Nicușor Dan o dă în judecată pe Gabriela Firea pentru calomnie. Explicațiile candidatului dreptei după înregistrarea în care discuta cu consilierul primarului PSD al sectorului 4

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 15 septembrie 2020, 18:01 Actualitate | Politic


Nicușor Dan
Foto: PNL
Nicușor Dan, candidatul dreptei la Primăria Capitalei, a anunțat că îi va intenta proces de calomnie Gabrielei Firea, care l-a acuzat că a luat bani de la interlopi, după ce în spațiul public a apărut o înregistrare în care Dan discuta cu un consilier al primarului PSD al sectorului 4 despre demolarea unui imobil în Parcul Orășelul Copiilor.

"Voi intenta proces civil pentru calomnie, pentru afirmaţii calomnioase, primarului PSD în funcţie, Gabriela Firea, care a spus despre mine, explicit, că am luat bani pentru a ajuta cetăţeni în diferite chestiuni. Este o afirmaţie mincinoasă, pentru care va trebui să răspundă”, a declarat marți, Nicușor Dan, într-o conferință de presă.

Nicuşor Dan a prezentat explicaţii referitoare la cazul care i-a atras criticile edilului general, precizând că un cetăţean din Sectorul 4 "a fost abuzat" de Primărie, "care i-a demolat ilegal" proprietatea.


"Acest fapt a fost constatat prin decizie definitivă de Curtea de Apel Bucureşti. Deci, instanţa a constatat, prin hotărâre definitivă, că Primăria Sectorului 4 a abuzat un cetăţean. A fost demolată fără niciun act, fără autorizaţie, fără proces o proprietate existentă în baza unei autorizaţii pe care chiar Primăria Sectorului 4 o dăduse în anul 2013. Înainte de a fi demolat, cetăţeanul respectiv a apelat la mine, parlamentar de Bucureşti, şi m-a rugat să îl ajut, iar eu am ajutat un om abuzat de autoritate, aşa cum am făcut-o în ultimii 15 ani cu mii de oameni din Bucureşti, dar şi câţiva din ţară", a spus el.

Nicuşor Dan a menţionat că s-a prezentat cu cetăţeanul respectiv la Avocatul Poporului, iar apoi s-a adresat Primăriei Sectorului 4, inclusiv cu două materiale scrise, în care a atras atenţia autorităţilor locale asupra faptului că ar urma "să săvârşească un abuz".

"Nu am rezolvat nici aici şi atunci am intervenit în litigiul pe care acest cetăţean îl avea cu Primăria Sectorului 4, alături de colegii din Asociaţia Salvaţi Bucureştiul, şi instanţa ne-a dat dreptate. Instanţa a constatat, prin hotărâre definitivă, că Primăria Sectorului 4 a demolat abuziv proprietatea unui cetăţean", a mai spus el.

În replică la acuzaţiile referitoare la faptul că s-ar fi folosit de funcţia publică pentru a apăra un cetăţean, Nicuşor Dan a replicat că este obligaţia sa de parlamentar să rezolve problemele cetăţenilor din circumscripţie.

"Au venit taximetriştii în momentul în care Primăria a dat hotărâre care interzicea autorizaţiile de taximetrie. Am mers în instanţă, am câştigat. Am intervenit când Primăria voia să betoneze Parcul Cişmigiu. Am mers în instanţă, am câştigat. Am intervenit când compania Primăriei a refuzat să facă publică situaţia avariilor (din termoficare, n.r.) pe ultimele luni. Am mers în instanţă şi am câştigat", a precizat el.

În ce priveşte acuzaţiile referitoare la faptul că ar fi apărat un interlop, Nicuşor Dan a declarat că "niciodată, la miile de oameni" care au cerut sprijinul asociaţiei, nu a făcut investigaţii pentru a vedea cine sunt aceştia.

"Ne-am uitat doar dacă oamenii au dreptate sau n-au dreptate. Şi dacă aveau dreptate, am încercat şi de multe ori am reuşit - ştiţi că avem 175 de procese câştigate la Salvaţi Bucureştiul - am reuşit să îi ajutăm", a arătat el.

În legătură cu legalitatea clădirii respective, deputatul a precizat că aceasta avea o autorizaţie emisă de Primăria Sectorului 4 în anul 2013 şi că "în orice sistem de drept din lumea civilizată, o autorizaţie de construire naşte un drept de proprietate".

"Doar sistemul comunist nu a respectat dreptul de proprietate şi, în acest caz, Primăria Sectorului 4 s-a comportat exact ca statul comunist. Chiar dacă în 2020 Primăria Sectorului 4 a constatat că a emis o autorizaţie nelegală în anul 2013, nu avea dreptul să se ducă să demoleze. Trebuia să se adreseze unui judecător şi judecătorul, după ce asculta toate părţile, trebuia să constate dacă autorizaţia este legală sau nelegală", a susţinut el.

Nicuşor Dan a apreciat că este ridicol ca reprezentanţii PSD să îl acuze de corupţie, după ce el a vorbit în timpul campaniei despre "corupţie adevărată, corupţie de sute de milioane de euro". El a menţionat că va continua campania sa şi că va prezenta noi informaţii miercuri, la ora 10.00.

Precizările vin după ce primarul general l-a acuzat pe Nicuşor Dan că ar fi făcut trafic de influenţă şi că ar fi pus "presiune pe funcţionari din primărie pentru prietenul lui interlopul Mitrache, zis "Câine".

"Nicuşor Dan a şi recunoscut că s-a întâlnit personal cu Mitrache, zis "Câine", şi soţia sa, şi că îl susţine făţiş să rămână în clădirea imensă construită ilegal pe spaţiu verde! Cu siguranţă contra cost! Aşa cum ne-a obişnuit să apară în declaraţia lui de avere 'donaţii' din partea unor oameni de afaceri din imobiliare", a scris edilul general pe Facebook. (Agerpres)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10531 vizualizari

  • -8 (58 voturi)    
    Nicusor viseaza (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:13)

    vlad_ti [utilizator]

    Nicusor crede ca dreptul la proprietate e sfant. Daca un interlop ia o bucata de parc asa trebuie sa ramana pe vecie.

    NU e asa! o proprietate, daca interesul public o cere poate fi expropriata!
    • +24 (54 voturi)    
      Să fie expropriat (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:31)

      Kap [utilizator] i-a raspuns lui vlad_ti

      Până aici totul bine, dar problema e modul în care au acționat oamenii lui Băluță.
      Adică în stil pe$edist, statul suntem noi, dă-o naibii de lege și de proceduri.
      Treaba primăriei e să rezolve aceste spețe LEGAL, nu să se țină de potlogării.
      Nicușor nu poate fi acuzat de nimic.
      • -2 (26 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 16 septembrie 2020, 2:48)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui Kap

        Coruptia cand este in gradina pnl sau usr, nu se mai pune! ;)
        ''Mihai Mitrache avea o construcţie în Parcul Orășelul Copiilor, de 80 mp pe un spaţiu închiriat de la Primăria Sectorului 4. Ulterior, a construit aici un restaurant pe 250 mp, inclusiv spaţiu verde, în mod ilegal. Taxele şi impozitele neplătite de Mihai Mitrache către Primărie au ajuns la un cuantum de 400 de mii de lei, moment în care omul de afaceri a primit mai multe somaţii pentru a intra în legalitate, pe care le-a ignorat, primăria decizând să recurgă la demolarea construcţiei. Acesta este momentul în care Nicuşor Dan sună funcţionarii de la Sectorul 4 şi intervine în favoarea omului de afaceri, arătând că Mitrache este dispus "să-şi retragă plângerile penale şi postările" împotriva primăriei. Angajatul primăriei îi spune lui Nicuşor Dan în repetate rânduri că "dacă nu aţi fi garantat dvs. pentru el, nu mai aveam de ce să stăm de vorbă". Mai mult decât atât, când funcţionarul îi spune că Mihai Mitrache se laudă că "vin cu fratele meu Nicuşor Dan!", "vă pune Nicuşor Dan cu botul pe labe", râde şi n-l contrazice.''
      • +7 (13 voturi)    
        Lui Firea trebuie să-i arate ce înseamnă dreptate (Miercuri, 16 septembrie 2020, 9:05)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Kap

        Și nu numai lui Firea,ci tuturor celor din PSD,care cred că dreptatea este numai ce vor ei.Este sau nu este lege,infractorii numiți PSD vor ca infracțiunile lor să fie legale.PSD trebuie scos din circuitul decizional,nu mai trebuie votați,dacă vrem ca în România să guverneze adevărul și dreptatea.
    • +15 (41 voturi)    
      N-a fost expropriata, a fost demolata! (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:50)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui vlad_ti

      Daca pentru tine expropriat = demolat, atunci ai o problema.
      Aici nici nu s-a pus problema de exproprierii, s-a demolat direct, cu directiva de la primar, fara decizie in instanta. A vrut primarul, s-a demolat. Legea nu conteaza pentru PSD.
      In schimb Cathedral Plaza are decizie definitiva de demolare si n-o mai pune nimeni in executare.
      • -3 (19 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 16 septembrie 2020, 2:54)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        Se pare ca unii inteleg mai greu...mai ales cand sunt de la usr+pnl!
        Conform legii, orice constructie ilegala, dupa notificare proprietarului de a intra in legalitate, la refuzul acestuia va fi demolata! ;)
        Daca proprietarului nu i se pare in regula, poate ataca in instanta hotararea primariei, iar pe perioada procesului se sisteaza demolarea.
        NU primaria trebuie sa il dea in judecata pe cel care a construit ilegal! ;)
        • +2 (6 voturi)    
          cu (Miercuri, 16 septembrie 2020, 11:20)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Sah

          certitudine că ești din cei care fie nu înțeleg pt. că nu au cu ce, fie nu înțeleg pt. că se ascund după vișin.
          Tind să cred că nu ai cu ce, fiind exemplu desăvârșit de analfabet funcțional.
          • 0 (0 voturi)    
            Hmmm (Joi, 17 septembrie 2020, 14:17)

            Sah [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Nu ai spus nimic, doar ai incercat sa jignesti.
            Esti prea mic la caracter, asa ca fara niciun argument incerci sa te bagi in discutii de oameni mari.
            Iti doresc o zi mai reusita decat cele trecute!
      • -1 (17 voturi)    
        da, nu a fost expropriat (Miercuri, 16 septembrie 2020, 3:27)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        pentru ca nu era proprietar.
        proprietarul pamantului face ce vrea, conform principiului de drept " pamantul robeste casa", sau constructia urmeaza regimul juridic al terenului.
        • +4 (8 voturi)    
          cred (Miercuri, 16 septembrie 2020, 11:23)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          că nu ai citit atent articolul sau analfabetismul funcțional (care pare să fi infestat majoritatea pesedacilor) nu-ți permite să înțelegi.
          Ca urmare, citește copy-paste (că sunteți mai obișnuiți cu asta) din articol : ... avea o autorizaţie emisă de Primăria Sectorului 4 în anul 2013 şi că "în orice sistem de drept din lumea civilizată, o autorizaţie de construire naşte un drept de proprietate"
  • -24 (56 voturi)    
    La asta se pricepe... (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:14)

    newlook [utilizator]

    La asta se pricepe, la datul in judecata. Niste rai ziceau ca n-a facut nimic CA COnsilier. Ba a facut: a dat in judecata tot ce punea sa puna un ban in punga...Pungusor Ban.
    • +13 (27 voturi)    
      hehe (Marţi, 15 septembrie 2020, 19:10)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Niste buni zic ca o sa va petreceti puscaria la Rahova toti priceputii. Decat sa stiti.
    • +7 (7 voturi)    
      Tu preferi dat cu parul? (Miercuri, 16 septembrie 2020, 9:08)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Da,așa se procedează când vrei să cauți dreptatea.Dai în judecată și accepți hotărârea justiției.
  • +25 (49 voturi)    
    Firea credea ca toti iau spaga precum PSDisti :)) (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:22)

    UnOarecare [utilizator]

    Sper sa primeasca fiecare ce merita!
  • +9 (31 voturi)    
    Dna Firea (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:28)

    Bradisor [utilizator]

    sa plateasa ca are de unde .
  • -8 (54 voturi)    
    Deci Nicușor (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:31)

    Lovercraft [utilizator]

    mare apărător al domeniului public, că el așa pozează, în realitate își consuma toată energia să apere cârciuma unui interlop construită în parcul public....
    Bun așa...
    • +7 (35 voturi)    
      na, de unde sa intelegi tu? (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:28)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Nu, ND s-a opus modului cum se facea demolarea, cu directiva de la primar si incalcand toate reglementarile. El s-a opus abuzului primarului in fata unui cetatean. Ca cetateanul ala e bisnitar sau traficant de droguri nu conteaza. Atat timp cat in speta aia era abuzat de primarie, merita aparat. Punct. Restul e imposibilitatea poporului PSD de a intelege un text scris.
      • -5 (31 voturi)    
        dar intreb si eu (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:53)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        in ce calitate s-a opus? in calitate de parlamentar?pai ia uite ce zice la carte:
        Decizia nr. 629/2018 a Curtii Constitutionale, potrivit careia, Curtea retine ca deputatii si senatorii nu au dreptul sa intermedieze/mijloceasca nici relatia dintre cetateni si organele administratiei publice centrale si locale si serviciile si directiile din subordinea acestora, in sens de control al activitatii acestora din urma, si nici relatia dintre alesii locali si autoritatile publice centrale, dintre potentialii investitori si autoritatile publice locale, in sens de reprezentanti ai alesilor locali/ investitorilor, intrucat aceste activitati reprezinta, in realitate, fie o forma nepermisa de control parlamentar, fie o arogare de drepturi care denatureaza mandatul parlamentar si care se constituie intr-un veritabil impediment in relatia directa a alesilor locali/ investitorilor cu administratia centrala sau locala.
        • +8 (28 voturi)    
          dar citeste si tu.. (Miercuri, 16 septembrie 2020, 2:30)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          S-a opus in calitate de membru al Asociatiei Salvati Bucurestiul, asociatie care a dat in judecata primaria si a castigat, demonstrand ca autorizatia de demolare era ilegala.
          • -3 (21 voturi)    
            deci dupa tine (Miercuri, 16 septembrie 2020, 2:59)

            miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            daca este membru al asociatiei de frânari nu mai este parlamentar si nu i se mai aplica interdictiile aferente parlamentarilor?
            stramba logica, dar poate ai dreptate.
            sa vedem ce zic si procurorii.
            asa e la hontario?
            • 0 (0 voturi)    
              care interdictie? (Luni, 21 septembrie 2020, 15:33)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

              parlamentarii au interdictie de a se adresa justitiei? si-au pierdut dreptul de a sesiza o ilegalitate?
        • +2 (2 voturi)    
          sa zicem ca asha e (Miercuri, 16 septembrie 2020, 20:28)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          Desi nu stiu daca inregistrarea aia o fi fost inainte de publicarea deciziei ccr sau dupa, sa zicem ca asha e. Desi decizia CCR trebuie mai apoi transpusa intr-o lege, si abia dupa aia poti zice ca ND a incalcat legea
          Da' sa zicem ca ai dreptate, de aici pana la trafic de influenta e cale lunga. Moral, ce a facut rau ND in cazul ala? Inafara de decizia asta a CCR, bineinteles
  • -11 (31 voturi)    
    ham,ham! (Marţi, 15 septembrie 2020, 18:38)

    miculescu-rucar [utilizator]

    salutari de la mitrica-câinele!
  • -11 (41 voturi)    
    Eu am tot crezut... (Marţi, 15 septembrie 2020, 19:27)

    Gigi Kent [utilizator]

    In acest timp eu am tot crezut ca Plicusor Ban e ceva consilier local sau nimic. Se pare ca de fapt este parlamentar. Faptul ca domnia sa ajuta interlopii din Bucuresti (in calitate de ce?) in timp ce ar trebui sa fie parlamentar al Romaniei e foarte surprinzator.

    Stiu, stiu, stiu ... Firea e rea, PSD-ul e de porc. etc. Ramane insa intrebarea? Ca ce chestie il suna un parlamentar al Romaniei pe consilierul primarului sectorului 4 (de la PSD ca sa fie si mai comica situatia)?
    • +10 (30 voturi)    
      Daca nu stiai afla acum sa-ti mai reduci ignoranta (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:12)

      Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Deputatii din Camera Deputatilor sunt alesi in circumscriptii electorale. Una dintre acestea este Bucuresti, unde a si fost ales Nicusor Dan pe lista USR in 2016.
      Deputatii dintr-o circumscriptie electorala reprezinta, surpriza surpriza, cetatenii din acea circumscriptie electorala.
      Faptul ca majoritatii parlamentarilor putin le pasa de cetatenii din circumscriptia lor si nici nu prea dau pe acolo nu inseamna ca nu exista si exceptii.
      • -6 (34 voturi)    
        Am inteles... (Marţi, 15 septembrie 2020, 21:25)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

        Deci traficul de influenta e in fisa postului unui parlamentar.
        • +5 (5 voturi)    
          voi, (Miercuri, 16 septembrie 2020, 11:29)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          prostacii pesedaci, aveți o mare calitate.
          Sunteți foarte tenaci.
          Tot timpul demonstrați, în ciuda argumentelor logice, legale și reale, că sunteți loviți de soartă, neputânu-vă depăși condiția de analfabeți funcționali.
          O rază de soare ar apărea dacă ai reuși să însăilezi măcar o fărâmă de argumentație în favoarea afirmației tale privind traficul de influență făcut de N.D.
      • -6 (16 voturi)    
        deputatii dintr-o circumscriptie electorala (Miercuri, 16 septembrie 2020, 3:47)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

        reprezinta cetatenii din acea circumscriptie, zici tu.
        eu intreb unde, cum si in ce situatii? pot sa reprezinte un infractor in justitie? pot sa reprezinte un clan de interlopi din circumscriptia sa in fata altui clan de interlopi din alta circumscriptie?
        cum dezinformezi si manipulezi fara sa bei apa deloc!
      • +1 (5 voturi)    
        Habar n-aveți de lege, dar vă dați cu părerea (Miercuri, 16 septembrie 2020, 12:25)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

        „Deputatii dintr-o circumscriptie electorala reprezinta, surpriza surpriza, cetatenii din acea circumscriptie electorala.”

        Nimic mai fals: parlamentarii - odată aleși - sunt în serviciul poporului - atât al cetățenilor care i-au ales cât și al celor care nu i-au ales sau nici măcar nu au fost la vot - și li se aplică întocmai normele legale (una din ele fiind hotărârea CCR, pusă mai sus, alta fiind art. 291 Cod penal pe care DNA are sarcina să verifice dacă l-a încălcat dl Dan).
  • +13 (27 voturi)    
    Dupa ce am citit ieri de doua ori (Marţi, 15 septembrie 2020, 19:41)

    TrueBlue [utilizator]

    am comentat ca Dan nu are nicio problema dar Firea are pentru ca a afirmat ceea ce a afirmat. Este aceeasi procedura ca cea utilizata anul trecut cu Barna acuzat ca a fraudat fonduri europene.
  • -9 (27 voturi)    
    google (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:02)

    44ce [utilizator]

    incercati urmatoarea cautare pe google:
    "ce a facut nicusor dan ca parlamentar"
    am dat de curiozitate sa ii vad activitatea. N am gasit mai nimic. Ma poate ajuta cineva?
    • +11 (23 voturi)    
      daca stii ce sa cauti, gasesti (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:32)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui 44ce

      cauta asha: "nicusor dan activitate parlamentara" si vei gasi: http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura2015.mp?idm=92&cam=2&leg=2016

      Acu, ca presa de can-can nu scrie despre asta, aia e altceva...
    • +7 (7 voturi)    
      Google nu te face deștept. (Miercuri, 16 septembrie 2020, 9:13)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui 44ce

      Dacă știi ce vrei să cauți Google îți găsește ce cauți.Normal,nu vei găsi ce nu știi.Google nu te deșteaptă !
  • +6 (24 voturi)    
    atata stie psd (Marţi, 15 septembrie 2020, 20:27)

    liviu_ [utilizator]

    nu stiu ce sa zica bine de ei, si atunci ii acuza pe ailalti!

    o sa fie o campanie extrem de jegoasa pentru ca o sa se concentreze exclusiv pe presa si online!
    psd o sa aiba un razboi din ce in ce mai rau, mai ales ca in joc sunt 30 de miliarde bani ieuropeni de furat. este extrem de important pt ei sa ia cat mai multi primari si sa castige in parlament!

    astea fiind spuse stire la B1 (ca sa realizati ca razboil a inceput si e pe toate caile): baluta de la s4 a facut asa si pe dincolo (repet, STIRE), urmatoarea stire, contracandidata lui de la usr are niste lucruri care nu sunt ok blabla" mai sa fie! nici nu pute de pe alta planeta a spacga catre acea pseudi-televiziune!
  • -6 (28 voturi)    
    Nicusor continua (Marţi, 15 septembrie 2020, 21:16)

    bobo2 [utilizator]

    Sa-i ia apararea lui mitrache. Sustine constructiile de carciumi in parcuri. Din punctul meu de vedere e total compromis.
    • -5 (25 voturi)    
      si l-am vazut in direct la B1 (Marţi, 15 septembrie 2020, 23:03)

      bobo2 [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      lnu ma iau dupa ce zice PSD. Intelegeam sa aiba aceasta atitudine dupa ce e ales, dar inainte de alegeri - asa ceva nu am mai vazut (cica e si activist de mediu). Daca m-as fi dus la vot l-as fi votat, dar dupa chestia asta, niciodata.
  • +6 (20 voturi)    
    Calomnie civila (Marţi, 15 septembrie 2020, 23:29)

    bandika [utilizator]

    Toată ”dreapta” bucureșteană nu are un jurist care să-i explice candidatului său că nu există ”proces civil de calomnie”, întrucât calomnia este o categorie prin excelență PENALĂ, desemnând o infracțiune, nu un delict civil.
    Altă problemă este că în România articolul din Codul Penal care incrimina calomnia(alături de cea care incrimina insulta) au fost abrogate prin 2005, la inițiativa ministrei Monica Macovei, în aplauzele răsunătoare ale ”dreptei” de atunci
  • -7 (19 voturi)    
    lol (Miercuri, 16 septembrie 2020, 1:54)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Nicuşor e cu Mitrache pe felie. "banii n-are miros" hahaha. Las că oricum altu mai bun nici nu e,dar nici nu merită oraşu ăla prăpădit :) Mai bine mutaţi capitala la Timişoara sau ceva mai la vest,că Nicuşor are multe influenţe "iestice" :)
    • +3 (5 voturi)    
      lols si lel (Miercuri, 16 septembrie 2020, 7:47)

      F [anonim] i-a raspuns lui Georgiana1995

      Giorgeano, fata hai, teo scos nentu putler la produs pe centura postaceasca?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by