Senatorii Iosif Secasan si Cezar Magureanu demisioneaza din PDL, respectiv UNPR. Puterea si opozitia, la egalitate in Senat

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 10 aprilie 2012, 16:59 Actualitate | Politic


Senatorii Iosif Secasan si Cezar Magureanu si-au anuntat, marti, in plen demisiile din PDL si, respectiv, UNPR, primul trecand la PNL, iar celalalt declarand ca ramane independent, informeaza Mediafax. Astfel, Puterea si Opozitia au in acest moment un numar egal de senatori, cate 66, niciuna neavand majoritatea.

Senatorul Iosif Secasan a anuntat, marti, in plenul Senatului, ca isi inceteaza activitatea in grupul PDL si ca in continuare va activa in grupul PNL.

Secasan a fost ales in colegiul uninominal 2 din Circumscriptia electorala 11 Caras-Severin, acesta candidand din partea PDL.

In 27 martie, cand presedintele Consiliului Judetean Caras-Severin, Sorin Frunzaverde, si-a anuntat demisia din PDL si trecerea la PNL, surse parlamentare au declarat pentru HotNews.ro ca alti doi parlamentari de Caras-Severin ar putea demisiona din PDL, pentru a-l urma pe Frunzaverde, fiind vorba de deputatul Gheorghe Hogea si senatorul Iosif Secasan.

La randul sau, senatorul Cezar Magureanu a anuntat, marti, in plenul Senatului, ca isi da demisia din functia de vicelider al Grupului Progresist.

El a mentionat ca in continuare va activa ca senator independent.

Magureanu a fost ales in colegiul uninominal 1 din Circumscriptia electorala 19 Giurgiu, acesta candidand din partea PDL.

Puterea si opozitia la egalitate in Senat, niciuna nu are majoritatea


Pana in prezent, puterea avea 68 de senatori, adica numarul minim necesar pentru asigurarea cvorumului. In acest moment insa, in Senat distributia mandatelor este urmatoarea:

PDL - 45 de senatori, inclusiv Iulian Urban - independent afiliat PDL si Radu F. Alexandru, care nu a renuntat la mandat pentru a trece la CNA

UDMR - 8 senatori

UNPR - 13 senatori

In total, coalitia are 66 de senatori.

PSD - 41 de senatori

PNL - 25 de senatori

In total, opozitia are 66 de senatori.

De asemenea, exista doi senatori neafiliati niciunui grup parlamentar: Mircea Geoana, exclus in toamna din PSD, si Cezar Magureanu, care marti si-a anuntat demisia din UNPR si a precizat ca va activa ca independent.

Practic, de acestia doi depinde asigurarea cvorumului la Senat, necesar pentru desfasurarea sedintelor dar si pentru adoptarea legilor organice.


Citeste mai multe despre   


















2897 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    Pam Pam! (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:13)

    Netochka [anonim]

    Cu toate ca mare parte din traseistele de pe centura au plecat de mult in Italia/Spania, la mai bine, au mai ramas pacalicii astia, care se cred in piata agroalimentara. Sper sa-si cumpere 'muraturi' de acolo, vor avea nevoie, in caz de greturi si dureri abdominale.
    • -3 (7 voturi)    
      cand plecau de la psd la unpr/pdl era bine nuu??? (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:47)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Netochka

      era ceva indreptatit! Plecau de la aia rai la aia buni ... normal ca dupa 2 ani se intorc inapoi. A facut ceva PDL in astia doi ani sa opreasca plecarile de la PSD si PNL? A facut legi prin care parlamentarii sa-si piarda locul in parlament? nuu din contra ... a bagat in parlament un partid care nu a participat la alegeri UNPR. Acum ce sa ne mai jelim ca pleaca inapoi.
      • -4 (8 voturi)    
        Ce conteaza numarul, cand ii numara Roberta ? (Marţi, 10 aprilie 2012, 19:18)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Ce conteaza numarul lor, cand ii numara Roberta ?

        Dom' Presedinte!

        Raportam o depasire de 30% la numarul de senatori la hectar fata de anul 1921.

        Sa ne traiti bine !

        Pomberta Afanase

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
  • +13 (13 voturi)    
    S-o credeti voi ca e egalitate! (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:32)

    Tase Rotta [utilizator]

    Pai voi il puneti la socoteala si pe Crin Antonescu?
    • +4 (4 voturi)    
      si spera si la (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:10)

      ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

      mircica cel alungat cu anatema ilicista.
  • +7 (7 voturi)    
    daca sistemul permite! (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:32)

    translativus [utilizator]

    Fotbalul a intrat in umbra in privinta transferurilor. Parlamentul este campion acum.
    Isi mai aminteste cineva ce promisiuni a facut in campania electorala, parlamentarul pe care l-a votat? Nici el nu isi mai aminteste.
    Sa ne pregatim de inca o portie zdravana de minciuni si anul acesta.
    Sistemul politic parlamentar = saracie cu ciucuri.
    Acelasi sistem, aceleasi minciuni, acelasi rezultat.
  • -2 (10 voturi)    
    Eu cu cine votez? (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:42)

    La placinte inainte!! [anonim]

    Toti dupa ciolan....
    Prost o fi alegatorul roman daca o vota cu din astia.
    Asta este singura arma de lupta a alegatorului scarbit: votul.
    Mai bine votez cu Dan Diaconescu- macar asta nu a mai ros la ciolan.
    In rest toti sunt la fel: pt propriile buzunare ( si ale familiei numeroase- caracatita ).
    • +5 (5 voturi)    
      Daca (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:22)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui La placinte inainte!!

      tu chiar vrei sa votezi cu DDD nu fa greseala sa-ti bagi in grila de programe OTVul, pentru ca dupa maxim 10, hai 15 minute o sa te razgindesti. Garantat.
      • 0 (2 voturi)    
        Pt@Adrian (Marţi, 10 aprilie 2012, 19:00)

        Eu nu ma uit la OTV- ff rar [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        Da, am vazut cateva emisiuni. Penibile, ca si alte posturi de altfel.Antenele iti sparg timpanele de la tipat, Taraf TV- penibil la egalitate, etc.
        OTV mai are ceva emisiuni bunicele, despre sanatate. Codurateanu nu urla la invitati ( de ex la Prof Oproiu) si nu ii jigneste, ca antenele.
        Dar eu nu votez OTV-ul ca post.
        L-am vazut pe Elan Schwarzenberger ala de -a fost insurat cu Raduleasca, spunea cateva chestii interesante despre platforma si economie.
        Apoi, am mai vazut un dr din Germania- Pora daca nu ma insel.
        Spuneau chestii interesante. Am inteles ca-s consilierii lui DD. Nu mi s-au parut prosti.
        O sa ma mai gandesc cu cine votez.
        Dar traseismul asta politic, mai ales pe la tara, este groaznic.
        Pina la urma ce votezi? Oameni, nu?
        Nu iese el DD- clar. Dar macar ocupa si el un loc in parlament.
        Pt mine care am votat in 1990 cu Ratiu, USL-ul nu mi se pare optiune iar traseismul politic imi provoaca scarba.
        O sa ma gandesc.
    • +3 (3 voturi)    
      cu cine? (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:31)

      rmalu [utilizator] i-a raspuns lui La placinte inainte!!

      Sincer, te inteleg (si sunt de acord cu tine) ca esti dezamagit (ca sa nu zic mai rau) de clasa politica dar nici chiar asa.
      Eu, daca nu se schimba nimic ma duc la vot si-l invalidez. E, dupa parerea mea mult mai bine decat sa ajut la promovarea unuia ca DD.
      • 0 (2 voturi)    
        Ca roman (Marţi, 10 aprilie 2012, 19:05)

        Datoria de a vota [anonim] i-a raspuns lui rmalu

        Daca nu te duci la vot, UDMR-ul o sa ia din nou voturi bune si nu ai cu ce alte voturi sa-l contracarezi.Iar ajunge pe la guvernare in cine stie ce coalitii paguboase pt poporul roman.
        Asta este, ajungi ca roman sa votezi numai sa contracarezi UDMR-ul si din scarba de traseism si comunism.
        Este tragic ce loby au unii prin vest.
        Eu gandesc asa: DD-ul sa se alieze, sa-si ofere voturile la un partid de romani ( nu mai conteaza care pina la urma).
        Toata lumea trebuie sa iasa la vot, cu cat mai repede, cu atat mai bine.
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt de acord (Marţi, 10 aprilie 2012, 20:15)

          rmalu [utilizator] i-a raspuns lui Datoria de a vota

          ca fiecare trebuie sa se duca la vot dar nu sunt de acord cu a vota pe cineva gen DD doar pentru ca ceilalti nu merita. Ce-l face pe el "mai breaz" ca sa mertie?
          Asa cum spuneam, eu ma duc si votez. Daca am pe cine (putin probabil) pe acela. Daca nu, pe nimeni. Dar nu ma duc sa votez pe cineva gen DD doar ca "asta nu a mai ros la ciolan".
          Poate nu a mai ros la ciolanul politicii, dar oricum nu-l vad "curat".
          • 0 (0 voturi)    
            Din experienta (Miercuri, 11 aprilie 2012, 0:23)

            Pt@rmalu [anonim] i-a raspuns lui rmalu

            Mda. Interesant.
            Eu unde am votat pt presedinte, am avut surpriza neplacuta sa aud, ca sa nu se mai dea indicatii de a pune stampila in patrat, pt ca, poate sunt si unii care vor sa puna intentionat stampila linga. In semn de protest. Bateai atatia km ca sa dai cu stampila linga.Cam ilogic.
            Erau oameni simpli care intr-adevar cereau informatii.
            Dar "sfaturile" aparent binevoitoare si legale de a pune stampila linga, mi-au ridicat un mare semn de intrebare.Plus altele.
            Daca am spus cuiva aceste lucruri bizare ( intr-un context) pe nimeni nu a interesat.
            De dorit este sa se voteze masiv si cat mai repede.
            Iar lumea sa fie incurajata sa iasa la vot.
            • 0 (0 voturi)    
              asa si? (Miercuri, 11 aprilie 2012, 9:31)

              rmalu [utilizator] i-a raspuns lui Pt@rmalu

              Sunt intru totul de acord ca a invalida votul e o optiune tot la fel de valabila cu a vota pe cineva (oricine).
              Nu vad de ce un astfel de sfat este rau intentionat: tot ce face este a oferi o alta posibilitate.
              Noi am fost crescuti cu "trebuie sa", inclusiv "trebuie sa alegi". Nu, daca nu ai de unde alege, nu alegi dar dreptul de a alege ti-l exprimi.
              Cum ar fi (de ex) ca la urmatoarele alegeri sa fie 70% voturi invalidate si cine castiga sa castige cu max. 15% din voturile exprimate? Nu crezi ca politicienii (toti) ar fi "un pic stresati"?
              Un astfel de vot genereaza o presiune imensa pentru ca spune: suntem 70% dintre noi care suntem interesati de ce se intampla dar nu ne place cum o faceti. Daca cineva reuseste sa ne convinga ca o sa faca politica asa cum vrem noi, la urmatoarele alegeri o sa ia 70%.
              Daca, din contra, prezenta la vot e de 30%, atunci mesajul este: "noi, cei 70% nu suntem interesati de ce se intampla" si, in conditiile acestea, nici ei nu or sa fie interesati de noi.
  • 0 (0 voturi)    
    mda! (Miercuri, 11 aprilie 2012, 21:22)

    vio.w [anonim]

    Despre domnul Magureanu nu am ce spune, chiar daca a plecat, macar a ramas independent si nu s-a vandut pentru niste promisiuni, in schimb Secasan a facut o greseala mare pe care o va regreta sigur.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă