​Cum a vorbit Crin Antonescu intr-o singura fraza despre Emil Constantinescu, Tulcea, Levant, Sindbad, Ulise, Alexandru cel Mare, Richard Inima de Leu si Saladin

de R.H.     HotNews.ro
Vineri, 24 mai 2013, 12:55 Actualitate | Politic


Crin Antonescu la conferinta despre Levant
Foto: Senatul Romaniei
Liderul liberal Crin Antonescu a facut un adevarat tur de forta oratoric vineri, intr-o conferinta cu tema "Levantul, leaganul diplomatiei culturale". Astfel, presedintele Senatului a reusit sa vorbeasca intr-o fraza-fluviu despre Emil Constantinescu, Tulcea, Levant, Sindbad, Ulise, Alexandru cel Mare, Richard Inima de Leu, Godefroy de Bouillon si Saladin.

  • Vezi mai jos fraza completa

"Atunci când Preşedintele Emil Constantinescu mi-a vorbit pentru prima dată despre simpozionul dedicat Levantului, vă mărturisesc că am fost brusc transportat în timp, poate fiindcă am crescut la Tulcea, portul de la gurile Dunării, şi acolo, chiar în anii în care planificarea comunistă se lupta cu succes împotriva pitorescului şi a tradiţiei, Levantul era şi este încă, într-un fel, o realitate palpabilă în policromia numelor de persoane, în pluralismul comunităţilor etnice şi religioase, în bogăţia şi diversitatea tradiţiilor, în cursul încărcat de istorie al marelui fluviu, care uneşte atât de vizibil Occidentul şi Orientul, Tulcea păstra şi mai păstrează, ţin eu să cred, încă o savoare levantină, pe care tema acestei conferinţe mi-a trezit-o, aşa cum ne trezeşte o asemenea temă tuturor amintirea copilăriei, aventurile lui Sinbad sau ale lui Ulisse, asemănătoare şi totodată deosebite, în atâtea feluri, sau amintirea tinereţii atunci când eram fascinaţi de marea aventură a întâlnirilor mereu repetate şi, într-un fel, mereu eşuate dintre Orient şi Occident, Alexandru cel Mare, succesorii săi, regatele greco-elenistice ale estului-mediteranean, marea aventură a cruciadelor cu Godefroy de Bouillon, Richard Inimă de Leu, Saladin, cu numele de locurile ale memoriei, tot acel ţinut pe care cavalerii templieri sau ospitalieri îl apărau şi îl exploatau".
(Sursa: Biroul de presa al Senatului)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21950 vizualizari

  • -24 (60 voturi)    
    . (Vineri, 24 mai 2013, 13:02)

    G. [utilizator]

    Si asta este o stire pentru ca....?!
    • +83 (91 voturi)    
      pentru ca (Vineri, 24 mai 2013, 13:12)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui G.

      la el deja este caz medical si este al doilea om in stat.
      nu cred ca este de neglijat...
      • +53 (63 voturi)    
        Da, ai perfecta dreptate, omul asta e bolnav (Vineri, 24 mai 2013, 13:52)

        linarel [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        si ce e mai grav e ca nu stie ca-i bolnav .
        La asemenea functii n-ar trebui sa treaca de un examen psihiatric?

        Oare cei de la Marinescu de ce nu se autosesizeaza ?
      • +17 (23 voturi)    
        Are un program din fonduri europene (Vineri, 24 mai 2013, 15:52)

        Bwana [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Nu este chiar atat de neglijat. Am inteles de la ministrii PNL ai mediului si culturii ca se lucreaza deja la un bazin cu formol in cadrul muzeului Antipa...aripa tanara...cu touchscreen astfel incat odata scufundat in lichid, alde Merde Mal..poate sa debiteze, la o simpla atingere a sticlei...toate aceste alocutiuni...
      • +8 (14 voturi)    
        Aveti mila (Vineri, 24 mai 2013, 23:14)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Era o ora matinala pentru alde kkrau, el era inca pe taramul viselor, cu Sinbad, cu Ulise, cu Tulcea lui... unde esti copilarie... si bicicleta era galbena... stiloul avea cerneala pelikan... somnoroase pasarele... noapte buna.
    • +20 (26 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 24 mai 2013, 13:47)

      GigiBanosu [anonim] i-a raspuns lui G.

      • +1 (1 vot)    
        Te inseli, nu-i mai buna.. (Sâmbătă, 25 mai 2013, 15:06)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui GigiBanosu

        .. imi aduc aminte cum CTP l-a pus pe nepregatite la un test de franceza si si-a pus mainile in cap la sfarsit! Cat despre personajele istorice pomenite, tinand seama de electoratul preferat al lui Crinut, era mai indicat sa vorbeasca de Suleiman si Roxelana (aka Hurrem) decat de eroii cruciadelor, etc.
    • -27 (45 voturi)    
      cine da banu' alege muzica (Vineri, 24 mai 2013, 13:57)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui G.

      Da, si asta e o stire pentru ca un organ mass-media are un plan la pupincurism si unul la demolare. Nici antenele lui Voiculescu, nici trustul basist nu fac exceptie....
      • -11 (23 voturi)    
        si nu inteleg (Vineri, 24 mai 2013, 15:16)

        rider [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        de ce ai luat si minusuri..... ca sa vezi obiectivitate la altii...
        • +25 (35 voturi)    
          A luat minusuri.. (Vineri, 24 mai 2013, 15:37)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui rider

          Pentru ca lumea nu intelege unde este pupincurismul si unde este demolarea.

          Poate explica mai in amanunt si "cine da banu'" si unde se regasesc pupincurismul si demolarea.

          Si sa revenim la intrebarea "de ce este o stire", pentru ca ne arata, daca mai era nevoie, calitatile retorice si nu numai ale unui viitor candidat la presedintie. E simplu. Trebuie doar sa-ti scoti latrinele din cap si incepi sa vezi mai limpede lucrurile.
        • +21 (25 voturi)    
          pt ca a facut acuzatii nefondate (Vineri, 24 mai 2013, 16:28)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui rider

          HN a prezentat o stire si atat. A zis "uite frate ditamai fraza". Concluziile le trage fiecare, unii pot aprecia ca fraza dovedeste inteligenta altii nu. Diferenta majora intre Antene si HN este ca HN nu a emis concluzii, nu a dat verdicte si, mult mai important, nu a mintit, nu a prezentat filme contrafacute (copilul batut) sau stiri inventate (vanzatoarea din piata care pretindea ca este o bugetara saraca).
      • +12 (16 voturi)    
        Imi pare rau! (Vineri, 24 mai 2013, 16:40)

        rainman86 [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        Televiziunea de partid Antena face exceptie in toata Romania, in toata Europa si in toata lumea civilizata.
        Nu ii mai spala la cur ca nu tine. Deschide-ti ochii!
    • +16 (22 voturi)    
      pentru ca (Vineri, 24 mai 2013, 14:13)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui G.

      era inainte sa adormim si noi ca cacarau ( scuzati cacofonia ) ! bineinteles ca el era dupa ce-a visat urat !
    • +2 (2 voturi)    
      E haios, saracu' ! (Sâmbătă, 25 mai 2013, 19:09)

      Mircea Talpos [utilizator] i-a raspuns lui G.

      E haios, saracu' ! Nu degeaba i se spune Gura de Taur...
    • 0 (0 voturi)    
      pentru Ca Crin este Unicum (Marţi, 28 mai 2013, 0:35)

      Serban. B [anonim] i-a raspuns lui G.

      Hotnews il lauda pe Crin ca a reusit intr-o fraza sa spuna atat de multe lucruri. Putini Academicieni pot sa faca astfel de fraze. Nu va puneti cu Crinul, are mintea odihnita.
  • +40 (48 voturi)    
    Guiness Book (Vineri, 24 mai 2013, 13:03)

    Trabucodonosor [utilizator]

    Dacă nu mă-nşeală memoria, cea mai lungă frază îi aparţinea lui Victor Hugo, în Mizerabilii. N-ar fi exclus să fi fost depăşit de Crin Antonescu, în direct.
    • +5 (7 voturi)    
      e posibil (Vineri, 24 mai 2013, 22:59)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Trabucodonosor

      Hugo doar l-a anuntat pe mizerabilul contemporan noua.
  • +48 (56 voturi)    
    hehe (Vineri, 24 mai 2013, 13:04)

    MirceaA [utilizator]

    cred ca si-a recitat toata lucrarea lui de diploma
  • +61 (67 voturi)    
    pana la urma (Vineri, 24 mai 2013, 13:09)

    sucaa [utilizator]

    ce dumnezeu a vrut sa transmita? :)
    omul asta chiar sufera de logoree. la modul cel mai serios...

    "tulburare de limbaj caracterizata printr-un flux abundent de cuvinte debitate rapid pe durate lungi. Logoreea este un semn deosebit de caracteristic al unei tulburari psihiatrice, mania sau accesul maniac. Bolnavul sare de la o idee la alta, multiplica jocurile de cuvinte. Atentia sa se risipeste sub actiunea solicitarilor exterioare, facand imposibila gandirea si sinteza. Pot fi asociate elemente delirante. O logoree se observa, de asemenea, si in cursul afaziei lui Wernicke, afectiune neurologica a cortexului unei emisfere cerebrale, care se traduce prin pierderea capacitatii de intelegere a limbajului si a sensului cuvintelor. In acest caz, bolnavul deformeaza cuvintele, foloseste un cuvant in locul altuia. Uneori, limbajul se transforma intr-un jargon totalmente de neinteles pentru ceilalti, fara ca bolnavul sa-si dea seama de aceasta."
    • -14 (22 voturi)    
      PĂI EXACT ASTA FAC (Vineri, 24 mai 2013, 13:37)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      „tocșourile” TUTUROR televiziunilor (inclusiv „Nașul-cel-liber” și chiar „elitista” Dilemă, cea cu „nici așa, nici altminteri” pe frunte).
      • +18 (20 voturi)    
        nu-l mai spala (Vineri, 24 mai 2013, 15:36)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

        desi nu comporta comparatie, niciunul din cei enuntati de tine nu sunt in a doua pozitie in stat.
        hai sa pastram totusi proportiile.
        a mai dat-o o data acest, cica, profesor cu oiste-n gard cand a postat pe facebook ca romanii sunt "mandrii" de tine.
    • -16 (24 voturi)    
      SUNTETI NISTE COMPLEXATI PENIBIL... (Vineri, 24 mai 2013, 15:55)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      ...sucaa, mnicku, GigiBanosu, sisipisi, coor, ampersand, MirceaA si si toti ceilalti TROLI, care va dati cu parerea, fara sa stiti si fara sa intelegeti despre ce se vorbeste! Pentru nivelul vostru de informare si intelegere, limbajul "academic" al ciobanului din Pipera, aflat acum in carantina la "Universitatea Rahova" si pregatindu-se pentru studii aprofundate si prelungite la "Academia Jilava", este nivelul maxim de limba romana pe care o puteti intelegeti fara sa utilizati DEX-ONLINE! Aveti grija TROLILOR, ca lumina soarelui cunoaterii, stiintei, culturii si civilizatiei poate sa nu va transforme in stane de piatra! Metaforic vorbind, evident! Nestiinta nu doare si nici nu te omoara!
      • +15 (17 voturi)    
        madar&fadar (Vineri, 24 mai 2013, 16:38)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

        fa-ne si noua o traducere pe text si lumineaza-ne si pe noi cu vastele tale cunostinte. fa-ne sa intelegem despre ce a vrut, si dupa tine chiar a reusit, sa spuna idolul tau.
        apropo de limbajul ciobanului de la rahova acum, a fost in ograda "intelectualului" crin, asa ca nu vorbi de funie in casa spanzuratului :)
        cine seamana se aduna, cunosti expresia, nu? fara sa folosesti "dex-online" :)
        • -6 (12 voturi)    
          LEVANTUL, LEAGANUL DIPLOMATIEI CULTURALE (Vineri, 24 mai 2013, 20:19)

          father nicky [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Levant sau în limba arabă الشام, Ash-Shām este o regiune geografică nedefinită precis care se referă la o mare parte a Orientului Mijlociu la sud de Munții Taurus, mărginită de Marea Mediterană la vest și de Deșertul Arabiei și Mesopotamia superioară la est. Levantul nu include Munții Caucaz, Peninsula Arabică, sau Anatolia — deși uneori Cilicia este și ea inclusă. Peninsula Sinai poate fi inclusă, dar poate de asemenea fi considerată ca o regiune de graniță între Levant și Egiptul de nord. În mai multe rânduri, popoarele levantine și cultura levantină au dominat regiunea dintre Sinai și râul Nil, însă această regiune este de obicei delimitată de Levantul geografic.
          Cuvântul Levant provine din italiană, unde levante înseamnă "care se ridică" precum și "(soare-)răsare", cu alte cuvinte zonele din orient, răsărit sau est. (Opusul, sau antonimul lui levante este în italiană ponente, "soarele-apune", apusul sau vestul.)
          • +7 (11 voturi)    
            asa (Vineri, 24 mai 2013, 22:31)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

            ne-aifacut copy/paste precum pontachele tau la ce inseamna levantul. asta puteam sa caut si eu. nu asta ti-am cerut. ti-am cerut sa ne traduci mesajul cacaraului din articolul de mai sus.
            spune ca nu poti, nu o aburi pe aici cu noi ca nu suntem privitori de latrine sa ne impresioneze orice limitat.
            sa ne spui legatura dintre levant si Godefroy de Bouillon, Richard Inimă de Leu, Saladin dupa ce ai inceput FRAZA, nu discursul, cu tapu :)
            ce zici, te straduiesti? :)))
            • -1 (7 voturi)    
              E SIMPLU "sucaa"! (Sâmbătă, 25 mai 2013, 0:51)

              father nicky [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              Toate persoanele si personajele mentionate, mai putin domnul Emil Constantinescu, propunatorul temei simpozionului, au trecut prin si/sau si-au trait o parte din viata in Levant! Faptele lor politice si militare au avut efecte majore in evolutia Levantului!
              Godefroy de Bouillon a participat la prima cruciada si a fost primul suveran al regatului crstin al Ierusalimului!
              Regele Angliei Richard I zis si "inima de leu" a participat la a treia cruciada, unde s-a confruntat cu Saladin zis si "leul desertului", care a fost primul sultan al Egiptului, Siriei, Yemenului si Irakului! Era de etnie kurda si s-a nascut la Tikrit, locul de nastere a unui celebru si controvesat lider arab contemporan! S-a pastrat si s-a transmis pana in zilele noastre o vasta mitologie si anecdotica istorica, care-i are ca protagonisti pe Saladin si Richard I, despre care se spune ca desi au fost adversari s-au admirat si respectat reciproc! Iata o scurta povestioara: Saladin si Richard I s-au intalnit in desert si desi adversari pe campul de lupta s-au tratat reciproc cu deferenta si curtuazie! Dorind sa-l inpresioneze pe sultan si sa-i demontreze performantele armelor cruciatilor, Richard a pus pe un butuc un buzdugan si manuind cu pricepere si forta sabia sa grea pentru doua maini, a taiat dintr-o singura lovitura coada de fier a buzduganului, groasa de un inch si jumatate(aproape 4 cm)! Parand foarte impresionat, Saladin a spus oaspetelui sau ca iataganul sau cu lama fina si maner de aur incrustat cu pietre pretioase nu este capabil de asemenea performante! Dar poate face altceva! Invitand-si oaspetele in cortul sau, a ridica de jos o perna de matase umpluta cu puf si si a aruncat-o in sus! Apoi cu o miscare fulgeratoare si-a scos iataganul migalos prelucrat de mesterii arabi si printr-o lovitura razanta a despicat pe muche perna! Concluziile si invatamitele va las sa le trageti singuri! ! Acesta a fost Levantul!
              • +3 (3 voturi)    
                Si (Sâmbătă, 25 mai 2013, 11:36)

                Gabi M [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

                Sindbad ce personaj istoric a fost?lipsea Popye Marinarul si Olivia!Credeti ca adormitul asta stie ceva despre Richard Inima de Leu sau de Saladin?Nu ati vazut cat s-a chiunuit sa citeasca de pe hartie speach-ul?
              • +2 (2 voturi)    
                dexonline (Sâmbătă, 25 mai 2013, 12:32)

                thebblack [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

                curtuazie, inpresioneze, muche. concluziile sa le tragi tu.
              • +3 (3 voturi)    
                nu e simplu (Sâmbătă, 25 mai 2013, 14:55)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

                ai simplificat tu ca nu intelegi nici ce spun eu nici cacarau.
                eu ti-am cerut sa ne traduci FRAZA lui cacarau si sa ne traduci mesajul ce a incercat sa-l transmita, nu ti-am cerut lectii de istorie luate de pe net.
                • -1 (1 vot)    
                  AM SIMPLIFICA CA SA INTELEGI SI TU... (Sâmbătă, 25 mai 2013, 22:39)

                  father nicky [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                  ..."sucaaa"! Mai "simpla" de atat nu pot s-o "traduc"! Si-asa am simplificat-o pana la nivelul clasei a-V-a! Nu trebuie sa "iau" lectii de istorie de pe net pentru ca sunt licentiat in istorie, am predat 40 de ani acest obiect si ultima lectie am tinut-o la cursul festiv in cadrul ceremoniei de iesire la pensie(1972-2012)! De fapt pe tine nu te intereseaza istoria, nu te intereseaza ce se intampla si de ce se intampla! Esi un "ultras portocaliu" cu idei putine si fixe! Imi amintesc ca te-am spus de mai multe ori in trecut sa te pui serios cu burta pe carte! Ia o pauza, citeste si pe urma mai discutam! Deocamdata ai de recuperat o "restanta"! La ISTORIE!
              • +3 (3 voturi)    
                stii ce-i ironic (Sâmbătă, 25 mai 2013, 15:04)

                mircearh [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

                USL are ca tinta partea aia a populatiei care se simte inteligenta cu un Libertatea la subrat. Deci ce- i cu scremerea asta intelectuala pe Cacarau ? Ca aia in Parlament sunt niste marlani si inculti ca si segmentu' electoral vizat.
                • -1 (1 vot)    
                  TU NU AI CUM SA FACI PARTE,,, (Sâmbătă, 25 mai 2013, 23:07)

                  father nicky [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

                  ... din acel segment de populatie"! Esti prea (in)cult si prea "doctor" in marlanie! Va poticniti in romaneasca voastra de SMS si va apuca ameteala daca e nevoie sa cititi(si sa intelegeti!) o fraza care nu-i compusa din abrevieri, interjectii si onomatopee, care e scrisa si citita normal si care face referire la fapte si personaje despre care voi nici nu ati auzit, pentru ca fiind niste "'telectuali" adevarati, nu ati retinut din istorie de cat pe Nicolae Guta, Florn Salam si Roxana Printesa Ardealului! Si-atunci cum sa va placa ce spune Crin Antonescu?!
    • +16 (20 voturi)    
      Crin in bataia vanturilor (Vineri, 24 mai 2013, 15:59)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Fiindca-i un "remarcabil" istoric, a dorit sa impleteasca "limba de lemn" cu traditiile acestor locuri si i-a iesit un chiveci "etilisto-uslist" (a nu se citi "elitist", nu-i cazul).

      Intrebarea incuietoare: Pe cine a plagiat (citat) Crin, in asemenea scrieri? :)
      • +7 (9 voturi)    
        raspuns (Vineri, 24 mai 2013, 16:39)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui uluit

        cealata personalitate a plagiat-o :)
  • +38 (46 voturi)    
    lol (Vineri, 24 mai 2013, 13:10)

    corvus coraX [utilizator]

    se cheamă incontinenţă verbală
    • -19 (29 voturi)    
      Sa nu fim partinitori... (Vineri, 24 mai 2013, 14:02)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Si Basescu are discursuri lungi de o ora, in care e mai putin baroc ca Antonescu, e mai degraba simfonic. Adica ia una sau citeva teme si le toaca in diverse combinatii armonica. Personal il prefer pe Antonescu, ca macar lasa sa se intrevada ca a citit ceva mai mult de 10 carti in viata de pina acum. Doar Levantul si meniul de la Golden Blitz nu cred ca e suficient pentru un conducator.
      • +25 (31 voturi)    
        n-ai inteles nimic (Vineri, 24 mai 2013, 14:38)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        problema este ca a vorbit de 20 de lucruri intr-o singura fraza. ca le-a amestecat pe toate intr-o singura fraza.
        faptul ca a citit nu exclude bolile mintale. iar cacarau este de manual :)
      • +27 (31 voturi)    
        hmm (Vineri, 24 mai 2013, 14:57)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        Exprimarile lui Antonescu nu tradeaza eruditie, ci aspiratia catre un asemenea statut...cu alte cuvinte, el se crede un intelectual , are niste baze dar de fapt nu e nici pe departe.
        Il prefer pe Basescu la capitolul discurs public. Omu' are fraze scurte, concise. Plus ca are in spate o cariera de mare responsabilitate. ceea ce, d.p.m.d.v e mult mai relevant vis a vis de o functie de conducere.
      • +5 (9 voturi)    
        Exact! (Vineri, 24 mai 2013, 15:39)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        Sa nu fim partinitori. Crezi oare ca o sa poti?
        • -5 (9 voturi)    
          dar tu?...nici allium n-ai mincat, nici..... (Vineri, 24 mai 2013, 17:58)

          sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          In cazul ambilor preopinenti, desigur. Nu-mi pasa de niciunul din ei. Nu-i apreciez, nu-mi sint folositori. Daca miine dimineata as constata ca nu mai exista, tot o cafeluta neagra as bea, tot as duce gunoiul la pubela sau as trage apa la closet.
          • +7 (9 voturi)    
            Sigur ca da. (Vineri, 24 mai 2013, 20:19)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

            Spre deosebire de tine, eu nu am spus nimic nici contra si nici pro, in legatura cu acest articol/stire si nici care e preferatul meu dintre Basescu si Antenescu.

            Nici nu m-am aventurat sa acuz ca ar fi pupini sau defaimatori. cei care au postat stirea sau site-ul care o "gazduieste. Si nici nu beau cafea.

            Dar dincolo de asta, asa de putin iti pasa de Antenescu, incat maine te-ai duce sa-l votezi presedinte (ca si Voicu atunci cu suspendarea, l-ai vota cu doua manute daca s-ar putea). Cat despre mancat, fiecare papa ce poate. Pofta mare!
      • +10 (14 voturi)    
        Ai dat chix (Vineri, 24 mai 2013, 16:36)

        rainman86 [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        1. un conducator nu trebuie sa fie literat, dar nu ai inteles nimic din ce ti se intampla si de ce.
        2. eu il prefer pe Basescu. Folosind cuvinte modeste si putine spune mai mult decat gandeste Crin nume-de-barbat si cu toti fanii lui la un loc.
  • +40 (46 voturi)    
    Cu siguranta... (Vineri, 24 mai 2013, 13:11)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    ...Catavencu ar muri de invidie!
  • +23 (29 voturi)    
    L-a facut pe Iliescu (Vineri, 24 mai 2013, 13:13)

    Andrei.Ohha [utilizator]

    Asta e mai tare in discursuri decat Iliescu. :)
  • +32 (38 voturi)    
    dizenterie verbala (Vineri, 24 mai 2013, 13:15)

    benicio [utilizator]

    Ying si Yang, Lolek si Bolek, Castor si Polux...
  • +16 (24 voturi)    
    Calistrat Hogas (Vineri, 24 mai 2013, 13:22)

    TataNorvegiu [anonim]

    In literatura romana exista Calistrat Hogas care avea acelasi stil plictisitor. Iar Victor Hugo scria uneori la fel.

    La multi ani LIberalilor hahahahaah http://wp.me/p3kArQ-6o
    • -6 (16 voturi)    
      Toamna patriarhului de Gabriel Garcia Marquez (Vineri, 24 mai 2013, 13:33)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui TataNorvegiu

      Citeste-o, si vezi daca ii bate pe Calistrat, Victor si Crin.
      Si dupa aceea aminteste-ti ca Marquez a luat Nobel pentru literatura in 2009.
      • +8 (10 voturi)    
        da, a luat premiul (Vineri, 24 mai 2013, 20:38)

        lizardking [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Marquez a folosit tehnica romanului fluviu, conștient, asumat. Cazul de mai sus, din nefericire, nu are niciun merit literar, e doar un banal verbiaj de manual. evident cel de psihiatrie.
  • +6 (8 voturi)    
    said (Vineri, 24 mai 2013, 13:23)

    bs [utilizator]

    ha.

    foarte la curent metodologic. NOT!

    cititi Edward Said dom' presedinte.
  • +22 (26 voturi)    
    Crin Antonescu e Emil Constantinescu 2 (Vineri, 24 mai 2013, 13:24)

    Gryphus [utilizator]

    deci a a invatat o fraza pe de rost si s-a dus sa o recite la televizor...cred ca la final, sleit de efort, a intrebat: nu-i asa ca sunt destept?
  • +21 (27 voturi)    
    Un alt titlu posibil (Vineri, 24 mai 2013, 13:28)

    LukeThe Nuke [utilizator]

    Am putea in acelasi timp sa punem titlul; "Singura fraza in care Crin Antonescu nu a pronuntat jos basescu".
    In alta ordine de idei - cu fraza de mai sus a crescut putin Crin in ochii mei. Nu imi aduc aminte sa il mai fi auzit vorbind asa, fara sa critice sau sa distruga ceva prin vorbele lui.
    Daca o lua asa de la inceput altfel era pozitionat in ochii oamenilor.
  • +29 (31 voturi)    
    Ba, da' tari suntem... (Vineri, 24 mai 2013, 13:29)

    teebee [utilizator]

    Dupa cel mai lung carnat, cel mai mare mic, cel mai cinstit guvern etc., avem si cea mai lunga fraza...!!
  • +9 (11 voturi)    
    link (Vineri, 24 mai 2013, 13:30)

    demaGOGU [utilizator]

    unde putem urmari live webcast aceasta conferinta?
  • +18 (22 voturi)    
    Lordul aburelii (Vineri, 24 mai 2013, 13:30)

    Tomis [utilizator]

    Vedeti ca asta inca nu si-a terminat fraza, punctul ala de la sfarsit era de fapt punct si virgula.
  • -1 (17 voturi)    
    Asta nu e o știre. Sau e ?... (Vineri, 24 mai 2013, 13:36)

    Tescovin [utilizator]

    Un politician scoate o frază kilometrică, pompoasă, găunoasă, fără ca de fapt să spună ceva. E asta o știre ? În mod normal nu. Ceea ce ar califica-o totuși ca știre într-o țară în care analfabeții funcționali s-au înmulțit ca ciupercile este faptul că mai există și persoane în stare să ducă de la cap la coadă o frază amplă construită corect, logic dpdv gramatical (sub alte aspecte nu mă pronunț...) și fără barbarisme precum „gen”, „decât doișpe ore” și altele asemenea care abundă în vorbirea curentă a largii majorități de bacalaureați, mai vechi sau mai noi. Am o părere jalnică despre politicianul Antonescu, dar faptul că stăpânește bine limba română și e capabil să se servească abil de ea - suficient cât să-i amețească pe mulți - este, orice s-ar zice, spre lauda lui. Aș vrea să am aceleași cuvinte de apreciere și despre alții cu ale căror păreri nu sunt de acord (sau poate era mai potrivit „cu care nu sunt de acord cu părerile lor”...), dar din păcate nu e cazul.
  • +15 (17 voturi)    
    Ascunde ceva...o maladie...ceva...dar ascunde ceva (Vineri, 24 mai 2013, 13:40)

    AndreiDraghicenoiu [anonim]

    Putem face ceva cu el?

    Va rog...daca se poate!

    Nu a fost prezent la aniversarea a 138 de ani de la infiintarea PNL (pentru cei care nu stiu, ...poate si el..., este Pres. la partidul mentionat anterior)....ca sa scoata 'o bula papala' ca asta?

    E un adevarat lider.
    Parol
  • +15 (17 voturi)    
    Dilema (Vineri, 24 mai 2013, 13:44)

    AndreiSe [utilizator]

    Intrebarea este daca fraza a fost citita sau nu. Ca daca a fost citita, atunci avem o problema. Altfel... nu se stie, poate omul a mai atipit intre timp si nu a mai stiut exact unde a ramas. Nu mi se pare grav. D eexemplu radu banciu e in stare sa tina o emisiune de o ora cu o singura fraza.
    • +5 (7 voturi)    
      diferenta (Sâmbătă, 25 mai 2013, 1:42)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSe

      Banciu are substanta. Crin este un om de paie.
  • +8 (14 voturi)    
    E doar retorica... (Vineri, 24 mai 2013, 13:56)

    blackarrow [utilizator]

    si trebuie sa recunosc ca are talent , adica are ceva imaginatie incat sa combine in discurs ideile si imaginile ce-i vin in minte, din mers chiar, urmarind fluenta si forma oarecum literara a acestora ,dovedind abilitate in a se rosti ,cu oarecare eruditie si negresind prea mult gramatical , realizand finalmente discursuri destul de apreciate .
    Am cazut si eu in boala asta, nu ?
  • +10 (12 voturi)    
    mi-as fi dorit... (Vineri, 24 mai 2013, 14:07)

    ..13 [utilizator]

    ...sa o spuna dintr-o suflare toate fraza si astfel cine stie, se mai reducea cu unul numarul parlamentarilor...

    Putina rautate - dar ce sa ii faci? Caldura mare!

    Pana la atingerea numarului de 300 de parlamentari pe care il doresc si culmea l-au votat oamenii este o cale atat de lunga... De aceea numar fiecare parlamentar icare dispare - totul pana la atingerea baremului mentionat anterior
  • +18 (22 voturi)    
    "greco-elenistice"!? (Vineri, 24 mai 2013, 14:11)

    Anastasius [utilizator]

    Nu am mai auzit expresia asta. Si chiar sunt pasionat de istorie. Este ca si cum ai spune "germano-nemtesti".
    • +5 (7 voturi)    
      se gandea la elena udrea (Vineri, 24 mai 2013, 17:36)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui Anastasius

      si la somnul din grecia de anul asta.
      se mai intampla, nu o lua personal:-)
    • +10 (12 voturi)    
      Sa-i dam totusi NUP (Vineri, 24 mai 2013, 19:04)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui Anastasius

      la el se permite...greco-elenistic...Caca-rau...anglo-britanic...Sa nu dam vina pe IQ-ul lui vegetal.
  • +12 (18 voturi)    
    Cacarau este cel mai penibil politician! (Vineri, 24 mai 2013, 14:18)

    Dan Tufis [anonim]

    Cacarau - vorbe goale. Este rusinos pt. Romania sa aiba un asemenea impostor intr-o functie atat de mare. Sa speram ca Base & Ponta il ejecteaza cumva...
  • -11 (13 voturi)    
    Antena 3 (Vineri, 24 mai 2013, 15:38)

    muciflenduri [utilizator]

    Din pacate Hotnews a devenit leaganul postacilor platiti, sau pur si simplu pasionati de zoaie.
    Politicianul Antonescu e, intr-adevar, o crunta dezamagire, dar are verbul de partea lui si incercarea asta disperata, de a-i cauta bube unde nu are, e un omagiu adus gurnalistilor de la A3.
    Dezamagitor e si ca Hotnews a inceput sa devina un alt Evz.
    Chiar nu se poate sa existe macar un site cu stiri ce nu mustesc a partizanat politic?
    • +11 (13 voturi)    
      are verbe (Vineri, 24 mai 2013, 16:07)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      dar nu stie punctuatia.
      sau, daca vrei, nu stie cand si unde sa se opreasca.

      ce bine daca se oprea la tulcea !
      caci, cinstit, are ceva dins sinbad si levant.
      ba, chiar din ..ali baba.
    • +2 (2 voturi)    
      cine nu e cu noi........ (Sâmbătă, 25 mai 2013, 8:54)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      daca comentariile sunt aproape unanim negative, unde sunt cele pozitive, ca nu cred ca au interzis usl-asii.Dvs ne inregimentati ca partizani de partid si cred ca gresiti pentru ca eu cred ca partizanii pdl, de ex sunt in munti .Daca cei care scriem aici suntem totusi partizani de partid, atunci suntem doua categorii : de partid si de stat (usl) si fara de partid.
  • +7 (9 voturi)    
    :)) (Vineri, 24 mai 2013, 15:40)

    dandra [utilizator]

    am crezut initial ca este o postare TNR, dar se pare ca omul e grav bolnav, fara sa jignesc persoanele cu handicap.
    el chiar a spus toate aceste lucruri intr-o singura fraza....
    si eu am astfel de monologuri, dar in vis....
    • +11 (13 voturi)    
      si inca ceva... (Vineri, 24 mai 2013, 15:47)

      dandra [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      ma repet:: sunt tulcean si imi este rusine ca Perna Antonel este tot din Tulcea....
  • +12 (14 voturi)    
    Gooool! (Vineri, 24 mai 2013, 16:05)

    g_rugio [utilizator]

    Crin este totuşi consecvent într-o privinţă: golul de idei! Gol atât în acţiunile politice, cât şi în frazele pentru proştii gură-cască!
  • +8 (12 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 24 mai 2013, 16:13)

    Erasm [anonim]

  • +11 (13 voturi)    
    Asta e nebun (Vineri, 24 mai 2013, 16:51)

    Savitar [utilizator]

    si spun asta pt ca vrea sa fie presedintele unei tari. Eu sper ca poporul roman sa se trezeasca, sa nu voteze pt un oniric.
  • +6 (8 voturi)    
    Si eu, cand ma gandesc la Vaslui (Vineri, 24 mai 2013, 17:43)

    un dac [utilizator]

    imi aduc aminte de Italia...
    Asta iar a incurcat Mediterana cu Marea Neagra.

    Daca Sindbad este basescu, ulise e clar SRS, richard inima de leu poate fi razboinicul luminii (si al umbrelor, ca acum e la puscarie), cine dracu sunt ceilalti?
  • -6 (8 voturi)    
    comentarii (Vineri, 24 mai 2013, 17:47)

    acropolis [utilizator]

    Citesc ”scrierele” comentatorilor care n-au prea trecut de tabla înmulțirii sau de ”pupăza din tei” și mă apucă jalea... Câtă prostie, Doamne! Și fudulie, pe măsură!
  • +7 (9 voturi)    
    Nu e foarte bolnav. E doar prost. (Vineri, 24 mai 2013, 17:48)

    V. Istina [utilizator]

    Mda, nu e tocmai iesit din comun la clasa politica romaneasca.

    Partea buna e ca are (involuntar, din pacate) un fin simt al umorului!
  • -1 (9 voturi)    
    Sintaxa frazei (Vineri, 24 mai 2013, 18:15)

    Setalcott [utilizator]

    La drept vorbind sunt doua fraze. La "Tulcea pastra..." incepe a doua fraza, ar trebui sa fie punct acolo.
    • -4 (8 voturi)    
      Ai grija (Vineri, 24 mai 2013, 19:08)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Nu vei fi foarte popular daca nu incepi comentariul cu 'Antonescu e nebun'. Nu cred ca sunt prea multi interesati de detalii tehnice de genul 'Sunt doua fraze, nu una'...
  • +5 (7 voturi)    
    Cum a vorbit Crin A... (Vineri, 24 mai 2013, 19:29)

    SorinConstantin [anonim]

    Ce legatura este intre kurdul musulman Saladin pe de o parte,si francezul... si englezul...de Leu?!
    Cine pe cine a exmatriculat din Ierusalin?
    Lectie de istorie sau isterie ne ofera Antonescul???
    Sanatate si virtute.
  • -3 (7 voturi)    
    discurs (Vineri, 24 mai 2013, 20:00)

    codrean [utilizator]

    Este un fragmant de discurs evocator, cu o mare deschidere culturala si emotionala pana la urma. o fraza frumoasa a unui orator talentat - printre cei mai buni dela noi in momentul de fata - cu un stil inconfundabil, chiar daca prea complicat si greu de descifrat pentru unii.
    Nu sunt partizan politic al lui Antonescu, ne despart prea multe lucruri, dar meritele omului trebuiesc recunoscute si comentariile negative - multe, provocate de un parti-pris politic orb - ma intristeaza in cele din urma ...
    • +7 (9 voturi)    
      da (Vineri, 24 mai 2013, 21:34)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      ma, e mare cacarau, e un pic mai mic ca punescu porcul rosu, dar totusi e mare. E bine ma, cum am zis?
    • +5 (7 voturi)    
      mama, mama, ce m-am mai saturat! (Vineri, 24 mai 2013, 23:57)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      te rog frumos sa-mi zici si mie ce ai inteles tu din acest "discurs evocator" care ne ofera o "mare deschidere culturala si emotionala" oferit de acest "orator talentat" cu "un stil inconfundabil"?
    • +3 (3 voturi)    
      moftangiul savant (Sâmbătă, 25 mai 2013, 10:51)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      Recunoaste ca esti partizan politic ca varianta 2 e naspa. Orator bun (Cel care ține un discurs; vorbitor -la o conferință etc.-; om care are darul vorbirii, care vorbește frumos )ar fi daca macar ar fi sustinut dreapta romaneasca numai ca el se sustine pe sine.
      Personajul nostru e un moftangiu caragialesc, iata culmea moftangiului savant: "a-şi comanda statua încă din viaţă şi a prezida la inaugurarea ei şi la apoteozarea sa - a acestui mare luptător naţional în ogorul ştiinţei rromâne!"
  • +6 (8 voturi)    
    brrrr... astia au pretentii la presedintie??? (Vineri, 24 mai 2013, 20:51)

    vio-e1 [utilizator]

    ...ce sa mai comentam... e dus de-a binelea...
  • +3 (5 voturi)    
    Homo (Vineri, 24 mai 2013, 23:51)

    Eucris [utilizator]

    In sir evolutionist au existat: Homo Erectus, Homo Sapiens, Homo Sapiens Incoherentus
  • +2 (2 voturi)    
    comentam nimicul nimicului nr 2 in stat.... (Sâmbătă, 25 mai 2013, 8:37)

    fosta zoezoe [utilizator]

    “Ajuns într-o poziţie pentru care nu avea anvergura necesară (cam ca, în alt context, Emil Constantinescu), omul a căzut victima unei iluzii de sine înduioşătoare pînă la un punct, iritantă în cele din urmă. Spus pe româneşte, s-a cam smintit.-spune Andrei Plesu prin 2011.Nu pot comenta mai bine, mai elegant, mai sintetic.Am cautat pe net portretul lui caca in chip de Rica Venturiano care era mult mai elocvent dar nu-l mai gasesc.....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by