VIDEO A zecea zi de conflict: Numarul victimelor din Fasia Gaza a ajuns la 555. Bush declara ca intelege dorinta Israelului de a se apara

de A.N., M.M.     HotNews.ro
Luni, 5 ianuarie 2009, 8:42 Actualitate | Internaţional


Presedintele american George W. Bush a declarat luni ca "intelege" dorinta Israelului de a se apara si a afirmat ca orice acord de incetare a focului trebuie sa includa conditiile care sa impiedice Hamas sa mai lanseze rachete asupra statului evreu, anunta AFP.

"Stiu ca oamenii spun: este necesara incetarea focului. Este o dorinta nobila. Dar orice incetare a focului trebuie sa cuprinda conditiile care sa asigure faptul ca Hamas nu va folosi Gaza pentru a lansa rachete", a declarat Bush, la Casa Alba.

"Cu toti ne dorim, bineinteles, sa vedem oprite aceste violente, dar nu cu pretul unui acord care nu va reusi sa impiedice repetarea acestei crize", a continuat liderul american.

"Inteleg dorinta Israelului de a se apara. Hamas este cea care a generat actuala situatie din a Gaza", sustine Bush.

"Israelul a decis sa-si apere populatia", a continuat el, adaugand ca Statele Unite sunt "ingrijorate" de "criza umanitara" din Fasia Gaza.

Ultimul bilant: 555 de morti si 2.700 de raniti

Cel putin 15 civili palestinieni au fost ucisi luni de armata israeliana, relateaza Al Jazeera. Bilantul victimelor ajunge astfel, dupa zece zile de conflict, la 555 de morti, 83 de victime fiind inregistrate de la inceputul ofensivei terestre declansate de Israel sambata seara. Printre victime figureaza si 12 copii.

Trupele israeliene, sustinute de elicoptere si de nave de razboi, au inconjurat Gaza City.

Pe timpul noptii si in dimineata de luni, aviatia israeliana a deschis focul in estul orasului Jabaliya, la Beit Lahiya si in tabara de refugiati Shati.

O familie de sapte persoane a fost ucisa de focurile trase de navele de razboi la Shati. In Zeitoun, patru copii au fost ucisi de tirurile artileriei.

Palestinienii sustin ca personalul medical si ambulantele au devenit si ele tinte ale atacurilor israeliene, in conditiile in care patru membri ai echipelor medicale au fost ucisi duminica.

Oficiali ai guvernului israelian au reafirmat ca ofensiva nu vizeaza populatia civila, singurul scop fiind stoparea tirurilor de rachete ale miscarii Hamas.

Aripa armata a Hamas si alte factiuni palestiniene au continuat si ele tirurile de rachete asupra Israelului, fara a se inregistra insa noi victime.

Pana in prezent, a fost confirmata moartea unui soldat israelian, in timp ce alti 49 au fost raniti. Patru evrei au fost ucisi de rachetele palestiniene, de la inceperea conflictului.

Eforturi diplomatice

Armata israeliana a anuntat ca a lovit, pana in prezent, peste 30 de obiective, incluzand o moschee si locuinte ale liderilor Hamas. Explozii sporadice au avut loc in timpul noptii, iar in apropierea frontierei dintre Israel si Fasia Gaza au fost auzite zgomote puternice de arme de foc. Potrivit BBC, fortele israeliene au taiat in doua Fasia Gaza. Tancurile israeliene se indreapta spre Khan Younis in sud, in timp ce, in nord, infanteristii au inconjurat Gaza City.

Militantii Hamas din Fasia Gaza au continuat atacurile cu rachete impotriva teritoriului israelian.

Potrivit presei israeliene, un important responsabil Hamas ar fi fost ranit duminica.

In acest timp, eforturile diplomatice se intensifica in incercarea de a pune capat conflictului. Presedintele francez Nicolas Sarkozy va incepe un turneu de doua zile in Orientul Mijlociu. Sarkozy va vizita luni Egiptul, Cisiordania si Israelul, iar marti va merge in Siria si Liban. El incearca sa convinga partile implicate in conflict sa cada la o intelegere privind un armistitiu de 48 de ore, necesar pentru livrarea de ajutoare umanitare.

La randul sau, Uniunea Europeana si-a trimis emisarii la Cairo pentru a media un eventual acord de incetare a focului, iar un diplomat rus se afla deja in regiune.

Atacurile israeliene au provocat sute de morti si mii de raniti in Gaza

Raidurile aviatiei israeliene au continuat






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5700 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Ce arme sint astea? (Luni, 5 ianuarie 2009, 10:07)

    Luptatorul Hamac [anonim]

    Ma intriga ce arme sint cele prezentate de toate posturile de stiri. Chiar si in poza ce insoteste acest articol apare aceasta ciudata arma....seamana cu " flares" -urile folosite de elicoptere sau avioane pt a deruta rachetele cu cap termic....totusi nu sint....stie cineva ce pot fi aceste artificii?
    • +3 (5 voturi)    
      proiectile (Luni, 5 ianuarie 2009, 10:41)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Luptatorul Hamac

      sunt proiectile de artilerie cu phosfor alb, pentru a crea o perdea de fum la adapostul careia infanteria se paote misca ... in zonele urbane e greu sa te misti , fara sa saturezi zona cu artileria si aviatia ...
    • -1 (1 vot)    
      nu-s proiectile d-alea (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:36)

      io [anonim] i-a raspuns lui Luptatorul Hamac

      is ce ramane dupa ce este lovita o racheta cu o alta d-aia de antiaeriana ... nu cred ca-s patrioate, dar tot pe-aproape ... puate vede cineva cu pregatire militara mai recenta ca io n-am mai vazut d-estea de fo 15 ani ... dar nu-s nici flares (mult mai stralucitoare), nici cele despre care face vorbire prietenul Lucian (pentru care altitudinea de declansare este un pic mai joasa) ...
  • 0 (14 voturi)    
    Ocupatie (Luni, 5 ianuarie 2009, 10:22)

    Nicolae [anonim]

    Am venit,v-am luat pamanturile si daca faceti scandal va bombardam !
    Gura...!!!!! ????
    • +1 (9 voturi)    
      Ocupatia nu e chiar asa.... (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:36)

      pt Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Am venit,v-am cumparat pamanturile si daca faceti scandal va bombardam !
      • -2 (4 voturi)    
        ba e asa// (Luni, 5 ianuarie 2009, 21:23)

        silvio [anonim] i-a raspuns lui pt Nicolae

        mai degraba cu japca!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Arme (Luni, 5 ianuarie 2009, 10:29)

    Marc [anonim]

    Da,si eu sunt curios ce inseamna chestiile astea care explodeaza in aer.Asa par,ca arme pentru derutarea rachetelor termoghidate.Dar am inteles ca Hamas nu are asa ceva iar elicopterele respecta doar o procedura.S-ar putea sa fie un bombardament psihologic.Presupun.
  • -5 (23 voturi)    
    Evrei si palestinieni (Luni, 5 ianuarie 2009, 10:54)

    Adriana [anonim]

    Sunt revoltata: toate stirile difuzate in Romania, si precis si in celelalte state, ii favorizeaza pe evrei pe care-i considera indreptatiti sa le dea in gura palestinienilor. A nu se intelege ca as tine cu organizatiile teroriste arabe (a propos: ce inseamna terorist? cine e terorist? chiar or fi teroriste sau asa ne convine sa le numim?). Am fost revoltata de o doamna rotofeie, toata cute si cutulite, rozosina in obraji, bine traita, cu o expresie de multumire si tihna pe fata, ziarista, care a aparut duminica la Antena 3, sa-si spuna si dumneaei parerea despre razboi. Dincolo de faptul ca si-a permis, impreuna cu un alt tip care era in studio, sa faca "misto" (alt cuvant mai potrivit credeti-ma ca nu gasesc!) de durerea, disperarea ce razbatea din toate cuvintele unui arab prezent (Jaber si nu mai stiu cum..) in studio, si care se straduia sa vorbeasca romaneste, sa-si sustina cauza poporului sau (si nu a teroristilor!) aceasta femeie si-a pierdut ceea ce mai deosebeste femeile de barbati: oroarea de violenta, de orice violenta, indiferent din partea cui si impotriva cui!!! Cum s-ar simti cu un glonte evreiesc sau palestinian in poponet? Femeie, acolo mor copii, mor femei , mor oameni care n-au nici o vina ca s-au nascut palestinieni! Pricepi !? Acest popor traieste sub ocupatie de 60 de ani, de cand s-a infiintat statul Israel, finantat de camatarii evrei bogati raspanditi in toata lumea! Ati vazut vreun evreu amarat undeva? Vrau sa-l vad si eu! Adevarul este la jumatate, nu doar de partea evreilor, de ce nu se spune in ce stare traiesc in Fasia Gaza palestinienii, din ce traiesc, ce posibilitati de a-si duce viata au...etc
    • +10 (20 voturi)    
      revolta primesc, dar sa stim si noi ... (Luni, 5 ianuarie 2009, 11:26)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      Sunteti revoltata degeaba ...
      Cum cheltuiesc "camatarii evrei bogati" banii lor, ii priveste doamna, asa cum cheltuirea banilor dumneavoastra, nu ma priveste pe mine ...
      Palestinienii traiesc din pomana de la UE, SUA si a tarilor arabe exportatoare de petrol ... adica din mila altora ...asa s-au obisnuit, asa le place, asta si vor ...
      Din cate vad eu nu-i o problema sa care arme prin tuneluri din Egipt dar e o problema sa puna mana sa munceasca cinstit, sa nu mai ceara mila altora si sa se lase de terorism ...
      Cat timp or sa faac pe eroii la TV si se vor gasi destui "idioti naivi" ( expresia apartine KGB-ului, nu mie ) lucrurile n-o sa se schimbe, o sa mearga exact la fel.

      Stiu ca n-ar eimportanta pentru d-voastra dar o sa fac totusi efortul sa va luminez : Israelul nu primeste pomana de la UE, SUA si tarile arabe; munceste pentru banii pe care ii are si o face foarte bine; Israelul e o putere mondiala in microelectronica si tehnologii avansate si asta doar datorita lor; Raspunsul ar trebui sa-l aveti singura, cand va ganditi ( !?!?! ) ca tara aia , desi se razboieste de 60 ani cu tarile arabe din jur, e de vreo 3 ori mai bogata decat Romania, care intre noi fie vorba, n-a trecut prin nici un razboi in ultimii 60 de ani.
      • +2 (4 voturi)    
        ... (Luni, 5 ianuarie 2009, 11:49)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        am gresit cu KGB-ul :)
        erau "idioti utili" nu naivi :D
      • +8 (16 voturi)    
        teroristi (Luni, 5 ianuarie 2009, 11:53)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        teroristi sunt cei cu care nu se poate stabili niciun tratat de pace. Spre exemplu degeaba au cazut de acord Israelul cu cetatenii palestinieni sa fie pace in zona ca acesti "oameni buni" care plimba rachete cu ambulantele au un stil de viata din a mai lansa cate o racheta 2 pe zi spre Israel....caci da , e pace...ei asta inteleg pace pace dar eu tot vreau sa omor pe cineva. Nu e normal sa reactionezi? Tie ti-ar conveni sa te trezesti dimineata si sa pleci la munca si o data sau de 2 ori pe zi sa te trezesti cu sirenele si fuga la buncar ca nu stii daca o sa iti mai vezi copiii sau familia?... Ei bine Asta e viata obisnuita a ultimilor ani pt oamenii din sudul Israelului. E simplu sa vorbesti cand poate ca nu ai stat de vorba cu oameni care traiesc in acele locuri.
        • 0 (6 voturi)    
          mhm ? (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:29)

          Lucian [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          bogdan, ai gresit adresa :D
          • 0 (0 voturi)    
            razboi (Marţi, 6 ianuarie 2009, 1:02)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui Lucian

            Scuze, am observat si eu dar tarziu.
            On topic:
            Oricum una peste alta orice razboi inseamna drame, oameni nevinovati care mor, tragedii. Nimeni nu isi doreste sa vada asa ceva. In cazul de fata nu contest ca daca Hamas ar fi avut posibilitatea ar fi facut din israel un mare cimitir, asemenea talibanilor. Oricum ma durea sufletul cand ma uitam la tinerii care plecau la razboi..s-a facut pielea de gaina pe mine. Se vedea ca nimeni nu isi doreste sa fie acolo dar nu au de ales. La Hamas nimeni nu a dorit pace, iar acum au parte de infern.
      • 0 (8 voturi)    
        ! (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:43)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        Nu o sa intru intr-o disputa cu tine pe tema cine stie mai mult. Imi pasa de un singur lucru: acolo mor oameni! Si daca ai fi acolo cred ca nu ti-ai mai aminti decat, poate, "Tatal nostru". O viata frumoasa!
        • +4 (12 voturi)    
          multumesc (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:55)

          mim [anonim] i-a raspuns lui Adriana

          cand aud pe una ca tine primul impuls este sa multumesc Domnului ca a fost marinimos cu mine (cel putin comparativ).
          tu ce ai vrea? ca israelul sa se lase bombardat de hamas numai ca o pitipoanca din romania e oripilata?
          si sa fi sigura ca 99% din populatia bombardata acum ar omori daca ar putea toti evreii (inclusiv copii) care le-ar iesi in cale. din fericire nu o pot face.
          • -6 (10 voturi)    
            nedumerire (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:11)

            Adriana [anonim] i-a raspuns lui mim

            Pana la ce varsta se poate spune "pitipoanca" unei persoane de sex feminin?
            • +3 (7 voturi)    
              depinde (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:32)

              mim [anonim] i-a raspuns lui Adriana

              depinde de cat de rapid se dezvolta intelectual...
              • -5 (7 voturi)    
                M (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:51)

                Adriana [anonim] i-a raspuns lui mim

                Cu riscul sa deschid o disputa care nu e folositoare nimanui: pentru sexul masculin cuvantul potrivit e "papitoi"?sau "pelican"?
                • +3 (5 voturi)    
                  figurant (Luni, 5 ianuarie 2009, 15:51)

                  mim [anonim] i-a raspuns lui Adriana

                  cred ca este un termen mai apropiat.
                  ce m-a deranjat la ce ai scris tu este : "acolo mor oameni". cand e razboi asta se intampla. si in momentul cand provoci pe unul mai tare ar trebui sa fi pregatit sa lupti nu sa te ascunzi dupa copii si femei. din cauza asta ii dispretuiesc pe luptatorii hamas. fac lucrul asta doar ca sa impresioneze opinia publica internationala. cand pornesti o revolutie o faci pentru ca ai tai sa duca o viata mai buna sau macar sa se bucure de libertate. ce fac ei este numai sa martirizeze nevinovati ca sa profite ei de pe urma lor.
                  • +4 (4 voturi)    
                    hai sa ne intelegem (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:34)

                    ginel [anonim] i-a raspuns lui mim

                    De ce arunca Hamas cu rachete in Israel?
                    Ca nu le dau voie sa primeasca ajutoare.
                    Pai nu stiu cum faci tu da' eu daca nu am de unde sa mai imprumut banii, mancare si alte chestii ma pun pe muncit.
                    Doar ca palestinieni in atatia ani de razboi s-au invatat cu razboiul nu cu munca. Daca le ardea de munca nu alegeau Hamas.
            • +2 (2 voturi)    
              pitipoanco (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:51)

              stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Adriana

              Cand ii batrana se numeste "hoashka-pitzipoanca batrana"
      • -2 (6 voturi)    
        atitudineee (Luni, 5 ianuarie 2009, 16:39)

        mitik [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        Israelul primeste o pomana mai mult decat consistenta . In primul rand primeste despagubiri pt ce a facut Hitler de la UE.Apropo daca se mai vandalizeaza vreun cimitir evreiesc s-ar putea sa plateasca si Romania , n-ar fi frumos?? Plus pomana de la US , armament la la jumate de pret,finantari ,imprumuturi facile etc...
        Israelul are toate avantajele in acest razboi nedrept, armata, media este de partea lor(cel putin in US),dar palestinezii sunt carne de tun.
        Spania si Franta si-au exprimat sprijinul fata de poporul palestinian, ministrul de externe ceh la fel, Comunitatea internationala va incepe sa reactioneze pentru ca acest conflict va degenera in ceva si mai mare.Israelul incearca exterminarea poporului palestinian si nieni deocamdata nu ia atitudine.Rusineee
      • -1 (5 voturi)    
        Ajutoare (Luni, 5 ianuarie 2009, 20:00)

        Capsunaru [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        Israel are ajutoare (granturi) imense de la SUA, plus arme pe gratis.
      • 0 (4 voturi)    
        nu primesc ajutor? (Luni, 5 ianuarie 2009, 21:10)

        barbq [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        chiar asa? poate te surprinde sa afli ca israelul este tara care primeste cel mai mult ajutor financiar american (adica banii contribuabililor, nu bani privati, aia e alta socoteala) . Pe langa cei vreo 3-4 miliarde "cash" pe care-i primesc printr-o lege aprobata de Congres mai primesc si un asa-numit "ajutor militar" constand in bombe inteligente, avioane, echipament militar etc. Suma totala se ridica la vreo 10 miliarde (nu milioane) pe an. E adevarat, bani de la SUA primesc si palestinienii..dar cam vreo 2-300 milioane sau m putin, dupa ce a murit Arafat. Fa calculele si vezi ce "arbitru impartial" este SUA.
        • +1 (3 voturi)    
          Palestinienii sunt niste asistati social de UE (Luni, 5 ianuarie 2009, 22:39)

          Abdalah [anonim] i-a raspuns lui barbq

          Anual, se acorda circa 2 miliarde ajutor/an pentru arabii din teritoriile ocupate, prin intermediul UNRWA (ONU) sau direct de la donatori ca UE, USA si Japonia.
          Egiptul (3 miliarde), Iordania (700 milioane) primesc si ele ajutoare de la USA, asa ca se mentine un echilibru in regiune.

          Doar ca Israel utilizeaza banii cu inteligenta, in timp ce arabii ii fura si risipesc.
        • 0 (2 voturi)    
          oare ? (Marţi, 6 ianuarie 2009, 1:00)

          Lucian [anonim] i-a raspuns lui barbq

          n-o sa ma apuc sa le raspund la toti desteptii care au auzit ieri de Madoff si-l scot azi la inaintare, o sa-ti rapsund doar tie ...
          SUA ofera Israelului un ajutor militar de vreo 2-3 miliarde de $ pe an, e adevarat ... "cash-ul" de care vorbesti tu e mult mai putin, si tinde sa se duca spre zero ...
          eu ma refeream la altceva in postul de mai sus ... evident, toti au sarit in sus, fara sa-si bata capul prea mult

          apropos, SUA nu trebuie sa fie "arbitru impartial" ... altfel cine, din tinerii progresist ca tine, ar mai urla la luna ?
          cu banii lor fac ce vor, ii dau cui vor si cand vor ...
          eh, altfel nu ma mira ca in tara pomegement-ului institutionalizat toti vor ajutoare, distribuite egal, la toti :D
      • -3 (3 voturi)    
        vai de tara celor fara minte... (Marţi, 6 ianuarie 2009, 11:38)

        D [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        Gresiti amarnic domnule sionist. Tot PIB-ul Israelului este donat de americani (este scris negru pe alb in planul lor anual de buget). Documentati-va mai bine inainte. Si nu mai jigniti niste napastuiti cu apelativul "cersetori"! Ce economie sa construiesti cand esti bombardat incontinuu sub pretexte de "auto-aparare"si cand nici macar nu esti recunoscut ca tara (Palestina). Criza din regiune nu a fost generata de Hamas, asa cum pretind americanii (ei insisi pe jumate evrei), ci de Statul Evreu, care din 1945 cand a primit un teritoriu in regiune de la UN, s-a tot extins fara sa dea explicatii nimanui. Cine nu invata istoria SIGUR va trai sa regrete prin repetarea ei!
    • +2 (12 voturi)    
      care popor sustinea? (Luni, 5 ianuarie 2009, 11:28)

      mim [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      cel care a votat 70% pentru hamas? acum platesc pentru stampila aia de pe vot.
      • +2 (8 voturi)    
        corect (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:34)

        cetateanul suspendat [utilizator] i-a raspuns lui mim

        foarte corect.
    • +7 (11 voturi)    
      comentariu sexist (Luni, 5 ianuarie 2009, 11:51)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      Va rog dati-i un punct in minus si din partea mea. Nu pot ignora continutul sexist al comentariului tau. Te asigur ca si "masculii" din specia om sunt capabili de mila. Eu de exemplu nu suport sa vad sange, nici macar al unui animal, sa nu mai vorbim de oameni mutilati. Asa ca de unde ideea ca doar femeile ar avea oroare fata de violenta?! Daca ai intelege situatia din gaza ai vedea ca pana si populatia civila condamna faptul ca hamas foloseste civili pe post de scuturi. Mai mult, acele femei cu drept de vot din gaza au votat cu hamas si de ci pentru violenta si barbarism. Israelul este in defensiva asa cum bine a sesizat presedentia ceha a UE. Conflictul din gaza nu va putea fi terminat definitiv decat atunci cand hamas va fi complet distrus. Un asemenea comentariu ma face sa ma gandesc in ce masura principiile egalitatii intre sexe sunt respectate in romania... Jalnic
    • -4 (12 voturi)    
      ai perfecta dreptate (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:06)

      yyyxxx [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      am vazut si eu aceea emisiune de pe antena 3, si imi venea sa vomit. cei doi nu stiau cum sa justifice mai mult actiunile israelului fiind 100% de o singura parte; in opinia lor tot ce facea israel era 100% ok iar ce fac palestinienii exact invers; creatura care o sprijinea pe duduie spunea la un moment dat ca in 1948 palestinienii au plecat din propie initiativa din casele lor ca sa se mute in corturi de refugiati in liban (nu dati afara de evrei); poate la cativa le placea campinul dar totusi....
      cei doi comentau ca si cum ii astepta la iesirea din studiou cate un cec de 10000 euro; sai ii astepta un itic sa ii mainaie pe crestet ca au raspuns ce trebuia. Cat de penibili si scarbosi cei doi.... nu mai invitati toate unoaiele pe la televiziuni.
      invitatul arab, ambasadorul palestinei (romania este printre tarile care recunoaste de peste 20ani palestina) a spus ceva f interesant; ca arafat a murit otravit de evrei si ca sharon (pe care il pedepseste dumnezeu acum chinuindul intr-o coma fara sfarsit) a sabotat toate incercarile de mediere fatah tinand sub asediu cartierul lui arafat din ramalah; dandule in cap la fatah logic ca palestinienii au ramas cu o singura solutie hamas
      • -2 (10 voturi)    
        Nu mai dati cu pietre! (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:38)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui yyyxxx

        Vad ca opinia mea a incrancenat barbatii! Eu nu pot fi de acord cu nici un fel de violenta, cu nici un fel de teroristi, iar adevarul sigur nu il stim noi!!! Bine ca voi faceti aici pe vitejii, atotstiutori, scuipand ca niste motani zbarliti peste gard unii la latii, cand acolo mor oameni! Iar in evrei nu as avea incredere nici de-aci si pan' la usa, intre altele fie spus! Colegi si cunoscuti evrei am avut, palestinieni nu am avut decat un coleg in facultate, cu care ne-am inteles foarte bine toti. Am si acum un coleg evreu, un lenes care nu stie cum sa se mai fofileze sa nu lucreze, pupa-n dos pe unde trebe, si credeti-ma ca stie unde!
        • +5 (7 voturi)    
          Adriana sau 'ariana' (Luni, 5 ianuarie 2009, 15:34)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Adriana

          care este problema cu colegul d-v evreu ?poti condamna un popor pentru ca exista un asemenea exemplar ?pupincurismu-l este o 'meserie' la fel de veche ca si prostitutia
          ,am colegi si romani si musulmani care o practica intens, dar asta nu ma impedica sa i consider pe toti OAMENI
          Am prieteni musulmani care condamna statu' Israel ,dar n.b. si Hamas ,si sti de ce ?simplu,pentru ca au beneficiat de un sistem educational-cu toate imperfectiunile lui- care nu a promovat ura si fanatismu l
          In jud. Constanta au aparut dupa '90 o multime de scoli musulmane,insa elevii sunt 'recrutati' din paturile cele mai sarace ale comunitatii musulmane, fiindca cei care isi permit nu accepta ca odraslele lor sa 'beneficieze' de o educatie rigida si intolerabila predata in astfel de scoli
          PS am prieten un bucatar de la o astfel de scoala,daca ati sti ce conditii ii sunt impuse ati crede ca 'scoala' este in Iran nu in Ro,pt a consuma o bere impreuna trebuie s a sara gardu' la 12 noaptea si nu pe terasa ,in casa pt. a nu fi surprins de 'colegu' d-v evreu' si dat in gat la muftiu-ar insemna o pierdere materiala enorma pt. el si familia lui
      • -1 (7 voturi)    
        nu euro (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:07)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui yyyxxx

        Daca ar fi existat un cec acela nu era in euro ci in sekeli !
    • +2 (12 voturi)    
      Un singur comentariu.... (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:17)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      Nu ai suficient discernamant sa accepti propoaganda desantata a teroristilor HAMAS? Ti se pare normal sa traga cu rachete intr-o populatie care vrea sa munceasca, sa iubeasca si sa traiasca liber si democratic? Ti se pare normal sa isi plaseze bateriile de rachete si depozitele de munitii in scoli si moschei si apoi sa tipa ca le sunt omorati copii si civilii? Nu cred ca ti-ar place sa traiesti intr-o tara terorizata de niste criminali,care isi educa pana si copii in acest sens. Criminalii sunt pedepsiti in intreaga lume si asta trebuie sa faca si Israelul.
      • -4 (8 voturi)    
        doar unii (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:00)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui judex1

        Doar unii vor sa munceasca, sa traiasca liber, democratic? De unde concluzia asta ca palestinienii nu vor asta, sau ei nu au dreptul? Cand Basescu a gresit si a zis Palestina acelei tari (nu-l simpatizez intre altele!) a sarit in sus toata evreimea revoltata. Dar acei oameni care nu mai au tara de 60 de ani, ci au teritorii arabe ocupate, cum se simt? Ei nu au aceleasi drepturi? Cine le da dreptul evreilor sa aibe o tara, iar palestinienilor sa nu aibe o tara? Cine lasa lantul la legatoare mai scurt sau mai lung, dupa cum ii convine? Nu evreii? Cum ati fi trait in Transilvania ocupata de unguri? Stramosii mei au trait si eu nu am uitat ce mi-au povestit! Asta inseamna ca Horia, Closca si Crisan au fost teroristi? Nu, pentru ca la vremea aia nu existau americani, ei au inventat expresia asta. Asa sunt si amaratii aia de palestinieni, ca ardelenii pe vremuri sub austro-ungari!
        • +4 (8 voturi)    
          Draga Adriana, eu te rog doar sa respecti.... (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:44)

          judex1 [anonim] i-a raspuns lui Adriana

          adevarul. Te rog, nu incerca sa faci propaganda araba.
          Palestinienii, intaratati de alti lasi si cu instincte primitive, au fost intotdeauna folositi ca masa de manevra si carne de tun. Evident, de vina sunt conducatorii lor fanatici si descreierati. S-au plans ca nu au tara. Acum au. In loc sa o dezvolte, sa construiasca si sa duca o viata mai buna, cumpara arme si vor sa ucida pe evrei. La fel isi educa si copiii. I-ai vazut in documentare TV cum invata sa urasca de mici, sa faca antrenamente militare si sa ucida? Evreii si-au facut o tara ca o floare, prin munca si cu multe sacrificii. In timp ce ei construiau, palestinienii distrugeau. Asta este marea diferenta. Nici mie nu-mi place razboiul, dar crimele trebuie pedepsite. Nu evreii au aruncat primii cu piatra, nu uita asta! Nu sunt evreu, dar m-am saturat de propaganda parsiva a unor arabi, primitivi si cu instincte criminale. Fiecare plateste, iar HAMAS va plati pentru toti ticalosii si instigatorii a caror singur tel in viata este terorismul si crima. Daca palestinienii sunt asa de buni, saracii, de ce nu ii impusca ei pe teroristi si criminali? Daca palestinienii ar fi destepti, ar avea numai de castigat de la evrei. Crezi ca evreii nu ar dori sa-i ajute si sa investeasca, sa le schimbe viata in bine? Dar, cui? Nu sunt evreu, dar nu pot sa nu recunosc ca au dreptate. In fond, isi apara viata si democratia.
          • -5 (7 voturi)    
            fara propaganda (Luni, 5 ianuarie 2009, 15:19)

            Adriana [anonim] i-a raspuns lui judex1

            Nu fac propaganda araba si nici sionista.
            Nu sunt de acord cu ceea ce se intampla, si cu faptul ca doar vina unora e vazuta, cealalta vina nu e vina, e dorinta de mai bine. Adevarul este ca acolo se intampla un genocid, si nu in randul evreilor. Iar politicienii lumii nu vor sa vada lucrul acesta.
            • +2 (6 voturi)    
              Deschide ochii, fetito...! (Luni, 5 ianuarie 2009, 16:13)

              judex1 [anonim] i-a raspuns lui Adriana

              Da, acolo este un genocid, nu pentru ca vor israelienii, tot oameni si ei cu bunele si relele lor, ci pentru ca asa vor conducatorii fanatici si tembelizati ai palestinienilor, incitati la ura, violenta si crima de Iran si Siria (asa ca sa si numim pe adevaratii vinovati). Asa cum am mai spus mai sus, palestinienii ar avea numai de castigat de la evrei, daca nu s-ar lasa indobitociti de teroristi si criminali. Cine a inceput sa traga rachete asupra Israelului? De ce ascundem adevarul si ne prefacem ca suntem umani? In acest mod, te rog sa ma crezi (cunosc foarte bine situatia din zona), suntem partinitori si incurajam ura, violenta si crima.
            • +2 (6 voturi)    
              Hah (Luni, 5 ianuarie 2009, 16:30)

              Imperialistu [anonim] i-a raspuns lui Adriana

              Inca o pustoaica ce umbla cu "moral equivalence". Puneti, ma, mana pe carte si lasati Indymedia ca va prostiti de tot.
          • 0 (0 voturi)    
            dreptatea celor cu bani!! (Miercuri, 7 ianuarie 2009, 1:07)

            aloo [anonim] i-a raspuns lui judex1

            alo nea fasole ce tara au palestinienii??ca stau jidanii cu arma in coastele lor, si-i tin in blocada ca pe timpul lui Hitler?
        • +4 (6 voturi)    
          Hamas (Luni, 5 ianuarie 2009, 18:44)

          Adrian US [anonim] i-a raspuns lui Adriana

          Adriana,
          De unde stii tu ca palestinieniii au avut vre-odata tara. Ei nu au fost un popor niciodata ci sunt un popor artificial creat de tarile arabe musulmane, creat ca un "calcai a lui Ahile" in Israel.

          Ei nu vor sa munceasca ca nu sunt invatati sa faca asta. Cand copilul are 4 ani paritntii ii pun arma in mana si ii spun ca evereii si crestinii sunt "porci s trebuie sa moara". Nu te nelinisti, daca ar disparea cumva Israelul tu, ca si crestina, ai fi urmatoarea asa ca nu te nelinisti. Ai asta stiu sa faca si asta e ideologia lor.

          Nu in ultimul rand nu am nici macar o stima pentru romancele care dupa revolutie s-au dat la arabi (doar pentru ca era la moda) si au facut o gramada de plozi cu ei. Asta denota ca nu au avut creier si nu lea pasat de viitotul lor si al copiilor lor.

          Adrian US
          • -1 (3 voturi)    
            waw! (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:47)

            alex [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

            poate ca au facut plozi cu arabii ca sunt romanii impotenti! :)):))(scuze)Super discutie! Cred ce e un geniu printre noi! Lasa femeia sa vorbeasca, ma, ca de aia e democratie. Si macar da-i niste raspunsuri destepte(incepusei bine..)lasa-ti frustrarile de-o parte, Sau vrei sa le afle toti care citesc...Si legat de cat chef au unele popoare sa munceasca...hai in Franta. Sa vezi ce chef au francezii de munca. Si apropos...ai fost tu in Gaza sa vezi de ce nu se munceste?Iti doresc din suflet aceasta experienta! Din tot sufletul!Si ce, israelul a fost vre-o data tara inainte ? i Pai atunci ar trebui si noi sa revendicam teritoriul Traciei.....
            • -1 (3 voturi)    
              Pt. Alex (Luni, 5 ianuarie 2009, 20:50)

              Adrian US [anonim] i-a raspuns lui alex

              Alex,
              Nu-i asa ca fara internetul asta ne-am strica de cap? ::)

              Problema e mult mai delicata si nu vad o solutie foarte rapid pentru zona aia. Doar a doua venire a Lui Cristos poate rezolva problema.

              Adrian US
              • -1 (1 vot)    
                cam da.... (Marţi, 6 ianuarie 2009, 1:23)

                Alex [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

                Din nefericire ai perfecta dreptate! Si in ceea ce priveste internetul si in ceea ce priveste rezolvarea problemei...
        • +2 (4 voturi)    
          mai las-o mai................ (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:57)

          Clujean [anonim] i-a raspuns lui Adriana

          Nu te supara ,nu vreau sa te jignesc,eram doar curios,fiindca esti o dilema: ori ai facut istorie cu femeia de serviciu,ori crezi cu adevarat in propaganda arabilor. Pt ca:

          1.Evreii nu au dreptul sa traiasca?Se roaga de luni de zile de arabi:LASATINE-N PACE!!!

          2.Israelul ESTE o tara,palestina nu afost,nu e si(sper)nu va fi niciodata(de ca sa fie????ei sunt de fapt un fel de popor migrator aidoma kurzilor,ar insemna sa cadoriseasca omenirea si pe kurzi cu o tara??)
          3.Si eu sunt ardelean,iar din cate stiu eu ,vazut istoric,ardealul n-a fost ocupat de maghiari,era teritoriu austro-ungar...iar noi ,romanii am trait mai bine sub conducere maghiara decit sub ceausescu,sau,mai rau,ca sclavi ai bucurestiului dupa revolutie

          ma rog,fiecare cu ce crede,dar citeodata nu strica a gindi putin inainte de a deschide gura.....
    • +1 (5 voturi)    
      Statul Israel.. (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:34)

      cetateanul suspendat [utilizator] i-a raspuns lui Adriana

      ...chiar daca pe harta a aparut de 60 de ani, este mult mai vechi. Populatia palestiniana daca e asa saraca ar trebui ca acesti teroristi palestinieni sa dea banii pe mancare daca vor sa ajute populatia, nu pe arme. A fost un armistitiu inaintea inceperii acestui conflict pe care nu Israelul l-a rupt. Israelul a tot avertizat si le-a cerut sa se opreasca. Teroristilor palestinieni nu le pasa de populatia palestiniana nu evreilor. Mai lasati-ma cu frectia asta si cu toate strambele astea care prind in occident la public. Teroristii trebuie sa dispara, indiferent de ce natie sunt, deocamdata majoritatea sunt arabi si nu fac cinste etniei lor.
    • +1 (1 vot)    
      (Marţi, 6 ianuarie 2009, 11:04)

      Alias [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      zi-ne si noua la ce posturi de stiri te uiti, ca la toate posturile de stiri la care ma uit eu sint favorizati palestinienii. inclusiv azi la irealitatea, unde la ora 7 dimineata era un ciuhab care ii lauda pe "fratii din Hamas", organizatie terorista de renume mondial.
  • -3 (3 voturi)    
    respuns la arma (Luni, 5 ianuarie 2009, 11:54)

    xxx [anonim]

    sunt bombe ati personal, exploseaza asupra solului la 10 metri si rupe tot pe suprafata de 50m patrati.
    • +2 (2 voturi)    
      aiurea (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:27)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui xxx

      sunt proiectile de artilerie ( exista o mare diferenta intre proiectile si ceea ce, in general, denumim bombe ) cu fosfor ... explodeaza la o oarecare inaltime, iar bucatile de fosfor creaza un fum, in cadere si la sol, la adapostul caruia soldatii pot avansa ...
      Tu probabil te refereai la rachete/proiectile cu submunitii ... numai ca alea nu fac fum, si se disperseaza in aer fara spectacol ... spectacolul il fac la sol, exploziile ...
  • +5 (7 voturi)    
    Eu zic sa fiti moderati!! (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:14)

    Luptatorul Hamac [anonim]

    99 % dintre noi habar nu avem care este situatia reala din zona...cred ca este deplasat sa blamam pe unii sau pe ceilalti atita timp cit nu stim in mod real cum stau lucrurile...Eu din ce am vazut, Israelul a ripostat la atacurile cu rachete ale Hamas.. La cum riposteaza insa, mi se pare oarecum disproportionat...am vazut si caricaturile de rachete ale luptatorilor....sint niste improvizatii...totusi, pot omori si mai ales stirnesc panica. Dar un lucru este cert. Israelienii nu au pornit un atac impotriva civililor, asa cum ar vrea cineva mai sus sa intelegem...
    • -3 (3 voturi)    
      Riposte (Luni, 5 ianuarie 2009, 20:07)

      Capsunaru [anonim] i-a raspuns lui Luptatorul Hamac

      Am vorbit cu un palestinian.
      Evreii au intrat si au rapit citiva, ca riposta au tras cu arme, evreii iar au intrat.. si tot asa vreme de citeva luni.
      E greu sa spui daca au fost sau nu provocate si cine le-au provocat, mai ales cind media a uitat sa spuna de fermierul rapit si dat la ciini etc...
  • -3 (9 voturi)    
    Israelul foloseste ARMA CHIMICA in Gaza (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:25)

    observator [anonim]

    Este vorba de FOSFOR ALB (WP - White phosphorus) care este catalogat ca ARMA CHIMICA.

    Fosforul Alb produce rani si moartea in 3 feluri:
    - arsuri adanci in tesuturi
    - prin inhalare sub forma de fum
    - prin ingerare
    Expunerea extinsa de orice fel este fatala.

    Se vede clar in unele foto si video clipuri postate pe internet in ultimele zile.

    Asta este motivul pentru care Israelul a interzis cu desavarsire accesul jurnalistilor in Gaza!
    • +3 (7 voturi)    
      Observatorule nu tot ce este chimic (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:03)

      Soldatul [anonim] i-a raspuns lui observator

      si este folosit pe campul de lupta face parte din arma chimica.Fosforul face parte din arma incendiara .Din arma chimica fac parte urmatoarele categorii de substante toxice de lupta-STL:1.Neuro-paralitice .2.Vezicante.3.Sufocante.4.Iritante.5.Pshiochimice.
  • +2 (6 voturi)    
    inca un lucru, ca ma enerveaza deja arabii (Luni, 5 ianuarie 2009, 12:55)

    clujean [anonim]

    daca vor pace si liniste, fiecare arab din Gaza sa taie beregata unui membru Hamas si, instant, razboiul se termina iar viata poate fi reluata normal si chiar prosper! nu poti sustine terorismul dar sa te si prezinti ca victima a represaliilor!
    • -5 (5 voturi)    
      hamas (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:18)

      yyyxxx [anonim] i-a raspuns lui clujean

      ar ramane fara suport in secunda 2 daca ar exista o alternativa cu rezultate concrete; palestinienii au mers mult timp pe mana fatah si arafat care a negociat timp de 20 ani cu israelul; ce s-a obtinut in urma acestor negocieri?: nici un stat independent cum i s-a promis; nici retragerea coloniilor evreiesti de pe teritotiul palestinian ce de asemenea trebuia facut de o gramada de timp; nici eliberarea jumatatii de ierusalim cucerita de evrei in 1978 ceea ce era de asemenea stipulata in acordurile de pace; deci la optiunea pasnica prin negocieri evreii doar au tras de timp si nu au dat nimic inapoi (refugiatii de asemeni trebuiau sa se poata intoarce in tara); dupa 20 ani de negocieri ce speranta sa mai ramana ce rabdare sa mai aiba cineva (mai ales cand acesta asteptare e deja de 3 generatii in conditii de viata sub orice limita a decentei umane(sub 1 dolar pe zi) noi daca trebuiam sa traim asa ne aruncam singuri in dambovita. Neexistand alternativa pasnica evident ca ramane doar cea violenta. Desigur ca israelul doreste o ocupatie pasnica si fara probleme forever fara sa dea nimic inapoi din ceea ce a furat si fara sa faca nici o concesie. Asta e marea pace in viziunea sionistilor dar desigur ca acest "vis" nu are cum sa se realizeze si sa fie inghitit asa ca va dura acest conflict la infinit.......
      • +4 (4 voturi)    
        Nu zau (Luni, 5 ianuarie 2009, 16:20)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx

        Dar cand s-a retras Israelul din Gaza cine era la putere? Fatah bineinteles, dar cum sa accepti tu chestia asta, ca doar tu sustii Hamasul!
  • -2 (14 voturi)    
    RUSINE TUTUROR (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:04)

    cretinelu [anonim]

    tot mai mult cred ca in fasia gaza se petrece un genocid, si vina o avem noi toti care tacem si acceptam.

    ce este mai grav ca in urma acestui atac, nu se va rezolva absolut nimic. palestinienii vor ramane tot in spatiul acela numit fasia gaza, fara drept de a se deplasa in afara, vor ramane tot cu mortii, cu distrugerile, si ajutoarele infime primite. este un genocid latent. le acorda ajutoare putine, pentru a se revolta si apoi pentru a fi atacati din nou.

    rusine tuturor care nu vad realitatea, si care incearca sa profite de pe urma acestui conflict.

    de ce nu avem curajul sa spunem clar aceste lucruir, de ce nimeni nu spune nimic si ii este frica sa ia o atitudine clara ???
    • -6 (10 voturi)    
      Scuze (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:39)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui cretinelu

      In fata parerii dvs. imi cer scuze pentru balacareala de mai sus. Aveti dreptate.
    • +3 (7 voturi)    
      Genocid?! (Luni, 5 ianuarie 2009, 16:22)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui cretinelu

      500 de morti in 10 zile de lupte, din care 80% militati islamisti (adica teroristi) Hamas!
      Asta numesti tu genocid?
      Eu zic sa te informezi inainte de a scrie prostii pe care le citesc mii de oameni.
      • -1 (5 voturi)    
        Dar cati? (Luni, 5 ianuarie 2009, 17:51)

        Claudiu [anonim] i-a raspuns lui un roman

        De cati morti trebuie sa vorbim ca sa fie genocid? 600? 1000? 6733?
        Nu tin partea nimanui, nu e razboiul meu. E razboiul conducatorilor.
        • +4 (4 voturi)    
          definitia genocidului (Luni, 5 ianuarie 2009, 18:54)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

          Infractiunea consta in savarsirea in scopul de a distruge in intregime sau in parte o colectivitate sau un grup national, etnic, rasial sau religios, a vreuneia dintre urmatoarele fapte: uciderea membrilor colectivitatii sau grupului; vatamarea grava a integritatii fizice sau mintale a membrilor colectivitatii sau grupului; supunerea colectivitatii ori grupului la conditii de existenta sau tratament de natura sa duca la distrugerea fizica; luarea de masuri tinzand la impiedicarea nasterilor in sanul colectivitatii sau grupului; transferarea fortata a copiilor apartinand unei colectivitati sau unui grup, in alta colectivitate sau alt grup; astea fiind laurite, ti se pare ca uciderea catorva sute de teroristi si a unui numar mult mai mic de civili din uriasa masa a Marii Natiuni Arabe (ei asa se considera!) poate fi considerata genocid? atentie, nu vorbim de palestinieni ci de arabi! altfel e ca si cum am spune "genocid impotriva poporului tulcean, sau bihorean".
  • -2 (12 voturi)    
    Evreii (Luni, 5 ianuarie 2009, 13:58)

    Gheorghe [anonim]

    Asa cum roata istoriei s-a intors pentru ei din rau in bine in ultimii 60 de ani, asa se mai poate intoarce inca o data in rau.
    Nu ca mi-ar pare rau, la ce masacre s-au dedat asupra populatiei palestiniene, incepand cu 1948.
    Lista e atat de lunga.
    Istoria insa nu iarta si ii va pedepsi pe acesti noi nazisti ai lumii contemporane.
    • -3 (11 voturi)    
      se poate.. (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:21)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

      Expresia dvs., desi e foarte dura, mi se pare ca se apropie de adevar! Am un prieten, svab, care traieste in Germania de vreo 30 de ani si mi-a spus: "in Germania cel mai bine e sa fii evreu, nu neamt. Doamne fereste sa se atinga cineva de vreun evreu acolo!" Nu stiu cum stau lucrurile, dar cunoscutului meu i se cam acrise de traiul acela si datoriile pe care inca ei le platesc evreilor.
      Nimeni nu a citit ultima stire? "Soldaţii israelieni s-au antrenat pe un model la scara redusă al oraşului Gaza" Deci un raspuns premediat? Sau cum? Provocat?
      • +6 (6 voturi)    
        surpriza (Luni, 5 ianuarie 2009, 15:58)

        mim [anonim] i-a raspuns lui Adriana

        parca te oripilau crimele. sa inteleg ca daca ar muri ceva evrei nu ar fi chiar asa paguba?
    • +1 (9 voturi)    
      Hamas (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:14)

      Adrian US [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

      Bai Gheorghe,
      Tu habar nu ai pe ce lume traiesti mai omule. Faci parte din poporul roman care de mii de ani e crestin si care habar nu are de ce e crestin. Mai baiatule, pune mana pe Biblie si citeste ce scrie acolo ca de scris te descurci. Israelul e singura natie de pe fata manatului care nu are nevoie de nimeni sa supravietuiasca. Dumnezeu ia ocrotit si tot Dumnezeu ii va ocroti si in continuare. Cum crezi tu ca cu cateva milioane de oameni cat are Israelul poate face fata la peste 1 Miliard de inamici? Proportia e halucinanta numai cand te gandesti. Ce se intampla acuma in Israel scrie in Biblie de mii de ani si e rezultatul pacatelor acestui popor. Totusi Dumnezeu ii iubeste si va mantui o parte din ei. Dar pana atunci tu dute si boteazati copii (ca oricum asa ai invatat de la parinti, oricum asta nu scrie in Biblie), dute la popi sa iti spuna ce sa faci...ca pana una alta tu stii sa scrii, sa citesti si sa gandesti dar nu te folosesti de ele.

      Cititi Biblia popor roman is veti intelege lucruri care sunt scrise de mii de ani.

      Adrian US
  • 0 (8 voturi)    
    Parerea mea... (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:09)

    Catalin I. [utilizator]

    Cu parere de rau o spun,nu se va rezolva nimic cu aceasta ofensiva.Chiar daca Hamas va disparea, rudele celor ucisi nu vor uita, si un alt "Hamas" va aparea.Desigur ca Hamas a "cautat-o cu lumanarea" prin provocarile cu tirurile de rachete, dar acestea au adus mai mult panica (desigur nici asta nu e de dorit) decat victime.Din punct de vedere al victimelor civile situatia e total disproportionata."Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte" ar fi fost o panica similara populatiei palestiniene (cam cinic...).Oricum,la nivelul militar cu care se lauda Israelul poate aveau la dispozitie sisteme antiracheta performante,capabile sa loveasca rachetele Hamas inainte de a intra pe teritoriul Israelului.
    • 0 (8 voturi)    
      Confuzie victima-agresor (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:22)

      bobo [anonim] i-a raspuns lui Catalin I.

      Nu faceti confuzie intre victima si agresor!
      Adica vinovati nu sunt hamas ca au dat cu rachete ci evreii ca nu le-au doborat in aer...
      Faina logica!
      • -4 (10 voturi)    
        Nu e confuzie (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:39)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui bobo

        La cat de dotati sunt cu tehnica, ar putea afla si cand se gandeste un palestinian sa-si incarce pusca! Dara daca nu pica bomba in Israel, ei ce motiv ar avea sa mai traga in Gaza? Deci?... Trebe lasata bomba palestinienilor sa pice pt ca noi, evreii, sa le dam zdravan in gura, altfel n-am facut nimic!
        • +3 (7 voturi)    
          ce castiga? (Luni, 5 ianuarie 2009, 15:11)

          bobo [anonim] i-a raspuns lui Adriana

          Ce castiga evreii daca le-o "da zdravan in gura" motivat sau nu?
        • +2 (6 voturi)    
          esti tare! (Luni, 5 ianuarie 2009, 16:02)

          mim [anonim] i-a raspuns lui Adriana

          in curand o sa ai pretentia ca evreii sa intercepteze si sa distruga si glontul tras de un lunetist (bineinteles fara a ucide tragatorul).
          tu crezi ca orice zboara se poate intercepta cu o racheta?
      • +4 (4 voturi)    
        lamuriri (Luni, 5 ianuarie 2009, 17:59)

        Catalin I. [utilizator] i-a raspuns lui bobo

        "Desigur ca Hamas a "cautat-o cu lumanarea" prin provocarile cu tirurile de rachete"( rachete nu gloante )-cred ca m-am exprimat clar ca Hamas e de vina prin provocarile pe care le-a facut dar ma gandeam ca poate exista o alta varianta pentru a evita atata varsare de sange.
        • +2 (2 voturi)    
          scuze (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:52)

          bobo [anonim] i-a raspuns lui Catalin I.

          Ai dreptate, te-ai exprimat clar. Eu am citit in graba. Imi cer scuze.
  • -4 (4 voturi)    
    pentru judex1 (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:41)

    Adriana [anonim]

    Doar unii vor sa munceasca, sa traiasca liber, democratic? De unde concluzia asta ca palestinienii nu vor asta, sau ei nu au dreptul? Cand Basescu a gresit si a zis Palestina acelei tari (nu-l simpatizez intre altele!) a sarit in sus toata evreimea revoltata. Dar acei oameni care nu mai au tara de 60 de ani, ci au teritorii arabe ocupate, cum se simt? Ei nu au aceleasi drepturi? Cine le da dreptul evreilor sa aibe o tara, iar palestinienilor sa nu aibe o tara? Cine lasa lantul la legatoare mai scurt sau mai lung, dupa cum ii convine? Nu evreii? Cum ati fi trait in Transilvania ocupata de unguri? Stramosii mei au trait si eu nu am uitat ce mi-au povestit! Asta inseamna ca Horia, Closca si Crisan au fost teroristi? Nu, pentru ca la vremea aia nu existau americani, ei au inventat expresia asta. Asa sunt si amaratii aia de palestinieni, ca ardelenii pe vremuri sub austro-ungari!
    • +3 (5 voturi)    
      Of Doamne (Luni, 5 ianuarie 2009, 16:31)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Adriana

      Nu ne mai slabesti cu prostioarele tale?!

      1. Horea ,Closca si Crisan au organizat o rascoala taraneasca nu atentate teroriste. Au luptat fata in fata cu coasa si furca in mana, nu pe la spate.

      2. Am fi trait cat se poate de bine in Transilvania ocupata de unguri, sigur mai bine decat traim in Romania ocupata de mitici si tigani!

      3. Basescu a gresit cum gresetse el tot timpul ca e habarnist, marele jucator de la Golden Blitz fara urma de cultura necesara pentru a fi presedintele unei tari care se vrea a fi de nivel european.

      4. Cand a fost infiintat Israelul tocmai se redesena harta intregii lumi, cand puterile vestice si Rusia au impartit tot ce era de impartit. Pe ce baza? Cu ce drepturi? Pai cu dreptul celui mai tare! Ei bine asa a fost creat si Israelul.

      Vi tu acum sa judeci cu valorile anului 2009 ceva ce s-a intamplat in urma cu 60 de ani!
    • -2 (2 voturi)    
      lasa-i in pace... (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:47)

      mandea [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      Adriana, lasa-i in pace, stii astia sunt oamenii de care s-au folosit si comunistii si fascistii: PROSTIMEA. (gen 'un roman' care posteaza aici). Ei reactioneaza cum reactionau babele in 1990 cand era fenomenul piata universitatii: LA MUNCA CU VOI!! Mai stii? Si noi vanam teroristi in 1989/90 si nu am gasit. Faptul ca in fata unuor criminali de cea mai joasa speta (IDF-ul) sunt admiratori ai acestora, spune cat de usor este sa aburesti si sa folosesti masele. Nu are sens sa pierzi vremea explicand unor oameni obtuji despre ce se intampla acolo. Lasa-i in prostia lor. O seara buna.
    • 0 (0 voturi)    
      pot sa am pretentia (Marţi, 6 ianuarie 2009, 8:13)

      levi [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      sa cunosti istoria tarii in care traiesti?te dai in fite cu razboiul din orientul mijlociu,dar istoria tari tale nu cunosti,ai vorbit cu Horia,sau cu Closca sa Crisan?ti-au spus de ce au fugit din tarile romanesti in ardeal?
  • -4 (6 voturi)    
    cititi (Luni, 5 ianuarie 2009, 14:48)

    Adriana [anonim]

    http://www.ziua.ro/f.php?data=2007-0630&zyear=2004&thread=156535&id=127388&page=6&nswitch=1&kword2=AVP
    • +2 (2 voturi)    
      de fapt .... (Luni, 5 ianuarie 2009, 20:13)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      De fapt tu nu vrei sa-i aperi pe palestinieni, doar urasti evrei. Pai de ce nu spusesi asa de la inceput si ne-ai luat usurel cu violenta.
      Pai draga, daca palestinieni nu vor victime e suficient sa-si predea arsenalul. E simplu.
      N-am vazut israelieni care sa bage la parnaie palestinieni care n-au facut nimic.
      Problema e ca lideri Hamas stiu ca ii asteapta inchisoarea in cel mai bun caz. Asa ca de fapt fac scandal sperand ca scapa.
      Apropo am o prietena care mi-a povestit cum a fost cand s-a dus in Israel (e foarte romanca) si ii era frica sa se duca la magazin ca poate nimereste o bomba in borcanul cu miere.
      • 0 (0 voturi)    
        nu urasc (Marţi, 6 ianuarie 2009, 8:39)

        Adriana [anonim] i-a raspuns lui ginel

        Nu urasc pe nimeni, ci doar nedreptatea, asuprirea, inegalitatea de sanse, escrocheriile astea politice care duc doar la rele, etc. Copiii unora sufera mai tare decat ceilalti cand sunt impuscati? Discutia a degenerat prea mult ca sa mai continui. Spre deosebire de voi eu stiu ce inseamna sa-ti moara copilul. Nu sunt evreica, nu sunt araboaica, nu sunt maritata cu arab asa cum insinua cineva mai sus. Imi cer scuze daca cineva s-a simtit jignit, eu nu am avut intentia de a jigni pe cineva.
  • -3 (3 voturi)    
    Evreii... (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:39)

    gheorghe [anonim]

    Din cauza razboiului arabo-israelian din 1974 lumea a cunoscut prima criza majora energetica, adica pretul a sarit in sus rau de tot, adica a crescut de cateva ori....mi-e frica sa nu se intample si acum acelasi lucru, sa platesc eu mai mult la pompa, la preturile produselor finite, ma rog, oriunde intra petrol sau energie in costuri, din cauza unor ambitii de 2 bani ale evreilor sa-i extermine pe arabii aia care se apara apeland la mijloace disproportionate. De ce?
    • -2 (2 voturi)    
      oil (Luni, 5 ianuarie 2009, 20:15)

      Capsunaru [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      prima criza - 1970 US peak oil
      - urmeaza schimbarea politicii SUA si vinarea teritorilor petroliere arabe.

      Cum isi revine cit de cit economia (daca o sa-si mai revina) o sa platesti de o sa te usuci la pompa.
    • +1 (1 vot)    
      pai (Luni, 5 ianuarie 2009, 23:04)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

      mai bine te sinucideai in '89.ai draga gheo. Benzina era ieftina, dar stateam si 36(treizeci si sase) de ore la coada ca sa cumparam. Ceausism, comunism, cam asa se numeste ceea ce vrei matale draga gheo. Sau patricism, iliescism, mai pe scurt kgb-ism, astazi.
  • +1 (7 voturi)    
    Un popor razbunator (Luni, 5 ianuarie 2009, 19:42)

    Rhadoo [utilizator]

    Este un atac lansat si sustinut cu o dusmanie greu de inteles. Inca o data se dovedeste ca nu exista o specie mai razbunatoare si mai cruda decat cea a oamenilor.
    Ok, da Hamasu cu rachete de trei lei, dar Israelul da cu avioane, tancuri, elicoptere si infanterie, unitati specializate mult mai precise. Ataca fara discernamant orice cladire aparent suspecta, fara a tine cont ca acolo locuiesc oameni nevinovati. In 10 zile au reusit sa omoare 555 de oameni si sa mutileze alti peste 2500. Ati numarat cati copii, cate femei insarcinate, cati batrani neputinciosi au cazut victima israelului? Inainte sa dati cu piatra aiurea, ganditi-va ca intre acei oameni omorati sau mutilati puteau fi fratii, parintii sau copiii vostri.
    Palestinienii sufera enorm, traiesc cu frica in fiecare zi stiind ca nu vor primi nici un pic de mila din partea evreilor.
    Conform mai marilor lumii, atacul Israelului este o defensiva. Chiar nu vede nimeni ironia acestei afirmatii?
    • +2 (4 voturi)    
      Cu ochelari de cal (Luni, 5 ianuarie 2009, 20:46)

      ta31 [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

      Daca tot scrieti cu ata zel mai cititi ce spun si altii
      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5302665-audio-traian-ungureanu-despre-situatia-din-gaza-exista-mediile-academice-presa-occidentale-majoritate-anti-americana-anti-capitalista-pro-araba-purtatoarea-unui-nou-gen-antisemitism.htm
      • -2 (4 voturi)    
        Cititi, cititi (Luni, 5 ianuarie 2009, 22:10)

        TT [anonim] i-a raspuns lui ta31

        Despre ce au vorbit doi slugoi. De cand au ajuns astia sistem de referinta?
  • -2 (6 voturi)    
    Bush intelege mai degraba "dreptul" de a muri .. (Luni, 5 ianuarie 2009, 20:46)

    Palpatine II [anonim]

    ..al arabetilor :)

    Uneori Chavez parca are dreptate!
  • -1 (5 voturi)    
    sobolanu de bush (Luni, 5 ianuarie 2009, 22:15)

    smen [anonim]

    era rosu cand au invadat rusii gerogia dar cand evreii ataca disproportional,este ca si cum ai vana o musca cu tancul e perfect de acord ba mai mult ii si sustine,aceasta specie numita american este o rasa corcita si una din cele mai jegoase de pe pamant,se stie ca ,corciturile sunt mai proaste ca cei de rasa asa e si in cazul americanilor,experti in kitch si jumate poponari sau drogati,iar 90 la suta au peste 100 de kile de slana
    • +2 (2 voturi)    
      (Marţi, 6 ianuarie 2009, 0:52)

      sake [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Tu in afara sa repeti aceleasi blestematii si insulte la fiecare postare nu mai stii?! Du-te omule si te trateaza...
  • +2 (6 voturi)    
    Te-ai definit foarte bine:)) (Luni, 5 ianuarie 2009, 22:36)

    Popa Mihai [anonim]

    Esti si ignorant (terorismul politic a fost introdus in lumea moderna de anarhisti macedoneni si rusi) si spalat pe creier (rasism ar insemna ca arabii din Israel sa nu aiba nici ziare, nici deputati, nici ministri, nici joburi, etc.; ori ei au in Israel conditii mult superioare celor din tarile arabe:)).

    Orice stat e nationalist, pt. ca e fundamentat pe o natiune, altfel nu ar fi decat o adunare tribala sau o adunare de actionari :)

    Sionismul e un curent ideologic la fel de indreptatit sa existe ca si islamismul sau comunismul. A fi comunist, islamist sau sionist e o pozitie politica nu una penala :)

    Israelul a fost agresat imediat de vecini dupa ce ONU l-a legitimat international. vecinii au pierdut.
    Apoi a mai fost agresat odata de vecini, in 1967. Si iar au pierdut arabii.
    Apoi Israel a mai fost atacat de vecini in 1973 si iar au pierdut arabii.

    Agresorul e arab in regiune, sunit sau shiit (ca in Liban). Israel se apara. Greseala e ca nu a renuntat mai repede la Gaza si 98% din Cisiordania.
  • -2 (4 voturi)    
    Bombe cu fragmentare (Luni, 5 ianuarie 2009, 22:39)

    cititor [anonim]

    Sunt bombe cu fragmentare. Va dati seama ce precizie "chirurgicala" au alea... pe o raza de 100 metri fac praf tot ce misca. Suta la suta sunt bombe gandite sa omoare doar liderii hamas, sa raneasca simpatizantii si doar sa-i incalzeasca si sa le dea spectacol de artificii civililor (copiilor).
  • +1 (3 voturi)    
    vai, (Luni, 5 ianuarie 2009, 22:59)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    dar cum le mai numara presa draga, e cite un tallyman la fiecare colt de strada in gaza, draga, parca ar fi banane sau tomate, draga, si ce precizie la numarat, imi trebuie si mie unul de asta pe santier, draga....
    Ce impresionant, draga....
  • -2 (2 voturi)    
    opriti macelul! (Marţi, 6 ianuarie 2009, 9:37)

    teompa.ro [anonim]

    opriti macelul!
  • 0 (0 voturi)    
    Corectare (Marţi, 6 ianuarie 2009, 15:34)

    duffyduck [anonim]

    dle / dna jurnalist, nu sunt 12 copii morti, sunt peste 80 ! .. asa ca mai verificati sursele, nu de alta, dar deja pe fiecare post ..alta cifra ;)
    verificati al jazeera si cnn :)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by