Legea referendumului, prin care demiterea presedintelui se face cu majoritatea voturilor exprimate, a fost aprobata de Senat

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 21 iunie 2012, 9:58 Actualitate | Politic


Plenul Senatului a adoptat, joi, propunerea de lege privind modificarea Legii referendumului, anunta Agerpres.

Senatorii au aprobat initiativa legislativa cu 75 de voturi pentru, sapte voturi impotriva si trei abtineri.

De asemenea, senatorii au aprobat si raportul intocmit de Comisia de specialitate, cu 75 voturi pentru, opt impotriva si trei abtineri.

Propunerea legislativa semnata de senatorul PSD Georgica Severin si senatorul PNL Cornel Pieptea modifica in Legea referendumului conditia care trebuie indeplinita pentru ca seful statului sa poata fi demis prin referendum. Astfel, presedintele ar putea fi demis daca in favoarea acestei propuneri s-ar inregistra jumatate plus unul din voturile valabil exprimate, spre deosebire de conditia aflata in prezent in vigoare, anume aceea ca in favoarea demiterii sa se exprime jumatate plus unul din cetatenii cu drept de vot.

Senatul este prima camera sesizata, decizia finala in acest caz urmand sa fie luata in Camera Deputatilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6724 vizualizari

  • +42 (46 voturi)    
    Hai cu referendumul! (Joi, 21 iunie 2012, 10:06)

    denvarel [utilizator]

    Sa vedem cata sustinere are hotararea de suspendare.
    Parca vad ca dupa ce o iau pe coaja parlamentarii se fac iar ca ploua.
    • -2 (4 voturi)    
      Sa scapam de basescu! (Joi, 21 iunie 2012, 16:02)

      pipo1 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      In sfarsit o veste buna!
  • +29 (33 voturi)    
    !!! (Joi, 21 iunie 2012, 10:08)

    cristiian [utilizator]

    Multumim din inima Partidului

    Pasul urmator, demiterea Presedintelui!
    • -14 (26 voturi)    
      ce e anormal ? (Joi, 21 iunie 2012, 11:08)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui cristiian

      poate fi numit cu majoritatea voturilo exprimate .

      de ce nu si demiterea la fel ?
      • +37 (39 voturi)    
        si parlamentarii (Joi, 21 iunie 2012, 11:13)

        methylique [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Si parlamentarii sunt alesi/votati; si ei ar trebui revocati din functia de parlamentar pentru aberatiile pe care le scot, pentru absenteism, pentru nereprezentare, pentru minciuni.
        • +3 (7 voturi)    
          da . (Joi, 21 iunie 2012, 13:54)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui methylique

          de acord .

          si tu esti de acord cu ce am zis eu .. nu ?
      • +30 (32 voturi)    
        dar... (Joi, 21 iunie 2012, 11:20)

        -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ce te faci cand Presedintele este ales cu o diferenta mica de voturi, iar Parlamentul are o majoritate de o culoare diferita politic si oranizeaza referendum la fiecare 2 luni pana iese cum vor ei?
        • +4 (8 voturi)    
          modifici schimbarea . (Joi, 21 iunie 2012, 13:55)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui -Myth-

          se pun niste reglementari , sau eventual in cazul in care este pus la loc prin referendum , el are dreptul sa trimita si parlamentariila referendum . (nu se poate sa iasa bine ambele parti ) .
      • +26 (34 voturi)    
        anormal este... (Joi, 21 iunie 2012, 11:29)

        math [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ... ca in conditiile actuale sa mai sustineti ideile PSD. Tot ce fac este absolut penibil, provoaca greata iar lumea se va revolta cat de curand. Am ajuns in cateva saptamani de rasul lumii.

        Oamenii echilibrati, cinstiti si inteligenti nu se impusca singuri nici nu trag de timp ani de zile prin tribunale pana ajunge mafia lor iarasi la putere (pentru ca apoi sa se planga ce chinuiti sunt ei, 8 ani de chin.... vai saracutii trebuie sa ii gratieze presedintele). Sa va fie rusine pentru ca platiti sau din convingere puteti sustine asa ceva. Rusine!
        • +18 (24 voturi)    
          Exact! (Joi, 21 iunie 2012, 12:55)

          liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui math

          Rusine grupului infractional organizat numit PSD!
          • -4 (10 voturi)    
            si PDL ... nu ? (Joi, 21 iunie 2012, 13:57)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui liberal adevarat

            lor nu rusine ?

            fi obiectiv .... grupul PDL e la hatzuri in ultimi ani ...
        • -1 (7 voturi)    
          1+1=2 (Joi, 21 iunie 2012, 13:57)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui math

          la tine 1+1 = salva basescu , ua restul .

          deci ... incearca sa ramai pe subiect .
        • +4 (4 voturi)    
          de ce sunteti rai cu psd-istii? (Joi, 21 iunie 2012, 15:35)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui math

          Economia duduie,pensiile si salariile nu mai incap in sacose,au rezolvat toate problemele si mai aveau doar una in agenda.
      • +24 (28 voturi)    
        Este anormal (Joi, 21 iunie 2012, 11:37)

        slice_of_life [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Un presedinte, primar, senator etc are un mandat de N ani. E pozibil ca la un moment dat sa fie nevoit sa ia o masura nepopulara, dar asta nu inseamna, ca gata il dam jos, si punem altul care ne convine, iar peste o saptamana il dam jos si pe asta etc. Un ales, cu mandat pe o perioada determinata trebuie sa-si duca la termen mandatul. Trebuie sa poata fi schimbat doar in cazuri foarte grave de incalcare a legii, a constitutiei.
        In alta ordine de idei, daca am accepta aceasta procedura, ea ar trebui sa fie valabila si pt primari si parlamentari. In plus, cel care a propus referendumul, ar trebui in cazul in care pierde, sa isi dea demisia.
        • +1 (7 voturi)    
          ba e normal . (Joi, 21 iunie 2012, 13:59)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui slice_of_life

          si da sunt de acord cu mare parte din ce zici .

          normal ca trebuiesc anumite motive clare stipulate in lege prin care sa se poata "trimite la popor" .. ca doar nu asa ca i se nazare unuia .

          si da , acelasi mecanism si pentru primari .


          sau .... pe viata pt toti !
  • +41 (45 voturi)    
    Paine si circ (Joi, 21 iunie 2012, 10:10)

    vasilestan [utilizator]

    Vad ca politicienii nostrii nu au alta treaba decat demiterea presedintelui. Cine le semneaza salariu pentru asta? La le fie rusine! Nu vad pe nimeni care sa faca ceva serios, sa dea legi utile sau sa revizuiasca constitutia. Cred ca era mai simplu daca revizuiau constitutia si Basescu isi depunea mandatul. Dar nu, la noi toate se fac dupa orgoliile personale. Ponta si Antonescu nu vad alceva in tara asta inafara de Basescu. Ma intreb ce vor face dupa ce basescu nu va mai fi presedinte? Care va fi subiectul existentei lor? Paine si circ domnilor... da mai mult circ
    • -2 (6 voturi)    
      ce depunea ? ... in 5 min ? (Joi, 21 iunie 2012, 14:00)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui vasilestan

      sau 10 ....
  • +37 (41 voturi)    
    Numai (Joi, 21 iunie 2012, 10:10)

    kin3zu78 [utilizator]

    stiu sobolanii ce sa faca ca sa isi asigure spatele. Indiferent cine va fi presedinte nu cumva sa mai aiba puterea de ai trage la raspundere. Ma bine s-ar numi in loc de SENAT sociatia familiala a hotilor !
    • +33 (37 voturi)    
      Pai... (Joi, 21 iunie 2012, 10:52)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      Au inceput cu CCR. Cat timp au fost in Opozitie, CCR era minunata! Cum a ajuns securismul si neocomunismul la putere, CCR nu mai e buna si trebuie schimbata din temelii. Ca sa vezi!
  • +31 (35 voturi)    
    Cam tarziu (Joi, 21 iunie 2012, 10:13)

    scharke [utilizator]

    Cam tarziu, baieti! Ati ratat momentul suspendarii!
    Nu va mai crede nimeni la cate tampeniii faceti in fiecare zi...
    • -13 (21 voturi)    
      e bine pentru viitor (Joi, 21 iunie 2012, 11:10)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui scharke

      nu e normal sa fie votat de 3 oameni , si sa nu il poata da jos decat jumatate +1 din populatia tarii .
      • +19 (23 voturi)    
        ?? (Joi, 21 iunie 2012, 11:37)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Nici nu e normal sa avem o dictatura in tara care poate vota si decide orice si aici ma refer la parlament.Dc maine vine parlamentul si hotaraste ca cei care voteaza PDL la viitoarele alegeri tb sa li se taie capul acesta lege nu poate fi contestata niciunde pt ca au avut grija PSD-isti sa scoata CC din joc.In romania s-a instaorat o dictatura.Nici o lege anticonstitutionala nu mai poate fi atacata niciunde.
      • +20 (24 voturi)    
        chiar crezi? (Joi, 21 iunie 2012, 11:40)

        slice_of_life [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Chiar crezi ca se gandeste vreun parlamentar la viitor in momentul de fata? Asta este pasul nr 1 pt a-l scapa pe Aditza!
        i-au spus ieri..."Aditza stai linistit, tata ca te zgrai un pic, te bagam in spital, ai diabet, hipertensiune, esti cardiac, te tinem acolo cu prietenii tai Bradisteanu si Bartos. Intre timp il dam jos pe Base, punem omul nostru si te gratiem!!" Nu vedeti ca toata aceasta disperare, toata aceasta rusine in care ne-au bagat cu scandalurile... sunt sacrificii pt a scapa un singur om! Se sacrifica o tara pentru un om, pt un hot!
        • -3 (3 voturi)    
          e parerea ta .... nu si a mea . (Joi, 21 iunie 2012, 14:02)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui slice_of_life

          nu e pt un om .

          si daca ar fi , pe viitor ramane varianta buna .

          daca usl fac asa ceva , garanteaza pierdera alegerilor , si in toamna vin altii ...
          oricum vor 'dansa' mai cu grija ....
      • +4 (10 voturi)    
        cand vom avea (Joi, 21 iunie 2012, 12:05)

        math [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        .. un presedinte votat de 3 oameni se poate discuta. Altfel nu poti sa il dai jos pentru ca oamenii de bine din Parlament nu-l mai iubesc si asa "vrea muschii lor". Adica exact ce se intampla acum. Citez aproximativ: "Parlamentul reprezinta poporul, principala institutie a democratiei, nu mai intrebam pe nimeni, asa vrea Voiculescu, il suspendam pe tiran ca a distrus tara si vrea sa ne omoare. La revedere!"

        Adica tupeu si manipulare, atat ii duce capul, nimic mai mult. Tine minte ca pe celalalt presedinte de cateve ore si el votat de vreo 5 milioane l-au matrasit tot ei din acelasi motiv: pentru asa a vrut muschiul nostru pesedist.

        Eu sper ca societatea este acum la un alt nivel, in pofida problemelor grave din educatie, si ca nu va mai accepta aceste porcarii. Societatea si institutiile statului trebuie sa functioneze normal fara impulsuri de la ministrul de interne, de la Voicu sau de la Presedinte. Iar daca justitia va incepe intr-adevar sa-si faca treaba ar fi extraordinar pentru aceasta tara inca balcanica din toate punctele de vedere.
      • +7 (9 voturi)    
        judecata.....ANAPODA..... (Joi, 21 iunie 2012, 12:35)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ca la psd.......voteaza "3 oameni" si-l da jos "jumatate+1 din populatie".............
        • 0 (6 voturi)    
          era un exemplu .. nu te-ai prins ?? (Joi, 21 iunie 2012, 14:04)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

          exagerat ca sa arate ce aberatii poate produce actualul sistem .

          da pt tine ... gel-ul conteaza ... din cap .
      • +3 (5 voturi)    
        Vad ca ai (Joi, 21 iunie 2012, 14:13)

        dami365 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        o gramada de postari.Nici o problema.Traim intr-o tara libera,inca.Am doar o intrebare:iei ceva bani pentru asta sau o faci gratis?
        • -5 (5 voturi)    
          doar expun parerile . (Joi, 21 iunie 2012, 14:36)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui dami365

          tu ?

          nu ai pareri sau nu ai text peregatit ? de preferi sa postezi doar asa sa pui intrebari securiste ...?
          • +2 (2 voturi)    
            expune inteligent ,....daca poti.... (Joi, 21 iunie 2012, 17:38)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            adrian8,............probabil ca nu ai reusut niciodata sa fii notat mai mult ...esti posedat, sau ti-au turnat......terci in creer amicii tai politici.
  • +36 (40 voturi)    
    Doamnelor si domnilor (Joi, 21 iunie 2012, 10:20)

    irinel99 [utilizator]

    Diversiune.....in timp ce toti urmaresc, poate, cel mai interesant film de actiune de la holywood, cu bombo in rolul lui Bruce willis, car nu mai murea odata......prietenii nostrii din Senat isi bat joc de noi si incep sa mazileasca Justitia de la cap.
    Mie se pare mult mai important si mai socant, ca Senatul vrea sa desfiinteze CCR, doar pentru a-l putea demite pe Base.
    Acest lucru nu trebie permis, sub nici o forma....CCR e un pilon al stabilitatii, a fost si va ramane. Parlamentul e o adunatoura de gaste oarebe.
    • +17 (21 voturi)    
      exact la asta ma gandeam si eu... (Joi, 21 iunie 2012, 11:03)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui irinel99

      ca se trece, pe sub nas si pe tacute, o hotarare care va schimba multe. Cand ma gandesc mai expira si mandatul Procurorului General.... :(
  • +26 (30 voturi)    
    in atentia.... (Joi, 21 iunie 2012, 10:29)

    translativus [utilizator]

    ....viitorului presedinte, vei putea fi demis urgent si doar cu 50% +1 voturi exprimate la referendum.
    Despre aplicarea rezultatului referendum-ului referitor la cei 300 de parlamentari si Parlament unicameral, nimic?
    • -4 (18 voturi)    
      da (Joi, 21 iunie 2012, 11:11)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      asa e corect .

      referandumul al care faci tu referire era doar de forma , nu avea putere decizionala .
      • +4 (4 voturi)    
        @adrian8 (Joi, 21 iunie 2012, 14:22)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Vezi ca aici ai cam dat-o-n balta ....... am fost de acord (relativ) cu toate comebtariile tale de mai sus, dar sa spui ca cele 7.7 milioane de voturi PENTRU PARLAMENT 300 a fost o chestie de forma, asta este aproape o insulta.

        Am impresia ca-ti scapa sensul democratiei, daca consideri ca o mana de parlamentari au dreptul sa decida peste vointa unei majoritati zdrobitoare a romanilor votanti.

        Mai studiaza putin, poate intelegi pana la urma a cui voce este mai categorica.

        O zi buna.
        • -5 (5 voturi)    
          repet (Joi, 21 iunie 2012, 15:08)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

          nu are valoare decizionala (legal vorbind).

          morala are (acele miloane de votanti) .

          urmeaza alegerile si vom vedea pe cine penalizeaza electoratul ( pana acum nimeni nu a vrut sa puna in aplicare acel referendum )
  • +10 (16 voturi)    
    ... (Joi, 21 iunie 2012, 10:33)

    catalin_mattei [utilizator]

    presedintele este ales cu majoritatea votului celor prezenti la urne si este normal sa fie destituit in conditii similare.. cine insa poate sa se opuna unor eventuale excese ale majoritatii parlamentare oricare va fi aceasta?.. greu de raspuns!
    • +4 (4 voturi)    
      E prea usor (Joi, 21 iunie 2012, 14:43)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Asta insemna ca de cate ori presedintele scade in popularitate poate fi demis la propunerea parlamentului. Daca azi are 51% din voturi si maine 49% presedintele pierde functia daca nu are un pact cu politicienii din parlament, politicieni care pot fi alesi cu mai putin de 50% din voturi si care nu pot fi demisi prin referendum. In cazul asta, presedintele trebuie sa reprezinte interesele parlamentarilor, ar trebui sa fie ales de parlament in consecinta, iar un referendum nu are rost oricum pentru ca functia de presedinte devine o invartela a parlamentului.
  • +22 (24 voturi)    
    in conditiile astea (Joi, 21 iunie 2012, 10:54)

    nede [anonim]

    in conditiile astea un primar este mai greu de demis decat presedintele...da cum facem sa demitem parlamentul???
    • +8 (14 voturi)    
      corect (Joi, 21 iunie 2012, 11:12)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nede

      trebuie abordate si acele situatii .
    • -8 (20 voturi)    
      in strada... (Joi, 21 iunie 2012, 11:29)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nede

      parlamentele se pot demite si in strada... asta in tari democrate caci la noi nu cred... la noi toti se tin cu dintii de csaun ca puricele de caine... dupa evenimentul Nastase cred ca scaunul devine cea mai buna vesta anti-justitie,, ma gandesc ce va fi cand va fi T Basescu fata in fata cu justitia.. :))
  • +21 (23 voturi)    
    Vai de capatana (Joi, 21 iunie 2012, 11:06)

    mihai_42 [utilizator]

    voastra, ipochimenilor, daca demiteti si presedintele va ajunge euro la 6 lei. Si sa va vad atunci cand nu veti sti in care elicopter sa va urcati. In loc sa va vedeti de treaba, o tineti langa-langa cu demiterea lui Basescu. Problema e ca vor trebui sa fie de acord si romanii si cand o sa vada care e alternativa, adormitul ala de Antonescu... Asa ca sansele voastre sunt la ora asta cam nule! Asa mizerii de politicieni... mai rar!
    • -11 (17 voturi)    
      :)) (Joi, 21 iunie 2012, 11:31)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mihai_42

      punem pariu ca va iesi lumea la demitere cum au facut egiptenii la aflarea vestii despre situatia grea a lui Mubarrak?.. exista nu incrancenare ci ura impotriva presedintelui actual.. a reusit performanta sa fie mai impopular ca Parlamentul ceea ce in sine este o performanta in Romania
      • +12 (12 voturi)    
        pt. prosti.......... (Joi, 21 iunie 2012, 12:45)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        da, este impopular.....asa ca....analizezi , daca ai creer si constati tot raul e spre bine..........deci basescu treb. apreciat nu hulit.
  • +13 (19 voturi)    
    ASTIA ISI SAPA SINGURI GROAPA (Joi, 21 iunie 2012, 11:07)

    Trident [utilizator]

    Cu multa incapatanare si tupeu comunistii isi sapa singuri groapa. Nu au nici minte. De fapt cand au avut?
    Pai, mai tovarasi voi chiar nu va dati seama ca puteti pierde din nou alegerile daca faceti asta? Sunteti masochistii? Va atrag inca odata atentia asupra faptului ca in mod REAL nu aveti decat 25% din electorat de partea voastra. Este clar?
    Si inca ceva: nu credeti ca Traian Basescu va fi mult mai periculos pentru voi daca va reuseste cumva suspendarea?
    • -8 (16 voturi)    
      care comunisti? (Joi, 21 iunie 2012, 11:36)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      eu cand aud un fan al lui T Basescu venind cu texte despre comunism parca vad comedii mute.. Pai T Basescu ce a fost?.. putin mai rau decat un comunist roman adica un securist roman.. provenit dintr-o familie in care tatal ajunge ofiter fara sa aiba pregatire adecvata ( un fel de Turcescu dar fara studii universitare).. se gasesc acum explicatii savante si despre apartenenta la structuri ale tineretului comunist pt MRU si Boc.. este jenant... nu ati vrut o lege in care comunistii sa nu aiba putinta de a mai ocupa functii publice caci ei sunt peste tot.. asta arata cat va pasa voua de chestia asta cu comunismul .. mai aveti doar sa cuvantati din Tismaneanu, colegul de liceu al lui Nicusor Ceausescu si mare ideolog comunist in tinerete care cum nu a mai avut acces la magazinul de partid a devenit "adversar".. si Iliescu si Basescu si multi altii provin din aceasi mocirla a comunismului roamnesc asa ca lasati si voi sa vorbeasca despre si impotriva comunismului oameni care chiar au caderea necesara sa faca asa ceva
      • +4 (4 voturi)    
        De acord ca nu ar (Joi, 21 iunie 2012, 14:27)

        dami365 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        fi trebuit sa faca parte din structurile politice fostii conducatori comunisti si secutistii, dupa '89.Dar pe cine ai fi vrut sa pui la conducere tembelule ca pe vremea aia nu erau membrii de partid decat puscariasii ,betivii si altii ca astia.In rest putini au reusit sa scape fara sa fie incorporati.Daca spuneai ca nu vrei,deja erai in pericol de ati pierde locul de munca si asta nu era cel mai mare pericol. Dar probabil ca esti un muce ce stie de comunismul din Romania doar din filmul"Mere rosii" sau "Toamna bobocilor".
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 21 iunie 2012, 16:25)

        [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

  • +15 (17 voturi)    
    opozitia? (Joi, 21 iunie 2012, 11:21)

    DrInOrice [utilizator]

    Opozitia unde e frate? Atatea probleme si nimeni nu exista in opozitie sa denunte toate mizeriile astea, sa faca plangeri pe unde se poate etc. PDL sau altii chiar asteapta seara dinaintea alegerilor ca sa zica ceva?
  • +21 (23 voturi)    
    Legea referendumului... (Joi, 21 iunie 2012, 11:23)

    andreesanu [utilizator]

    DE 22 DE ANI AJUNSII NEAMULUI FAC LEGI DOAR IN INTERESUL LOR ,sa ne fie de cap ,alegem doar lichele ,iar ele se poarta ca niste curve ,azi cu unul miine cu altul care da mai mult.
    Doar s-au dus in palament sa-si negocieze pretul tradarii ,nu sa faca ceva pentru tara.
    Ne-am intors la dictatura HAIMANALELOR,HOTILOR,MAFIOTILOR SI A PROSTIEI. Ce au facut prin puciul din apriilie ???,au adus niste HAHALERE LA GUVERNARE ,care mai de care mai incomparibil ,mai hot ,mai plagiator,mai facut la apelul de seara,adica mai prost.
    Ce vor ???,vor friu liber la desmat,se vo continuate jafurile din 2000-2004,se vrea aroganta prostiei la virf,se vrea continuarea epocii NASTASE.
  • +15 (19 voturi)    
    Urgent (Joi, 21 iunie 2012, 11:43)

    LoveRomania [utilizator]

    Este urgenta suspendarea presedintelui pentru ca sa vina Adormitul la butoane sa semneze gratierea celui mai cinstit infractor prim ministru
  • +17 (21 voturi)    
    scharke are dreptate.. (Joi, 21 iunie 2012, 11:45)

    mark55 [utilizator]

    a fost suficient doar o luna de guvernare ca sa vada romanii cine sunteti de fapt...mafia rosie...
    E mai rau ca pe vreme lui Bombonel...
    Acum mai e Basescu care le da peste mana la comunistii astia nenorociti.....dar va dati seama ce veselie ar fi daca vine si Tzaki..????
    Dar stati putin ca Tzaki nu s-a trezit inca ...e abia 12.00...???
    Vai si amar de mama nostra ....daca astia castiga alegerile in toamna....
    • 0 (0 voturi)    
      ar fi bine (Vineri, 22 iunie 2012, 17:22)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui mark55

      Dar romanii nu vad nimic din ce speri tu ... se holbeaza la antene si inghit ra ... informatii cu poloni ul ... si voteaza usl-ul
  • +10 (10 voturi)    
    legea referendului (Joi, 21 iunie 2012, 13:33)

    alin_cl [utilizator]

    Traian Basescu nu trebuie sa promulge aceasta lege! Daca vor sa-l suspende s-o faca atunci pe vechea lege!
    • -5 (5 voturi)    
      adica sa tina cu dintii de scaun ... (Joi, 21 iunie 2012, 14:06)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui alin_cl

      .
      • +3 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 21 iunie 2012, 16:26)

        [anonim] i-a raspuns lui adrian8

  • +5 (5 voturi)    
    Interesant... (Joi, 21 iunie 2012, 13:51)

    hahalera [utilizator]

    astia spera ca Blaga il va gratia pe Nastase?
  • +4 (4 voturi)    
    Mascarada lamentabila , circ politic !! (Joi, 21 iunie 2012, 14:09)

    elena-bc [utilizator]

    ”Vanatorul” a ratat tinta ?! Fumigene in ochii prostimi votante ca in timp ce privim la telenovela ,ei rad tot : Legea ref. ne intoarce la Marea adunare Nationala , se uita cei 300de parlamentari ptr. ca ultimii asa -zisi parlamentari cumparati la taraba PNL nu vor sa-si piarda ciolanul si asa , abatandu-ne arentia ,se face restauratia si ne intoarce voiosi in anii ”90 .POnta =plagiatorul HOT bagatalizeaza subiectul pt. ca prostimea ,nu-i as ,uita repede iar sinucigasul N: rezolvain acelasi toate problemele spinoase ale acestei mascarade de guvern EU CRED CU TARIE CA TOATE SCENARIILE ASTEAS_AU FACUT DE FOARTE MULT TIMP IN URMA CU :::::PLANUL 1 si PLANUL: 2 in functie de conjunctura .Cand le-a venit bine,cu politisi in casa si salvarea in curte ,au aplicat planul potrivit . Sunt geniali dar daca la noi prostimea terece cu vedere multe ,speram ca macar intelectualiisi tarile UE sa ne scape de Premierul-HOT .In ajutor ii va sari si Dr. Branisteanu ,DR. de serviciu aPSD care ii va mai gasi


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by