Tortionari si securisti

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 31 iulie 2013, 19:36 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Ziarul Gandul si Institutul pentru Investigare a Crimelor Comunismului si Memoria Exilului fac o treaba excelenta. Cauta tortionari in viata din vremea comunismului. ICCMER le face plangeri penale, Gandul ii filmeaza si ii arata lumii cum traiesc linistiti, rontaind o pensie cam mare pentru crimele comise. Felicitari, nota zece. N-are rost sa ne vaicarim ca-i tardiv, ca procesul va dura si ca intre timp astia vor muri. Ultimele lor luni din viata vor fi un mic iad. Sfarsesc in dispretul oamenilor. Se face putina dreptate. Macar atat. Victimele calailor, rudele lor, vor avea in acest fel sentimentul ca raul n-a invins definitiv, ca adevarul iese la lumina chiar daca uneori foarte tarziu.

Pensia calailor nu le-o mai poate lua nimeni repede. Si-au batut si altii capul, s-au izbit de Curti Constitutionale. Unii vor cere indurare, mila crestina. Nu asta-i problema Romaniei acum. Ba, este. Avem cu totii obligatia de a nu uita, de a denunta crima, de a cauta dreptatea, de a ne respecta trecutul, eroii, de a ne dispretui asasinii parintilor nostri. Altfel, vom repeta trecutul.

Printre primii care au luat din zbor subiectul au fost cei de la Antena 3. Au prezentat repede filmuletul realizat de Attila Biro cu Alexandru Visinescu, azi un "batranel jovial", acum 50 de ani seful penitenciarului de la Ramnicu Sarat. Seara au dedicat la Sinteza Zilei o emisiune intreaga tortionarului, azi in varsta de 88 de ani, dar care s-a dovedit la fel de agresiv si violent ca in tinerete cand au inceput sa-l caute ziaristii pe acasa. Zic, uite, cat o fi Felix de securist, se caieste si el. Gresit. Securistul batran, tot securist.

Subiectul celor de la Gandul a fost deturnat din mers. Antena 3 l-a prezentat pur si simplu in felul acesta: justitia apara tortionari, dar se ocupa de presa independenta. Cum a ajuns la concluzia asta? Pai daca nimeni nu l-a deranjat 23 de ani, inseamna ca Visinescu este aparat de CSM si de Haineala, dusmanii Antenei 3. Bine ca procurorii lui Kovesi si Basescu au timp sa ancheteze jurnalisti incomozi care lupta cu adevarata dictatura basista. Deci justitia si CSM sunt dusmanii poporului. Deci Basescu si Tismaneanu au condamnat comunismul doar asa, de ochii lumii.

Visinescu a fost pentru Voiculescu doar un pretext excelent de a atrage atentia publicului cu scopul de a-l mai spala o tura pe creier. Asta se cheama subminarea increderii in democratie si institutiile ei, terorism social si manipulare sinistra.

Tortionarul Alexandru Visinescu a batut mar detinutii politici ai Romaniei inchisi in anii 50 la Ramnicu Sarat, colaboratorul securitatii Dan Voiculescu bate si astazi in cap un popor intreg cu antena lui.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15149 vizualizari

  • -13 (19 voturi)    
    Maskirovka (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:12)

    airwave [utilizator]

    Campania asta e o idee minunata. Tot romanu' uita ca somaju' s-a dublat, inflatia e un record european, locuri de munca ioc, da' bine ca ii alearga presa pe mosii aia pe strada. Si asa, guvernu' Ponta supravietuieste in continuare.
    • 0 (0 voturi)    
      intradevar..... (Joi, 1 august 2013, 7:01)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui airwave

      ....."petarda" a fost detonata la timp.
      Se stia de criminalii acestia si am crezut ca odata venita la putere, alianta DA din cate faceau parte PNT si PNL ai caror lideri au suferit, va face lumina si vinovatii vor plati.

      Din nefericire, tentatia imbogatirii a fost mai mare decat dorinta de dreptate si astfel, criminalii au scapat nepedepsiti, tara a fost devalizata iar urmasii tortionarilor fac parte din imbogatitii peste noapte si clasa politica actuala.

      Cred ca titlul articolului ar fi trebuit sa fie - tortionarii, securistii si prostii. S-ar fi potrivit mai bine.
      • +1 (1 vot)    
        15.000 de securisti primesc pensii uriase (Joi, 1 august 2013, 12:42)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        În 22 decembrie 1989, Departamentul Securitatii Statului (DSS), politia politica a regimului communist din Romania, avea un efectiv total de: 15312 angajati, dintre care 10114 ofiteri, 791 maistri militari, 3179 subofiteri si 1228 personal civil.

        Fostii securisti, cei care au mentinut frica si teroarea in timpul regimului comunist, careau intimidat, umilit, torturat, ucis oameni nevinovati, sunt rasplatiti de statul roman, adica de noi, cu pensii URIASE, de peste 3.000 de lei/luna, unii chiar peste 5.000 lei/luna.
        Pensiile securistilor sunt incluse in categoria "pensii militare".
        Ei ar trebui tinuti cu pensia minima sau fara nici o pensie,macar atat.
    • +1 (1 vot)    
      foamea e cel mai mare dusman al omului (Joi, 1 august 2013, 9:23)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui airwave

      nu trece citind un articol de ziar.
  • +17 (21 voturi)    
    vine el si rindul lui (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:12)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Cred ca vine el si rindul lui. Daca nu al lui, atunci al copiilor lui. Asa se credea si Berlusconi, invicibil, si uite ca va face puscarie.
  • -7 (25 voturi)    
    măcar atât (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:25)

    Mazeta [utilizator]

    Cum o dați, cum o suciți, realitatea este evidentă pentru oricine: Băsescu a condamnat comunismul, dar a uitat să condamne comuniștii.

    Oare, dacă era vorba despre un torționar nazist, care trăia în România cu o pensie de zece ori mai mare decât a victimelor sale, ați fi avut curaj să spuneți la fel, „Sfarsesc in dispretul oamenilor. Se face putina dreptate”?
    • +11 (15 voturi)    
      nu inteleg (Miercuri, 31 iulie 2013, 23:25)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pe care comunisti trebuia sa-i condamne ? Ma fac ca nu inteleg aluzia catre Visinescu pe care nici tu nu-l stiai pana nu a fost dat in vileag.
      • +1 (1 vot)    
        voiculescu (Joi, 1 august 2013, 9:24)

        sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        e un comunist care rebuie condanat.
        iliescu altul.
        si mai sint si odraslele: Columbeanu, Oprescu, Roman, etc..
      • +2 (2 voturi)    
        Fix comunistii si securistii au oferit aminstia ! (Joi, 1 august 2013, 9:52)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Comunistii si securistii, ramasi in retele stranse dar mult mai dinamice dupa pseudo-revolutie au oferit amnistia temporara, si linsitea Calailor pe care iau folosit!

        Acum in retelele care acopereau fostul sistem au aparul fisuri, si astfel nu mai fac fata cum reuseau in anii 90, intre timp a sazut si interesul de razbunare impotriva lor!

        Ce este stupefiant, faptul ca acesti Criminali, se spala pe maini spunandu-ne ca moral, comunistii politici sunt cei vinovati!
        Nu calaii, nu securistii ci cei care au dat de la partid ordinele de schingiuire!

        http://www.youtube.com/watch?v=0bQqtgQchLI
  • -9 (23 voturi)    
    Securistul bun, securistul rau (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:36)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    bas si voiculescu. Si vreti sa spuneti ca sunteti onest dl. Tapalaga?
    • +1 (1 vot)    
      Jurnalistul muta... (Joi, 1 august 2013, 8:44)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Portia de k.k de la stanga la dreapta si de la dreapta la stanga dupa cum ii dicteaza ""önestitatea".
      Nu e nici o diferenta intre basel-antwerpenel si felix-crescent,ai dreptate..
      On topic:in 1990 toti participantii din grupa ""finante"" la asa zisa revolutie au refuzat diplomele de "luptatoti,bla,bla"".Personal,nu puteam sa dam mana cu emanatii comunisti care facusera parte dintre cei care l-au arestat pe bunicul meu pt ""crima de uneltire impotriva orinduririi sociale"".Adica impotrivire la colectivizarea fortata.
  • +26 (32 voturi)    
    mesaj (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:49)

    koka13 [utilizator]

    Felicitari Domnule Tapalaga !Mizeria asta de Visinescu am inteles ca a fost si pe la Mislea unde mama mea a fost pentru executarea unei nedrepte condamnari in anii '57-62 .(Acum decedata) .As fi dorit sa stiu daca el a fost in acea perioada ,care mi-a marcat copilaria si intreaga viata !Ar fi interesanta biografia acestuia si a urmasilor lui care desigur, o duc mai bine ca mine .Nu exista razbunare in asemenea dezvaluiri ci doar o reconsiderare a parintilor nostrii si a trecutului nostru si evident o repunere a moralitatii,dreptatii si justitiei la locul ce se cade.Continuati va rog investigatiile !
  • +11 (15 voturi)    
    Tortionarii si Justitia (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:52)

    un dac [utilizator]

    Orice tara sanatoasa la cap are resurse juridice care-i permita sa rezolve astfel de cazuri rapid atunci cand exista vointa politica. Un tortionar de 90 de ani nu trage sfori, nu are televiziune si nici pensia aia, oricat de mare, nu-i permite sa cumpere judecatori. Doar ca Romania inca traieste sub stigmatul "cine arunca primul piatra". Prea multi patati in functii administrative sau de conducere. Sper totusi ca macar Dumnezeu sa iubeasca oamenii nevinovati care au suferit degeaba in aceste inchisori inputite.
    • +9 (9 voturi)    
      ce gluma (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:21)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      cine controleaza resurse juridice ? nu cumva sunt, controlate de fii tortionarilor..
  • -11 (25 voturi)    
    pai se putea altfel .....? (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:58)

    adrian8 [utilizator]

    domnul tapalaga are cateva obsesii puternice .. usl , voiculescu , antena 3 ...

    un articol care incepe bine , dar doar jumatate este dedicat temei importante ... in rest cealalta jumatate e despre antena 3 si voiculescu ...
    cu alte cuvinte .. face ce face si ajunge la -castravete-.

    sa nu cumva sa inceapa cineva sa creada ca deveniti din nou jurnalist adevarat !
    • -2 (8 voturi)    
      nu te speria (Miercuri, 31 iulie 2013, 23:26)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      este doar o reactie. in lumea asta exista o balanta, sa ii spunem totusi reactie: Basescu-Voiculescu.
  • +20 (24 voturi)    
    Ai dreptate, dar.... (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:03)

    corvus coraX [utilizator]

    Oare câți români îi vor disprețui cu adevărat Dane?! Știm oare căți români au colaborat activ cu regimul comunist?! Știm oare câți români au colaborat cu Securitatea?! Câți est-germani au colaborat, a fost dezvălui comisia Gauck. A fost un șoc național! S-au turnat soț și soție, amândoi agenți, copii și-au trunat copii, prietenii prieteni. Oare ce mă face să bănuiesc că românii au fost mult mai destoinici decât est-germani. Pe nemți îi pot bănui că au făcut-o dintr-un profund simț al datoriei care a funcționat perfect și în al III-lea Reich. Românii au făcut-o din motive mult mai pragmatice. Un pașaport, o cafea bună, ura față de vecin, un venit în plus, sau pur și simplu din plăcerea delațiunii....

    Criminalii descoperiți, e drept, niciodată nu e prea târziu, arată că 23 de ani am trăit într-un simulacru de post-comunism. A fost defapt o prelungire soft a dictaturii, necesară pentru ca băieții să recupereze totul, ba mai mult decât atât.

    România este o țară care refuză să existe cu demnitate..
    • +7 (9 voturi)    
      da. (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:32)

      uzu [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      io n-am colaborat cu nici o securitate. io-l dispretuiesc.
      de la distanta ...ca nici nu Iliescu n-am vrut sa colaborez si am zis "la revedere"
      • 0 (0 voturi)    
        nici eu, (Joi, 1 august 2013, 9:27)

        sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui uzu

        nici parintii mei
        • 0 (0 voturi)    
          esti sigur - (Luni, 5 august 2013, 10:47)

          rab [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

          sigur?
  • -11 (31 voturi)    
    antene, "stiri fierbinti", realitati... (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:06)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Cat de sigur pe domnia voastra sunteti, dle Tapalaga, ca Voiculescu bate in cap poporul cu antenele lui (poate insinuati ca poporul a ajuns chiar batut in cap?!). Cat de relaxat nici nu amintiti de discernamantul omului si de dreptul fiecaruia de a avea propria reprezentare a realitatii, cu nimic mai prejos decat a altuia, cat timp nu atenteaza la valorile esentiale ale lumii (libertate, egalitate, cinste, echitate, solidaritate etc.).

    Aproape ca mi-as exprima dezacordul fata de punctul de vedere pe care-l aveti cu privire la antenele lui Voiculescu... Dar ma opresc deodata pentru ca ma uit la domnia voastra si la www.hotnews.ro (in general) si vad ca ceea ce afirmati cu privire la Voiculescu vi se aplica ad literam si principial si domniei voastre cand bateti cu in cap cu "stirile fierbinti" o alta parte a poporului.

    E doar aceeasi masura pe care o aplicati unora din perspectiva altuia care nu vede lucrurile ca domnia voastra si nici ca Voiculescu. Acel "altul" se numeste cetatean instruit care, dincolo de interpretari propagandistice de o parte sau de alta, are nevoie de informatii de incredere intr-o era in care denaturarea si orientarea sensului informatiei a ajuns conditie de succes in jurnalismul romanesc.
    • +15 (21 voturi)    
      Domnule Conte, (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:28)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      se vede clar ca sunteti un "cetatean instruit", cum bine va exprimati mai sus. Si eu ma consider un cetatean instruit, care se uita de multe ori la A3, dar, spre deosebire de dvs., eu nu ii urmaresc spre a ma informa, ci pentru a vedea in ce masura ii "bat in cap" pe cei despre care nu se poate spune ca ar fi "cetateni instruiti". Ba chiar consider ca sunt batuti in cap, dar asta nu e vina lor, ci a celor care, cu profesionism bine platit, i-au adus in aceasta situatie.
      • +2 (2 voturi)    
        Mi se pare... (Joi, 1 august 2013, 11:21)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        ... ca d-l conte are exact limbajul D-lui Nastase, Adrian Nastase.
        Daca nu cumva o fi chiar dansul in persoana
        Personal, chiar inclin sa cred. E "onorant" pt HN, as zice.
        :-)
        (cautati sa vedeti cine a fost contele de Saint Simon si va veti forma o impresie)
    • +10 (16 voturi)    
      ;)))) (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:34)

      uzu [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      "discernamantul omului si de dreptul fiecaruia de a avea propria reprezentare a realitatii," .... discernamantul de a alege antena 3 plus reprezentarea realitatii proprie antenei 3 ...
      e dreptul tau vere. ce zici de dreptul meui sa cred ca esti manipulat de voiculescu ?
    • +5 (7 voturi)    
      Bre conte, se scrie "ad litteram" (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:42)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      asa ca daca te dai mare cu aspiratiile arhhhistocrah - crah-tice, pune mina bre pi carti!
    • +5 (11 voturi)    
      Domnu' "ad literam"care va informati de la latrine (Joi, 1 august 2013, 1:46)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      ...ne puteti da si noua niste exemple de informatii utile pe care le-ati auzit la latrinele respective? Cateva, nu multe...

      Dar informatii care incadreaza in descrierea facuta de dumneavoastra, adica din acelea care " nu atenteaza la valorile esentiale ale lumii (libertate, egalitate, cinste, echitate, solidaritate etc.).". Sau cum o numiti dumneavoastra, "propria reprezentare a realitatii".

      Multumim (anticipat) din inima!

      Semnat:
      Un colectiv vesel de Basesti.

      P.S.: ne cerem scuze pentru lipsa noastra de impartialitate si sincer va invidiem pentru obiectivitatea de care dati dovada de fiecare data.
  • -8 (16 voturi)    
    O capcana? (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:07)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Cred ca suntem in pericol de a cadea intr-o capcana nu stiu de cine intinsa!
    Dupa ce timp de 25 ani nimeni nu s-a atins decat declarativ de cei care au ORDONAT teroarea prin legi si regulamente, incepem acum sa-i urmarim penal pe cei care au APLICAT acele legi si regulamente. Desigur, vina lor e mare, au aplicat niste legi si regulamente criminale, dar cred ca in fata judecatii vor spune senin ca ei au respectat pur si simplu legile si regulamentele intocmite de altii. Si ma tem ca nu vor putea fi condamnati.
    Si ma mai intreb dece unii precum Coposu, Diaconescu etc. nu au depus imediat dupa 1990 plangeri penale impotriva celor care i-au terorizat in inchisori. Ba chiar m-a uluit ieri pe site-ul Gandul o relatare filmata in care Diaconescu relata ca in inchisori detinutii erau batuti, dar ca exemplu concret dadea cazul reeducarii de la Pitesti, unde, se stie bine, tortionarii nu erau gardienii ci tot dintre detinuti, acestia fiind in final condamnati pentru teroarea aplicata de ei asupra altor detinuti. O gafa ce va fi inteligent exploatata!
    Inca o data: cred ca suntem pe cale de a cadea intr-o capcana.
    • +9 (9 voturi)    
      Nu doar au APLICAT (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:46)

      pag [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Daca doar aplicau ordinele nu ar fi ajuns comndanti, etc. Cei care au ajuns in pozitiile lor au facut-o cu un exces de zel care seamana foarte mult cu sadismul. Si pentru asta ar trebui condamnati.
    • 0 (0 voturi)    
      trebuie sa se ajunga la varf (Joi, 1 august 2013, 9:32)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      "Diaconescu relata ca in inchisori detinutii erau batuti, dar ca exemplu concret dadea cazul reeducarii de la Pitesti, unde, se stie bine, tortionarii nu erau gardienii ci tot dintre detinuti, acestia fiind in final condamnati pentru teroarea aplicata de ei asupra altor detinuti" - asta e o mare tragere de par a adevarului, daca o faci intentionat inseamna ca nu ai onoare, daca o faci neintentionat inseamna ca nu ai inteligenta.
      Detinutii nu s-au batut unii pe altii ca asa au vrut ei, ca au avut ceva de impartit... Au ajuns sa faca asta pentru ca tortionarii le-au distrus demnitatea. Cu ei au avut mult de lucru ca sa-i aduca in starea respectiva, se pare ca altii renunta la ea de buna voie.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect ce zici! (Vineri, 2 august 2013, 1:01)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        Eu am pornit de la premiza ca tortionarii vor spune ca nu ei ii bateau pe detinuti, ci detinutii intre ei. Desigur, aveti dreptate, batausii erau dirijati de decidentii sistemului, dar asta va fi dificil de demonstrat. Pe mine m-a deziluzionat gafa lui Diaconescu, negasind alt exemplu decat cazul reeducarii de la Pitesti.
        De neinteles ramane si faptul ca brigadierii de la Canal erau tot dintre detinuti, ei fiind cei care ii terorizau pe cei care nu reuseau sa indeplineasca norma zilnica de lucru.
        Ce sa mai zic? Kapo, sefii de baraci din lagarele hitleriste de exterminare, erau tot dintre detinutii respectivi.
  • -8 (16 voturi)    
    securistu' (fara dosar) (Miercuri, 31 iulie 2013, 22:36)

    barossu [utilizator]

    dar securistu' (fara dosar) din fruntea tarii...?
    • +4 (6 voturi)    
      Vorbeste cu securistu' ala de serviciu care are do (Joi, 1 august 2013, 1:35)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui barossu

      ..si-i faceti si lui unu'.. Hai ca nu-i greu!
  • +1 (1 vot)    
    Si totusi! (Joi, 1 august 2013, 7:00)

    Garett [utilizator]

    Faimosul IICCMER functioneaza de ceva ani. Sub patronajul Cotroceniului. O parte din perioada asta a fost chiar sub conducerea "marelui politolog"!
    Si vreti sa spuneti ca n-a stiut de Visinescu?
    Folosita sau nu ca propaganda intrebarea totusi ramane: ce a facut justitia pana acum in aceasta privinta? Ati publicat zilele trecute scrisoarea deschisa a lui Adrian Ursu. Ce a facut IICCMER in privinta asta? OK, acum e "la ailalti", dar in "perioada luminata"?
  • +3 (3 voturi)    
    Se putea si mai rau (Joi, 1 august 2013, 11:22)

    Wladislav [utilizator]

    Bunicul meu a fost luat pe sus dintr-un magazin in Craiova, in noiembrie 1947 pentru ca injurase armata rosie si guvernul marioneta, plin de fosti legionari. Era basarabean, avea pasaport Nansen pentru ca emigrase in 1918 pe un vas la Istanbul, de unde fusese trimis in Romania (ca acum Basarabia voastra e a romanilor). Era urmarit atat de NKVD cat si de "Siguranta Statului" ajunsa o carpa in mana rusilor. A scapat de puscarie, ca era prima abatere, dar in Aprilie 1948 nu a mai ajuns acasa, de Paste. Un comisar le-a spus bunicii si mamei mele sa-i pregateasca o haina mai groasa... Dupa putin timp comisarul de politie s-a intors ca sa le spuna verde in fata ca "nu mai are nevoie de haina". Nu l-au mai gasit, nu au mai auzit nimic despre el. Concluzia dureroasa a fost ca Vladimir Barbaneagra era undeva, intr-o miriste, la doi metri sub pamant. Normal, dosarul CNSAS se opreste in noiembrie 1947. Restul a disparut, ca si Vladimir si multi altii ca el.
    • 0 (0 voturi)    
      Acest fragment de memorie ar trebui (Joi, 1 august 2013, 15:20)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Wladislav

      comunicat la Alianta Civica - Ana Blandiana si R. Rusan au strins marturii despre aceste crime,
  • +1 (1 vot)    
    Seful de Obiectiv (Joi, 1 august 2013, 15:27)

    cetateanul roman [utilizator]

    Buna ziua,
    Si bunicul meu a fost detinut politic. Pentru ca a facut parte din partidul PNT. Parintii si unchii mei au fost hartuiti politic pana in 1989. Parintii mei nu au avut voie sa urmeze o facultate, unchiul meu a fost dat afara de la facultate, cand i-au descoperit dosarul politic. Noi nu am beneficiat de apartament sau casa. Orice se intampla la serviciul parintilor mei primii anchetati erau ei. Iar bunicul meu a fost urmarit permanent de securitate pana in 1989. Dupa 1990, bunicul meu a reusit sa aiba acces la dosarul lui. Bunicul meu se trage dintr-o familie cu 7 frati. Doi dintre acesti 7 frati au depus marturie la securitate contra lui. Acesta este neamul nostru romanesc. Pentru ca bunicul meu este unul din detinutii politici ai tarii, am cercetat unele dintre aspecte care s-au intamplat inainte de 1990. In primul rand, nu a existat institutie (scoala, liceu, primarie, policlinica, spital, etc) sau intreprindere in care sa nu fie un Sef de obiectiv care sa primeasca declaratii de la o parte dintre angajati. De regula seful de obiectiv era in persoana Secretarei sefe de atunci, sau a secretarei directorului, sau a oricarei secretare pe care ati intalnit-o ca angajati. Acestei persoane i se subordona. din punct de vedere operativ, inclusiv directorul sau chiar secretarul de partid. Era cea mai puternica persoana, si era persoana de care tinea cont inclusiv directorul institutiei respective. O parte dintre angajati scriau declaratii privind alti angajati in mod curent. Este acea parte care au beneficiat de diverse facilitati pana in anii 1990, si care apoi au fost propulsati in diverse functii. Directorii care au fost numiti dupa 1990, marea majoritate, au fost cei care, de cele mai multe ori, de buna voie, au turnat pe ceilalti colegi. Secretara Sefa, adica Seful de obiectiv, a avut un cuvant de spus si dupa 1990 in numirea in functii a acestor persoane.
  • 0 (0 voturi)    
    Întrebări (Vineri, 2 august 2013, 12:07)

    A3des [utilizator]

    Dl. Tapalagă dixit: „Pensia calailor nu le-o mai poate lua nimeni repede. Si-au batut si altii capul, s-au izbit de Curti Constitutionale. Unii vor cere indurare, mila crestina. Nu asta-i problema Romaniei acum. Ba, este. Avem cu totii obligatia de a nu uita, de a denunta crima, de a cauta dreptatea, de a ne respecta trecutul, eroii, de a ne dispretui asasinii parintilor nostri. Altfel, vom repeta trecutul.” Bine, domnule Tapalagă, punctul dumneavoastră de vedere este just, ab initio. Avem nevoie de lustrație, ca de aer. Dar nu „manufacturată” de oamenii sistemului. Un scurt exemplu: despre torționarii de la Măgurele, din 13-15 iunie 1990, ce ne puteți spune? Mă refer la cei pe care procurorul comunist reconvertit după ce fusese convertit de pervertita și pervertitoarea MISA, Monica Macovei, „marele idol” a Justiției române, s-a făcut că nu-i vede. Citez:
    ”Deci, conform procuraresei acum in civil, cu petlite de ”dreapta”, la Magurele – unde am fost cazati, gratis si ilegal, beneficiind si de meniu all inclusive cafteala non-stop – era liniste si pace. Mai ca minerii – prezenti ca trupe de soc si in Unitatea fostei Securitati!, dar nevazuti, ca spiridusii, pentru madam procuror – plantau flori, serafic, si noi prindeam fluturasi, din zbor, ajutati de domnii procurori cu manusi de box. «La Magurele am vazut în curtea unitatii ca cei ridicati din Piata Universitatii stateau la mese si scriau unele declaratii sub supravegherea unor poltisti. Nu am vazut niciun act de violenta. » …Asadar – «nu am vazut niciun act de violenta»… asta declara procuroarea Macovei dupa vizita sa la Unitatea de la Magurele. Eu, alaturi de fratele meu (ala micu’) si alaturi de peste 1500 de alti bucuresteni care au trecut prin Infernul de la Magurele, in iunie 1990, am vazut lucruri inimaginabile si am trait torturi de nedescris la care participa insusi comandantul adjunct al Unitatii, colonelul Tanase, cel care mi-a infipt in cap, desi aveam deja capul crapat si insangerat, un puscoci lansator
    • 0 (0 voturi)    
      Continuare (sorry) (Vineri, 2 august 2013, 12:28)

      A3des [utilizator] i-a raspuns lui A3des

      (...) de rachete cu fosfor, amenintand ca-mi zboara creierii, daca mai comentez.
      Despre ce comentam? despre ce nu a vazut Macovei, atinsa de cecitate degenerativa.
      De exemplu, un baiat care-si tinea ochiul smuls din orbita cu mana, atarna in niste fire care-i ieseau din gavanul ochiului. Pe langa asta, desi se chinuia cumplit, tanarul desfigurat si plin de sange era legat cu sarma de un stalp de beton. Ce nu a mai vazut Macovei ? - cel putin sase femei au fost violate de mineri si soldati; ce nu a mai vazut Macovei ? - bataile zilnice, cu cozi de lopata, cu lanturi si cu ce mai gasea administrate de minerii imbracati cu haine militare, adusi de Ion Ilici Iliescu, carpa kaghebista; ce nu a mai vazut Macovei ? - cum erau luate declaratiile luate de colegii sai procurori, fosti securisti la infama Directie de Cercetari Penale a DSS. Declaratiile erau dictate de procurori si cine nu se conforma era altoit pe loc de cate un miner, cu bata. In declaratia mea data la Magurele, care se afla in dosarul Mineriadei de la Parchetul Militar, dosar matrasit de bunul amic al duduiei Macovei, ticalosul Dan Voinea, scriam ca protestez fata de incalcarea Legii de catre procurori (…). ” Am încheiat citatul: http://www.roncea.net/index.php/intelmedia/item/446-14-iunie-cea-mai-misto-zi-din-viata-mea
      A! Și ceva în plus: acest „dragă prietene” al lui Radu Moraru, retras ca mortu’n păpușoi când Nașul a avut nevoie de sprijin, este deontologul care o făcea în toate felurile pe fiica Președintelui României (bine, de vină e el însuși, pentru că și-a expus familia), pentru ca, mai apoi, vajnicul marinar să declare că lui îi place de Tapalagă. Atunci, despre ce vorbim? Pe ăștia scrie Soros, dragi compatrioți. Și Soros este una din sursele cancerului din România. Și „deontologii” care ascund rahatul sub preș, scoțându-l la iveală, în funcție de interese, duc țara asta de râpă.
      Doamne ajută!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by