Mai are cum să fie USR partidul hipsterilor din România?

de Gabriel Bejan     HotNews.ro
Joi, 17 octombrie 2019, 15:21 Actualitate | Opinii


Dan Barna
Foto: USR, Facebook
​Chiar dacă unii votanți ai USR au tricouri cu Che Guevara, asta nu înseamnă că le place gherila dimineață, la prânz și seara. Mai au și alte treburi. Cât mai poate lupta de pe margine partidul lui Barna cu „sistemul” până să riște să devină ridicol?

Apărut în vremurile în care sloganul „Toate partidele, aceeași mizerie” și varianta mai explicită „PSD-PNL, aceeași mizerie” făceau carieră pe străzile din România, USR a ajuns la primul său test politic serios. Ce ar trebui să facă „partidul anti-sistem”, acum, când jumătate din „sistem” îl cheamă la guvernare, iar cealaltă jumătate e pe picior de plecare?

Răspunsul nu e ușor, poziția USR deloc confortabilă. Participă la moțiunea de cenzură împotriva PSD, dar refuză să intre la guvernare pentru că asta ar înseamna să se alieze cu una dintre cele două jumătăți din sloganul „PSD-PNL, aceeași mizerie”, strigat de hipsterii din Piața Victoriei. Ar fi o trădare a propriului electorat? Unii ar zice că da.

USR a fost mai întâi USB, Uniunea Salvați Bucureștiul, adică proiectul unor oameni din afara politicii, grupați în jurul candidatului la Primăria Capitalei, Nicușor Dan. Deci, oameni din afara politicii care au zis „gata, nu se mai poate cu Lumea Veche care ne-a dus la dezastru și trebuie să construim o Lume Nouă, curată și bazată pe competență”.

În 2016, Nicușor Dan nu a câștigat primăria, dar a primit atât de multe voturi încât și-a transformat proiectul politic într-unul național. Pe principiul sănătos că dacă sunt atât de mulți oameni în București care s-au săturat de Lumea Veche, atunci sigur există mai mulți în toată țara care suferă de aceeași problemă: vor să aibă un cuvânt de spus, dar simt că nu-i reprezintă nimeni.

Și proiectul a mers mai departe și fără Nicușor Dan. Și a funcționat cu Dan Barna din ce în ce mai bine, atâta vreme cât strada i-a ținut spatele. Acum datele problemei s-au schimbat.

Dacă nu era clar de ce refuză USR intrarea la guvernare, a spus-o chiar Dan Barna, președintele partidului, în înregistrarea publicată miercuri seară de RISE Project:

„Dacă intrăm acum la guvernare pur și simplu ne asociem și validăm PNL. De asta nu trebuie să cerem, nu știu, un minister, două-trei PNL-ului, pentru că ne vor da orice. Dacă intrăm cu ei la guvernare și-i validăm, înseamnă pentru ei raiul pe pământ. Marea lor chinuială era cum să atragem USR-ul (...)Prefer să rămână Guvernul Dăncilă încă trei luni decât să se întoarcă din nou PSD cu Ponta și Tăriceanu vioara întâi”.

Pe de o parte, argumentele lui Dan Barna sunt legitime. Partidul anti-sistem vrea să continue lupta, căderea PSD nu e decât o victorie de etapă. Există însă un amănunt important. Acum nu mai e nimeni care să dea ordonanțe de grațiere și amnistie, să modifice codurile penale. Dragnea cel ticălos este la pușcărie, iar Viorica Dăncilă, premierul de care râdea tot internetul, se pregătește să se întoarcă la Videle.

Cine mai ține ridicată tensiunea în societate?

Parțial de asta se ocupă Andrei Caramitru. În ciuda disconfortului evident pe care-l încearcă unii membri USR și PLUS, Andrei Caramitru rămâne cea mai vizibilă voce a alianței „anti-sistem”. Rolul lui este să-și țină votanții în stare de alertă. Să nu-i lase să uite că USR-PLUS se află într-un război permanent cu vechea clasă politică. E o luptă „care pe care, ori ei, ori noi”.

Strategia e clară, nu știm dacă e și eficientă. Nu poți să nu te întrebi până unde poți să întinzi lupta de gherilă fără riscul de a deveni ridicol.

Ce-i drept, PNL nu e partidul-lumină al politicii românești. Nici Iohannis vreun președinte genial. România are enorm de multe probleme, baronii locali sunt la locul lor, incompetența statului și sărăcia tot acolo. Dar cu astfel de probleme se luptă de obicei din interior, nu de pe margine.

Unii dintre liderii cei mai vizibili ai USR-PLUS, Cioloș, Ghinea, Clotilde Armand și alții, s-au dovedit pragmatici și s-au dus la Bruxelles, la Parlamentul European. Alții vor să fie pragmatici aici și au cerut intrarea la guvernare. Majoritatea nu a fost însă de acord cu ei și a mers pe mâna lui Dan Barna- Andrei Caramitru: totul sau nimic.

Ca o paranteză, având în vedere investigația RISE Project în legătură cu afacerile lui Dan Barna, foarte proastă s-a dovedit strategia de apărare aleasă. Eu dacă aș fi Dan Barna, supărat fiind că RISE a selectat numai proiectele eșuate, aș face un bine electoratului meu și aș publica lista proiectelor de succes din banii europeni, unde firma mea a făcut consultanță. Sau măcar câteva exemple. Adică m-aș apăra cu date concrete, nu cu vorbe goale.

Așa aș arăta că eu, Dan Barna, sunt altfel decât oamenii „sistemului” cu care nu vreau deloc să am de-a face.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13007 vizualizari

  • +26 (36 voturi)    
    ca sa ”lupti din interior” trebuie sa ... (Joi, 17 octombrie 2019, 15:32)

    Antenistontel [utilizator]

    castigi alegerile!
    • +1 (37 voturi)    
      usr nu va castiga niciodata alegerile (Joi, 17 octombrie 2019, 17:04)

      Gheorghe_Dan [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      pot sa faca 100 de anticipate, tot vor trebui sa faca alianta, inclusiv acele "compromisuri" pe care se dau de ceasul mortii ca nu le pot face acum si de aia nu intra la guvernare. Tot ce vrea USR e sa-si securizeze un procent mai mare prin noi alegeri, atata tot.
      • 0 (20 voturi)    
        si pretul il platesc tot romanii (Joi, 17 octombrie 2019, 19:08)

        RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

        Daca nu scapam de Dancila si de PSD mai repede astia ne ingroapa in datorii. Romania a ajuns sa se imprumute mai rau ca in timp de criza, vreo 9 miliarde de euro doar anul asta. Investitii in schimb 0, asa ca banii astia se duc furati in conturile cui trebuie.
        • +5 (21 voturi)    
          E ordin pe unitate: Barna nu in turul 2! (Joi, 17 octombrie 2019, 20:34)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

          Departamentul pentru Anti-Frauda al Guvernului, aflat in coordonarea Vioricai Dancila verifica proiectele finantate din bani europeni la care care a luat parte si firma lui Dan Barna.
          Coroborat cu faptul ca autoarea articolului din Rise Project, Romana Puiulet, a fost reporter al emisiunii "De vorba cu Carmen Avram" de la Antena 3, avem motivatia atacurilor furibunde la adresa liderului USR.

          Reactia USR si a lui Dan Barna au fost pe masura:
          ”USR a luat notă de încă o verificare a contractelor pe care firma în care a fost partener președintele Dan Barna le-a derulat cu fonduri europene. Acestea au mai fost verificate de organismele intermediare și de autoritățile de management care nu au găsit niciun fel de nereguli financiare sau de oricare altă natură. Contractele au fost în regulă, așa cum a demonstrat rambursarea integrală a fondurilor, fără corecții financiare.

          “Orice verificare și reverificare a activității mele este binevenită. Am fost și rămân deschis și transparent, ca întotdeauna”, a declarat Dan Barna, candidatul USR PLUS la Președinția României.

          USR apreciază răspunsul rapid al DLAF – o instituție din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în coordonarea Primului-Ministru Viorica Dăncilă – în aceeași zi cu solicitarea de informații a Rise Project.
      • +6 (6 voturi)    
        Niciun partid nu poate castiga alegerile (Vineri, 18 octombrie 2019, 9:49)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

        A castiga alegerile inseamna a avea 50% din voturi+1 vot. Doar FSN (alias PSDR si PSD) a avut asftel de performante, in anii 1990.
        Acum, niciun partid, oricat de votat ar fi el, nu poate mai mult de 40% din voturi, nici macar atat...deci se vor face aliante cu minoritatle, ungurii si alte partide, posibil USR.
      • +1 (3 voturi)    
        rock (Vineri, 18 octombrie 2019, 12:58)

        cel mai ulise [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

        arata-mi partidul care participa la alegeri cu sperantza ca va lua procente mai mici !!!!!
    • -3 (45 voturi)    
      usr, atat de hipsteri incat li se vad shalvarii (Joi, 17 octombrie 2019, 17:26)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      si mentalitatea orientala. Aceeasi metalitate mistico-mesianiuca, in care partidul si conducatorul minune, intransigent si pur, va aduce raiul pe Pamant.
      • +5 (29 voturi)    
        ai descris excellent psd (Joi, 17 octombrie 2019, 19:12)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        cu toti Tatucii vostri, in shalvari!!!
    • +1 (11 voturi)    
      USR versus Altii (Vineri, 18 octombrie 2019, 9:13)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      Acum 1 an PSD viola Justitia, UE ne ameninta ca ne scoate din Uniunea Europeana, infractorii Udrea, Ghita, Popoviciu au scapat si au ramas cu banii furati, dar Hotnews se intreaba daca Hipsterii vor mai vota cu USR dupa dezvaluirile fâsâite ale Rise Project.

      Exact acelasi lucru s-a intamplat in 2016, propaganda declara ca nu s-a schimbat nimic dupa Colectiv si ca toate partidele sunt la fel, rezultatul ? 46% pentru PSD, 3 guverne schimbate, euro ajunsese la 4.8, Robor la cele mai inalte valori, hoti si violatori eliberati de catre rectorul Tudorel Toader.
  • +20 (52 voturi)    
    USR = Hipsteri? Ce nu inteleg multi (Joi, 17 octombrie 2019, 15:33)

    IosifV [utilizator]

    Daca PNL sau oricare alt partid, printr-o minune, ar face astfel incat Romania sa nu mai ultima in toate sondajele (infrastructura, etc), n-ar fi nici o problema pentru USR.

    Atat Barna dar si multi alti lider din USR s-ar intoarce la afacerile lor din privat. Nu s-ar supara, ba dimpotriva.

    E greu de inteles pentru multi de ce USR nu vrea la ciolan instant, sau de ce USR nu vrea aliante, cum s-a tot obisnuit in Romania in politica.

    Romanii sunt liberi sa aleaga pe cine vor muschiu lor. Daca inca vor PSD/ALDE/PD(L)/PNL, foarte bine.

    Eu sper ca traiesc intr-o tara care oamenii nu mai pot fi manipulati cu zahar, ulei ca'n 90 dar nici cu pensii si salarii marite artificial cu cateva sute de RON dar pe spinarea tot a romanilor.

    Se poate si mai bine. Se poate sa fim si noi ca spaniolii sau portughezii, daca ca nordicii e foarte greu...
    • 0 (22 voturi)    
      Barna are afeceri cu statul, nu la privat (Joi, 17 octombrie 2019, 19:14)

      RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

      Daca ai incercat vreodata sa faci afaceri cu statul, atunci stii ca e imposibil fara sa dai o atentie cui trebuie.

      Ideea e sa nu mai fie PSD la ciolan, nu ca vrea unul sau altul la ciolan. E clar ca cine vine acum la putere trebuie sa faca un pic de ordine si asta o sa coste electoral. Clar PSD dispare la urmatoarele alegeri, ideea e sa nu dispara si tara odata cu ei. Ne imprumutam mai rau ca in criza desi nu e nici o criza mondiala. Imagineaza-ti cum o sa fie cand vine o recesiune.
      • +3 (15 voturi)    
        Pi rand... (Vineri, 18 octombrie 2019, 1:28)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

        1. Ce afaceri cu statul (roman) are Barna?
        2. Ce afaceri cu statul (roman) a avut Barna?
        3. E usor contraintuitiv cum chipurile vor USR/Barna la ciolan, cand de fapt par sa fuga cat pot de guvernare.
        4. Daca viitorul Romanichii (inclusiv prin neimprumutare in disperare) depinde de venirea la guvernare a USR, apoi asta mie mi se pare ca-i da dreptate lui Barna - daca ne vreti, atunci anticipate imediat, >50% pentru USR-Plus, fo 30-35% pentru PNL, patru ani de stabilitate maxima si la treaba, baieti.
        Impresia mea e ca USR/Plus nu zic nu guvernarii, ci ca nu vor sa se bage dintr-o pozitie vulnerabila, in care au toate sansele sa traga ponoasele, sa fie un fel de acar Paun si sa se discrediteze iremediabil acum, cand sunt inca la inceput, saraci in structuri teritoriale si fragili. Pot fi acuzati de ceva cinism si real-politik, dar nu de prostie.
        • -1 (5 voturi)    
          Informeaza-te și vorbește frumos (Vineri, 18 octombrie 2019, 12:04)

          RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          Contractele cu statul le recunoaște și Barna și le explica în felul lui. Te poți informa și singur dacă deschizi un pic ochii:

          "​Firma în care era implicat Dan Barna până ce a intrat în politică a beneficiat în mai multe rânduri de contracte cu primării și consilii județene din țară pentru consultanță pe proiecte europene, însă toate acele contracte au fost pe fonduri europene, au fost obținute transparent prin licitații și controlate atent de autorități și de către Comisia Europeană, "

          http://mobile.hotnews.ro/stire/23359366

          Asta e versiunea subiectivă a lui Barna și dacă citești în articol o sa vezi și ca unele contracte au fost în județe controlate de PSD. Versiunea reală, e ca mai ales în astfel de județe controlate de PSD dar și cu alte autorități locale ajungi foarte greu sa lucrezi dacă nu ai relații sau nu ungi sistemul. Ce mai e real e ca majoritatea proiectelor cu fonduri europene destinate sa ajute categorii sociale sunt făcute prost, ca sa fie, sau pur și simplu ca sa sifoneze banii europeni...asta din ce știu de la oameni care chiar lucrează în domeniu.

          Cred ca USR are oameni mai buni pe care ar trebui sa ii promoveze dacă nu, societatea românească sigur are. Ce zici tu de 50% nu o sa se întâmple niciodată cat timp USR e condus de un om ca Barna.

          Apropo, faptul ca vorbești cu termeni peiorativi despre România...zice multe despre tine. Succes!
    • +4 (4 voturi)    
      Nu mai pot fi manipulati cu zahar si ulei (Vineri, 18 octombrie 2019, 9:51)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

      Legea interzice pomenile electorale.
  • -3 (35 voturi)    
    Are balta peste (Joi, 17 octombrie 2019, 15:40)

    cenzuratul [utilizator]

    Cand in lume e un trend multi-decada de scadere a nivelului de testosteron la barbati, va fi o apetenta crescuta pt partide de snowflakes.
  • +5 (29 voturi)    
    Raspunsul a fost dat deja (Joi, 17 octombrie 2019, 15:40)

    IosifV [utilizator]

    "aș face un bine electoratului meu și aș publica lista proiectelor de succes din banii europeni, unde firma mea a făcut consultanță. Sau măcar câteva exemple. Adică m-aș apăra cu date concrete, nu cu vorbe goale"

    Chiar la finalul inregistrarii parca, Dan Barna a spus de ce a decis sa nu faca publice contractele

    Sunt de acord ca Dan Barna ar trebui sa se gandeasca sa aiba un raspuns mai concret.

    Eu tot ce sper e sa nu pice in ideea puerila ca romanii au inteles ce li se intampla si ca vor vota in majoritate cu USR, caci oricat as vrea si eu, nu cred ca se va intampla asta.

    Multora din oameni pana nu li se intampla lor ceva rau, nu cred sau nu le pasa.
    Uneori ma gandesc ca ar fi bine parca ca PSD sa ramana la guvernare, sa se ajunga sa nu fie pensii si salarii, si poate doar atunci, oamenii ar intelege ce li se intampla.
    • +10 (22 voturi)    
      Barna a explicat ceva (Joi, 17 octombrie 2019, 18:01)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

      Barna spune ca el s-a retras cu adevarat din acea firma din 2016. A discutat cu fostul lui partener, actual actionar majoritar, care i-a spus ca nu e deoc ok din punct de vedere comercial sa faca publica lista cu toti partenerii lor si proiectele derulate, chiar daca de succes.

      De ce? In momentul asta se arunca cu r..t prin asociere. Ai fost consultant pentru firma X, care a facut si a dres prostii? Si tu esti de vina, si tu ai facut ceva nasol.

      Probabil companiile partenere cu fosta compania a lui Barna chiar nu au nici cel mai mic chef sa apara pe "lista lui Barna", chiar daca e "lista de succese a lui Barna".

      Acum de fapt e un test si nu e doar pentru Barna. Acum trebuie sa inteleaga orice om care se baga in politica cam ce il astepata. Clasa politica veche reactioneaza, nu suporta concurenta unor lupi tineri, care, culmea, au reusit sa faca bani in AFARA circuitului de bani rulati prin retelele de partid, deci au mult mai multa libertate de miscare

      Trebuie bagata groaza in cei care vor musai sa intre in politica la 35-40 de ani, sa nu se bage, sa ii lase tot pe aia batrani, ca stiu ei mai bine.
  • +4 (34 voturi)    
    nu fii ridicol (Joi, 17 octombrie 2019, 15:43)

    Mos Andrei [utilizator]

    Pai acum USR de fapt este cel mai important. Pentru ca e un moment politic. Lumea nu prea are pentru ce sa iasa in strada, ca nu e clar cine guverneaza tara. USR trebuie sa nu se lase si sa tina sus interesul cetatenilor. Ca altfel alunecam in aceeasi mocirla USL-ista.

    USR e baza pentru noi in urmatorul an, pana dupa alegerile Parlamentare. Fara ei am fi in 2004 cu Iohannis pe post de Basescu.
  • -5 (37 voturi)    
    de ce cred io ca acest articol este USR- comanda (Joi, 17 octombrie 2019, 15:43)

    ..13 [utilizator]

    Pentru ca daca Dan Barna ar vrea sa iasa cu fata curata nu are cum. Toate, dar toate proiectele pe care le-a derulat sunt de factura celor prezentate de Rise Project si atunci cum sa prezinti alte proiecte cand acusi o sa vina LCK cu alte intrebari despre finantarile pe proiectele europene si intra si mai tare in baza???

    Chestia cu Andrei Carmitru este hilara - de departe omul acela face atat de mult scandal, vrea atat de mult sa atraga atentia asupra lui in detrimentul unor voci mai profesionale cum ar fi de exemplu Claudiu Nasui, Clotilde Armand inclusiv Nicusor Dan.

    Deci articol comandat - nu ma deranjeaza, dar mi se pare ca incearca sa apere spuza decedatului politic Barna si nu face decat sa scada si mai tare scorul USR-ului.

    De ce oare nimeni din USR NU IA TAURUL DE COARNE???

    Retragerea candidatului Barna este cea mai buna varianta daca esti atat de anti-sistem.

    Daca esti anti-sistem nu trebe sa ai si solutia pentru un sistem si aici USR-ul isi trage singur un glont in picior desi sunt multi oameni politici valorosi inclusiv profesional.

    Deci - alta miscare USR va rog!
    Multumesc.
    • +2 (12 voturi)    
      Ai citit articolul Rise Project ? (Joi, 17 octombrie 2019, 23:57)

      Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Daca da inseamna ca nu ai inteles nimic !
    • -1 (7 voturi)    
      Zic sa incepeti prin a prezenta... (Vineri, 18 octombrie 2019, 1:45)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ... "toate, dar toate proiectele lui Dan Barna".
      De vreme ce stiti ca toate au esuat, pare evident ca stiti si care sunt, pur si simplu, nu-i asa?!?
      Prezentati lista aici si pe urma mai vorbim.

      Nashpa, ce sa vezi, de fapt habar n-aveti nici macar cate sunt, daramite care sunt, nu? Dar stiti aprioric, via Rise (care imho a facut o mare greseala pentru reputatia lor daca nu-s in stare sa duca acest atac pana la capat) si slugile voiculesciene, ca toate proiectele in care Barna a fost implicat au esuat. Tare, ce sa zic...

      Altfel, cum mai vorbeam ieri cu un apropiat - mie Barna nu-mi place, ca politician, cred ca se agata de pozitia lui in USR si-n felul asta reduce potentialul partidului. Nu mi se pare un lider cu anvergura, n-are stofa de mare politician, de nivelul lui Iliescu sau Basescu - imho singurii mari lideri post-decembristi. Dar asta nu-l transforma automat intr-un ticalos/infractor/etc. Mi se pare un om animat de bune intentii, capabil, dar cu ambitia de a juca un rol care nu i se potriveste. Speranta mea e ca va avea intelepciunea sa priceapa si accepte chestia asta si sa-si gaseasca un rol mai potrivit personalitatii lui - asa cum, de altfel, in mod foarte laudabil a facut Nicusor Dan.
      Nu s-a subliniat destul, din pacate, modul elegant si civilizat in care a avut loc transferul de putere in USR cu doi-trei ani in urma - fara scandal, fara balacareli, fara poale-n cap etc. Sper ca si Barna se va comporta la fel cand si daca va fi cazul.
    • -1 (5 voturi)    
      esti penibil... (Vineri, 18 octombrie 2019, 11:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ai citit "denuntul"?
      probabil ca nu, sau nu ai inteles ce ai citit...

      denuntul ala e o gluma proasta, la fel si postul tau!
    • 0 (0 voturi)    
      eroare (Sâmbătă, 19 octombrie 2019, 0:47)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      EPPO nu va avea voie sa aplice metodele DNA, adica dezgroparea vechilor afaceri; totul va fi luat de la monentul 2020 incolo, deci ce-a fost pana acum ramane cum este
  • +13 (27 voturi)    
    Decat la mana lui Ponta Viorica si Tariceanu (Joi, 17 octombrie 2019, 15:45)

    polca [utilizator]

    Mai bine anticipate si guvernare cu un parlament sigur in spate.
  • +12 (24 voturi)    
    ""refuză să intre la guvernare..." (Joi, 17 octombrie 2019, 15:55)

    ionpopescul [utilizator]

    "refuză să intre la guvernare pentru că asta ar înseamna să se alieze cu una dintre cele două jumătăți din sloganul „ PSD-PNL, aceeași mizerie”

    Nu asta e motivul pentru care refuza. Refuza pentru ca majoritatea curenta PSD-ALDE-ProRomania-UDMR din Parlament ar bloca orice initiativa a unui guvern PNL-USR.
    • -7 (15 voturi)    
      asa ca sa ramana Dancila sa fure (Joi, 17 octombrie 2019, 19:00)

      RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui ionpopescul

      Clar ca o sa fie blocata orice initiativa in Parlament, asta se intampla si acum, dar macar poti sa:
      - epurezi sistemul de PCR (pile, cunostinte si relatii)
      - poti sa fii sigur ca nu se mai dau ordonante cu dedicatie
      - poti sa fii sigur ca nu da Romania faliment, ne-am imprumutat vreo 9 miliarde EURO doar anul asta, mai ceva ca in an de criza ca sa aibe hotii astia ce fura
      - poti sa blochezi orice initiativa care ar bloca justitia, ai mai multe parghii daca controlezi puterea executiva (guvernul)
      - poti sa deblochezi investitiile sa avem o economie reala
      - poti sa blochezi PNDL, adica furt cu dedicatie PSDista
      - poti sa lupti impotriva coruptiei ca de asta am iesit in strada, la naiba!

      Dar deh, pentru USR/PLUS e mai bine sa fie Dancila interimar...

      A si apropo...nu cumva daca PSD detine ministerul de interne + minister de externe, cand se organizeaza viitoarele alegeri parlamentare ori sa fure pe rupte de voteaza iar si mortii? Eventual o sa voteze si multiplu prin metoda autocarul. Ne plangem ca ne fura la vot dar stam pe loc caldut in loc sa punem osul la treaba sa nu ne mai fure. Las sa stea prostii la coada in diaspora ca noi ne batem dupa cu pumnul in piept ca luptam pentru ei.


      Un fost votant USR.
  • -11 (31 voturi)    
    USR (Joi, 17 octombrie 2019, 16:00)

    RazC82 [utilizator]

    Am tot votat USR până acum pentru ca avea imaginea unui partid decent, cu oameni care vor sa se implice în politică și sa schimbe modul în care se face politică. Asta însemna fără calcule politice meschine, fără să urmărim poziții și putere și sa promovăm oameni competenți.

    Când de 3 ani ieși în stradă ca sa plece PSD de la putere și apoi când în sfârșit ii faci sa plece ajungi din nou la calcule politice meschine și riști sa rămână Dancila și gașca de hoți la putere...ce mai e de zis? Am iesit degeaba în stradă. Ăștia de la USR tot politicieni meschini sunt, doar ca poate se ascund mai bine. Îmi vine sa vomit când ma gândesc cum ieșeau ei cu lanternele sus, la parlament și acum se dau la fund.

    Nu mai zic ca ăștia de la USR ne iau drept prosti. Barna e înregistrat ca zice de PNL ca le oferă orice, Cioloș, Nasui și altii ies și zic ca nu i-a invitat nimeni. No, pe bune, ne credeți proști?! Nu suntem...vedem ca va gândiți la putere și vi se unduie coloana vertebrala ca o trestie.

    Nu-mi place Orban și nici nu îmi plac multi din PNL dar măcar ăia au un pic de curaj sa facă ce promit, chit că or sa piardă iar niște procente. Măcar ăștia nu au în partid un Andrei Caramitru care ataca presa și înjură mai rău ca deputatul Mitraliera. Asta ce naiba mai cauta în USR? Se duce decenta și bunul simt pe care am votat-o pe apa sâmbetei.

    Și nu, PSD e distrus, nu mai vine la putere. Următoarele alegeri le câștigați clar și voi și PNL. Ma faceți sa îmi para bine ca am emigrat. Țară asta nu mai are nici o speranța cu oameni fără coloana care se gândesc doar la cât mai multe funcții și la interesul propriu.
    • +6 (28 voturi)    
      :)) (Joi, 17 octombrie 2019, 16:52)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      Astia va platesc la numarul de cuvinte?
      • -1 (21 voturi)    
        nu, sunt platit la ora... (Joi, 17 octombrie 2019, 18:48)

        RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

        si lucrez intr-o corporatie mare in Vest in IT.

        FYI, nu doar am votat USR, am facut si voluntariat pentru ei si am fost observator la alegeri tot pentru ei...adica stat pana la 2 noaptea in sectie la numarat voturi.

        Daca tu te identifici cu un om ca Andrei Caramitru care are gura mai spurcata decat orice PSDist...e alegerea ta. Eu tocmai de oameni ca astia fugeam cand am ajutat USR.

        La fel, eu unul am iesit in strada si am stat nopti in sir ca sa iasa PSD de la guvernare si acum cand exista o sansa sa scapam de Dancila si de PSD, sa nu mai fure luni bune...singurii care vad ca se baga sunt cei de la PNL. Din nou, PNL mi se pare un partid cu destui oameni dubiosi inca ramasi in el, dar scopul e simplu, PSD nu mai trebuie sa fure nici macar o zi.

        Daca pentru tine sa nu mai suporti PSD la putere nici macar o zi si sa nu mai fii furat inseamna sa fii platit...e trist cum am ajuns. Iesi in strada sa protestezi -> te plateste Soros. Postezi online ca nu mai vrei coruptie nici macar o zi -> te plateste ??? nici nu stiu cine.

        Cica USR si PLUS sunt partide care se bazeaza pe valori morale si vor sa opreasca coruptia...dar nu de maine ci de cand le convine lor sa prinda mai multe voturi si implicit mai multe functii.
        • +2 (10 voturi)    
          OK (Joi, 17 octombrie 2019, 21:14)

          IosifV [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

          "Daca tu te identifici cu un om ca Andrei Caramitru care are gura mai spurcata decat orice PSDist...e alegerea ta"

          Iti dau dreptate. Nu ma identific deloc cu acel gura mare si intr-adevar, regret faptul ca inca mai face parte din partid. E o chestiune care intr-adevar ma deranjeaza.

          Eu mai cred asa:

          1. Despre ce "guvernare" vorbim?
          PSD + ALDE + UDMR + PMP tot au majoritate in parlament, si vor sabota PNL + USR. E o gluma totala. PNL s-a repezit prosteste ca-si "asuma" guvernarea pana la alegeri. Despre ce naiba vorbim, e o prostie totala.

          2. USR e normal sa nu intre la guvernare, pentru ca nu are legitimitate. Viorica + Tariceanu+UDMR au cazut ca nu s-au mai inteles intre ei la ciolan, nu ca i-a dat jos USR-ul, pentru ca nu putea USR sa-i dea jos oricum

          3. Pararea mea e ca alegerile anticipate sunt singura solutie. USR din pacate nu va castiga majoritatea, asta e clar, dar se va vedea ce vor romanii si speranta mea e sa aiba legitimitatea sa faca parte din majoritate si sa intre la guvernare.

          Daca USR se vor dovedi mincionsi sau incompetenti, nu e problema, vor ajunge la gunoi foarte repede.
          Eu cred ca singura sansa noastra e sa ne schimbam foarte repede politicienii care nu merita sa ne conduca.
          • +1 (5 voturi)    
            Apropo (Vineri, 18 octombrie 2019, 11:21)

            IosifV [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

            Caramitru se pare ca nu mai are nici o functie importanta in USR, in afara de cea de simplu membru.
            Barna a incetat sa-l mai aiba consilier din Aprilie 2019, dupa derapajele verbale pe care le-a avut...

            Acuma, nu stiu daca poate fi si dat afara din partid, nu cunosc legile partidelor, cred ca ar trebui cineva sa faca un vot? Ca doar nu Barna poate sa-l dea singur afara, ca nu e ca-n PCR...
    • +3 (19 voturi)    
      Mda (Joi, 17 octombrie 2019, 18:00)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      ai luat-o pe aratura rau de tot."Prosti", "meschini" , "vi se unduie coloana vertebrala ca o trestie" . Puti a postac. Daca nu esti postac, atunci e mai rau...
      • +1 (11 voturi)    
        In mod evident NU este postac (Vineri, 18 octombrie 2019, 2:05)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Keni

        Doar ca nu s-a gandit suficient - desi are cu ce, judecand dupa ce si cum scrie.
        Sunt destui care au vazut motiunea asta de cenzura ca fiind victoria "finala". Nici vorba de-asa ceva - dupa cum a avertizat chiar Iohannis, altfel principalul ei beneficiar.
        Meritul motiunii reusite este exact asta, ca da posibilitatea - dar NU CERTITUDINEA!!! - inlaturarii PSD de la putere pentru macar patru ani (direct, sau prin intermdiul unor ciori vopsite, gen Pro Ro, sau, mai rau ALDE, sau UDMR).
        Suntem exact in sitiuatia de-acum 14-15 ani - tii, cat de scurta e memoria oamenilor... - cand Basescu a incercat sa forteze alegeri anticipate pentru a zdrobi definitiv capul naparcii, dupa victoria din prezidentialele din 2004... dar, ce sa vezi, s-a opus distinsul si inegalabilul domn Tariceanu, devenit mai apoi PSD's best friend.
        Acum, istoria se repeta. Barna (altfel, cum am spus mai sus, omul nepotrivit la locul potrivit) are perfecta dreptate - e un moment rar (iata, unul la 15 ani) de-a scapa de ciuma PSD, poate pentru totdeauna.
        E clar ca prezidentialele le vor pierde, de vreme ce candidata lor nu e-n stare sa castige nici la Videle, guvernul cade de doua ori, anticipate prin ianuarie-februarie (dupa ce Romania ingheata bine si poate-si aminteste si ce-i ala blackout, sub inteleapta carmuire a Veoricai si apropiatilor ei, dac-o mai ramane vreunul) si USR/Plus vine la putere primavara (chiar si asta conteaza), cu PNL pe locul doi - dar impreuna la peste 60% - pentru urmatorii patru ani, cu presedintele lor. Cred ca asta-i targul propus lui Iohannis - inca un mandat de presedinte. contra alegerilor anticipate cat mai repede, cat inca PSD e buimac si la pamant.
    • +9 (13 voturi)    
      "măcar ăia au un pic de curaj sa facă ce promit" (Joi, 17 octombrie 2019, 18:04)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      Asta scrieti despre PNL.

      O sa vedeti dumneavastra in nici trei luni de zile cat o sa faca din ce au promis. Nu or sa faca nimic.

      Si nu ai acuz de neputinta, caci chiar nu or sa poata cu asa majoritate in parlament. Eu zic ca mint cu buna stiinta, doar pentru a sustine campania lui Iohannis.
  • +7 (21 voturi)    
    cam stramba (Joi, 17 octombrie 2019, 16:07)

    john06 [utilizator]

    logica;daca s-ar scuza Barna,aducand nush ce acte,ar cadea in peniibl,pt. ca cel care se scuza,se acuza,antena3 si altii ar lua si actele alea la puricat si uite asa ar tine toata campania,deci Barna face bine ce face,nu-i mai purtati de grija,nu e candidat stralucit pt. functia de presedinte,dar nici ceilalti nu sunt mai straluciti,din contra as zice.
    • -1 (15 voturi)    
      logic ca Daca Ponta s-ar scuza aducand acte... (Joi, 17 octombrie 2019, 19:05)

      RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui john06

      Barna e prieten cu Antena3, stai linistit, nu l-ar lua la puricat. O sa-l invite eventual sa il felicite ca lupta cu sistemul.

      Totusi, trebuie vazut ca Barna nu e acuzat de Antena3 ci de RISE Projects, un proiect independent care are ceva reputatie in a desconspira de pe toate palierele politice si dupa logica ta nici Mazare sau alti baroni acuzati de RISE nu trebuiau sa dea nici o explicatie. Deh, poporul e prost, nu intelege acte, n-are nevoie de explicatii.

      Un fost votant USR.
      • +4 (8 voturi)    
        "Un fost votant USR" (Joi, 17 octombrie 2019, 20:58)

        IosifV [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

        "Actual imbarligator sef"
  • -3 (29 voturi)    
    Hipsterii cad ca mustele in capcana (Joi, 17 octombrie 2019, 16:22)

    clint [utilizator]

    daca stii sa le prezinti "la revolutcion".

    Bitcoin, trotineta electrica, uber, revolut samd.

    Toate aceste chestii sunt din zona gri, greu de reglementat si care incearca sa rupa barierele sistemului. Nu stiu cate din ele se vor fasai si cate vor lupta pana la capat cu sistemul, dar azi, nici macar o bere cu lamaie nu o mai poti vinde daca nu ii lasi omului impresia ca participa la o revolutie, in speta Revolutia Berii cu Lamaie.

    Acum, USR, ca partid anti-sistem prinde la hipsterime, e fix alegerea lor. Drama lor, de USR-isti e ca la un moment dat vor trebui sa intre in sistem. Deocamdata nu au o poveste credibila pentru asta, asa ca vor ramane eternul partid anti-sistem, deci de opozitie ?
    • +5 (21 voturi)    
      Trotineta electrica :)) (Joi, 17 octombrie 2019, 16:56)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Ce treaba are "Trotineta electrica"? Face rau sa dai putin din cur?

      Ce e rau cu Uber? E mai bine cu tzaranu care te intreaba daca 50 de RON e bine pana la aeroport?

      Ce e rau cu Revolut? E mai bine cu bancile care au comisioane de te rup?

      Ba trompetelor, ati luat-o razna, sunteti in criza idei, deja aberati de crapa Dragnea de ciuda.
      • +3 (5 voturi)    
        Stai mai linistit. (Vineri, 18 octombrie 2019, 13:01)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

        Numai "trompete" visezi. Nu ai inteles ce vreau sa spun ca nu ai cum. Nu ai nici "mobilierul" si nici dorinta. Continua-ti "revolutia". BTW, pe trotineta electrica nu "dai din cur". Uberul e o companie f. controversata, atat la noi cat si in tari mai rasarite, care vine pretizand ca nu face taximetrie. ci "car sharing", dar e atat de "diferita", ca toti taranii de care spui au trecut la UBER. Ce va mai place sa va mintiti... Daca ati cauta ce va mana in lupta, ati vedea ca tot ce vreti e sa fiti diferiti si nu stiti cum sa aratati celorlalti cat de bune, informate, sunt alegerile voastre.

        In schimb, cand cineva va ia la intrebari, va victimizati si vedeti numai retrograzi care nu inteleg ca voi sunteti viitorul. Asta e singurul argument pe care il aveti...

        Te asigur ca in cazul meu, nu e vorba de a fi retrograd, iar cand eu avertizam de pericolul Dragnea, prin 2012, hipsterimea se dadea scarbita, ca nu are cu cine vota ( desi era si pe atunci USR ) sau ca oricum se cara din tara asta.

        Cand au inceput protestele, hipsterimea o ardea pe chill, pana s-au strans vreo 60.000-80.000 de oameni, dupa cateva saptamani in care altii au dus greul in frig, tot de oameni de 34-40 de ani sau mai mult. Eu am fost unul din aia.

        Apoi a devenit dintr-o data cool sa mergi la proteste, la 100.000 de oameni si sa aprinzi luminite la telefon. s-a umplut piata de hipsterime care habar nu aveau de ce vin acolo, stiau doar ca Dragnea era baiatul rau si trebuie facut putin misto de dintii lui, cam in acelasi stil in care altii faceau misto de Basescul "chiorul". A, si neaparat trebuia marcat momentul cu un selfie.

        In loc sa va adunati si sa vedeti ce puteti face impreuna, sa va ganditi la niste principii noi de viata, tot ce doriti e sa dati peste nas celorlalti cu niste alegeri egoiste, ipocrite care nici macar acelea nu sunt cine stie ce... Ca s-au mai vazut Coane Chirite si in alte epoci, stai linistit.
        • 0 (2 voturi)    
          Cate conturi ai? (Vineri, 18 octombrie 2019, 17:03)

          IosifV [utilizator] i-a raspuns lui clint

          Eu tot ce am inteles e ca ai ceva impotriva "hipsterilor" (eu nici acuma n-am inteles concret ce inseamna)?

          Lucrezi la RISE project? Ca ai acelasi stil, scrii o groaza de povesti, dar nu spui nimic.

          "Uberul e o companie f. controversata, atat la noi cat si in tari mai rasarite"

          Lumineaza-ma, in ce tari "rasarite" e Uber foarte controversat?
  • 0 (10 voturi)    
    hmmm (Joi, 17 octombrie 2019, 16:25)

    Pacala se intoarce [utilizator]

    devine din ce in ce mai obositoare telenovela asta...
  • -3 (25 voturi)    
    stimate domn (Joi, 17 octombrie 2019, 16:35)

    Point [utilizator]

    eu inteleg ca usr si imparatul gol barna,au bagat bani grei in PR,dar va rog sa reveniti cu picioarele pe pamant,la glod si populatie.nu papaya,sau orice agentie, va ridica la cer ci realismul in negocierile politice.sa ceri tu,5%,marea si sarea si sa latri de pe margine,nu-ti aduc voturi,dimpotriva.succes in ramura
    personal m-am aoprit la :
    ''a funcționat cu Dan Barna din ce în ce mai bine''
    in afara de greata,nu mi-a inspirat nimic.ca sa fiu mai plastic,ganditi-va la un par nespalat cu matreata si sleios,care ti se pune in fata,in ratb-ul aglomerat.
    PR de kkao,nota 3.sa dati banii inapoi.
  • +8 (20 voturi)    
    asdada@adsadad.com (Joi, 17 octombrie 2019, 16:36)

    Jester [utilizator]

    Ștaim că presa din România nu poate avea cine știe ce calitate și că este la același nivel cu restul domeniilor, dar de când a picat guvernul Dăncilă, toți o dau în bară în ultimul hal. Toate analizele sunt stupide și pleacă de la premiza că următorul guvern, altul decât unul PSD-ist, ar putea guverna conform priorităților sale. Este absolut fals. Majoritatea ]n Parlament o au în continuare PSD-iștii, PSD-iștii vopsiți și ALDE-iști. Fără voia lor nu se poate mișca nimic acolo. Iar orice ordonanță poate fi votată în Parlament și anulată imediat. USR-ul ar trebui să stea de o parte până la următoarele alegeri, indiferent cât pierd pe termen scurt. Iar graba cu care PNL-ul s-a înfipt la borcanul cu miere, fără a se gândi nici măcar o secundă pe termen lung, întărește realitatea sloganului "PNL și PSD..."
    • +5 (17 voturi)    
      PNL si borcanul de miere. Care-i supriza? (Joi, 17 octombrie 2019, 17:00)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Jester

      PNL si liderii sai care sunt in politica de zeci de ani, au aceeasi logica PSDista, de partid "mare". Adica tot d'ala care in teritoriu a prostit lumea cu zahar si cu ulei.

      Sunt atat de rupti de realitate incat fac pariu ca au impresia ca gata cu PSDu, e timpul lor acuma. Au aceeasi logica ingusta si limitata ca tot ce conteaza e sa aiba puterea, indiferent cum.
  • +4 (24 voturi)    
    Eu sunt de acord cu poziţia USR (Joi, 17 octombrie 2019, 16:49)

    Cosimo [utilizator]

    Eu, ca simpatizant, susţinător şi votant al USR-ului (chiar dacă strict la prezidenţiale îl voi vota pe Iohannis, deşi îl plac şi pe Barna), sunt întru totul de acord cu poziţia USR şi sper să nu mă dezamăgească şi să se lase amăgiţi de această presiune care se face asupra lor de a intra acum la guvernare. Abia asta m-ar face poate să nu-i mai votez la alegerile locale şi parlamentare. Ar însemna că sunt şi ei la fel de fraieri ca toţi aceşti "analişti" politici care îi îndeamnă să se înhame la o căruţă plină de hoituri.
    • +1 (19 voturi)    
      Dati macar o sansa lui Barna in turul I (Joi, 17 octombrie 2019, 18:05)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Cosimo

      Deja ar fi prea dureros pentru tara asta sa o avem pe Dancila in finala la prezidentiale..
      • -2 (4 voturi)    
        nu (Vineri, 18 octombrie 2019, 12:07)

        Cosimo [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Îl vreau totuşi pe Iohannis preşedinte, nu pe Barna. Cu Dăncilă în finală, nu e niciun risc ca Iohannis să piardă. Nu e mai dureros decât faptul că Dăncilă a fost prim-ministru atâta timp, oricum ne-am făcut de râs... Dar ar fi dureros să văd o confruntare urâtă între Iohannis şi Barna, care ar face mult mai mult rău decât o confruntare cu Dăncilă.
        Pentru mine, ideal acum ar fi Iohannis preşedinte şi USR majoritar în Parlament.
  • +4 (24 voturi)    
    Frica de USR si stangacia lor la televizor (Joi, 17 octombrie 2019, 16:55)

    tei [utilizator]

    pai tocmai asa se vede ca nu sunt din sistem
    daca erau din sistem erau pregatiti bine, uitati-va la Ponta, care de frica USR-ului a-nceput sa zbarnaie si sa straluceasca in comunicare

    Frica de USR a creat minuni in ultimul an
    Cat timp mai ramane o mana de copii ne-exportati in Romania, one way or the other,
    LET IT BE USR !
    • +5 (15 voturi)    
      Corect (Joi, 17 octombrie 2019, 18:00)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui tei

      USR ajuta si daca nu guverneaza :))

      Si eu m-am gandit la aceasta idee. Am zis si eu, ca poate cine stie, da o minune in PNL si fac ce n-au facut niciodata, adica sa faca treaba buna, de frica ca vine USR :))
      Dar sa fim seriosi, vechii dinozauri din politica romaneasca nu se schimba, mai ales odata ajunsi la butoane....
    • +6 (16 voturi)    
      De acord! (Joi, 17 octombrie 2019, 18:22)

      bocristi [utilizator] i-a raspuns lui tei

      Doar daca luam organizarea alegerilor in diaspora: votul in 3 zile, inmultirea numarului de sectii si votul prin corespondenta e deja un pas mare, este incredibil pentru Romania dupa 30 de ani de bataie de joc. Si asta se datoreaza in mare masura USR-ului! USR si Plus fac foarte bine ca pun conditii exact pe problemele stringente si e foarte bine ca nu intra acum la guvernare! Asta inseamna negociere, asta inseamna responsabilitate. Tavalugul a fost pornit. Ne-am trezit!
  • 0 (16 voturi)    
    Articol (Joi, 17 octombrie 2019, 17:21)

    Cartisoara [utilizator]

    Articol .... sponsorizat de USR. Ceva de rau? NU!
  • -8 (22 voturi)    
    Asteptam si partidul românilor din România (Joi, 17 octombrie 2019, 17:40)

    ww [utilizator]

    Hipsterii, ungurii si minoritatile cele gurese, infractorii si puscariasii, managerii lu' peste, stapanii din afara si "investitorii strategici", dusii cu pluta, cam toti au partidul lor. Dar noi românii, cand vom avea un partid al nostru? Unul care sa ne vorbeasca despre mandria de a fi român, despre binecuvântarea de a fi crestin, unul care sa vorbeasca in termeni elogiosi despre istoria si valorile acestui popor, un partid pentru care sa conteze si bunastarea cetateanului, nu doar profitul "investitorilor". Pe scurt, avem nevoie de un partid care sa ne redea demnitatea ca natiune.
    Cred ca sunt multi români care s-au saturat nu doar de vechii politicieni care ne-au luat in stapanire dupa 89, dar si de noile partide de laborator inventate de propaganda neo-colonialista. Degeaba se enerveaza unii pe aici: românii nu sunt prosti. Chiar daca nu toata lumea despica firul in patru, alegatorii sunt suficient de inteligenti ca sa inteleaga ca "oamenii noi" nu reprezinta o alternativa reala la "cei vechi". Asta este explicatia absenteismului: nu implicarea Rusiei, nu razboaie intre servicii, nu influenta televiziunilor, comoditatea alegatorilor sau alte baliverne, ci sentimentul ca nu esti reprezentat.
    Ne-am saturat pana peste cap de abureala cu "raul mai mic", de political correctness, de lozinci, de dubla masura cu care suntem tratati ca popor, de noile "valori" care ne sunt bagate cu forta pe gat, de vorbele goale cu care unii spera ca ne vor prosti la nesfarsit.
    In concluzie, de pe scena politica lipseste cu desavarsire un partid cu o reala orientare crestin-conservatoare. Personal cred ca o astfel de forta politica se poate coagula in acest moment exclusiv in spatele unui candidat precum Paleologu.
    Acordati o sansa viitorului vostru si al copiilor vostri! Votati Paleologu!
    • +1 (11 voturi)    
      Paleologu este omul lui Basescu (Joi, 17 octombrie 2019, 21:18)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Paleologu este omul lui Basescu, votezi Paleologu si iar vom avea oameni ca Udrea, Cocos, Ghita care vor scapa nevinovati dupa ce fura milioane.
    • -5 (11 voturi)    
      Da (Joi, 17 octombrie 2019, 22:28)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Alternativa Dreapta, acolo este Viitorul !
    • -3 (7 voturi)    
      E clar... (Vineri, 18 octombrie 2019, 2:30)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui ww

      ... ca nu puteti fi luat in serios, dar eu va iau, mai slab de minte fiind :-)
      Paelologu chiar e un tip tare, carismatic si care are profil de prezidentiabil - peste vreo 10-15 ani, cand s-o mai coace. Din pacate, acum s-a inhamat la caruta lui Basescu. Altfel, mare om politic, Basescu, dar cu niste vulnerabilitati de-a dreptul infantile, incepand cu Nutzica, trecand prin fi-sa si terminand cu multe alte chestii cetoase. Base (si trupa lui), daca ar avea capacitatea de a-si invinge orgoliile, ar intelege ca vremea lui ca #1 a trecut, dar ca ar putea repara multe din mizeriile trecute - macar in ochii posteritatii -- fiind un numarul 2 sau 3 solid si loial.
  • +6 (12 voturi)    
    ... (Joi, 17 octombrie 2019, 18:17)

    tirolez [utilizator]

    Cat mai poate sa stea pe margine? Pana la alegerile viitoare. Iar deconteaza altii opera PSD? Deja Viorica isi face campanie "sa ne luam tara inapoi!". Serios? Inca e PM si numeste in stanga si-n dreapta consuli si tot ea tipa ca vrea tara inapoi. De la cine?
    Dar sa intre USR la guvernare. Le-ar fi fatal pentru ca PSD face opozitie feroce, nu se incurca.
  • +10 (14 voturi)    
    Hm (Joi, 17 octombrie 2019, 19:11)

    RaduMischie [utilizator]

    Aici e o situatie complicata:
    - si mie mi se pare normal ca USR sa nu vrea la guvernare. Sa nu uitam 2016, cand, dupa un an de guvernare Ciolos. lumea n-a venit la vot si a iesit PSD. Viitorul guvern va trebui sa mai umble pe la bani si e posibil sa piarda alegerile la anul (caci bugetarii cu salarii taiate sau dati afara vor iesi la vot pro-PSD, in timp ce electoratul non-PSD, comod din fire, va sta acasa, spunand iar ca nu are cu cine sa voteze).
    - un partid trebuie sa aiba ca scop sa castige alegerile, sa ajunga la guvernare si sa exercite puterea (in interesul poporului, bineinteles). Merge o perioada cu scandal, cu ceea ce face USR acum, dar nu merge la infinit. Dar aici nu cred ca USR greseste, mai e destul scandal de facut, nu ii vad scazand in sondaje prea curand. Dar nici castigand alegeri de unii singuri.
    • 0 (0 voturi)    
      iar bugetarii! (Sâmbătă, 19 octombrie 2019, 0:59)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      voi, neoliberalii, aveti o obsesie cu bugetarii! cu zecile de miliarde de Euro aruncate pe "investitii" si 'achizitii" paguboase nu v-am auzit sa va dati de pamant, fixul vostru sunt bugetarii
  • -1 (9 voturi)    
    USR nu e PNL (PD, FSN) si nici PSD (ALDE, Pro RO) (Joi, 17 octombrie 2019, 22:35)

    TrueBlue [utilizator]

    Iata cum Dan Barna a devenit inamicul public nr.1 pentru ca el si ai lui au ajuns la concluzia ca nu vor "la ciolan"... acum. Este foarte clar ca omul este lucrat - cine a citit a vazut ca ancheta RISE project nu dezvaluie nimic desi pe tot parcursul ei se sugereaza altceva. Prin urmare, cei care cunosc bine metodele au declansat atacul la persoane, pe subiect neavand spor. Nu este exclus ca lupta dintre Iohannis si Barna sa-i creasca pe amandoi in detrimentul celorlalti candidati (ouitsideri).
    • +1 (9 voturi)    
      ai inteles, dar n'ai priceput.. (Vineri, 18 octombrie 2019, 0:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      ussr a stat in plasa lui iohanis, ba la si slavit cand a luat geaca rosie (ramasa de la grivco si in care'i statea bine ~!)
      pe fondul performantei deosebite a vasilichii, si propulsati de ascunderea lui nicu dracnea din saielele teliormanului, au simtit ceva, cumva si, din fonduri ue (!) au dezlantuit o campanie pt. ioropeane, in care au avut grija sa'si aroge toate reusitlele impotriva psd,
      si au pacalit mai multi votanti decat la prima intrare in palavramentul romanesc. si au adunat fo patru cinci procenturi mai mult. asta l'a imbatat pe liderul inalt al salvatorilor, plusati deja de csolosi, si a considerat c'a venit momentul sau. era pe val, pe placa, postament, fundament, ce mai, era tare.
      de atunci s'a lepadat de ...iohanis, l'a clasat la vechea clasa politica si'a inceput politica in stil mare. interesant ca in numai trei ani, au reusit sa mobilizeze fonduri mai mari ca altii, asa ca borno a aparut pe toti peretii din bucale, ca, dara, fura salvatorii capitalei, la nastere.
      crezand in continuare in steaua lui, si cu vant dinspre padure, in panze, vrea anticipate, convins fiind ca acum e momentu' acum e pe creasta valului si poate ...acapara ciolanul pt. el si ai sai...
      deci, vor la ciolan, acum, dar nu o ciozvarta, ci tot, sau cam tot ciolanu'.
      crede el ca daca iese la prezidentiale, castigatorul ia tot.
      adica, din inocentu' 'telectoal mediocru, antrepreneour la luat bani ioropene, s'a pomenit mare politrucian, mai feroce si veroce decat imbatraniti in rele ca klauz, vasilica si ceilalti.
      numai ca_caii mari au picioare subrede, firave, s'ar putea sa n'ajunga la linia de finish.
      romanii nu prea mai ciugulesc prostioare, promisiuni de realizat ce nu s'a putut in treij'de ani.
      iar schimbarea clasei politice n'a reusit'o nici denea, cu securi cu tot.
      in palavramentu' romanesc, singura deosebire este asezarea in sala. unii intr'o parte, alti in alta...si pe la mijloc... cam atat.
      • -2 (6 voturi)    
        Nasule... (Vineri, 18 octombrie 2019, 2:33)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ... o traducere in romaneste n-ai la indemana?
        • +3 (7 voturi)    
          inteleg (Vineri, 18 octombrie 2019, 9:25)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          e prea lung si intortocheat pt. matale....
          deci, pe scurt, borno nu e dispus sa imparta ciolanu, vrea tot.
          mai ales daca intra in turu' doi. va fi de neoprit, la gargara.
          ii urez succesuri tot mai mari in lupta pt. ciolan!
          progresisti din toate tzarile, uniti'va !

          apropo, nici cu fratele de cruce si de sange, csolosi, nu prea ar imparti ciolanu'.
  • +1 (7 voturi)    
    Citind printre rânduri (Vineri, 18 octombrie 2019, 12:28)

    Martorii lui Terente [utilizator]

    Dezvăluirile Rise Project sunt zguduitoare nu prin ce a făcut Barna - a adus bani pentru alții, ci prin ce n-a făcut până la vărsta asta. Adică n-a tras pentru el! Nu are tablouri prin cimitire, vile prin Sibiu sau Fortaleza, stațiuni prin Madagascar și alte năzbâtii.
    Asta îl deosebește de toți ceilalți politicieni și din acest motiv toți penalii se vor uni împotriva lui. Îl percep ca pe un pericol mai mare decât rivalii lor obișnuiți, ale căror vulnerabilități sunt arhicunoscute și ușor exploatabile. Un fel de Elliot Ness.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by