Elena Udrea: Ce s-a intamplat la Iasi pare un act cabotin. I-am recomandat lui Traian Basescu sa nu vina, dar nici nu a vrut sa auda

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 25 ianuarie 2011, 11:55 Actualitate | Politic


"Ceea ce s-a intamplat la Iasi, cu un cor compact si bine delimitat de pensionari militari, pare mai degraba un act cabotin. Nu o sa ma feresc sa o spun: am auzit lozinci politice specifice discursului din ultima perioada al domnilor Ponta si Antonescu (..) Toata ziua de ieri (duminica - n.red.) am primit informatii despre autobuzele care urmau sa aduca <protestatarii celor doua partide> si chiar ne temeam de aparitia violentelor. Am decis sa il sunam pe Presedinte si sa ii recomandam sa nu mai vina, mai ales ca ieri (duminica - n.red.), la ora 22.00, era inca la Cotroceni. Nici nu a vrut sa auda, dar ne-a recomandat noua sa nu participam!", a scris luni seara Elena Udrea pe blogul personal, dupa ce Traian Basescu a fost huiduit luni, la Iasi, in timpul manifestarilor legate de Ziua Unirii Principatelor.
  • "Astazi, la Iasi, de Ziua Unirii Principatelor, o parte dintre cetatenii Romaniei au ales sa strige impotriva Presedintelui legitim ales si sa acopere astfel Imnul National. Semn cu atat mai rau cu cat acei oameni, ca militari, au facut un juramant de credinta sa apere Patria si toate simbolurile sale, printre care si Imnul National", mai scrie ministrul Dezvoltarii si Turismului.
  • "Stiam de cateva zile ca PSD si PNL vor sa organizeze <miscari de strada> in timpul festivitatii de astazi (de luni - n.red.), dar am ales sa vin. Ba chiar cu atat mai mult. Toata ziua de ieri am primit informatii despre autobuzele care urmau sa aduca <protestatarii celor doua partide> si chiar ne temeam de aparitia violentelor. Am decis sa il sunam pe Presedinte si sa ii recomandam sa nu mai vina, mai ales ca ieri, la ora 22.00, era inca la Cotroceni. Nici nu a vrut sa auda, dar ne-a recomandat noua sa nu participam!", spune Elena Udrea.
  • "Nu spun ca nemultumirea unora dintre manifestanti nu era justificata. Din pacate insa, am avut de-a face cu un act de manipulare, in care niste politicieni care vorbesc despre interesele Romaniei de o maniera ritoasa s-au transformat in instigatori ai multimii", sustine ministrul, adaugand ca "In tot acest timp, Realitatea Tv si Antena3 au incercat sa faca o noua mica <Revolutie in direct>. Culmea, chiar asa i-au si spus in vreo doua-trei randuri."
  • "24 ianuarie 2011 ramane si ziua in care un sondaj de opinie (CSCI) stropeste cu <apa vie> peste personajul politic Adrian Nastase, pe care ni-l prezinta ca posibil viitor Presedinte al Romaniei, care, de buna seama, <va infaptui unirea cea adevarata>, alaturi de Ponta, Premierul-salvator. Anii pe care i-am petrecut in politica m-au invatat sa nu cred in coincidente. Cred ca asistam la o noua ofensiva mediatica si politica impotriva institutiilor statului de drept. La o tentativa disperata de a prezenta Guvernul si Presedintia ca fiind sub asediu popular si de a justifica astfel Alianta Impotriva Firii PSD-PNL-Antena3-RealitateaTv. S-au saturat si ei sa se mai ascunda", continua Elena Udrea.
  • "Pentru ca, totusi, este ziua in care sarbatorim Unirea Principatelor, le urez inca o data romanilor sa fie uniti, pentru ca numai asa vom putea calca pe drumul cel bun", incheie ministrul Dezvoltarii.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3714 vizualizari

  • -7 (21 voturi)    
    cred (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:00)

    george [anonim]

    Cred ca unde s-ar duce nu va scapa de huiduiala.
    • +4 (16 voturi)    
      sigur (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:19)

      viorel [anonim] i-a raspuns lui george

      asa e, pt ca psd si pnl au filiale peste tot si sunt bine organizati
      • -5 (7 voturi)    
        ok... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:45)

        e [anonim] i-a raspuns lui viorel

        deci sondajele sunt masluite, cei ce-i huidiue sunt platiti etc...
        esti cumva somnambul?! ca treaz sigur nu esti...
        • -2 (4 voturi)    
          desteapta-te romane (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:08)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui e

          de ce nu au organizat psd si pnl astfel de manifestatii acum 3 ani? inaintea alegerilor din 2008? de ce nu l-au fluierat atunci pe basescu?
          pentru ca atunci nu avea nimeni curaj sa-l fluiere pe basescu. oamenii erau multumiti de el si cine ar fi indraznit sa-l fluiere ar fi fost luat la bataie instant de cei de-alaturi.
          acum oamenii nu mai sunt multumiti de el si daca incepe unul platit sa fluiere nu-l ia p-ala la bataie ci incepe sa fluiere alaturi de el.
          dati dovada de inteligenta, nu de turma. daca dati un minus spuneti si cu ce nu sunteti de acord
          • 0 (0 voturi)    
            dece ? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 15:33)

            turturica porumbaca [anonim] i-a raspuns lui adrian

            pen'ca, mai draga, baietii erau siguri de reusita.
            vroiau sa para alegeri corecte.
            acum sunt disperati. asta'i diferenta.
            pricepi ?!
            • -1 (3 voturi)    
              ce spui gogule? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 16:05)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui turturica porumbaca

              ca a furat psd alegerile? d-aia s-a culcat geoana presedinte si s-a trezit basescu?
              nu ei sunt disperati ma. noi. eu si oamenii pe care-i intalnesc in tramvai
        • +5 (5 voturi)    
          Offf (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:08)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui e

          Treaz ce mai esti tu :))

          1. Sondajele sunt comandate de PNL si PSD. Chiar in situatia in care rezultatele ar fii perfecte, alegerile nu sunt astazi si nici maine. Nu putem organiza alegeri doar pentru ca stau mai bine in sondaje PSD si PNL, nu? Trebuie sa asteptam alegerile sau sa provocam alegeri anticipate.

          2. Cu siguranta nu sunt platiti toti cei care huiduie. Asta nu inseamna ca unii dintre ei nu sunt platiti si ca nu partidele din opozitie nu-i "organizeaza" (ceea ce este foarte democratic). Pe de alta parte, daca huiduie 5.000 sau 10.000 de oameni, n-o sa schimbam presedintele, nu?

          Ia spune, dorm si eu?
          • +1 (1 vot)    
            re (Marţi, 25 ianuarie 2011, 21:25)

            edp [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Comentarii de bun simt . Te incurajez! Poate imi fac si eu curaj, sau poate ...nu!
      • 0 (8 voturi)    
        fii sigur (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:05)

        Clujeanul [anonim] i-a raspuns lui viorel

        Eu nu am nimic nici cu psd, nici cu pnl si nici cu pdl. Sunt pentru reforma in administratie, alungarea multor functionari care stau degeaba, reinitinerirea aparatului administrativ si informatizarea lui (asa ar fi mai putin angajati si ar fi mai eficient).Nu urmaresc TV (decat pentru sport si uneori filme), citesc presa si stirile online (hotnews e siteul numarul 1, chiar daca e pro-Basescu). Am lucrat toata viata la privat, sunt pentru cota unica, SI TOT L-AS HUIDUI PE BASESCU si pe toti incompetentii de la guvernare.
        • +2 (6 voturi)    
          din curiozitate: DE CE??? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:57)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui Clujeanul

          Adica esti la privat, vrei reforma da-l huidui pe basescu! De ce????
          • 0 (4 voturi)    
            reforma facuta de incompetenti? nu, mersi!!! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 15:18)

            lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui dodu

            reforma facuta de smenari, mincinosi, balbaiti, incompetenti, impiedicati?

            asta e reforma pe care o asteptai?

            nu oricine este potrivit pentru a face o reforma.

            iar base a demonstrat in ultima vreme ce fel de om e...
          • +1 (1 vot)    
            de ce (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 1:39)

            Clujeanul [anonim] i-a raspuns lui dodu

            Nu sunt impotriva reformei publice, o cred necesara, dar trebuie facuta cu cap si coordonata.
            Sa dau un exemplu, in timp ce numarul salariatilor a scazut cu cateva sute de mii in ultimii doi ani, iar anul trecut au fost reduse salariile cu 25 %, fondul total de salarii pentru bugetari la nivel national s-a mentinut la acelasi nivel.
            Pentru ca in administratiile locale si uneori centrale, s-au fentat reducerile cu prime aiurea.

            A guverna inseamna mai mult decat asa zisa reforma in administratie. Scurgerile mari sunt la nivelul cheltuirii banului public in investitii. Acolo e coruptia.

            Basescu si regimul PDL a venit pe fondul unei insanatosiri morale, dar e departe lucrul acesta. Ministrii din guvern, aproape la orice nivel sunt incompetenti, uneori auzi in conferintele lor de presa ce le debiteaza mintea. Am avut vreo 6-8 ministrii de finante (nu mai stiu exact) in ultimii 3 ani. Totul e facut amatoresc.
            Asa zisa reforma in administratie poarta amprenta FMI de asta pare mai reusita.
            Dar in rest zero.

            Si nu in ultimul rand acest om, Basescu, s-a schimbat total de cand a ajuns presedinte, o persoana frustrata, conflictuala, fara viziune, cu iesiri ciudate, isi schimba parerile de la seara la seara cand da cate un comunicat. Parea sincer, dar acum orice lucru ce nu ii convine in loc sa si-l asume arunca vina pe altii. Pe mine ca roman ma intereseaza acum sa fiu critic cu Basescu si guvernul Boc, si nu cred ca tara asta e ultima din Europa din cauza altor oameni.

            Sunt de asemnea 100 % sigur ca nimic mai bun nu ar veni dupa ei.

            Din cauza democratiei in care cred, mi se pare normal sa fie respectati oameni anti-Basescu care nu sunt platiti, manipulati de partide, moguli, televiziuni, siteuri, si continuati voi lista.

            Sunt foarte rational si cred in parerile mele.
      • 0 (2 voturi)    
        romani bine organizati??? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:05)

        kiko [anonim] i-a raspuns lui viorel

        hai no, nu va mai tineti de bancuri :))))) ...
      • 0 (4 voturi)    
        haha (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:19)

        alt nemanipulat [anonim] i-a raspuns lui viorel

        sigur pnl si psd i-au scos in strada si nu saracia:)
      • 0 (2 voturi)    
        spre deosebire de pdl, (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:53)

        elena [anonim] i-a raspuns lui viorel

        care nu are filiale atat de bine organizate, nu? Udrea, care in ultima vreme se pricepe la toate si isi da cu parerea in orice domeniu, ii jigneste pe acei oameni care si-au manifestat dezamagirea si lipsurile. Faptul ca acei oameni nu traiesc bine, asa cum ne-a urat presedintele, nu inseamna ca partidele din opozitie au vreun amestec, reflecta doar neputinta guvernului.
    • +4 (10 voturi)    
      ai dreptate... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:23)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui george

      Cunosc niste baieti ce cu asta se ocupa "in timpul liber"... organizeaza demonstratii spontane!
      • 0 (4 voturi)    
        vezi... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:46)

        me [anonim] i-a raspuns lui dodu

        comentariul meu de mai sus...

        chiar e atat de greu de acceptat ca la cate tampenii au facut pdleii NU mai sunt iubiti in romanica?!?!?!
        eu sper din tot sufletul numai sa faceti pe prostii
        • +3 (3 voturi)    
          vad! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:26)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui me

          Nu suna a slogan de partid expresia "pdleii NU mai sunt iubiti in romanica"???
          Adica pe ce baza afirmi matale asta??? ca vezi prelucrate seara de seara aceleasi subiecte la A3 si iRTV? pana si PNTCD, RM, UDMR are simpatizanti devotati...
          pe baza sondajelor unde doar 30% se mai declara interesati de viata politica???? ce inseamna 40% din 30%???? 12% din general??? asta e cota politica a unui lider credibil???
          Nu am nici cea mai mica indoiala ca "actualii" sunt idioti, incompetenti(putin spus!!) dar nu poti sa ignori ca au inceput sa faca lucruri in romania de care nimeni nu s-a legat in cei 20 de ani de democratie, ca au distrus "normalitatea" ... si sincer sa fiu, cand realizez ca "normalitatea" asta a protejat afacerile cu statul a unora grei chiar n-o mai vreau inapoi...
          PS: nu sunt pro-PDL, ci anti-PSD(nu voi gira cu votul meu PSD-ul pe viitor indiferent cu cine se aliaza!)
          • -2 (4 voturi)    
            cei 3 reformatori din mahala... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:56)

            lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui dodu

            uite un exercitiu de imaginatie

            mergi intr-o mahala si alege la intamplare un betiv, o curva si o sluga.
            inarmeaza-i cu o culegere numita "reforma - lucruri ce TREBUIE facute". spune-le sa o memoreze si de fiecare data cand sunt intrebati de sanatate sa recite siguri pe ei din acea carte.
            cei trei mai au si cate o "calitate":
            betivu stie sa se imprumute, curva sa cheltuie banii, si sluga sa taie.

            si acum da-le tara pe mana sa o "reformeze".

            iti garantez ca rezultatul nu o sa fie mult diferit de ceea ce vedem azi.
            • 0 (2 voturi)    
              Deoarece (Marţi, 25 ianuarie 2011, 15:32)

              inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

              ti-ai permis sa comentezi atat de josnic despre niste oameni care de bine de rau conduc Romania uite eu iti spun ca m-am dus in mahalaua de care aminteai, Si sa vezi dracie (cred ca n-ai uitat nu-i asa?): culegerile le-am dat lui taicatu, lui maicata si bineinteles cea cu autograf Tie, Fermecatorule!
      • -2 (6 voturi)    
        ii cunosti pe toti 22 de milioane? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:13)

        lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui dodu

        cred ca in momentul asta oricine ar vedea fata unui pdl-ist ar organiza o demonstratie spontana.

        ii socheaza realitatea din tara, tara pe care au privit-o doar din elicopter sau din coloana oficiala?

        cu asa "reformatori" o sa ajungem mai rau decat eram.

        boc, udrea, base... smenarii din fruntea tarii.

        cum sa crezi ca daca esti huiduit inseamna ca oamenii erau platiti... chiar este de neconceput ca oamenii sa fie nemultumiti de prestatia celor de la putere? mai ales cand merg din fiasco in fiasco...

        acum cativa ani, cand base facea bai de multime, sa inteleg ca acei oameni erau platiti sa il aplaude pe base? sau aia erau sincer fericiti? iar astia sunt "falsi" nemultumiti?

        nu are lumea motive sa fie nemultumita?
        uite motive: marirea TVA cu 5% peste noapte, taierea salariilor aproape in toate domeniile, minciuni, imprumuturi de 20mld - si culmea tot nu sunt bani decat pt 10km de autostrada?

        asta e reforma? taieri, minciuni? balbaieli? contradictii?

        pe bune?

        pe ce planeta traiti?

        este nevoie de reforma, dar nu facuta de smenarii si incompetentii astia.
        • +2 (6 voturi)    
          pai... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:08)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui lucian11

          Nu-i cunosc pe toti 22, dar cunosc 2 indivizi, ambii din PNL(imi sunt colegi de birou!) unul s-a retras de vre-o 2 luni din "meserie", celalalt e inca activ... si uita ca asa cunosc si eu dedesubturile "spontaneitatii" politice... Chestia cu "spontaneitatea" se practica de ani buni la fiecare partid, e absolut normala intr-un joc politic corect, ce lipseste de la noi(in Romanica) e asumarea ei - adica sa iasa public X sau Y si sa zica "da d-lor noi am organizat" nu sa stai seara la televizor si sa declari cu mana pe inima "asta vrea boboru' "... de parca numa prosti se uita la TV!
          Nu sunt multumit de prestatia actualilor de la putere , dar cand vorbesti de competenta mi se ridica paru' pe ceafa cand vad cine e la "incalzire" - numai competente, unul si unul.
          PS: ce are de a face huiduiala unui individ, cu huiduiala imnului si a onorului militar??? chestia asta n-o poti justifica...
    • +5 (9 voturi)    
      Nu mai crede.Este o batjocura. (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:15)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui george

      Nu se poate ca intr-o zi nationala,o zi care a pus natiunea romana in rand cu celelalte natiuni europene,niste golani sa huiduie imnul national.Indiferent cine era la tribuna,era imnul national al Romaniei.Unde sunt acum nationalistii lui Vadim sa vada cine batjocoreste Romania?Militarii in rezerva au pierdut tot repectul poporului roman,pentru gestu lor.Poate ca aveau dreptate,dar calcand in picioare simbolurile natiunii romane ,nu mai sunt militarii respectati ai acestei patrii.Sunt nimeni.Ce incederre putem sa mai avem in ei,daca nu au putut sa-si amane protestul pentru o alta zi?
      • +3 (7 voturi)    
        Nu doar imnul (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:30)

        Cain [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Nu doar imnul a fost huiduit ci si rugaciunea Tatal nostru !!!! Vai de sufletul nostru, cat de jos am putut sa cadem. Rusine !
        • -3 (5 voturi)    
          mai baieti (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:12)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Cain

          nu imnul a fost huiduit si fluierat!
          nu tatal vostru (eu sutn ateu) a fost fluierat si huiduit!
          basescu a fost huiduit!
          credeti ca daca basescu si pdl nu s-ar fi dus mai fluiera cineva in timpul imnului?
          vreau raspunsuri. de minusuri sunt satul. desi n-am jignit pe nimeni
          • +1 (3 voturi)    
            un raspuns... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:50)

            rogue [anonim] i-a raspuns lui adrian

            o contra-intrebare : daca Basescu nu era acolo, mai erau fluieracii in multime??? mai ales ca manifestatia lor era programata mai tarziu!
            revenind la subiect:
            Care era esenta momentului?
            Prezenta lui Basescu sau INTONAREA IMNULUI NATIONAL la o sarbatoare definitorie pentru Natiunea ROMANA? Onorul militar a fost dat lui Basescu ca PERSOANA sau SEFULUI STATULUI ROMAN?? (Daca sunteti militar stiti raspunsul corect, daca nu imi pare rau de d-vs)
            Basescu, Ponta, Crin nu ma reprezinta ca natiune dar Imnul, Tricolorul DA!
            Ca Basescu e presedinte al Romaniei e ca a fost votat acolo si nu tras la sort sau numit de televiziuni.
            Nu trebuie sa fiti de acord cu PERSOANA, dar cu INSTITUTIA care a ONORAT evenimentul important pentru ROMANIA trebuie respectata.
            Puteau sa se abtina cat se canta imnul, dupa care e democratie....
            • -1 (3 voturi)    
              oamenii sunt nemultumiti (Marţi, 25 ianuarie 2011, 15:38)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui rogue

              si-l fluiera pe basescu pe unde-l prind. ca prin piata universitatii nu s-a mai dus de mult.
              referitor la contraintrebarea ta, ti-ai raspuns singur. si odata cu raspunsul la intrebarea ta ai dat raspunsul si la intrebarea mea. daca basescu nu mai era acolo nu mai erau nici cei care-l huiduiau. sau mai degrama nu mai huiduiau ca mi-e greu sa cred ca nu mai era nimeni la festivitate.
              referitor la respectul datorat presedintiei pot sa-ti spun ca si-a pierdut demult respectul. de ce? pentru ca presedintele jigneste catatenii si loveste cetatenii.
              dar trecand peste aceste inventii ale presei stii de ce nu respect eu deloc presedintia? pentru ca nu a facut nimic sa ne uneasca, si nu stiu ce cauta sa sarbatoreasca unirea. de ani de zile ne dezbina.
              - rosii vs portocalii (trebuie sa recunosti ca la alegeri au fost 50%-50%), ambele parti cu dreptate 100%
              - deontologii vs mogulii
              - privatii evazionisti vs pomanagii (angajati si pensionari) de la stat
              - restul vs profesorii care fac meditatii
              - restul vs politistii spagari
              - restul vs sanitarii spagari
              nimeni nu are dreptate 100%. dar nimeni nu este de acord cu nimic in afara de ce crede el. nimeni nu este si medic si profesor si politist si angajat la stat si patron ca sa stie cum este in pielea celorlalti dar toti stiu exact cat rau fac ceilalti.
              am devenit niste fanatici care nu mai stim ce este bine si ce este rau. fiecare cred in ce vrea el.
              • +2 (2 voturi)    
                ati deviat! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 15:49)

                rogue [anonim] i-a raspuns lui adrian

                Nu ati raspuns!
                Care era esenta momentului? dupa care putem discuta!!!
                • -1 (1 vot)    
                  n-am deviat. ti-am raspuns (Marţi, 25 ianuarie 2011, 17:36)

                  adrian [anonim] i-a raspuns lui rogue

                  la inceputul comentariului ti-am raspuns. de ce ma acuzi ca am deviat daca ti-am raspuns. corect ar fi sa raspunzi si tu al intrebarea pe care am pus-o eu si la care ai raspuns cu o intrebare. eu ti-am raspuns la intrebare. raspunde si tu l intrebare.
                  "referitor la contraintrebarea ta, ti-ai raspuns singur. daca basescu nu mai era acolo nu mai erau nici cei care-l huiduiau. sau mai degrama nu mai huiduiau ca mi-e greu sa cred ca nu mai era nimeni la festivitate."
        • -3 (5 voturi)    
          mai copii (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:27)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Cain

          nu imnul a fost fluierat, nu tatal vostru a fost fluierat (eu sunt ateu) ci basescu.
          sau vreti sa spuneti ca daca basescu nu era acolo oamenii tot fluierau?
          sunteti copii
  • -5 (15 voturi)    
    basescu cabotin (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:04)

    filotas [anonim]

    daca te referi la Basescu, sunt de acord, este un cabotin...sunt insa absolut sigur ca habar n-ai D-na Udrea ce inseamna cuvantul "cabotin"
    • -2 (10 voturi)    
      Favorita curtii (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:10)

      Aurel [anonim] i-a raspuns lui filotas

      Dar are habar de multe altele, de care au mai avut habar cateva "favorite" (ca sa ma exprim decent). Asta este avantajul ei, iar minciuna si manipularea de tip basescian, nu sunt o noutate nici la un portocaliu oarecare.
      • -3 (3 voturi)    
        vrei sa spui (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:41)

        valy [anonim] i-a raspuns lui Aurel

        Imi aminteste de Coana Joitica ...Tii minte cum a scos scrisorica de la Conu Tariceanu catre Conu Tipatescu, pardon ...Basescu!
    • -3 (11 voturi)    
      corect (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:12)

      unul [anonim] i-a raspuns lui filotas

      Ai perfecta dreptate, "cabotin" nu se potriveste decat cu base. Dar sa nu uitam ca ave de-a face cu "presedinta Norvegiei"
    • -3 (11 voturi)    
      De acord (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:20)

      sg [anonim] i-a raspuns lui filotas

      dna Udrea dovedeste ce nu are proprietatea termenilor. Solutia: consultarea DEX-ului inanite de declaratii oficiale.
      O fi vrut sa zica premeditat?
    • -2 (10 voturi)    
      pai, unde sa invete cuvantul asta?! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:31)

      costica [anonim] i-a raspuns lui filotas

      la Universitatea-fabrica de diplome in productie de masa Dimitrie Cantemir pe care a absolvit-o asa pe seara?! Funeriu si Basescu sunt porniti pe Universitatea-fabrica de diplome Spiru Haret, dar nici Dimitrie Cantemir(unde a absovit Dna Udrea) sau Universitatea de Vest din Arad unde a absolvit la 30 si ceva de ani tot intr-o seara Dl Igas sunt tot un drac !!!! Ai dreptate ca habar n-are de cuvantul "cabotin", dar vorbeste si ea.....rusinea de la Iasi pe care a suportat-o madam n-o sterge nici cu rimel Elena Rubinstein nici cu gentuta Vuitton..... lasa urme adanci pe obrazul doamnei ministru....
  • +1 (9 voturi)    
    foarte grav (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:08)

    mariano [anonim]

    in situatia in care o grupare bine organizata si care profitand de avantajele democratiei, careia nu-i respecta regulile, tine captiva romania, la ce va mai asteptati?
    • 0 (0 voturi)    
      Asta o crezi tu (Marţi, 25 ianuarie 2011, 17:20)

      alex [anonim] i-a raspuns lui mariano

      Regulile democratiei sunt respectate moncher, aveti rabdare pana la alegeri, asta e democratie!
  • -3 (13 voturi)    
    Seful SRI...primeste rapoarte, recomanda strategii (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:11)

    mil [anonim]

    Dar cine e Udrea sa recomande strategii presedintelui? Vreo locotenta de securitate Tasha Yarr...pazindu-si capitanul Picard de belele ;)

    sau Clopotzelus Parcaris ;)...planta fina de sera nesuportand aerul tare al strazii si pietei?

    Las' ca la TVR nu s-a transmis un minut in direct, in medie e bine, daca nu huiduiau oamenii pe tot discursul, mai ca selectionau secventele pe care nu s-a huiduit si ziceau ca e bine...nu ca saptamana trecuta ca la Fundatia Adenauer cand s-a dat tot de la un cap la altul. LIVE!
    • +1 (1 vot)    
      Crezi ca doar SRI (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:34)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui mil

      se ocupa cu adunarea de informatii in tara asta. Au oare monopol?

      De unde stii ca nu a fost informata de catre filialele PDL din orasele din care au plecat presupusele autobuze?

      Mai folositi-va si voi capul oameni buni. Ca de "aia" il aveti.
      • -3 (3 voturi)    
        Pai daca fac o treaba redundanta sa-i dam afara! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 14:58)

        mil [anonim] i-a raspuns lui Doc

        Ce ne trebuie SPP si SRI si profesionisti platiti de la buget...ne bazam pe reteaua partidului si pe Madama Cocos care sa faca evaluarea si recomandarile. Luni pana vineri serveste la minister si sambata si duminica organizeaza vizitele in teritoriu ale celui mai iubit fiu al poporului, cu elicopteru' ei privat...cu firma partidului de securitate.

        Stat mai suplu...
  • -3 (13 voturi)    
    Corect... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:14)

    Observator [anonim]

    Si mai adaug: sa utilizezi numele tarii intr-o reclama de 2 lei pe care s-o promovezi ca imagine a tarii dar s-o platesti cu milioane...PUSCARIE CURATA (asteptam urmatoarele alegeri) vei fi foarte iubita acolo...
  • +2 (12 voturi)    
    ce rusine (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:16)

    mariana [anonim]

    eu nu cred ca acei oameni carte au huiduit ieri la iasi sunt militari in rezerva ci mai degraba niste prapaditi de oameni adusi acolo cu autibuzul asa cum numai cei de la psd stiu sa o faca probabil li sa oferit si o galeata sau un corn. asta stie ponta si crin sa arate cit de buni' SUNT EI CONDUSI BINEINTELES DE VOICULESCU SI ILICI KGHEBISTUL.
    • -4 (4 voturi)    
      bineinteles (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:54)

      valy [anonim] i-a raspuns lui mariana

      Bineinteles ca au fost niste infiltrati de voiculescu, vantu si patriciu, pentru ca pensionarii sunt cat se poate de multumiti. Halal!
    • -3 (3 voturi)    
      in ce tara traiesti? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:17)

      cafea cu lapte [anonim] i-a raspuns lui mariana

      in cazul asta nu crezi nici ca tara merge prost, nici ca presedintele isi rezerva atributii de prim ministru (ILEGAL), nici ca saracia e maxima dar avem un numar mare de imbuibati din afaceri cu statul. te-ai facut portocalie la fata madam?
  • 0 (10 voturi)    
    Uniti...dar uniti impotriva voastra Clopotzeilor! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:16)

    mil [anonim]

    Scena acea in care i se raspunde lui Base la Bauna ziua cu un HUOOOOOOOOOO puternic de ii putea smulge palaria din mana...e demna de un film.
  • -3 (7 voturi)    
    :| (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:19)

    Celofanu [anonim]

    Sunteti penibili! Si voi, si ei, microbuze, protestatari, vorbarie degeaba, nu v-ati saturat?
  • +5 (13 voturi)    
    Cum este in alte tari? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:19)

    Maria [anonim]

    Fiecare tara are niste simboluri sacre printre care drapelul si imnul. Am intalnit in SUA un tanar din Corea de Sud care antrenat fara sa-si dea seama intr-o miscare huliganica a asistat la arderea drapelului american. Ambasada SUA din Corea a trimis toate inregistrarile video serviciului de emigratii. Tanarul aplicase si primise o bursa in SUA. Ce-a patit? Cand a calcat pe teritoriul SUA a fost arestat. A petrecut mai bine de un an intr-o inchisoare pana autoritatile au facut o ancheta. Ce sunt la noi simbolurile nationale? Pentru unii niste carpe de aruncat pe jos? Acestai sunt ofiterii armatei romane care au jurat pe drapel? Ei au jurat pe drapel sau pentru salarii, avantaje (popota, haine, case facute cu soldati, materiale de constructii, neveste casnice). Atunci de ce vor ei respect? Pentru insasi simbolurile nationale pe care nu le respecta? PSD si PNL fac o mare greseala din indemnul la jignirea simbolurilor nationale care se va intoarce impotriva lor. Basescu deocamdata le intruchipeaza prin functia dobandita prin alegeri si printr-un referendum. Stau de la mii de km si ma uimesc cum niste muciosi de politicieni (Ponta si Antonescu) care n-au probat nimic inca printr-un vot isi arata satisfactia fata de jignirea simbolurilor nationale!!! Macar ca "istoric" Antonescu trebuia sa aiba mai mult respect. Si o intrebare retorica adresata "aliantei binelui"? Cum se face ca atunci cand Base ajunge neanuntat undeva (magazin, orase, comune) lumea sta de vorba cu calm si fara injuraturi iar la toate manifestarile anuntate Base este facut albie de porci? Ceva pute in acest joc regizat de Felix, Nus si copiii de mingi, Ponta si Antonescu.
    • -3 (3 voturi)    
      se vede (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:34)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui Maria

      se vede ca ai stofa de activist: dai explicatii prefatite, ample, bagi destule adevaruri banale si plasezi cu prezizie veninul spre opozitie...
    • +4 (4 voturi)    
      Sunt de acord cu tine (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:15)

      lst [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Atunci cand se canta imnul de stat, BARBATII ADEVARATI (in civil) isi descopera capul si duc mana dreapta in dreptul inimii. La fel se saluta drapelele de lupta.
      Cei in uniforma saluta/dau onorul - functie de tinuta, situatie etc.

      Este o chestiune de educatie. Daca, barbat fiind, nu saluti o femeie cunoscuta "ca penalizare" pentru cine stie ce chestii, esti catalogat ca fiind cel putin nepoliticos, atunci ca barbat, militar de cariera, sa huiduiesti/fluieri/vorbesti in timp ce se canta imnul de stat atunci, fara echivoc poti fi considerat nesimtit.

      Nu fac politica; n-am fost si nu sunt sustinator al celor de la putere.
      Oricum, astia vin si pleaca. La fel si ceilalti. Nu sunt decat niste "unii", vremelnic ajunsi in functii de stat.
      Dar IMNUL si DRAPELUL nu sunt ale lor si nici macar nu sunt asociabile persoanelor si prestatiilor lor.

      Rusine tuturor celor care au uitat regulile elementare de comportament, cu formula speciala "RUSINE JIGODIILOR!" - militarilor de cariera.

      Ar fi fost o lectie de comportament civilizat daca s-ar fi huiduit continuu, dar s-ar fi pastrat o liniste respectuasa in timpul intonarii imnului!
      Dar... asta este: APV-istii au mai ratat o ocazie sa arate ca sunt oameni.
    • -3 (3 voturi)    
      Nu te cred !!! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:38)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Nici povestea cu tanarul coreean, nici ca tu esti de foarte departe......
      Foarte des apar aici comentarii ale unor, cica, romani care traiesc in occident, in adevaratele democratii si care ne cearta pe noi ca nu-l iubim pe Basescu.
      False toate !
      face parte din abcedarul manipulatorului incepator: asa se da credibilitate spuselor lor....bai, astia stiu ce spun ca traiesc de mult "acolo"...
      ma lashi?
      Daca e cum spui, ocupa-te de politica locului unde zici ca traiesti. Cine mama dracu' esti tu sa-mi influentezi mie viata?
      Cu votul celor de afara (desi eu cred ca masluit grosolan) a ajuns Basescu presh iar.
      Multzumesc, dar nu, nu am nevoie de voi!
      Sa votati si sa va spuneti parerea cant veti trai in Romania, sa suportati pe pielea voastra consecintele votului !
      Acum PDL-ul, prin puslamaua de Baconski (ala cu recordul electoral de la Paris) vrea sa introduca votul prin corespondenta.
      Or sa apara, din pamant si piatra seaca milioane de romani ca tine, toti votanti oranj !
      Nu va mai intreb daca nu mai aveti pic de rusine, pentru ca raspunsul este evident.
    • 0 (0 voturi)    
      In alte tari, normale,... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 16:19)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Maria

      imnul de stat si sarbatorile nationale sunt respectate cu sfintenie. La noi, cum vreti sa manifeste respect fata de simbolurile Romaniei niste gunoaie, agenti ai GRU si KGB? Astia respecta numsi URSS, pentru ca asa au fost invatati. Si acum mai pretind si pensii din munca romanilor?!
    • 0 (0 voturi)    
      posibil dar neprobabil (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 16:13)

      stef [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Poate ca ai dreptate, dar nu exista nici o davada clara ca cei care l-au huiduit pe Basescu au fost stimulati de opozitie. Pana nu vedem o dovada, comentariul tau, ca si al altora, ramane la stadiul de presupunere. Insa ce stiu eu e ca Basescu e huiduit mai peste tot pe unde se duce. Nu stiu cine mai poate sa discute calm cu omul asta. Si chiar am avut incredere in Basescu ca o sa faca reforma in Romania. Insa cand a venit criza, in loc sa renunte el si ceilalti de la putere la nenumarate privilegii, au luat painea de la gura oamenilor de rand cu toate reducerile si taierea salariilor si pensiilor. Fie ca huiduielile au fost sau nu organizate de opozitie, Basescu le-a meritat
  • -2 (12 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:26)

    Iulian [anonim]

    D-na ministru ne spunea, la inceputul anului, ca nu poate dormi de grija returnarii unui credit de 3 mil. euro, pana la sfarsitul lui 2010. Ce s-a intamplat cu acel credit? A scapat de cosmar? Si, mai ales, CUM?
    • +3 (3 voturi)    
      Raspuns (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:46)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      E problema ei personala. Mai bine intreaba-te de ce Chiul Antenescu isi incaseaza salariul desi nu se duce la servici. Ar fi o intrebare de bun simt. Tentanta meseria asta de parlamentar intrat in parlament de pe locul doi si platit din bani publici pentru ca nu face nimic. Nu pontacule suspendac si fluierac? Iubesti paiul din ochiul altora si-l vezi sau il inventezi chiar si cand acesta nu exista. Problema grava e ca barnele din ochii idolilor tai nu-ti sunt vizibile doar pentru ca, nu-i asa?, sunt idolii tai. Vorba aia... dragostea e oarba... Get a real job!
    • +1 (3 voturi)    
      Ai dreptate, dna Udrea a scapat de grija creditulu (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:13)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      Ti-a pasat tie grija si cosmarul.
    • -3 (3 voturi)    
      nu cred ca a scapat... se si vede...... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:15)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      pare amarata rau de tot, adusa de spate de atata greutate, 3 milioane de Euroi e suma grea.... e nedormita, ridata de griji, incercanata, ma mir ca mai apare in multime, ce-o fi cautand la Iasi, dac-o vedeau oamenii apasata de grija creditului, o femeie trebuie sa arate bine in fata oamenilor, nu ?!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Stmata Doamna Udrea,... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:39)

    Rescatorul [anonim]

    Va stimez si va apreciez ca om politic de perspectiva. Totusi, daca vedeti ca sunteti in permanenta vanata de iRealitatea si Felix-Antene, nu credeti ca ar trebui sa stati mai in spate? Uita, cam asa cum face si Hrebenciuc. Daca nu vreti raul lui Basescu si PDL, poate imi ascultati sfatul! Nu poti sa-ti etalezi eleganta stridenta intr-o tara saraca si intr-un moment in care multi romani nu au bani de mancare. Putina decenta si bun simt nu strica!
  • -3 (3 voturi)    
    bineinteles.... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:43)

    me [anonim]

    cei care ii juiduie nu sunt decat niste hoti, niste criminali, paria societatii etc etc etc
    oamenii adevarat si cu cap le pupa si picioarele pentru multele lucruri bune care l-au facut pentru tarisoara asta...

    acu serios... cred ca oamenii astia traiesc pe alta lume de nu vad cat de "iubiti" sunt.
    daca numai aia organizati ii huiduiesc, unde sunt cei care ii aplauda, si ii iubesc?! probabil au fost cu totii ciuruiti...
    • 0 (0 voturi)    
      noi suntem la munca (Marţi, 25 ianuarie 2011, 16:58)

      moldovean [anonim] i-a raspuns lui me

      Noi cei care ii apreciem suntem la munca.
      Parazitii, intretinuti din banii nostri, au timp de demonstratii.
  • +3 (3 voturi)    
    CNA (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:48)

    voltaren [utilizator]

    Cei de la CNA continua sa-si ia salariile desi cele doua posturi tv. incalca toate normele deontologice de ani de zile. Ei nu au nicio raspundere pentru degradarea actului jurnalistic?
  • 0 (0 voturi)    
    Cum a fost actul? (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:52)

    adrian [anonim]

    Cum vine aia "act cabotin"? Unde or fi fost oamenii astia la scoala. Si, la limita, when in doubt, goagal!
    • 0 (0 voturi)    
      cauta in dictionar (Marţi, 25 ianuarie 2011, 17:05)

      moldovean [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Daca nu stii, cauta in dictionar.
      Daca nu stii ceva, inceardca sa te informezi mai intai.
  • 0 (0 voturi)    
    toata tara ! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 12:52)

    cabotin [anonim]

    CABOTÍN, Actor (sau actriță) ambulant. 2. Actor (sau actriță) mediocru(ă) care urmărește obținerea de efecte teatrale cu mijloace facile, de prost gust; persoană care urmărește să obțină succese ușoare prin mijloace ieftine.
  • +4 (4 voturi)    
    Unire (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:25)

    Muresan Viorica [anonim]

    Pana cand se mai face apologia "armatei" si se ridica osanale generalilor si ofiterilor ? Oare acestia au facut scoala , au invatat conotatiile cuvantului ""
    respect" ? Oare femeile instruite ale Romaniei au uitat armata facuta in studentie ? Umilintele suportate de profesorii care mergeau la campaniile agricole ...si le mai aminteste cineva ? Liberalii cereau respect...ei pe cine respecta ? Comunistii lui Ponta, securistii lui Voiculescu stiam de mult ca nu
    au auzit de "respect" !
  • -3 (3 voturi)    
    incercati sa va gasiti scuze! (Marţi, 25 ianuarie 2011, 13:25)

    ana [anonim]

    Cum puteti sa credeti ca acei oameni din toate orasele au fost adusi cu autobuze. voi cei de la putere chiar nu vedeti ca tara fierbe si ati lovit in toate categoriile de oameni care si asa abia se descurcau? Sa va fie rusine !
    Sunt din pacate una din cei care v-au votat.
  • +2 (2 voturi)    
    Nemultumire (Marţi, 25 ianuarie 2011, 15:11)

    Serje [utilizator]

    Cine sunt nemultumitii :
    -- Marii mafioti, moguli,oligarhi care s-au trezit cu justitia la usa, cu procese penale cu ghiotura;
    -- Oamenii PSD, PNL, PC care nu mai primesc lucrari publice si nu mai pot avea profituri pe lucru mai nimica ;
    -- Oamenii sarmani, asistatii sau nu, care sunt nemultumiti indiferent de ce regim ar fi la putere.

    Exdista astfel o mare masa de oameni nemultumita care ar vrea sa se schimbe puterea pentru a le fi lor bine, cu lege mai putina, chiar deloc pentru fetele inalte, cu coruptie cat cuprinde, cu munca mai nimic.

    Problema este ce vom face noi care vrem un stat de drept, corectitudine, munca platita cinstit, mediu onest !? Vom fi oare zdrobiti de miscarea diabolica, noile mineriade pe care le-au pornit acesti urangutani !?
    • +1 (1 vot)    
      ai perfecta dreptate (Marţi, 25 ianuarie 2011, 16:51)

      moldovean [anonim] i-a raspuns lui Serje

      Aici critica doar cei care nu fac nimic altceva de cat sa caste ochii toata ziua la comentariile televizate ale pseudojurnalistilor romani.

      Sa-i lasam sa bata toaca. Pana la alegeri lucrurile se vor clarifica.
  • +1 (1 vot)    
    Aveti cel mai bun presedinte din istoria Romaniei (Marţi, 25 ianuarie 2011, 16:39)

    DIASPORA [anonim]

    Ca sa ai bani trebuie sa-i produci si trebuie sa-ti mai ramana ceva din ei si dupa ce platseti impozitele catre stat.
    Impozitele aste sunt folosite pentru a-i plati pe cei care tot fac demonstratii.
    Daca ei primesc mai mult, trebuie ca statul sa va creasca voua iompozitele.
    Ca sa nu se intample asa trebuie ca numarul salariatilor statului sa fie redus si veniturile celor ce nu produc nimic sa scada.
    Doar asa vor trai mai bine cei care muncesc, generatia tanara.
    Pentru a trai voi mai bine se straduie actualii guvernanti sa reduca cheltuielile statului.
    Este foarte logic pentru orice om normal.
    Chiulaii ies insa la demonstratii.
  • +1 (1 vot)    
    CRIZA ECONOMICA ESTE MONDIALA (Marţi, 25 ianuarie 2011, 16:43)

    Moldovean [anonim]

    Au huiduit doar cei care traiesc din munca noastra, a tinerei generatii.
    Noi, cei care stim ce inseamna economia capitalista si intelegem ce inseamna criza economica, avem incredere in guvernanti si ii sustinem.
    Cei care l-au huiduit pe presedinte, ne-au huiduit de fapt pe noi, cei din banii carora traiesc ei.
    • -1 (1 vot)    
      Daca atata te duce capul... (Marţi, 25 ianuarie 2011, 17:27)

      agamita [anonim] i-a raspuns lui Moldovean

      afla ca cei care au huiduit au huiduit pe banii lor, pentru ca in perioada cat au muncit au platit taxe si impozite catre statul roman.
      Tu, in schimb, cand vei iesi la pensie s-ar putea sa nu-ti mai vina sa huidui pentru ca vine perioada de pensionare a decreteilor si nu vor fi bani pentru plata acestor drepturi.
      Motivul? Nimeni din conducerea vremelnica a tarii (si nu numai cei din prezent) nu a avut ca preocupare stabilirea si implementarea unor masuri economice care sa permita dezvoltarea industriei -principalul furnizor de bani la bugetul statului.
      • 0 (0 voturi)    
        astia nu au muncit nici o data (Marţi, 25 ianuarie 2011, 18:00)

        moldovean [anonim] i-a raspuns lui agamita

        Astia s-au jucat cu pusca pe camp si au umilit tierii.
        Ei n-au produs nici o data nimic. S-au tot jucat dea razboiul cum ne jucam noi "hotii si vardistii". Acum vor sa traiasca mai bine de cat noi ce care muncim. Vom ave noi grija sa nu se intample asa!
  • 0 (0 voturi)    
    CNA-ul doarme. (Marţi, 25 ianuarie 2011, 16:52)

    lica [anonim]

    CNA-ul trebuie sa urmareasca isteria ce are loc la media mogulilor.Este, antipatriotic,antistatal ce se intampla cu manipularea acestor posturi tv.Chiar ne ia de prosti pe toti si lupta pentru cei cu privilegii pe fata.Unde se mai intampla asa ceva ,decat in tarile din lumea a treia.Trebuie sa ne imprumutam extern ca sa le platim privilegiile ofiterilor de politie de armata,judecatorilorsi la mai cati inca.Nu suntem dobitoace ca sa muncim si sa castigam mai putin decat pensionarii astia de lux.
  • 0 (0 voturi)    
    Conservarea comunismului (Marţi, 25 ianuarie 2011, 18:33)

    Laur [anonim]

    Sa facem o lista a revendicarilor si a celor care le revendica:
    Revendicari:
    - scumpirea benzinei (totul este privatizat deci guvernul nu are controlul preturilor-infaptuit de PSD-Nastase si Patriciu)
    - anularea legilor speciale de pensii adica a fostilor comunisti, securisti care i-au stat alaturi lui Ilici (judecatori, politisti, ofiteri, toti numai cu grade foarte mari).
    Cine le revendica? Niste amarati care pentru cateva injuraturi si huiduieli, firmele PSD-PNL le vor da o paine pe zi gratis. Se intampla la Iasi (din surse locale). Uniforma militara a fost purtata de agentii electorali ai PSD din stocul garzilor patriotice iar insemnele militare au fost adaugate.
    In folosul cui protesteaza? Pai in folosul fostei nomenclaturi ceausiste-iliesciene care vrea salarii decise politic pentru "merite" dintr-o vreme apusa. Adica romanii se vad la TV prin satelit ca fiind o natie: de dobitoace, de pomanagii, de smecheri, de tradatori, de lichele. Aceasta este imaginea pe care si-au creat-o mai multe televiziuni occidentale dupa ce vad trascripturile imaginilor filmate de iRealitatea si A3. Oare romanii din tara care sunt mereu anuntati ca vine "apocalipsa Basescu" cat vor mai rabda minciunile debitate zilnic de aceste posturi? N-ar trebui oare o actiune pe Facebook sau Twitter prin care sa se ocupe cele doua TV-uri? Ce-am castigat in 1990 (TV libera) am pierdut din 2005 pana acum pe un sitem TV privat!!!!! Ar fi un gest de bun simt pentru sanatatea mintala a copiilor vostri (pentru ca eu am scapat din lagarul comunist).
  • 0 (0 voturi)    
    Doar atat ? (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 1:06)

    ftqttqcq [anonim]

    " Bine faci, bine gasesti !."
    De un an si jumatate , acest om, are toata puterea posibila in Romania, si ce face cu ea ?
    Rafuieli personale, hotataste de unul singur , taie si spanzura, ca un satrap.
    A taiat salariile cu 25% , a dat afara sute de mii de oameni, a schimbat toate legile dupa cum a vrut si fara sa intrebe pe nimeni, a jicnit toate categoriile sociale, cum ar fi putut sa fie primit altfel acolo unde se duce ?
    Inca sa fie fericit ca a fost doar atat, fata de cat merita.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by