UPDATE 2: Nigerianul care a incercat sa arunce in aer un avion este fiul unui influent bancher si a locuit intr-un apartament de 2 milioane de lire sterline

de George Florea     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 22:57 Actualitate | Internaţional


Momentul imobilizarii teroristului
Foto: Captura CNN
Nigerianul Umar Farouk Abdulmutallab a fost pus oficial sub acuzare in SUA pentru tentativa esuata de a arunca in aer un avion ce urma sa aterizeze vineri la Detroit, anunta Reuters. Departamentul pentru Justitie al SUA a anuntat ca presupusul atentator avea lipit de corp un dispozitiv explozibil.

Investigatiile preliminare ale FBI arata ca dispozitivul continea o substanta numita pentaeritritol, pe care nigerianul a incercat sa o aprinda in timp ce cursa companiei Delta se pregatea de aterizare.

Presupsul terorist isi legase dispozitivul in zona genitala, astfel incit a putut trece de filtrele de securitate de pe aeroport. In momentul in care nigerianul a incercat sa aprinda explozibilul, un alt pasager l-a imobilizat. Jasper Schuringa a declarat pentru CNN ca tinarul nigerian era deja ars pe picioare si "parea terifiat. Nu a opus rezistenta".

Nigerianul este suspectat de legaturi cu Al Qaeda, scrie Reuters.

UPDATE 1: Presupusul atentator este fiul unuia dintre cei mai proeminenti bancheri din Nigeria. Fratele sau a declarat pentru Reuters ca familia a luat deja legatura cu guvernul nigerian, iar tatal sau a avertizat autoritatile americane inca de acum sase luni in legatra cu radicalismul fiului sau.

Tatal sau a fost ministru al Economiei in Nigeria, a condus una dintre cele mai mari banci din tara si, in acest moment, face parte din consiliile de administratie ale citorva mari companii locale

UPDATE 2: Nigerianul ar fi recunoscut legaturile cu Al Qaida, sustine ABC News. Televiziunea citeaza autoritati americane care spun ca prespusul atentator a fost antrenat in Yemen pentru atentatul  de Craciun.

UPDATE 3: The Independent scrie ca, in perioada cit a studiat ingineria intr-o prestigioasa universitate britanica, Umar Farouk Abdulmutallab a locuit in Londra intr-un apartament de 2 milioane de lire sterline/






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8730 vizualizari

  • -6 (26 voturi)    
    vreo facatura si asta (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 23:19)

    lyberian [anonim]

    o fi vreo noua facatura si asta ca sa mai bage controale inclusiv in viata personala... corespondente etc etc, sa cunoasca absolut tot pe motiv de contraterorism,asa cum a facut si Bush.Pai cum naiba a ajuns ala cu o bomba intr-un avion US cand pe aeroporturi au introdus pana si control sa te vada in pielea goala?!?
    • +5 (21 voturi)    
      Teoria constipatiei (Duminică, 27 decembrie 2009, 1:37)

      Houstonianul [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Alt constipat... Ce dispozitive in "pielea goala" visezi? Portile acelea prin care treci sunt detectoare de metale si nimic altceva.

      A doua la mana, tipul s-a imbarcat in europa voastra, si pun pariu ca securitatea europenilor a facut iar treaba de mantuiala de frica sa nu cumva sa deranjeze un negru.

      Bine vrea Department of States sa faca, sa bage vize la toti europenii, ca nu se poate pune baza pe ce faceti voi acolo...
      • 0 (10 voturi)    
        Uite cine vorbeste (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:42)

        George [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

        Auzi bai harfe, mai lasa-ne cu Europa noastra ca daca stau bine sa ma gandesc nu noi ne impuscam copiii in scoli.
        Din partea mea sa bage vize, dar sa fie reciproc, sa nu va mai vedem pe-aici.
      • +5 (9 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:59)

        [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

        • +1 (3 voturi)    
          Vize (Duminică, 27 decembrie 2009, 19:48)

          Houstonianul [anonim] i-a raspuns lui

          Viza se elibereaza cu zile sa saptamani inainte de calatorie. Un lead time suficient pentru a cauta in imensele noastre baze de date informatii, precum si in cele ale aliatilor nostri informatii despre cei care le primesc. Plus ca aplicantul trece si printr-un filtru uman, ofiterii nostri consulari.

          Foarte bine ca nu toata lumea primeste viza, n-avem nevoie de tiganii vostri aici la noi (pentru siguranta lor).

          Al doilea filtru excelent este la Port of Entry, ofiterii BCP (Customs & Border Protection) au dreptul sa refuze intrarea in tara a oricarui vizitator, cu viza sau fara viza. Si foarte bine ca este asa!

          Fiecare tara are dreptul sa se protejeze si sa-ti apere frontierele. Cu cat munca informativa incepe mai devreme, cu atat mai bine.
          • +1 (1 vot)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 28 decembrie 2009, 0:33)

            [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

          • 0 (0 voturi)    
            Citez (Duminică, 10 ianuarie 2010, 16:24)

            GogutzaBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

            "Foarte bine ca nu toata lumea primeste viza, n-avem nevoie de tiganii vostri aici la noi (oricum noi avem majoritatea lor)." Asa ai vrut sa spui, nu-i asa? :)) Va manaca negrii, mexicanii si portoricanii pe paine gogule. De alte natii nu mai zic nimica ca o sa apar ca antisem...etc.
            Sa fie la voi acolo.
      • 0 (4 voturi)    
        Ce stii tu (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:36)

        cestiitu [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

        Toate persoanele care zboara spre Statele Unite sunt verificate de Vamesi Americani.Asa ca daca cineva nu si-a facut datoria sunt tot americanii
        • +2 (4 voturi)    
          nu e chiar asa (Duminică, 27 decembrie 2009, 17:36)

          muciflenduri c-tin [anonim] i-a raspuns lui cestiitu

          Pe unele aeroporturi exista controale suplimentare, pe altele nu.
          Pe heathrow te controleaza si americanii, in madrid sau frankfurt nu.
          Check-in-ul nu e facut de americani, asa ca teoria ta cam macane.
          • 0 (0 voturi)    
            teoria lui nu macane (Duminică, 27 decembrie 2009, 20:53)

            ghita [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri c-tin

            ba dimpotriva in afara de filtrele de metale sunt si filtre cu raze X in care practic te radiografiaza se paote vedea totul chiar si ce ai geanta sau buzunare asa ca nu nigerianul ori a fost lasat sa treaca ori este facatura
            • 0 (0 voturi)    
              Dar luna, cat e luna? (Luni, 28 decembrie 2009, 4:57)

              muciflenduri c-tin [anonim] i-a raspuns lui ghita

              Ce zici, pe luna au aselenizat americanii sau e tot o facatura?
          • 0 (0 voturi)    
            stiu mai bine (Luni, 28 decembrie 2009, 0:47)

            cestiitu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri c-tin

            Eu zbor cu Lufthansa din frankfurt si cu KLM din Amsterdam si sunt controlat de americani
            • 0 (0 voturi)    
              O fi de la pigment. (Luni, 28 decembrie 2009, 4:59)

              muciflenduri c-tin [anonim] i-a raspuns lui cestiitu

              Poate esti tu mai sexi si aduc special pentru tine americani care sa te pipaie.
              Prin madrid nu zbori? Poate de asta nu au bagat si acolo controale speciale.
      • 0 (4 voturi)    
        Houstonian my ass (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:19)

        Bucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

        Vai de mine, mocartanul loser white thrash ajuns sa frece podele prin McDonalds in Texas ne da noua prostilor de 'Europeni' peste nas. Pune mana si invata engleza intai, si numele corect al institutiilor tarii in care te-ai aciuiat. Se spune State Department nu Department of States. Eu cred ca vizele sunt anacronice intre tarile numite in sens larg 'occidentale' (US, CDN, EU, CH, NO, AU, NZ).
        • +1 (1 vot)    
          EU nu e o tara (Duminică, 27 decembrie 2009, 19:54)

          Houstonianul [anonim] i-a raspuns lui Bucuresteanul

          EU nu este o tara. Este o organizatie internationala ca atatea altele (OECD, ONU, NATO, etc.). Ce, s-au infratit nemtii cu francezii, si greci cu suedezii (a la "Hai la Oder cu grabire / Sa-l secam dintr-o sorbire")?? Ha-ha!!

          Aceste natii n-au nimic in comun decat niste interese comerciale. UE e un fel de NAFTA, o piata comuna cu o groaza de birocratie around it.
      • 0 (0 voturi)    
        alo domnul cu teoria (Duminică, 27 decembrie 2009, 20:57)

        vali [anonim] i-a raspuns lui Houstonianul

        dispozitivul de care aminteste ala de mai sus este detectorul de raze X , adica pe un ecran ti se vad oasele scheletului, lucrurile din geanta maruntisul din buzunare, cureaua etc adica tot, deci nu ai cum sa pacalesti detectorul

        PS Exista o mare probabilitate ca atentatul asta sa fie o facatura ca sa-i mentina pe US citizens in teroare si sa nu comenteze cand se trimit trupe de mentinere a pacii in numele democratiei
    • +1 (7 voturi)    
      de cate ori (Duminică, 27 decembrie 2009, 1:43)

      King Crimson [utilizator] i-a raspuns lui lyberian

      ai plecat tu din Olanda spre USA, ca sa spui ca te dezbraca? Va place sa debitati prostii ...
      • +2 (2 voturi)    
        stie lyberian ce stie (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:25)

        Linus Torvalds [anonim] i-a raspuns lui King Crimson

        dear king crimson,

        lyberian a grait adevarul, sunt aparate care te vad in pielea goala, fara sa te dezbrace. Deci, daca ma lasi sa ma joc cu cuvintele, te dezbraca din priviri ;)

        Cauta si tu pe Google, mie mi-e un pic cam lene, spiritul sarbatorilor and all ;)
    • +2 (8 voturi)    
      The cake is a lie (Duminică, 27 decembrie 2009, 1:58)

      Lol [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Discriminare pozitia- ai auzit de asa ceva? Normal ca nu, ne dam cu parerea despre economie si politica si orice dar nu cunoastem nimic. Teoria conspiratiei, anarhismul comunismul, anticapitalismul bla bla bla is mult mai fun.
      Ala s-a urcat cu bomba in avion pentru ca daca punea cineva mana pe un african musulman cel mai probabil ca a doua zi nu va mai lucra acolosi probabil ca va avea de infruntat si ceva acuzatii de rasism si discriminare. Deci e posibil ca un alb sa fie controlat pana la chiloti(nu e gluma), dar acest personaj se poate urca bine merci cu bombe in avion. Minunata lume noua :)). Sa fiti fericiti cu ea.
    • -3 (7 voturi)    
      sigur este facatura (Duminică, 27 decembrie 2009, 2:43)

      florin [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      am calatorit de curand cu avionul si regulile sunt foarte stricte nu ai voie cu lichide , nici macar deodorante ce sa mai spun de explozibili,sunt filtre si controale corporale imposibil sa treci...
      • 0 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:49)

        [anonim] i-a raspuns lui florin

      • 0 (0 voturi)    
        cat de des ai calatorit?? (Luni, 28 decembrie 2009, 0:07)

        marlene [anonim] i-a raspuns lui florin

        e o intrebare si pt. ceilalti..se pare ca ormanul nu le stie dar vrea sa para cunoscator. Cati din cei ce comenteaza aici au fost cu avionul si mai ales avionul europa-sua?? Se pare ca multi dintre voi uitati faptul ca ..de la check-in si pana la imbarcare este in zona de tranzit si ..chiar daca te verifica la check-in daca ai pe cineva in aeroport sau daca te intalnesti cu el (presupunem ca respectivul vine din zona locala) atunci nu e nici o problema. Mai mult..verificare cu X..asa cum comenta cineva mai sus se face doar la bagaj nu si la persoana. La persoana e doar detector de metale. In plus, aeroprtul din amsterdam in prinicpal are o problema..cand am zburat prima data: Bucuresti-Amsterdam..acum vreo 6 ani
        • 0 (0 voturi)    
          Europa-Sua plec pe 14-2011 (Marţi, 12 aprilie 2011, 14:41)

          iRINA [anonim] i-a raspuns lui marlene

          O sa am curajul sa comentez si eu cu date exacte legate de check in si toate astea dupa data de 01.05.2011 cand ma intorc din SUA
          Pana atunci nu stiu ce sa zic.. citesc si eu si ma mir...opiniile sant impartite.... sper sa nu revin aici cu un comment si sa dau dreptate persoanelor care spun ca americanii nu-si fac treaba pe aeroport
      • 0 (0 voturi)    
        continuare (Luni, 28 decembrie 2009, 0:12)

        marlene [anonim] i-a raspuns lui florin

        Aeroportul din Amsterdam are o problema..siguranta cam lasa de dorit. Cand am fost eu, aveam nevoie de viza..dar ar fi putut f. frumos sa ies din aeroport si sa ma duc in oras fara nici o verificare..de la sosiri..ajungeai direct in zona libera..si apoi la verrificari pasaport asta daca vroiai sa iti mai recumperezi bagajul.
        In plus, sunt mult aeropoaorte in europa unde controlul e o bataie de joc: Parisul e ingrozitor. De acolo nu m-ar mira daca ar pleca vreunul. Si la final..pt. cine crede ca americanii fac control in Europa..se inseala.
    • +2 (10 voturi)    
      Lenea si uneori prostia personalului (Duminică, 27 decembrie 2009, 4:08)

      Conspiratia galactica [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Ca orice functionari bugetari, numiti foarte bine in Italia "fanuloni" (puturosii), nici cei de pe aeroporturi, de la securitate, nu se omoara cu munca. Vom vedea in ancheta daca securitatea aeroportului din Amsterdam era o firma privata sau politia de frontiera/vamesi ai statului olandez.

      Controalele se fac oricum, de multi ani, in e-mail-uri, Internet, sms, corespondenta, etc. si e foarte bine, asa au fost arestati sute de potentiali teroristi care puteau ucide mii de oameni nevinovati.

      Legile de libertate si protectie personala au fost gandite de oamenii albi, europeni, pentru oamenii din Europa, USA, etc.
      Din pacate, ne-am trezit in Occident cu salbaticii, veniti din societati unde cuvantul libertate e un fel de injuratura si iti atrage automat bastoane in cap si rafale de AK-47.

      Atat timp cat acesti noi barbari nu sunt asimilati societatilor pe care incearca sa le colonizeze (vezi definitia DEX pt colonist), ar trebui reduse la maximum libertatile personale, e o chestiune temporara, pt securitatea tuturor.

      La inceput a fost rezistenta a opiniei publice, acum majoritatea europenilor s-au lamurit cu cine au de-a face si voteaza cu partide ce propun masuri mai dure contra islamului si imigrantilor.

      Am cunoscut in Belgia un ziarist, corespondent in Israel al unui ziar european de stanga. Era anti-sionist, pro-arab, anti-Bush, etc. Pana cand un palestinian a aruncat o grenada in curtea scolii din Israel unde mergea si fetita lui. Dupa aia a terminat-o cu naivitatea si fatarnicia demagogica, acum e activist anti-imigratie..

      Oricine a cunoscut ghetourile islamice de langa Paris, Londra sau Berlin nu mai are iluzii cu musulmanii.. Nu se vor adapta, nu se vor integra, ei vor doar sa transplanteze propria lor societate inapoiata aici, cu obiceiuri si traditii ce s-au dovedit deja la ei criminale.

      Europa a devenit un fel de vaca de muls, o maternitate gratuita pt milioane de negri, arabi, turci, pakistanezi.
      Trezirea va fi dificila si dureroasa !
    • -5 (9 voturi)    
      Ni se pregateste ceva (Duminică, 27 decembrie 2009, 4:41)

      oltean [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Mai mult ca sigur e un pretext sa mai bage ceva...(prafuri in mancare, cipuri in ureche).
    • -2 (4 voturi)    
      chiar asa !!! (Duminică, 27 decembrie 2009, 9:31)

      tyty [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Te vad in pielea goala, mama, ce perversi! Cand ai zburat peste Atlantic ultima oara? Controalele sunt destul de relaxate, nu isi permit sa streseze pasagerii prea mult. Treci bagajul prin detector, treci prin detector, eventual te verifica cu detectorul portabil. Detectoarele sesizeaza metalul. Nigerianul de mai sus a avut lipit pe corp un compus chimic, iar la bord a amestecat in el un alt compus chimic cu o seringa. La nivelul actual de control iti este permis sa treci cu mici cantitati de lichide. Faptul ca atantatul a fost nereusit inseamna ori ca "teroristul" a fost prost pregatit, sau metoda este ineficienta. Pana acum nivelul de control introdus dupa 9/11 a fost eficient, dar sa nu subestimam imaginatia umana, terorismul mondial cauta noi solutii, iar contramasurile pot fi depasite, cel putin pentru prima data.
      • 0 (2 voturi)    
        Tu te auzi ce spui? (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:58)

        mymy :) [anonim] i-a raspuns lui tyty

        "iar la bord a amestecat in el un alt compus chimic cu o seringa"
        Cu o seringa!!!!!!!! Minti mai rau ca la Fox! Sa ne spui si noua cand ai reusit tu ultima oara sa te urci intr-un avion cu o seringa.... Vorbesti sa nu adormi.
        • 0 (2 voturi)    
          poate da, poate nu (Duminică, 27 decembrie 2009, 15:42)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui mymy :)

          Nu stiu de unde a avut tyty informatia ca "a amestecat ... cu o seringa", dar stiu ca tu, mymy, chiar nu ai habar ce vorbesti. Sa-ti spun de ce: seringa poate sa fie si fara ac. Chiar si cu ac, poti sa o pui lejer in bagajul de mana (ce ai spune in aceeasi husa cu un aparat foto, unde nu o detecteaza?). Controalele pe aeroporturi sunt destul de lejere.
          Am calatorit pe ruta Timisoara-Budapesta-Amsterdam-Stavanger (Norvegia) avand la mine: aparat de ras cu lama (era un BIC cu lama mica, de unica folosinta), pasta de dinti, antiperspirant, pliculete cu gel de dus si sampon de par, adica multe lichide, dar in cantitati mici. Deci se poate. Si am trecut prin 4 aeroporturi.
    • +2 (4 voturi)    
      Avionul venea de la Amsterdam (Duminică, 27 decembrie 2009, 9:49)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      In Europa, mai ales in tarile scandinave, inca mai sunt aeroporturi (f putine,ce-i drept) unde la zborurile locale nici macar nu te controleaza.Totusi ma surprinde ca cei din Schiphol nu au reusit sa-l depisteze.Daca insa avea doar explozibilul lipit de corp si restul dispozitivului in bagajul de mana e posibil sa fi trecut de screening fara sa trezeasca nici o suspiciune.

      Controalele sunt deja bagate de o buna bucata de timp. Se pune problema ca a fost prea liniste in ultima vreme la capitolul amenintare terorista si americanii nu mai puteau justifica,in vreme de criza, finantarea uriasului sistem de asa zis lupta impotriva terorismului. Nu pot plati sutele de mii de angajati din departamentul de homeland security daca nu exista nici o amenintare,nu poti intretine psihoza in masa care sa ii faca pe americanii de rand sa creada ca in orice clipa o sa le cada avioane pe case si deci e bine sa cheltui sute de miliarde pt a combate...nici ei nu au habar ce...
    • +3 (3 voturi)    
      plus ca provenea dintro familie de borfasi (Duminică, 27 decembrie 2009, 10:17)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Nigeria e singura tara cu care Romania se poate compara si pierde la capitolul coruptia autoritatilor ...
    • 0 (4 voturi)    
      Opinia mea... (Duminică, 27 decembrie 2009, 10:18)

      Govasikal [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Eu cred că a fost vreun cont nereglat al bancherului (tăticul) cu vreun pilot care avea acel avion! Dincolo de asta, noi știm că mai tot timpul copii de oameni bogați sunt răsfățați peste măsură cu cadouri și promisiuni...și că din cauza asta ei devin mai mereu infractori și criminali ordinari care sfârșesc ori în spital, ori în pușcărie!! E un lucru știut! Ar fi trebuit să își dea seama polițiștii de lucru ăsta încă de la comiterea faptei!! Ce atâta anchetă? :)
    • -2 (4 voturi)    
      Asa e cum spui. . . (Duminică, 27 decembrie 2009, 10:55)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      . . . numai ca dupa cum vezi flacaul a ales o cursa interna unde controalele nuse mai fac atat de scrupulos ca la curseke externe. Eu as propune ca pasagerii sa fie dezbracati complet , imbracati in echipament pus le dispozitie de compania respectiva si cu ecusoane pentru recunoastere. Toate bagajele inclusiv hainele sa fie trimise cu un avion cargo paralel in care pilotii sa aiba posibilitati de salvare.S.F. curat, nu?
    • +1 (7 voturi)    
      Facatura, facatura dar sa stim si noi (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:02)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui lyberian

      Bun, ne poti spune care a fost facatura anterioara, daca asta e una noua? Si cine a demonstrat cu probe facatura aia? Si eventual ce tribunal a stabilit ca a fost o facatura si a condamnat conspiratorii?

      Singurul lucru cu care sunt de acord e ca Bush era un idiot sinistru, la fel ca oamenii cu care s-a inconjurat. Un motiv in plus sa nu-l consider capabil de facaturi care sa ramana si nedovedite.

      In sfarsit trecand peste paranoia anti-americana, hai sa ajungem la lucruri concrete.

      In primul rand bomba era cusuta in chiloti. Initial a plecat cu un avion KLM din Nigeria, si acolo controalele nu sunt tocmai stricte.

      Pe urma, in Olanda, nu a mai trecut prin inca un check-in, ci a fost transferat in avionul Delta, fara niciun control. Conform procedurilor olandezilor, intr-o astfel de situatie se mai fac cel mult controale prin sondaj, nu sunt controlati toti pasageri. Deci aici, daca vrei, poti sa dai vina pe olandezi, nu pe americani.

      Desi nu stiu daca un eventual control al olandezilor ar fi gasit ceva. Expertii sunt de parere ca nu, mai putin in cazul in care ar fi fost verificat cu un caine dresat pentru "bomb sniffing" (ce comod e sa vorbesti tampenii sau sa-ti dai cu parerea dintr-o tara in care pana acum nu s-a simtit nevoia sa se introduca in limba un echivalent pentru "bomb sniffing dog").

      Dar na, daca tu ai placeri perverse, poate special pentru tine de acum inainte vor face controale pe aeroport inclusiv in chiloti, ca tot nu vroiai tu controale in viata personala.

      Singurul lucru de care ii poti acuza pe americani, e ca nu l-au pus pe lista "no-fly" ci doar pe lista de "suspecti de legaturi cu teroristii", dupa ce tatal lui a anuntat autoritatile americane in urma cu 6 luni ca fiul sau pare sa fi devenit un extremist care poate reprezinta un pericol pentru SUA.

      Oricum, cat te vad asa hotarat, nu mai bine iti legi si tu o bomba in chiloti si te urci intr-un avion cu destinatia SUA ca sa lupti impotriva controlelor in viata personala?
      • +1 (1 vot)    
        nu e chiar asa (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:48)

        @Count Vlad [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Faci o presupunere gresita daca iti inchipui ca te poti sui intr-un avion cu destinatia USA daca vii din Nigeria si ai schimbat avionul in Schiphol. Exista controale si intre unele terminale, si obligatoriu un control la gate. Si iti spun ca sunt foarte profesionisti. Dar asta e, nici un sistem nu e perfect. Intotdeauna se va descoperi cate o bresa.
  • +4 (4 voturi)    
    Stiam ca e bancher, altceva?! (Duminică, 27 decembrie 2009, 0:32)

    Horia [anonim]

    Pai in Nigeria toti sunt bancheri. La cat Scam 409 e pe netu asta....
  • +2 (4 voturi)    
    same old shit (Duminică, 27 decembrie 2009, 1:59)

    ... [anonim]

    problema nu-s legaturile nigerianului, ci legaturile al-qaeda. sau legaturile americanilor cu al-qaeda. sau legaturile americanilor cu terorismul. doar nu se asteapta nimeni sa-i percepem pe americani in duioasa postura de victime.
  • +4 (4 voturi)    
    :) (Duminică, 27 decembrie 2009, 5:01)

    tudor [anonim]

    hai ca e tare :)) bancher din nigeria gen aia care iti trimit email ca ai castigat 1 milion de dolari dar trebuie sa le trimiti datele cardului tau ca sa iti puna banii?:)))cred ca nu pea ii mergea afacerea si de aia a ales metoda suprema:))
  • +2 (4 voturi)    
    business sau economic ? (Duminică, 27 decembrie 2009, 5:52)

    rotzuk [anonim]

    Mergea la clasa business sau la economic ? Doar era fiu de mare banker...Chiar asa, cum a trecut de security ?! E incredibil...Avea si bricheta ? Ca de obicei ti-o lasa doar daca o pui in bagajul mare, pe care nu il ai la indemana in timpul zborului. Poate a cerut foc unui agent CIA care il urmarea din Amsterdam ? Doar era suspect de legaturi cu Al-Qaida, nu ?
  • -1 (5 voturi)    
    Sa fim noi radicali cu ei (Duminică, 27 decembrie 2009, 8:03)

    Gaby [anonim]

    Sunt de acord cu toate controalele , ba chiar doresc acestea si in statii de tren sau metrou, iar despre radicali, de ce nu ii distrugem ? Tot ce este in legatura cu islamul sa fie topiti.Stiu ca sunt f violenti fata de cei de alte religii, iar religia ii indeamna la violenta fata de cei care nu ar respecta religia si dumnezeul lor.In fine, sunt periculosi si as fi mai linistit daca acestia nu ar mai exista pe Pamant.Nu as vrea sa fi fost in acel avion, oricum daca scapam, l-as fi strivit pe acela , acolo, pe loc, nu ar mai fi avut nimeni ce sa mai aresteze... era topit deja
  • -2 (6 voturi)    
    Nederlanden (Duminică, 27 decembrie 2009, 9:36)

    profu [anonim]

    Fratiuc, avionul a decolat din Olanda de la drogatii aia de acolo
  • 0 (4 voturi)    
    setea de putere (Duminică, 27 decembrie 2009, 10:18)

    cetatean [anonim]

    S-a zis de multe ori ca saracia face ca oamenii sa se inroleze in organizatii teroriste, dar este adevarat doar in parte, majoritatea teroristilor provin din familii acomodate, deci idealul lor este unul politic, la baza unei ideologii sta mai degraba setea de putere. comunism, legionari etc.
  • +1 (3 voturi)    
    bleah (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:24)

    touretul [utilizator]

    rich bitch. la capalit cu el, sa-si faca singur un rost in viata.
  • +4 (4 voturi)    
    419 Nigerian Scam? (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:32)

    Linus Torvalds [anonim]

    Zice ca taica-sau, mare bancher nigerian, a informat autoritatile americane de tendintele extramiste ale fiului sau... Cam cum ar fi aratat emailul trimis catre FBI?

    "Dear Sir,

    I are (sic) a big banker of Nigeria. My son is preparing himself to blow up a plane because he have (sic) extremist tendencies. I would like to help you fight against him in the only way I can. For this, my trusted sir, I would like you USA bank account to put some money into it. I am sure this money will give you a great benefit".

    He, he, cred ca a fost filtrat imediat ca Spam si nici nu a ajuns la ochiul nimanui. Pentru cine nu a inteles ironia, sa caute cuvintele din titlu pe Google.
  • +2 (6 voturi)    
    Kamikaze (Duminică, 27 decembrie 2009, 12:39)

    mtu [anonim]

    Mai oameni buni, intelegeti ca astia ca natie, sunt niste nenorociti. Lucrez in Lagos, unde sunt 25 de milioane de specimene d'astea si astia nu se dau in laturi de la nimic si nu e de mirare ca ala sa reuseasca sa se urce in avion cu o bomba pe care vroia sa o detoneze, numai asa pentru ca au o innascuta ura pentru albi si mai ales pentru civilizatie. Bine ca l-au prins la timp!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Nigeria (Duminică, 27 decembrie 2009, 20:40)

      r [anonim] i-a raspuns lui mtu

      Vere nu prea vad in ce parte a Lagosului muncesti tu, dar mie mi se pare ca esti cazut rau in "generalizari".
      Daca toata lumea ar gandi ca tine ar trebui sa rada Nigeria de pe fata pamantului.
      Daca toata Nigeria ar gandi in nota ta ar putea incerca sa stearga si ei o natie de pe harta.
      Fii un pic mai cumpanit in afirmatii de genul asta (criminalizezi o tara intreaga pt un imbecil cu creier spalat).

      Sa nu se inteleaga gresit: dezaprob total orice forma de terorism , nu sunt cetatean nigerian (doar lucrez in Nigeria) si cred ca tara asta e cateva trepte mai sus decat majoritatea Africii (vorbesc din experienta omului care munceste pe continentul asta).

      PS Vezi ca Lagosul nu are decat vreo 12 mil de locuitori...Google daca chiar vroiai sa fii exact:-)

      Succes la treaba si sa n-ai parte de evenimente "nedorite" (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc)
  • -1 (3 voturi)    
    continuare (Duminică, 27 decembrie 2009, 13:32)

    tartulici [anonim]

    Sa ne amintim cine a "democratizat" europa si de ce. Americanii au ajutat occidentul europei sa iasa din rahatul hitlerist. Impreuna cu englezii au inceput sa faca regulile noii lumi "libere". Dupa ce au castigat "razboiul rece" au construit cea mai mare inchisoare pt cetatenii europeni: comunitatea europeana. De ce inchisoare? Pt ca cetatenii nu au dreptul sa-si aleaga colegii de "celula" pt ca daca au obiectii pot fi incriminati ca nazisti. Astfel haosul, anarhia, dezorganizarea, lipsa de control vin "de sus", de la cei care ar trebui sa se ocupe de asigurarea sigurantei cetateanului european, nu a nesigurantei lui.
    Cum se face asta? Cu "europeni" ca EBA, Becali, Vadim etc. Astia care nu au nimic de spus, dar pot ajunge acolo unde un om care stie ce vrea nu poate.
    Astia care voteaza cum li se dicteaza, ca si in tarile de unde provin. Care voteaza in functie de "cascaval" sau de interesele clanurilor din care provin. Si vin aburitorii astia de care n-are nimeni nevoie si-mi spun ei pe siteuri de stiri si pe bloguri ca libertatea de azi nu e democratie sau viceversa. Pai democratie sau libertate nu exista, decat in capetele lor afumate. Si daca tot nu ne putem extrage supercontrolului, de ce sa nu il facem sa lucreze pt noi, cei care platim pt asta? Pt ca e facut de cei platiti sa nu ne lase in scoatem capul la lumina, din considerente economice gresite dupa care functioneaza lumea in ziua de azi. Totul se reduce la bani si putere ( care numai in sistemul fascist de astazi pot hotari soarta a miliarde de oameni). Comunismul e singura amenintare reala pt fascistii care ne conduc, restul sunt inventate de ei.
  • +2 (2 voturi)    
    observatii simple (Duminică, 27 decembrie 2009, 14:01)

    gigela [anonim]

    1. toate comentariile care au ca mesaj "e o facatura" sau "va fi folosita pentru a ingradi libertatea cetateanului" au fost marcate cu minus

    2. am citit chiar un dialog "strong" intre romanii din US si cei din Europa.

    Indiferent de coltul de lume in care traim acum, sper din toata inima ca experienta unica a revolutiei (in toate aspectele ei) sa ne ofere macar un avantaj (spre deosebire de nativii din alte tari care au trait in liniste) "sa avem reflexul de a ne intreba ce e dincolo de un eveniment, cum poate fi folosit de unii sau altii".

    Nimeni nu-i mai destept decat altul (vezi dialogul pueril EU-US intre copatriotii nostrii), cel destept e cel care asculta si ia decizia buna pt el.

    N-avem bani, nu tinem corect tacamurile in mana la masa, dar sper ca vom fi ca vom fi cei care se vor orienta la momentul portivit ;-D

    "Specia care supravietuieste nu e cea mai inteligenta ci cea care se adaptaeaza"
    Albert Einstein
    • 0 (0 voturi)    
      Charles Darwin (Luni, 28 decembrie 2009, 14:29)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui gigela

      Doar o mica observatie, autorul citatului cu care iti inchei comentariul este Darwin si nu Einstein, in rest numai bine :)
  • +1 (1 vot)    
    Terorism?????? (Luni, 28 decembrie 2009, 10:09)

    Mihael [anonim]

    Au dreptate americanii. Astia trebiue mai intai impuscati si mai apoi arestati si interogati. Se umple lumea de ei, fara sa ne dam seama.
  • -1 (1 vot)    
    Mare Atentie!!!!!!! (Luni, 28 decembrie 2009, 11:28)

    jiji [anonim]

    povestea este cusuta cu ata alba.
    de ce noi trebuie sa credem tot ce altii insceneaza ?
    nu vi se pare ca ne iau de fraieri?
    • 0 (0 voturi)    
      bla, bla, bla (Luni, 28 decembrie 2009, 14:27)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui jiji

      Voi, papagalii adepti ai teoriilor conspirationiste n-ati invatat sa mai ziceti si alteceva decat aceleasi 2-3 clisee expirate? Ce argumente ai in sprijinul acuzelor tale, ca dovezi oricum nu esti in stare sa aduci.

      Deh, consecinte ale democratiei si libertatii de expresie: toti prostii au dreptul la o opiniei, pe care de obicei si-o latra in loc sa incerce sa o demonstreze


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by