AUDIO Barna, în ședință de partid: „Dacă intrăm acum la guvernare validăm PNL, înseamnă pentru ei raiul pe pământ” / „Prefer să rămână Guvernul Dăncilă încă trei luni decât să se întoarcă din nou PSD vioara întâi”

de C.D.     HotNews.ro
Miercuri, 16 octombrie 2019, 20:44 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Agerpres
​O intrare a USR la guvernare ar însemna validarea PNL și ar putea duce în situația ca la următoarele alegeri social-democrații să se întoarcă pe cai mari la putere. Mai mult, USR ar plăti pentru greșelile unei guvernări care ar crea în societate o frustrare că nu s-a schimbat nimic și va fi asociată vechii clase politice. Acestea au fost, pe scurt, explicațiile pe care Dan Barna le-a dat colegilor de partid pentru decizia de a nu intra la guvernare, potrivit unei înregistrări a ședinței, publicate de Rise Project.

  • UPDATE: Ulterior publicării de Rise Project a înregistrării, USR a publicat și ea pe Facebook înregistrarea completă a discuției.


Răspunsurile lui Barna la întrebarea colegilor de ce nu intră USR la guvernare:

  • Dacă intrăm acum la guvernare pur și simplu ne asociem și validăm PNL. De asta nu trebuie să cerem, nu știu, un minister, două-trei PNL-ului, pentru că ne vor da orice. Dacă intrăm cu ei la guvernare și-i validăm, înseamnă pentru ei raiul pe pământ. Este exact ce așteptă și-și doresc de la noi. Marea lor chinuială era cum să atragem USR-ul.

  • Ei vor face lucrurile tot în stilul în care știu să îl facă, e previzibil lucrul acesta. Doamne ajută să-l facă bine. Ideea e următoarea: dacă o să-l facă bine, meritul o să fie al PNL, indiferent că avem noi unul-două ministere. Dacă vor face rău, ceea ce e o probabilitate, sau nu le va ieși, evident că va fi din vina USR-ului. Nu trebuie să fim super-genii să ne dăm seama cum funcționează lucrul acesta. Plus că am intra ca parteneri minoritari în condițiile în care alegerile ne-au atătat că suntem acolo, aproape.

  • Este o variantă și asta (asumarea răspunderii pe condițiile USR -n.r.) numai că e o variantă slabă pentru că ce se va întâmpla:

  • Fie mai păstrăm guvernul Dăncilă două-trei luni și ajungem la alegeri anticipate și după aia 10 ani de zile scăpăm de PSD pentru că vine o guvernare stabilă, PSD nu o să mai aibă timp să se refacă, fie punem un guvern care nu are nicio pârghie. Gândiți-vă cu Orban, Ponta și Tăriceanu vor face mișto de ei și se va crea o frustrare în societate: uite, i-am pus pe ăștia , i-a pus Iohannis pe ai lui și nu s-a schimbat nimic. Și o să vină din nou PSD cu un program de guvernare și o să ne trezim peste un an că suntem iar în situația penibilă să discutăm despre un PSD la 30%. Pentru că repetăm ca oile greșeala: vedem că PSD guvernează 3 ani, 3 ani și jumătate, după care se retrage, vin alții care se chinuie să repare clanța, să pună becurile la loc să fixeze perdelele, asta presupune costuri, măsuri impopulare, după care PSD se întoarce: tot cu noi era mai bine la furat.

  • Prefer să rămână Guvernul Dăncilă încă trei luni decât să se întoarcă din nou PSD cu Ponta și Tăriceanu vioara întâi.

  • Nu putem în campanie electorală să ne aliniem în spatele PNL, să ne punem așa ca un trenuleț, să ne agățăm de o locomotivă a PNL și să ne care ei mai departe. Dacă nu avem altă poziție, un mesaj clar și diferențiator, n-o să contăm, nu pentru Dan Barna la prezidențiale, dar la locale, dacă suntem remorca PNL nu o să contăm. De asta e important să nu mergem ca oițele și să jucăm cartea noastră.

CITEȘTE ȘI: USR reamintește cele 4 condiții pentru a vota în Parlament noul guvern: Îndeplinirea acestor condiții până la votul de învestitură ar fi "o minimă dovadă de bună credință privind direcția României"

CITEȘTE ȘI: Explicațiile lui Barna pentru USR-iști după ancheta Rise Project: Cumva ne-au zis și ei la interviu că este o anchetă pornită la pont / Eu îl văd într-o logică de atac de campanie. VIDEO

Pe scurt despre ancheta Rise Project

Barna le-a răspuns colegilor de partid și în cazul acuzațiilor Rise Project susținând că nu este vorba de nicio ilegalitate și că ancheta a fost declanșată de jurnaliști „la pont”. ”Eu văd într-o logică de atac de campanie”, a spus Barna.

„Nu a existat nicio variantă în care eu să iau bani din proiectele respective. Nu a ajuns la mine vreo șopârleală care să genereze vreo anchetă. Există de mult timp o chinuială de a ataca Dan Barna. S-au chinuit două luni în care jurnaliști de investigație profesioniști, au scormonit și au găsit doar elementele pe care le-au prezentat în aceste zile. (...) Riscul să apară alte porcării din partea mea cred că se diminuează pentru că Rise a făcut tot ce se putea face omenește posibil. Pe cine să pună să ancheteze pe cei care o fac mai abitir decât o fac cei de la Rise”, a adăugat el.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















65016 vizualizari

  • +26 (82 voturi)    
    Lol (Miercuri, 16 octombrie 2019, 20:47)

    mitg [utilizator]

    Oricat de insuportabil ar fi dan barna, cei de la RISE sunt de un penibilism complet si absolut.

    Au rupt scena in doua cu "dezvaluirile" astea de 2 lei.
      #showComment#showComment#showComment#showComment#showComment#showComment
  • +16 (72 voturi)    
    Perfect de acord. (Miercuri, 16 octombrie 2019, 20:54)

    Marionette [utilizator]

    Votati Barna la prezidentiale, votati apoi USR la alegeri, dati-le 70% in Parlament apoi mai vorbim. Nu manjim securistic...
      #showComment#showComment#showComment
  • +25 (57 voturi)    
    ok (Miercuri, 16 octombrie 2019, 20:57)

    falcoind [utilizator]

    ai dreptate acum , Bravo. Nu luați nici un minister dar votați guvernu PNL cu acele condiții puse la începutul săptămâni. Pana la alegerile anticipate trebuie niște schimbări obligatoriu,
  • +19 (33 voturi)    
    Bravo! (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:10)

    Ark_ro [utilizator]

    Dar asta mai merge pana data viitoare, apoi la treaba! Hai, sa va vedem cum reformati ce este de reformat si pastrati ce este de pastrat.
  • +6 (40 voturi)    
    Simpatii (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:12)

    POMPIERUL [utilizator]

    Oamenii politici nu-mi sunt simpatici, dar justificarile domnului Barna, sunt pertinente in postarea de mai sus. Ar putea cistiga votul meu pentru prezidentiale.
      #showComment
  • -18 (46 voturi)    
    cand se bat securstii intre ei (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:13)

    cucuveauamov [utilizator]

    e divin!
      #showComment#showComment
  • -4 (36 voturi)    
    Înregistrarea spune totul ! (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:16)

    rectificare [utilizator]

    Barna este iubit și respectat în USR tot atât pe cât este Veorik iubită și respectată în PSD !
      #showComment#showComment
  • +11 (33 voturi)    
    Clovni (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:20)

    Yoi [utilizator]

    Încă o prosteală.
    Hai să vă dăm noi toată înregistrarea şi e şi video şi tine şi vreo 55 de minute şi a pus-o la dispoziţie chiar Barna ca să nu vă dea tot câte o bucată scoasă din context Rise Project ca să vă panicaţi că vedem că sunteţi mulţi d-ăştia.
    Aicea e înregistrarea pentru panicaţi: ( https://www.facebook.com/USRNational/videos/448416872454108/ )
  • -9 (31 voturi)    
    Cata grija (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:21)

    Mironescu Valeriu [anonim]

    pentru noi toti. La fiecare fraza din argumentarile conducatorului apar cuvintele tara sau popor.
    Nu ma pronunt juridic asupra dezvaluirilor RP. Dar un candidat la presedintie trebuie sa fie moralmente fara pata. Imi puteti spune diferenta intre ce spune RP si casa lui Basescu din Mihaileanu?
    Sigur, atat moral cat si juridic (penal) dl Barna este depasit net (in sens rau) de Iohannis. Dar dl Barna trebuie sa inteleaga ca se situeaza pe pozitie secunda in raport cu acesta. Asa a stabilit statul paralel si nu are ce sa faca.
      #showComment#showComment
  • +6 (38 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:29)

    [anonim]

  • -2 (34 voturi)    
    Marea lor chinuiala? Sa atraga USR? (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:35)

    Luk [utilizator]

    Hahahahahahahahahaha :))))

    Asa se face politica, mah baieti? Dam jos tot si nu punem nimic in schimb? Voi stiti ca nu se pot face anticipate acum si ca cei care preiau guvernarea pentru un an risca sa-si rupa gatul. Barna, du-te si fa proiecte, n-ai ce cauta acolo.
  • -6 (28 voturi)    
    anagrama (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:40)

    Mazeta [utilizator]

    RISE E SRI
      #showComment
  • -11 (31 voturi)    
    Prefacatorie (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:40)

    Unforgiven [utilizator]

    Marca USR!

    "Mai mult, USR ar plăti pentru greșelile unei guvernări care ar crea în societate o frustrare că nu s-a schimbat nimic și va fi asociată vechii clase politice."

    Aici Barna are dreptate: stie ca nu se va schimba nimic in astea 3 luni, pentru ca nu au ce sa schimbe si prefera sa ia un mandat plin cap-coada de 4 ani ca sa se inradacineze cat mai bine la putere fara sa schimbe absolut nimic!
    Dar macar asa vor avea 4 ani si nu doar 3 luni!
  • +7 (35 voturi)    
    Rise Project+A3=Love (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:53)

    martino12 [utilizator]

    Oare ce se întâmplă cu Rise Project de atacă USR-ul așa pe față? Am înțeles dezvăluirile legate de fondurile europene, dar acum deja pare o campanie murdară...
  • +27 (45 voturi)    
    Probabil ca multa lume nu e de acord... (Miercuri, 16 octombrie 2019, 21:54)

    taro [utilizator]

    dar daca PNL intra la guvernare se repeta repeta istoria de acum 4 ani. A facut PSD un dezastru timp de 3 ani si acum vor sa-si refaca imaginea electorala.

    Daca PSD sta in "opozitie" un an de zile ia 45% la alegerile din 2020.

    Nu se scufunda Romania inca doua luni cu guvern interimar. Si asa nu exista guvern din vara. Ideal ar fi alegeri parlamentare o data cu cele prezidentiale dar nu se poate.
      #showComment
  • -5 (35 voturi)    
    Dan Barna mai bine ar gasi un culoar de retragere (Miercuri, 16 octombrie 2019, 22:04)

    Iocan [utilizator]

    Dan Barna este deja cam la 50% din scorul patidului sau! Cel mai bine ar fi ca Barna sa se retraga elegant si USR+ sa-l sustina pe Teodor Paleologu. Asa vor castiga cu siguranta prezidentialele si odata cu sustinerea declarata si a lui Nicusor Dan la primaria Bucurestiului vor castiga fara probleme si localele. Alegerole Parlamentare vor fi apoi parfum...
      #showComment
  • -2 (32 voturi)    
    Tot mai jos (Miercuri, 16 octombrie 2019, 22:15)

    TinuF [utilizator]

    Eu nu vad USR-ul sa creasca ca partid, din contra vorbesc mult si fac putin(nimic). Din vorbe si presupuneri nu poti conduce o tara, doar daca te implici si la bine si la rau poti demonstra daca ai forta sa schimbi ceva in tara aata de ra...t.
      #showComment
  • 0 (14 voturi)    
    Oare? (Miercuri, 16 octombrie 2019, 22:28)

    Lake123 [utilizator]

    Dar dacă greșești? Ce va ouma oare?
  • +8 (16 voturi)    
    bravos (Miercuri, 16 octombrie 2019, 23:13)

    ananstef [utilizator]

    are dreptate, o gandire politica matura.
    cu un an de guvernare PNL sau alianta xyz, la alegerile la termen vine psd-ul in forta si ia guvernarea iar.
      #showComment
  • -8 (16 voturi)    
    RISE l-a atacat si pe Iohannis in trecut (Miercuri, 16 octombrie 2019, 23:20)

    albik [utilizator]

    Acum l-au luat in vizor pe Barna. Chiar nu inteleg ce e in capul lor.
      #showComment
  • -2 (20 voturi)    
    Dancila (Joi, 17 octombrie 2019, 0:01)

    Alunec [utilizator]

    Nu te mai agita ca sifonu' ! Dancila sta cat vrea ea. Tu ai 8%, ea are 46%. Penibilule.
      #showComment
  • +5 (17 voturi)    
    Pe vremea (Joi, 17 octombrie 2019, 0:22)

    Luk [utilizator]

    In care functiona USL voi va pisati pe el de vot. Nu ne face sa ne aducem aminte, nu te ajuta cu nimic.
  • -2 (16 voturi)    
    lol, ihi ihi eu cu cine votez (Joi, 17 octombrie 2019, 3:31)

    Coco Whistle [utilizator]

    e clar, singura persoana care ar fi meritat votul meu nu candideaza, a plecat la luxemburg. barna e spectator si din pacate trage partidul in jos.
  • +2 (32 voturi)    
    "Conjuratia imbecililor" (Joi, 17 octombrie 2019, 6:17)

    ww [utilizator]

    Recunosc, m-am inselat in privinta USR si Barna. Credeam ca sunt doar neo-marxisti, dar constat ca au o si o inclinatie bolnava spre anarhism. Deci arunci tara in aer inlaturand un guvern care exact asta isi dorea, dupa care spui ca tu nu vrei la guvernare.
    Dle Barna, aratati-ne si noua sondajele alea care confirma ca, daca maine ar fi alegeri anticipate, USR ar putea guverna singur, fara nicio alianta. Iar daca vor fi alegeri la termen (cat sa fii de alienat sa iti inchipui altceva) prezentati-ne programul care va va aduce o majoritate covarsitoare in Parlament. Nu aveti oameni (unde va sunt cei 15.000 de specialisti?) si nu sunteti in stare sa legati doua vorbe convingatoare si va inchipuiti ca in 2020 oamenii isi vor rupe oasele la urne ca sa va voteze?
    Din pacate, nu e vorba de naivitate, ci de calcule meschine. Ati oferit psd exact ce a vrut si voi si liberalii numai ca sa fiti in centrul atentiei la presidentiale. Vad ca psd tace si numai voi faceti circ, de au si uitat oamenii ca la conducere e inca un guvern psd.
    Astfel, in loc sa fie acum discutii serioase pentru cea mai importanta functie din stat, ati dus toti smechereste dezbaterea publica in derizoriu si in ciondaneli infantile (atata puteti, de fapt).
    Important este sa fie reflectoarele pe Barna si Iohannis, nu cumva sa isi dea seama electoratul de dreapta ca mai existe si o a treia varianta (T. Paleologu) si sa strice jocurile stapanilor vostri.
    Români, daca vreti sa infrangeti aceasta conjuratie ticaloasa, sa dati o sansa viitorului vostru si al copiilor vostri, incercati sa va deconectati de la bruiajul si tambalaul facut de ageamii astia. Ganditi limpede! Votati Paleologu!
      #showComment#showComment#showComment#showComment#showComment
  • -1 (17 voturi)    
    De ce a fost schimbat (Joi, 17 octombrie 2019, 7:50)

    vasile-roaita [utilizator]

    Nicusor Dan cu asta? Metoda cunoscuta. A fost inlaturat fondatorul si a fost pus Barna plin de bube ca sa poata sa-l santajeze. Sa execute intocmai ordinile primite de la Coldea. Sorry dar nu bag botu. Vad ca il ataca cel mai mult pe Johannis si PNL, mai putin pe Dancila si PSD. de la mine n-or sa ia nici un vot. Eu votez cu Paleologu.
  • +5 (11 voturi)    
    super (Joi, 17 octombrie 2019, 8:14)

    cugetatorul [utilizator]

    Super decizia de a posta acest video; trageti tare pentru anticipate, nu pot fi facute schimbari reale in aceasta tara fara o majoritate solida la guvernare; succes in continuare
  • -1 (9 voturi)    
    Se minte mult și în USR. (Joi, 17 octombrie 2019, 9:06)

    asavreau [utilizator]

    Ludovic Orban sa opus USL.A fost poate singurul care atunci sa opus pe față.Curios că nimeni nu amintește de trădarea lui Tăriceanu.Actualul PNL nu mai are mai nimic din fostul PNL aliat cu PSD.Preluarea unora din PDL a fost benefică și nu pot fi acuzați cei de la PDL de colaborare cu PSD,din contră.Acum unii din USR și Băsescu de la PMP crează discordie care permite PSD să guverneze în continuare,Dăncilă rămânând prim ministru până când va fi votat un nou premier.Nu vor fi alegeri anticipate.Nici la USR nu vor toți anticipate și discordia creată asigură PSD guvernarea.Cu consecințe grave pentru toți la viitoarele alegeri.Mai puțin PSD care se va relansa-Ponta merge la UE,Dăncilă se retrage și alții vor face reunirea.
      #showComment
  • +1 (7 voturi)    
    Wow... (Joi, 17 octombrie 2019, 9:09)

    abisala [utilizator]

    Nu stiu ce lucru bun a facut USR pe lumea asta de a capatat un lider asa destept! I'm impressed, really. Nu trebuie sa fii geniu ca sa realizezi ca am mai trait de mai multe ori ce face PNL-ul acum :).
  • 0 (8 voturi)    
    De ce ați mai votat moțiunea? (Joi, 17 octombrie 2019, 9:24)

    @Dem [utilizator]

    USR e o decepție. Sunt și membru simpatizant PLUS, acum ce fac?
    Se putea rămâne cu 2 miniștri de tranziție pentru 2-3 luni fiindcă imediat după prezidențiale se dizolva parlamentul și se țineau alegeri.
      #showComment
  • +2 (8 voturi)    
    Toti care ii injurati pe Barna si USR si-i laudati (Joi, 17 octombrie 2019, 10:00)

    Susufler0 [utilizator]

    Orban si PNL, despre care spuneti ca au curaj, se implica, sunt responsabili, uitati-va la pozitia lor vis a vis de alegerile locale in 2 tururi, de abrogare modificarilor legii privind conflictul de interese, de pensiile speciale (inclusiv pt prrimari) si veti vedea ca PNL o sa traga cu PSD si nu va modifica legea alegerilor locale, ca PNL va trage cu PSD si nu va abroga dispozitiile privind "relaxarea" conflictului de interese in ceea ce ii priveste pe primari, veti vedea ca PNL nu va misca un dest pt a nu fi legiferate pensiile nesimtite pt primari !

    PS. Si inca cate nu vor face , protejand astfel PSD si pe ei !

    PPS. Si atunci, la ce sa se inhame USR la caruta PNL ?
  • 0 (8 voturi)    
    Daca . . . (Joi, 17 octombrie 2019, 10:21)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . nu aveati de gand sa guvernati,la ce mama dracului ati mai dat-o jos pe Dancila? Ca sa ramana tot ea? LASI-lor! Mergeti in genunchi la ea si va cereti scuze si poate va iarta. Eu aveam de gand sa va votez candidatul dar in conditiile in care s-a dovedit a fi un soarece prapadit, nici vorba sa il mai votez!
  • -2 (8 voturi)    
    salvatorii de pe margine (Joi, 17 octombrie 2019, 10:22)

    periscop [utilizator]

    Îmi dau de bănuit toți ăștia care vor să ne salveze: Frontul SALVĂRII NAȚIONALE, Uniunea SALVAȚI România etc. etc. Și meteahna asta nu e de ieri, ci de alaltăieri: Carol II a impus Frontul RENAȘTERII Naționale ș.a.m.d. Vorbe, vorbe, baloane de săpun!

    Nu de vorbe avem nevoie, ci de fapte. Nu de politicieni ”curați” (asta cred că e o iluzie deșartă) avem nevoie, ci de oameni competenți !
  • -2 (6 voturi)    
    Problema principala (Joi, 17 octombrie 2019, 10:30)

    Gigi Kent [utilizator]

    Problema principala sesizata de domnul Barna este urmatoarea: "si o să vină din nou PSD cu un program de guvernare".

    'rati ai dracu de pesedisti cu programele voastre de guvernare. Nu puteti sa veniti si voi ca cei de la PNL sau ca cei de la USR- MINUS cu doua trei lozinci tip "fara penali in functiile publice"? Ce e ala program de guvernare? Sa va fie rusine! Comunistilor! Coruptilor!
      #showComment
  • +3 (7 voturi)    
    Intreb pe cei care cred ca pot opri distrugerea (Joi, 17 octombrie 2019, 10:45)

    deval [utilizator]

    Romaniei incepand de maine :
    -daca au observat ca Romania e deja distrusa in ultimii 7 din 8 ani ? Adica , in fiecare zi a acestor ani Ciuma a semnat contracte, a insurubat lipitori, a aplicat coruptia in forme inimaginabile , a pungasit, umilit cetatenii din toate pozitiile .
    -daca inteleg ce inseamna reconstructie ?
    -daca isi amintesc de ce i-am numit Ciuma Rosie si daca stiu ca ea bantuie Romania de 74 de ani ?
    Evident ca m-am bucurat ca a fost oprita urina care curgea pe fata noastra prin trecerea motiunii ! Ca sa dau onorul pnl pentru asta trebuie ca sa realizeze decalogul enuntat la motiune ! Daca nu il realizeaza, atunci decalogul devine dublarea salariilor si pensiilor din ''programul'' Ciumei dar mai ales o sansa de revigorare a acesteia ! PNL a facut din Ciuma ce este azi, in sensul ca in 2016 au dezertat total de la rosturile lor, au stat in transee asteptandu-si ''randul''la guvernare . Nu l-au sustinut pe Iohannis, nu s-au sustinut pe sine la locale/parlamentare, nu au combatut macar ''programul''Ciumei ....Sa arate ca pot guverna si nu ''administra''dezastrul Ciumei in acest an realizand decalogul lui Orban din 10 octombrie-ziua motiunii !! (Deja vad tot felul de alte obiective....)
  • -5 (7 voturi)    
    cred ca varianta Barna (Joi, 17 octombrie 2019, 10:59)

    Dimijoarei_Obt [utilizator]

    este cea mai buna ! Mai bine sa intre la guvernare cu toate motoarele la turatie maxima ! Altfel V.D. Predator ii va infuleca dintr-o inghititura !
  • +2 (4 voturi)    
    eu sunt de acord cu Barna... (Joi, 17 octombrie 2019, 12:08)

    liviu_ [utilizator]

    a mai fost un guvern de tranzitie... ala a lui Ciolos si desi a fost un guvern bun... a ridicat enorm in sondaje psd...
    pentru ca psd stie sa joace foarte bin din opozitie si prostii ii cred!
  • 0 (4 voturi)    
    Antreprenorul (Joi, 17 octombrie 2019, 13:23)

    Razvan_M [utilizator]

    "Nu sunt antreprenor in fiecare zi, dar cand o fac, o fac pe banii statului si cu contracte garantate"

    Totul legal, evident.

    Ar fi interesant de vazut cum a promovat si doamna in compania Petrom, venind din compania Distrigaz Sud. Oare a fost ajutata de cineva? Follow the money.
  • +1 (1 vot)    
    Nici (Joi, 17 octombrie 2019, 15:05)

    Rdu [utilizator]

    Hotnews nu da inregistrarea completa desi spun ca USR a facut-o publica...truncherile cu care alegi doar ceea ce sustine ceea ce vrei sa demonstrezi...
  • 0 (0 voturi)    
    Bani europeni luati de Barna (Vineri, 18 octombrie 2019, 6:25)

    Flory Florica [anonim]

    Mai intii rezolva problema cu banii europeni de care nu a stiut nimeni pina acum nici chiar colegii tai mai vrei sa fii si votat ca presedinte Rusine din partea ta


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by