Nu toti sunt ca ei, Andreea

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 14 noiembrie 2012, 17:31 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Nu esti chiar asa de singura cum te-ai putea simti in aceste momente. Arunca o privire pe pagina mea de Facebook unde am initiat un mic protest si un apel la solidaritate. O sa vezi ca s-au gasit destui oameni de bun simt sa vina alaturi de tine, sa te sustina prin sute de LIKE-uri si zeci de comentarii, sa-si exprime indignarea fata de becalizarea politicii si a televiziunilor de stiri. Sunt multi, foarte multi cei care vad derapajele televiziunii unde ai fost invitata si jignita in mod incalificabil de Gigi Becali sub privirile indulgente ale moderatoarei. Nu toti sunt ca ei, Andreea.

Stiu ca multora le vine greu sa ridice un deget in apararea unei femei. E campanie, te-au trecut deja cu un cinism uluitor la capitolul "victima colaterala". Ca sa nu mai punem la socoteala ca, nu-i asa, Andreea Pora este "basista inraita". Cand televiziunile urla "moarte basistilor", ce mare scofala inca o insulta?

Insulta si calomnia s-au banalizat, la unele televiziuni au devenit regula. Aluzia onctuoasa, procesul de intentie, injuria birjareasca, invectiva, atacul la persoana, agresivitatea gratuita sunt atat de frecvente incat simti uneori ca te sufoci.

Anormal e sa nu racnesti, sa nu injuri, sa nu calomniezi, sa nu scuipi. RTV, Realitatea TV, Antena 3  seteaza un standard care exclude orice urma de decenta. Pana la urma te-ai vazut nevoita sa te ridici si sa pleci din emisiuni cand ai constatat ca toti din platou salivau de placere, savurau un moment de o grosolanie care-i obligau, pe barbati cel putin, sa ia atitudine. Nu aveai ce cauta acolo din capul locului. Ce sa discuti cu alde Codrin Stefanescu si Gigi Becali?

In fine, te-ai dus ca de obicei cu argumentul pe care ti-l cunosc desi nu sunt de acord cu el. Tu crezi ca  locurile mlastinoase si puturoase din presa romaneasca trebuie totusi frecventate pentru a spune ceea ce ei trec sub tacere. Tu inca mai crezi ca poti trezi ratiunea intr-un public visceral, dresat de televiziuni sa nu mai gandeasca ci sa simta. Acestui public resentimentar nu poti sa i te adresezi rational.

Acest public s-a obisnuit sa urasca din toata inima, sa adere entuziast la prostii propagandistice dar nu sa gandeasca. Ghita sau Voiculescu stiu ca trebuie sa ocupe mintea acestui public cu scandaluri marunte si fleacuri senzationale, sa evacueze gandirea si bunul simt din viata lui. Operatiunea se cheama spalare pe creier si a cam reusit in mare masura.

Vestea buna este ca nu toti sunt ca ei, Andreea. Netul a ramas un spatiu liber si mai greu de manipulat. Aici totul se poate demonta in doua secunde deoarece e imposibil (inca) sa controlezi fluxurile de informatii.

CNA si Romania TV ar putea sa ia nota de faptul ca sute de oameni cu nume si prenume au aderat aproape instant la un mic protest, initiati intr-un colt de pagina de Facebook, impotriva manelizarii presei si politicii.

Nu mai contez pe breasla, pe asociatii, pe institutii moarte. Exista un corp sanatos in societatea romaneasca, exista oameni care solicita ca astfel de derapaje sa fie sanctionate exemplar iar prezenta unor extremisti ca Gigi Becali in spatiul public, boicotata total. Acest spirit liber se manifesta pe internet, pe retele de socializare, in noile forme de activism civic si organizare spontana.

Nu toti sunt ca ei, Andreea. Iar pentru Becali&Co, RTV, Antena 3, Realitatea TV, CNA etc: Nu toti suntem ca voi!


Citeste mai multe despre   

















19091 vizualizari

  • +7 (45 voturi)    
    Prima data am crezut ca e vorba de Andreea Lambru (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 17:41)

    Metec [utilizator]

    Dupa care m-am linistit: era vorba de alta Andreea, "de-a noastra". Chiar asa, de ce nu se solidarizeaza nimeni cu aceasta campanie impotriva unei persoane care nu a facut nimic rau?! Andreea Pora s-a dus in talk-show si stia la ce se expune, dar Andreea Lambru ce a facut, pentru a fi considerata depravata si alte alea?!
    • +27 (37 voturi)    
      idee (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:15)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      oamenii ajung in pozitii de genul celei in care se afla acum Andreea Lambru dupa ceva munca si experienta care, de cele mai multe ori, nu le gasesti la o persoana de 27 de ani. De exemplu nu cred ca vei gasi cu usurinta intr-un mediu privat o persoana in varsta de 27 de ani in pozitii importante de conducere insa cand este vorba de stat ajung tot felul de oameni care, de multe ori, au dovedit incompetenta. Cei mai multi isi platesc pozitia prin bani sau alte favoruri iar Andreea Lambru nu pare a fi plina de bani.
      • +11 (15 voturi)    
        exmplu din privat (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:58)

        lambda [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        ce zici de CFO la 29 de ani, in multinationala cu peste 2000 de angajati in Romania, sector energetic?
        • +12 (16 voturi)    
          Ne poti da un link si la CV? (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:27)

          Petran [utilizator] i-a raspuns lui lambda

          Perfect de acord si te credem. Ne dai un link si la CV ca sa il comparam, in oglinda, cu cel al domnisoarei Lambru?
          • -7 (13 voturi)    
            uite un link din Evz, de acum 4 ani (Joi, 15 noiembrie 2012, 9:21)

            nellino [utilizator] i-a raspuns lui Petran

            http://www.evz.ro/detalii/stiri/andreea-pora-acuzata-de-plagiat-822746.html

            Cine zice "plagiat", ala e!
            • +7 (7 voturi)    
              Judeca intelept. Nu fi un simplu executant (Joi, 15 noiembrie 2012, 13:28)

              Petran [utilizator] i-a raspuns lui nellino

              Draga Nellino, diferenta e urmatoarea: d-na Pora poate face orice doreste sufletzelul dumneai. Atata timp insa cat eu, din taxele mele platite din greu platesc salariul d-soarei Lambru sau Stefanescu de la Teleorman, am dreptul sa cer un CV, sa vad meritele care le recomanda ca incasatoare ale banilor munciti de mine. Daca ai sta mai drept pe scaunul pe care te-au asezat platitorii tai, poate te-ai gandi mai mult la serviciile medicale de care tu si familia ta nu beneficiezi, la lipsurile la scolile in care rudele tale mai mici invata, la mizeria vietii de zi cu zi in general. Pora e o simpla jurnalista care nu are nicio putere de decizie asupra vietii tale. D-soarele Lambru si posibila parlamentara Stefanescu iti decid tie soarta.
        • +12 (14 voturi)    
          dupa cum am spus (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 21:30)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lambda

          "nu vei gasi cu usurinta" am zis, nu ca nu exista, ci doar ca sunt foarte putine cazuri. tu ai stiut UN caz si, mai mult, in exemplul tau persoana nu are 27 de ani ci 29, asta inseamna aproape dublul experientei (facultatea se termina pe la 23-25 de ani, deci la 27 de ani ai 2-3 ani de experienta). Inca un aspect, zi-mi daca persoana respectiva a terminat asa zisa facultate romano-americana, eu sunt convins ca nu ci ceva serios.
        • +8 (8 voturi)    
          dubios... (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 21:58)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui lambda

          zic eu. Dar am mai vazut secretare care au ajuns brand manageri in 4-5 ani foarte scurti in tara aia, asa ca nu ma surprinde.
      • +12 (22 voturi)    
        monumental (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 19:22)

        AntonPann [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        "Cei mai multi isi platesc pozitia prin bani sau alte favoruri iar Andreea Lambru nu pare a fi plina de bani." LOL - oricit de impartial as vrea sa fiu, nu este absolut nimic impresionant in CVul fetei. Dar atentie - lipsa de cunostinte si perseveranta pot fi o combinatie exploziva!
    • +8 (24 voturi)    
      ... (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:23)

      kido [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      1. cand am invitat la decenta in privinta domnisoarei Lambru (http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13605093-andreea-lambru-27-ani-fosta-sefa-cabinet-lui-radu-stroe-inlocuieste-dan-mihalache-functia-secretar-general-adjunct-guvernului.htm), am primit imediat o groaza de voturi negative
      2.pentru Andreea Pora: curaj! un fost puscarias spunea ca nu oricine te poate jigni (nu, nu e Nastase, e Dostoievski)
    • +8 (22 voturi)    
      ce a facut? (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 19:02)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Pai ia sa vedem: nu a facut nimic saraca. Prin urmare nu are de ce sa se regaseasca cocotata in asa pozitie la asa varsta frageda. Daca ar fi facut si ea ceva notabil cancanurile puse in seama ei ar fi trecut pe plan secund, dar asa trebuie sa vorbeasca presa despre miracolul Andreea Lambru. Ca este un miracol tipic romanesc sa ajungi fara referinte si experienta de viata ditamai secretar general al guvernului.
    • +3 (17 voturi)    
      pentru Erasm (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:17)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Spune-ti te rog punctul de vedere asupra articolului scris de Dan Tapalaga mai sus. Nu deturna dezbaterea.. Daca nu ai nici un punct de vedere , TACI!
    • +6 (6 voturi)    
      Pentru (Joi, 15 noiembrie 2012, 9:22)

      Paulp [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Pentru ca pe EBA au injurat-o ca la usa cortului ca e fata lu tata si de aia a ajuns in PE la 29 de ani.
      E frumos cind judecam aceleasi spete cu masuri diferite.
    • 0 (0 voturi)    
      andreele (Vineri, 16 noiembrie 2012, 9:56)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      exact asta am presupus si eu. dar nu, nici mesajul meu de sustinere pt dra cu pricina nu a fost publicat. desi, nu votez usl si l-am mai balacarit pe aici pe crinuletz, deci nu paream suspect sper :)
      spun doar ca atunci cand pe udrea (un ministru de turism ok zic eu) o acuzau toti pontanacii, saream ca arsi. sau pe eba. acum ? cei care se ghideaza dupa cv-urile postate pt a stabili cu precizie calitatile intelectuale ale unei persoane, gresesc profund.
      eu nu am auzit-o inca vorbind, asa ca momentan pot spune ca prefer o fata frumoasa unei mustati perverse (dragnea).
  • +21 (25 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 17:47)

    prepeleac [utilizator]

    Intrebarea este daca noi ceilalti, cei care nu suntem ca ei, avem puterea sa spargem acest val de ura, marsavie si intoleranta, sau valul va trece peste noi, distrugand tot ce ii iese in cale?
  • -2 (40 voturi)    
    Gargara lui Tapalaga (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 17:49)

    ZaR [utilizator]

    Televiziunile reflecta exact ceea ce este Romania astazi...uita-te in Parlament si vei vedea ca ai de a face cu acelasi show...oamenii de bun simt si cu atitudine civica sunt 2% din populatia tarii, caci daca ar fi 98%, Romania ar fi astazi o tara prospera si apreciata de lumea intreaga...dar asta nu va mai fi niciodata caci tot ce era mai bun pe acolo a plecat in Vest.
    Sa traiti cum stiti!
    • +31 (35 voturi)    
      Si mai e ceva... (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:02)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      Clanul Becali a fost inventat de ziaristi.
      De ce nu a sarit nimeni cand unul dintre ei scuipa "live si in prime-time" un ziarist de sport???
      De ce confratii de breasla nu s-au indignat profund???
    • +6 (24 voturi)    
      He he. The reality check is not LIKED (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:17)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      Cum spui: Romanii in proportie de 90% - ca sa fim corecti, nu 98%-, sint lasi, hoti, prosti, lingai, etc cum se umfla orezu-n ei si te voteaza negativ.

      Adevarul supara al dracului de tare ...
      • -6 (24 voturi)    
        ... (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:40)

        vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        De acord cu solidaritatea fata de AP, dar sa spui ca 90% dintre noi suntem etc. etc. etc., mi se pare lipsa de bun simt (ce sa mai zic de procentul de 98% zis de cineva anterior). Nu cumva faci parte din astia 90% si nu din ceilalti 10%?
        • +16 (24 voturi)    
          Sandele (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 19:04)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

          1/ Ca sa-ti corectezi defectele, trebuie sa le constientizezi. Romanii se scalda de ani de zile in iluzia "romanii e destepti" (dezacord voit)

          2/ Lasitatea noastra e dovedita atit de istorie cit si de intimplarile celor 20 de ani de la revolutie. Exemplu: la mineriade au murit oameni. M-am intrebat intotdeauna de ce Iliescu mai este inca in viata. Daca era copilul meu, iti garantez ca nu mai era in viata in acest moment.

          3/ Ce sa mai spun de prostie. Romanasii nostri nu pot judeca si nu pot interactiona rational unii cu altii. Ei sint viscerali. Visceralitatea nu vine numai din lipsa de educatie, ci si din pierderea de "big picture", adica prostie.

          4/ Hoti ; trebuie argumentat ?

          5/ Lingai: trebuie argumentat ? Countless. Exemple cite vrei.

          Judeca singur daca fac parte din cei 90%.
          • -5 (5 voturi)    
            ... (Joi, 15 noiembrie 2012, 12:35)

            vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

            "Daca era copilul meu, iti garantez ca nu mai era in viata in acest moment." Chiar nu realizezi cat esti de penibil?
            • +1 (3 voturi)    
              Citeste: daca era copilul meu omorit de mineri ... (Joi, 15 noiembrie 2012, 13:03)

              it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

              .... si vedeam ca Iliescu nu e judecat deloc, n-ar fi mai fost aici, printre vii. Nu realizez cit sint de penibil, ce sa-i faci.
        • +5 (11 voturi)    
          Te imtreb.......... (Joi, 15 noiembrie 2012, 3:25)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

          asa de tare doare adevarul ? si inca ceva !
          Vad ca tu faci parte dintre cei 98% ! fii sigur cu Nationalismul lu C.V. Tudor , lu Becali si al Tau, nu ajungeti departe !
          Iar la esenta articolul -ui ,da stimata ANDREA sa stiti ca nu sunteti singura ! Lupta pe care o duceti cu acesti indivizi va avea intro zii succes ! Va pot spune numai BRAVO
          si ramaneti pe BARICADA !
      • +2 (12 voturi)    
        Mai statisticienilor ! (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:20)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Cum scoateti voi aceste rezultate ?
        • +1 (3 voturi)    
          Ma uit in jur. (Joi, 15 noiembrie 2012, 12:59)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Din 10 persoane, am incredere in 1 singura.
          • 0 (2 voturi)    
            Adica doar in tine ? (Joi, 15 noiembrie 2012, 20:02)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

            E bine ? Nu e bine ? E normal? E patologic ?
      • -2 (8 voturi)    
        Realitate / Realitate virtuala (Joi, 15 noiembrie 2012, 4:25)

        hepcallvasile1278490666411 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Romania reala este diferita de RRomania virtuala etalata de grupul - voiculescu Usl & Co.-
        Romania nu este formata din 20 de milioane de curve si idioti analfabeti !
        Romanii sunt cei care in perioada 1960-1990 au industrializat o tara ( au creat milioane de locuri de munca in industrie , agricultura ,servicii ,etc. ), au construit Transfagarasanul , hidrocentrale , orase intregi de locuinte , au creat sistemul de irigatii din agricultura .
        Ceea ce s-a intamplat dupa decembrie 1989 in Romania se muleaza perfect pe definitia Genocidului !
        O parte dintre cei responsabili desi s-au nascut in Romania si au cetacenie romana , daca le verifici genealogia , constati ca radacinile lor sunt la rasarit sau apartin unor populatii care nu au avut nici o data o tara fiind in mod traditional nomazi!
        In ceea ce priveste "vecinul de la rasarit " dupa cum declara ambasadorul lor la o emisiune la Pro tv , acum doresc schimb de studenti , probabil pentru a pregati si instrui un nou iliescu mai mult chiar pregatesc curve scolite de FSB si alte institutii similare pentru a fi miresele viitorilor lideri din Romania !.
        Romania lor NU este Romania noastra !
        Ei nu pot traii in Romania noastra pentru ca nu au " substanta " , sunt impostori !
        • +3 (3 voturi)    
          foarte... (Joi, 15 noiembrie 2012, 10:57)

          Sfarsitoru [utilizator] i-a raspuns lui hepcallvasile1278490666411

          corecte afirmatiile, dar cine sa le mai inteleaga azi ? sunt tot mai putin oamenii care reusesc sa vada tabloul general. Pentru asta ar trebui luati si analizati ultimii 200 de ani de istorie romaneasca adevarata si apoi discutat pe tema "cum suntem noi romanii de fapt ?"
          Vad ca unii arunca procente in stanga si dreapta, de parca ar avea la dispozitie institute de cercetare statistica :-)
          Astia suntem, mergem mai departe. Cat de departe vom vedea. Sper ca peste 2,3 sute de ani sa nu se spuna in cartile de istorie: "aici a locuit si trait poporul roman"
    • +7 (11 voturi)    
      nu sunt de aceeasi parere (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 21:24)

      the [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      chiar aici, pe hotnews, ai exemple de oameni de suflet, de valoare, de cultura, cu multe calitati, decenta si umor

      Nu cred ca merita sa generalizam mirlania colectiva, doar dupa modelul citorva zeci de parlamentari rebutati, citorva zeci de ministri incompetenti sau a catorva zeci (de sute) de afaceristi fulguranti si imorali
      ii uit pe cei cativa mitocani agresivi de la televiziuni, oricum nu-i privesc, cum nu privesc praful de pe geam, spalat de ploaie
      • 0 (0 voturi)    
        Si cu mitocanii de pe strada ce faci ? (Joi, 15 noiembrie 2012, 13:06)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui the

        Agresivitatea nu e numai in televiziuni, e si pe strada. Iesi din masina si plimba-te.
        • -2 (2 voturi)    
          pentru "nu sunt noutati ". (Vineri, 16 noiembrie 2012, 9:26)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

          Daca esti calm, politicos si nu raspunzi la agresiunea verbala cu aceeasi moneda , nu ai probleme.
          • 0 (0 voturi)    
            Pentru 'adrian88000'...... (Luni, 19 noiembrie 2012, 6:31)

            Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Deci, cu alte cuvinte.....

            "Capul plecat. sabia nu-l taie".....!!!!!!

            Poporul caruia ii apartine o asemenea timpenie,

            este un popor fara DEMNITATE si ca atare,

            trebuie lasat sa se autodistruga.
    • +9 (13 voturi)    
      paralele (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 22:25)

      lucis [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      ai un titlu de 2 bani la un text corect; nu este gargara o opinie civica sau cum ar spune "madalinii" conationali spalati pe creieri indraznesti sa te p.. contra vintului puturos usl-ist. Andreea Pora este un ziarist de referinta care-si face meseria cu incapatinare indiferent de opiniile golanesti de pe sticle favorite din romanica; daca suntem o tzara de tzigani probabil ca ne meritam soarta; numai la noi amantele nu se platesc cu avantaje materiale ci cu functii in administratie. Din acest motiv un parlament de suburbani exprima in fapt majoritate telespectatorilor care se extaziaza de imaginea lor de babuini. Sa curga bananele! . Da, Dan Tapalaga suntem si altii diferiti de ei; mult diferiti si mai mult de 2%. Sa ne lumineze Dumnezeu sa putem stringe rindurile pt a ingradi gradina zoologica. Propun intrarea gratis.
  • +30 (34 voturi)    
    SUBSCRIU (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 17:54)

    Belphegorski [utilizator]

    Nu am un profil facebook (deci nu prea exist...), dar mă alătur sincer indignării dumneavoastră. Nu știu în ce măsură aceste mici ostroave de solidaritate produc ecouri eficace, însă e important să construim împreună o portavoce a cuviinței în spațiul public.
    • +23 (27 voturi)    
      Si eu subscriu (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:10)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Belphegorski

      Nici eu nu am cont pe fatza-carte, deci un like mai putin dar o sustinere in plus.
    • +7 (13 voturi)    
      zadarnicie (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:53)

      kukla [utilizator] i-a raspuns lui Belphegorski

      Ma alatur si eu celor fara profil pe facebook (nu prea imi vine sa-mi dau atatea date personale pentru a-mi crea un profil). Sunt constienta ca suntem mult mai putini cei ce gandim, si sunt convinsa ca, pentru a schimba fata acestei tari nu trebuie decat ca fiecare la locul lui sa-si faca treaba cat poate de bine. Se pare insa ca nu e suficient; ne acopera harmalaia facuta de cei cu creiere spalate de posturile varanului
    • +6 (8 voturi)    
      zadarnicie (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:54)

      kukla [utilizator] i-a raspuns lui Belphegorski

      Ma alatur si eu celor fara profil pe facebook (nu prea imi vine sa-mi dau atatea date personale pentru a-mi crea un profil). Sunt constienta ca suntem mult mai putini cei ce gandim, si sunt convinsa ca, pentru a schimba fata acestei tari nu trebuie decat ca fiecare la locul lui sa-si faca treaba cat poate de bine. Se pare insa ca nu e suficient; ne acopera harmalaia facuta de cei cu creiere spalate de posturile varanului
  • +30 (38 voturi)    
    Cine poate jigni (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:03)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    Cred că doamna Pora ştie foarte bine că nu poţi fi jignit decît de un om egal ţie. Sper că nu este mîhnită, sper că nu se simte înfrîntă. Gigi Becali nu îi poate jigni decît pe ciobanii şi mahalagiii lui... Curaj, stimată doamnă Pora! Ştiţi bine că mai sînt şi altfel de oameni în ţara asta...
  • +33 (37 voturi)    
    ok (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:06)

    Xorciser [utilizator]

    Am urmarit fragmentul de emisiune, grobian...

    Dle Tapalaga, nu aveti dreptate aici:

    "Acestui public resentimentar nu poti sa i te adresezi rational. "

    Dna Pora are dreptate, daca vrei sa fii inteles si sa faci un bine societatii te mai duci si in mocirla televiziunilor. Asa din spatele monitorului e usor sa dai din degetele...
    • +27 (33 voturi)    
      Asa e (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:17)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Ioana Munteanu spune intr-un comentariu deasupra corect: te jigneste un om egal tie.

      Pora se coboara in mlastina imputita si pare a fi la egalitate cu jiji, insa este numai in aparenta.

      Si eu cred ca pentru a curata gunoiul de grajd trebuie sa iti pui o masca pe fata, cizme de guma pana la genunchi, sa iti tragi manecile si sa pui mana pe lopata.
    • +11 (19 voturi)    
      ai si n'ai dreptate (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 19:50)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      te duci la televizini, la talkswouri unde stii ca dai de un moderator, chiar daca aliniat la o anume politica, dar cu ceva bun simtz.
      astia au facut un titlu de glorie sa'l aduca pe berbecali, sa iasa scandal.
      cred ei ca fac rahatul praf, ca fac rating, ca influienteaza opinia alegatorilor.
      la canaliile astea se uita cei care sunt deja dusi cu capul, care in mod normal voteaza in turma.
      d'aia se simt bine cand au ciobanu'n preajma.

      daca franfurter algemeine zeitung califica vuvuzelele astea drept prastii de fecale,
      3 si retevei ghitza sunt latrina si buda politicii romanesti.
      la zvonalitatea teve, in afara de cuplul, de acum bine sudat, al fetei de la mahala, catzelescu si papitzoiu' ala plin de el, este de nefrecventat, mai au, totusi si unele emisiuni mai decente.

      b1 si digi24 sunt singurele canale de stiri frecventabile.
      astept sa se reia tvr info, mai ales ca de pe la difuzorii de cablu si satelit a disparut euronews.
      poate tvr info sa mai preia si de la deutsche welle.

      andrea pora este prea mult, pentru publicul de la latrina varanului si buda lui ghita.
      prea greu de inteles.
      este ca si cum ai merge intr'un club de manele cu beatles sau pavarotti.

      oricum, gura casca la aceste doua shit houses nu's in stare s'o priceapa.
    • +9 (15 voturi)    
      Corect ! (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:23)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Acesta este curaj ! Sa te bagi in vizuina lupului, cum face doamna Pora.
      Pacat ca nu avem mai multi BARBATI cu un astfel de curaj .
  • +25 (33 voturi)    
    :) (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:16)

    Carpe diem [utilizator]

    Tapalaga spune corect.
    Iar CNA -ul este aservit unei parti din media care manipuleaza grosolan.
    Cine nu crede asta este de o naivitate imensa.
    Sanatos ar fi , totusi, ca partea treaza sa boicoteze pe cei care sunt autorii morali si directi, prin a nu mai pomeni stiri despre ei la modul normal.
    Ci la modul mai putin normal( pastrind limitele impuse de lege).
    Insulta si calomnia,aluzia onctuoasa, procesul de intentie, injuria birjareasca, invectiva, atacul la persoana, agresivitatea gratuita ar trebui sa fie dur sanctionate.

    Eu de exemplu as tipari numele varanului intr-un rosu pal abia perceptibil, al becalianului numai in venghe( ~maroniu), samd.
    O minima forma de protest ar trebui sa existe.

    Iar daca organizatiile profesionale care ar trebui sa pazeasca abuzurile indicate mai sus nu exista sau nu isi fac treaba, trebuie create unele noi sau inlocuite cele vechi cu altceva.

    Nu poate sa mearga la infinit asa.
  • -18 (32 voturi)    
    pora, jiji, reactiunea (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:33)

    Montesquieu [utilizator]

    chiar ma speriasem ca e vorba de cealata Andreea, tanara facuta presh pe la b1tv pentru tot felul de acuzatii mai mult presupuse decat reale

    cand colo, ce sa vezi, unde scupa b1tv e de bine, lasam victima, deja judecata mediatic de analistii cu nashu-n suflet, sa ramana cu anatema unor acuzatii promiscue

    in schimb, cand e vorba de andreea noastra, cea cu nashu-n suflet, repede trebuie scris un articol mobilizator.

    bravos domnule tapalaga! ma-ntreb daca prima andreea, penelista, ar fi fost fiica dumneavoastra iar pora ar fi fost analista care sterge cu ea pe jos prin studiorile unor televiziune portocalii de casa, oare cum ar fi aratat articolul?

    PS nu-s nici pe departe fan becali, individ grobian fara niciun reper in afara banilor si a propriei vanitati.
    dar, aducandu-mi aminte cati munti de mizerii a aruncat madam pora in capul oricui, vinovat pentru ca era in alta tabara decat nashul de la cotroceni, parca nu-mi pare asa de rau ca victima ciobanului a fost andreea de la b1
    are si universul un mecanism de payback...
    • +8 (16 voturi)    
      What ? (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:51)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Cind termanii comparatiei nu sint de acelasi calibru, comparatia e bogus (mere cu pere). Vorbesti prostioare.
      • -2 (8 voturi)    
        Perele ca perele, sunt dulci (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 19:42)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        dar merele sunt padurete!
    • +9 (17 voturi)    
      Altul care deturneaza... (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:43)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      E vorba de ANDREEA PORA! Nu de Andreea Esca sau Lambru sau Cretulescu sau Balan.
      Te poti concentra ? ANDREEA PORA!
      • +4 (8 voturi)    
        Este simplu...... (Joi, 15 noiembrie 2012, 3:42)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        el nu vede decat caii ,inainte vede si aude doar pe cei dela latrine !
      • -3 (5 voturi)    
        andreea pora, stim! aia cu plagiatul! (Joi, 15 noiembrie 2012, 9:25)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        aia de respira greu cand vorbeste de plagiatul lui Ponta!
        data afara de la Hotnews in 2008 pentru plagiat!
  • +17 (23 voturi)    
    De acord! (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 18:41)

    Sthelian [utilizator]

    Perfect de acord cu protestul.
    Dar iertati-ma ca ca spun, din pacate el este inutil. mediul internet este extrem de nereprezentativ pentru Romania.
    Citi folosesc internetul ca sursa de informare?
    Trebuie sa recunosc ca afirmind ca trebuie mers la televiziuni si coborind in mocirla, doamna are perfecta dreptate. Dind cite un pic inapoi si tacind sau nescriind spatiul lasat liber a fost ocupat de atitia latrai si urlatori incit ai impresia ca chiar au dreptate, in ciuda oricaror argumente de bun simt.
    Demult (peste 20 de ani), am avut o controversa vis-a-vis de cum se conjuga la pers a III-a sg. verbul a crea. Eu sustineam ca se spune creeaza, toti in jurul meu, peste 10-15, toti studenti ca si mine (la d-alea tehnice0 sustineau ca creaza, cu un singur e. Am tacut si am zis poate ca au ei dreptate si am uitat eu. Am intrebat apoi pe cineva licentiat in litere si mi-a dat dreptate, dar explicindu-i tarasenia, mi-a zis ca da, cind toti sustin acelasi lucru poti fi derutat.
    Revenind, azi deruta e maxima, fiindca afirmatiile facute sunt atit de multe, atit de des si prin toate mijloacele media de mare acoperire, ca rezultatul e cel ce-l vedem.
  • +13 (21 voturi)    
    nelamurire (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 19:10)

    elwis [utilizator]

    Cred ca asta e ' comanda ' usl pentru campania electorala :citiva indivizi sa intervina grobian , sa ' demonteze ' orice dezbatere : becali, stefanescu, mihalache, ciorbea etc.! Astfel nu sint obligati sa promita nimic si dupa 9 decembrie...dupa noi...potopul !
  • +12 (14 voturi)    
    blamati cu telecomanda!!!! (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:09)

    EugenC [utilizator]

    eu ma uitam aseara la emisiune si dupa ce doamna Pora a fost jignita si a parasit studioul am schimbat canalul!

    Pe Antena 3 nici intamplator nu mai trec!

    Stiu ca e important sa asculti si celalalt punct de vedere dar la un moment dat mi-am dat seama ca noi uitandu-ne la ei nu facem decat sa le crestem ratingul, ceea ce le da mai mult curaj si falsa impresie ca un rating mare al emisiunii este egal cu aprobarea celor care se uita!

    nu uitati ca ratingul se calculeaza pe minut si daca sufiecient de multa lume va schimba postul TV cand apare gigi...nu il vor mai invita!

    schimbati canalul de fiecare data cand vedeti/auziti ceva care va revolta!
    • +4 (6 voturi)    
      audienta tv (Joi, 15 noiembrie 2012, 0:42)

      penibil [anonim] i-a raspuns lui EugenC

      atata timp cat nu faci parte din cele 1200 de gospodarii dotate cu peoplemetere schimbarea canalului tv nu influenteaza audienta.

      arma.org.ro/ro/snmatv
  • -7 (15 voturi)    
    BORFASI (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:15)

    dincannes [utilizator]

    Mai tineti minte domnule Tapalagà, cind ne-ati fàcut borfasi, pe toti cei ce am votat la referendum?
    Ce ar fi sà dati un exemplu si sà và cereti scuze! Hai fàceti-o acum ; asteptàm !
  • -1 (13 voturi)    
    Traiasca cenzura! (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:26)

    Cataleya [utilizator]

    Nu-i asa, dle Tapalaga?
  • +8 (14 voturi)    
    Respect Andreea Pora! (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:32)

    roman diaspora [utilizator]

    Ignorati pleava. Suntem impotriva imposturii si alaturi de Dvs!
  • +6 (8 voturi)    
    bucalizare (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 21:52)

    mbf [utilizator]

    Vad ca este utilizat din ce in ce mai des termenul "becalizare," folosit cu adresa directa, pentru contaminare. Cred ca termenul mult mai apropiat de realitate ar fi "imbecalizare". Reflecta mult mai corect situatia societatii romanesti, a televiziunilor, etc.etc
  • +12 (18 voturi)    
    ba toti sunt ca ei (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 23:02)

    amanda13 [utilizator]

    Stimate domn Dan Tapalaga, imi pare rau sa va contrazic. Prima mea reactie a fost sa ma logez pe facebook si sa dau un "like" articolului la care faceti referire. Dar am renuntat.

    Nu locuiesc in tara si singurele mele surse de informare sunt rudele ramase in Romania, hotnews, b1 tv. Urmaresc acest site zilnic si vizionez emisiuni b1 tv pe internet. Citesc articole, comentarii, oameni care regreta astfel de gesturi, oameni care isi declara dezgustul pe site-uri si deplang ceea ce numesc "imbecilizarea" din jur. Insa nu fac nimic pentru a stopa fenomenul. Mediatizarea negativa se transforma permanent in simpla mediatizare. Chiar si cei care se declara impotriva fenomenului fac prea putin pentru a lupta impotriva lui. In momentul in care scriu, jurnalistii b1tv comenteaza ultimele afirmatii facute de becali in fata parchetului. Persoanele din studio zambesc. La fel ca ei, multi dintre cei care rad superior vizionand preformance-ul prostiei romanesti comit aceeasi greseala... tratarea in registrul derizoriu nu rezolva nimic.

    Schimband putin registrul, am vizionat disperarea presedintelui din declaratia de presa de ieri. Cred ca, intr-un fel, ea se refera la aceeasi problema - presedintele simte la randul sau ca nimeni nu il ia in serios.

    Aceasta lipsa de seriozitate ne face pe toti la fel (da, inclusiv pe mine care traiesc undeva departe, traiesc aceiasi senzatie de disperare cand imi dau seama ca pe zi ce trece imi urasc tara din ce in ce mai mult si nu fac niciun gest serios impotriva acestui sentiment), un "like" pe facebook reprezinta ceva eventual statistic. Dar nu schimba nimic.

    Atata timp cat nu voi vedea intelectuali solidarizandu-se si protestand in masa impotriva unor astfel de personaje, atata vreme cat o societate civila coagulata nu sanctioneaza cu adevarat derapajele din media romaneasca, atata vreme cat oamenii despre care vorbiti dau like-uri pe facebook si cam atat, suntem cu totii la fel. Pacat!
    • +7 (9 voturi)    
      din pacate ... (Joi, 15 noiembrie 2012, 0:41)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      aveti multa, prea multa dreptate! Asta este problema romanilor de azi! Lipsa de seriozitate!
    • +7 (9 voturi)    
      Cel mai bun comentariu (Joi, 15 noiembrie 2012, 1:36)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      Just!
  • +4 (8 voturi)    
    Parerea mea e ca.... (Joi, 15 noiembrie 2012, 8:59)

    Ronin [utilizator]

    ....tocmai faptul ca d-na Andreea Pora incearca sa aduca putina "lumina" in aceste locuri "mlastinoase", denota tarie de caracter si optimism, ea crede ca se poate schimba ceva acolo unde altii au renuntat sa mai incerce (din diverse motive).....Este o atitudine laudabila!! Ma inclin!
  • -2 (4 voturi)    
    Scrisoare pentru Mos Craciun (Joi, 15 noiembrie 2012, 9:00)

    Zzzmara [utilizator]

    Domnule Tapalaga,
    Desi nu va impartasesc preferintele politice citesc cu interes articolele dumneavoastra. Felicitari pentru acest articol.
    Revenind la scrisoarea pentru Mosul.
    Mi-as dori pentru Romania macar un singur post de televiziune serios. Un post unde politicienii sa fie criticati sau laudati in mod echidistant de critici si analisti politici impartiali. Da, am scris bine, "laudati". Oare chiar nu se intampla nimic bun in Romania? Oare chiar nu se fac si lucruri bune? De acord, cazurile sunt rare, dar puterea exemplului pozitiv trebuie sa existe. Promovarea binelui, a seriozitatii (cum bine spunea cineva), a valorilor nu exista.
    Mi-as dori o televiziune unde olimpicii interationali la informatica, gimnastele ocupa mai mult spatiu de emisie decat violatorul de capre de acum cateva saptamani.
    Chiar mi-as dori sa merg la vot in decembrie. Stiu, e datoria mea de cetatean. Pentru asta chiar incerc sa caut emisiuni cu dezbateri politice. Emisiuni unde se discuta teme economice, bugete. Emisiuni unde sa vad strategia fiecarui partid de a atrage cat mai multe fonduri europene. Idei de a iesi din recesiune. Idei pentru a imbunatatii imaginea tarii pe plan extern. In schimb il vad pe Becali, vad cine si-o mai trage pe canapeaua lui Antonescu, atacuri la persoana in loc de atacuri la idei si platforme de guvernare.
    In conditiile acestea cum te poti decide cu cine sa votezi? Raspunsul e "nu poti, stai acasa si speri ca la alegerile viitoare va fi altfel"
    • 0 (0 voturi)    
      incearca (Joi, 15 noiembrie 2012, 14:18)

      MPatrick [utilizator] i-a raspuns lui Zzzmara

      sa te uiti la Digi24.
      altfel de analize, mai fara patima, mai echilibrate. si lucruri interesante: cum se facea campanie electorala in 90-92, cu ce bani; cum e cu noii veniti in parlament - cat timp le ia sa invete regulamentul si procedurile - daca le invata vreodata ;)
      .
  • +1 (5 voturi)    
    Respect pt Andreea Pora (Joi, 15 noiembrie 2012, 9:36)

    Irist [utilizator]

    Nu poti decat sa ai respect pt o jurnalista incapatanata care crede ca poate schimba ceva in gandirea romanilor. N-am vazut emisiunea respectiva (nu deschid decat ocazional posturi gen RTV sau A3) dar stiu de ce marlanie este in stare noul 'liberal' Becali. El a fost inventat de presa sportiva si luat in carca de liberali tocmai pt astfel de situatii - sa puna la punct orice ziarist care nu intra in 'corul laudatorilor' sau adversar politic. Va dati seama ce va fi in parlament cu Becali?!
  • +1 (5 voturi)    
    Felicitari Andreea! (Joi, 15 noiembrie 2012, 10:07)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Suntem alaturi de tine. Esti unual din putinii jurnalisti care refuza "impartialitatea" . Articolele tale ne ajuta sa intelegem ca mocirla nu a invins.

    O asocitie de breasla curajoasa si morala ti s-ar potrivi atat tie cat si altor colegi, nu multi la numar, dar a fel de curajosi . De ce nu o faceti ?
  • +1 (5 voturi)    
    Sunt alaturi de Andreea... (Joi, 15 noiembrie 2012, 10:10)

    urbanie [utilizator]

    ...in tot ceea ce face si spune cand e intr-un platou de televiziune. NU suntem cu totii barbari, gregari si pititci suburbani in tara asta !...
  • +2 (2 voturi)    
    Printre lacrimi, Andreea contraataca! (Joi, 15 noiembrie 2012, 10:29)

    Metec [utilizator]

    Becali e un prost si un cioban, dar Andreea e mai rea si mai desteapta! Vezi aici: http://www.contributors.ro/editorial/becali-arma-psd-impotriva-pnl-de-ce-e-mediatizat-la-rtv-iar-la-antena-3-are-interzis/

    Si da-i, si lupta, si lupta, si da-i...
  • +2 (6 voturi)    
    Pora (Joi, 15 noiembrie 2012, 10:46)

    gabrielita [utilizator]

    O admir pe dna Pora .Este un om cinstit,cu verticalitate, isi face meseria cu seriozitate,deontologia respectata,ceea ce nu se poate spune despre ziaristii vanduti .Un Becali trebuie aruncat la tomberon ca orice gunoi.Pentru mine aceasta "zdeanta" (termenul favorit al acestui nescolit) nu reprezinta NIMIC .Tara este plina de mitocani,de zgubilitici marca Becali care considera ca daca au bani sunt cineva.Nici vorba ,marlanul tot marlan ramane,domnia nu se schimba la piata pe branza si pe cas.
  • -2 (8 voturi)    
    Ce ironie! :p (Joi, 15 noiembrie 2012, 11:00)

    Alui [utilizator]

    Nu toți sunt ca ei, doar autorul. Care a insultat o alta Adree făcând-o "pitipoanca". Atât Becali cât si "dl" Tapalaga confunda insulta cu critica. Eu unul mi-am pierdut 50% din respectul pe care l-am avut pentru dl. Tapalaga. Dacă își cere scuze publice victimei lui, mi-l recastiga.
    "Respectul nu se poate impune, se poate doar câștiga sau pierde!"
    -eu.
    :)
    • 0 (2 voturi)    
      A caracterizat sau a insultat ? (Joi, 15 noiembrie 2012, 13:09)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      A spus adevarul sau a trintit o minciuna ?
      • -2 (2 voturi)    
        Nu schimba subiectul! (Joi, 15 noiembrie 2012, 14:30)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Intrebarea care se pune in ceea ce-l priveste pe Tapalaga e daca EL e vinovat de lipsa de bun simt sau nu? Atat. Intrebarea ta e irelevanta pentru determinarea caracterului lui Dan Tapalaga.
        Dan Tapalaga e in "boxa acuzatilor", pe el il judecam:). Caracterul victimei nu e o circumstanta atenuanta, mai ales ca atacul lui Tapalaga a fost neprovocat.
        E la fel ca atunci cand un barbat ii da o palma unei femei pe strada din senin.
        • +1 (1 vot)    
          Nu-l schimb. (Joi, 15 noiembrie 2012, 16:29)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Ati afirmat: "[...]doar autorul. Care a insultat o alta Adree [...]". Pareti foarte convins ca a fost insultata.

          Daca unei femei usoare ii zici "curva", este insulta sau nu ? Daca unui afemeiat ii zici "curvarule" este sau nu insulta ? Chestie de nuante ... si de perceptie individuala. D-soara respectiva poate fi foarte mindra cu ceea ce a "realizat" ea, prin urmare nu o va percepe ca insulta.

          Citeva intrebari pentru diseara, cind o sa stati cu capul pe perna si cu mina sub obraz:
          Pina la urma, nu considerati ca e o insulta mai mare sa fim reprezentati de interlopi si de amantele lor ?
          Este insulta cu caracter moralizator de aprobat, pe cind insulta gratuita de evitat ?
  • 0 (0 voturi)    
    ptr d-l tapalaga (Joi, 15 noiembrie 2012, 21:33)

    laurentiucat [utilizator]

    http://lacoltulstrazii.ro/2012/11/14/andreea-si-andreea-despre-misoginism-si-ipocrizie-cu-putin-d-tapalaga-si-multi-alti-barbati-adevarati/
  • 0 (0 voturi)    
    Nu am cont pe Facebook şi nici nu voi avea! (Luni, 19 noiembrie 2012, 15:26)

    omliber [utilizator]

    De aceea nu ştiam de protest. Ader însă la acest protest. Sunt unele televiziuni, cele menţionate de dvs. în articol, dar mai ales Antena 3, unde, cred că dai test de rea credinţă, de nesinceritate, de nepoliteţe, de agresivitate, de proastă creştere, de lipsă de civilizaţie, de lipsă de obiectivitate ca să fii admis ca "jurnalist". Nu ştiu ce îi face pe oamenii de la Antene să joace cum le cântă un securist dovedit, un "om de afaceri" care s-a dovedit priceput doar în afacerile cu statul! Nu ştiu... cum de aşa un mare număr de oameni (între care mulţi cu studii superioare) devin părtaşi la execuţiile pe care le fac "jurnaliştii" de acolo (pentru că asta devii, nu? părtaş)! Este uimitor cum pot răstălmăci vorbe, fapte, intenţii şi cum oameni paşnici, altfel, devin intoleranţi şi agresivi...
    irinel petrescu


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version