Monica Macovei cere sa fie inclusa in procesul de selectie a candidatului comun PNL-PDL la prezidentiale: Procesul trebuie sa fie deschis oricarei persoane care are sanse sa invinga PSD

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 20 iulie 2014, 20:38 Actualitate | Politic


Monica Macovei
Foto: Hotnews
Eurodeputatul PDL Monica Macovei declara, pentru Romania Libera, in contextul aliantei dintre PDL si PNL, ca "am dreptul si cer sa fiu inclusa in procesul de masurare a condidatilor dreptei pentru alegerile prezidentiale", adaugand ca "indiferent cum va fi conceput acest proces de selectie, sondaj sau o alta metoda, fiecare potential candidat trebuie reevaluat". Fostul ministru al Justitiei mai afirma ca "procesul de selectie a unui candidat al dreptei trebuie deschis oricarei persoane care are sanse sa invinga PSD la alegerile prezidentiale" si ca "extinderea acestui proces poate fi numai benefica deciziei dreptei de a castiga alegerile".

Macovei subliniaza si faptul ca "in acest moment nu este inclusa " in sondajele pe baza carora urmeaza sa fie selectat prezidentiabiliul comun al PDL si PNL.

"Dreapta trebuie sa aiba un candidat care sa raspunda asteptarilor celor care merg in mod constant la vot, dar si ale celor care sunt dezamagiti si nu voteaza", iar "electoratul vrea un candidat credibil, cu forta, capabil sa asigure si sa garanteze un stat de drept puternic, functional, cu economie libera si sanatoasa, cu o competitie corecta, un stat in care educatia si sanatatea sunt prioritati, un candidat care sa garanteze integrarea deplina a tarii in spatiul euro-atlantic", arata Monica Macovei.

Ea mai spune ca are "capacitatea si determinarea deja demonstrate" pentru "a garanta indeplinirea acestor obiective ᅡ si de aceea a luat decizia de a solicita includerea ei in ᅡ masurarea si selectarea candidatilor cu sanse la alegerile prezidentiale".

In prezent, candidatul anuntat de PDL la prezidentiale este fostul ministru al Justitiei Catalin Predoiu, iar PNL urmeaza sa aleaga chiar maine intre Klaus Iohannis si Crin Antonescu.

Declaratiile Monicai Macovei vin cu o zi inainte ca Delegatia Permanenta a Partidului National Liberal sa se reuneasca, luni, intr-o sedinta cruciala pentru stabilirea numelui candidatului formatiunii la alegerile prezidentiale - Crin Antonescu sau Klaus Johannis. Decizia privind desemnarea candidatului PNL urmeaza sa fie luata pe baza rezultatelor sondajului pentru prezidentiabilul PNL, ale carui rezultate, pe surse, au fost publicate duminica de siteul Stiripesurse.ro. Sondajul il arata favorit clar pe Klaus Iohannis, cu aproximativ 70%, fata de doar 30% Crin Antonescu.

Pe 26 iulie, liberalii se reunesc in congres extraordinar pentru aprobarea statutului partidului care va rezulta din fuziunea PNL-PDL si aprobarea protocolului politic. Candidatul comun al PNL-PDL la alegerile prezidentiale ar urma sa fie anuntat pe 4-5 august, potrivit presedintelui PDL, Vasile Blaga. El a precizat ca la alegerile prezidentiale cele doua partide vor candida ca o alianta electorala.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6500 vizualizari

  • +35 (43 voturi)    
    greu... (Duminică, 20 iulie 2014, 20:50)

    Piticot9 [utilizator]

    din pacate monica macovei, ori laura codruta kovesi, nu prea au sanse la momentul actual, romanii nu sunt doar prosti in majoritate, cei care nu sunt prosti, sunt misogini iremediabili. doare, dar asta e realitatea
    • -2 (14 voturi)    
      M-ai bagat intr-o DILEMA: (Luni, 21 iulie 2014, 9:25)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Piticot9

      ca pina sa-ti citesc comentariul habar nu aveam ca eu sunt ori prost ori misogin.
      Si sa fiu al naibii daca stiu in care din doua sa ma bag (exclus ambele, dupa cum ai construit tu premisele)... Da' din moment ce nu stiu inseamna ca-s prost, nu?!
      Pai daca is prost o sa votez PSD!
      Vezi cum m-ai impins tu pe mine, votant de dreapta, sa votez cu fatalaul PONTA?
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    • +15 (15 voturi)    
      Ai dreptate insa (Luni, 21 iulie 2014, 10:09)

      MoldovaErepublik [anonim] i-a raspuns lui Piticot9

      ....mai bine de jumatate din electoratul din Romania o reprezinta femeile asa ca treaba cu misoginismul nu poate fi un argument suprem. Basca, sunt destui barbati care ar vota-o, iar eu sunt unul din ei.
      • +5 (5 voturi)    
        intre femei exista (Luni, 21 iulie 2014, 14:43)

        Piticot9 [utilizator] i-a raspuns lui MoldovaErepublik

        invidie, rautate. Si eu as vota MM, la fel ar vota toata familia si prietenii apropiati, dar procentul de imbecilizati e destul de mare, ca sa nu mai vorbim de fraude. Pai stii ca in unele judete rosii voturile se numara cu stampila in mana? Se anuleaza voturi pe banda rulanta, iar asta e numai una din metode...
    • +10 (10 voturi)    
      Ar avea o sansa... (Luni, 21 iulie 2014, 11:33)

      epishebe [utilizator] i-a raspuns lui Piticot9

      ... daca oamenii n-ar gandi ca tine. Daca cei care o vor ca presedinte ar vota-o sunt convinsa ca ar avea sanse reale. Multi o respecta - femei si barbati. Daca ajunge in turul 2, castiga fara probleme. Si daca nu, va intra in turul 2 alt candidat de dreapta, care n-ar trebui sa aiba probleme in a castiga. Nothing to lose.
      • +3 (5 voturi)    
        Beei, Monica Macovei nu candidează (Luni, 21 iulie 2014, 13:51)

        Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui epishebe

        Stați liniștiți la locurili voastri, Monica Macovei nu vrea să candideze. Nu, ea vrea numai să fie inclusă în procesul de validare/selecție a candidaților.
        E o diferență.

        Ea nu candidează pentru că știe că n-are nicio șansă, nu e populară. Atunci singura chestie pe care o poate face este să-și dea OK-ul pentru unul sau altul, astfel confirmând, pentru o parte a populației, că omul ăla e integru. Iar, pe de altă parte, atrăgându-i la vot pe leneși/indiferenți (adică pe noi).
    • +8 (8 voturi)    
      Presupunand ca intr-adevar nu va castiga (Luni, 21 iulie 2014, 11:34)

      epishebe [utilizator] i-a raspuns lui Piticot9

      .... gandind ca "n-o propunem pentru ca e femeie si nu va castiga pentru ca sunt multi misogini" (sau "n-o votez pt. ca [...]") nu faci altceva decat sa intretini misognismul. Pasul asta (sa fie propusa si votata, chiar daca poate nu va castiga) ar fi un pas considerabil in directia buna, in directia combaterii misoginismului. Poate ea nu castiga acum dar castiga data viitoare. Sau poate castiga urmatoarea femeie capabila.
    • +7 (7 voturi)    
      un sondaj?.. (Luni, 21 iulie 2014, 11:48)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Piticot9

      concluziile tale sunt trase observand familia, prietenii si vecinii?..
      • +3 (3 voturi)    
        nu (Luni, 21 iulie 2014, 14:50)

        Piticot9 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        nici pe departe, sunt trase observand ce trimit conationalii nostri in parlament... sa nu uitam ca varanul a fost trimis in sparlament de alegatori din capitala... si as pune pariu ca l`ar trimite din nou daca ar mai candida
    • +9 (9 voturi)    
      Are sanse REALE (Luni, 21 iulie 2014, 11:58)

      epishebe [utilizator] i-a raspuns lui Piticot9

      Daca Monica Macovei intra in turul 2, castiga. Si daca nu... poti atunci sa-l votezi pe "celalalt candidat de dreapta" - cel care va intra in turul 2. Pentru ca va intra unul.

      Chiar si pentru misoginii de dreapta e mai puternic dispretul fata de PSD decat fata de femei. Daca intra in turul 2, va avea sanse mai mari sa castige decat orice alt candidat de dreapta. Va scoate la vot multi oameni care n-ar iesi pentru nimeni altcineva, care vad in ea singura speranta.
      • 0 (6 voturi)    
        de fapt nu prea are.. (Luni, 21 iulie 2014, 12:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui epishebe

        nu are din 3 motive:
        1. electoratul activ al psd/pnl/pdl e deja obisnuit cu scandalurile de coruptie si le considera ceva normal. Macovei nu le-ar aduce practic o schimbare pozitiva acestora. pentru cele 3 partide si electoratul lor, o Macovei echivaleaza cu o 'vanatoare de vrajitoare' si sunt constienti cat de raspandita e coruptia in partidul pe care il voteaza.
        2. a fost inclusa in unele sondaje si pana acum. nu scoate nici 15%. ideea ca romanii nu ies la vot pentru ca nu au de unde alege este o fantasma elaborata de cei care inca mai cauta sa se agate de o speranta. romanii nu ies la vot pentru ca nu le pasa. asa au fost crescuti.. fara spirit civic. chiar daca multi au auzit numele ei, prea putini stiu cine este si ce face.
        3. chiar daca ar candida independenta (blaga sigur se va opune, PNL ar rupe 'alianta' mai curand) si ar ajunge in turul 2, toate tembeliziunile controlate de partide, inclusiv TVR, B1 si ce mai e in mana PNL/PDL vor deveni un fel de latrine tv si vor ajuta candidatul PSD.
        • +1 (1 vot)    
          si se confirma.. (Luni, 21 iulie 2014, 20:33)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Deja Blaga a anuntat clar ca nu se pune problema sa o includa macar in sondaje pt ca nu a urmat 'regulamentul' PDL si nu s-a inscris in cursa cand trebuia. Va dati seama ce mizerie de sef de partid raspunde asa...
    • +4 (4 voturi)    
      misogini, poate, (Luni, 21 iulie 2014, 13:41)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Piticot9

      dar, in Romania, 51 % sunt femei.
      presupun ca raportul da vot este acelasi.

      monica macovei a optat pt. blaga si pdl.
      acum, s'a trezit penelista si se pare ca nu'i surade ideia...
  • +31 (35 voturi)    
    Not bloody likely (Duminică, 20 iulie 2014, 20:55)

    gugurila [utilizator]

    Nici un partid n-o mai vrea pe Monica Macovei... ar trebui sa-si dea afara hotii si raman fara membri...
    • +3 (15 voturi)    
      Va fi independent (Duminică, 20 iulie 2014, 22:40)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui gugurila

      Se pregateste candidatura Monicai Macovei cu sustinerea soc civile. A se citi articolul lui Adalbert Klein pe contributors.
      Deocamdata se testeaza politicienii. Macovei va fi turnesolul. Se aude Traian Basescu?? In functie de cum va reactiona Basescu are sansa sa iasa pe usa din fata din istorie. Sau nu...
      • +5 (9 voturi)    
        Iti dau dreptate intru toate (cu o neintelegere) (Luni, 21 iulie 2014, 9:34)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        Nu am inteles: pentru cine va fi "turnesolul".
        Pentru Traian B.?
        Ar fi ok.
        Pentru (toti) "politicienii"?
        Ar fi inutil.
        Pentru popor?
        Noua nu ne trebuie turnesol ci o Jeanne d'Arc.
        • -5 (5 voturi)    
          Monica Macovei vs. Janne d'Arc! (Luni, 21 iulie 2014, 11:51)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui ofCAER

          Ioana d'Arc (Joan of Arc sau Jeanne d'Arc) (n. 6 ianuarie 1412 – d. 30 mai 1431) este una din figurile emblematice ale Franței și sfântă a Bisericii Catolice dar și foarte controversată întrucât unii autori au considerat că era schizofrenică (auzea voci).!A fost supranumită de naționaliștii francezi fecioara din Orleans !
          Mda...se potriveste pe ici, pe colo, dar in nici un caz la capitolele "sfanta" si "fecioara"! Mai bine o alegem pe Ioana Petrescu, ca-i harvardista si am constatat ca se pricepe la finanteIare doctorat pe bune)! Pana si Ponta ar ceda in fata ei!
          • 0 (0 voturi)    
            DE LA UNA LA ALTU' (Marţi, 22 iulie 2014, 22:43)

            ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

            Da, da' biserica noastra ortodoxa (intreaba si ti se va raspunde: ortodoxia = "dreapta credinta"!) l-a declarat sfint pe Stefan cel Mare, care isi cam facea de lucru cu nevestele boierilor moldoveni...
            Si-uite-asa am uitat de unde-am plecat...
  • +31 (43 voturi)    
    ce-ar fi putut fi (Duminică, 20 iulie 2014, 20:59)

    Tomis [utilizator]

    Daca Traian Basescu ar fi promovat-o pe Monica Macovei la sefia PMP, si selectia in partid s-ar fi facut pe baza criteriilor ei de integritate. Cred ca am fi avut alt scor la europarlamentare, si probabil si o sansa mult mai buna ca urmatorul presedinte sa ramana garantul respectarii statului de drept.
    • -4 (14 voturi)    
      dar n-a facut-o! (Duminică, 20 iulie 2014, 22:31)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      In schimb, dupa Udrea, il sustine si promoveaza pe fostul candidat la sefia PSD, Diaconescu! L-a reevaluat, bănuiesc....
    • -3 (21 voturi)    
      Bercea for President 2014 (Duminică, 20 iulie 2014, 23:23)

      rugantino [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Bercea Mondial va fi garantul respectarii statului de drept. Isaura in Parlamentul Ioropian.
    • +5 (5 voturi)    
      daca (Luni, 21 iulie 2014, 8:37)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      si daca Monica Macovei ar fi mers la PMP...nu-i asa?
      • +5 (7 voturi)    
        da (Luni, 21 iulie 2014, 10:40)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Nu stiu ce s-a intamplat dar ipoteza mea este ca i s-a propus sa mearga in PMP dar nu au existat semnale ca va fi folosita altfel decat ca o icoana pentru pacalit potentiali votanti; adica probabil s-a temut ca va fi cam ce este acum Cristian Diaconescu - o poza frumoasa de promovat partidul dar tot Udrea la butoane facand aranjamente. Criterii de integritate? Sa fim seriosi.
    • -1 (5 voturi)    
      Ar fi obtinut un "plus" chiar si daca (Luni, 21 iulie 2014, 9:37)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      nu o impingea in fruntea lu' PeMePeu' pe Elena U....
  • +28 (28 voturi)    
    super! (Duminică, 20 iulie 2014, 21:15)

    mihaiff [utilizator]

    sper sa candideze oricum!
  • +16 (20 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 20 iulie 2014, 21:17)

    polonyca [anonim]

  • +40 (40 voturi)    
    Respect! (Duminică, 20 iulie 2014, 21:21)

    corvus coraX [utilizator]

    Singurul om politic pentru care aș ieși să votez.
    • +18 (18 voturi)    
      si nu esti singurul (Duminică, 20 iulie 2014, 22:22)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      .
    • +8 (10 voturi)    
      In cazul acesta, ca sa fii consecvent, (Luni, 21 iulie 2014, 9:43)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      iata ce ai de facut:
      1) daca va candida Monica M., o vei vota (asa ai afirmat);
      2) daca nu va candida Monica M., o vei intreba pe domnia sa cu cine voteaza si vei vota la fel.
      Nu e logic?
      Suntem foarte multi cei care o simpatizam fara rezerve si nu ar fi pacat sa nu votam? Nevotind, nu am face decit sa crestem ponderea (in primul rind a) PSD-istilor.
  • +31 (31 voturi)    
    Macovei presedinte! (Duminică, 20 iulie 2014, 21:29)

    cheferistul [utilizator]

    Da
  • +34 (34 voturi)    
    Good news.. (Duminică, 20 iulie 2014, 21:37)

    emigrant [utilizator]

    Cea mai buna veste pe dreapta , de foarte mult timp. Blaga a luat un scor decent cu PDL pe seama imaginii Monicai Macovei. Vor intelege Predoiu si MRU, dar mai ales Vasile Blaga ca sustinerea MM este sansa Romaniei??
    • +14 (16 voturi)    
      sansa romaniei (Duminică, 20 iulie 2014, 22:24)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      sa nu fim naivi,predoiu,blaga,MRU nu vor sa dea sanse romaniei. nu sunt diferiti de ponta si dragnea k scopuri politice si interese. nu au nici un interes sa o promoveze pe macovei si NU O VOR FACE.
    • +7 (7 voturi)    
      Raspunsul e "NU. Si va fi validat de viitor- ha! (Luni, 21 iulie 2014, 9:53)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      Blaga l-a dat jos pe Boc pentru rezultate slabe la locale, va amintiti?! Poate ca da...
      Apoi el a luat procente si mai slabe la parlamentare, va amintiti? Poate ca da...
      Da' va amintiti ca, fiind consecvent in ratiune si in actiune, Blaga s-a dat si pe el jos?! Imposibil dragi romani, ca asta nu s-a intimplat...
      Dar poate ca re-memorati mai bine fapte mai vechi: va amintiti de procurorul Marian SINTION, cel care era, pe vremea ministeriatului la interne al lui Blaga, sef al Directiei Anticoruptie in ministeru' cu pricina?! Si pe care Blaga l-a trimis "la dracu'" pentru ca descoperise "ce nu trebuie"?
      Incetati sa-l mai vedeti pe Blaga ca pe un salvator al neamului.
      Istoria, cindva, ii va da dreptate lui Base: un samsar!
  • +17 (17 voturi)    
    MACOVEI (Duminică, 20 iulie 2014, 21:43)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Are dreptate, insa disputele politice interne de ori ce fel dauneaza imaginii Romaniei in Europa si nu numai.Sunt apolitic, insa ca inginer am avut un contact deosebit de brutal legat de distrugerea infrastructurii
    industriale a Romaniei, cu efecte negative pentru Romania si Europa.Nu inteleg de ce noul partid sau Alianta nu poarta denumirea de PNLD, ar fi mult mai simplu pentru toate fortele implicate.
  • +31 (33 voturi)    
    nu trece sticla (Duminică, 20 iulie 2014, 21:58)

    xanti [utilizator]

    As vota cu doua maini pe Macovei dar multi neocomunisti nu ar vota-o.
    In fata TV nu e capabila sa convinga ciumpalacii de stanga ca merita sa conduca Romania.
    Din pacate e contra candidatul ideal pentru Ponta si antena 3.
    Oare suntem capabili sa ne ridicam la nivelul acestei femei???
  • -12 (24 voturi)    
    Din cate stiu au fost alegeri interne in PDL (Duminică, 20 iulie 2014, 22:07)

    alex4321 [utilizator]

    Nu sunt deloc fan al d-lui Predoiu
    dar aici vorbim de o cgestie de principiu
    pe care dvs. o incalcati fara sa va pese:

    Din cate stiu au fost deja alegeri interne in PDL
    , pentru prezidentiale.

    Aceste alegeri nu trebuie respectate d-na Macovei?

    Prin urmare, se pare ca vi se
    falfaie de democratia interna de partid...

    Si daca de alegerea membrilor PDL vi se falfaie, dati-mi voie sa va spun ca prin generalizare inseamna ca vi se falfaie
    si de alte forme ale democratiei.

    Sau ?
    Aveti informatii ca si lui Blaga si mai ales
    lui Frunza Verde
    li se falfaie de alegerea anterioara a PDL-ului
    si v-ati propus sa profitati si dvs.
    "cu ocazia asta", daca oricum
    "tuturor vi se falfaie
    de ce au ales membrii PDL"?

    TRIST, nu ma asteptam de la dvs. la asa ceva !
    • +12 (14 voturi)    
      alt context (Luni, 21 iulie 2014, 0:34)

      Mos Andrei [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      Alegerile interne PDL au fost inainte de "fuziunea" cu PNL. Cred ca s-a schimbat substantial contextul, deci ar trebui ales din nou.
      • -3 (7 voturi)    
        inteleg ca dupa tine "alegerile sunt degeaba" (Luni, 21 iulie 2014, 1:14)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

        Lasand la o parte ca din cate am inteles eu fiecare partid dintre PDL si PNL
        isi trimite 'prezidentiabilul ales de catre acel partid' la un sondaj si la o alegere finala'
        deci si faptic ceea ce spui tu este neadevarat

        De Principiu inteleg de la tine ca ne spui ca.
        "alegerile sunt degeaba" daca "se schimba contextul"

        Pai asa zice si Ponta care a schimbat majoritatea parlamentara nu dupa cum au votat oamenii ci "dupa cum s-a schimbat contextul"

        Pai asa zice si Parlamentul care nu a pus in aplicare si nu va pune in aplicare Referendumul Populatiei validat "cel cu 300 de parlamentari" pentru ca
        "propaganda electorala care adus la acel vot s-a facut intr-un context inadecvat"
        (asa justifica PSD decizia lor de a nu pune in aplicare niciodata decizia cetatenilor)

        Prin urmare de cate ori "nu ne convine ceva"
        "schimbam contextul"
        si deoarece "contextul nu mai e acelasi"
        (cum inteligent de prezinti tu situatia)

        nu mai conteaza nicidecum o alegere democratic facuta si atunci
        de ce sa nu luam alte decizii (chiar contrare nu?) (chiar fara sa mai intrebam pe nimeni dintre cei multi nu?)
        decizii care convin direct interesului nostru personal...

        C-asa-i in democratie..."contextul se schimba des" Nu?
  • +29 (31 voturi)    
    O votez cu doua maini! (Duminică, 20 iulie 2014, 22:13)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Sunt curios ce-o sa zica Blaga, Johannis, MRU si Predoiu. Oricum Monica Macovei este cel mai bun candidat venind pe valul luptei anticoruptie care a prins din nou la romani.
    • +6 (6 voturi)    
      Ai 1/2 dreptate! (Luni, 21 iulie 2014, 10:01)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Intr-adevar, fata de tot ce ni s-a "ofertat" pina acum, Monica M. ar fi, de departe, cel mai bun candidat.
      Aici tu ai dreptate.
      dar asta este doar pe jumatate.
      Caci cealalta jumatate nu ai mentionat-o. Iar asta (asta nementionata de tine) este cea care ii va determina pe ceilalti sa nu o sustina niciodata pe Monica M.
      Fiindca Monica M. este c-o-n-s-e-c-v-e-n-t-a in fapte ca si in vorbe.
  • +21 (27 voturi)    
    NO WAY, Monica MACOVEI! (Duminică, 20 iulie 2014, 22:14)

    ofCAER [utilizator]

    Daca ar fi fost sa fie, pardon, sa fiti, astazi ati fi prezidat PDL. Nu ati fost aleasa presedinte PDL atunci, acum nu veti fi desemnata candidat la presedintia Romaniei.
    Pentru PDL-ul lui BLAGA nu sunteti altceva decit un vector de imagine. Da bine ca port-stindardul luptei impotriva coruptilor de partid si de stat sa fie la tine in partid. Altminteri V BLAGA are si el niste socoteli de dat...
    Pacat, Monica MACOVEI!
    • +2 (2 voturi)    
      Discutabil (Luni, 21 iulie 2014, 12:27)

      epishebe [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      La o asftel de declaratie de la unul din cei mai importanti oameni din partid este greu sa raspunzi cu "nu". Mai ales cand niciun alt membru al partidului nu si-a manifestat interesul.

      Monica Macovei poate oricand, daca este refuzata, sa candideze ca independent. Si are sanse mari sa castige. Cred ca la fel de mari ca si daca ar candida in partid, exact ca la Oprescu care a castigat fiind votat si de electoratul de dreapta, Monica Macovei ca independenta ar putea castiga fiind votata si de electoratul de stanga cu un neuron in plus, neconvins complet de Ponta. Si daca e sa castige Monica Macovei, mai bine pentru ei (PDL) sa castige ca membra a partidului lor decat ca independenta.

      S-ar putea sa primeasca sustinerea. Pana la urma, nu e nimeni in PDL care sa aiba vreo sansa reala.
      • 0 (0 voturi)    
        Deci: cine a avut dreptate dintre noi doi? (Marţi, 22 iulie 2014, 22:49)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui epishebe

        Cu toata modestia, eu sunt ala... ca vamesul BLAGA s-a dezis de "candidatul" MACOVEI.
        Greseala ta este una de neiertat: gindesti prea mult.
        In politica romaneasca, asta se pedepseste!
  • +6 (8 voturi)    
    Da (Duminică, 20 iulie 2014, 22:30)

    RichardB [utilizator]

    Sper sa candideze
  • +9 (13 voturi)    
    Stimata D-na Monica Macovei (Duminică, 20 iulie 2014, 22:31)

    soringusar [utilizator]

    V-as vota cu drag , dar aveti grija , acest anunt este mult prea intarziat , nu face decat sa dezorienteze electoratul de dreapta.
    Va rog , continuati activitatea la PE in folosul RO , daca iese VVP presedinte , veti avea drum liber peste 4 ani , daca iese Johanis , puteti fi un bun eoroparlamentar , un eventual bun ministru de justitie , dar acum intentia de a candida la prezidentiale este tardiva.
    Cu deosebita stima.
  • +18 (18 voturi)    
    votez Monica Macovei (Duminică, 20 iulie 2014, 22:32)

    dor de duca [utilizator]

    singurul candidat pt care as merge 400 km pana la ambasada.
  • +13 (13 voturi)    
    Independent (Duminică, 20 iulie 2014, 22:59)

    HP [utilizator]

    Daca ar candida ca independent, as iesi la vot si eu si o buna parte din cei 70% care in mod normal stau acasa.

    Asa, cu Blaga, Antonescu si restul clicii de primari si politruci ex-PDS, nu are credibilitate, pentru ca daca va iesi presedinte, vor sta toti latraii dupa ea sa le dea partea lor.
  • +12 (12 voturi)    
    Monica nu e cea mai bună garanţie! (Duminică, 20 iulie 2014, 23:06)

    Kentt [utilizator]

    E cel mai bun candidat al dreptei!
  • +12 (16 voturi)    
    Sarut-mina Doamna (Duminică, 20 iulie 2014, 23:15)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Cu adevarat sinteti indreptatita sa aspirati si sa deveniti Presedinte. Din nefericire asa cum sint construite partidele la noi nu se poate. In plus, i-ati speriat pe multi dintre cei ce amesteca politica romaneasca. Paote ar fi mai bine inca sa fiti ministru la justitie sau sa conduceti DNA-ul. Acolo puteti continua reforma. Ca presedinte, cu un parlament ostil.... dorinta si priceperea Dumneavoastra ar fi oarecum sterilizata, imposibil de fructificat.
    Privind la cei anuntati drept candidati si incercind sa aleg raul cel mai mic dar care sa aduca in acelasi timp cele mai multe sansepentru dreapta cred ca trebuie sa admitem ca e Johannis. Ma tem oarecum fiindca a cooperat de doua ori cu psd-ul (cel putin la vedere) dar poate coagula fortele de dreapta PLUS electoratul minoritatilor, in special cel maghiar. Ceilalti candidati nu prea....Si tonta nu e credibil! Pentru a cistiga minoritatile trebuie sa DEA ceva inainte de alegeri, Dar asta inseamna sa piarda din electoratul fidel... Daca nu da, promisiunile lui nu mai fac 2 bani... mai ales dupa ultima chestie cu udmr-ul.
    Asa ca vrem nu vrem, Johannis pare singura carte cistigatoare acum. Important e sa basculeze fortele in Parlament si dumneavoastra sa deveniti o fortain sistemul de justitie. Si asta cu Presedintele .... e doar o functie...
  • +20 (24 voturi)    
    D-nă Monica Macovei! (Luni, 21 iulie 2014, 0:03)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Eu în locul d-stră aș candida oricum. Nu vă vrea PNL - PDL. Nici o problemă! Candidați ca independent! Aveți mari șanse să ajungenți Președinte al României!
  • +23 (25 voturi)    
    Ca independenta! (Luni, 21 iulie 2014, 0:09)

    cititoare [utilizator]

    Daca nu o voteaza partidul miine, atunci sa participe ca independenta! Eu as vota-o, tocmai pentru toata munca pe care a facut-o impotriva coruptiei! Ea de fiecare data a ramas dreapta si cu viziuni clare si obiective. Cred ca ne-ar reprezenta cel mai bine in UE. Are o personalitate de femeie dura, gen Angela Merkel.
  • +17 (19 voturi)    
    Un candidat excelent (Luni, 21 iulie 2014, 4:17)

    radu.a [utilizator]

    Daca o persoana ca Monica Macovei ar candida am iesi intr-un final din eternul ciclu "votam raul cel mai mic". (Din pacate nu cunosc un partid suficient de curajos sa o sustina cu adevarat)
  • -10 (12 voturi)    
    e greu de imaginat (Luni, 21 iulie 2014, 8:54)

    demaGOGU [utilizator]

    o persoana urata mai tare de bizonul mioritic decat Ba$ecu

    si totusi ea exista.
  • +5 (9 voturi)    
    Toata opozitia intr-un singur candidat (Luni, 21 iulie 2014, 10:45)

    benicio [utilizator]

    Monica Macovei este singura persoana care ar putea sa scoata din case electoratul educat si dezamagit de actuala clasa politica. Dar ar trebui sa aiba toata sustinerea dreptei, eventual chiar sa candideze in tandem cu Johannis (ca varianta de premier). Si sa o sustina toata opozitia, mai putin aripa Basescu (care daca ar sustine-o mai mult rau ar face).

    Si invers, Johannis presedinte si Macovei premier, tot ok ar fi.
  • +5 (7 voturi)    
    Un candidat necesar (Luni, 21 iulie 2014, 10:46)

    Fisherman [utilizator]

    Am votat PDL la EuroParlamentare pentru un singur motiv: prezența doamnei Macovei pe lista acestui partid.
    Consider că este foarte necesara activitatea doamnei Macovei ca europarlamentar.

    De asemenea este clar pentru foarte mulți români că poziția de Președinte al României este neapărat necesar să fie ocupată de o personalitate puternică din Magistratură care să fie acceptata și susținută de majoritatea magistraților.
    Justiția mai are de dat bătălii grele cu Sistemul Infracțional Organizat.

    România încă nu-și poate permite luxul de a avea un președinte Făt-Frumos de pus în ramă și plimbat ca, sfintele moaște, pe ici pe colo.
  • +7 (9 voturi)    
    MACOVEI - SINGURA CANDIDATURA CINSTITA (Luni, 21 iulie 2014, 10:50)

    Borges [utilizator]

    Gestul Monicai Macovei este unul chiar istoric. Nu vreau sa ma gandesc cum vor clocoti latrinele partidelor care NU POT INTELEGE mesajul unei societati net inteligente lor - VREM ALTCEVA, VREM UN OM SERIOS, CREDIBIL, PUTERNIC SI CAPABIL SA FACA, nu sa vorbeasca. Cate excremente (e tot ce pot face ei mai bun) vor fi aruncate asupra acestui om caruia Romania ii datoreaza atat de mult. Aici se impune sa-i nominalizam si pe ceialalti mari romani care au avut curajul si demnitatea de-a-si servit cu adevarat tara: Daniel Morar. Livia Stanciu, Codruta Kovesi, Lucian Papici ... Traian Basescu pe vremea cand nu avea mintea tulburata...
    Intrebarea legitima este insa alta: Este pregatita populatia cu drept de vot din Romania sa fructifice aceasta sansa uriasa de a nu mai pune la indoiala domnia legii, statul de drept si continuarea (cu fruntea sus) a drumului euroatlantic?
    Aici posesorii de neuroni, si cinstiti pe de-asupra, vor trebui sa duca o puternica si sustinuta munca de lamurire cu neinformatii, sau dezinformatii...
    Dumnezeu sa-ti dea putere Monica, iar romanilor INTELEPCIUNE!
    Succesul tau e, de fapt, succesul Romaniei!
  • -3 (5 voturi)    
    Pentru ca e frumoasa....... (Luni, 21 iulie 2014, 11:48)

    Dan 1 [anonim]

    Pentru ca e frumoasa.......
  • +1 (3 voturi)    
    VOTUL MEU IL AVETI !! FARA REZERVE !!! (Luni, 21 iulie 2014, 12:52)

    Luke1 [utilizator]

    Cu toate ca sunt convins ca veti avea destule piedici - probabil chiar incepand cu dl Blaga si nu numai, dar chiar ar merita sa incercati sa candidati !

    Cu dvs presedinte si eventual Base prim-ministru - sunt convins ca Romania chiar se va misca in directia buna !!!

    Si probabil ca multi dintre penali ar simiti fiori reci !!! :)))
  • -1 (3 voturi)    
    Piaza rea a Romaniei! (Luni, 21 iulie 2014, 15:19)

    Taunele [utilizator]

    N-are nici-o sansa!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by