M. Geoana: In ultimii ani Romania a pierdut 2 milioane de tineri

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 14 septembrie 2008, 12:28 Actualitate | Politic


Liderul PSD, Mircea Geoana, a declarat duminica la Constanta ca in ultimii ani mai mult de doua milioane de tineri au parasit Romania in cautarea unei vieti mai bune. Liderul social-democrat a declarat ca aceasta este cea mai mare amenintare la adresa tarii: "Blestemul dreptei trebuie sa inceteze pentru a ne aduce tinerii acasa".

Guvernarea de dreapta s-a bucurat de banii trimisi in tara de romanii care muncesc, a mai spus Geoana.

"Blestemul dreptei trebuie sa inceteze. Nu mai putem lasa Romania pe mana unor iresponsabili. Miza alegerilor este colosala pentru tara. Nu avem de ales nici intre Geoana si Tariceanu, cu slipi sau fara slipi, sau pe Stolojan cu slipi sau fara slipi, ci avem de ales intre o Romanie care se prabuseste si o Romanie care se construieste", a afirmat Geoana.

Tinerii social-democrati s-au reunit vineri, la Mamaia, la scoala de pregatire politica la care au participat mai multi lideri din conducerea Partidului Social Democrat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1597 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    Blestemul politicienilor! (Duminică, 14 septembrie 2008, 12:56)

    Alien [anonim]

    Indiferent ca sunt de dreapta sau de stanga! Tinerii au plecat ca sa scape de o Romanie imbecilizata si manelizata sub obaduirea unei tagme politice corupte si incolora politic a carui principal scop a fost si este ajungerea si mentinerea la putere prin orice mijloace. Nici un "politician" nu a facut nimic pentru tara in ultimii 20 de ani, indiferent de care parte a "esicherului" s-a aflat. Nu avem decat discursuri sforaitoare si demagogice din ambele parti, in loc de autostrazi, promisiuni goale in loc de fapte concrete. Asta este Romania, si sa nu ne plangem ca ne pleaca tinerii, sa ne miram doar ca a mai ramas cineva in tara asta!
    • +1 (1 vot)    
      SUBSCRIU (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:15)

      TEO [anonim] i-a raspuns lui Alien

      subscriu
    • 0 (0 voturi)    
      Ipocrizie de tip comunist (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:52)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui Alien

      Doamne, cum ii mai poti rabda pe ipocritii astia...pai cum naiba sa stai in tara cand nu mai poti de neocomunisti ca gioana si toata liota.Sunt plecat de 9 ani si nu-mi pare rau desi recunosc, mi-e dor de tot ceea ce inseamna locurile unde am crescut...in ce-i priveste pe cei care latra ca vezi Doamne "daca erai un roman adevarat ramaneai in tara sa te bati cu sistemul", le sugerez sa nu lase garda jos, adica dati-i fratilor pana vi se va face si voua greata...voi chiar nu realizati ca in tara aia nu mai e nimic de schimbat, ca zi de zi ne ducem spre mai rau...De fiecare data cand ma intorc in tara imi spun ca poate ceva-ceva se misca...da' de unde, se fura ce se mai poate fura, se distruge ce a mai ramas de distrus s.a.m.d.Cu toate astea,politicienii lu' peste cersesc votul nostru...pe-al meu nici intr-un caz...
    • 0 (0 voturi)    
      Alien (Duminică, 14 septembrie 2008, 14:02)

      releu [anonim] i-a raspuns lui Alien

      Esti pur si simplu orb, ca sa nu zic rau, ca sa nu zic t... Te iei de mana cu Geoana, exemplu tipic de cum se poate tampi un om care intra in PSD. 2 mil ? 5 la primarie, 2 la Scoala de baieti... Parca am ami auzit asta....
    • 0 (0 voturi)    
      N-are nimic cu politica! (Duminică, 14 septembrie 2008, 16:05)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui Alien

      Niciun politician, oricat de patriot sau cinstit ar fi fost, n-ar fi putut reduce decalajul economic dintre RO si EU 15 IN 20 de ani! Ca un fost "capsunar" am sa-i rog pe toti cei care sustin ca romanii au plecat din cauza politicienilor sa revina cu picioarele pe pamant! Doar reciproca ar putea fi adevarata: politicienii ar putea sa faca in asa fel incat revenirea acasa sa devina o optiune! Ceea ce am constatat eu in ultimul timp e faptul ca tot mai multi romani au decis ca in viitorul apropiat, 1-2 ani, sa revina definitiv in tara. Asta, categoric, se intampla nu atat din cauza politicienilor cat din cauza inrautatirii climatului economic din statele "adoptive". Oricum, comparativ cu inceputul mileniului, proportia tinerilor care vor sa plece din tara a scazut foarte, foarte mult!
    • 0 (0 voturi)    
      da (Duminică, 14 septembrie 2008, 16:40)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Alien

      din pacate asa de multa dreptate ai!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      foarte bine (Luni, 15 septembrie 2008, 12:29)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Alien

      ...e bine ca a pierdut 2 milioane, caci daca era PSD mai la putere, pierdea 4. ...s-au nu m-am prins eu de punctul de vedere al lui Geoana.
  • +4 (6 voturi)    
    Blestemul dreptei.... (Duminică, 14 septembrie 2008, 12:57)

    Luca [anonim]

    Da,Gioana,ai perfecta dreptate. Numai ca, "blestemul dreptei" a fost sustinut si de tine cu liota ta de criptocomunisti si securisti (=PSD), sau nu-ti mai aduci aminte? Am avut multe ocazii sa scapam de acest blestem dar n-am scapat din cauza voastra,ratatilor. Vii acum sa ne vorbesti despre "blestemul dreptei" ca si cand voi n-ati avea nicio vina. Chiar asa de prosti ne credeti?!
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Duminică, 14 septembrie 2008, 12:59)

    Opposite [anonim]

    "Blestemul dreptei trebuie sa inceteze pentru a ne aduce tinerii acasa".

    De cand PSD e de dreapta?
  • +5 (7 voturi)    
    Ipocrizia unui prostanac... (Duminică, 14 septembrie 2008, 12:59)

    Matache M. [anonim]

    Tinerii au plecat din tara datorita conditiilor create de cei 14 ani de conducere a PSD-ului, mult mai mult decat din cauza conducerii de dreapta. Subdezvoltarea Romaniei se datoreaza startului gresit patronat de Iliescu si echipa lui de acoliti. Romanii ar fi plecat mai demult daca puteau, din pacate Uniunea Europeana le-a deschis portile abia dupa aderare.
    Oare cand va inceta "blestemul PSD-ului"...?
    Sigur, PSD-ul nu este responsabil de nimic, acum nu conduce parlamentul (ci doar il controleaza)...
  • +8 (10 voturi)    
    incorigibil (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:01)

    contrafil&profob [anonim]

    Eu sunt unul din aia 2 milioane si spun cu mana pe inima ca si daca as vrea sa ma intorc acasa n-as face-o pentru ca exista un ametit pe nume Geoana care ar vrea sa-mi fie conducator politic. Dar nu numai acest om e o insulta la adresa inteligentei medii si peste, ci si toate canalele media care-i reproduc vorbele fara un avertisment de genul "vorbeste prostanacul - atentie, se ia!".
    • +3 (3 voturi)    
      Bine spus (Duminică, 14 septembrie 2008, 14:07)

      emigrantul [anonim] i-a raspuns lui contrafil&profob

      Haosul din politica a fost creatia lui Iliescu care a interzis si intoxicat dupa 89 populatia ca vin mosierii si monarhia. Daca am fi avut mai multi politicieni dintre rezistenta anti-comunista alta era problema acum. Cineva care a indurat temnita pt. ideile lui nu are ca ideal sa fure o fabrica sau sa ramana cu o casa nationalizata. Tot iliescu nu a vrut sa privatizeze industria, asfel ca a existat o imensa mare de fabrici si bunuri de stat numai bune de furat de catre clica comunista. Daca o cumparau firme serioase nu erau duse la fier vechi iar politicienii hoti nu aveau ce sa fure.
  • +5 (5 voturi)    
    ca sa vezi.. (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:05)

    Ramolna [anonim]

    ... ce descoperire. Si desigur ca PSD nu are nicio vina, ca ei nu au fost la guvernare atatia ani. Lasa-ne cu prostiile tale!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Ai dreptate (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:07)

    Danu Barosanu [utilizator]

    Cand o sa fie taxe mai mari pt cei ce castiga mai mult, o sa vin in tara... sa sustin comunitatile de paraziti sociali.

    Mda, probabil nu degeaba ti se zice Prostanacul.
  • +6 (6 voturi)    
    Romania a pierdut 2 milioane de tineri (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:16)

    the [anonim]

    E clar ca Geoana n-a facut nici scoala primara ...
    ar fi aflat ca în natura nimic nu se pierde ...
    Ca sa nu sufere de sindromul românesc "a-ti da cu dreapta-n stânga" (sic)
    2 milioane de tineri au calcat (cu dreptul, sper) într-o viata mai buna.
    De altfel, intre anii 1989 si 2004 au avut tot timpul sa-si dea seama ca e momentul sa o faca ...
    iar ultimii patru ani de guvernare au pus bomboana si pe coliva partidelor istorice.
    Succes lucrarilor scolii de vara de la Mamaia, mai ales ca vine un friiiig !!!
  • +6 (6 voturi)    
    geona demult a depasit orice limita a bunului simt (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:21)

    biciul [anonim]

    nu inteleg de ce se grabeste presa in halul asta sa deverseze pe populatie toate laturile scoase de primul prostanac al tarii, laturi ce ar trebui sa hraneasca doar tinerii psdei.
  • +6 (8 voturi)    
    sa te bucuri (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:22)

    dorel [anonim]

    sa se bucura ca a plecat tinerii acestia, altfel pierdea la voturi, acestia nu voteau cu PSD-ul ci cu dreapta
    vad ca geoana vb numai prostii, ultima pe care am auzit-o, ca viitor prim ministru, ca face confuzie intre PIB si bugetul consolidat, decat asa prim ministru, care nu cunoaste cele mai elementare notiuni de economie, mai lipsa, va duce tara de rapa
  • +6 (6 voturi)    
    culmea nesimtirii (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:22)

    andy [anonim]

    dupa mai bine de un deceniu de guvernare asa zisa de stanga, se vede cu ce rezultate, mai au tupeul aceste fosile sa ne vorbeasca
  • +1 (5 voturi)    
    Trintorii (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:23)

    Excalibur O.S.S.E.R. [anonim]

    A )
    Migratia temporara se intoarce de citeva ori pe an in tara introducind un capital nedeclarat , suma minima ce o poate obtine un muncitor in vest este de 15000 euro anual .
    Un calcul sumar arata ca doua milioane de cetateni introduc in tara zece mii de euro anual fara declaratie vamala ceea ce reprezinta douazeci de miliarde de euro la care se adauga cele cinci miliarde tranzitate prin banci .
    Injectia acestui capital se face prin mecanismul pietei comerciale , cetatenii investesc aceste valori cumparind diverse bunuri (in proportie de 70 %) ce nu sint produse autohton ci importate cu adaosul comercial aferent si taxele de rigoare .
    Capitalul diasporei obtinut in vest permite mecanismelor financiare sa intretina iluzia unei cresteri a P.I.B.-ului pe cap de locuitor , dublu sau chiar triplu fata de tarile vest europene industrializate .
    Taxele impuse in comert permit pe de o parte statului sa colecteze la buget sume fabuloase pe care le distribuie preferential intr-un circuit inchis organismelor si structurilor politice .
    Adaosul comercial permite societatilor comerciale ale initiatilor sa obtina profituri grase , fapt ce le permite sa impuna monopolul asupra tranzactiilor importante prin procedee financiare .
    Cu acest capital in bugetul statului partidele politice ( metamorfozate ), maresc pensii , maresc salariile in administratie si sectorul de stat , reinoiesc parcul auto al parlamentului anual , pregatesc campanii electorale , intretin televiziunea publica , samd.
    Sistemul bancar prin rata dobinzilor practicata indatoreaza o parte importanta a populatiei pe termen lung creind dependenta .
    • +3 (3 voturi)    
      pa ce te bazezi? (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:23)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui Excalibur O.S.S.E.R.

      "Un calcul sumar arata ca doua milioane de cetateni introduc in tara zece mii de euro anual fara declaratie vamala ceea ce reprezinta douazeci de miliarde de euro la care se adauga cele cinci miliarde tranzitate prin banci"

      De unde ai scos cifrele astea daca spui singur ca sunt sume NEDECLARATE?
      • +4 (4 voturi)    
        Un simplu procedeu de deductie Sherlock... (Duminică, 14 septembrie 2008, 16:32)

        Traficantu' de Influentza [anonim] i-a raspuns lui Gogu

        Ia spune tu? Nu are dreptate Excalibur ai? Poate nu 10.000 de om,dar fiecare aduce acasa pe sub mana cateva mii bune pe an,pe langa ce trimite via banci...Cum ar fi sa nu se mai trimita nici un euro in secunda 1,doar asa ca sa iti dai tu seama cum se prabuseste economia sub un efect de domino...Dar vezi tu,nu se poate...E pertinent ce zice si pertinent e mai mult decat suficient.Nu iti bate la ochi ca o economie care nu produce mai nimic pentru ca nu are cu ce inregistreaza cresteri fenomenale ? Vezi si tu care e deficitul balantei comerciale daca nu crezi...
        • +3 (3 voturi)    
          Precizare de circumstanta (Duminică, 14 septembrie 2008, 18:22)

          Excalibur O.S.S.E.R. [anonim] i-a raspuns lui Traficantu' de Influentza

          b) Cifra pe care am avansat-o privind aportul de fonduri ( injectia de capital ) a diasporei de douazeci de miliarde de euro anual este o estimare minima .
          Diaspora se cifreaza la aprox sase milioane de cetateni cu drept de vot din care aproape trei milioane constituie migratia temporara .
          Cifra de cinci miliarde de euro ce tranziteaza prin sistemul bancar (cifre publice ) reprezinta sumele reunite trimise rudelor si familiilor de catre Exil si Migratia definitiva (Trei milioane de cetateni) .

          Planul « Marshall » de reconstructie a Europei de vest dupa razboiul mondial a injectat trei sute de miliarde dolari , permitind occidentului sa avanseze la toate nivelurile .
          Aportul de capital al Diasporei ( minim o suta de miliarde dolari in zece ani ) nu indica nici un efect benefic asupra infrastructurii si economiei , permite insa imbogatirea unei minoritati speculante si hegemonia structurilor neo-comuniste ce fidelizeaza masa (electoratul ignorant cu firimituri ) asigurindu-si legitimitate .
          La orizontul anilor 2011 , dupa returul migratiei temporare se va creea o stare de dezechilibru financiar , banca nationala nu va mai putea stapini inflatia ce va anunta falimentul unei politici a aranjamentelor de circumstanta , al monopolului structurilor neocomuniste asupra societatii .
          Migratia temporara intoarsa pe meleagurile natale va revendica un nou model de societate insa nu va avea capacitatea si puterea de a determina o schimbare radicala din prisma faptului ca va ramine dezorganizata , devenind o prada usoara pentru structurile politice existente care o vor diviza in mii de curente de opinie si grupulete .
          • +1 (1 vot)    
            Nu te supara. . . (Luni, 15 septembrie 2008, 8:21)

            Vali cel batran [anonim] i-a raspuns lui Excalibur O.S.S.E.R.

            . . . dar calculul tau scartie. Si o spun in cunostinta de cauza. Este adevarat ca sunt milioane de romani care muncesc in strainatate din care o buna parte fac acest lucru si pentru a ajuta pe cei ramasi acasa. Dar aceste milioane de romani care castiga cum spui tu 15000 de euro pe an mai si mananca acolo, platesc chirie, se imbraca mai beau si un pahar si mare lucru daca le mai ramane in buzunar 40 de procente din ce spui tu. Insa marea majoritate nu castiga nici pe departe 1200 de euro p[e luna cum sugerezi tu. Daca au de lucru castigul lor se invarte pe undeva intre 700 si 800 de euro iar daca muncesc numai ocazional... vai de mama lor. In jurul meu sunt o sumedenie de familii care au rude la munca in strainatate si nu vad pe nici una sa fi prosperat pe banii celor de acolo. Am avut un baiat care a muncit in Grecia trei ani si cand a venit acasa s-a intors cu o suta de dolari si cu hainele de pe el. Ai sa-mi spui ca nu s-a descurcat. Da, nu a furat, nu a escrocat si nici nu a cersit. A muncit, a castigat atat cat sa traiasca mai bine decat ar fi facut-o daca ramanea acasa. Bani in Romania cu nemiluita trimit doar cei care ii obtin pe cai mai mult sau mai putin ortodoxe. Ceilalti daca trimit 100 sau 200 de euro pe luna sunt niste domni. Cu stima!
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:25)

    Keanutza [anonim]

    Fuckin idiot!
  • +4 (6 voturi)    
    Blestematii de comunisti (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:30)

    un om [anonim]

    D vina sunt sleahta de comunisti imputiti pe care bunicuta iliescu le-a tinut in jurului lui...geoana sa taca ca e un kkt cu ochi...l-a invatat bine taicasu cum sa aiba grija sa ramana la putere cu orice mijloc
  • +7 (7 voturi)    
    Politicieni corupti (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:32)

    dana [anonim]

    Sa vedeti cum nr. celor care vor pleca va creste si veti ramane cu pensionarii si cu manelistii . Din cauza coruptiei au plecat unii si datorita justitiei strambe care exista in Romania. Cei cu bani nu patesc nimic fura , omoara . Ramaneti in RRomania. Pacat de cetatenii cinstiti ai acestei tari!
  • +6 (6 voturi)    
    propun o idee: (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:32)

    macchiavelli [anonim]

    daca domnul Geoana e serios cu aducerea tinerilor acasa, propun urmatoarea idee: sa se realizeze un chestionar printre cei plecati. sa fie intrebati DE CE au placat, DE CE s-ar intoarce, CE ii impiedica sa se intoarca. si dupa ce avem rezultatelel acestui chestionar, mai putem sta de vorba. altfel e doar gargara politica
  • +5 (5 voturi)    
    of, of... (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:33)

    gargara [anonim]

    Gargara politica tipica.
    Daca domnul Geoana crede ca prin (re)venirea PSD-ului la guvernare si prin actiuni marca PSD va fi cineva dintre cei plecati convins sa revina in tara, atunci chiar e un prostanac.
  • +1 (1 vot)    
    blestem (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:38)

    tarkan [anonim]

    sa le dea dumnezeu fu..i in gura de milogi numai bine .adica sa traiasca si ei cu 4 sau 5 sute pe luna.si lor si copiilor lor numai borne si stilpi sa intilneasca in viata lor fericita
  • +4 (4 voturi)    
    Numai 2 milioane? (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:52)

    Crapu' [anonim]

    Sa vedem oare ce vor declara peste patru ani politicienii nostri?
    Ceva de genul ca "peste 4 milioane de tineri au parasit Romania in cautarea unei vieti mai bune, scirbiti de promisiunile electorale, de traiul mizer si lipsa de perspective. Cu lacrimi in ochi, durere in suflet, va rugam IERTATI-NE !!!"
    Ce n-au reusit in 2000 de ani dusmanii nostrii o sa reuseaca in patru cicluri electorale pegra societatii romanesti, noii " Dinu Paturica", simulacrele de oamenii politici, trecuti prezenti si viitori.
    Romania va fi depopulata, cu o populatie putin mai mare ca a Bulgariei.
    Nu e nevoie sa ne aducem tinerii acasa, vor veni ei singuri cind vor vedea ca merita si au pentru ce sa se intoarca.
    Creati-le conditii pentru a-si cumpara locuinte, pentru intemeierea unei familii- care constituie, parca, celula de baza a oricarei societati-, un sistem medical performant, un invatamint resezat in buna traditie a scolii romanesti,......si nu in ultimul rind venituri reale si consistente, nu insultele pe care le trimbitati o data la trei luni, ceva de genul " salariul minim pe economie va creste cu 80-120 Ron si va atinge exorbitanta suma de 580 Ron.
    De abia atunci se vor intoarce romanii acasa citi vor mai dori sa se intoarca.
    Pacat si trist, vor fi deja batrini.
  • +4 (6 voturi)    
    din cauza PSD (Duminică, 14 septembrie 2008, 13:56)

    alex [anonim]

    Si asta se datoreaza i pricipat PSD, democratiei orginale vrute de Iliescu, intarzierea aderarii in EU, unei justitii care functioneaza numai pentru cine trebuie, asa ca principalul responsabil este PSD.
  • +6 (6 voturi)    
    2.000.001 (Duminică, 14 septembrie 2008, 14:11)

    Stoewer [anonim]

    Eu sunt numarul 2.000.001 pentru ca plec peste cateva zile definitiv (probabil 5 ani de zile nici nu mai vreau sa aud de Romania). Si nu plec pentru ca a fost guvernare de dreapta, de stanga, ci pentru ca m-am saturat de nesimtzire, de gunoaie, de manele, de urlete, de maidanezi, de boschetari, de gropi, de parveniti, de bigotism, de pupincurism, adica de tot ceea ce exista in RO indiferent de culoarea politica la guvernare.
    • +4 (4 voturi)    
      Mult succes oriunde te duci (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:22)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Eu sunt unul care a plecat printre primii dupa vara Mineriadei,actiune criminala organizata de cei care fac politica in Romania. Sincer sa fiu nu regret absolut nimic,e greu sa fii departe, inima tot a unui roman ramane. M-am intors dupa 17 ani si nu am stiut cum sa plec mai repede.Prietenii mi-au spus sincer ca 'la noi nu s-a schimbat nimic' eu as spune ca multe s-au schimbat din rau spre mai rau .Dintre doua rele alegeti-l pe cel mai mic adica plecarea in orice tara unde legile se aplica, nu veti ajunge milionari dar veti avea satisfactia ca acolo unde sunteti se poate face ceva pentru voi,pentru copiii vostri. Copilul meu a terminat al 2lea una din cunoscutele facultati americane si acum lucreaza la una din cele mai renumite companii. Am avut lacrimi in ochi cand de ziua lui a vrut un costum de ciclist pe care sa scrie ROMANIA, cu tricolor.
      Nu reusesc sa gasesc unul,poate ma puteti ajuta
  • +5 (5 voturi)    
    Geoana sau dispretul fata de popor (Duminică, 14 septembrie 2008, 14:28)

    klin [anonim]

    Sunt unul dintre cei, hai sa zicem 2 000 000. Am parasit Romania in 2003 cu o bursa de studii. Nu am plecat nici din motive materiale, nici culturale sau spirituale, ci pur si simplu politice. Pentru ca pierdusem orice speranta de a vedea Romania eliberata pe de-a intregul de sub dominatia tentaculara a fostilor activisti si securisti, a PSD si a prietenilor si clientilor lor politici, campioni ai coruptiei. Constat in anul de gratie 2008, ca din pacate nu m-am iselat prea mult. Daca Romania a devenit prima exportatoare de oameni din Europa de est, cauza trebuie cautata in ce s-a intamplat di 1990 pana azi. Geoana este coautor al acestui fenomen, Geoana est un demagog stupid si fara jena, cre are impresia ca toata lumea e atat de stupida incat sa inghita gogosile pe care ni le vara pe gat!
    • +4 (4 voturi)    
      campanie (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:28)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui klin

      Nu mai va agitati.. e doar campanie electorala pentru cateva voturi in plus... :) fiindca nici macar ei nu cred ce spun.
  • +2 (2 voturi)    
    Pentru Excalibur O.S.S.E.R (Duminică, 14 septembrie 2008, 14:43)

    Contabilul [anonim]

    Alo nenea, trezeste-te... aberezi cu cifrele alea.

    "Suma minima 15000Euro/an?" Esti sigur?

    "Calcul sumar...2 milioane aduc 10.000 Euro/an..." Deci se descurca cu 5000Euro/an in strainatate zici tu ... Aia nu dorm, nu cumpara nimic si mananca o Eugenia pe zi?

    In rest banalitati cunoscute de toata lumea, dar spuse pe un ton de teoria conspiratiei....

    Si pentru toti... este vorba de 2 milioane de TINERI, pentru ca in total sunt peste 4 milioane plecati.
  • +4 (4 voturi)    
    Le este frica. (Duminică, 14 septembrie 2008, 14:55)

    Alin [anonim]

    Daca pleaca prea multi, raman prea putini prosti de pacalit, si prea putini care sa munceasca gratis pentru ei.
  • +3 (3 voturi)    
    Am plecat sa fugim de comunism (Duminică, 14 septembrie 2008, 14:55)

    Un tanar plecat [anonim]

    ...si nomenclaturisti ca Geoana, Nastase, Iliescu...etc.
  • +4 (4 voturi)    
    Dati-i la o parte... (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:09)

    Liviu [anonim]

    sa revenim la putere. Din doua motiva: unu - nu am terminat de furat tot, doi - au venit alti noi tovarasi care inca nu au reusit sa fure.
  • +3 (3 voturi)    
    De ce "tineretul" PSD, PNL, PD-L & Sleahta n-a ple (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:11)

    Gmarga [anonim]

    Tovarashii de la PSD, PNL, PD-l & CO,
    Va doresc "Multe Urari si Iubire Eterna". Si sa nu uitati sa va holbati pe fereastra in asteptarea tineretului ce revine ca urmare a acestor patetice discursuri...
    Hai noroc.
  • +5 (5 voturi)    
    all im gonna say is... (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:11)

    georgeb [utilizator]

    daca toti acei tineri sau macar majoritatea lor ar fi emigrat in rusia sau vreo alta tara cu trecut, prezent si viitor comunist i-as fi dat dreptate lui Geoana: "da domnule, tinerii tarii vor sa mearga in tari comuniste, poate sunt io prost si nu inteleg ce bun e comunismul si ce daunatoare e doctrina dreptei". Dar in conditiile in care majoritatea oamenilor astora au plecat in vest, nu vad cum poate liderul PSD sa foloseasca aceasta migratie pentru a concluziona ca poporul are nevoie de comunismul PSD-ist.

    Ah, si apropos: tara nu a fost condusa de dreapta. PNL se comporta la fel de comunist ca si stapanii lor de la PSD.
  • +4 (4 voturi)    
    mai animalule (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:20)

    Gogu [anonim]

    Ai uitat care este partidul care a condus Romania cel mai mult din cei 19 ani de libertate? Partidul tau prostanacule, nu dreapta ci activisto-comunisto-securistii de la FDSN, PSDR, PSD si cum naiba s-o mai chema partidul pe care chipurile il conduci.
  • +6 (6 voturi)    
    Mai nea Geoana... (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:25)

    unu [anonim]

    du-te si-l intreaba pe fostul tau sef de partid, adrian cu 4 case, de ce declara acum vreo 6-7 ani cred..., ca nu e nici o problema daca tineretul pleaca (cam 80% din absolventii de liceu declarau ca vor pleca din Romania), caci sint destui care vor ramane. Uite ca nu-i chiar asa! Pe de alta parte cifrele la emigrare scad..., oare de ce? iti spun eu mai Mitica, pentru ca au plecat toti intre timp! asa ca lasa dreapta in pace!
  • +4 (4 voturi)    
    Multi inainte! (Duminică, 14 septembrie 2008, 15:49)

    Dragos [anonim]

    hai sa fie 2 000 001 .. si pe mine pe lista pls
  • +4 (4 voturi)    
    Bey Geoana.. (Duminică, 14 septembrie 2008, 16:05)

    Vuck [utilizator]

    Tinerii au plecat din Romania din '90 de cand prietenul tau Iliescu a pus minerii sa bata studentii.
    Si au plecat si inainte de '89 de and cei de o tzeapa cu tine construiati socialismul in Romania.

    Noi aia plecati in '90 din Romania ne uitam la voi micii comunisti care ati supt lapte de la Iliescu si ne miram cum de va mai suporta Dumnezeu pe pamant.
  • +4 (4 voturi)    
    Gresit! (Duminică, 14 septembrie 2008, 16:08)

    gogu [anonim]

    Domnule Geoana,
    Afla ca am plecat in perioada "de glorie" a guvernarii lui Nastase 4 c(l)ase si a "prea-iubitului" conducator socialisto-comunist Iliescu. Deci, nu "dreapta" m-a gonit din Romania ci "stanga" dvs sustinuta de dinozaurii comunisti.
    La (ne)revedere in Romania!
  • +5 (5 voturi)    
    NOI ZIGANII HOTARAM TOT IN ROMANICA (Duminică, 14 septembrie 2008, 16:22)

    IO BULIBASHA [anonim]

    Pai ce ba, asta e scor? Cand am luat noi rromii sefia tarii cu bulibashele noastre iliescu, tiriac, patriciu, vanghelie, oprescu, nastase, mitrea, maschie, mailat, mailarg, mailung, dragavei, caiac, camataru, spoitoru, bivolaru si vaicarescu, au plecat 11 milioane, bai tata! asta da scor nu gluma. cat stam noi la putere, unu nu se mai intoarce. n'are voie, ca noi le facem vant peste hotare si le luam tot: case, pamant, ce mai ramane dupa ei.
  • +3 (5 voturi)    
    Tu esti una din cauze (Duminică, 14 septembrie 2008, 16:56)

    Claude [anonim]

    PROSTANACULE!
  • -1 (3 voturi)    
    disparitia fizica (Duminică, 14 septembrie 2008, 18:17)

    UnAltul [anonim]

    Cred ca daca 10 % (stim noi cine) ar dispare de pe fata pamintului numai atunci ar mai fi o sansa.
  • +3 (3 voturi)    
    vai de capul lui (Duminică, 14 septembrie 2008, 19:49)

    sile [anonim]

    Prostanacu' e din ce in ce mai...tampit !!
  • +2 (2 voturi)    
    Consistenat declaratiilor domnului Geoana (Duminică, 14 septembrie 2008, 21:10)

    Aurelian [anonim]

    Domnule Geoana, spala-te cu apa de mare pe ochi: "Avem de ales intre o Romanie in c a c a t si o Romanie in d i a r e e"!!! Mai bine baga capu' sub apa si tine-l acolo 10 minute.
  • +3 (3 voturi)    
    geoana prostanacu' (Duminică, 14 septembrie 2008, 21:21)

    gigi [anonim]

    Exact din cauza PSD-ului si a celor ca ei nu ma intorc in tara, poate nu a inteles Geoana bine ca ii explic eu. Deci: Geoana, ia-ti partidu' si fuga la lada de gunoi, poate ne mai intoarcem dupa aia, altfel nu!

    da' ce s-a-ntamplat, nu-i mai voteaza babele?
  • +2 (2 voturi)    
    Ce declaratie super......... (Duminică, 14 septembrie 2008, 21:50)

    Dordea Eugen [anonim]

    Dupa ce a furat tot ce sa putut tot el vine si da lectii de morala.Oare numai are ce sa fure?dragi romani treziti-va si nu-i mai votati pe COMUNISTI.Altfel mergem tot mai rau daca tot ei ne conduc.Votati oameni capabili nu pe FOSTII SECURISTI care ne lasa nici azi sa traim mai BINE.bafta la vot in luna noiembrie.
  • 0 (0 voturi)    
    Hmm ... (Duminică, 14 septembrie 2008, 23:30)

    stoicadrian [utilizator]

    nu exista nici un comentariu pro Geoana (sau a politicenilor in general). pe buna dreptate ...dar asta e mult mai grav decat orice declaratie electorala ...chiar nici unul ?? cu cine cistiga astia alegerile ?
  • 0 (0 voturi)    
    Domnule Geoana (Luni, 15 septembrie 2008, 0:39)

    dedeiu [anonim]

    Nu ar trebui sa uitati din care partid faceti parte. NU trebuie sa uitati cine si cum a contribuit la educatie de se mira Poanta de ce sistemul de invatamant romanesc sangereaza SI MAI ALES de ce unii profesori inca il lauda. M U C L E S domnule geoana.
  • 0 (0 voturi)    
    Prostanacul Geoana recidiveaza ! (Luni, 15 septembrie 2008, 9:21)

    martin [anonim]

    Trebuie sa recunosc ca toti autodesemnatii candidati de premier adica Geoana si Tariceanu, precum si desemnatul prin vot Stolojan ,sunt nevoiti sa clameze ca vor castiga alegerile. Tariceanu sustine ca Romania e intr-o stare stralucita, desi evident,daca e asa,el nu are niciun merit. Stolojan va incepe sa critice situatia actuala in maniera sa ponderata si bazata pe argumente.
    In schimb Geoana nu se dezminte si este continuu intr-un delir verbal socal-democrat-muncitoresc si taranesc. Acum spumega ca i-au plecat 2 milioane de tineri din tara si numai victoria lui o sa-i aduca inapoi. Uita desigur sa spuna cum o sa-i aduca inapoi,poate legati ,ca altfel acestia nu se intorc decat atunci cand veniturile din Romania vor fi superioare celor din Europa . Daca Prostanacul o sa-si doneze venturile proprii din America,ca tot nu le prea justifica, poate convinge vreo 20 sa revina si cand termina banii, sa plece iar.
    Sarmanul Prostanac!
  • 0 (0 voturi)    
    Blestemul stangii (Luni, 15 septembrie 2008, 9:24)

    DG [anonim]

    trebuie sa reinceapa. Ce mai conteaza ca stanga pesedista a distrus economia si resursele ani la rand ...
  • 0 (0 voturi)    
    tara de doi lei (Luni, 15 septembrie 2008, 13:03)

    Craioveanul [anonim]

    Chiar atat de ilogic nu credeam ca este M.Geoana.
    Cum se impaca acesta aducere inapoi a tinerilor cu faptul ca el crede ca Romania este o tara de 2 lei.
    Dar ce sa te astepti de la un ativist PSD, logica?cinste?corectitudine?
    Nu de fapt trebuie sa ne asteptam la o nesatula dorinta de putere, restul nu conteaza!
  • 0 (0 voturi)    
    Culmea impertinentei PSDiste (Luni, 15 septembrie 2008, 15:19)

    Padureanu [anonim]

    Geoni, ucenicul de nota zece al maistrului sau-mos Ilici, se preface ca nu realizeaza ca situatia pe care el pe buna dreptate o critica, este "meritul" lor incontestabil si rezultatul cel mai direct al celor 10 ani de presedentie Iliesciana si a celor 14 ani de guvernari de sorginte PSDist-FSNista. El nu realizeaza ca ei nu mai pot avea dreptul la critica, ca ei au avut 14 ani la dispozitie ca se ne demonstreze daca sunt capabili sa faca ceva. Si ne-au demonstrat: mineriade, coruptie la toate nivelele, neglijarea desvoltarii tarii si a infrastructurii ei, neglijarea standardului de viata al omului de rand, tergiversarea reformelor si a intrarii tarii in UE. Daca s-ar fi preocupat de acest standard de viata, daca romanii ar fi fost platiti macar cu jumatate din salariul cu care sunt ei platiti in alte tari ale Europei, fiti siguri ca marea majoritate a celor 2 milioane ar fi ramas in tara. Jumatate din salariul neamtzului sau frantzuzului ar fi fost incurajator, dar ceia ce li se oferit a fost deadreptul demobilizant. Singura realizare PSD a fost convertirea fostei nomenclaturi comuniste in noii proprietari de firme, in capitalistii nostrii ca sa vem si noi falitii nostrii! Dar acesti fusesera crescuti in ideia marxista ca propietarul de firma este un parazit pe spinarea muncitorilor lui, un parazit fara nici-o pregatire si care nu trebuie sa munceasca in nici un fel. Si asta au facut cei mai multi dintre fostii activisti ajunsi acum capitalisti. Calitatile lor manageriale s-au vazut deja in standardul de viata al angajatilor, in salariul pe care sunt instare sa-l plateasca. Iliescu a respins ideia intoarcerii lui Mihai pe tron, spunind ca acesta nu ar avea pregatirea, experienta si competenta pe care ei PSD-isti o au chipurile cu prisosinta. O vedem in constatarile secretarului de astazi al partidului.
    P.S: tinerilor social-democrati: de un partid social-democrat e nevoie, dar nu si de o organizatia de imbogatire a gerontocratiei cripto
  • 0 (0 voturi)    
    Lasa-ne (Luni, 15 septembrie 2008, 16:03)

    paraipan [anonim]

    Ne lasi frate ...... nici unu dintre voi care ati fost la guvernare nu ati facut NIMIC pentru tara ...ati facut doar ca sa va fie voua mai bine pana si legile pe care le dati parca sunt concepute pentru voi si nu pentru o tara intreaga cum ar fi normal, asa ca nu fi suparat ca or plecat 2.000.000 de tineri ca nu are rost ,sper sa mai plece inca 2.000.000 si sa ma aflu si eu printre ei ......nu o sa imi fie dor de voi de loc stai linistit si nici la cei doua milioane nu le este ........
  • 0 (0 voturi)    
    gata (Luni, 15 septembrie 2008, 16:13)

    io [anonim]

    domnilor, m-am saturat, deschid tv-ul sa vad o stire, dau peste astia ... deschid ziarul sa citesc o stire, tot peste ei dau ... chiar nu se intimpla nimic in tara asta, peste tot numai porcaielile astora? m-am saturat de vorbe, vreau sa vad ce se face in tara asta, sau macar ce se intimpla, de s-ar intimpla ceva. si presa ce face, sta ahtiata sa ne prezinte "perlele" unor idioti de teapa lui Geoana. halal tara, halal presa ...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by