Incident dramatic: Un leopard a ranit sase persoane intr-un sat din India

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 20 iulie 2011, 18:49 Actualitate | Internaţional


Imagini dramatice
Foto: Agerpres
Un leopard salbatic a ranit sase persoane, dintre care una grav, dupa ce a intrat intr-un sat din India si a atacat locuitorii, transmite YahooNews. Incidentul a avut loc in Prakash Nagar, in Bengalul de vest.

Mai multe fotografii realizate in timpul atacului arata cum animalul ataca sateni si politisti, in localitatea unde traiesc circa 3.000 de persoane.

In prima faza, leopardul a ranit grav un paznic forestier, dupa care a atacat un barbat si o femeie.

Locuitorii inspaimantati s-au urcat pe acoperisurile caselor si au privit cu spaima animalul deznaltuit, in timp ce paznicii incercau sa alunge leopardul cu ajutorul armelor. Acestia au incercat fara succes, de mai multe ori, sa tranchilizeze animalul ce ataca satenii.

La un moment dat, animalul a disparut intr-un tufis, insa a reaparut dupa cateva minute si si-a reluat atacul, ranind trei politisti.

Un oficial din domeniul protectiei animalelor salbatice a spus ca leopardul a fost speriat de sutele de curiosi. Satenii au incercat sa-l urmareasca, iar atunci cand animalul a vrut sa fuga s-a repezit asupra oamenilor.

Autoritatile au declarat ca starea unuia dintre paznici este foarte grava, in timp ce celelalte cinci persoane au suferit rani usoare.

Intr-un final, animalul a fost impuscat si imobilizat, fiind transportat la o clinica veterinara, unde a murit.

Incidentul nu este singurul de acest fel produs in India. In ianuarie, un leopard a atacat cel putin sase oameni in orasul Karad, dupa ce a bantuit mai bine de opt ore pe strazi. Animalul a fost intr-un final impuscat de politisti.


Citeste mai multe despre   


















7241 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    leopardul (Miercuri, 20 iulie 2011, 18:52)

    ady [anonim]

    a atras doar atentia asupra folosirii prezervativului...
    • +1 (1 vot)    
      Tare (Joi, 21 iulie 2011, 10:53)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui ady

      Amuzant comentariul :)) .
  • +5 (7 voturi)    
    un animal speriat... (Miercuri, 20 iulie 2011, 19:02)

    cristi [anonim]

    .
  • -7 (21 voturi)    
    Tot o tin unii economisti gaia matzu... (Miercuri, 20 iulie 2011, 19:05)

    Andy Latimer [utilizator]

    Cu procentele si trendul de dezvoltare al Indiei, ca Mare Putere Globala economica, in viitor ! In superficialitatea si autosuficienta lor crasa, filosofii si gargaragii,asa zisi economisti ,nu ating deloc(in calculele lor docte) latura contrastanta a societatii indiene ! Mizeria incredibila ,gradul de innapoiere depaseste orice inchipuire pentru orice european ! Iar asemenea drame se intampla doar in India(plus Bangladesh) si...ati ghicit,Romania , unde inmultirea ursilor, lupilor sau a porcilor mistreti a devenit motiv de mandrie pentru ecologistii lu' peste de la noi, vezi Doamne, asta ar fi un punct de atractie pentru turistii ce vor voi sa viziteze Romania ! Halal !
    • +7 (15 voturi)    
      "Drama" (Miercuri, 20 iulie 2011, 20:19)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Unde o fi "drama" inmultirii animalelor salbatice? Unde e intelepciunea civilizatiei care distruge total salbaticia naturii? Unde ai auzit ca e rusinoasa, mizerabila sau inapoiata dragostea pentru natura si ocrotirea ei de catre societate? Ideile tale originale nu-ti fac cinste. Iesi mai des la iarba verde si bucura-te de aer, soare si verdeata.

      Dramatica si periculoasa e inmultirea fara precedent a singurului super-pradator care a existat vreodata pe Terra: omul.
    • +2 (6 voturi)    
      gandesti cu orice altceva decat cu capul nu (Miercuri, 20 iulie 2011, 23:54)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Lucrurile astea se intampla din cauza aparitiei asezarilor umane tot mai adanc pe teritoriile (din ce in ce mai mici si mai putine) populate de genul asta de animale. Unde sa fuga de-acolo? Daca unu vine si-si pune cortu la tine in curte, nu te duci peste el?
    • +3 (7 voturi)    
      Pai, da (Joi, 21 iulie 2011, 3:03)

      anti-antifanatic [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Daaaaa, saracii oameni, vin leoparzii si le invadeaza si distrug habitatul... Nu?</sarcasm>
    • +3 (5 voturi)    
      Asa e! (Joi, 21 iulie 2011, 13:31)

      Asa e! [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      excelent comentariu, minusurile sunt de la retardati.papagalii pareristi de care pomenesti habar nu au ca, la mumbay, imediat dupa gardul aeroportului, exista cateva zeci de mii (da, ati citit bine) de "oameni" care traiesc printre gunoaie!!! in proximitatea aeroportului, pe o suprafata de cateva hectare bune...sunt depozitate gunoiae! ei bine, acolo, printre gunoaie, traiesc oameni!

      acolo traiesc, acolo mananca, aia este viata lor!!! dupa unele esimari onu, in india sunt cel putin 100 de milioane de oameni care traiesc pe strazi, nu au nimic!!! adica..."boschetarii indiei"

      no comment!
  • +3 (13 voturi)    
    Leopardu (Miercuri, 20 iulie 2011, 19:37)

    Salbaticu [anonim]

    Exista si leopard domestic? Sau asta era mai salbatic decat de obicei? :))
    • +4 (4 voturi)    
      Da (Miercuri, 20 iulie 2011, 23:26)

      AlinN [utilizator] i-a raspuns lui Salbaticu

      Era salbatic cu ghilimele desi era salbatic si fara ghilimele si s-ar fi inteles ca este salbatic fara sa scrie ca este salbatic.
  • 0 (2 voturi)    
    Oau! Ce stire! (Miercuri, 20 iulie 2011, 19:51)

    Dan [anonim]

    Cat
  • +2 (4 voturi)    
    Protectia animalelor in dauna protectiei umane? (Miercuri, 20 iulie 2011, 21:35)

    T [anonim]

    Astia au decis sa impuste leopardul dupa ce a ranit mai multe persoane, din care una grav.

    Probabil ca ei fiind 1 miliard de oameni si doar o mana de leoparzi, considera mai important sa ocroteasca un leopard in dauna unor oameni de care se mai gasesc in numar de 999.999.995 - si care oricum n-au ce manca. Adica, ei nici macar nu mananca la pranz carne de leopard, pe cand leopardul mananca fara emotii carne de om.

    Deci totul pare logic.
    Mda
    • +1 (7 voturi)    
      leopard. (Miercuri, 20 iulie 2011, 23:31)

      dorin_aem [utilizator] i-a raspuns lui T

      In momentul in care oamenii intra in habitaclul lor natural, da mi se pare corect. In cate cazuri au fost atacati oamenii doar pentru ca unu animal a luat-o razna? Putine. In 90% din cazuri daca nu mai mult, omul are mancarimi si isi baga nasul unde nu trebuie.

      [.. Un oficial din domeniul protectiei animalelor salbatice a spus ca leopardul a fost speriat de sutele de curiosi. Satenii au incercat sa-l urmareasca, iar atunci cand animalul a vrut sa fuga s-a repezit asupra oamenilor.
      ...]

      Asta spune totul.
      • -2 (4 voturi)    
        esti haios (Joi, 21 iulie 2011, 0:35)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui dorin_aem

        deci nu am voie sa merg in padure sa nu sperii pe domnul leopard, sa nu merg pe strada sa nu deranjez pe domnul maidanez

        de ce pot sa pariez ca tu esti unul din aia care se bucura cand vad intr-o statie de RATB zeci de maidanezi "gingasi" cum alearga lumea .... si da ... sunt de acord cu tine ... solutia e sa-i sterilizam si asteptam vreo 20 de ani sa dispara de la "sine". Incep sa numar eu pana la 20 !
        • +1 (1 vot)    
          maidanezi (Joi, 21 iulie 2011, 8:22)

          dorin_aem [utilizator] i-a raspuns lui dorel

          Daca tu ai ajuns sa compari acest caz cu maidanezii din Bucuresti, imi pare rau, dar ati explica inca o data ar fi in van.
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Joi, 21 iulie 2011, 1:23)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui dorin_aem

        De acord, cu o singura remarca...

        http://dexonline.ro/definitie/habitat
        http://dexonline.ro/definitie/habitaclu
        • +1 (1 vot)    
          habitat. (Joi, 21 iulie 2011, 8:18)

          dorin_aem [utilizator] i-a raspuns lui Dan D.

          Errare humanum est.
          Multumesc de corectie :)
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Joi, 21 iulie 2011, 11:02)

            Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui dorin_aem

            corect, oameni sintem toti :-)
          • 0 (0 voturi)    
            :-) (Joi, 21 iulie 2011, 17:44)

            Socrates [anonim] i-a raspuns lui dorin_aem

            http://dexonline.ro/definitie/corecție
            http://dexonline.ro/definitie/corectură
      • +1 (3 voturi)    
        Tot omul are prioritate (Joi, 21 iulie 2011, 13:52)

        T [anonim] i-a raspuns lui dorin_aem

        Draga Dorin,

        Imi pari victima a propagandei agresive a asociatiilor de "salvati orice tip de animal". In conceptia mea, omul are putere asupra animalului, si nu invers.

        E simplu de vorbit de la calculator dintr-un oras mare, cu ciment, drumuri si internet, nu? Dar daca ai trai intr-un sat la marginea padurii si te-ai trezi cu un elefant care iti omoara parintii calcandu-i in picioare sau cu un leopard care iti mutileaza copilul pe viata, ar fi dragut? Ai fost vreodata in viata ta in India? E simplu sa-ti dai cu parerea din ce vezi la stiri, nu?

        Confunzi grav notiuni gen defrisatul padurii amazoniene in scop comercial, cu niste sateni desculti treziti cu leopardul sau elefantul pe strazile satului lor. A scuza-ma, ei trebuiau sa intre in casa si sa faca liniste, eventual sa stea acolo vreo 5 zile si sa-l roage de la fereastra pe domnul leopard sa le paraseasca satul, sa-si duca si ei copii la scoala si sa faca ceva cumparaturi.

        Indienii insa isi merita soarta, din moment ce ei venereaza o biata vaca - in sensul ca o lasa sa le manance si bunurile de vanzare pe taraba.

        In ceea ce te priveste, daca stramosii tai gandeau ca tine, cel mai probabil nu ai fi existat, pentru ca unii din ancestorii tai pe arborele genealogic ar fi fost mancat de lupi sau ursi.

        Nu-mi spune ca tu stingi zilnic curentul care o ora, ca reciclezi si ca nu porti pantofi de piele - ca sa ocrotesti bietele animale pe cale de disparitie. Si nu-mi spune ca ai acasa mobila din materiale reciclabile, ca sa ocrotesti defrisarea padurilor.

        La propaganda din gura insa, sunteti cei mai tari. O dati inainte cu omul care a intrat in "habitaclul" animalului.
        • +3 (3 voturi)    
          Corecta si de bun simt postarea ! (Joi, 21 iulie 2011, 14:38)

          Andy Latimer [utilizator] i-a raspuns lui T

          Acelasi raspuns e valabil si pentru "Ganditorul" cu capul lui : florin, Daniels22026 si dorin_aem ! Dar ,mai aflati domnilor ceva : la Brasov, de peste 30 de ani, a ramas nerezolvata Problema ursilor gunoieri,ce au devenit punct de atractie pt. turisti la tomberoanele dintr-un cartier marginas ! Dupa ce s-au incercat diverse metode de alungare(inclusiv cu sarma ghimpata electrica, o aberatie incredibila), o asociatie de aparare a animalelor locala a mutat problema in...Muntii Ciucas ; mai precis,pe banii lor,dar fara o minima consultare a ocoalelor silvice, au transportat anul trecut 5 ursi ,ce au devenit un real pericol in zona stanelor Ciucasului si pentru orice iubitor de drumetii montane !!! Da' ce conteaza astea, cand unii le stiu pe toate si ne dau lectii de Civilizatie...
          • 0 (2 voturi)    
            Lectii (Joi, 21 iulie 2011, 18:53)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

            Se pare ca semeni bine cu T. Uciderea leopardului, a celor 5 ursi, si mai ales a maidanezilor este o solutie de moment, logica si simpla. Ceea ce faceti voi dupa asta, e mai important : nimic. "Ancestorii" lui T, nemincati de lupi, nu faceau nici ei ceva, dar ei nu trebuiau sa faca, lumea parea infinita. Ce faceti voi, 7 miliarde de T-uri (9 miliarde prin 2040), pe o planeta finita?

            Pina la urma, ai si tu putina dreptate: iti dau lectii la care n-am raspunsurile ultime.
  • +2 (4 voturi)    
    asa si ? e o stire care trebuie sa apara la nivel (Miercuri, 20 iulie 2011, 23:16)

    dorel [anonim]

    international ?
    in Bucuresti sunt muscati zilnic 30 de persoane (doar cei care se duc la Matei Bals pt vaccin antirabic) si nu aparem in cartea recordurilor ... si nici ca mare stire internationala ...
  • -3 (3 voturi)    
    leopard dresat (Joi, 21 iulie 2011, 11:29)

    Anonim [anonim]

    era antrenat pt Basescu... saracul leopard cred ca a confundat tinta...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri