VIDEO Ministrul Traian Igas: Se pare ca unii lideri de sindicat nu sunt straini fata de ceea ce se intampla in vami

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 8 februarie 2011, 13:18 Actualitate | Esenţial


"Se pare ca unii lideri de sindicat nu sunt straini fata de ceea ce se intampla in vami", a declarat marti ministrul Administratiei si Internelor, Traian Igas. "Vrem sa stim daca liderii de sindicat sunt alaturi de noi in combaterea evaziunii sau alaturi de cei care comit infractiuni", a adaugat ministrul, in aceeasi zi in care Directia Generala Anticoruptie a efectuat descinderi in 5 vami din tara: Moravita, Cruceni, Severin, Deta, Naidas, retinand zeci de vamesi si politisti de frontiera. Suspectii sunt acuzati de luare de mita si inlesnire a traficului cu tigari din Serbia. In paralel, marti au loc si o serie de perchezitii la casele vamesilor.

Iata cateva dintre declaratiile facute de ministrul Traian Igas:
  • vreau sa mentionez inca o data activitatea DGA, care si-a facut datoria
  • apreciem munca lor
  • se pare ca unii lideri de sindicat nu sunt straini fata de ceea ce se intampla in vami
  • vrem sa stim daca liderii de sindicate sunt alaturi de noi in combaterea evaziunii sau alaturi de cei care comit infractiuni
  • daca liderii de sindicat au mai multe elemente sa le faca publice
  • ce se intampla in vami (actiunea procurorilor n.red.) e un lucru demarat cu mult in urma, nu e un efect al presiunilor facute de UE
  • cred ca actiunile noastre sunt un semnal pozitiv pentru Europa
Actiunea desfasurata marti este coordonata de la Bucuresti si este similara celei de saptamana trecuta, de la Vama Siret, din judetul Suceava, in urma careia sunt cercetate penal 59 de persoane.

Sindicatul National al Politistilor si Vamesilor Pro Lex a elaborat o "Schema logicǎ" a persoanelor implicate în sistemului piramidal:
  • „Pionii” – lucrǎtorii vamali;
  • ”Caii” – colectorii –  şefi de turǎ, şefi de vamǎ, lideri de sindicat (a se vedea ascensiunea liderilor de sindicat din vǎmi) etc.
  • „Nebunul” sau coordonatorul, persoana indispensabilǎ – liderul de sindicat (a se vedea stenograma înregistrǎrii telefonice aparuta in presa) şi/sau director ANV
  • „Tura” – şeful ANV şi directorii direcţiei supraveghere vamalǎ, proceduri, resurse umane
  • „Regina” – partidul politic, membrii importanţi din partid care pot decide numirea şefului şi directorilor ANV şi ANAF
  • „Regele” - ?








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3615 vizualizari

  • +16 (18 voturi)    
    Nu m-ar mira ca liderii de sindicat... (Marţi, 8 februarie 2011, 13:22)

    Claude [anonim]

    .... sa fie simpatizanti PSD...pardon, mai nou se spune USL.
    • -5 (7 voturi)    
      cu siguranta ca din acest motiv (Marţi, 8 februarie 2011, 13:49)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Claude

      exista coruptie in vami si in alte institutii ale statului! glumiti sau vb serios? dar ministrii care se tot perinda, in special cei din ultimii doi ani si jumatate, sub ochii carora exista aceasta coruptie, de la ce partid sunt?
      • +4 (4 voturi)    
        problema e ca... (Marţi, 8 februarie 2011, 14:37)

        Claude [anonim] i-a raspuns lui elena

        .... daca un partid venit la putere incepe sa schimbe oamenii vechiului partid, se urla pe toate canalele.....
        • -1 (1 vot)    
          si? in afara de urlatul pe toate canalele, (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:51)

          elena [anonim] i-a raspuns lui Claude

          se intapla ceva? practica politica din ultimii 20 ani tocmai asta arata: ca fiecare partid, imediat ajuns la putere, si-a plasat oamenii in toate pozitiile strategice. asa cum este cazul PDL. deci dl ministru sa nu ne mai abureasca atat, fiindca nu aveau cum sa fie straini de coruptia din vami. si nu liderii de sindicat sunt adevarata problema, ci conducerea acestei institutii.
    • +1 (1 vot)    
      doar spectacol ieftin (Marţi, 8 februarie 2011, 14:48)

      toto [anonim] i-a raspuns lui Claude

      indiferent de cine a fost sau este la putere, vamile au reprezentat o sursa de venituri ilicite. Imi este teama ca acest spectacol mediatic se va sfarsi la nivel de pioni, care dupa stresul de rigoare, vor fi iertati si ei, asa cum s-a intamplat cu descinderea de la vama Otopeni acum cativa ani. Va amintiti voi de vreo condamnare? Eu imi amintesc doar de show-ul pt prostime. Ce se intampla acum e doar aparenta pt opinia publica si pt UE. Probabil nu va fi nimeni condamnat.
  • -5 (9 voturi)    
    Se pare ca ministrul de interne (Marţi, 8 februarie 2011, 13:26)

    robin_hood [utilizator]

    nu este strain de ceea ce se intimpla in vami de 20 ani,a declarat ministrul Igas si fostul ministru Blaga.
    • +8 (10 voturi)    
      Se pare ca toata Europa (Marţi, 8 februarie 2011, 13:52)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui robin_hood

      nu e straina de ce se intampla in vamile romanesti.
    • +4 (4 voturi)    
      LUI ROBIN (Marţi, 8 februarie 2011, 18:30)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui robin_hood

      Desi se stia de 20 de ani de ce se intampla in vami, si nu numai, NIMENI nu a luat atitudine pana la venirea lui Boc, cu riscul enorm de a pierde simpatia electoratului. Felicitari d-le Boc !
  • +13 (13 voturi)    
    marica (Marţi, 8 februarie 2011, 13:41)

    alex p. [utilizator]

    Ce-ar fi sa-nceapa cu mafiotul de marica ..?
  • -6 (12 voturi)    
    si voi, cei de la guvernare (Marţi, 8 februarie 2011, 13:47)

    elena [anonim]

    de la sfarsitul lui 2008 de cand ati ajuns la putere, si pana acum ati fost straini fata de ceea ce se intampla in vami? sau acum era momentul potrivit pt circ?
    • +8 (8 voturi)    
      circ? (Marţi, 8 februarie 2011, 14:32)

      codrescu [anonim] i-a raspuns lui elena

      Nutico, faptul ca se destructureaza o retea mafiota pentru tine e circ? Pai tu faci concurenta prostiei cu asemenea cugetari adanci. Du-te femeie la cratita si lasa oamenii mari sa vorbeasca despre asta.
      • -1 (1 vot)    
        multumesc pt sfaturi! (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:54)

        elena [anonim] i-a raspuns lui codrescu

        cu persoane deschise la minte ca dv, femeile din Romania au intr-adevar o sansa sa evolueze profesional si sa acceada la functii importante. Daca erati putin atent, ati fi inteles ca nu faptul ca se lupta impotriva coruptiei ma deranjeaza, ci modul in care se face acest lucru. Este f bine ca se incearca ceva, dar consider ca era suficient sa se desfasoare anchete, sa fie citati toti acei oameni carati cu elicopterele si sa fie retinuti cei vinovati. fara atata circ! In incheiere, as vrea sa urez succes femeilor din viata dv, daca exista. sunt convinsa ca le sustineti in tot ceea ce realizeaza.
        • +3 (3 voturi)    
          LUI ELENA (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:35)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui elena

          In legatura cu circul de care vorbesti, te intreb: cine il face? Daca alte canale media in afara celor patronate de Vantu, Voiculescu si Patriciu nu cunosti, e normal sa vezi doar circ, iar daca te referi la comentariile si schimburile de idei intre cititorii HN, nu uita ca inclusiv tu alimentezi *circul*.
          • -2 (2 voturi)    
            ma refer la televizarea (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:33)

            elena [anonim] i-a raspuns lui carat

            evenimentelor, ca intr-un reality show. evident ca si tv-urile pe care le-ati amintit sunt responsabile, doar trb sa aiba si "fatucele" activitate. Insa cea mai mare responsabilitate o au cei care au permis aceasta situatie. am inteles zilel trecuta ca perchezitiile corporale au fost filmate. presupunand ca exista o utilitate in a filma, in cazul in care aceste imagini vor ajunge la tv, a cui responsabilitate este?
    • +5 (5 voturi)    
      LUI ELENA (Marţi, 8 februarie 2011, 18:45)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Guvernul Boc poate actiona fara betele in roate puse de PSD doar din ianuarie 2010. Totul era intr-un haos total si controlat de mafie, trebuia inceput de undeva. Toate problemele Romaniei nu puteau si nu pot fi rezolvate instantaneu. Acum a venit randul vamilor, vor urma cu siguranta si altele. Dar tot atat de sigur pe toate canalele media vom auzi injuraturile, acuzele si protestele tuturor hotilor si tuturor jigodiilor ce vor fi afectate, sau a celor ce vor incerca sa obtina capital electoral prin atragerea voturilor celor *milosi si omenosi* din Romanica.
      • -2 (2 voturi)    
        presupun ca atunci cand era ministru dl Blaga, (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:59)

        elena [anonim] i-a raspuns lui carat

        tot din cauza PSD nu s-a incercat nimic impotriva coruptiei din vami, nu-i asa? m-as bucura f tare ca cei retinuti si sicanati sa spuna ABSOLUT tot ce stiu despre ceea ce se intampla in vama de ani de zile. Cine stie, poate se va dovedi ca exista hoti si jigodii, ca sa va citez pe dv, in toate partidele si ca toti au beneficiat de pe urma acestei coruptii.
        • +3 (3 voturi)    
          LUI ELENA (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:25)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui elena

          In comentariul meu nu am spus nicaieri ca in PDL nu sunt hoti si jigodii. Sunt, dar reforma inceputa de Boc pentru insanatosirea statului m-as fi asteptat sa se extinda si asupra propriului partid. Oricum, votul meu nu va merge niciodata la alianta *dreapta-stanga si sus-jos* dar daca PDL nu se reformeaza, votul meu la urmatoarele alegeri va fi anulat.
  • -7 (11 voturi)    
    asa, asa, Euroii ajungeau la liderii de sindicat ! (Marţi, 8 februarie 2011, 13:49)

    costica [anonim]

    ca-n Kafka !!!!! adica, ca la prosti !!!!! Se vede ca asta a facut facultatea seara la Universitatea de Vest din Arad, nivelul lui de inteligenta spune multe.... alo, chiar ne credeti prosti?! da' la PDL sau pe la sefii cei mai mari, nu ajungeau deloc?! Liderii sindicali aprobau acele numiri la vami ?! Sau sefii din ANAF ??!! Pe la PDL cati Euroi au ajuns?! Sau procurorii au avut consemn sa se opreasca cu cercatarile la trapadusii din vami, aia care baga Euroii in galeti ??!! Vai de coruptia voastra portocalie !!!!!!!!!!! ce mi-ar palce sa spuna astia arestati tot ce stiu !!! dar nu cred ca va fi ....
    • +7 (7 voturi)    
      De ce ii aperi asa (Marţi, 8 februarie 2011, 14:04)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui costica

      pe liderii de sindicat? Ai impresia ca ei au fost facuti in vitro? Nu, mai draga, este al lor dintre ei. LOGIIIIIC ca si ei s-au aflat pe o anumita treapta a a cestui lant. Iar acum sunt, pe plan local, alaturi de seful vamii - in varf. Atentie! Alaturi de cei de la finante. Nu degeaba se aduce vorba pe site-uri si de Marica.
      Incearca sa gandesti logic nu numai politic.
      In opinia mea nu conteaza ca s-a inceput acum - devreme sau tarziu - conteaza ca s-a inceput!
      Daca ai lucra intr-o institutie de stat ai sti ca liderul de sindicat este cel putin la fel de puternic cu directorul - el este specia care "supravietuieste" oricarei guvernari si implicit oricarui schimb de ministri / directori.
      • -1 (1 vot)    
        mi se pare aiurea ce spui... (Marţi, 8 februarie 2011, 14:28)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Audit

        scuza-ma, nu stiu dar nu ma mir daca zici ca este asa...... atunci, ne meritam soarta daca liderii de sindicat sunt la rang de putere egali directorilor in institutiile de stat !!! Nu as fi crezut, de-aia mi s-a parut aiurea....
        • +4 (4 voturi)    
          Crede-ma (Marţi, 8 februarie 2011, 15:51)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui costica

          sunt chiar mai tari. Directorul vine fiind numit. In 80% din cazuri este din interior la nivel de "lipitor afise" adica activ in campanie si obedient. Daca are noroc prinde 4 ani (maxim evident). Liderul de sindicat, in schimb, este vesnic!! Nu este ales de toti salariatii ci de anumiti reprezentanti alesi cu migala de acelasi lider care este atat fost cat si viitor. Directorul nu are altceva de facut decat sa i se supuna.
  • -7 (11 voturi)    
    Se pare (Marţi, 8 februarie 2011, 13:54)

    atent [anonim]

    Se pare...ca sunt ministrii care aduna parte din acesti bani! Se pare ca flota a fost vanduta pe bani buni care au intrat in buzunarele chiorului!
    Se pare ca mafia are ca si capatzani! Se pare ca manipulati la greu! Se pare ca sunt multi prosti in tzara asta!
    Se pare...
    • -4 (8 voturi)    
      aveti dreptate! (Marţi, 8 februarie 2011, 14:00)

      elena [anonim] i-a raspuns lui atent

      citeam diverse commenturi ale cititorilor si nu imi vine sa cred cati naivi "pun botul" la spectacolul acetsa ieftin, menit a ne distrage atentia de la haosul in care ne-au adus.
    • -3 (7 voturi)    
      asa e (Marţi, 8 februarie 2011, 14:13)

      hehe [anonim] i-a raspuns lui atent

      bravo in sfarsit un comentariu pertinent....gretos acest circ cu surle si trambite.....
    • -2 (2 voturi)    
      Exact. (Marţi, 8 februarie 2011, 14:44)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui atent

      Furtuna de nisip iar cand se va termina va fi tot asa.
    • +4 (4 voturi)    
      Da, ai dreptate.. (Marţi, 8 februarie 2011, 15:16)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui atent

      navele au fost instrainate de Votcaroiu si Dima dintr-a saptea FPS si amandoi au fost baieti buni si i-au dat banii matrozului... daca ar durea prostia...
    • +5 (5 voturi)    
      Dosarul Flota (Marţi, 8 februarie 2011, 15:17)

      Bug [anonim] i-a raspuns lui atent

      Daca v-ati uita nitzel peste stenogramele PSD, ati afla ca dosarul instrumentat pe vremea celebrei Rodica nu prea avea spor (pe vremea lui Nastase). Si banii aceia "frumosi" care se imputau erau vreo 300.000 $, (la cca 20 persoane), ceea ce chiar si vamesilor li s-ar parea o gluma.
      Nu vorbesc de zecile si sutele de milioane din alte "vanzari"/"cumparari" profitabile, ca sa nu amintesc evaziunile fiscale...
  • -2 (6 voturi)    
    Câtă înțelepciune la domnul ospătar (Marţi, 8 februarie 2011, 13:59)

    raoke [anonim]

    „Se pare că unii miniștri și foști miniștri de interne ....”
    trebuia să sune afirmația. Și primul anchetat ar trebui să fie chiar buldogul portocaliu,nu?
  • +8 (10 voturi)    
    Regele..... (Marţi, 8 februarie 2011, 14:07)

    CD [utilizator]

    ...e Marica !Acesta nu numai ca e simpatizant PSD +PNL+PC adica USL , ci este cel care a asigurat protectie vamesilor ,iar in acesta protectie este materializata simpatia fata de USL !La fel ca si in cazul magistratilor !Ei toti simpatizeaza cu USL(PSD=PNL+PC ) pentru ca sunt protejati de partide si de repzreentantii partidelor in teritoriu , in actele de coruptie comise ! Mecanismule ste simplu si in baza acestui mecanism functioneza institutiile fundamentale ale statului :politia,justitia ,parchetul sid upa cum se observa ,acum si vama !
  • -2 (6 voturi)    
    ”se pare”!!!?? (Marţi, 8 februarie 2011, 14:12)

    dizel [anonim]

    Asa vorbeste un ministru? Ori stie si are dovezi, ori nu!
    Acest ”se pare” lasa loc de suspiciuni.

    Aaa, aaa Igas e ministru, asa ce e explicabil.
  • +4 (4 voturi)    
    De fapt (Marţi, 8 februarie 2011, 14:21)

    Un cetatean oarecare [anonim]

    se cunoaste ca dupa 1990 toate functiile de conducere din institutiile cu potential coruptibil au fost ocupate pe baza de pesches. Moda turceasca a ocuparii dregatoriilor a revenit puternic in actualitate. In punctele de frontiera care s-au deschis odata cu desavarsirea "revolutiei", practic s-a atins "eden-ul" pentru cei care isi desfasurau activitatea acolo, prin coruptia care nu a mai avut limite. Toate aceste deprinderi s-au perpetuat, ba as putea spune perfectionat odata cu trecerea timpului si pana in prezent, fara ca cineva, in afara declaratiilor fara acoperire , sa intreprinda ceva . Avand in vedere legislatia actuala, ma amuza teribil afirmatiile politistilor de frontiera care acuza vamesii ca ei sunt principalii vinovati de coruptia din punctele de frontiera, deoarece ei "iau spaga cea mai substantiala", uitand sa aminteasca faptul ca in puncte ei au competente materiale pe linia combaterii tuturor faptelor penale sau contraventionale. Practic din punct de vedere legal ei sunt principalii vinovati. Deci, in buna traditie balcanica, aici functioneaza o cardasie nenorocita intre politistii de frontiera si vamesi si nu numai ( vezi si alte structuri care isi desfasoara activitatea in puncte), asa cum de altfel functioneaza din pacate in multe alte domenii. Ma intreb .Oare cand normalitatea va domina anormalitatea si in Romania?
  • -2 (2 voturi)    
    Praf in ochi pt UE (Marţi, 8 februarie 2011, 14:34)

    Dan [anonim]

    Se stie de oricine de ani buni ce se intampla in vami dar a fost trecut cu vederea pt ca banii mergeau pana sus. Daca stiu si am vazut pana si eu(care nu-s politist, nici nu am vre-un fel de pregatire de a urmari sau investiga ceva) ca se dau spagi in vama vreti sa cred ca oamenii din varf care stiu si invart tot in tara asta nu stiau??? Asta e praf in ochi pt Shenghen, sa vada lumea ca putem scapa de coruptie ... Problema e ca la noi coruptia e pana sus sus in parlament, justitie si guvern ... pe cine cred ei ca prostesc? 3 babe chioare si 5 mitici beti care se uita la antene? :)))) Serviciile secrete din UE stiu tot ce misca in tara asta, la fel cum stie si SRI-ul nostru :)
  • +3 (3 voturi)    
    Vămuitorii (Marţi, 8 februarie 2011, 14:47)

    Petre Daqn Constantin [anonim]

    Cum să fie străini? Inainte de 89 dacă veneai de afară trebuia să pui în valiză, deasupra ceeace trebuia să le lași. te intrebau de unde vii, cât ai stat, deschideai valiza și își luau dreptul, un calculator de buzunar, câteva pachete de Kent, după conținutul valizei. Vameșul lua cu nonșalanță ceea ce i se cuvenea și acâteva luni sau ani se lăsau jefuiți mai bine. In 90 am găsit la Abița un vameș din Bacău, navetist. L-am compătimit pentru asta. Păi cât ai salariu, am ăntrebat. Omul a răs, le mai dau de la mine un salariu, numai să mă lase aici, a fost răspunsul
  • -2 (2 voturi)    
    vamili... (Marţi, 8 februarie 2011, 15:50)

    ionica [anonim]

    Nu inteleg ce aveti cu bietii vamesi si politisti de frontiera,ceeace fac ei sunt mici gainarii,pe langa miliardele de EURO "patinate"din averea acestei tarisoare !!Pentru ei ,procurorii nu au MUSCHI,asa ca normal ar fi sa-i eliberati rapid pe acesti gainari!!!
    • +2 (2 voturi)    
      ce fac vamesii (Marţi, 8 februarie 2011, 16:52)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ionica

      mici gainarii care insumate si anualizate fac miliarde de euro... noroc ca nu tot românul stie aplica matematica la realitate.
  • +1 (1 vot)    
    vorbesc ca amatorii (Marţi, 8 februarie 2011, 15:53)

    mariage [utilizator]

    O partida de sah se desfasoara tot timpul cu doua seturi de piese, conventional unul alb si unul negru. Inteleg ca liderii de sindicat s-au referit aici la piesele negre. Eu unul cred ca regina poate fi considerata justita prin cele doua fete ale ei, avocatii pentru piesele negre, acuzatorii pentru piesele albe. Regele, cine poate fi regele? sa asteptam sa vedem cine va fi facut mat daca va fi facut mat cineva, sper sa fie regele negru.
  • -2 (2 voturi)    
    intrebare (Marţi, 8 februarie 2011, 19:31)

    adrian [anonim]

    am o intrebare pentru fanii lui basescu, prezenti din plin pe aici. Presedintele nostru declara nu demult ca suntem pregatiti pentru shengen. si ca suntem discriminati. chiar patronul/seful acestui site devia discutiile spre interese economice, politice...acum vedem cu totii cam ce dezastru e in vami. de fapt doar unii vad acum pentru ca altii-ca mine, care locuiesc in suceava-stiau demult.intrebarea vine firesc...cum am putea noi pazi granitele ue cu asemnea hoti. si apoi, restu, care au ramas in vami, or fi mai breji? sa zicem ca-i arestam pe toti..pe cine punem in loc...oricum, in final..intrebarea...stia domnu presedinte despre situatia asta? a mintit sau e doar ignorant? suntem au ba pregatitit? in ambele situatii (bine-nteles ca e valabila doar cea in care basescu mintea cu nerusinare ridicand voceal la merkel si sarko) avem parte ca carma taraii de un mincinos ordinar sau de un aerian. Cam de asta nu intram.
    • 0 (0 voturi)    
      foarte buna postarea... (Marţi, 8 februarie 2011, 20:24)

      costica [anonim] i-a raspuns lui adrian

      astept cu interes sa-ti dea raspuns sustinatorii de Basescu.....
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns (Marţi, 8 februarie 2011, 21:52)

      dany [anonim] i-a raspuns lui adrian

      eu zic ca basescu stia de toata operatiunea asta si avea dreptate ca suntem pregatiti. arestarile de acum ne dovedesc ca suntem pregatiti. exemplul de la siret: majoritatea lucratorilor au fost arestati dupa o investigatie/urmarire de mai mult de 6 luni. crezi ca ceilalti daca furau si ei au tinut post in ultima jumatate de an si de asta nu au fost prinsi? poate ca majoritatea vamesilor sunt corupti dar am aratat europei ca suntem capabili si dispusi sa ii urmarim/arestam pe cei corupti. chiar daca mai sunt vamesi care nu au fost prinsi, majoritatea vor renunta la luat mita de frica de acum inainte. PS. pe principiul ca dupa tine eu tin cu basescu, poti sa imi zici si mie tu de ce tii cu voiculescu, nastase si iliescu(plus voicu)?
      • -1 (1 vot)    
        raspuns (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:41)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui dany

        te contrazici. in primul rand, ca sa intelegi ce inseamna sa fi pregatit sau nu, sa te iau mai simplu-sa zicem ca ai o masina, si descoperi ca trebuie sa-i schimbi toate piesele, te-ai aventura la un drum de vreoo 2000 de km? tu crezi ca daca au arestat jumate din ei restul n-o sa mai fure. Asta dovedeste naivitate daca nu prostie. prima data trebuie sa-i inlocuiesti...cu cine, cat timp iti trebuie sa formezi vreo cateva sute de vamesi? apoi..despre ceilati..cu cei 15 milioane din salariu nu-si platesc nici gazul la vilele pe care si le-au facut. tu ce crezi ca o sa faca? cat despre ultima intrebare nici nu stiu unde sa incep. dar am sa te iau iarasi simplu...eu cred ca astia ai lui basescu fura de rup. In afara de asta, asa cum ziceam mai sus avem de-a face cu un ceausescu pe stil nou, care si-a pus amanta (elena-coincidenta) stapana pe bani, sluga necuvantatoare prim ministru (dascalescu, daca iti zice ceva, era ceva asemanator), si-a facut fata analfabeta eurodeputat (de nicu ai auzit?) si a transformat parlamentul in marea adunare nationala unde se voteaza de forma, la ridicare degettului. Tu probabil n-ai anii sa intelegi analogia asta, dar eu am trait-o, si imi pute. Tare.
        • +2 (2 voturi)    
          nu prea (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:21)

          dany [anonim] i-a raspuns lui adrian

          daca am o masina si stiu ca am nevoie sa schimb piese la ea pot sa ma angajez sa fac un drum daca stiu ca pot sa imi schimb piesele pana la momentul inceperii drumului.
          dupa ce intram in schenghen ar trebui sa stii ca o sa avem un surplus de vamesi si politisti de frontiera la granitele cu ungaria si bulgaria. acestia pot fi relocati.
          cei care au furat vor fi in continuare prinsi(am aratat ca se poate) si restul nu vor mai fura ca pana acum(cel putin de frica). P.S. singura mea problema pana acum legata de politisti de frontiera a fost in serbia unde am facut eu o greseala neintentionata si au vrut sa le dau mita, dar nu mai aveam bani la mine si m-au lasat sa plec.
          in legatura cu analogia ta, intr-adevar sunt prea tanar sa o inteleg. dar totusi tu nu mi-ai dat un raspuns la intrebare, nu sunt curios de ce esti impotriva lui basescu si de ce incadrezi pe oricine nu e de acord cu tine in admiratorii lui ci sunt curios de ce tii tu cu voiculescu,nastase,iliescu si voicu(etc.) sunt ei opusul la ce ai declarat despre basescu(nu coruptie, nu nepotism, nu comunisti)?
    • +2 (2 voturi)    
      Hai sa nu confundam... (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:02)

      samurai [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      gainareala cu traficul de tigari, chiloti si surubelnite (chiar daca adunat ca valoare e f.mare) cu traficul de persoane. Au si vamesii astia demnitatea si patriotismul lor...in "sistemul lor de valori" , bine pus la punct se pare, si-au zis:asta merge dar asta nu: trafic de persoane, droguri, materiale radioactive, arme. Nu zic ca n-au fost si cazuri din a doua categorie DAR nu generalizat ca cele din prima. Asta, ar fi o explicatie. Alta ar fi ca daca Basescu se apuca sa spuna ce stie o tara intreaga dealtfel, ca printre cele mai corupte institutii din Romania sint Vama si Politia, ii sareau toti in cap ca denigreaza tara,etc,etc. Hai nu mai fi circotash...
    • -2 (2 voturi)    
      nu cred ca este vb de ignoranta, ci (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:40)

      elena [anonim] i-a raspuns lui adrian

      mai curand totul este premeditat. Sa nu uitam ca la sfarsitul lui 2009 presedintele tarii declara pe un post de muzica folclorica, ca criza economica din Romania a trecut. imediat dupa alegeri si deci dupa reconfirmarea sa, am vazut cu totii ce se intampla. Declaratiile presedintelui sun conjuncturale, functie de interesul de moment, si in plina cunostinta de cauza.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by