​VIDEO Clotilde Armand îl acuză pe Dan Tudorache de tentativă de fraudare a alegerilor: „Un teanc de procese verbale luate de la biroul electoral de sector și aduse la sediul primăriei” / Mai multe persoane, audiate la Poliție

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 28 septembrie 2020, 17:15 Actualitate | Politic


Clotilde Armand
Foto: Facebook - Clotilde Armand
Clotilde Armand, candidata USR-PLUS la Primăria Sectorului 1 al Capitalei, îl acuză de tentativă de fraudare a alegerilor pe contracandidatul său de la PSD, actualul primar în funcție Dan Tudorache. Într-o serie de filmulețe postate pe pagina sa de Facebook, Armand susține că în sediul Primăriei au fost descoperite teancuri de procese verbale originale, necompletate. Reprezentanții USR au sesizat Poliția, care a anunțat că mai multe persoane au fost duse la audieri.

Cei de la USR spun că au chemat Poliția după ce au văzut reprezentanți ai PSD plecând din Biroul Electoral al Sectorului 1 cu mai multe procese verbale cu rezultate ale votului.

„Iată ce avem în sediul Direcției de Salubrizare și Investiții situat în Complexul din piața Mureș, un etaj deasupra Biroului Electoral de Sector. Procese Verbale necompletate! Așa pregăteau frauda. Și-a făcut apariția pe aici și directorul ADP S1 și nu știu ce caută el la BES. O să ne lămurească Poliția”, se precizează într-unul dintre videourile postate.




„Ceea ce vedem este un teanc de procese verbale de la alegerile de ieri - originale, semnate, ștampilate - care au fost luate de la Biroul Electoral de Sector, care este un etaj mai jos, și au fost aduse aici, la sediul Primăriei. Sunt în Primăria Sectorului 1. Colegii mei, care nu aveau voie sa fie în Biroul Electoral de Sector, văzându-l pe acel tip care ieșea din BES cu acest teanc de procese verbale, au avertizat imediat Poliția și Jandarmeria, care au venit și au constatat că aici în Primarie se află aceste procese verbale originale, precum și o masă unde se făceau decontările de voturi”, spune Clotilde Armand într-o altă înregistrare video.

„Mai vedem pomeni electorale (arătând spre mai multe pungi - n.r.). Aici în cadrul Primăriei vedem că s-a desfășurat o campanie, vedem niște persoane care nu au ce să caute, cum ar fi dl Vieru, care se regăsea și el aici (Alin Vieru, directorul ADP Sector 1 - n.r.). Suntem în Direcția de Mediu, de Salubrizare, care s-a transformat în altceva în această perioadă. Dar ce e cel mai grav este ce s-a întâmplat cu aceste procese verbale. Sunt două posibilități: fie sunt procesele verbale care aparțin de BES și atunci... de ce au fost luate de la BES? Sau sunt procese verbale care aparțin de PSD, fiecare partid are o copie, semnată, ștampilată... și atunci de ce au fost luate de la BES și aduse aici la Primăria Sectorului 1?”, mai afirmă ea.


Ce spune Poliția

Poliția Capitalei a anunțat că mai multe persoane au fost duse la audieri:
  • "Astăzi, în jurul orei 15:45, Secția 4 Poliție a fost sesizată prin sistemul 112 cu privire la faptul că un bărbat, candidat al unui partid politic pentru funcția de consilier, ar fi fost văzut ieșind din clădirea unde a funcționat un birou electoral al sectorului 1 de către mai mulți reprezentanți ai altor partide politice, având asupra sa mai multe procese-verbale. Persoanele în cauză au fost identificate și sunt conduse la sediul Secției 4 Poliție pentru stabilirea situației de fapt și de drept".

În acest moment, numărătoarea voturilor la Sectorul 1 continuă. Ultimele date provizorii publicate de Biroul Electoral Central arată că între cei doi candidați este o diferență de aproximativ 1.200 de voturi în favoarea lui Clotilde Armand.

Datele exit-poll de aseară o arătau câștigătoare pe Clotilde Armand cu 48%, față de 36,5% Dan Tudorache.

Dan Tudorache, candidatul PSD la Primăria Sectorului 1, susținea luni dimineață că a obținut mai multe voturi decât contracandidata sa de la USR, Clotilde Armand. Tudorache a scris pe contul său de Facebook că ar avea 200 de voturi în plus: "Breaking news! După terminarea numărătorii paralele, am în plus 200 de voturi față de Clotilde Armand! Așteptăm rezultatele oficiale de la BEC!".

Întrebat la interviurile HotNews.ro despre disputa de la Sectorul 1, liderul USR Dan Barna a afirmat că, potrivit numărătorii paralele, Armand are un avans de peste 1.000 de voturi în favoarea ei. „Clotilde Armand este viitorul primar la Sectorul 1”, a spus Barna.


Clotilde Armand: „Iată cum a folosit fostul primar al Sectorului 1 o instituție a primăriei și cum a încercat să modifice procesele verbale cu ajutorul angajaților de la Direcția de Salubrizare. Să fie foarte clar: Tudorache și toți cei care au participat la această tentativă o să răspundă în fața Justiției”.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















34241 vizualizari

  • +80 (96 voturi)    
    Au mai furat o data acum 4 ani, (Luni, 28 septembrie 2020, 17:27)

    Astazi [utilizator]

    de data asta NU MAI MERGE, sper sa se lase cu dosare penale cel putin.
    • -7 (11 voturi)    
      Din nou (Luni, 28 septembrie 2020, 18:49)

      zaw [utilizator] i-a raspuns lui Astazi

      O s-o mai "fure" iarasi.
  • +85 (101 voturi)    
    Ce surpriza (Luni, 28 septembrie 2020, 17:28)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Ridica mana cine e socat ca PSD ar pune la cale frauda. Nu zic nici ca a facut-o, nici ca urma, nici ca a vrut, ci doar, am rugat sa ridice mana cine ar fi surprins ca daca o frauda ar aparea, PSD e in spate. Atata tot.

    Deci, careva?
    • +25 (33 voturi)    
      Probabil... (Luni, 28 septembrie 2020, 17:45)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Alba ca Zapada si cei 7 pitici, Scufita Rosie si Lupul cel rau si Motanul incaltat...

      P.S.
      A...am uitat de cei 100 parlamentari PSD cinstiti!....
    • +32 (42 voturi)    
      cum dom-ne?! (Luni, 28 septembrie 2020, 18:08)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      psd nu a furat NICIODATA! e tot o conspiratie a lui kovesi in cardasie cu pnl, usr, soros si bill gates. Am uitat pe cineva? :D
      • +10 (18 voturi)    
        :))) (Luni, 28 septembrie 2020, 18:12)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pe aia mentionati de mine mai sus...nenorocitii!!! :D
    • -20 (26 voturi)    
      Tabletele duc votul spre uSRI, nu spre PSD! ! (Luni, 28 septembrie 2020, 19:20)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Tabletele duc votul spre uSRI, nu spre PSD! !

      Sa ridice mana cine crede altfel! Nu ca s-ar fura cu tableta mai mult de 2-3%.

      :-))
      • +1 (3 voturi)    
        Explica! (Luni, 28 septembrie 2020, 21:39)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Procesul de vot e doar ajutat de tablete anti-vot multiplu si anti-morti votanti. Asta deranjeaza partidele de infactori.
        Desi nu se filmeaza, echipamentele descurajeaza fraudele.
        Procesele verbale au sume de control nu pot aparea greseli neintentionate, se duc in original, fiecare membru al comisiei sau reprezentant al partidelor poate cere o copie (sau face o poza) care se centralizeaza la partide. Un vot lipsa si ar iesi scandal. Datele partiale pot fi gasite pe net: prezenta.roaep.ro
        Cum pot tabletele influenta? Se poate incetini procesul de vot (natural printr-o conexiune proasta sau artificial), fie descurtajand unele sectii cu o anumita orientare politica, fie creand emotii si atunci apar oameni in alte parti.
        • -4 (6 voturi)    
          Ai software-ul certificat de o organizatie indepen (Luni, 28 septembrie 2020, 22:31)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Ai software-ul certificat de o organizatie independenta? Nu, bineinteles.

          Atunci, cum crezi ca SRI (SPP, STS...si alti securisti d'astia cu 3 litere) ar directiona "greselile" din software, spre PSD sau spre uSRI? Ai dreptul la 3 incercari :-))
          • -1 (3 voturi)    
            Securistii vor pensii speciale la 40 ani (Marţi, 29 septembrie 2020, 0:09)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            si sunt incompetenti. Deci pariez ca trag la PSD
            Nu soft-ul e problema, ci operatorul care daca pune scorul unui partid catre altul sau scade 100 de voturi de la un partid si le pune la altul, suma iese (ciudat ca intr-o singura directie). Cu sau fara QR code.
            Nu digitalizarea strica, ci tocmai lipsa ei.
            • -1 (3 voturi)    
              De acord (Marţi, 29 septembrie 2020, 3:48)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

              De acord.

              Cu observatia ca in zilele noastre, ordinul de zi pe unitate e ca uSRI e mai tare ca celelalte doua formatiuni, SRI-PSD si SRI-PNL.
          • +1 (3 voturi)    
            In afara ca Dragnea si restul aduc aminte de SRI (Marţi, 29 septembrie 2020, 0:37)

            imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Mai ai alt argument ca "SRI si SPP si STS" sunt implicate? SPP nu vad ce treaba are, SRI la fel. Hai sa zicem STS, dar ei asigura doar infrastructura. Daca arunci asa nume de servicii, am si eu unul pentru tine: KGB. I-as zice pe noul acronim, dar hai sa fim sinceri, nu a disparut niciodata radacina. S-a rebranduit ca si DIPI de dragul imaginii. Si ca si PSDR.

            Bine dovezile nu-s necesare cand urmaresti Latrina si GuitaTV, asta stim. Asa ca pot si eu inventa conspiratii, dar mi-e lene. Plus ca cine urmareste textele mele n-ar pica in plasa. Imi place sa cred ca cei ca mine au ceva mai mult IQ decat "aud deci e adevarat" pe premisa "crede si nu cerceta".

            Dar bine daca te simti bine sa arunci si tu o soparla, atunci iti joc in hora, asa ca voi zice ca Google a modificat versiunea de Android a tabeletelor noastre ca sa dea voturi automat USRistilor. Cum? Nu conteaza, stiu io din surse. Ce surse? Toti mortii care au votat PSD dar nu apar pe lista. Cum iti explici sa nu apara pe lista altfel? Deci e clar, e evident si se stie.

            Multumit? Sa traiesti!
        • 0 (0 voturi)    
          Un vot lipsa si ar iesi scandal? (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:29)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Secției 127 Bucuresti.

          Conform procesului verbal USR-PLUS a avut cel mai mare număr de voturi din secție: 164. Conform site-ului AEP a obținut zero voturi. Ați citit bine. Zero voturi.

          Modul de furt: au pus catre obscurul partid PNR voturile USR-PLUS

          Sectorul 4, procesul verbal din secția 759.

          Voturile USR, ca de obicei trecute la alt partid. Ok, se poate întâmpla, oamenii sunt obositi. Numai că și voturile PNL din secția respectivă au fost transferate altui partid! Ce fel de eroare mai e asta?
  • +67 (89 voturi)    
    Ireal (Luni, 28 septembrie 2020, 17:30)

    Zentrix [utilizator]

    Deci Clotilde iese castigatoare aseara la exit poll cu 48% la 36% si acum, hopa topa ce sa vezi, candidatu' PSD a recuperat domnule toata diferenta si mai si guita ca a castigat. E ceva de domeniu SF-ului.

    Apropo, asta nu e nenorocitul ala care a folosit militia locala sa o urmareasca pas cu pas pe biata femeie ?
    Niste lucruri atat de mizerabile si de abjecte, asa ceva nici nu iti vine sa crezi ca exista. Acest infractor mizerabil trebuie neaparat sa ajunga la puscarie pentru fals si uz de fals, pentru fraudarea procesului electoral, pentru hartuire, coruptie ...si asta e lista scurta... CIUMA ROSIE
    • +41 (53 voturi)    
      Cineva... (Luni, 28 septembrie 2020, 17:42)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      va raspunde penal pentru procesele alea verbale...Asta e clar! Nu stiu daca Tudorache....Ramane de vazut...Oricum pentru cineva de acolo urmeaza momente neplacute!
      • +16 (22 voturi)    
        cu suspendare (Luni, 28 septembrie 2020, 17:55)

        rsbl [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Stati linistiti,
        Cineva va raspunde pentru neglijenta in serviciu sau ceva usor, si cel mult va lua ceva cu suspendare.
        Ca nu a inteles ce trebuie sa faca, nu si-a dat seama, nu mai era loc in biroul celalalt ...
        • 0 (0 voturi)    
          Aici vorbim de GIO (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:34)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui rsbl

          Grup infractional organizat.

          Cineva din biroul electoral a luat procesele verbale originale si le-a dat cuiva din exterior. Alea le-a dus unor angajati Tudorache spre a le falsifica grosolan. Procesele duplicat erau deja semnate de o parte din membri comisiei! In alb! La biroul electoral, presedintele sectiei si ala care introducea datele trebuiau sa fie orbi, surzi si muti ca sa nu vada ca avem niste falsuri grosolane.


          Aici discutam de o schema cu zeci de oameni implicati. Grup infractional organizat. Aici trebuia sa fie deja DIICOTUL, dar nu e...

          Daca justitia ar functiona, ar fi imposibil sa discutam de sentinte cu suspendare. Am discuta de 5-10 ani de puscarie..
    • -19 (29 voturi)    
      dar (Luni, 28 septembrie 2020, 17:54)

      irma [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      despre Egis ati citit ceva?
      • +5 (9 voturi)    
        Dar tu ai citit sau doar ai luat titlul de pe A3 (Luni, 28 septembrie 2020, 19:26)

        Tore [utilizator] i-a raspuns lui irma

        Noi am citit si stim care e adevarul.
        • -2 (8 voturi)    
          si care e? (Luni, 28 septembrie 2020, 20:47)

          irma [utilizator] i-a raspuns lui Tore

          ce legatura are antena3?
          sunt anchete facute de presa adevarata... nu am zis a3.....
    • -21 (39 voturi)    
      Problema cu sondajele (Luni, 28 septembrie 2020, 17:57)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      Marea problemă e că sondajele au dat peste tot scoruri umflate USR. După câte am observat eu NICIUNDE ele nu fost în marja de eroare. E posibil ca Tudorache să mintă, însă e posibil ca el să spună adevărul. E un pic straniu faptul că USR nu a publicat propria numărătoare paralelă

      Oricum rămâne îtrebarea spinoasă de ce sondajele au fost peste tot atât de lipsire de acuratețe. E o eroare de sistem sau au încercat să influențeze alegătorii?
      • -11 (21 voturi)    
        si cu tine acum (Luni, 28 septembrie 2020, 18:47)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Iti dai seama ca astia de pun botu' la sondaje si exitpolls nu au auzit de clintoneasa? Deci metoda functioneaza, ca turme exista :D

        Dupa ce se numara final, fie si de 3 ori, ca sa fie corect, indiferent pentru cine, atunci o sa se vada ce institut a ars-o pe manipulare. Bine, nu va conta pentru turma, dar e de urmarit.

        PS: cam cum pui si tu botu' la MSM, dar pe alte chestii. Fair enough, nu o arzi cu libtarzii ;)
        • 0 (6 voturi)    
          Clintoneasa a castigat la numar (Luni, 28 septembrie 2020, 21:06)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          cu vreo 3 milioane de voturi.
          Doar ca ei au colegii electorale - si astfel state mici (de obicei de rednecks, republicane - Utah, Idaho, Dakota N/S, Wyoming, dar si DC) sunt mai reprezentate decat altele (California, NY, Florida), dar mai ales ca exista granularitatea statelor (peste 50% inseamna toate voturile) - de ex, mai multe state mici castigate fara efort daca ele sunt republicane per se.
          • 0 (4 voturi)    
            c'mon (Luni, 28 septembrie 2020, 22:29)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

            Stiu ca a castigat votul popular, chill. Cum nici macar pe vot popular nu au "batut" sondajele ca diferente. Lasa ca era doar un exemplu. Alta era ideea si ai abordat-o tehnic in comentariul tau de mai jos.

            Esti constient ca esantionarea/calibrarea nu o face unu' de anul 1 care cocheteaza cu domeniul. Cand se face la nivelul asta, derapajele mari nu mai sunt greseli sau marja de eroare. E ca si cum faci exit-poll doar la sectia x din ferentexas si decretezi ca a iesit firea cu 80%.
      • +1 (3 voturi)    
        Sa iti explic: calibrare si minciunele (Luni, 28 septembrie 2020, 21:26)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Un sondaj indica o intentie de vot, e posibil sa te razgandesti asupra cui pui votul sau e posibil sa nu ajungi.
        Un exitpoll ar trebui sa fie pai precis, intrebi oamenii care au iesit de la sectie, deci au votat. Problema aici e ca omul poate minti.
        Dar ambele au problema calibrarii - de la ce sectie alegi oamenii, cum ponderezi anumite categorii de populatie (varsta, femei, studii).
        Sectorul 5 are si Rahova, Ferentari, dar si cartierul Cotroceni, Parlamentul, Opera, Academia, parcul Cismigiu, gradina botanica, muzee, etc
    • +1 (5 voturi)    
      cam asa si cu basescu si geoana nu? (Luni, 28 septembrie 2020, 20:50)

      irma [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      si geoana iesise presedinte...si a votat disaspora ...cate 100 pe minut :D
  • -45 (59 voturi)    
    balkanizare... (Luni, 28 septembrie 2020, 17:38)

    demaGOGU [utilizator]

    ...cam atat despre frantzuzoiaca descinsa in mijlocul ...barbarilor din Est ptr a-i civiliza: aculturatia s-a produs, dar in sens invers!
    • +12 (26 voturi)    
      vai tu... (Luni, 28 septembrie 2020, 18:09)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      asta e mai romanca decat tine si toata familia ta la un loc!
      • -2 (6 voturi)    
        da...afacerista :) (Luni, 28 septembrie 2020, 20:51)

        irma [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        corect...afacerista...daca nu aduce firmele "suportate" din Fr
  • -36 (56 voturi)    
    Aoloeo..se pregateste de infrangere ? (Luni, 28 septembrie 2020, 17:41)

    DanCris [utilizator]

    „Fiecare partid primește la ieșirea de la urne un proces verbal. Luăm aceste procese verbale, le însumăm și ne dă o anumită cifră. Noi însumându-le, ne-a dat o diferență de 200 de voturi. Punct.”, a mai spus Tudorache, întrebat cum a desfășurat numărătoarea paralelă despre care spune că îi arată victoria.
    Pare foarte simplu. 1 exemplar original al PV il are PSD (probabil alea "descoperite" de Clotilde) , 1 exemplar il are USR-ul.
    Nu se poate face frauda atata timp cat exista un reprezentant al partidului acolo.
    La numaratoarea USR paralele cum da ?
    • +27 (39 voturi)    
      Dar articolul l-ați citit ? (Luni, 28 septembrie 2020, 17:51)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      „Procese Verbale NECOMPLETATE”.
      Care dintre cuvintele de mai sus vă creează probleme de înțelegere ?
      • 0 (0 voturi)    
        E naspa la renumarare, dar (Luni, 28 septembrie 2020, 21:10)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        niste buletine de vot erau si mai bune ... capisci?
        Daca se ajunge la discutii de fiecare are alt act, iar daca exista o sparla in STS (pesedist sub acoperire, hacking, etc) se pot pune acelasi candidat ...
    • +19 (25 voturi)    
      Amice... (Luni, 28 septembrie 2020, 17:56)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      te faci ca nu pricepi? Analfabet functional sau rau-voitor?

      PV-urile nu erau unde trebuiau sa fie!
      • -11 (17 voturi)    
        Deci nu este frauda (Luni, 28 septembrie 2020, 18:57)

        DanCris [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Doar niste procese-verbale , necompletate si nesemnate care "nu sunt unde ar trebui sa fie". Nici nu cred ca au statut special acele foi...
        Am explicat mai jos ca PV sunt semnate de TOTI membrii comisiei.
        Cum se face frauda ?
        Sa faca public USR-ul procesele-verbale pe care le au si adunarea se face imediat.
        • -8 (14 voturi)    
          Mda (Luni, 28 septembrie 2020, 19:01)

          pi5 [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

          Asta nu mi-a plăcut nicodata la ea, stilul asta certăreț, de mahala, in cautare de senzațional.
        • +9 (17 voturi)    
          Pe bune? (Luni, 28 septembrie 2020, 19:16)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

          ma iei de prost in fata?!...Ce zice doamna in al doile clip la secundele 10-20?!

          PV-urile erau semnate/stampilate doar necompletate...Le completau ei..Chiara asa pe fata ma iei de idiot?!..Nu iti este rusine?!
          • 0 (2 voturi)    
            Cum, un uSRI-st a fost atat de imbecil? (Luni, 28 septembrie 2020, 23:48)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

            "PV-urile erau semnate/stampilate doar necompletate..."

            =============================

            Cum bre, un uSRI-st a fist atat de imbecil incat a semnat in alb?

            Nu se poate...chiar stia sa semneze? :-)))
            • 0 (0 voturi)    
              Irelevant (Marţi, 29 septembrie 2020, 8:19)

              gamma [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Cine dracul sta sa faca analiza olografica pe mazgalituri ? Prestampilarea reprezinta deja frauda . Stampila se pune la final !

              Uite asa s-a rezolvat misterul exit poll-urilor
            • 0 (0 voturi)    
              Faci pe prostul (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:36)

              sile_v [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Evident ca ala de la USRPlus nu era cretini sa semneze un PV in alb pe care sa il dea lui Tudorache si compania. Sunt semnaturi false, ce e atat de greu de inteles.

              Dati sigur ati inteles, dar e preferabil sa faci pe prostul
    • +11 (19 voturi)    
      da invers (Luni, 28 septembrie 2020, 17:57)

      rsbl [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      La numaratorile paralele ale celorlalti da cu + la USR.
      Dar dupa cum bine stim, conteaza mai mult cine numara, nu cine voteaza.
    • +15 (17 voturi)    
      Erau procese verbale necompletate (Luni, 28 septembrie 2020, 17:57)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      Problema e ca daca se ajunge la "he said, she said" inseamna circ
    • +14 (24 voturi)    
      tu te faci ca nu intelegi (Luni, 28 septembrie 2020, 18:01)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      reprezentantii partidelor pleaca din sectie cu procesele verbale COMPLETATE dar la serviciul de salubritate si in sediul salubritatii de la primarie sunt procese verbale necompletate numai bune sa fie umplute cu cat trebuie pentru cine trebuie.
      • -10 (12 voturi)    
        Eu inteleg perfect (Luni, 28 septembrie 2020, 18:47)

        DanCris [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Un astfel de PV este semnat de TOTI reprezentantii din sectia de votare.
        Niste PV necomplatate nu inseamna absolut nimic.
        Explica-mi cum se face frauda ? Falsificand toate semnaturile ? Exista exemplarele USR din care rezulta foarte clar care sunt cifrele...
        • 0 (0 voturi)    
          Mda, tot nu intelegi (Luni, 28 septembrie 2020, 21:47)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

          Mai citeste o data reactiile la postarile tale, cu atentie, fara idei preconcepute.
        • 0 (0 voturi)    
          Niste PV (Marţi, 29 septembrie 2020, 8:26)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

          Necompletate care apoi sunt urcate pe site la BES fara sa fie stampilate - vezi PV S 152.
        • 0 (0 voturi)    
          Frauda e brutala, da! Dac ce poti face? (Marţi, 29 septembrie 2020, 12:25)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

          Gasesti diferente uriase intre copia ta si ce e in sistem in defavoarea USRPlus si Clotilde Armand

          Ce faci?

          Plangere catre biroul electoral - poate sa fie respinsa fara problema ca in 2016 si apoi Tudorache poate sa fie declarat primar. Si cu asta basta!

          Ce mai faci dupa ai? Aud?

          Procese in instanta care or sa dureze ani si in care or sa se cerute expertize si contraexpertize? Ani in care Tudorache e primar in loc sa fie la puscarie? Vreo sentinta lesinata peste vreo 6-7 ani in care intra in puscarie doar vreo 2-3 palmasi, in timp ce Tudorache ia 2 ani cu suspendare?

          Cam asta e tara in care traim si ar trebui sa deschidem bine ochii.
    • +13 (17 voturi)    
      nu (Luni, 28 septembrie 2020, 18:10)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      doar a descoperit o parte din fraudarea alegerilor de catre psd...
      sunt CONVINS ca mai exista multe magarii pe care nu le-a gasit nimeni
  • +21 (29 voturi)    
    jigodia!!! (Luni, 28 septembrie 2020, 17:43)

    cristi_an [utilizator]

    asa a castigat si in 2016!!!
    la puscarie cu el
  • +18 (24 voturi)    
    au furat, dar au si fraudat voturi (Luni, 28 septembrie 2020, 17:43)

    Crup [utilizator]

    Cred ca asta va fi noua mantra a nenorocitilor care voteaza PSD: au furat, dar au si fraudat voturi, deci sunt "jmecheri", stiu sa de descurce. Asadar buni, buni sa ne conduca.
  • -6 (18 voturi)    
    haha (Luni, 28 septembrie 2020, 17:55)

    irma [utilizator]

    s-au gasit voturi la pnt
  • -2 (14 voturi)    
    inseamna ca e groasa (Luni, 28 septembrie 2020, 18:02)

    mmmircea [utilizator]

    si se joaca la cateva sute de voturi, nu ma asteptam. Povestile cu furtul sunt pentru naivi sau pentru fanii lui vc tudor. S-a stiut in timp real cati oameni voteaza, s-au intocmit procesele verbale de fata cu toti reprezentantii din sectie, ei le-au transmis mai departe catre partid, iar pana la ora asta ar fi trebuit sa termine si numaratoarea paralela. De ce nu ne spune franc, de exemplu am terminat numaratoarea, am castigat cu 800 de voturi in fata ? Daca datele nu se potrivesc cu ale BEC se pot verifica punctual sectiile cu probleme.
    • +9 (13 voturi)    
      Daca numaratoarea BEC (Luni, 28 septembrie 2020, 18:39)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Nu se potriveste cu cele paralele inseamna ca cineva a schimbat unele PV-uri pe drum in speranta ca li se va pierde urma.
    • -7 (13 voturi)    
      Pentru ca vor sa mearga pe scenariu tip Belarus (Luni, 28 septembrie 2020, 19:00)

      DanCris [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Sa iasa lumea in strada , ca a fost furata Clotilde.
      Nu prea cred ca o sa le iasa...
    • 0 (0 voturi)    
      Faci pe prostul (Marţi, 29 septembrie 2020, 12:31)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Nu intelegi ca sunt diferente uriase intre procesele verbale pe care le are USRPlus si ce e in sistem? Obtinute fie prin manevrarea cu rea vointa a datelor la introducere, fie prin refacere brutala a PV ca in cazul lui Tudorache?

      Exemple:
      Secției 127. Conform procesului verbal USR-PLUS USRPlus: 164 de voturi. Conform site-ului AEP - USRPlus ZERO VOTURI. Le-au trecut la un partid fantoma.

      Procesul verbal din secția 759: Conform PV de la USRPLus - USRPlus 379 voturi. Conform site-ului AEP - USRPlus ZERO VOTURI!

      Ce sunt astea? Nu sunt furturi?

      P.S> Vezi ca in cazul Tudorache dovezi se aduna din greu. Exista inclusiv filmarea cu nemernicul care a iesit cu teancul de PV Originale de la BEJ Sector 1 si s-a dus in sediul regiei de la S1 cu ele. Acolo exista deja filmari cu renancurile de PV semnate in alb care asteptau sa fie recompletate cu alte date.

      Intr-o tara normala, asta ar insemna zeci de ani de puscarie. Sa vedem ce fel de tara suntem. Domhu Vela, unde sunteti cu ochii acum? Unde va uitati?
  • +14 (20 voturi)    
    le-a mers acu 4 ani... (Luni, 28 septembrie 2020, 18:07)

    liviu_ [utilizator]

    sperau sa le mearga si anu asta...
    • +6 (10 voturi)    
      Firea-si-hotii-ca- noaptea (Luni, 28 septembrie 2020, 19:03)

      Ev A [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Pai asta stia si Firea, ca peste noapte (ca hotii) se vor regla socotelile..pe la 4 dimineata, asa ne spunea aseara, cu un rictus ce se vroia zambet..
  • +14 (20 voturi)    
    Sectia 152 - Procesul verbal NESEMNAT (Luni, 28 septembrie 2020, 18:07)

    neagoe [utilizator]

    Procesul verbal depus la BEC la sectia 152 este NESEMNAT!!!

    Vezi pe site-ul oficial BEC:

    https://prezenta.roaep.ro/locale27092020/romania-pv-temp

    Municipiul Bucuresti - Sector 1 - Sectia 152

    link jos: pv_sv_b_152_ps_photo_t_20200928_065225.pdf
    • +8 (12 voturi)    
      wtf?!?!?! (Luni, 28 septembrie 2020, 18:26)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      si culmea exact unde Tudorache are o gramada de voturi!!
    • +8 (12 voturi)    
      Sectia 149 - Proces verbal fara USR (Luni, 28 septembrie 2020, 18:53)

      neagoe [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      La sectia 149 sector 1 - procesul verbal nu este semnat de delegatul USR:

      Vezi pe site-ul oficial BEC:

      https://prezenta.roaep.ro/locale27092020/romania-pv-temp

      Municipiul Bucuresti - Sector 1 - Sectia 149

      link jos: pv_sv_b_149_ps_photo_t_20200928_050810.pdf
      • +9 (15 voturi)    
        lasa-ma sa ghicesc (Luni, 28 septembrie 2020, 18:58)

        cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

        Tudorache are o gramada de voturi
        As vrea sa ii vad infundand puscaria!
    • +3 (3 voturi)    
      manevre (Luni, 28 septembrie 2020, 19:24)

      alinsas [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Sectia 56 cod QR decupat (si altele), ultima pagina cu semnaturi are rezolutie diferita. Cred ca am observat si diferente de tipar pe paginiile aceluiasi proces verbal?
    • +3 (3 voturi)    
      QR (Luni, 28 septembrie 2020, 19:49)

      alinsas [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Sectia 20, QR decupate pe toate paginile, QR pe pagina 4 nu merge
      • 0 (0 voturi)    
        Puscaria trei capace, unde Tudorache zace... (Marţi, 29 septembrie 2020, 12:36)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui alinsas

        O sa vedem cu ochii nostri daca suntem un stat din Europa sau nu.

        Oricum, se cam vede incotro mergem. Marile trusturi suynt mute. Domnii de la BEC sunt muti ca lebada!

        Domnu Vela, aveti ceva de zis?

        Domnii de la DIICOT, vorbim de o asociere de cateva zeci de persoane care lucreaza in comun pentru farudarea alegerilor, v-ati trezit si voi?

        Si finalmenre, domnu' Iohannis, pueti lasa macar un pic declaratiile politice de fin analist politic prin care constattai ca "PSD a suferit o infrangere istorica" si sa spuneti daca aveti o opinie in acest caz atat de grav?

        Nu??? Tacere???
  • -13 (27 voturi)    
    Exista o poezie a lui Leonid Dimov (Luni, 28 septembrie 2020, 18:11)

    Sparafucile [utilizator]

    Se numeste " Vircolacul si Clotilda" . E de o frumusete stranie.

    Asta, asa , ca mi-am adus aminte, nu ca mi-ar fi simpatic Tudorache.
  • +13 (25 voturi)    
    ciudat (Luni, 28 septembrie 2020, 18:11)

    gelu antigelu [utilizator]

    Mda pare ilogic ce vrea sa faca Tudorache. degeaba are procese verbale in alb, nesemnate ele n-au nici o valoare. In plus nu le poate inlocui pe cele originale primite la final pentru ca la confruntarea cu cele ale celorlalti reprezentanti de partide s-ar observa falsul. Acum 4 ani i-a iesit pentru ca atunci unii reprezentanti ai USB n-au stat pana la sfarsit ca aveau concert! Si ca orice hipster care se respecta nu puteau renunta la bilete! Asta a costat-o pe Clotilde functia. Au fost suficiente cateva sectii unde PSD a castigat la diferenta porceasca ca sa incline balanta. Acum insa nu mai e cazul.
    • +7 (11 voturi)    
      da? (Luni, 28 septembrie 2020, 18:32)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      ia mergi pe site-ul BEC si ramai masca!

      Procesul verbal depus la BEC la sectia 152 este NESEMNAT!!!

      Vezi pe site-ul oficial BEC:

      https://prezenta.roaep.ro/locale27092020/romania-pv-temp

      Municipiul Bucuresti - Sector 1 - Sectia 152

      link jos: pv_sv_b_152_ps_photo_t_20200928_065225.pdf
      • +5 (5 voturi)    
        Mamma mia (Luni, 28 septembrie 2020, 19:27)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

        Si are 266 voturi Tudorache vs 39 Clotilde !!!!
      • +2 (2 voturi)    
        e chiar ciudat (Luni, 28 septembrie 2020, 20:40)

        gelu antigelu [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

        Cat de prost sa fii sa vii cu asa ceva din moment ce ceilalti au procesele originale si le pot confrunta si reclama?
        Se pare ca e chiar prost. A incercat acelasi lucru ca acum 4 ani da acum clar nu mai merge.
  • -23 (47 voturi)    
    trist (Luni, 28 septembrie 2020, 18:13)

    Boa [utilizator]

    Nu-mi place Tudorache si ar fi buna o schimbare in bine, insa doamna Armand pare reclamanta de profesie si nu se dezminte nici acum.
    Asteptam mai mult de la dansa, imi doresc un primar care sa se concentreze pe administrarea sectorului si nu pe certuri permanente cu adversarii politici.

    S-or putea face fraude cu voturile, dar la procese-verbale e imposibil, toti reprezentantii partidelor ce participa la alegeri au primit cate o copie a procesului verbal si au reprezentanti la numaratoarea voturilor.
    • -12 (24 voturi)    
      stai sa vezi cate minusuri iti iei (Luni, 28 septembrie 2020, 18:30)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Boa

      si eu ma asteptam sa iasa cu cifre, nu cu istericale, mai ales ca la ora asta BEC-ul o da in fata cu 1400 voturi.
      • +2 (16 voturi)    
        :)) (Luni, 28 septembrie 2020, 19:12)

        Boa [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Era previzibil ca iau minusuri, oamenii s-au radicalizat si nu mai e loc sa fii echilibrat, sa ai nuante, totul e in alb sau negru.

        De altfel din cauza asta suntem unde suntem, oamenii nu mai judeca politica prin prisma interesului cetatenesc ci o trateaza emotional, absurd, iubesc sau urasc neconditionat un partid sau altul.
        In felul asta a disparut reactia corectiva a societatii catre clasa politica, cei alesi pe valurile astea de iubire se simt liberi sa faca ce vor. Asta pana sentimentele maselor se schimba (inclusiv indus de media) si adulatii de ieri dispar in ura electoratului. Vezi Basescu, e un bun exemplu.

        Altfel succes doamnei Armand, sper sa fie un primar util pentru sector.
        • -5 (7 voturi)    
          mai ales ca (Luni, 28 septembrie 2020, 19:26)

          mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Boa

          diferenta tocmai s-a marit la 1587 voturi in favorea Clotildei. Chiar nu ii inteleg iesirea, in conditiile in care a condus pe tot timpul numaratorii.
          • +3 (5 voturi)    
            ce nu intelegi? (Luni, 28 septembrie 2020, 20:47)

            cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

            ai nevoie de explicatii ca la gradinita?
            Hotul ala pesedist a crezut ca merge ca in 2016!
            Merita puscaria
            • 0 (0 voturi)    
              vezi (Marţi, 29 septembrie 2020, 13:31)

              mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

              asta se intampla cand fanatismul de orice origine umbreste ratiunea.
    • +7 (11 voturi)    
      un pic de memorie (Luni, 28 septembrie 2020, 19:23)

      Erwin [utilizator] i-a raspuns lui Boa

      in 2016 Armand a fost data castigatoare de exit poll - uri. A pierdut in toate sectiile in care USR nu a avut delegati si a pierdut alegerile. Cam suspect.

      Dimineata Tudorache isi anunta victoria si apoi niste procese verbale sunt gasite unde nu ar fi trebuit sa fie. Iarasi coincidente, banuiesc.
      • -1 (3 voturi)    
        suspect dar atat (Luni, 28 septembrie 2020, 20:26)

        Boa [utilizator] i-a raspuns lui Erwin

        Nu e prima oara cand exit-polurile dau aiurea.
        Aici intra in discutie si partizanatul firmelor de sondaje.

        Sau putem pune la indoiala veridicitatea si soliditatea acuzatiilor. Nu vad de ce as crede pe unii sau pe altii, ceea ce conteaza e ca nu s-a dovedit nimic, deci oficial nimic nu a afectat corectitudinea alegerilor.

        La noi mereu au fost unii care au strigat furt, vezi cazul celebru al lui "Mihaela dragostea mea". Insa asta nu inseamna ca a si fost furt si nu vad de ce as crede mai mult suspiciunile si tipetele unora decat rezultatul oficial al anchetei.
        In felul asta nicio alegere de pana acum nu a fost corecta si in lco sa acceptam nu mai temrinam niciodata cu contestatiile.
        • +1 (5 voturi)    
          La... (Luni, 28 septembrie 2020, 22:51)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Boa

          Mihaela dragostea mea nu a filmat nimeni un catralion de PV-uri unde nu ar fi trebuit sa fie...

          In ceea ce te priveste...Ca sa parafrazez un banc...Recunoaste..tu nu esti aici pentru vanatoare nu?..

          Daca nu-l stii goagle it! merita! Poate nu pentru tine!
  • +12 (16 voturi)    
    ce dureaza atata la BEC? (Luni, 28 septembrie 2020, 18:15)

    cristi_an [utilizator]

    de ce nu ii sunati sa le cereti lamuriri??
    Se pare ca increngatura e foarte puterica si vor cu tot dinadinsul sa fraudeze!!!
  • +16 (22 voturi)    
    Si-au dat intreaga masura a talentului lor ! (Luni, 28 septembrie 2020, 18:52)

    Susufler0 [utilizator]

    Au "pesedizat" un teanc de procese verbale care urmau sa il ajute pe Tudorache sa castige "la mustata" alegerile !

    PS. 'A pesediza" = "a fura" ! :))
    • +1 (3 voturi)    
      Ha (Luni, 28 septembrie 2020, 22:38)

      soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      A fura este in sangele unui pesedist.
      In fiecare dimineata psdistul se gandeste " astazi ce as putea sa fur ? " sau " ce zi minunata pentru furat ! "
  • -2 (8 voturi)    
    Clotilde... (Luni, 28 septembrie 2020, 22:06)

    Mihail. [utilizator]

    ...a inceput, deja, sa semene cu Firea.
    Nu uitati, Firea e o biata femeie de la tara. Vanitatea, lacomia si functiile au transformat-o in ceea ce este astazi.
  • +1 (1 vot)    
    Pușcărie cu executare (Luni, 28 septembrie 2020, 23:59)

    Koczka [utilizator]

    Asta ar fi un exercițiu de competenta profesionala pentru procurori și de integritate pentru judecători, că tot au salariile alea și pensiile alea speciale. Să vedem dacă le merita. La fel îmi pun întrebarea dacă SRI mai activează în România sau sunt in greva japoneza. Daca doamna Armand știa de aceste 'manopere electorale' care nu cred că sunt unice, de ce nu a informat SRI despre aceste atentate la securitatea statului. Din câte știu fraudele electorale sunt prevăzute și sancționate cu asprime de Codul Penal.
    Că nu putem să dăinuim că nație pe lumea asta daca ne furam singur căciulă. Boala lunga, moarte sigura.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by