"Îmi este rușine cu astfel de oameni". Dacian Cioloș, replică dură pentru contestatarii Raportului Matic

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 iunie 2021, 21:35 Actualitate | MEET Your MEP


Ciolos
Foto: Facebook
Preşedintele grupului Renew Europe , Dacian Cioloş, spune că politicienii care trăiesc din minciuni potrivit cărora el a susținut în Parlamentul European o lege prin care bărbații să rămână însărcinați sunt toxici și periculoși pentru societate. ”Vajnicii bărbați politici din România, cei care își fac poze cu singura floare pe care o cumpără într-un an, pe 8 Martie, sunt pur și simplu traumatizați că femeile ar putea avea niște drepturi de bun-simț în societate”, a scris Cioloș pe pagina sa de Facebook.


El a mai spus că platforma sa politică în USR PLUS și în politica românească va fi să susțină drepturile cetățenilor indiferent de orientarea lor sexuală, de credințele personale sau de afilierile politice.

Cioloș a scris că nu are așteptări de la extremiști sau de la PSD, dar îi este ”imposibil să înțeleagă cum unii colegi de la PNL au ajuns să promoveze astfel de închipuiri tenebroase și mincinoase”.

Postarea integrală a lui Cioloș în contextul scandalului din jurul raportului Matic:

  • Despre „vajnicii bărbați politici” și drepturile femeilor
  • Am văzut atacurile incalificabile din ultimele zile, conform cărora eu și alți colegi din Parlamentul European am fi susținut o lege prin care bărbații să rămână însărcinați.
  • Îmi displac etichetele, dar, cu regret, trebuie să spun că asistăm la un discurs politic mizerabil. Cine dorește să creadă astfel de enormități e liber să o facă, dar politicienii care trăiesc din astfel de minciuni sunt toxici și periculoși pentru societate.
  • Nu o să vin să vă povestesc despre cât de utile sunt educația și decența sau despre cât de necesare sunt drepturile cetățenilor. Vreau doar să spun că îmi este rușine de astfel de oameni, mai ales că pe unii dintre ei îi consideram persoane decente. Nu am așteptări de la extremiștii care mint de ani în șir că se prăbușește cerul și că vine sfârșitul lumii. Îi știu și pe cei de la PSD că se ascund sub ideea de „stânga conservatoare” ca să mai câștige un vot din temerile unor oameni care chiar cred că îi vor fugări minoritățile sexuale pe străzi ca să le implanteze cipuri. Rușinos. Însă îmi e imposibil să înțeleg cum unii colegi de la PNL au ajuns să promoveze astfel de închipuiri tenebroase și mincinoase.
  • Platforma mea politică în USR PLUS și în politica românească va fi să susțin drepturile cetățenilor indiferent de orientarea lor sexuală, de credințele personale sau de afilierile politice. Și fac asta creștinește. Pentru mine, a fi creștin înseamnă să-ți iubești aproapele și să-l ajuți să-și trăiască viața așa cum o decide, atâta vreme cât alegerile pe care le face nu fac rău celor din jur. După toate aparențele, acești politicieni trăiesc în ideea creștinismului care pedepsește, exclude și condamnă. Aruncă anateme și decid după cum vor ei ce înseamnă valorile creștine și cine e demn sau nu de ele. Pentru mine, creștinismul înseamnă umanitate, înțelegerea celuilalt, îmbrățișarea și dăruirea a ceea ce ai mai bun pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie.
  • Asta înseamnă pentru mine și politica: nu să construiești dușmani și să sperii oamenii cu minciuni. Caut să-i respect pe oameni pentru ceea ce sunt, nu pentru ce mi-aș dori eu să fie sau să nu fie.
  • Dincolo de asta, discutăm astăzi despre drepturile femeilor, subiect pe care îl consider lăsat la o parte de ani buni atunci când e vorba de viața lor de zi cu zi. Nu vreau să vorbesc în numele lor, o pot face singure și cu deplin curaj. Totuși, misiunea mea include să le apăr drepturile și să susțin să aibă parte de un tratament corect în societate. Violența domestică, sarcinile la adolescente, nereprezentarea politică sau în domeniile în care muncesc, discrepanțele salariale sunt tratate la noi ideologic. Vajnicii bărbați politici din România, cei care își fac poze cu singura floare pe care o cumpără într-un an, pe 8 Martie, sunt pur și simplu traumatizați că femeile ar putea avea niște drepturi de bun-simț în societate. Susținători ai unui tradiționalism pe care îl modelează după cum le pică lor bine, leșină când aud de ciclu menstrual, sarcină în adolescență, educație sexuală. Puri ca niște îngeri asexuați, pretind că apără copiii de perversiunile educației sexuale în școli când, de fapt, condamnă noi generații de femei la supunere și umilință. Posibil să își pună și mâna la ochi atunci când trec prin magazine pe lângă rafturile de tampoane, că doar pe vremea bunicilor noastre nu exista așa ceva și dacă ele s-au descurcat atunci de ce nu s-ar chinui femeile și astăzi.
  • În ceea ce mă privește, voi merge înainte susținând decizii și acțiuni politice prin care românii să trăiască liber și decent.
  • Cei care resping politici prin care femeile sunt în mod real egale bărbaților ar trebui să meargă acasă și să le ceară scuze mamelor, soțiilor și fiicelor lor, pentru că le folosesc într-un joc indecent.
  • Altfel, e clar că avem în continuare nevoie de politicieni rezonabili și respectabili. Mergem mai departe cu bun-simț, indiferent de atacurile lor.
Reamintim că Parlamentul European a adoptat Raportul Matic care face apel la statele membre "să garanteze că femeile beneficiază de drepturi sexuale şi reproductive de calitate, complete şi accesibile, precum şi să suprime toate obstacolele care împiedică accesul deplin la aceste servicii".

Printre alte prevederi există și o una potrivit căreia, pentru că, în anumite circumstanțe, bărbații transgen și persoanele non-binare pot, de asemenea, să rămână însărcinate și ar trebui, în astfel de cazuri, să beneficieze de măsuri în ceea ce privește sarcina și serviciile de îngrijire legate de naștere fără discriminare pe criterii de identitate de gen.

Asta a făcut ca mulți politicieni din România să lanseze teorii potrivit cărora Cioloș și colegii lui au votat pentru ca bărbații să poate naște.

Raportul Matic și unele dintre reacțiile din România pot fi cititeaici.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





23104 vizualizari

  • -5 (95 voturi)    
    Absolut de acord cu Ciolos (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 21:53)

    ipolitic [utilizator]

    doar ca eu sunt un pic mai optimist. Numarul dobitocilor e in scadere lenta dar constanta, deja e sub 98% din totalul barbatimii "albe" traditionaliste crestin-medievale.
    • +15 (37 voturi)    
      Scuze (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:26)

      winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Dar nu imi dau seama daca esti sarcastic fata de ciolos si progresisti sau chiar esti serios. Ma lamuresti, te rog?
      • -5 (21 voturi)    
        Sunt mai mult ca serios (Duminică, 27 iunie 2021, 0:02)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        Sunt necajit. Am citit cu atentie tot raportul, inclusiv articolul infierat. Nu exista nici-o scuza pentru distorsionarea voita a intelesului acelui articol de catre anumiti europarlamentari din PNL,PMP etc.
        Ca preocupari mentale, sunt foarte indepartat de problematica anti sau pro-LGBT, doar ca ma deranjeaza prostia si populismul politicienilor. Lamurit?
        • +10 (28 voturi)    
          egalitate de gen (Duminică, 27 iunie 2021, 10:55)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          Citind si eu Raportul, m-am oprit la (b)-29., care imi pare o chintesenta. Sub lozinca "identitatii de gen"- cu scoaterea la inaintare a femeilor-:
          " ...invită statele membre să elaboreze programe cuprinzătoare de educație sexuală și privind relațiile adecvate vârstei, ținând seama de faptul că transmiterea de informații ar trebui să reflecte diversitatea orientărilor sexuale, a identităților de gen, a expresiilor și a caracteristicilor sexuale, pentru a combate ....". Urmatorul pas, care doreste promovarea homosexualitatii in scoli, l-a facut dl. Rutte. Si-uite-asa, paaas cu paaas...
          Dincolo de populismul politicienilor, poate ar trebui discutat- in societatea romaneasca-, ce ne dorim de la viitorul copiilor NOSTRI, din aceasta tara, nu "europeni". Care e setul de valori pe care sa se bizuie educatia lor. Caci, ne nastem ROMANI, cu traditii, credinte, comportamente specifice, inapoieri venind din istorie. Si nu le poate schimba nici UE, nici Ciolos cel rusinos, de pe-o zi pe alta, printr-un vot la UE.
          • -1 (17 voturi)    
            Democratia, dictatura mediocritatii (Duminică, 27 iunie 2021, 18:30)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Daca il intrebam pe dorel ce "traditii" isi doreste sa pastreze si spune ca lui ii place sa-si mai altoiasca din cand in cand nevasta, cum a invatat el de la tac'su? Traditie? Poate. Set de valori?.. care este valoare prostiei si inculturii?
            • 0 (8 voturi)    
              democratie (Duminică, 27 iunie 2021, 22:07)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Daca ne put vecinii, ne putem muta pe o alta strada. Din lume.
              • +1 (5 voturi)    
                Drepturile omului (Luni, 28 iunie 2021, 13:48)

                lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui atc

                Nu sunt negociabile. Ele sunt inscrise in Constitutie si Tratate. Indiferent de orientarea sexuala. Ca iti convine matale sau nu. Iar mutatul pe alta strada il vor face talibanii pseudo ortodocsi si fariseici.
                • -1 (1 vot)    
                  Hai sa fim sinceri (Luni, 28 iunie 2021, 14:54)

                  moto33 [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

                  si sa traducem ce inseamna "drepturile omului": dreptul la avort, dreptul la a practica homosexualitatea si altele de natura similara.

                  Aceste drepturi nu sunt negociabile din motive economice: vor intrerupe tarile din UE/US contracte comerciale cu noi.
                • 0 (2 voturi)    
                  constitutie (Luni, 28 iunie 2021, 15:47)

                  atc [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

                  Vrei sa ma lamuresti: la ce drepturi ale omului faci referinta ca nu mi-ar conveni mie? Daca te referi la PROPAGANDA pro LGBTQ+, - care nu-mi convine-, in ce legi este stipulata aceasta obligatie, de a-mi conveni? Incearca sa uiti lozincile de 2 bani!
                  • -2 (4 voturi)    
                    Draga, (Luni, 28 iunie 2021, 18:16)

                    lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui atc

                    Persoanele cu alte simpatii de cuplu decat le ai mata, au tot dreptul sa fie respectate, sa aiba si sa-si creasca copiii in respect si demnitate, iar copiii lor au tot dreptul sa beneficieze de respectul oricaruia dintre noi, ca orice alt copil, iata.
                    • +1 (3 voturi)    
                      Fara "draga" (Luni, 28 iunie 2021, 19:22)

                      atc [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

                      1. Chiar nu poti raspunde la o intrebare concreta? Reiau, la noua ta lozinca: de unde-ai inteles ca n-as respecta drepturile la demnitatea lor, cresterea copiilor cum vor ei, etc. Da' oi avea si eu dreptul sa-mi cresc copiii tot in demnitate, respect, etc - conform legilor existente-, fara a-mi fi bagata pe gat cu anasana PROPAGANDA pro LGBTQ+?.
                      2. Ti-am sugerat sa renunti la lozinci. Chiar e asa de greu?
                    • 0 (2 voturi)    
                      « Draga »… (Luni, 28 iunie 2021, 19:31)

                      Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

                      Ha ha, auzi la el/ea/it/whatever… « draga » ��
    • +1 (9 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 27 iunie 2021, 7:59)

      [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      • -7 (21 voturi)    
        Educatie elementara?.. (Duminică, 27 iunie 2021, 11:26)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui

        Din pacate, multi romani crescuti in traditia crestin-ortodoxa inca asociaza "familia" si drepturile umane doar cu reproducerea biologica. Pentru ei, singura diferenta intre animalul pe care il sacrifica de craciun si om este ca cel din urma se inchina la prieteni imaginari..

        Biologic, rasa umana a evoluat prin reproducere sexuata, cu indivizi impartiti in doua genuri. Dar biologia nu dicteaza neaparat oranduirea sociala. Altfel ne-am intoarce la sistemul care a dus la evolutia speciei - masculi care se lupta (fizic) pentru suprematie si reproducere, cu sau fara vointa sexului opus.
    • +11 (27 voturi)    
      Ai dreptate ... (Duminică, 27 iunie 2021, 8:37)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Am constatat ca negrul de Africa este preferat in detrimentul albului medieval de orice duduie mai "umblata" prin lume :))))

      Albul traditional incet incet devine piesa de muzeu...iar galbenul de Asia ....mai are de crescut :)))
      • +4 (14 voturi)    
        Stai chill (Duminică, 27 iunie 2021, 13:15)

        moto33 [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        Dupa ce se vor satura sa foloseasca cimpanzeii aia ca jucarii de gratificare imediata tot cu un alb vor iesi in societate.
  • -3 (71 voturi)    
    Bla, bla, bla (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 21:54)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    socialist pe banii noștri.
  • +7 (83 voturi)    
    Aici are dreptate Ciolos (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 21:55)

    Cataleya [utilizator]

    Rares Bogdan si ceata lui de PNL-isti, chiar si smecherul Basescu, s-au facut de rahat cu votul lor.
    Daca chiar au crezut ca votul e pt a-i proteja pe barbatii care vor sa nasca, inseamna ca cei care au votat impotriva sunt ori tampiti ori au votat fara sa aiba habar ce voteaza.
    Romanii din parlamentul european au mai dovedit bca o data cat sunt de prostanaci. (nu toti, doar majoritatea)
    • -4 (20 voturi)    
      cu atat mai mult cu cat sunt din Romania (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 23:19)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Experiementul "decretul" din Romania este cunoscut la nivel mondial referitor la impactul interzicerii avortului.
      La noi nu este teoretic, am trecut prin asta si multe femei au platit cu viata decizia unora de a interzice avortul.

      Legalizarea avortului a fost una din primele masuri luate dupa revolutie, a fost legalizat in Romania in 26 decembrie 1989.

      Si acum ne trezim cu conservatorii astia de catifea care se viseaza tampenii ca sa refuze sustinerea unui raport important pentru sanatatea femeilor. Si apoi folosesc visele lor umede ca sa atace imprastiat. Niste cretini.
    • +5 (29 voturi)    
      Cum adica s-au facut de ras? (Duminică, 27 iunie 2021, 8:06)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Trebuie sa votezi in anumit fel pentru a te face placut cuiva? De unde prostia asta de cretini?
      Votezi cum iti dicteaza constiinta, nu a te face placut de cineva.
      Stalinismul asta in gandirea voastra e ingrozitor.
      • -1 (11 voturi)    
        Nu (Duminică, 27 iunie 2021, 12:47)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Dar prostia in sine e la mare statut. Problema in Romania e ca prostia alege politicienii dupa zicala: "cine se aseamana se aduna". Si Germania a avut problema asta in trecut. Mai nou si Ungaria o are.
  • -8 (82 voturi)    
    Miracole, miracole (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:11)

    john70 [utilizator]

    Barbatii nasc, papagalul de Bruxelles vorbeste.
    • -2 (56 voturi)    
      Ai citit proiectul? (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:48)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Nu e vorba de niciun barbat care naste. Este vorba de persoane care se identifica ca fiind barbat. Si care POATE vor dori sa nasca. Dar troll-ul tot troll...
      • +3 (23 voturi)    
        hahahaha (Duminică, 27 iunie 2021, 0:02)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        E si mai amuzant (sau trist).
        Iar papagalul de Bruxelles tot vorbeste.
        • 0 (2 voturi)    
          Deci n-ai citit, doar comentezi (Marţi, 29 iunie 2021, 17:19)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui john70

          sau ... vorbesti.
      • +6 (12 voturi)    
        Îți pasă de România?\! (Duminică, 27 iunie 2021, 13:33)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Păi în cazul acesta ar trebui să fii de partea politicienilor care o perpetuează, adicătelea care fac ei înșiși copii (puterea exemplului, nu?) și îi conving și pe români să facă copii - concentrîndu-și timpul, talentul și energiile și dirijînd resursele spre a le crea condițiile necesare creșterii și educării acestora. Altminteri, o Românie „completată” cu africani, musulmani și țigani nu prea va mai fi „România” de care îți pasă; sau aceea va fi?
    • -5 (23 voturi)    
      asa se intampla (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 23:58)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui john70

      asa se intampla cand iti iei stirile de pe sputnik.

      pentru cine a fost atent stia ca legea care tocmai a trecut, apropos, este despre dreptul femeilor atat la a naste in conditii civilizate cat si la a face avort daca asta isi doreste, indiferent de orientarea sexuala.

      asa ca se pune intrebarea, cum s-o zbarcesti chiar in halul asta cand era despre cu totul altceva? poate ca ar trebui sa o lasi mai moale cu pufoaica... zic si eu.
    • -2 (18 voturi)    
      Ioane (Duminică, 27 iunie 2021, 0:26)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Ești de 70 de ori pe cât de ignorant pe atât de idiot!
      Zău că-mi pare rău de tine!
    • +8 (34 voturi)    
      Papagalul de la Bruxelles este (Duminică, 27 iunie 2021, 8:41)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui john70

      un violent și iresponsabil agent al Marii Resetări
      globaliste.Nu a servit,nu servește și nu va servi
      nicio secundă România.Pentru o documentare mai
      aprofundată ar trebui să studiem mai atent
      documentele Summitului DAVOS-2021.Acolo se vede ce vor să facă cu lumea asta,desigur doar în
      folosul liderilor globalizării.
      • +2 (14 voturi)    
        Sa privim partea plina a paharului (Duminică, 27 iunie 2021, 9:44)

        moto33 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        o sa avem access gratuit la pr0n HD prin retele 5G dp smarphone inca de la varste fragede.
      • -1 (3 voturi)    
        Papagali (Luni, 28 iunie 2021, 13:50)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        Sunt cei care nu pot trai in absenta ocultei mondiale. Care fix de asta s-ar preocupa...
  • -7 (61 voturi)    
    Ipocrizie maxima (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:19)

    Tyrion.lann [utilizator]

    Din partea unui antivaccinist ca Dacian Ciolos. Si el si nevasta sa sunt la fel si ea se si plangea ca e discriminata ca nu e vaccinata.

    Asa ca mai usor cu pianul pe scari cand te plangi de comportamentul unor oameni.

    Daca ar fi un crestin adevarat, nu ar lansa tot felul de atacuri la adresa altora. Asa sunt asazisii crestini care iau credinta a la carte, aleg ce li se pare util din ea si ignora partile care nu le convin.
    • +1 (49 voturi)    
      Habarnistule, (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 23:03)

      htbrain22 [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      Ciolos a trecut prin boala, de aceea nu este vaccinat. Macar 6-9 luni este protejat. Informeaza-te inainte de a emite verdicte inepte.
      • -2 (44 voturi)    
        Pentru ca nu a respectat masurile (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 23:12)

        winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui htbrain22

        De asta e trecut prin boala, ca bu a purtat masca corect, ca aluat masa in restaurante cu circuit inchis, dupa ce ca ju se vaccineaza, nici MASURILE nu le respecta…
        • -3 (19 voturi)    
          Bă, nu se poate nație mai răutăcio ca a noastră... (Duminică, 27 iunie 2021, 0:34)

          Ion B [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

          cu exemplare mai ale draq-ului ca tine!!!
          Oricum ai dă-o, tot rău e.
          (Cu ce te plătesc ăștia? Lei, ruble?... te pomenești dolari?).
          Hai să trăiești.
      • +2 (16 voturi)    
        Cand a anuntat ca a fost infectat? (Duminică, 27 iunie 2021, 1:06)

        Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui htbrain22

        Pe 24 martie. Deci, tinand cont ca mai mult ca sigur ca e considerat esential, ar fi avut arhisuficient timp inainte sa se vaccineze.

        Uite, citez din chiar Ciolos, pe 4 februarie:

        Copreşedintele USR PLUS spune că nu vrea să se vaccineze înaintea altora care chiar au nevoie acum.

        ”Haideţi, povestea cu esenţialii... sigur, esenţiali sunt medicii, sunt profesorii, dar parlamentari, politicieni, tot felul de funcţionari care s-au învăţat cu privilegiile, pentru că lucrează la stat, cred că trebuie găsite mijloace pentru a face această diferenţă între cei care cu adevărat au nevoie şi cei care se numesc ei esenţiali. Uitaţi, eu sunt în situaţia în care mama mea e planificată abia la începutul lui martie, deci evident, eu nu pot să-mi permit, are peste 70 de ani, are mai multe probleme de sănătate, eu unul nu pot să-mi permit să mă duc să spun că sunt esenţial, sunt mai esenţial decât mama, care e în situaţia în care e”.

        Întrebat dacă asta înseamnă că încă nu s-a vaccinat, Dacian Cioloş a răspuns: ”Nu, nu m-am vaccinat şi am şi spus că n-o să mă înghesui, până când nu văd că lucrurile funcţionează în direcţia bună, în direcţia normală. Obiectivul la nivel european şi preşedinta Comisiei Europene s-a angajat să asigure vaccinurile prin contractele care au fost negociate, în aşa fel încât până la sfârşitul verii să avem 70% din populaţia Europei potenţial vaccinată, evident, e vorba de cei care doresc să se vaccineze, pentru că ăsta este un alt element important (...), dar pentru cei care doresc să se vaccineze şi văd că sunt din ce în ce mai mulţi, să aibă posibilitatea asta (...). Deci cred că e important şi în România să facem cu adevărat o ierarhie, care să ţină cont de realităţile din teren şi nu de aerele astea de privilegiaţi pe care le pot avea unii care lucrează la stat sau care s-au obişnuit cu sistemul acesta de pile şi relaţii prin care se bagă în faţă”.

        Deci, QED, Ciolos nu avrut sa se vaccineze. Motivele, asta depinde daca il crezi pe cuvant altruismul XD
      • +9 (15 voturi)    
        Da?!?! (Duminică, 27 iunie 2021, 8:39)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui htbrain22

        Inchina-i repede o oda :)))
      • +2 (8 voturi)    
        Ciolos (Duminică, 27 iunie 2021, 10:59)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui htbrain22

        Ai dreptate 100%. Si pare a nu se fi facut bine!
    • -1 (13 voturi)    
      crestin adevarat (Duminică, 27 iunie 2021, 8:17)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      Dogma crestina iti face lobotomie ? Sau trebuie sa aperi tampenii pana in panzele albe ? Genul asta de whataboutisme merge pe a3.
  • +8 (40 voturi)    
    În fine (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:32)

    Appollodor [utilizator]

    Exagerări de prost-gust au existat de ambele părți zilele astea. Mi se pare însă nepotrivit să-i acuzi pe cei ce nu au susținut raportul că ar fi împotriva drepturilor sau sănătății femeilor. Votul în parlamentul european a fost 56% pro vs. 44% contra/abțineri, mai toată dreapta europeană fiind împotrivă, deci e o temă destul de dezbătută, fără consens clar.

    Au fost trei puncte contestate, avortul ca drept uman "fundamental", atacul contra clauzei de conștiință, respectiv bărbații "însărcinați".

    Pe scurt, argumentele dreptei sună așa: avortul este o soluție pentru unele situații, dar nu un drept "uman fundamental", clauza de conștiință nu poate fi atacată, adică un ginecolog nu poate fi obligat să facă avort dacă acest lucru este contra conștiinței sale, iar la ultimul punct avem o întrebare mai mult retorică: de ce trebuie să ne prefacem că acele persoane însărcinate chiar sunt bărbați, când este clar că e vorba de femei(biologic) ce doar se "identifică" cu acest gen?

    Acum, firește, aceste poziții de dreapta pot fi criticate, dar de aici până la a fi numite un "toxic pericol pentru societate" de "spiritul creștin" Dacian Cioloș e totuși cale lungă.

    Sigur, ar fi bine ca și conservatorii să dea dovadă de mai mult bun-simț și moderație în ce scriu pe social-media, dar raportul Matic e departe de a fi inatacabil, părerea mea.
    • +1 (9 voturi)    
      Adica nu suntem doar noi inculti, bravos! (Duminică, 27 iunie 2021, 12:51)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      Ai si ei incultii lor si ii trimit in parlamentul european. Ca de: "prostul daca nu e fudul..." Cine e de vina?
  • -14 (30 voturi)    
    Este si vina PLUS (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:37)

    robyzs [utilizator]

    Este si vina PLUS pentru ca nu au informat despre aceasta lege si au permis raspandirea Fake News-ului.
  • +1 (51 voturi)    
    nu-i nimic (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:44)

    martel55 [utilizator]

    si altora le e rusine cu oamenii ca Ciolos si toata pleiada de neomarxisti
    • +2 (10 voturi)    
      nu-i nimic... (Duminică, 27 iunie 2021, 15:10)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Mi-e chiar greata, nu numai rusine, de ciolos si toata pleiada de neomarxisti!!! Ma feresc sa nu borasc pe tastatura!!!
  • -2 (50 voturi)    
    Nu credeam ca... (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 22:52)

    Cataleya [utilizator]

    ..unii dintre europarlamentarii romani pot fi atat de imbecili incat sa se teama ca dupa validarea acestei legi, maternitatile vor fi pline de barbati insarcinati.

    Atata prostie e greu de inteles, mai ales la pensatul Bogdan Rares si la smecherul Basesu.
    Restul sunt oricum vai de capul lor si n-au inteles despre ce este vorba in lege.
    • -5 (9 voturi)    
      la Falcă și Blaga e ușor de înțeles (Duminică, 27 iunie 2021, 0:03)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      .
    • +7 (21 voturi)    
      Nici nu e necesar (Duminică, 27 iunie 2021, 1:53)

      Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Nimeni nu crede că votul din PE va face bărbații capabili să nască. Unora însă nu li se pare tocmai rezonabil să fim obligați să tratăm pe oricine după genul cu care se "identifică". Astfel apare situația bărbaților trans, care, desigur, pot naște, întrucât își păstrează biologia feminină indiferent de felul în care aleg să se identifice social.

      Să nu uităm că JK Rowling a fost extrem de aspru atacată tocmai pentru afirmația că "bărbații nu pot avea menstruație". Era vorba, evident, de aceiași bărbați transgen despre care vorbim și aici. Nu vă mirați ca și afirmația "bărbații nu pot naște" să fie similar tratată în viitor.

      Ne place sau nu, raportul se aliniază ideologic cu criticii doamnei Rowling.
    • +12 (32 voturi)    
      Teama maxima... (Duminică, 27 iunie 2021, 8:42)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Mai au ramas zoofilia si pedofilia de legalizat...in rest suntem in rand cu "lumea buna" :)))
      • +1 (13 voturi)    
        Nu, nu, mai e ceva de legalizat, musai: (Duminică, 27 iunie 2021, 13:40)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        Poligamia!
        Păi dacă e liber consimțită de părți cum nu?!
        • +7 (19 voturi)    
          Poligamia.. (Duminică, 27 iunie 2021, 14:02)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

          Este pistol cu apa pe langa ce au legalizat ....musterii astia.

          Practic comisia europeana si PE sunt majoritar conduse de LGBTQ....:)

          Unde dracu i-au gasit bre pe astia?!?!?! Daca mergi pe strada chiar si in Los A ...nu vezi nici macar 5% ce vezi prin Bruxelles :)))

          Cine face educatia sexuala? Iohanis?
        • +1 (9 voturi)    
          ,,,, de ce discriminezi ..... (Duminică, 27 iunie 2021, 19:14)

          cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

          Poligamia pentru barbati dar si poliandria pentru femei. RENEW si Ciolos trebuie sa lupte pentru aceste libertati asteptate in UE. Ma si mir cum am trait fara ele pana acum.
          • +3 (9 voturi)    
            e de bine! (Duminică, 27 iunie 2021, 22:27)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

            Pai, ne ajuta dra. Oana Bogdan -cea declarata de Ciolos ca fiind "roata motrice" a "Plus-ului:
            " Cred că am fi oameni mult mai buni dacă,..., nu am avea proprietăți și am trăi în grupuri în loc de cupluri”.
            Problema rezolvata! Hai, iEuropa, bag-o iute si p-asta, pana nu se pierde ideea " rotii motrice"; care tocmai ce-a plecat la Bruxelles, ca sa explice pe viu procedura.
          • +1 (7 voturi)    
            Vezi, vezi?! :)) (Luni, 28 iunie 2021, 9:21)

            ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

            Mereu le rămîne lui Cioloș & șleahta ceva pen’ care zice ei că tre’ să lupte!
  • -15 (37 voturi)    
    Ciolos e transfob (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 23:01)

    Setalcott [utilizator]

    Trans men are men.
    Trans men are birthing people.
    Ce nu intelegi?
    https://www.youtube.com/watch?v=54gyph5szdI
  • +11 (25 voturi)    
    Nerovozitate (Sâmbătă, 26 iunie 2021, 23:52)

    Mazeta [utilizator]

    Cred că Cioloș este în acea perioadă a lunii.
  • +11 (25 voturi)    
    Eh... (Duminică, 27 iunie 2021, 0:30)

    Gigi Kent [utilizator]

    Practic o data ce autoritatile au inceput "sa le dea nas" minoritarilor trans si queer acum nu mai pot da inapoi. Daca ziceau de la inceput - exista cromozomi si XX te face femeie si XY te face barbat, cum nu ii poti schimba ala e sexul oficial pe care il ai de la nastere pana mori si gata. La tine pe scara blocului te poti considera si unicorn, oficial statul nu e interesat de barzaunii tai.

    Si daca au inceput sa emita acte cu gen neutru, sa fie considerati cei care isi schimba sexul ca fiind altfel decat la nastere in mod oficial normal ca se ajunge la aberatii gen "persoane care nasc" pentru ca daca e queer nu vrea sa ii se spuna femeie desi e nascuta cu cromozomi XX sau chiar "barbati care nasc" pentru ca fiind femeie la nastere si schimbandu-si sexul apoi poate inca procrea dar se considera barbat samd.

    Oricum, o data ce li se da nas, nu exista limite. In curand vom fi obligati sa ne declaram pe social media sexul ca asa vor ei. Ne violenteaza vizual pe strada cu gaypride, unora trebuie sa le zicem cu un pronume neutru (deci nu el sau ea ci altfel, probabil "ei" si practic nu mai exista 2 sexe ci 60 si ceva si in principiu orice le trece astora prin cap restul trebuie sa se execute.
  • +10 (24 voturi)    
    Ciolos si rusinea de 5% (Duminică, 27 iunie 2021, 0:41)

    RazC [utilizator]

    Ciolos are dreptul la parerea lui, cei care l-au atacat la fel. Problema e ca Ciolos cu progresismul lui a dus USR Plus la un scor mai mic decat aveau partidele separat.

    Sunt sigur ca e un om destept si il duce capul, el vrea cariera europeana si acolo domina stanga progresista, e normal sa voteze politic cum vrea el dar in Romania domina conservatoriul. Pana si PSD care teoretic e de stanga are pareri conservatoare. De PNL nu mai zic ca o tine pe mijloc dar mai mult spre conservatorism. Iar progresismul asta extrem a creat o reactie in societate si alimenteaza partide gen PMP si AUR. (Care au luat din electoratul fostului PRM)

    Romania e conservatoare, o zic sondajele si atitudinile oamenilor. Daca nu asculti electoratul, te duci in jos. Ce e trist ca daca taceau, filozofi ramaneau. Nu hraneau partide ca AUR care a ajuns pe la vreo 15%.

    Se duce naibii si lupta anti-coruptie daca progresistii astia distrag atentia cu non-teme.

    Si oamenii care l-au atacat au dreptate, scrie si in articol, e si vorba despre drepturile trans:

    “ Printre alte prevederi există și o una potrivit căreia, pentru că, în anumite circumstanțe, bărbații transgen și persoanele non-binare pot, de asemenea, să rămână însărcinate și ar trebui, în astfel de cazuri, să beneficieze de măsuri în ceea ce privește sarcina și serviciile de îngrijire legate de naștere fără discriminare pe criterii de identitate de gen.”

    Sigur, intentiile sunt bune dar nu poti zice ca sunt scarbe aia care zic ca tu zici ca barbatii pot naste cand tu chiar asta votezi, nuante sau nu.

    Si problema conservatorilor e si ca deschizi o cutie a Pandorei in care nimeni nu mai stie ce e corect politic si ce nu.

    Sigur, hai sa nu discriminam dar inainte de toate, hai sa lucram la egalitatea romanilor in fata bacteriilor din spitale, conditiilor de 2 bani, spagilor si nedescriminarea bolilor care ne ucid incet, incet. Ca pana la urma, trans sau nu stafilococu’ nu discrimineaza.

    Vorba ceea, baba EU se piaptana si tara arde.
    • -3 (7 voturi)    
      +1 (Duminică, 27 iunie 2021, 14:09)

      Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui RazC

      Bravo, foarte bine ai analizat situatia.
  • +7 (21 voturi)    
    Pt, domnul Ciolos (Duminică, 27 iunie 2021, 1:09)

    Vlad-I [utilizator]

    Domnule Ciolos in Spania chiar te fugaresc procurorii daca zici ceva negativ de gay. Nu -i vorba de egalitate, pur si simplu vor sa apara pana si in ciorba, si daca te opui te persecuta ei.
  • +5 (17 voturi)    
    Rusinea e un concept in societatile de casta (Duminică, 27 iunie 2021, 3:21)

    xolv [utilizator]

    Antropologic nu prea ai habar de spiritul crestin, tovarase sexomarxist
  • -6 (18 voturi)    
    Cata ura si violenta in comentariil (Duminică, 27 iunie 2021, 8:09)

    galeo [utilizator]

    E absolut normal sa fim diferiti, sa avem pareri diferite si sa actionam in mod diferit.
    Absolut horror ar fi sa gandim toti la fel.
    • +3 (5 voturi)    
      mda (Duminică, 27 iunie 2021, 17:25)

      qwertyasd [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      cu ganditul cred ca e mai complicat, in sensul ca are treaba cu logica si realitatea. Cel care gandeste diferit cum ca merele cad in sus poate nu ar trebui apreciat in numele diversitatii. Discutiile acestea in loc sa se invarta in jurul unor pareri si emotii ar trebui sa aiba la baza argumente si studii credibile.
  • +14 (30 voturi)    
    Să recapitulăm (Duminică, 27 iunie 2021, 8:44)

    Amerlocu [utilizator]

    Cioloș & restul bolșevimii consideră că orice personană își poate asuma ce sex dorește mușchiul ei indiferent de modul în care s-a născut și de realitățile biologice. Mai mult, genul declarat are consecințe legale.

    Astfel bărbatul ce se declară femeie trebuie să aibă acees neîngrădit la vestiarul fetelor (bucuria tuturor voyoer-iulor, violatoriulor de minore și maniacilor sexuali), să primească zile libere la perioada ciclului (chiar dacăn-are ciclu) etc.etc.etc.

    Deci femiea ce-și declară identitatea de gen masculină trebuie considerată bărbat cu tot ce decurge din asta, dar același Cioloș cu creierașii pe bigudiuri vine și spune că acei bărbați care pot naște (adică femeile delarate bărbați) trebuie să se bucure de toate drepturile maternale legle.

    Cum legal, după mintea lui Cioloș, nu se poate face distincția între bărbatul bărbat și fmeia ce se declară bărbat, deci atunci toți bărbații trebuie să poată beneficia de asistență matenală plătită de stat. Bingo!

    Asta deschide ușa unui munte de găinării și deturnări de fonduri publice... îmi scapă ceva?!
    • -9 (21 voturi)    
      cata falsa pudoare si moralitate pe capul tau (Duminică, 27 iunie 2021, 9:36)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      in acelasi timp s-a dat ieri publicitatii un raport sumbru din Romania, tara preponderent ortodoxa, peste 80% declarati si cu doar cateva procente atee sau agnostica . Din 2019 şi până in prezent, în România s-au căsătorit, cu dispensă de la stat, 774 de copii. Pedofilia si abuzurile sexuale sunt in floare in randul popimii BOR, doar cateva cazuri mediatizate in ultimul timp, popa Pomohaci care mangaia copii oferiti cu bucurie crestineasca de parinti, popa din Videle care in aceasta primava a fost inregistrat vrajind o copila pentru act sexual cu aceasta, sau episcopul Husilor, caruia ii placeau la pat seminaristii minori.
      In tot acest timp mai sunt unii in Romania care se pronunta impotriva educatiei sexuale in scoli cand avem cele mai multe casatarii cu minori din UE (peste 700 in doi ani si jumatate cunoscute). Iar in Parlamentul European, o motiune care aduce clarificari in domeniul sexualitatii nu este voatta de nici un reprezentant PSD, PNL sau PMP. De la PSD, partid de altfel traditionaist coservator de dreapta (nu are nimic din comportamentul unui partid socal democrat modern european) nu avem asteptari. Au votat asa cum sunt ei. Dar PNL, numit si Liberal? sau PMP?
      USR Plus ramane singurul partid progresist, luminat, care face treaba in Romania, a se vedea si performantele ministrilor lor, Drula la Transporturi, seful Garzii de Mediu, primarul Timisoarei si Clotilde Armand care e pe punctul de a sparge increngatruile cu mafia gunoaielor etc Felicitari domnule Ciolos!
      Asta ca sa stim si noi ce vom vota pe viitor.
      • +4 (18 voturi)    
        Legea educatiei sexuale. (Duminică, 27 iunie 2021, 9:54)

        GoTrump [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        Dacă nu esti de acord cu ce fac Pomohaci și unii din BOR, înseamnă că hmslttatea nu e un lucru tocmai bun! Or, legea ed sexuale, pe lângă multe lucruri bune, promovează relatiile sexuale între persoane de acelasi sex și ”masturbarea timpurie” la copiii mici. Adică, pe lângă lucruri bune, strecoară și mizerii sexuale Ca să se știe cine sunt de fapt autorii acestei legi! Ia spune-le să scoată aceste scârboșenii din textul legii, să rămână numai ce e bun, să vezi cum sar ca arși! Atunci n-o să-i mai intereseze deloc faptul că în România sunt cele mai multe mame sub 14 ani! https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjw2OOsnbfxAhUZh_0HHZggDhcQwqsBMAB6BAgFEAE&url=https%3A%2F%2Fvimeo.com%2F159811104&usg=AOvVaw3zyUcTclCMXmbCgAuqNpHD
      • +1 (11 voturi)    
        Faci niste confuzii (Duminică, 27 iunie 2021, 11:00)

        mescaline [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        Casatoria "cu dispensa" e un drept recunoscut in RO dintotdeauna celor de peste 16 ani in baza unui raport medical care sa ateste ca sunt suficient de maturi fizic si psihic pentru treaba asta.

        In Scotia nici macar acordul parintilor nu iti mai trebuie de la 16 ani, ca in restul UK, iar in Franta femeile au avut dreptul sa se casatoreasca de la 15 ani pana in 2005. Ca si in Germania, varsta a crescut doar pentru ca inlesnea casatorii fortate in randul migrantilor.

        Cele 700 de cazuri din Romania care te oripileaza pe tine sunt casatorii legale, spre deosebire de cele peste 800 ale Germaniei, tot in 2 ani:

        https://www.dw.com/en/child-marriages-in-germany-present-a-challenge-for-authorities/a-50540043
      • +1 (15 voturi)    
        treaba (Duminică, 27 iunie 2021, 11:21)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        "USR Plus ramane singurul partid progresist, luminat, care face treaba in Romania...".Poate luminat de "lampa lui Ilici! Iar "treaba" pe care o face Armand C. in S1 e chiar "mare". Scuze, pot sa-l adaug la lista si pe VeVe?
  • +9 (21 voturi)    
    Legea asta arata ca LGBTQ, este altceva ! (Duminică, 27 iunie 2021, 8:45)

    Cugetator [utilizator]

    Sunt absolut de acord cu dreptul fiecarui om de a avea exprimata orientarea sexuala dorita si chiar de a practica in intimitate tot ce doreste, desigur daca nu sunt afectate drepturilor altor persoane. De aici pana la exhibitionismul desantat al parazilor LGBTQ, este cale foarte lunga. La fel si in cazul tatuajelor oricum greu de inteles, exista diferente intre un desen nostim si redus ca suprafata si exhibarea pe suprafete uriase a unor picturi grotesti. In concluzie si fara a contesta dreptul LGBTQ de a exista,este sigur ca daca apar copii facuti natural,este vorba de femei ascunse sub titulatura de LGBTQ !
  • -3 (13 voturi)    
    Opozitia (Duminică, 27 iunie 2021, 9:57)

    Costi888 [utilizator]

    Si poate nu numai, au vrut sa “fructifice” acest proiect de lege. L au terfelit bine si l au lansat in presa catre “boborul” nostru crestin ortodox cum ca ciolos vrea ca barbatul sa nasca. Nici nu mai conteaza ce scrie cu adevarat in proiect. Si ca sa fie si mai convingatori, au votat si impotriva.. ca nu i intereseaza daca se de kko la bruxelles atata timp cat “desteptii” din tara pun botul la momelile lor.
    • +8 (18 voturi)    
      Omule, citeșlte ce e acolo (Duminică, 27 iunie 2021, 13:48)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      Cioloș & Co. afirmă că în Europa oricine își poate asuma în mod legal ce sex dorește independent de realitatea biologică. Asta înseamnă că orice femeie ce se declară bărbat e considerată legal bărbat și orice bărbat ce se declară femeie e considerat femeie.

      Pe altă parte aceeași bezmetici afirmă că sunt femei ce ce se declară bărbați și care pot avea copiii deci atunci și acesta trebuie să beneficieze de toate drepturile și facilitățile maternale. Cum legal nu e permis să faci distincția între cei ce se nasc bărbați și cei ce se declară bărbați asta înseamnă că toți bărbații pot clama drepturile și privilegiile maternale.

      Adică se deschidea ușa unor escrocherii fără pereche.
      • +3 (11 voturi)    
        Eu stiu... (Duminică, 27 iunie 2021, 18:44)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Ca daca vrei circ mergi si platesti un bilet apoi intri si vezi reprezentatia....acum circul s-a mutat direct in PE :)))

        O sa se mute si in arenele sportive....imagineaza-ti cum Halep va juca o finala cu Cici Balerina ....
  • +2 (18 voturi)    
    Fu tare dl Cioloș cu „a fi creștin”-ul lui! (Duminică, 27 iunie 2021, 14:11)

    ofCAER [utilizator]

    Că dacă-i dăm crezare dlui Cioloș că-i „creștin” inseamnă că noi toți ceilalți suntem cretini. Că mai degrabă va trece cămila prin urechea acului decît va fi vreodată Cioloș creștin, vorba Întemeietorului.
  • +2 (6 voturi)    
    si noua ne e rusine cu tine (Duminică, 27 iunie 2021, 20:44)

    richter [utilizator]

    si cu shleata ta..
  • +1 (5 voturi)    
    Notita din finalul documentului original (Duminică, 27 iunie 2021, 22:35)

    Bambina [utilizator]

    Domnule Ciolos esti departe de a fi surprins de comentariile romănilor. Am vazut NOTA Parlamentului European din finalul documentului. Nu isi asuma nicio implicare in intocmirea Raportului matic si toata vina o lasa in seama parlamentarilor Europeni care au elaborat documentul prezentat Parlamentului UE, nu pentru aprobarea continutului, ci SPRE TRIMITEREA LUI LA CONSILUL EUROPEAN SI LA COMISIA EUROPEANA . Pricepi, DomnuleCiolos care este parcursul si pentru ce a fost votul.Acest text in parte este realist dar are si o parte chiar HILARA!!!!
  • +7 (11 voturi)    
    :-) (Luni, 28 iunie 2021, 5:32)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Ciolos & Co voteaza toate legebetismele ce li se pun in fata, apoi explica - vezi bine - ca ar mai fi si unul sau doua paragrafe destinate oamenilor normali in textul votat.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by