PSD, PNL si PC isi disputa candidaturile pentru Bucuresti. Vezi in text ce propuneri au PSD si PNL pentru primariile de sector

de L.P.     HotNews.ro
Marţi, 21 februarie 2012, 19:18 Actualitate | Politic


​Presedintele PNL Crin Antonescu a anuntat luni seara intr-o emisiune la Realitatea TV ca USL va stabili in maxim doua saptamani candidatii pentru primariile de sector. Potrivit surselor HotNews.ro, in interiorul USL nu s-au finalizat discutiile, insa exista propuneri pentru sectoarele 1, 3, 5 si 6. PSD si PNL isi disputa candidatii pentru sectorul 6 si isi paseaza responsabilitatile cand vine vorba de competitia pentru primariile de la sectoarele 2 si 4, unde Neculai Ontanu si Cristian Popescu Piedone sunt cotati cu sanse mari sa castige noi mandate. Sursele citate sustin ca liderii USL vor clarifica saptamana viitoare candidaturile pentru Capitala.

Potrivit surselor citate, candidaturile se vor imparti in mod egal: trei candidati pentru PSD si trei pentru PNL-PC. Potrivit calculelor din interiorul USL exista sanse mari pentru castigarea a trei sectoare 1, 5 si 6. La sectorul 1, USL va merge pe sustinerea liberalului si actualului primar Andrei Chiliman, iar la sectorul 5 Marian Vanghelie primeste sprijinul PSD pentru un nou mandat.
 
Totodata, liderii USL mizeaza pe castigarea sectorului 6, unde primarul PDL Cristian Poteras a scazut in sondaje. Atat social-democratii, cat si liberalii doresc sa-si nominalizeze candidat la primaria sectorului 6. PNL ar merge pe mana lui Rares Manescu si, potrivit surselor citate, acesta ar fi cotat cu cele mai mari sanse pentru castigarea primariei. PSD doreste sa o impuna drept candidat pe senatorul Ecaterina Andronescu.

De asemenea, pentru sectorul 3, drept contracandidat al lui Liviu Negoita, PSD ar vrea sa-l propuna pe deputatul Robert Negoita, cel care a si preluat sefia PSD sector 3 si este un apropiat al lui Victor Ponta.

La sectoarele 2 si 4 USL are cele mai mici sanse sa castige alegerile. Lupta se va da cu actualii primari Neculai Ontanu si Cristian Popescu Piedone, sustinuti de PDL si UNPR. Potrivit surselor citate, pentru sectorul 2 sunt vehiculate ca variante de candidaturi Cristian Popescu - din partea PNL si Bogdan Diaconu - din partea PSD.
 
Pentru candidatul la primaria sectorului 4, sursele citate sustin ca PSD incearca o negociere cu Cristian Popescu Piedone pentru a candida sub sigla USL. Aceleasi surse sustin ca social democratii mizeaza pe interesul lui Piedone de a obtine sustinerea consilierilor locali in gestionarea sectorului 4 insa, pana in prezent, negocierile nu au avut succes.

In interiorul USL, nici PNL, nici PSD nu au variante pentru candidatura la sectorul 4 si nici un membru al celor partide nu doreste sa intre in competitie cu Cristian Popescu Piedone. O alta varianta luata in calcul de catre social-democrati si liberali este ca PC sa-si nominalizeze candidat pentru primaria sectorului 4. Varianta insa nu este agreata de conservatori, care doresc sa-si maximizeze sansele sub sigla USL si sa castige una din primariile de sector, desi nu au facut inca o nominalizare in acest sens. 
 
Candidaturile urmeaza a fi transante in sedinta USL de saptamana viitoare si, potrivit surselor citate, se asteapta discutii aprinse intre PSD-PNL si PC.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4858 vizualizari

  • +2 (18 voturi)    
    cum (Marţi, 21 februarie 2012, 19:27)

    kin3zu78 [utilizator]

    doamne iarta-ma ontanu sa fie cotat cu sanse mari ? NUa facut nimic in acest sector si are o gramada de ani in spate ca primar. Vai si amar de sectorul 2
  • +2 (16 voturi)    
    Primar penal (Marţi, 21 februarie 2012, 19:37)

    paul155 [utilizator]

    Chiliman un golan de 2 lei.Schimbatil ca veti regreta,
    • 0 (14 voturi)    
      golan!? (Marţi, 21 februarie 2012, 20:36)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui paul155

      ce inseamna pentru tine "golan"? Semnifica cumva tipul de persoana care ridica adaposturi pentru caini, reabiliteaza blocuri, infiinteaza locuri de munca pentru persoanele cu dizabilitati si ofera scutiri de la impozit 7 ani pentru cei care isi reabiliteaza termic casa?
    • +3 (7 voturi)    
      saau (Marţi, 21 februarie 2012, 21:50)

      cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui paul155

      Se poate interpreta si "Schimbati-l si veti regreta!". Nu o fi Chiliman pe placul tau, dar este unul dintre cei mai buni primari de sector, care a investit bani in infrastructura chiar daca nu a primit sprijin de la doamna ministresa.
    • +3 (3 voturi)    
      Da , ai dreptate... (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:31)

      rds [anonim] i-a raspuns lui paul155

      E un "golan" ca face treaba in sector si ca ii pune intr-o postura proasta pe ceilalti primari de sector.
    • +2 (2 voturi)    
      paul penalu' (Miercuri, 22 februarie 2012, 13:43)

      Catalin-Andrei [utilizator] i-a raspuns lui paul155

      De ce prietene zici ca este un primar penal?!Ai un argument sa sustii asta?Sau plicul primit de mai sus nu continea si argumente?
  • +5 (13 voturi)    
    iiiieeeee.. dupa Oprescu, USL mai lipsea (Marţi, 21 februarie 2012, 19:38)

    mircea [anonim]

    Glumesc!

    Oare bucurestenii se vor trezi si vor vota un om capabil si care a dovedit ca iubeste Bucurestiul, cum e Nicusor Dan, Presedintele Asociatiei Salvati Bucurestiul datorita caruia mai avem acum multe parcuri si cladiri istorice pe care clica lui Oprescu le scosese-ra la mezat deja?
    Cine vrea sa-l cunoasca: http://www.nicusordan.ro
    • +1 (13 voturi)    
      de acord (Marţi, 21 februarie 2012, 20:23)

      toto [anonim] i-a raspuns lui mircea

      si eu as vota cu el, dar ii trebuie si o echipa de consilieri, o are? singur nu poate face mare lucru, ori va trebui sa faca compromisuri cu majoritatea din consiliu, ori va fi blocat.
      • +3 (3 voturi)    
        Ce sa faca ma Nicusor? (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:48)

        crs [anonim] i-a raspuns lui toto

        El nu are nicio treaba cu politica ! Ce , daca a facut un ONG cu Salvati Bucurestiul , gata , cunoaste toate problemele? Sa fie intrebat cati bani a luat de la Udrea cu bulevardul Uranus!
    • +1 (1 vot)    
      Imi pare rau pentru el (Miercuri, 22 februarie 2012, 13:48)

      me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Toata stima pentru Nicusor Dan si premiul luat lui la olimpiadele de la matematica. Nu il inteleg totusi cum a putut el sa renunte la un salariu de 2000 de dolari in strainatate pentru cei 60 de dolari in Romania. Un astfel de om nu prea este sanatos. Care mai este ratiunea?
      • 0 (0 voturi)    
        it's easy (Miercuri, 22 februarie 2012, 14:56)

        Mutu [anonim] i-a raspuns lui me_mihai

        Simplu. A lasat 2000 de dolari in strainatate, dar iti dai seama cat va castiga daca va ajunge primar?Face 2-3 scheme si ii ies zeci de mii.Cam asta e ratiunea. Gandeste in viitor, nu in prezent.
    • +2 (2 voturi)    
      Dar tu il cunosti?! (Miercuri, 22 februarie 2012, 13:48)

      Catalin-Andrei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Il sustii pe Nicusor Dan si spui ca salveaza Bucurestiul...Dar cat de biine il cunosti?Stiu ca este un foarte bun matematician dar nu este de ajuns pentru a conduce o capitala!Iar la partea cu "independent" mie mi se pare ca s-a cam dat pe langa Udrea in trecut...
    • +1 (1 vot)    
      pe bune? (Miercuri, 22 februarie 2012, 14:39)

      cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Daca trezirea inseamna Nicusor Dan primar, mai bine ar dormi in continuare.
  • +3 (7 voturi)    
    Foarte bine! (Marţi, 21 februarie 2012, 20:04)

    snickers [anonim]

    Adica sa sustina USL-ul primarii care chiar au facut ceva in sector , cum e Chiliman . A facut treaba si nu iese la TV sa se laude cu proiectele lui. Frumos , chiar imi place de el cum lucreaza!
    • -1 (9 voturi)    
      Ti-a dat Chiliman o bere? (Marţi, 21 februarie 2012, 21:47)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui snickers

      Nu prea vad ce a facut Chiliman pentru sector,inafara ca a adus la putere o mafie proprie.In rest sect.1 este un sector de elita al Bucurestilui,dar Chiliman il apropie de sect.5 a lui Vanghelie.Ma refer la curatenie,locuri de parcare.Si Chiliman nu a dat un raspuns multumitor in afacerea cu Ambasada Franceza.daca avea ceva cu francezii sa se fi dus in Franta sa faca kk in centrul Parisului,dar Ambasada din Romania ne poate ajuta si nu avem nici-un interes sa le facem sicane.Si Chiliman le-a facut destule si la timpul respectiv a raspuns cu multa nesimtire.
      • +3 (7 voturi)    
        Zici tu? (Marţi, 21 februarie 2012, 21:56)

        cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Stimabile, spre deosebire de alti primari Chiliman nu trebuie sa dea beri ca sa fie laudat si apreciat de cetateni. Cred ca reabilitarile, adaposturile pentru maidanezi si alte proiecte vorbesc de la sine. Mai mult comparatia cu sectorul 5 este de-a dreptul aberanta...
        • -1 (5 voturi)    
          hahah (Miercuri, 22 februarie 2012, 9:27)

          kin3zu78 [utilizator] i-a raspuns lui cetateanulsurmenat

          normal reabilitari facute moca pentru toti lenesii sectorului. De ce crezi ca s-au facut aceste reabilitari GRATIS ? Pentru capital politic, dar sau facut din banii tuturor celor din sectorul lui. Insa a facut doar la blocuri , la case nu a facut nu renta , 1-2 familii pe canf la bloc avea cel putin 100 de votanti. Mie scarba ca ati ajuns sa va vindeti viitorul pentru ceva pomeni. Unde sunt spatiile verzi in toto bucurestiul ? Unde este dezvoltarea transportului urban ? Unde este politia comunitara ? A da protejjeaza rromii in piete unde vand tigari si altele. Despre Ontanu am vb din cunostiinte de cauza mi-a fost vecin multi, multi ani pe calea mosilor, si inca nu am uitat cum veneau seara masini de la cristim sau forna s carau sus la bloc baxuri de apa , suc sau lazi de mezeluri , insa atunci era la inceput se dadea omul doar la astfel de produse, acum a prins de ceva vreme gustul banului, intrebati-l pe ontanu cum de mai mult de jumatate din socntractele de la sectorul 2 le castiga o firma de constructii al carui patron are cafenea langa primaria sector 2? Si e si fost vecin cu el ?
          • +3 (3 voturi)    
            Bugetul local este pentru cetateni (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:21)

            me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

            Uite ca alte primarii nu folosesc banii din bugetul local in interesul cetatenilor. Este normal ca bugetul sectorului 1 sa se foloseasca in favoarea locuitorilor acestuia si daca reabilitarea a platit-o primaria este un lucru bun. Bugetele altor localitati nu se mai intorc la contribuitori.
          • +1 (1 vot)    
            :) (Miercuri, 22 februarie 2012, 14:28)

            cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

            Ai dreptate, s-au facut din banii tuturor, pentru ca de-asta esti contribuabil: platesti taxe si te astepti sa primesti ceva inapoi. Faptul ca nu s-a facut la case nu arata ca s-au facut pentru capital politic...arata faptul ca s-a dorit ca aceasta masura sa fie in avantajul unui numar cat mai mare de oameni intr-o perioada cat mai scurta de timp. Cel putin, eu asa ma gandesc.
        • 0 (0 voturi)    
          Ce realizari? (Joi, 23 februarie 2012, 9:14)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui cetateanulsurmenat

          Unde ati vazut dvs. adaposturi pt maidanezi in sectorul 1? Eu unul am vazut maidanezii pe strada si mai ales in parcuri. Iar reabilitari nu sunt foarte multe. In sectorul 2 s-au facut mai multe desi sectorul 1 are venituri mai mari. Cred ca in sectorul 1 mai misca ceva dar eficienta cheltuirii banului este un dezastru. Daca veniturile sectorului ar fi mai mici sa vedeti atunci lipsuri.
    • 0 (0 voturi)    
      Ce a facut Chiliman (Joi, 23 februarie 2012, 9:10)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui snickers

      Pe bd. Ion Mihalache (1 Mai pt cunoscatori) a suprainaltat parcelele cu flori cu inca un rand de borduri in loc sa faca parcari si o sa vezi noaptea masini parcate si pe doua randuri. Deszapezirea s-a facut selectiv pe strazile secundare: in zona unde locuieste dansul (Bucurestii Noi) s-a facut imediat, iar in zona statiilor de metrou de abia dupa 2 saptamani. Mergeti la ADP pt plata locurilor de parcare: la un birou iti faci contract, la alt birou platesti si in fine autorizatia ti-o iei de la cu totul alt birou. Fiecare birou cu 2-3 functionari. Si plata se face numai la sediul lor. Toate astea pe banii nostri. Tot in sectorul 1 acum vreo 2 ani cei de la ADP udau florile in decembrie la -3 grade.
      Despre ce vorbim in privinta lui Chiliman?
  • +1 (9 voturi)    
    Cred ca si Chiliman are mari sanse!!! (Marţi, 21 februarie 2012, 21:31)

    Geo Ghiulea [anonim]

    Cred ca si Chiliman are mari sanse la sectorul 1 , dar cel mai amuzant lucru este ca "amanta " la cotroceni vrea sa conduca capitala!!!Sincer nu i-as da sa conduca nici un carucior de butelii!!
    • 0 (0 voturi)    
      HAhahahahahaaaaaaa (Miercuri, 22 februarie 2012, 17:07)

      Anonimu' [anonim] i-a raspuns lui Geo Ghiulea

      Hai sa nu fim totusi ataaaaat de rai cu Udrea!Sa ii dam macar o roata de la caruciorul de butelii pe care sa o conduca printr-o celula!Ar fi cel mai potrivit lucru pentru o asa "personalitate"!
  • +3 (5 voturi)    
    Sectorul 6 (Marţi, 21 februarie 2012, 21:52)

    dorin [anonim]

    Ecaterina Andronescu are din start -2000 de voturi in sectorul 6. Cel putin la mine in cartier e cea mai urata persoana dupa ce a ingradit parcul Politehnicii cu ziduri de ghetou pentru a-i impiedica pe studentii de la Spiru Haret sa mai foloseasca intrare dinspre Iuliu Maniu
  • +3 (3 voturi)    
    Canibali (Miercuri, 22 februarie 2012, 0:48)

    Vizitiul [utilizator]

    O sa anunte candidatii, daca mai ramane careva dupa macel :)
  • +2 (4 voturi)    
    Rares Manescu (Miercuri, 22 februarie 2012, 9:25)

    zoe petre [anonim]

    cred ca pentru sectorul 6 cea mai buna varianta ar fi Rares Manescu. Nu este o figura patata, nici prea mult umblata pe la TV si radio. De asemenea, nu cred ca ar avea contracanditati, avand in vedere celelalte figuri palide ce intentioneaza sa candideze.
    • +2 (2 voturi)    
      oare?? (Miercuri, 22 februarie 2012, 10:34)

      xox [anonim] i-a raspuns lui zoe petre

      omul nu este chiar atat de nepatat precum il credeti si probabil s-a evidentiat pentru ca a fost prezent la manifestatiile usl din ultima vreme in calitate de observator de la ,,centru''. Nu serios, chiar credeti in onestitatea celor care vor functii publice si sunt angajati politic? Afaceri cu statul/de partid/ sa fie....restul nu conteaza
      • +2 (2 voturi)    
        cine a spus ca este onest? (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:44)

        me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui xox

        Un primar nu trebuie sa fie cel mai brav si cel mai onest dintre toti, este de ajuns sa ajute cetatenii. Pe mine nu ma intereseaza ce interese are un anumit primar, atata timp cat face si pentru mine ceva. Sunteti absurzi cand vorbiti despre primari ca si cand ar trebui sa fie niste persoane nobile.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:43)

    angi [anonim]

    sa discute ca si asa nu au oameni capabili sa faca ceva..asa ca lasati-o mai moale.
    • +1 (1 vot)    
      Zau?! (Miercuri, 22 februarie 2012, 15:08)

      Catalin-Andrei [utilizator] i-a raspuns lui angi

      Asta nici tu si nimeni nu o crede...Au oameni foarte capabili, oameni care au si dovedit asta!Si tocmai asta ii doare cel mai tare!
  • 0 (0 voturi)    
    Serios? (Miercuri, 22 februarie 2012, 14:50)

    Pilif [anonim]

    Teoria conspiratiei e in floare. Ca nu stiu ce mafie favorizeaza Chiliman, ca nu mai stiu cat fura. Plimbati-va prin sectorul 1 si mai vorbim dupa.
    • +1 (1 vot)    
      Ar fi ceva! (Miercuri, 22 februarie 2012, 15:22)

      Catalin-Andrei [utilizator] i-a raspuns lui Pilif

      Ar fi ceva sa faca asta!Insa nu or sa o faca pentru ca nu vor sa isi dea seama cat de mult pot minti...primesc niste indicatii intr-un plic si altceva nu ii mai intereseaza!
  • 0 (0 voturi)    
    visele celor din USL (Miercuri, 22 februarie 2012, 15:07)

    deutzaaa [anonim]

    deja domni din USL se vad primari nici nu mai au nevoie de alegeri peste o spatmana o sa auzim ca devin si presedinti fara alegeri.
    • 0 (0 voturi)    
      E chiar ironic (Miercuri, 22 februarie 2012, 15:21)

      Hassan [anonim] i-a raspuns lui deutzaaa

      Ironia face ca cei care sa vad primari sa fie primarii in functie...si sa aiba un procent foarte bun in sondaje. Deci se vad primari pe baza unor dovezi, nu sunt visatori ca Iona.
  • -1 (1 vot)    
    .. (Miercuri, 22 februarie 2012, 18:43)

    ana [anonim]

    cautati degeaba ca si asa nu aveti oameni apti sa faca ceva pentru popor, va agitati degeaba.
    • +1 (1 vot)    
      Nu e adevarat! (Miercuri, 22 februarie 2012, 19:09)

      RusoiuCatalin1317296936476 [anonim] i-a raspuns lui ana

      Sunt oameni foarte apti, dovada fiind primarul sectorul 1!Nimeni nu se agita degeaba, si daca vrem sa ne fie mai bine este si normal sa ne agitam!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 23 februarie 2012, 13:55)

    mitica [anonim]

    Elena Udrea, a punctat foarte bine, atunci cand a spus depre Antonescu si Ponta. Ei fac ceea ce stiu mai bine, greva parlamentara, chiul si incasarea indemnizatiilor. In loc sa faca ceva pentru tara asta, ei se tin de prostii. Nu s-au saturat de atata teatru jucat, de manipularea oamenilor si de injuriile si criticile aduse fostului guvern. Oricum v-ati lins, pentru ca nu o sa va mai voteze nimeni.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by