Gyurcsany: Ungaria are dificultati economice si pentru ca a majorat salariile profesorilor cu 50%

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Marţi, 21 octombrie 2008, 18:05 Actualitate | Politic


Tariceanu si Gyurcsany, la Szeged
Foto: AGERPRES
Premierul Ungariei, Ferenc Gyurcsany, a declarat marti ca tara sa are dificultati economice pentru ca guvernele anterioare au crescut foarte mult salariile bugetarilor, amintind de majorarile cu 50% a lefurilor profesorilor.

"Stiti bine ca Ungaria are dificultati economice in contextul crizei financiare internationale. Daca ma intrebati cum s-a intamplat, raspunsul este foarte simplu. La inceputul anilor 2000, guvernantii au inceput sa cheltuie foarte mult, au crescut foarte mult salariile bugetarilor. Imi amintesc ca unul dintre predecesorii mei, Viktor Orban, a crescut salariile cu 70%, iar Medgyessi a crescut salariile medicilor si profesorilor cu 50%, precum si pensiile", a explicat Gyurcsany, citat de NewsIn.

Premierul ungar a comentat ca toata lumea a fost multumita de aceste majorari, iar popularitatea liderilor politici care au promovat aceste masuri a crescut, insa a venit si momentul in care "trebuie platita polita".

"Trebuie sa realizam ca, daca cheltuim mai mult decat avem, mai devreme sau mai tarziu trebuie sa platesti polita", a mai spus Gyurcsany. El a precizat ca nu-i da sfaturi premierului Tariceanu, care se confrunta in aceasta periada cu cereri privind majorarile salariale de tipul celor facute in Ungaria,  dar poate sa-i "impartaseasca experienta".

Parlamentul de la Bucuresti a adoptat la sfarsitul lui septembrie o serie de legi privind majorarea salariilor profesorilor cu 50% sau a pensiilor pentru grupele I si II de munca, masuri considerate de premierul Tariceanu nesustenabile din punct de vedere economic.

Guvernul a atacat cele doua acte normative la CCR, judecatorii declarandu-le insa constitutionale.

Legile se afla la promulgare, insa, potrivit premierului, seful statului a solicitat o serie de analize privind impactul economic al aplicarii acestor masuri. Tariceanu a precizat ca, pana miercuri, Ministerele Finantelor si Muncii vor elabora documentele pentru a fi trimise la Cotroceni.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1932 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    salarii?? (Marţi, 21 octombrie 2008, 18:24)

    rex [anonim]

    inca un lucru folositor pe care putem sa-l invatam de la unguri!
    • +1 (3 voturi)    
      Traiask Szocialiszm (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:30)

      Gyurcsany [anonim] i-a raspuns lui rex

      Acum cativa ani, toti prostanacii geonisti cu complexe de inferioritate din presa romaneasca se schimonoseau pe la tv sa dea exemplu Ungaria: ca ungurii au salarii si pensii duble fata de romani, ca au autostrazi si ca totul merge "muuult mai bine" acolo.
      Prostie si rautate imbecila de deprimati cronici.

      Acum pana si prim-ministrul ungar recunoaste ca a fost o mare eroare si ca ungurii au trait si s-au fudulit pe bani imprumutati si pe datorie externa (care acum e cea mai mare pe locuitor din UE). Pana la stranepoti sunt vanduti cetatenii Ungariei "socialiste", datoria depaseste PIB-ul !

      Votati PSD si veti ajunge la fel ca ungurii: rupti in fund dar mandri, ce mai. Umbla cu caciula in mana pe la Burxelles sa le imprumute UE 5 miliarde, in halul asta a ajuns Ungaria. Pana si Becali are mai multi bani cash ca ministrul ungur de finante. Si asta nu e vina numai a lui Orban, ci mai ales a guvernului socialist ungar, primul la dat pomeni electorale.

      Profesorii se vor bucura stupid ca au 50% la salariu si apoi isi vor da cu catalogul in co...e cand vor vedea inflatia si masurile dure de austeritate pt. a acoperi gaura de la buget.
      Nu vom ruina Romania in plina crestere economica de 9%/an, un record in UE anul asta, doar pt. a satisface iresponsabilitatea unor lideri sindicali dementi.
      • +2 (4 voturi)    
        corect (Marţi, 21 octombrie 2008, 20:13)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Gyurcsany

        Total de acord cu tine!

        Mai mult, poate ca ar trebui ca cei care fac presiune pe cresterea cheltuielilor publice fara acoperire, sa fie pedepsiti de justitie! Nu poti cere mai mult decat ti se poate da, iar cresterea salariilor profesorilor va atrage inevitabil si solicitarea altor bugetari de majorari salariale, care NU pot fi sustinute de economia noastra deocamdata!
      • -1 (1 vot)    
        da' (Marţi, 21 octombrie 2008, 20:18)

        rex [anonim] i-a raspuns lui Gyurcsany

        ..ai dreptate . Dar restul societatii romanesti cum percepe acest lucru?Asta era ideeia!
      • 0 (2 voturi)    
        Felicitari pentru pamflet, atata doar ca... (Miercuri, 22 octombrie 2008, 8:37)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui Gyurcsany

        imi permit sa te contrazic in privinta unui aspect: iresponsabilitatea nu e a unor "lideri sindicali dementi", ci chiar a parlamentarilor care, intrati in fibrilatii preelectorale, s-au lansat intr-o orgie de pomeni nemaiauzite. Promisiuni dintre cele mai gogonate, mariri halucinante de salarii, nimic nu e prea mult pentru cei care nu au nici o responsabilitate, ei doar dicteaza ceea ce guvernul e obligat prin Constitutie sa execute, indiferent daca se poate sau nu. Sindicatele din invatamant cazusera la pace cu Tariceanu pentru o marire de 9%, pana le-a aratat Geoana zaharelul de 50%, si de atunci nu se mai poate intelege nimeni cu ei. De catva timp incoace parlamentul saboteaza sistematic economia pentru a discredita guvernul pe care n-au avut barbatia sa-l dea jos prin motiune de cenzura. Daca adaugam la asta o Constitutie proasta, generatoare de blocaje si instabilitate politica, reteta e completa pentru dezastru. Daca iese PSD castigator la alegeri vom ajunge mult mai rau ca ungurii, si din pacate in plina criza economica mondiala nici nu prea mai ai unde sa emigrezi.
  • +4 (6 voturi)    
    Ce nu a facut Ungaria: (Marţi, 21 octombrie 2008, 18:25)

    Alin [anonim]

    Ungaria nu a dat venituri de 50.000E/luna la zecile de mii de directori din sutele de agentii nationale timp de 4 ani, asa ca noi putem doar sa renuntam la salariile demne de un director la AIG, si deja avem din ce sa marim salariile.
    • +2 (4 voturi)    
      Tot nu sunt bani.. (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:06)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Suna cinic, dar iti garantez ca nu exista zeci de mii de directori cu salariile de 50.000 euro/luna. Problema bugetarilor de rand este ca sunt multi (aproximativ 1,5 milioane). Chiar majorari salariale relativ mici se simt tare.

      Dar sunt absolut de acord ca exista directori de agentii, plus parlamentarii (toti platiti de la buget pana la urma) care au venituri ce sfideaza banul public. Dar vorbim de sute de parlamentari, de de milioane..

      Din pacate chiar nu sunt bani pentru o crestere de 50% a tuturor bugetarilor. Ar trebuie revizuite grilele si marit cu precadere la salariile de debut sau la cele foarte mici.
      • +1 (1 vot)    
        partial, ai dreptate... (Miercuri, 22 octombrie 2008, 6:53)

        YFS [anonim] i-a raspuns lui sile

        pentru ca Romania nu are o dezvoltare sanatoasa, bazata pe productie, exporturi si investitii. Dezvoltarea Romaniei se bazeaza pe importuri. nemernicii mincinosi si demagogi de la guvernare stiu asta. dar, cine a inceput cu pomenile electorale. Cine a devansat pensiile, fiind obligat sa imprumute din buget? De asta nu spui nimic? Avem cea mai prosta guvernare. PNL/UDMR sunt varza. Iatr PSD-ul, partid de golani si hoti, face ce vrea cu ei, pentru ca au numai 20% in parlament. Daca erau cinstiti si profesionisti, plecau de la guvernare. S-au facut de tot rahatul si vor fi pedepsiti de electorat. Sunt la fel de hoti si nemernici ca si PSD-istii.
  • 0 (2 voturi)    
    Vinovatii (Marţi, 21 octombrie 2008, 18:37)

    englezu [anonim]

    Profesorii sunt pricipalii vinovati pentru dificultatile economice ale fostelor tari comuniste.Asa sa fie oare?
    • 0 (2 voturi)    
      vinovati..!!Nuuuuu... (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:38)

      corina [anonim] i-a raspuns lui englezu

      NU ,nu sint vinovati dar sint ca niste CAPUSE ani de-a rindul au facut gauri la bugetul de stat mai ceva ca "lacustele"si in fond toata suflarea Romaniei astepta de la ei ceva de genulD_L TRANDAFIR.Ori avind sindicatul o oarecare pozitie au bagat 'sula " in coaste ca si alte categorii din anii '90 ;soferi,cfr-isti,mineri ,etc!Ce-i mai tragic e faptul ca profesorii cersesc aceste "foloase"si prin intimidarea celorlanti,gen :Nu incheiem anul scolar" Si daca nu se incheie anul scolar ce mare lucru?? Eu sint tinar am timp!-
  • +2 (4 voturi)    
    DE ACORD.... (Marţi, 21 octombrie 2008, 18:40)

    Eu [anonim]

    De acord cu ce zice premierul maghiar, insa ar trebui sa ne uitam is la risipa enorma care se face - cel putin romania - risipa in diverse agentii guvernamentale cu salarii de zeci de mii de euro, risipa din parlament, risipa din aparatul administrativ.... poate atunci, daca s-ar uita mai atent la risipa asta poate s-ar mai gasi ceva bani pt bugetari !!
  • -3 (7 voturi)    
    toti tradatorii isi dau cu parerea... (Marţi, 21 octombrie 2008, 18:41)

    f [anonim]

    da - de aia romanii nu trebuie sa stimuleze educatia ... noi trebuie sa ne facem o tzara mai boi decat ungurii si eventual sa devenim si pasalac maghiar (asta daca deja nu suntem prin acest Tariceanu)...

    cand o sa invatam maghiara pe gratis in scolile din romania domnule ... "Prim Ministru" ?
    • +3 (5 voturi)    
      E normal sa mareasca salariile cu 50%, (Marţi, 21 octombrie 2008, 18:54)

      tar [anonim] i-a raspuns lui f

      ca anul asta am avut crestere economica de 50% si incasarile la buget au crescut tot cu 50%. Credeti ca nu ar vrea sa dea pomeni electorale daca ar avea de unde.
    • +2 (4 voturi)    
      tradatori..???? (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:05)

      gogu de la bistrita [anonim] i-a raspuns lui f

      Jupine F,retine educatia trebuie stimulata ,dar se tot stimuleaza de vreo 15 ani si tot nu-i de ajuns.Iar rezultate ,"CUCU"!Cu minerii am rezolvat-o,le-am dat salarii si s-au potolit,voi daca tot nu aveti rezultate si aveti pretentii de intelectuali macar invatati ceva de la vecinii nostri ,indiferent ce neam sint!Baiatul este o pura comparatie ,intelegi ceva sau esti profesor debutant si nu poti trai cu 800de lei si cu asta basta
      • -1 (5 voturi)    
        meri mã! (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:15)

        gogu din sibiu [anonim] i-a raspuns lui gogu de la bistrita

        Cred ca ai lucrat prin guvern de stii atat de multe despre stimularea educatiei.... Cate clase ai? ... de tren ca altfel nu ai scrie prostii :-)
        • 0 (2 voturi)    
          sa-i ceri ,omului ce nu are!! (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:55)

          gogu de la bistrita [anonim] i-a raspuns lui gogu din sibiu

          deci sa re capitulam ;8 de ..+5 de..+5 de .., TANTALAULE" am de ajuns?Oricum daca ai fi profesor nu asta conteaza? sau...??!!!
      • -1 (5 voturi)    
        PROST MAI ESTI (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:28)

        f [anonim] i-a raspuns lui gogu de la bistrita

        Goguleeeeeeee - iaca nu ai nimerit - ca nu-s bugetar :)

        Nu sunt si nici nu voi fi - dar asculta asa de la mine o chestie :
        - avem oameni pregatiti cat de cat cel putin, si asa prosti cum consideri ca sunt romanii suntem un pic peste Occident (apropo gogule - iti scriu de peste granita ca desi tu scrii din bistrita)

        - ti se pare normal sa faci educatie la nivel UE cu 400 euro pe luna ??? - si aia daca ???

        Deci Goguleeee - meri dormi - ca ti-e somn sigur ... desi poate te va trezi un Yo no Pot Chivanoc (pe maghiara cum se scrie nu stiu - dar inseamna Buna ziua tzarane !)
        • +1 (1 vot)    
          mai bine prost decit DOBITOC! (Marţi, 21 octombrie 2008, 20:07)

          gogu de la bistrita [anonim] i-a raspuns lui f

          Stiu si re cunosc ca sint oameni foarte destepti si foarte bine pregatiti in Romania.Dar /// ,daca poti retine un aspect al acestei vieti in Romania de ce sa platesc 'PROSTIA ,
  • -2 (4 voturi)    
    da, dar acolo se vede (Marţi, 21 octombrie 2008, 19:00)

    marius [anonim]

    da, au marit salariile, dar acolo se vede. invatamintul unguresc, cel putin cel liceal si universitar, este mult peste al nostru. Iar in clasamentele internationale sunt rezonabil situati. La noi, toti profii capabili au fugit in alte domenii, de au ramas numai pensionarii sau tinerii ratati (cu mici exceptii, fara consecinte insa). Vom vedea efectele subfinantarii invatamintului pe pielea copiilor nostri.
  • +1 (5 voturi)    
    Este un procent exagerat! (Marţi, 21 octombrie 2008, 20:19)

    Radu [anonim]

    Domnilor profesori, nu va faceti ca nu stiti, dar unul dintre iubitii vostri sefi de sindicat este simpatizant, daca nu chiar membru PD-L. Aceasta masura obtinuta prin santaj nu este decat o alta manevra murdara de a lovi actualul guvern.
    A, ca a fost un guvern destul de slab, nu neaga nimeni, asa este.
    Dar 50%??? Dumnezeule, eu sunt student, iau bursa, si cica s-a obtinut pentru noi o promisiune de marire a bursei cu 15% de la 1 ian. Dar, la noi e pacaleala, deoarece s-au redus numarul de burse, nu se mai dau de la media 8, ca inainte si chiar bursa a fost redusa, de la 350 RON, la 300 anul trecut, pe motiv de ... lipsa de fonduri.
    Dar voi, domnilor profesori, si ma refer mai ales de cei din sistemul pre-universitar, pregatiti elevi din ce in ce mai slabi, care ajung automat studenti slabi in primul an de facultate. Concluzia nu poate fi decat una dura, dar corecta: si dumneavoastra ori sunteti prea slab pregatiti, ori nu va dati interesul. Dar voi primiti 50% crestere salariala, desi nu prea o meritati. In timp ce altii muncesc pe rupte, se dedica meseriei si nu primesc decat maxim 10% pe an. Eu sunt tanar cercetator, pe langa studentie, si muncesc in jur de 12 ore pe zi, si am cu totul 1100 de RON pe luna.
    Dumneavoastra munciti 60 de ore pe saptamana? Ma indoiesc.
    Si vreti mariri de 50% prin santaj politic. Ma iertati, dar sper sa va stea un pic in gat marirea preturilor de anul viitor asa cum ne vor sta si noua din plin din cauza scaderii economice. Poate pe viitor veti stii sa va comportati ca niste intelectuali ce va pretindeti si mai putin ca niste profitori de pe urma venirii alegerilor.
    • +1 (3 voturi)    
      vorbesti prostii... (Miercuri, 22 octombrie 2008, 7:00)

      YFS [anonim] i-a raspuns lui Radu

      cum vrei sa avem un invatamant performant, daca nu pot fi atrasi oameni de valoare? Cu salarii de 700 RON? Pe dumneta cine te-a imvatat carte? Nu ti-e rusine sa faci propaganda hotilor, coruptilor si nemernicilor? Ce tot vorbesti de numarul de ore. Ai tinut vreodata o singura ora la o clasa galagioasa si nesimtita, sa vezi ce inseamna? De ce nu te duci la catedra si stai la caldurica in cercetare? Du-te si te lupta cu loazele parvenitilor, imbracat intr-o haina cu coatele lucioase, sau in pulover, in fata unei clase care te sfideaza cu telefoane mobile de aur si loaze imbracate dupa ultima moda.
  • +1 (3 voturi)    
    maririi!!! (Marţi, 21 octombrie 2008, 21:13)

    antonia [anonim]

    as dori sa nu mareasca d-nul TARICEANU salariile profesoriilor si pensiile ca spune acum ca ei vor fi de vina ptr.criza economica.dar chiar daca nu mareste tot criza va fi.asa acum are un tap ispasitor pe care sa dea vina.daca nu le va mari sa vedem ce va spune in legatura cu criza cine va fi de vina!!!
  • +2 (2 voturi)    
    cel mai mincinos premier din istoria ungariei (Marţi, 21 octombrie 2008, 22:00)

    un maghiar [anonim]

    Aloooooooo!
    Sa fim seriosi!
    Gyurcsany e cel mai mincinos premier din istoria Ungariei. Si cel mai incompetent!
    Si cel mai nepopular din toate timpurile.
  • +1 (1 vot)    
    Gyurcsani minte (Miercuri, 22 octombrie 2008, 6:22)

    ioan timisoara [anonim]

    1 Gyurcsani minte daca spune ca salriile profesorilor din Ungaria sunt cauza "problemelor" din Ungaria. Oricine stie ca daca undeva nu ai voie sa fi zgarcit la bani e domeniul educatiei.

    2. Ungaria si-a acumulat un deficit bugetar inteligent. Ei macar au investit in infrastructura. Au construit cu bani imprumutati destept, autostrazi 100 -200 de km pe an. Chiar daca cu bani care nu-i aveau. Dar banii astia ii vor primi inapoi pe termen lung. Nu deageaba Mercedes a ales Ungaria nu Romania. din cauza autostrazilor si cu toate ca forta de munca e mai scumpa in Ungaria. Mercedes isi deschide fabrica in Ungaria, Audi produce toate motorarele la Györ etc. etc.

    3. Oricum ar fi Romania poate doar sa viseze sa aiba "problemele" maghiarilor. In Romania nici o autostrada nu va trece carpatii in urmatorii 30 de ani si nici o sosea cu 4 benzi nu leaga Romania de restul UE.
    • 0 (2 voturi)    
      Gyurcsany e pesedist ungur (Miercuri, 22 octombrie 2008, 11:06)

      costica caracal [anonim] i-a raspuns lui ioan timisoara

      Observ ca fie esti un minoritar deghizat, fie esti un roman complexat.

      1.In educatie se pot face investitii inteligente, nu doar investitii, unde se arunca bani prosteste doar ca sa arati ca aloci nu stiu cate procente din PIB. Franta e un astfel de exemplu, se cheltuie de zeci de ori mai mult ca in Ungaria, pt. educatie, si rezultatele sunt atat de slabe, incat ministrul francez al educatie va schimba total sistemul incepand cu 2009, pt. ca 15% din elevii francezi de liceu sunt repetenti ! Nu e suficient doar sa dai bani profesorilor, trebuie sa ai si o strategie si sa le ceri rezultate.

      2.Nu exista deficit bugetar "inteligent", orice guvern incearca tot posibilul sa nu aiba deficit, ci un buget echilibrat sau chiar excedentar. Sa faci investitii industriale sau in cercetare stiintifica sau in domenii strategice ca energia e un pretext acceptabil pt. deficit, cu conditia sa se vada in cresterea economica, inflatie, somaj, etc.
      Ori in Ungaria nu se vede nici un rezultat concret, dimpotriva, e un dezastru macro-economic. Crezi ca somerul ungur e incantat doar pt. ca merge pe autostrada sa-si caute un job?:))
      Iar exemplul tau cu industria auto e prost, Romania a intrecut deja Ungaria si la asta. Si te anunt ca mercedes nu e asa sigur ca va deschide curand fabrica din Ungaria, in conditiile crizei actuale.

      3.Previziunile tale anti-romanesti seamana cu a prostanacilor complexati care acum 7-8 ani spuneau ca "nici in 30 de ani nu intram noi in UE sau NATO":))).
      • +1 (1 vot)    
        nu-i chiar asa (Miercuri, 22 octombrie 2008, 12:08)

        alin [anonim] i-a raspuns lui costica caracal

        Stimate domnule Costica,ma duc de 2-3 ori pe luna la Budapesta la Aeroport cu masina(stau in Romania linga granita cu Ungaria) si pot sa-ti spun un lucru si anume ca dpdv al dezvoltarii economice mai avem mult de mers pina sa ajungem Ungaria.Nu stiu cum este criza economica la ei dar au drumuri si infrastructura mai bune,orasele mai dezvoltate si preturi mai mici in supermarcheturi.Ar fi bine pentru noi sa ii intrecem in viitor.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu pricep atitudinea (Miercuri, 22 octombrie 2008, 8:36)

    Buster [anonim]

    Nu vreau sa vorbesc despre politica bugetara ...daca exista posibilitatea reala acestei majorari de salarii sau nu. Probabil daca se renunta la anumite cheltuieli bugetare facute anapoda se poate ...nu stiu...

    In schimb vreau sa critic atitudinea profesorilor care desi au un program de lucru extrem de lejer ...asteapta o marire salariala de la guvern aruncand in fata salariul mic ...dar care nu mai este asa de mic daca te uiti la programul de lucru.

    Ceea ce vreau sa spun este ca ar putea lejer sa-si ia un al doilea serviciu sau sa se autorizeze in profesii liberale care ar fi adaptate specializarii, ajungand la un nivel decent al veniturilor.

    Domnilor, daca vorbim de venituri comparabile ar trebui ca toate aspectele, inclusiv programul de lucru, sa fie comparabile nu numai venitul.
    • +2 (2 voturi)    
      nu stii nimic despre invatamant.... (Miercuri, 22 octombrie 2008, 10:25)

      YFS [anonim] i-a raspuns lui Buster

      Dupa ce vei tine o singura ora de curs in fata unei clase care iti mananca sufletul, atunci sa-ti dai cu parerea. Pana atunci, nu ai nici un drept sa judeci munca altora, mai ales a dascalilor.gandeste-te ca vei avea copii si acestia vor trebui sa invete. Cine o va face? Daca sunteti asa de buni sfatuitori, de ce nu lucrati voi in invatamant? Lasati sa judece pe profesori, tot cei care se ocupa de invatamant? Nu mai debitati ineptii si nu mai participati la marea manipulare natioanla cu sfaturi si comentarii neavenite.
      • 0 (0 voturi)    
        Fara suparare.. (Miercuri, 22 octombrie 2008, 17:11)

        Buster [anonim] i-a raspuns lui YFS

        Nu trebuie sa te superi (pari un pic deranjat) dar invatamant nu se mai face demult asa cum se facea ...Sigur vei spune ca nu profesorii sunt de vina si partial iti dau dreptate.

        De lucrat in invatamant, nu vreau sa lucrez ...dar aceasta optiune apartine si celor care lucreaza in aceasta bransa sau daca le place domeniul sa faca ceea ce am spus mai sus.

        Nu nu asta este motivul ...eu cred ca s-ar dori salarii mari si program redus de femei insarcinate ...

        Iar ca discutia sa devina un pic mai personala parerea imi apartine si nu judec...doar ca daca nu ne referim la sistem ci la fiecare individ in parte...eu vad doar un plangacios caruia-i este frica sa-si ia viata pe cont propriu si se ascunde dupa sistem...Asta este!!
  • -1 (1 vot)    
    zbor placut... (Miercuri, 22 octombrie 2008, 10:48)

    f [anonim]

    poate e mai bine asa - astia de obicei nici nu se mai intorc !

    http://www.capital.ro/index.php?section=articol&screen=index&id=113375&newsletter_link=1&utm_source=newsletter_saptamanal&utm_medium=email
  • +2 (2 voturi)    
    foarte ciudat... (Miercuri, 22 octombrie 2008, 12:13)

    YFS [anonim]

    Toti cei care au postat pana in prezent sunt "anonimi". In acelasi timp, s-au dat foarte multe minusuri. De catre cine? Umbla stafiile pe site? Mai, finkelsteinilor si manelistii din PSD, ati trecut la treaba? Actionam iar cu "internetul otravit?"
  • +1 (1 vot)    
    Demagogie (Miercuri, 22 octombrie 2008, 12:41)

    Catalin [anonim]

    Pai daca exista asemanari intre ce s-a intamplat in Ungaria si ce se va intampla la noi, inseamna ca suntem rau de tot in rahat!

    Guvernul PeNaL nu se lauda - si inca se lauda - ca de cand au venit la guvernare au DUBLAT salariile in invatamant? Dublu inseamna 100% majorare...adica mai mult de 50% oferit de catre Medgyessi si mai mult de cat a majorat Viktor Orban - 70%.

    Asa ca ori acest Gyurcsany bate campii, si a gasit un mod neinspirat de a oferi "sprijin" lui Tariceanu, ori Tariceranu, care a majorat cu 100% salariile din invatamant, indreapta tara spre acelasi colaps...conform logicii acestui politician.
  • +1 (1 vot)    
    ar trebui sa stim mai mult (Miercuri, 22 octombrie 2008, 13:51)

    abatele [anonim]

    1.Guvernul are banii pentru marirea salariilor , dar vrea sa-i dea , in continuare , pe alte pomeni electorale precum cea de saptamana trecuta , cand a alocat peste 1 miliard de lei - unor primarii, stie tariceanu pe ce criterii!
    2. Din bugetul educatiei s-au cheltuit , pana acum doar 2 procente din 6 , cate ii revin , iar pana la sfarsitul anului se va ajunge la maxim 3 procente . Restul se intorc la bugetul de stat , adica tot la guvern !
    3.Tariceanu a procedat precum PSD-l condus de Nastase : dezbina si stapaneste ! Pentru ca i-a starnit pe ceilalti bugetari impotriva profesorilor !
    In concluzie , nu pot decat sa le bat obrazul lor de guvernanti nescoliti si obraznici . Halal sa le fie !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by