Sondaj IMAS publicat de USR: In luna februarie, PNL a depasit PSD; diferenta este in marja de eroare/ USR a ajuns la 11%

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 8 martie 2018, 12:46 Actualitate | Politic


Sondaj IMAS p2
Foto: USR
USR prezinta joi un sondaj IMAS care arata ca, in luna februarie, PNL a depasit in procente PSD, pentru prima data dupa alegerile din decembrie 2016. Potrivit sondajului, efectuat telefonic, avand marja de eroare de +/- 3,1%, PNL are 29,4%, fata de 28,6% ale PSD.

USR se plaseaza la aproximativ acelasi nivel ca in luna ianuarie, in crestere fata de decembrie 2016 - 11,2%.

"Datele din februarie 2018 le confirma pe cele din luna precedenta: USR creste. In decembrie revenisem la cota cu care am intrat in Parlament, iar datele pe ianuarie si februarie arata cresterea si un trend deja instalat: PSD pierde teren, USR si PNL cresc. In februarie 2018 se produce efectul de foarfeca: PSD pierde pozitia de lider al clasamentului partidelor: 28,6% PSD ¬ 29,4% PNL. Inca in marja de eroare diferenta, deci trebuie sa vedem daca trendul se confirma in martie" scrie deputatul Cristian Ghinea, in documentul in care realizeaza o analiza a sondajului lunar Romnibus.

Vezi mai jos imaginile:





Volumul esantionului a fost de 1.010 persoane ce drept de vot. Esantionul a fost reprezentativ la nivel national. Marja de eroare a fost de + / ¬ 3,1%. Sondajul a fost realizat telefonic.


Citeste mai multe despre   

















7293 vizualizari

  • +18 (24 voturi)    
    da a castigat alde... (Joi, 8 martie 2018, 12:49)

    liviu_ [utilizator]

    deci degeaba... 32+11 fac mai mult decat 29+11.... si udmr o sa fie iar cu psd... si pmp nu intra deci...

    speram sa se mai trezeasca oamenii totusi!
    • +8 (12 voturi)    
      Ce aduni tu acolo ? (Joi, 8 martie 2018, 13:20)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ar trebui sa-ti dea PNL + USR mai mult decat PSD + ALDE !

      In ceea ce o priveste pe Ilona, ea inca nu a iesit pe centura deci nu ar trebui sa te hazardezi in judecati transante !
    • +21 (23 voturi)    
      strict pe cifre e invers (Joi, 8 martie 2018, 13:28)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      28.6 PSD + 10.6 ALDE < 29.4PNL + 11.2 USR

      Dar nu asta conteaza aici, ci faptul ca in sfirsit PSD scade si PNL creste. Se pare ca incalecarea justitiei nu a fost un criteriu definitoriu pentru publicul PSD, dar revolutia fiscala a fost. Si va fi si in continuare. Se pare ca votantul roman nu are standarde morale foarte inalte, in schimb e foarte atent la buzunar. Si cind a vazut ca-i creste rata, ii cresc preturile la supermarket, ii creste pretul la gaze, la curent, la benzina, a intors foaia. Bine si asha


      Se pare ca sansa noastra e ca ciuma rosie nu e condusa de niste ticalosi despteti, care sa fie in stare sa conduca economia OK in paralel cu incalecarea justitiei, ci din niste ticalosi prosti gramada, care pe linga ticalosie mai si distrug economia tarii.
      • +1 (7 voturi)    
        publicul PSD neinteresat de justitie..? (Joi, 8 martie 2018, 15:43)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Pai cum, cazul Raranca, portocala, acoperiti, dosare fabricate, abuzuri, vrei sa intri nevinovat la parnaie ?!

        Acum serios: sunt prosti gramada. dar foamea nu tine de IQ
        • +8 (8 voturi)    
          ceva de genul asta (Joi, 8 martie 2018, 16:25)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          Nu e mare problema ordonanta 13 (n-a scazut PSD aproape deloc), nu e mare problema cu legile justitiei, nici macar cu eliberarea hotilor si violatorilor, da' cind creste salariul cu 25% si la final de luna vezi ca a scazut cu 10 lei, plus cresteri de preturi si rate, s-a terminat prietenia.
          • +4 (4 voturi)    
            Inflatia (Joi, 8 martie 2018, 22:26)

            motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            ... a influentat dintotdeauna in mod hotarator optiunile electoratului. De exemplu, cresterea galopanta a preturilor la inceputul anilor `90 si scaderea implicita a puterii de cumparare au fost cele care au dus FSN-ul de la cei 85% din Duminica Orbului la pierderea alegerilor sase ani mai tarziu - in 1996.

            In domeniul economic exista o teorie, numita aversiunea fata de pierdere, care arata ca in general oamenii prefera sa evite o pierdere, decat sa obtina un castig echivalent. Este mai bine sa nu pierzi 100 de lei decat sa castigi 100 de lei.
            Tradus la noi, cresterea preturilor la piata cu 10% este perceputa mai rau decat ar fi amanarea majorarii pensiilor tot cu 10%.

            ... sau cum ziceau bunicii: "nu dau vrabia din mana pentru cioara de pe gard".
      • +9 (9 voturi)    
        nu ai inteles, bogdane! (Joi, 8 martie 2018, 16:07)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        " pe linga ticalosie mai si distrug economia tarii. "

        Economia nu o distrug numai din incompetenta si prostie, ci in mod cat se poate de deliberat!

        Ciuma rosie nu are niciu interes ca economia sa mearga bine, ei se simt ca pestele in apa intr-o tara plina de mizerie si saracie! Votantii lor traditionali sunt cei needucati si cu venituri reduse, in general asistati social. Daca ar veni investitori seriosi, iar economia s-ar dezvolta, ar fi o catastrofa pentru pedesere!
        Nu ar mai putea sa pacaleasca electoratul cu traditionala galeata si sacosa rosie ...
        • +5 (5 voturi)    
          pai.... (Joi, 8 martie 2018, 16:32)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

          Ar fi putut lasa economia asha cum era, ca nu a parut sa-i derajneze in cistigarea alegerilor, si sa puna niste specialisti care sa colecteze mai bine TVA-ul, sa scada munca la negru si era suficient cit sa fie bani si de furat, si de mituit poporul PSD.

          Ori ei au propus dublarea salariilor, care a devenit crestere cu 50%, din care 25% doar pe hirtie, restul de 25% la profesori e de 20% cu taierea sporurilor, la medici e de 50%, dar doar la o parte, la restul personalului medical ramane la fel, la primarii s-au facut salarii de 3000 de euro la tara de-au terminat banii prin septembrie, etc, etc. O brambureala generala din care putini cistiga mult iar restul sunt frustrati ca raman cu salariul pe loc in timp ce inflatia si ratele la banca le erodeaza venitul.

          Puteau foarte bine sa faca o lege a salarizarii corecta, si de aceiasi bani sa mareasca salariile cu 10-15% la toata lumea, si toti ar fi fost multumiti.Doar ca planul lor a fost sa incalece justitia in febriarie 2017, si dupa aia nici nu mai conta ce si cum, intrau in opozitie cu majoritate in parlament si furau in voie in continuare, ca in 2016.
      • +8 (8 voturi)    
        mda... (Joi, 8 martie 2018, 16:16)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        n-am fost eu atent la sondaj... sorry...

        anyway...
        e un lucru bun ca scade PSD....
        dar e un lucru rau ca a crescut ALDE...
        also... cu udmr o sa fie tot la guvernare... la limita, dar oricum...
        adica iar ajungem ca udmr sa decida guvernul...
        • +7 (7 voturi)    
          nu te grabi (Joi, 8 martie 2018, 16:36)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          E abia inceputul. Mai au de decontat maririle de la 1 martie care vor fi si nu prea la majoritatea, inflatia care se aude ca in febriarie a trecut de 5%, roborul care nu mai poate sta mult la 2% cu inflatie de 5%, terminarea banilor de salarii pe la primariile pds de la tara prin vara (deja isi cheltuie din fondul de rezerva, care la nevoie va fi secatuit), deficitul se va mari inevitabil, de la comisia europeana vor primi cite un ciomag pe spinare lunar. Plus ca deja au inceput sa se manince intre ei. Pina-n vara, cu stilul lui Dragnea de a indeparta pe oricine nu zice "sarumina sefu, esti cel mai tare" sunt sanse ca PSD sa se sparga.
          • +1 (1 vot)    
            sa-ti fie gura aurita (Joi, 8 martie 2018, 19:34)

            natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Dar in acel moment, de-as fi Iohannis, le-as spune:: "inca o data va felicit pentru majoritatea obtinuta in alegeri, astept noul guvern, veti conduce pana in 2020"

            Si-atunci sa vezi auto-epurari in psd, justitia va avea de lucru 24/7, si in 2020 adevaratii social-democrati (cei curati, ramasi liberi) vor castiga un 7%
        • +1 (5 voturi)    
          ALDE e o mare tzeapa (Joi, 8 martie 2018, 23:53)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          punem pariu ca jumatate din cei care au ales "ALDE" nu stiu nici un nume de parlamentar ALDE? aleg si ei un nume sonor. nici nu are vreo logica.. de cei trece de la PSD la ALDE daca cele doua partide guverneaza in alianta?
          ALDE e doar un vehicul de furat voturi. In spate este aceeasi masinarie de partid - USL.

          cand se va lansa Romania 100, toate calculele astea electorale pica. pun pariu ca o sa ia voturi de la toate partidele.
      • +4 (4 voturi)    
        PNL + USR? (Vineri, 9 martie 2018, 9:13)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Daca te uiti ce se intampla la primaria capitalei si in primariile de sector din Bucuresti, eu as zice ca PNL+PSD=USL in continuare.

        Ai dubii? Numeste o singura personalitate politica de la PNL care s-a remarcat in ultimul an... si gandeste-te cum ar vota electoratul USR o alianta cu acea persoana. :)
        • +1 (1 vot)    
          or fi cazuri izolate... (Vineri, 9 martie 2018, 13:18)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Nu stiu cum e la primaria capitalei, n-am urmarit, ca nu-s din capitala. Iar USL e PSD +ALDE...

          Nu spun ca PNL e USR, dar nici PSD nu-i.

          Iar electoratul USR, daca vrea sa fie reprezentat si la guvernare, nu doar facind opozitie, trebuie sa accepte guvernarea cu PNL.
    • +13 (13 voturi)    
      sondajele nu conteaza pt psd (Joi, 8 martie 2018, 14:58)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Daca nu le ies numerele, mai scot din palarie (sau cimitir) cateva milioane de voturi si dupa aia dau vina pe Basescu si Soros ;). Ai inteles?
      • +4 (4 voturi)    
        asta e alta discutie .... (Joi, 8 martie 2018, 16:17)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

        si mai trist e ca exact unde sta psd bine... e si cel mai usor de furat voturi...
        sa vezi acolo ce scoruri de 80%+ o sa obtina ...
      • +3 (3 voturi)    
        hehe (Joi, 8 martie 2018, 16:47)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

        citeva milioane n-au de unde... scot citeva zeci de mii, pina intr-o suta de mii. Ceea ce e total insuficient.
    • +7 (9 voturi)    
      Important e sa dispara macar PSD! (Joi, 8 martie 2018, 15:23)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      PSD este cel mai rau partid din Romania, de fapt nici nu e partid, e o mafie.

      PSD trebuie sa dispara definitiv din parlament si din politica!
      • +2 (4 voturi)    
        da... (Joi, 8 martie 2018, 16:17)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        dar e prematur sa ne gandim la asta...

        desi sper din tot sufletul sa se intample....
        cat mai repede!
  • +4 (16 voturi)    
    acest Sondaj era si in 2016 (Joi, 8 martie 2018, 12:54)

    un domn [utilizator]

    INSA nu a fost dat publicitatii !!!
    • 0 (6 voturi)    
      cam scremuta gluma. (Joi, 8 martie 2018, 13:30)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu uita totusi ca zvonul despre scaderea PSD in sodaje a venit de la PSD. Si cum institutele lor de sondare urca in mod traditional scorul PSD cu 3-4%, ca sa dea bine, cele doua sondaje se completeaza.
    • -8 (12 voturi)    
      sondajele publice (Joi, 8 martie 2018, 14:06)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      sunt doar pentru interesele celor care le comanda si platesc pt ele. Sunt relevante doar pt cine stie sa le citeasca/interpreteze in aceasta cheie.
  • +6 (6 voturi)    
    sondaj (Joi, 8 martie 2018, 12:55)

    elenan [utilizator]

    Faceti mai mult pentru ca ne lipsiti dar cel mai mult "lipsiti" psd-ului...
  • +19 (23 voturi)    
    Sa dea Dumnezeu sa dispara PSD! (Joi, 8 martie 2018, 13:06)

    24alex24 [utilizator]

    Dorim soarta PNTCD acestei ciume a Romaniei. Sa dispara PSD in negura istoriei ca un cosmar urat de care nu vrea sa mai stie nimeni, o lectie a istoriei despre cum NU se face in politica.

    Acesti tradatori au adus tara in paragina si tot nu se lasa de pradat. Mi-e greata cand ii aud ca vorbesc de patriotism sau de suveranitate nationala. Vor suveranitate pentru ei, sa poata fura cu legea in mana.
    • +17 (19 voturi)    
      Cred ca gresesti (Joi, 8 martie 2018, 13:19)

      hopshio [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

      Degeaba dispare PSD-ul daca ramane tipul de votant PSD. Va aparea sub alta denumire cu acelasi tip de oameni si pentru acelasi tip de electorat.
    • +17 (19 voturi)    
      de disparut n-are cum disparea asha usor (Joi, 8 martie 2018, 13:34)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui 24alex24

      PSD exista pentru ca vro 3 milioane de concetateni fix asta doresc: ajutoar de la stat pentru trindavit acasa, munca la stat fara evaluari pe bune si fara stres, pensii de hadicap luate pe smen, etc, etc. Pina nu vom elimina cauzele, mai devreme sau mai tirziu vor aparea altii care sa profite de nevoia acestui electorat de a fi reprezentat.

      De exemplu daca tragi o autostrada Moldova -Ungaria si una Oltenia Ungaria si vin suficiente fabrici care eventual sa atraga si parte din romanii plecati la munca de jos in occident, da, ai o sansa sa diminuiezi la maxim categoria asta. Altfel, in multe zone din tara oamenii pur si simplu nu au alternativa decit sa stea acasa pe ajutor sau sa-si procure o pensie de handicap.
  • +18 (22 voturi)    
    Demoralizator (Joi, 8 martie 2018, 13:08)

    ekek [utilizator]

    Nu zic nimic de PSD, stim cu totii ce si cum. Tara de tampiti.

    Dar ce nu-mi explic:

    1. Cum 10% ar vota cu ALDE. Parca suntem tampiti
    2. Cum PNL are 29%? Parca suntem tampiti.
    • +12 (12 voturi)    
      pai si cum ai vrea sa fie? (Joi, 8 martie 2018, 13:38)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ekek

      Parte din votantii PSD s-au dus la ALDE, care merge pe burta cind vine vorba de revolutia fiscala (tot decontul merge la PSD). Si alta parte din votantii PSD se duc la PNL si USR. Si cum USR s-a bagat in seama inutil parerea mea in faza cu familia traditionala, e foarte greu sa capteze votanti fosti PSD, 99% conservatori in privinta asta. Ne place sau nu, asta e tara. Si... nici USR nu face nimic ca sa creasca. In multe orase mari pur si simplu nu are filiala. De exemplu in Iasi nu exista USR, exista Pentru Iasi care are ca singura activitate o postare pe FB la 2-3 luni. Pe cind spre exemplu Bodea de la PNL are o postare in care critica PSD-ul argumentat in fiecare saptamina.
      • 0 (6 voturi)    
        Se poate aborda si asa, cu (Joi, 8 martie 2018, 15:49)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        deplasari de voturi in mai multe directii.
        O parte din voturile de la PSD, pleaca acum impartite la PNL si ALDE, sau chiar o mica parte direct la USR.
        Iar de la PNL o parte ( mult mai putin decat vine de la PSD) merge la USR. (nu in sensul ca sunt mai ,,de dreapta", ci in sensul ca sunt salariati si rude ale salariatilor de la Armata- Poltie, sau Sistemul Judecatoresc, (Pensii de Serviciu- Pensii Speciale) s.a.m.d. Salariatii astia erau traditional la limita intre PSD si PNL, si acum au ocazia perfecta sa mearga cu voturile spre USR.
        • +1 (3 voturi)    
          Ma indoiesc ca de la armata pleaca cineva la USR (Joi, 8 martie 2018, 16:40)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Baietii destepti, cu pensii de 5-10.000 ede euro sunt perfect de acord cu conducerea actuala. Iar USR daca vrea sa cistige cu adevarat trebuie sa-si faca un guvern din umbra care sa critice zilnic masurile guvernului si sa vina cu contrapropuneri. Plus ca ar trebui sa-si faca filiale macar in orasele mari. Si s-ar gasi citeva mii se oameni sa cotizeze cu citeva zeci de lei pe luna sa-i sustina financiar. Doar ca nimeni nu pare sa vrea sa se ocupe. Un partid se face si local, nu doar pe facebook.
          • 0 (6 voturi)    
            Nu cred. In Armata sunt (Joi, 8 martie 2018, 17:17)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            majoritatea romani. Iar ofiterilor romani nu le convine sa fie subordonati clanului rusesc al lui Dragnea.
            Cei cu voturile din Armata, care pleca dinspre PSD, se vor intoarce cu voturile in PSD cand o sa plece plece de la conducere ,,grupul Dragnea".
            Sunt si muti ofiteri si sub-ofiteri tigani in armata. Dintre astia, cei care votau cu PSD-ul, in general raman in orice conditii la PSD. Doar schimba ,,stapanul". De la Lumea Romanica la Lumea Ruseasca.
  • +5 (5 voturi)    
    Depinde cum citesti statistica (Joi, 8 martie 2018, 13:25)

    Putorel Poater [utilizator]

    Eu unul o citesc asa: in marja sa de eroare, PNL a depasit PSD.
  • +5 (5 voturi)    
    Sa n-aveti incredere in Alin ! (Joi, 8 martie 2018, 13:31)

    Susufler0 [utilizator]

    Sangele apa nu se face !
  • +9 (9 voturi)    
    Ce ma nedumereste este faptul ca sondajul (Joi, 8 martie 2018, 13:38)

    Susufler0 [utilizator]

    a fost comandat de USR, ceea ce inseamna ca s-a cerut corectitudine !

    Si atunci intr-adevar iti vine sa te iei cu mainile de cap !

    PS. In fond daca PSD a coborat atat de jos stacheta in asa fel incat a reusit sa o treaca (pe tocuri !) chiar si Vasilica, de ce nu s-ar visa si greierasul Ludo sef de ministri la Victoriei ?
    • -8 (10 voturi)    
      corectitudine? (Joi, 8 martie 2018, 14:28)

      complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Ca la lautari, cel care plateste (cel ce comanda sondajul) este cel ce decide rezultatele!
      • +5 (5 voturi)    
        Mi-am permis sa judec altfel ! (Joi, 8 martie 2018, 15:14)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui complet_retard

        Niciun scandal de coruptie (inca), corectitudine si in sondaje (inca) !

        PS. Vom vedea ce va fi mai departe !
  • -5 (19 voturi)    
    Este greu de crezut (Joi, 8 martie 2018, 13:54)

    UpNext [utilizator]

    ca USR are 11,2%. La ce NU a facut acest partid, nu poate fi creditat cu peste 7-8%. Nu stiu ce esantionare a fost facuta, pentru ca metodologia este tot CATI, dar cifrele sunt...irealiste. Deci, un mare veto acestei "cercetari".
  • -3 (9 voturi)    
    Au dat-o (Joi, 8 martie 2018, 13:59)

    A310 [utilizator]

    in bara PSD-ul , s-ar putea sa nu indeplineasca pragul de 5% .
  • -15 (21 voturi)    
    Alt sondaj promovat de plitrucii de la USR. (Joi, 8 martie 2018, 14:29)

    adrianhn [utilizator]

    Cine dracu sa voteze cu misoginii astia.

    Mai sunt unii suporteri de-ai lor ca cica sunt asa de multi carnati in partidul ala pentru ca femeile nu vor in politica, ca cica lor le place la cratita... si sa nu aibe dreptul sa voteze si sa fie batute presupun...

    Asta e partid progresist doar cand ia bani din ungaria sa voteze cu doua maini legile UDMR-ului.
    • +8 (12 voturi)    
      hm.. (Joi, 8 martie 2018, 14:55)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      ce ai fumat colega?!
    • +10 (12 voturi)    
      ai si argumente? (Joi, 8 martie 2018, 15:23)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Inteleg ca tie nu-ti plac pentru ca-s politruci (desi daca ei sunt politruci, dancila sau carmen dan ce sunt?!?), misogini (apropo, stii ce inseamna asta? ai vrun argument pentru acuza asta sau doar stii ca misogin e ceva negativ si vrei sa arati ca stapinesti cuvinte complicate?).

      Dar nu inteleg de unde stii tu ca acei "cirnati" de care incerci sa vorbesti in a doua fraza nu-s 11%? Extrapolezi opiniile politice de la tine de pe scara blocului la toata tara, sau cum?
    • +10 (12 voturi)    
      Postacii PSD confirma 100% cifrele! (Joi, 8 martie 2018, 15:33)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Imi place ca s-au activat postacii PSD aici, pe acest articol, pregatiti sa dezinformeze.

      Comentariile voastre anti-USR sunt confirmarea ca cifrele sunt 100% corecte, fara niciun fel de masluire.

      In ritmul asta, multi dintre voi vor fi muritori de foame anul viitor, fiindca nu ati terminat o scoala si nu va angajeaza nimeni inafara de PSD. Stiti doar sa mintiti, poate va angajeaza Viktor Orban.
  • +7 (9 voturi)    
    Infiorator de putin. (Joi, 8 martie 2018, 14:37)

    Marionette [utilizator]

    Cand te gandesti cat rau face tarii, doar 14-15 procente scazute in sondaje ma sperie.
    Asa cum am spus, bolesvicii incompetenti au condus tara de 28 de ani. Fie PSD castiga cu 40% si conduce direct, fie PSD (pierde) cu 30% si atunci impreuna cu UDMR, ALDE si alte lepre blocheaza sistematic Parlamentul si programul de guvernare al celeilalte forte conducatoare. In realitate insa ei mereu au mana pe manete direct sau indirect si ne indreapta spre prapastie. Multumit voi fi cand procentul de votanti PSD va ajunge 15%, deci dupa ce va scadea inca pe atat. Atunci voi sti ca romanii sunt dobitoci si prosti, nu deosebit de dobitoci si prosti!
    • +7 (7 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 8 martie 2018, 17:10)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      mai ales ca din alea 14 procente, 5 se duc la ALDE, niste nulitati absolute, un partid format din esuatii din jurul lui Tariceanu si ramasitele PUR-voiculesciene.
      Mi se pare mie sau PSD-ul Nastasian se strange in ALDE?
      • +1 (1 vot)    
        Este aglutinat, asteaspta un “leader” (Vineri, 9 martie 2018, 7:05)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Providentzial in persoana lui Codrin, finul Inalt PreaSinucisului Von Burberry
  • +5 (9 voturi)    
    le mai mor votantii , 250.000 pe an (Joi, 8 martie 2018, 17:32)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca de la pnl mari sperante nu am ! USR recunosc ca-mi plac si ii voi vota!
  • -5 (7 voturi)    
    marja de eroare (Joi, 8 martie 2018, 21:07)

    anion [utilizator]

    Cunosc din surse USR ca sondajul real a fost urmatorul. PSD -31,7%, PNL- 26,3%. Profitand de marja de eroare +- 3,1%, la PSD s-a scazut marja iar la PNL s-a adunat marja. Pe celelalte le-au lasat la fel asa cum au rezultat.
    • +1 (1 vot)    
      Eroarea esti tu (Vineri, 9 martie 2018, 14:13)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui anion

      Cat despre minciuna cu marja poate te crede cineva de prin teleorman. Imi si inchipui ca un postac inept psd are surse in PNL, USL
  • +6 (6 voturi)    
    sa nu ne imbatam cu apa rece! (Vineri, 9 martie 2018, 7:56)

    Francisc 1 [utilizator]

    PSD are o rezerva inepuizabila de promisiuni electorale desantate si de "dusmani externi"!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version