astia dau din coate cel mai tare.
        Vrem sa avem o clasa politica de valoare?
        Trebuie sa invete si oamenii cinstiti si bine intentionati sa dea din coate. Si sa o faca, sa-i inlocuiasca pe carieristii corupti.
        Electoratul este cea mai simplu de organizat masa critica. La vot, daca se mobilizeaza cetatenii pot schimba totul.
        Stiti asta si de aceea, pe site-uri ca asta, se cultiva dezamagirea electoratului.
        Cu cat voteaza mai putini ,cu atat se pot manipula voturile mai usor.
        2. de ce minti? (ei, intreb retoric, stiu de ce).
        Opozitia s-a declarat de acord cu aplicarea rezultatului referendumului.
        De ce nu pun PDL-istii pe ordinea de zi in parlament legea de organizare a parlamentului?
        Intreaba-i pe ei, nu fa valuri aiurea.
        • +4 (6 voturi)    
          amice, ai luat bacu? :) (Miercuri, 24 august 2011, 9:52)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          daca tot citezi din caragiale, citeaza corect. :-)
          1. despre care societate civila vorbim aici? cea care voteaza usl e societate civila? restul sunt inregimentati? eu nu fac parte din niciun partid si nici altcineva din familia mea. eu am o problema cu iliescu si mai nou cu securistu dovedit felix. atat. ca tu nu ai este o alta problema. :)
          2. daca societatea civila intra in partid nu mai este societate civila.
          3. din punctul meu de vedere este mai greu sa intri intr-un partid si sa ajungi sa poti schimba decat sa ramai alegator si sa te informezi corect. daca te informezi corect poti sa-i schimbi la vot.
          4. nu mint. tu incerci o manipulare ieftina sau chiar esti neinformat. la referendum s-a votat pt o singura camera. acest lucru se aplica doar prin schimbarea constitutiei nu prin lege. nu ma face mincinos pt ca stiu ce vorbesc, ok?
          acum o intrebare, tie iti place actuala constitutie? nu vrei sa o schimbam? nu vrei sa nu mai existe neclaritari? astea sunt intradevar niste intrebari retorice :)
    • +11 (17 voturi)    
      Patetic (Marţi, 23 august 2011, 17:56)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Orice partid politic de pe planeta incearca sa castige puterea. Daca nu ar incerca asta, ce rost mai are ?

      "Fitile de genul asta" ? Pe antene nu vad NIMIC altceva decat fitile de ani de zile. Ca bonus ii vad pe prostovanii de Ponta si Antonescu, pe langa care orice roman cu facultatea terminata pe merit - le-ar da clasa.

      "Noi, societatea civila" ?

      Daca romanii voteaza PDL sunt prosti, zic alti prosti. Sa vedem cine sunt prostii cu adevarat :

      - cei care au votat dupa televizor timp de 15 ani urmasii PCR-ului, comunisti cu state si fara viziune care au aruncat tara in haosul democratiei "originale" si ne-au adus la faliment ? Astea sunt fapte, nu vorbe.

      - cei care carau plasele cu mancare si luau parte la revelioanele vangheliene ? PSD-ul a INVENTAT mita electorala.

      - saracii, cei fara studii si bugetarii ?

      Deci astia ar fi, dupa USL, romanii inteligenti si democrati ?

      Sincer, nu m-as teme de prostia romanilor daca as fi la USL, ci m-as sprijini pe ea, pentru ca prostimea este recunoscuta ca fiind grosul votantilor PSD.

      Am mai spus-o, teama de dictatura si control ar trebui sa fie un mizilic. Un popor de ciobani nu ar trebui lasat sa voteze, pentru ca arunca tara in haos. Sa voteze doar cei de mijloc, intelectualii, etc.

      Da, ca sa iasa PDL inca o data pentru ca e de preferat cineva cu forta de a opera cancerul, cu erorile de rigoare, perfectibile in timp.

      USL nu ofera nimic. Absolut nimic, decat vorbe. CV-ul lor politic e inexistent, dimpotriva, nu au decat realizari negative.
    • +8 (14 voturi)    
      Stimate domnule (Marţi, 23 august 2011, 18:47)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Intrebarea este cum sa faceti voi "ceva veritabil" cata vreme il aveti in sanul vostru pe coregraful, regizorul si scenaristul deranjului din '89???
      • -2 (4 voturi)    
        Stiam ca nu te duce capul, am avut dreptate... (Miercuri, 24 august 2011, 9:46)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Fanatic orb, prototipul postacului Hotnews.
        Noi, voi? La cine te referi, la poporul roman?
        Nu poti sa gandesti decat ca, daca nu sunt de acord cu regimul actual, sunt sigur membru USL?
        Nu domnule propagandist, sunt un cetatean roman. Este de ajuns.
        Ca cetatean intr-o democratie, am dreptul (ba chiar obligatia as zice eu) sa particip la viata politica.
        Bine ar fi daca ar intelege cat mai multi ce este democratia, dar au avut si au grija toti politicienii sa nu vorbeasca despre asta, sa le ramana lor privilegiul de a gandi pentru noi.
        Ei bine, eu nu vreau sa aleaga sau sa gandeasca altcineva pentru mine.
        Este viata mea si a urmasilor mei in joc si nu o las altora.
        Si nu accept, asa cum nu am acceptat nici pana in 89, ca doar un partid sa fie in toate si tot, doar un om sa hotarasca pentru toti romanii ce este bine si ce este rau.
        Nu accept ca adevarul este momopolul cuiva.
        Va legati de procente....
        Cati % din romani au schimbat regimul Ceausescu?Aveau majoritate?
        Daca , prin absurd, organiza Ceausescu un referendum sau alegeri libere, crezi ca nu ramanea el si PCR-ul la conducere?
        Dupa cum ii cunosc eu pe romani...ramanea, prostul putea sa faca o Perestroika si murea in patul lui de batranete, ca presedintele iubit al Romaniei. Astia sunt romanii, fa un test intr-o carciuma, ce este in capul mesenilor legat de politica, democratie...te ingrozesti.
        Si totusi....ei voteaza, iar votul lor este egal cu al tau sau al meu.
        Eu as reinventa carnetul de alegator, dar l-as conditiona de un examen privind cunostintele de politica, economie.
        Pentru condus o masina iti trebuie carnet greu de obtinut, pentru condus o tara nu.
        Iliescu? Cati l-au votat in '90?A avut cea mai mare participare la vot si procentajul cel mai mare, din toate timpurile.
        Cati din ei il voteaza acum pe Basescu?Multi, foarte multi...si niciunul nu recunoaste ce a facut in 90.Acum suntem toti "anticomunisti", pe vremea aia vroiam doar "liniste".
        Sforarii in schimb au fost si sunt aceiasi....
        • 0 (2 voturi)    
          Nu stiu de ce atata indignare?! (Miercuri, 24 august 2011, 11:30)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Ca cetatean intr-o democratie poti schimba ceva intrand in viata politica sau votand pe cei/cel care te reprezinta.

          De aici "Eu cred ca ar trebui sa-dam un sut undeva acestui regim care-si bate joc de noi.
          Daca in '89 a fost regie, este acum timpul pentru ceva veritabil... " rezulta altceva, e limpede?

          In plus, una este sa vorbesti in numele tau sau al unei organizatii, alta este sa ai discurs de reprezentant al societatii civile [oricat de ridiol ar suna :)) ]. Si sa nu-mi spui ca oricare dintre noi este reprezentantul societatii civile ca atunci iar n-ai dreptate sa te superi pe mine, e logic?

          Cred ca-i prea multa "indignare" in aer si prea multa lume vrea sa-i schimbe fara sa puna ceva in loc.

          tu ce propui?
    • +4 (10 voturi)    
      Uneltele securiste (Marţi, 23 august 2011, 20:30)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Isi bat joc de voi, comunistii usl-inosi, pt ca nu au lasat tara sa se prabuseasca, dupa dezastrul PNL santajat de PSD? Pt ca nu am avut soarta Greciei? Gargaragii ca tine repeta ca niste flasnete , tot ceea ce le toarna cu palnia Felixul, securistul dovedit. Ati ajuns sa va uitati in gura securistului si sa-i serviti interesele , de parca ar fi vreun mare guru. Nu vedeti ca sunteti uneltele unui bandit?
  • +13 (19 voturi)    
    usLASII? (Marţi, 23 august 2011, 17:25)

    Emil [anonim]

    Inseamna ceva?
  • -14 (20 voturi)    
    vrabia malai viseaza ... (Marţi, 23 august 2011, 17:27)

    Bogdan [anonim]

    A zis sefu' de la Cotroceni si lautarii repede il
  • +19 (25 voturi)    
    nimic de mirare (Marţi, 23 august 2011, 17:28)

    iftode din vascauti [anonim]

    astia nu s'au luat din dragoste idiologica, ci din interes de marire.
    crin s'a visat presedinte si viktor pm.
    si le'a zis felix ca numai impreuna vor ajunge la fericirea suprema.
    end of story
  • +6 (12 voturi)    
    zice bine ce zice... (Marţi, 23 august 2011, 17:32)

    george [anonim]

    imi place ca spune pe fata:

    toti, dar toti, sunt niste tradatori si niste profitori, cand au ocazia de a junge la ciolan nu le mai pasa de intelegarile facute.
    • -1 (3 voturi)    
      Toti? Si PDL? Si Basescu? (Miercuri, 24 august 2011, 9:52)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui george

      Am uitat ca basescu a facut intelegere cu toti, dar cu absolut toti. Visul lui de aur a fost alianta cu PSDul, iti aduci aminte declaratia?
      A fost si cu PC-ul (lui Felix pe vremea aia, ca era chiar presedintele partidului), a fost si cu PNL-ul...i-a tradat pe toti, i-a atacat pe toti.
      Atata stie. O sa faca praf si PDL-ul cand o sa-i cada bine si toti o sa-l urmati in alta barca, poate Alba ca Zapada. Cand o sa va treziti?Doar cand o sa va traga si voua un sut undeva?
  • +5 (11 voturi)    
    Apa si uleiul... (Marţi, 23 august 2011, 17:39)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cum sa se mentina omogen si stabil un amestec POLITIC Dreapta+Stanga ?!

    Liderii s-or "iubi" ei tare, ca tintesc ciolanul, dar alegatorii incep sa nu mai fie de acord...

    Daca nea Ion (sustinator PSD) si nea Vasile (sustinator PNL) s-au certat si porcait in ultimii 15 ani la carciuma pe teme politice, credeti ca acum se pupa de dragul aliantei incheiate de niste sefi de partide tooocmai la Bucuresti ? Pai nu se inteleg nici liderii locali ai celor doua partide, ce sa mai zicem de alegatorii de rand...
    • 0 (10 voturi)    
      Apa si uleiul (Marţi, 23 august 2011, 18:15)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Cum sa se mentina omogen si stabil un amestec POLITIC Dreapta+Stanga ?!
      Exact! La fel a fost si in 2008, cand s-a realizat ceea ce Presedintele Traian Basescu, Conducatorul nostrui Intelept, numea "visul meu de aur", adica amestecul politic dintre PDL si PSD, respectiv Dreapta+Stanga! Si n-a tinut, pentru ca cei de la PSD voiau sa fure numai ei! Acum, Presedintele Traian Basescu, Conducatorul nostru Intelept, trebuie sa faca ceva ca sa ia PNL la guvernare, in 2012. daca nu reuseste sa-l ia pe tot, macar sa cumpere la bucata parlamentari, cum a facut acum cu UNPR-ul!
  • +11 (17 voturi)    
    Declaratii Ion Olteanu (Marţi, 23 august 2011, 17:44)

    costel [anonim]

    Chiar daca se va intimpla asa ceva,PDL nu trebuie sa se mai cupleze cu PNL.
    • +7 (13 voturi)    
      sper (Marţi, 23 august 2011, 17:56)

      albyn58 [utilizator] i-a raspuns lui costel

      din tot sufletul ca in cazul in care liderii cu adevarat liberali se vor desprinde de aceasta "alianta" sa l doneze pe crin lui ponta , cu mult , mult drag !!!
    • -1 (7 voturi)    
      PNL, (Marţi, 23 august 2011, 18:03)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui costel

      cuplat cu PDL,ar trage,cel putin declarativ,toata combinatia mai la dreapta,ceea ce n-ar fi rau...
    • -6 (10 voturi)    
      Fara cuplaje! (Marţi, 23 august 2011, 18:21)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui costel

      Asa este, PDL nu trebuie sa se mai cupleze cu nimeni! Toti vor sa fure, dar oamenii Presedintelui Traian basescu sunt cinstiti si trebuie sa vegheze ca banul public sa ajunga numai pe mana lor! PDL, daca se intampla cazul nefericit incat sa nu adune 51% din voturi, macar sa cumpere din partidele de tradatori PSD si PNL niste parlamentari la bucata, sa faca un nou PLD ca cel al lui Draga Stolo si sa purceada la guvernare, sa incepem si noi sa traim bine!
    • -1 (5 voturi)    
      stai linistit, PNL-ul stie cu cine are de a face (Miercuri, 24 august 2011, 9:54)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui costel

      Guvern care sa lucreze sub atacul zilnic al presedintelui tarii, cel liberal...si sa reziste pana la capat.
      Tariceanu, jos palaria!
  • -2 (10 voturi)    
    Basescu il vrea pe imatur la guvernare! (Marţi, 23 august 2011, 18:04)

    Alin [anonim]

    Cred ca si Presedintele Traian Basescu, Conducatorul nostru Intelept, stie ca PSD se pregateste sa se rupa de PNL. De aceea il invita cu atata obstinatie la guvernare pe imaturul Crin Antonescu!
    • -2 (12 voturi)    
      S-a uitat ... (Marţi, 23 august 2011, 18:44)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      ... Basescu asa putin la astia doi (Antonescu si cu Ponta) si a zis ... ba membrii PCR (ca mine) nu au fost, deci nu pot sa-i fac "comunisti" ... membrii ai securitatii (ca mine) nu au fost ... deci nu pot sa-i fac "securisti", membrii in guvernul PCR (ca mine) nu au fost, deci nu pot sa-i fac "nomenclaturisti". Nu au tradat pana acum nici o alianta, cuvantul dat etc (asa ca mine) deci nici "tradatori" nu pot sa-i fac. Flote nu au vandut, apartamente nu si-au dat singuri (ca mine) deci nu pot sa-i fac nici "corupti". Ba da stii ce ... sunt mai tineri decat mine ... deci pot sa-i fac "imaturi" .... URAAAA!!!! Am gasit ceva ... am gasit ceva "gresit" la ei ... sunt prea tineri!!!! URAAA!!!!
  • -3 (13 voturi)    
    Pacalici (Marţi, 23 august 2011, 18:13)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pacaliciul asta de Oltean a dat o declaratie pe sistemul "ne convine sa reziste USL-ul pana la alegerile din 2012 dar, totusi, insa si cu toate aceastea mai bine s-ar sparge" :))

    Ceea ce nu intelege acest titirez penibil este ca "tradarile" partidelor mentionate s-au petrecut in trecut si au avut legatura tot cu Traian Basescu (fie ca era vorba despre ademenirea la guvernare a PC-ului si PSD-ului fie ca a fost vorba de conflictul cu Tariceanu in cazul PNL-ului). Acelasi motiv (Traian Basescu) este ingredientul perfect in acest moment care va tine USL-ul unit. Si normal ca pedelicii turbeaza ...

    Cam multe declaratii disperate de la portocalii la cateva zile dupa mareata victorie de la Piatra Neamt. Ce faceti baieti ... va sta sampania in gat? Sarbatoriti cat mai puteti ...
    • +1 (7 voturi)    
      va veni si societatea civila (Marţi, 23 august 2011, 19:00)

      un prost [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      tot mai putini merg la vot. nimeni nu crede ca ceilalti sunt mai cinstiti cel putin, daca nu mai buni. daca nu se da o plasa ce rost are sa votezi, daca primarul nu da un ajutor, o locuinta sociala, o masa gratis acolo, de ce sa votez.
      adica nu mai credem ca se poate schimba ceva, nu mai avem speranta,ne devine indiferenta comunitatea, suntem siguri ca ne putem face singuri dreptate mai repede decat ajutati de stat, avem convingerea ca ar trebui sa furam si noi ca doar toti fura.
      ce se va intampla cand cineva ne va calca rau de tot pe bataturi, de exemplu afara cu voi din UE , toti romani acasa si somaj 30-40 la suta. 1907 va fi o poveste de adormit copiii. pe CEAUSESCU l-am dat jos dar a fugit cu elicopterul, si nu am pus mana pe el, astia sunt prea multi, nu au destule elicoptere.
  • -2 (8 voturi)    
    stau stramb (Marţi, 23 august 2011, 19:33)

    mra [utilizator]

    si incerc sa ma intreb drept: oare la pdl merge totul struna de se iau de ceilalti idioti? sau e doar praf in ochu?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by