VIDEO Laszlo Tokes: Noi contrar celor din Kosovo nu dorim independenta Tinutului Secuiesc, ci suntem multumiti cu un statut de autonomie

de D.G     HotNews.ro
Vineri, 23 iulie 2010, 17:13 Actualitate | Esenţial


Laszlo Tokes a declarat vineri la Realitatea Tv ca "este o interpretare gresita ca ar fi vorbit despre independenta Tinutului Secuiesc", subliniind ca este vorba despre autonomia acestui tinut". "Eu am facut o paralela cu Kosovo...noi contrar celor din Kosovo nu dorim independenta Tinutului Secuiesc, ci suntem multumiti cu un statut de autonomie...este o exagerare ca as fi lansat un apel la manifestatii de strada", a continuat Tokes.

Tokes a criticat atitudinea duplicitara a UDMR: "Are un discurs ambiguu despre autonomie, vorbeste altfel catre romani si altfel catre maghiari, nu trebuie luati in considerare. Noua ne spun ca sunt de acord in privinta autonomiei, ca sunt de partea interzicerii mineritului cu cianuri, dar atunci cand fac declaratii in fata majoritatilor, spun altceva".

Vicepresedintele Parlamentului European a dat si exemple: "Exista in Europa cazuri, chiar in statele membre ale Europei Unite, care au statut de autonomie teritoriala etnica. Nu dorim nimic din ceea ce nu este acceptat in Europa. Tirolul de Sud, insula Oland din Finlanda, limba suedeza din Finlanda este a doua limba oficiala a tarii".

Alte declaratii facute de Laszlo Tokes:

  • noi tinem cont de Constitutia Romaniei, suntem cetateni loiali ai Romaniei
  • Rog Romania sa recunoasca independenta Kosovo deoarece nu intra in contradictie cu legile internationale
  • maine la Tusnad va veni si presedintele Traian Basescu; putem cadea la intelegere cu seful statului pe anumite chestiuni
  • Mitingul este un instrument legal de a ne exprima protestul; o vom face daca este nevoie in mod pasnic, dar nu cred ca va fi nevoie
  • noi nu dorim nimic altceva decat ceea ce este acceptat in Europa; Tinutul Secuiesc are dreptate sa devina o regiune de dezvoltare aparte, pe baze geografice si istorice
  • noi nu suntem kosovari, nu vrem independenta, nici secesiune
  • autonomia ar fi si in interesul etnicilor romani; s-a dovedit ca in regiunile autonome din Europa nivelul de trai este mai ridicat
  • Ungaria nu se amesteca in treburile interne ale Romaniei, dar sprijina ideea autonomiei Tinutului Secuiesc
  • Ma adresez politicului romanesc: aveti o prejudecata fata de ideea de autonomie, nu este intemeiata aceasta prejudecata
  • presedintele Traian Basescu ne-a refuzat in mod dur in privinta autonomiei
  • nu pot da o definitie a autonomiei, este o chestiune foarte complexa
  • domnul presedinte este un adevarat om de stat, este un european, isi poate da seama ce este permis in Europa

Vicepresedintele Parlamentului European Tokes Laszlo a pledat joi, la Baile Tusnad, pentru autonomia Tinutului Secuiesc si a spus ca, daca va fi nevoie, maghiarii trebuie sa iasa in strada si sa adopte modelul catalan. Declaratiile liderului maghiar au venit dupa ce Curtea de Justitie de la Haga a decis ca proclamarea independentei provinciei Kosovo nu a incalcat dreptul international.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3289 vizualizari

  • +10 (18 voturi)    
    din punctul meu de vedere... (Vineri, 23 iulie 2010, 17:26)

    Nedumeritul [anonim]

    tokes, vadim si altii asemenea ar trebui internati...
    • -1 (9 voturi)    
      din pacate ... (Vineri, 23 iulie 2010, 17:38)

      me [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

      Tokes are o functie foarte importanta la Bruxelles. Si declaratiile sale nu mai pot fi ignorate.
      • +7 (13 voturi)    
        intentia conteaza (Vineri, 23 iulie 2010, 18:19)

        Ce ta tz ea nu [anonim] i-a raspuns lui me

        "noi nu suntem kosovari, nu vrem independenta, nici secesiune" -- deocamdata.

        Nebunul asta o sa faca razboi... Ce crede ca o sa fie lasat sa faca gaura in mijlocul Romaniei?!
        • +1 (5 voturi)    
          pana la urma (Vineri, 23 iulie 2010, 23:49)

          Sf Ilie [anonim] i-a raspuns lui Ce ta tz ea nu

          Totusi, independenta si secesiune e clar ca nu pot vrea datorita pozitiei geografice, in mijlocul tarii. Daca erau la granita, erau de mult dusi :D In fine si la urma urmei, e o situatie nedorita, sa tinem cont ca si noi avem astfel de teritorii - rep. Moldova si parte din sudul Ucrainei, zona Cernauti... Sincer eu as vrea sa ii las sa se uneasca cu Ungaria, duca-s-ar, dar datorita pozitiei chiar nu se poate si ei stiu asta. Pe de alta parte ceea ce ei cer acum nu e un capat de tara. Sa nu dai banii la centru, ar fi ideal pentru orice zona a Romaniei. Iar autonomie culturala cam au deja - pot invata in limba lor, au administratie in limba lor.... deci ce ne costa sa scriem si asta undeva ca si asa este deja un fapt implinit. Alternativa este sa obligi oamenii sa se simta Romani cand ei nu se simt. Cum poti face asta??? Impreuna, in pace putem progresa. Cu discursuri separatiste, ajungem in evul mediu. Sper ca si ei inteleg asta.
    • +5 (15 voturi)    
      muska asta iredentista ar trebui strivita (Vineri, 23 iulie 2010, 17:53)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

      Tokes, campionul iredentistilor maghiari ,nici macar secui nu este ,probabil tigan maghiarizat pe la 1880 ! !Secuii si maghiarii sunt la origine mongoli de langa lacul Baikal veniti in Europa de cca 1000 de ani !pana la 1300 ,desi erau crestinati, inca se ingropau cu calul alaturi ,sunt dovezi arheologice concludente ,nu au ce comenta aici! si astia vor autonomie....
      • +1 (3 voturi)    
        În lumea lui Eneas (Vineri, 23 iulie 2010, 20:22)

        Carlos in Fabula [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        totul e atât de simplu... :)
        • 0 (2 voturi)    
          cfe noroc ai ca esti ruda cu Tudor Vladimirescu (Vineri, 23 iulie 2010, 20:51)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui Carlos in Fabula

          carlos sakalule ,ocaziile pierdute se razbuna ...:)))
      • 0 (0 voturi)    
        Nu e asa (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 6:28)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Ungurii nu sunt mongoloizi; ei vin din Siberia, din zona oblastului Khanty-Mansi, de altfel singurul loc de pe planeta in care se vorbeste o limba care se aseamana intrucatva cu maghiara.
      • 0 (0 voturi)    
        mongoli? (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 11:00)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        cred ca vrei sa zici triburi turcice dar nu are importa :).
        Lacul baikal are numai triburi turcice in jur si doar putin de tot ceva influente asiatice.
        Nu cred ca are importanta ce natie sau origine are.
        Omul delireaza pentru ceva aiurea!
        Scuze, de fapt nu delireaza, ci isi urmareste scopul.
        1) A fost problema de administratie locala cu oameni din zona. EXISTA! Ei isi aleg oamenii acolo.
        2) A fos problema falsa a asimilarii maghiarilor de care romani. Cred ca problema se pune mai degraba invers.
        3) A fost problema falsa a perderii limbii materne. Sunt deja desuete cazurile de oameni din zona care nu vorbesc decat dialectul local de maghiara (in Ungaria limba aceea nu este recunoscuta ca fiind maghiara).
        4) Falsa problema a invatamantului in limba materna. Si inainte si dupa revolutie a existat invatamant in limba maghiara.
        5) A mai fost problema autonomiei culturale - nu cred ca are rost sa inisistam. Exista! Altfrel nu exista nici macar una din sarbatorile maghiare de prin Transilvania.
        6) Problema fondurilor locale. Parte din banii locali sa ramana in zona. Exista deja aceasta dar a fost redusa in ultima vreme. Sufera toata tara si nu doar zona aceea.

        Cred ca am cam terminat!#
        Tot ce putea fi obtinut in mod normal pentru o minoritate nationala intr-un stat national s-a cam obtinut. Ce se mai doreste in plus?
        Eu cred ca este suficient tinand cont ca nici alte state nu dau mai mult in conditiile actuale.
    • +5 (11 voturi)    
      mda (Vineri, 23 iulie 2010, 17:58)

      xcristi [utilizator] i-a raspuns lui Nedumeritul

      ....la Socola fără posibilități de externare! Să vedeți voi ce vă "dă în bot" Băsescu mâine la Tușnad! :)
    • +1 (3 voturi)    
      ahtiat complexat dupa mediatizarea proprie! (Vineri, 23 iulie 2010, 23:42)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui Nedumeritul

      el stie ca Romania e stat unitar indevizibil si ca articolul asta din constitutie pace parte dintr-o sectiune speciala care nu se poate modifica.
      deci e un ahtiat complexat dupa mediatizarea propriei persoane...
      daca as fi ungur, m-as simti batjocorit de felul cum manipuleaza, cica PASTORUL tokes... nu stiam ca Isus a invatat crestinii la razboire...
  • -3 (17 voturi)    
    Basescule, te roaga frumos unguru' (Vineri, 23 iulie 2010, 17:34)

    Bivolu plesuv [anonim]

    "Maine la Tusnad va veni si presedintele Traian Basescu; putem cadea la o intelegere cu seful statului."
    I-auzi, se lasa cu intelegeri intre Basescu si ungurime.
    Parca-i si aud pe unguri: Ori batem palma pentru autonomie, ori il lasam pe al tau Boc sa se joace singur cu galetusa si lopatica.
    Tare mi-e ca al nostru Basescu o s-o inghita.
    • +3 (5 voturi)    
      hmm (Vineri, 23 iulie 2010, 17:41)

      bibishte [utilizator] i-a raspuns lui Bivolu plesuv

      nu stii sa citesti pana la capat? a spus ca Base i-a refuzat dur. iar intelegeti ceea ce vreti? atunci o sa traiti asa cum ganditi.. PROST
    • +3 (5 voturi)    
      Poate se intelege cu altii.. (Vineri, 23 iulie 2010, 17:42)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Bivolu plesuv

      Daca nu e Gioana presedinte, ca ala promite orice..
    • +4 (10 voturi)    
      Autonomie > Independenta > Ungaria Mare! (Vineri, 23 iulie 2010, 17:51)

      i22eh [utilizator] i-a raspuns lui Bivolu plesuv

      Trebuie taiat raul din radacina! Sa faca bine Basescu sa le inchida gura din prima, asa! Consider ca nu e loc de niciun dialog, de nicio intelegere.

      Da, ai dreptate, asta e pericolul cel mai mare. Sa le retraga sprijinul din guvern. Pe de alta parte, guverne s-au tot perindat prin tara asta. Tara, insa, cu oamenii si granitele ei, e una singura.
    • +4 (8 voturi)    
      Din cate stiu eu, (Vineri, 23 iulie 2010, 17:59)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Bivolu plesuv

      Basescu a respectat Constitutia, asa cum este ea.
      Base, va avea destula minte incat sa ii lasa pe unguri cu chifteaua asta fierbinte in maini.
      Sau in gat.
      Cu le sta lor cel mai bine, sa isi aleaga!
  • +4 (8 voturi)    
    nu zau? (Vineri, 23 iulie 2010, 17:35)

    un oarecare [utilizator]

    - nu a respectat constitutia romaniei in repetate randuri prin declaratiile lui anti constitutiionale, anti romanesti.
    -daca ar fi interesat de dezvoltarea acestei zone ar face ceva pentru dezvoltarea locala a turismului macar sau orice altceva ce se poate face local. oamenii de acolo sunt tinuti intr-o izolara si saracie crunta si indoctrinati cu propaganda ieftina.
    -autonomia regionala nu ar fi in interesul romanilor. niciodata nu a fost.
    -daca Ungaria nu se amesteca in politica interna a Romaniei...cum isi permite sa mentioneze ca Ungaria sprijina autonomie independenta a unei parti din Romania?! ( nu este o contradinctie?!)

    Oricum nationalismele bozgorilor sunt depasite cu mult in UE. Aberatiile astea nu mai sunt de actualitate si nu mai corespund nevoilor cetatenilor Uniunii Europene in mileniul 3.
    Aratati-mi si mie pe cel ce mai doreste granite in UE.
  • +2 (4 voturi)    
    Vezi Basescu? (Vineri, 23 iulie 2010, 17:45)

    Bogdan [anonim]

    Cui i-ai dat medalie si pe mana cui ai mers, Laszlo Tokes?Ce mai zici acum?Ce fac organele statului?
  • +2 (8 voturi)    
    razboi (Vineri, 23 iulie 2010, 17:49)

    bogdan [anonim]

    e clar in acest caz o sa fie razboi
    • -1 (3 voturi)    
      Mda, e clar, dar (Vineri, 23 iulie 2010, 20:25)

      Carlos in Fabula [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Cine-i cu cine? :)
  • +2 (4 voturi)    
    mdaaa..... (Vineri, 23 iulie 2010, 17:59)

    cristi [anonim]

    "nu pot da o definite a autonomiei, este o chestiune foarte complexa"
    • +3 (5 voturi)    
      da... (Vineri, 23 iulie 2010, 18:27)

      Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      ... si cum sa va spun, simt asa, ca niste fluturi in stomac, si ma inrosesc si nu-mi gasesc cuvintele...
  • +3 (5 voturi)    
    Jumatati de adevaruri (Vineri, 23 iulie 2010, 18:07)

    Doc [anonim]

    De cine sunt intretinute aceste prejudecati domnule Tokes? Oare nu de organizatiile maghiare iredentiste care fac referendumuri de capul lor si proclama unilateral tot felul de tinuturi inexistente. Oare nu de declaratiile dumneavoastra si ale colegilor dumneavoastra? Oare nu de sovinismul antiromanesc exprimat de catre mult prea multi maghiari? Oare nu de manifestatiile cu iz irdentist organizate de catre unguri extremisti din Ardeal si Ungaria?

    Nu puteti sa va comportati in modul acesta si apoi sa pretindeti sa nu existe nicio reactie din partea romanilor!

    Va garantez ca daca dumneavoastra si colegii dumneavoastra ati fi cu adevarat LOIALI statului in care traiti nu ati intampina o opozitie atat de puternica din partea romanilor.
  • -4 (6 voturi)    
    doar o impresie (Vineri, 23 iulie 2010, 18:46)

    marius [anonim]

    nu cred ca un vice-presedinte al PE instiga la separatism intr-o tara membra EU. nici macar sustinerea statutului special pentru cele doua judete nu imi pare foarte convingatoare. declaratiile d-lui Tokes par a testa reactia autoritatilor romane sau ceva de genul asta in urma avizului CIJ in speta Kosovo.
    • 0 (0 voturi)    
      revin in continuare (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 12:59)

      marius [anonim] i-a raspuns lui marius

      tinand cont de ultimele declaratii ale presedentiei romane pe acest topic, inclin sa dau dreptate d-lui Tokes in privinta influentei pe care o exercita UDMR atat asupra opiniei generale romanesti cat si celei secuiesti.
  • +4 (6 voturi)    
    Fixatia lui Tokes (Vineri, 23 iulie 2010, 19:21)

    dana [anonim]

    Dvs, domnule Tokes, aveti o adevarata fixatie.
    Ce-ar fi sa ne mai slabiti putin ?!
    Noi, cetatenii de rand, nu suntem interesati in perpetuarea urii, avem idealuri mai inalte decat un biet gard intre vecini.
    • 0 (0 voturi)    
      nu este o fixatie..... (Duminică, 25 iulie 2010, 13:37)

      lili [anonim] i-a raspuns lui dana

      este un OBIECTIV pe care maghiarii din Romania il au si pe care il vor duce la indeplinire fara ca noi sa observam, actionand continuu, politica pasilor marunti. Oricum, fara sa ne suparam noi romanii, eu traiesc intr-o zona unde maghiarii sunt majoritari si pot spuna ca duc totdeauna la indeplinire ceea ce-si propun. Spre deosebire de majoritatea romanilor, care mai lasa si pe la jumatate....
  • +3 (5 voturi)    
    romani si pseudo-romani (Vineri, 23 iulie 2010, 19:43)

    alex [anonim]

    Eu vreau sa vad un singur lucru de la maghiari, si anume sa faceti ceea ce zice smecherul asta mai sus: "noi tinem cont de Constitutia Romaniei, suntem cetateni loiali ai Romaniei".
    Cand fraza asta o sa fie adevarata, cred ca putem discuta civilizat, una, alta, dar pana atunci ...
  • -4 (6 voturi)    
    Doamne ajuta (Vineri, 23 iulie 2010, 20:13)

    Daniel Stanciu [anonim]

    Micro-managementul tari pe regiuni mai mici este bun fiindca guvernarea ar fi mai transparenta. In regiuni mai mici putem observa mai bine pe politicienii nostrii ca alegatori.
    Sigur este mai bine ca principatele romane sa fie despartite. Am avea fiecare guvernare proprie si economie diferita. Daca o regiune merge mai bine, cetatenii din regiunea respectiva ar plati taxe mai mici.
    Oricum vom fi toti in Uniunea Europeana deci vom respecta toti legile generale ale uniunii, dar fiecare regiune ar putea avea legile proprii (educatie, sanatate, siguranta, etc.). Totusi ne vom putea deplasa si munci in orice regiune.
    Politicienii nu ne-ar mai putea minti in halul in care am ajuns astazi fiindca populatia ar observa mai usor actele acestora intr-o regiune mai mica.
    Traiasca Moldova, Tara Romaneasca, Dobrogea, Transilvania, Bucovina (sudul Bucovinei) si Banatul.
    Doamne ajuta!
  • 0 (4 voturi)    
    si noi vrem acelasi lucru pentru toti romanii (Vineri, 23 iulie 2010, 20:19)

    warchild [anonim]

    din ungaria! si mai vrem si scoli si o universitate in limba romana in budapesta! eu vreau de exemplu sa merg acolo sa studiez s//.(editat de HotNews.ro)
  • +4 (6 voturi)    
    ACEST (Vineri, 23 iulie 2010, 20:31)

    HESS [anonim]

    FASCIST IREDENTIST o schimba ca la Braila.Un meschin si un pericol pt toata romania.Un escroc ordinar care abuzeaza de delasarea romaniilor si moliciunea lor.Asculta mai Tokes.Sant roman get beget casatorit cu o unguroaica de nota 11.Un inger de fomeie.Verisorii mei din partea fratelui vitreg a lui tata (ungur) juma romani,juma unguri.Ma inteleg de MINUNE cu ei.Am prieteni unguri.Superbi oameni.Dar nu intindeti coarda incitand la un conflict romano -maghiar pe teritoriul romaniei.Caci santem amestecati intre noi si voi prin casatorii si prietenii.Nu as putea sub nici o forma sa iau o arma in mana sa lupt impotriva veriilor mei,sotiei mele si prieteniilor mei.Dar ai cuvantul meu ca as comanda cu toata agoniseala mea de euroi un rifle Baret 51 calibru cu luneta pe timp de zi cat si in infrarosuu (noapte).Capabila sa calculeze directia vantului,umiditatea aerului,temperatura si multe altele.Asa ca sa pot lua mustele si gargaunii din capetele unor imputiti.Nu cenzurati hot news.Asta e prea de tot.
    • 0 (0 voturi)    
      cam multe la pusca aia :) (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 10:47)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui HESS

      calibrul 51?
      si mai are si calculator balistic!

      Pai arma face cam vreo 7-8000 de euroi si o luneta din aia desteapta ar fi cam inca vreo 10000 de euroi.
      Eu zic sa-ti o casuta de vacanta mai bine si sa te distrezi acolo impreuna cu sotia pana moare Tokes de ciuda...

      In rest, vezi ca o simpla pusca de vanatoare cu glont este in jur de vreo 800 pana la 1200 de RON si o luneta ceva mai desteapta facuta de IOR (vezi ca brandul este IOR Valdada si este in top 5 mondial la calitate) este cam in jur de 300 RON.
      Este aproape la fel de precisa ca si o pusca de sniper :).
      Cred totusi ca ideea cu casuta de vacanta este mai buna!
  • +2 (4 voturi)    
    nu va mai agitati ptr. asta..... (Vineri, 23 iulie 2010, 20:52)

    aa [anonim]

    nu va mai agitati ptr. asta.....este o marioneta pusa sa guitze si sa creeze zazanie.

    La fel a fost pus si-n '89......
  • +1 (3 voturi)    
    aparare (Vineri, 23 iulie 2010, 21:12)

    Filip Tinca [anonim]

    Romania trebuie aparata de toti dusmanii. Nu conteaza ca sunt din afara tarii ori din tara. Asta crede ca daca Romanii ai lasa sa vorbeasca, ei chiar crede ca o sa-i lasam si sa aplice acested idei!?......
  • +1 (3 voturi)    
    gresiti dn.pastor (Vineri, 23 iulie 2010, 21:27)

    agora [anonim]

    Gresiti dn .pastor nu dur ci ferm Asa cum si dv. ati proceda daca situatia ar fi inversa
  • +2 (4 voturi)    
    Români de limbă ungară.. (Vineri, 23 iulie 2010, 23:37)

    Axel [anonim]

    Finlanda avea, așa cum știa toată lumea, o minoritate suedeză. Ei bine, de mulți an încoace nu se mai vorbește de „minoritate suedeză” ei devenind potrivit legii „finlandezi de limbă suedeză”. Pe când și în România locuitorii unguri or să fie numiți „români de limbă ungară”? Nici Franța și nici Marea Britanie nu vor să audă de minorități deși, per total, au mult mai multe ca România.
    • 0 (0 voturi)    
      Da, pentru ca aceste state au avut o atitudine (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 7:24)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Axel

      Constanta si egala fata de minoritatile lor. In Romania , partidele politice folosindu-se fiecare de UDMR ca sa guverneze(nici un partid romanesc nu poate guverna cu un alt partid romanesc, dar fiecare partid romanesc fie de dreapta fie de stanga a guvernat bine mersi cu acelasi UDMR !!!), au acceptat toate revendicarile minoritatii maghiare care de departe are mult mai multe drepturi colective decat celelalte minoritati din Romania. Responsabilitatea este a partidelor politice romanesti.
  • +4 (6 voturi)    
    amice esti dobitoc... (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 0:06)

    andretty [utilizator]

    sunt unguroiaca si cred ca afirmatiile astea sunt menite sa manipuleze oamenii sa se urasca intre ei. Familia prietenii si vecinii mei nu au treaba cu autonomia. sau cu alipirea la Ungaria... e o aberatie ce zice omul asta...noi am trait mereu in intelegere si sper ca majoritatea sa aiba maturitatea sa nu se lase manipulata de extremistii din nici o parte...am avea numai de pierdut. Si asa nu ne merge bine la nici unii tocmai din cauza mascaricilor de genul Tokes. Ce vor astia sa destabilizeze acuma Romania? Cel mai bine ar fi sa ne concentram sa iesim din criza si la idiotii astia sa le dam ignore si eject...
    • +3 (3 voturi)    
      Bravo,bravo si (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 0:30)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui andretty

      Iar bravo Andretty.Un roman casatorit cu o unguroaica.Nota 11 din partea mea.
  • -1 (5 voturi)    
    acuma pe bune (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 0:07)

    m [anonim]

    voi nu aveti o viata a voastra? de fiecare data cand apare un articul legat de maghiari vad un flux neoprit de injuraturi si comentarii xenofobe si de prost gust. cineva ar trebui sa va modereze dar sa trecem peste asta...

    am inteles.va place mizeria, subcultura, manelele si tineti cu dintii sa ramana totul la fel. dar nu mai merge. sunt oameni in tara asta care s-au saturat de jegul vostru. fie ca intelegiti de buna voie fie ca vom repeta pana veti intelege.

    am inteles ca va convine totul asa. cum altfel ati putea fura si de la cine? ca intre voi nu ar mai merge. dar lucrurile se vor mai schimba. nu am trait nici in comunism pana la nesfarsit...

    si sunt fericit ca exista oameni ca Tokes. si nici un om cu o cultura si educatie nu cred ca se simte lezat de afirmatiile acestui om. la urma urmei a fost samburele revolutiei. doar cei care au profitat pe atunci si inca mai incearca sa profite fac scandal pe aici.
    • -1 (3 voturi)    
      A fost (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 0:27)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui m

      Samburele handelului.Baietas tu inca mai crezi in povestiile cu feti frumosi.Auzi tu la el revolutie..
      Pacat ca Ceausescu nu l-a executat pe Tokes al tau.,maaaare pacat.Scapa lumea de un nebun pe care nici nevasta lui nu la mai suportat.Dementa isi spune cuvantul.Departeaza-te de el,caci altfel vei nebuni si tu.Daca nu vrei i-al de manuta si du-te cu el unde-o dus si mutul iapa.Doar idiotii,lingaii,coziile de topor,lasii,tradatorii si restul plevei nu se simt lezati de mizeriile debitate de acest iredentis-fascist-nazist.Tu pe care parte joci pui de attila.
      • 0 (0 voturi)    
        da (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 13:03)

        m [anonim] i-a raspuns lui HESS

        bine ca le stii tu pe toate despre revolutie. cand faci afirmatii de genu "iredentis-fascist-nazist" ar fi bine sa sustii afirmatiile cu ceva sau altfel risti sa ramai un mincinos
      • 0 (0 voturi)    
        Dar tu nu mai taci??? (Duminică, 25 iulie 2010, 14:49)

        Joji [anonim] i-a raspuns lui HESS

        Ca nu apare bine un articol despre minoritatile din Romania fara sa nu dai tu cu mucii-n fasole.Io mi-s ardelean si n-am avut inca niciodata probleme cu ungurii ,nici minore, cu cine insa nu mai suport sa vorbesc sunt toate uscaturile de mai jos de Carpati.Lasati-ne cu necazurile noastre in Transilvania,dar lasati-ne!!
        Si mai vii si cu numele de HESS....Du Arschloch! Scheiß Nazischwein!!!
  • 0 (0 voturi)    
    numele insulelor (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 10:00)

    kiwishor [anonim]

    Numele insulelor finlandeze care au autonomie (este un grup de insule, nu o singura insula) este Åland. å se citește într-adevăr o în suedeză. Dacă nu aveți la dispoziție tastatură nordică, scrieți pur și simplu Aland. E mai corect decât ce aveți acolo. (evtl. consultați Wikipedia)
  • 0 (0 voturi)    
    vrea acelasi lucru dar mai lent (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 10:39)

    robert [anonim]

    Tokkes - este mai rafinat decat analfabetii traficanti din Kosovo. El vrea acelasi lucru (sau macaur unirea cu Ungaria) dar mai lent. Politica pasilor marunti . azi autonopmia, maine dupa cu au autonomie o sa inceapa sa caute motiv de razmerita si sa isi declare pe toate caile independenta. Parchetul de cde nu se autosesizeaza? ca astea sunt tentative de subminare a Statului. si chiar de Inalta Tradare pentru ca Tokes este demnitar (europarlamentar) .
  • 0 (0 voturi)    
    ignorati subiectul (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 10:39)

    Lucian* [utilizator]

    sunt roman si traiesc intr-o zona puternic populata de romani de nationalitate maghiara (ghinion celui care nu-i place cum suna). Cu exceptia a vreo 2 sau maxim 3 visatori, restul ungurilor/maghiarilor sau bozgorilor (cum le zic unii, dar eu am sa le zic OAMENI) isi vad de munca, de familii, de viata si nu prea ii mai intereseaza ce mint cei de prin PCM sau UDMR. Mai mult chiar, UDMR-isti vechi au inceput sa migreze catre PSD, PNL si PDL deoarece s-au convins ca nu iese nimic de la UDMR. Altii nu-si mai pun problema de nici o autonomie sau alte prostii. In plus in fabricile din jur este deja dovedit ca a vorbi limba romana este uin avantaj deoarece altfel nu poti fi angajat.
    Orice idee de enclavizare atat din partea UDMR & PCM (autonomie teritoriala) sau a guvernelor (nu a fost construit nici un drum ca lumea in zona aia), nu duce decat la tampenii de genul de mai sus.
    Mai bine UDMR si PCM ar colabora pt ca sa se construiasca niste drumuri ca lumea in zona aia si sa se reimpadureasca ceea ce a fost distrus cu atata viteza de Verestoy Attila & Co. Aia ar fi o miscare cu adevarat desteapta!
    Daca chiar primesc autonomie teritoriala, nu cred ca vor strange bani nici macar pt un parculet.
    Mai bine oamenii din zona ar cerceta mai bine pe astia care latra mult si sa decida daca chiar isi merita voturile lor.
  • 0 (0 voturi)    
    misto cerere (Sâmbătă, 24 iulie 2010, 12:40)

    Lucian* [utilizator]

    "Rog Romania sa recunoasca independenta Kosovo deoarece nu intra in contradictie cu legile internationale."
    - pai nu este chiar asa, parinte.
    1) Chestiunea contravine intereselor Romaniei.
    2) Doar o treime din tarile de pe mapamond au recunoscut Kosovo => esti minoritar!
    UE nu poate impune asa ceva Romaniei.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by