Traian Basescu: Regret ca un membru al familiei mele este actionar al unei firme cu activitati in domeniul militar

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 21 august 2009, 10:40 Actualitate | Esenţial


Administratia Prezidentiala a raspuns informatiilor privind implicarea fratelui presedintelui, Mircea Basescu, in afaceri cu armament. "Presedintele Traian Basescu regreta ca un membru al familiei sale este actionar al unei firme cu activitati legate de domeniul militar", se spune in comunicatul Palatului Cotroceni.

Comunicatul de la Palatul Cotroceni:

"Presedintele Traian Basescu regreta ca un membru al familiei sale este actionar al unei firme cu activitati legate de domeniul militar.

Presedintele a primit asigurari ca firma nu a fost implicata in contracte cu produse militare.

De asemenea, Presedintele i-a solicitat domnului Mircea Basescu sa renunte imediat la calitatea de actionar in respectiva firma.

Seful statului multumeste mass-media pentru semnalarea acestui caz si regreta situatia creata".


Mircea Basescu, implicat in afaceri cu arme

Dupa ce ziarul Bursa a scris ca Mircea Basescu, fratele sefului statului, face afaceri cu armament, subiectul a fost dezbatut joi seara pe Antena 3 si Realitatea TV. 

Acestia spun ca Mircea Basescu este asociat in firma cu persoane importante din industria internationala de armament, dar si cu persoane de la varful industriei noastre de armament ceea ce ar fi imoral deoarce "presedintele Basescu este seful CSAT si cel care decide unde se duc banii armatei".

Alaturi de Mircea Basescu, care ar detine 30% din firma, ar mai face parte, cu 5%, fiica lui Aurel Cazacu, fostul şef al Romtehnica şi preşedinte Romarm, generalul Sandu (fost sef la departamentul armament) si Oita Romeo.

Aurel Cazacu a declarat, la Realitatea TV ca ii va cere fiicei sale sa se retraga din actionariat.

Romeo Oita, asociat cu Mircea Basescu, spune ca firma este doar una de consultanta si nu se ocupa cu vanzarea de armament ci organizeaza doar targuri militare si conferinte. Acesta spune ca firma nu face decat sa invite firme din strainatate sa vina si sa cumpere armament de la alte firme private. Oita subliniaza ca firma respectiva nu are contracte cu statul ci doar un parteneriat de colaborare in care firma lor aduce cel mai mare aport.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5250 vizualizari

  • +3 (27 voturi)    
    da si noi regretam (Vineri, 21 august 2009, 10:53)

    gabis [anonim]

    "Presedintele Traian Basescu regreta ca un membru al familiei sale este actionar al unei firme cu activitati legate de domeniul militar."""
    o spune de parca n`ar fi stiut .. cu ce se ocupa fratele sau.
    spuneti ca firma se ocupa cu consultanta si organizari de targuri de arme da.. . sunteti si niste pasionati ..in domeniu nu? poate pasiune in a face bani si a trage tepe .
    • +1 (17 voturi)    
      CE FAC FRATII ??? (Vineri, 21 august 2009, 11:40)

      Cela [utilizator] i-a raspuns lui gabis

      De exemplu eu habar nu am ce face sora mea . Poate face parte dintr-o secta . Si ce e cu asta . Nu raspundem pt. frati,cumnati etc, Pe de o parte . Pe de alta parte ,fiind presedintele Romaniei ar trebui sa stii ce fac cei din familia ta . Asta ar insemna sa pui SRI sa vaneze activitatile familiei . Ceeace iarasi nu este bine . Poate cei doi frati sint certati sau se urasc si nici nu vorbesc. Cine il poate obliga pe presedintele unei tari sa fie prieten cu fratele sau??? Sint cam multe intreebari dar as vrea sa vad cine poate raspunde la ele , Si mai terminati cu acuzatiile privind familia lui Baselu ca are el grija sa nu descoperiti nimic.
      • +2 (6 voturi)    
        bine fac(mereu) (Vineri, 21 august 2009, 12:30)

        gabis [anonim] i-a raspuns lui Cela

        /
        ca are el grija sa nu descoperim nimic.
        aia capabili sa vada ce fac astia "inchid ochii".
        aia autoritari nu reactioneaza.
        si aia incapabili comenteaza .

        oricum stim foarte bine cine sunt ,ce au facut si cel mai important "cat" ..DAR cu toate astea .. ce putem face?
        • +1 (1 vot)    
          Pe ideea asta merge toata lumea... (Vineri, 21 august 2009, 13:27)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui gabis

          Da fura...dar ce putem face? Nu avem cu cine sa votam...stam acasa.
          NU!
          Trebuie analizate variantele...si mers la vot. Chiar daca variantele sunt asa cum sunt...trebuie mers la vot si pus stampila pe raul cel mai mic....c-asa-i la noi. Daca toti stam si ne uitam la ei cum fura si nu facem nimic...vor fura in continuare. Peste tot se iese in strada cand ceva nu convine...la noi nu...la noi se plange de mila din casa.
          Macar la vot sa mergem daca in strada nu iesim. Cand vor vedea ca autocarele nu mai sunt de ajuns pt a castiga alegerile...poate vor incepe sa se gandeasca si la noi.
          Si cine stie...daca luam atitudine...poate data viitoare, sau peste 2 dati...vom putea alege si un bine...nu un rau mai mic.
      • +1 (5 voturi)    
        Mai "draga"! (Vineri, 21 august 2009, 12:39)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui Cela

        Sti ca esti "glumet"?
        • 0 (2 voturi)    
          mai pune... (Vineri, 21 august 2009, 13:09)

          MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Mitica

          mai pune un i la sti si iese bine
    • 0 (2 voturi)    
      nici eu n-am stiut (Vineri, 21 august 2009, 15:47)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui gabis

      ca fratele meu era peshte,pana cand l-au inhatat politaii.

      ca doar nu e obligatia lui basescu sa stea sa-i pazeasca fundu lui frate-su.
  • +2 (30 voturi)    
    BASESCU = CORUPTIE ! (Vineri, 21 august 2009, 10:55)

    Irina [anonim]

    Domnul CAZACU, se scuza dar cu fiecare cuvant se acuza ! DUMNEZEULE, mai un pic si ne va convinge ca intentiile celor 4 personaje erau doar pentru interesul ROMANIEI . Cat de prost sa fi sa crezi balivernele lor si mai ales regretele prefacute. BASESCU se incrimineaza si nu mai poate arata cu degetul spre grupuri de interese. Tupeul continuam sa conduca ROMANIA si noi nu ridicam un deget ci dimpotriva vom vota cu aceiasi banditi . Infractorii fam. BASESCU incearca sa convinga ca acea firma s-a inscris singura la REGISTRUL COMERTULUI! Cat de proasta pot fi sa cred minciunile astea ?
  • -4 (30 voturi)    
    Mirare! (Vineri, 21 august 2009, 11:05)

    Madalinux [utilizator]

    Asta e doar una din afacerile murdare ale piratilor!basescu e primul hot al tarii!Range Roveruri,apartamente de milioane de euro,afaceri cu arme......vai , chiar el, omul pacii!
    • +6 (20 voturi)    
      sa nu uitam afacerea cu inghetata!! (Vineri, 21 august 2009, 11:23)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Madalinux

      aia mi se pare periculoasa rau de tot!
  • +10 (26 voturi)    
    cred ca fratele lui Baselu a picat de Lache (Vineri, 21 august 2009, 11:06)

    Ovidiu [anonim]

    a fost convins sa intre alaturi de protejatii lui Vanghelie ( Cazacu ) pentru ca acestia sa poata spune sus si tare ca l-au cooptat pe fratele lui Base pentru influenta...

    pana acum nu au facturat nimic, cred ca asta e un croseu catre presedintre, tintind in apropiatii sai, cum au recomandat consilierii de imagine americani ai psd-ului...

    Concret: S-a comis vreo ilegalitate? Da sau Nu?
    S-a folosit fratele presedintelui de influenta lui Base? Da sau Nu?

    Oricum, e foarte bine ca media scormoneste si ne tine informati....sper sa nu incerce sa ne puna in brate si concluziile ce ar trebui trase..

    Asteptam FAPTELE !!!
    • -5 (21 voturi)    
      Daca... (Vineri, 21 august 2009, 11:15)

      Madalinux [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Daca te platesc astia de la pedele te inteleg.Daca nu, e grav!!:-))))
    • +3 (17 voturi)    
      Vreo ilegalitate? Stai linistit, totul e legal. (Vineri, 21 august 2009, 11:16)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      In Romania numai aia care fura banane din piata fac ilegalitati.
    • +4 (12 voturi)    
      Ce mi se pare mie interesant... (Vineri, 21 august 2009, 11:55)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      este ca numai acum s-au gasit bajetzii din presa sa apara cu astfel de articole.

      Sa moara ei ca nu stiua mai demult....

      Costa cateva sute de lei sa ceri o hartie de la Camera de Comert cu toate firmele in care este actionar cineva in Romania.

      Hai sa fim seriosi...
  • +2 (24 voturi)    
    Baseshtii ne cred timpiti (Vineri, 21 august 2009, 11:07)

    x [anonim]

    Daca nu vedeam inregistrarea cu Mirciulica, mai ca l-as fi crezut pe fra'su.
    Daca n-as fi stiut ca Traian e PRESEDINTE, mai ca l-as fi crezut.
    Dar asa ...
    • +2 (8 voturi)    
      Multzam! (Vineri, 21 august 2009, 12:05)

      x [anonim] i-a raspuns lui x

      Multzam a lot!
      Azi v-ati sculat mai tirziu.
      Mai dimineata conduceam cu 3 - 0 ...
      Si prin neuron chiar imi trecuse un gind.
      Dar fusese doar umbra lui ...
  • +9 (19 voturi)    
    La Famiglia (Vineri, 21 august 2009, 11:09)

    Vlad [anonim]

    Strigati 'La Familia' daca sunteti cu mine.
    Dusmanii mor, cand ne descurcam mai bine.
  • +1 (21 voturi)    
    Si eu regret... (Vineri, 21 august 2009, 11:13)

    mithrill [anonim]

    Regret ca v-am dat votul, regret ca lumea nu vine sa voteze permitand ca votul furat cu 10 autobuze sa atarne greu la numaratoarea finala, regret ca au plecat din tara majoritatea oamenilor buni... si mai am si alte regrete...
    • +1 (17 voturi)    
      subscriu (Vineri, 21 august 2009, 11:29)

      elena [anonim] i-a raspuns lui mithrill

      sunt de acord intru totul cu ce ai spus
  • -6 (20 voturi)    
    ce tampenie! (Vineri, 21 august 2009, 11:17)

    Nicky [anonim]

    Ce tampenie! Asta-i pentru idioti cu 2 clase!
    Ce daca face afaceri cu armament? E ceva rau in asta, incalca vreun embargou, vinde arme la teroristi sau freedom fighteri, vinde la minori, nu-si plateste taxele, care e problema?
    • +8 (18 voturi)    
      Penibil (Vineri, 21 august 2009, 11:27)

      Ruddy [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      Ce penibil esti.... E conflict MARE de intrese prietene... Cand fratele tau este seful CSAT nu ai voie sa te bagi in afaceri cu armament exact cand se pune problema unor mari achizitii. Daca nu intelegi ceva iti pot explica sau desena mai pe larg.
      Vezi ca si Base a regretat problema si nu regreti ceva care este corect.
      Ce chestie, insusi Base cere smecherului ala s-o lase balta insa fanii pupincu.risti continua sa o dea pe dupa cires.... Penibil.
    • +5 (13 voturi)    
      omule, nu gandesti? (Vineri, 21 august 2009, 11:28)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      cum ce e rau in asta? pai fratele lui e pres CSAT si tu nu vezi nimic in neregula?
      Si inca ceva, daca ai frati/surori, vrei sa-mi spui ca un om normal nu stie cu ce se ocupa fratele lui si afla din presa? Poate aflam tot din presa ce s-a intamplat cu flota.
    • +11 (13 voturi)    
      arme (Vineri, 21 august 2009, 11:31)

      arme [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      nu e rau ca vinde, rau e ca totul e ascuns si exista suspiciunea de frauda, de ce nu vinzi si tu arme ???
      ca nu cunosti pe cine trebuie .
      • +4 (8 voturi)    
        nu e asa (Vineri, 21 august 2009, 11:59)

        Nicky [anonim] i-a raspuns lui arme

        Nu e asa, rau nu e ca vinde, rau e ca s-a aflat!
        As vinde si eu arme. dar nu am "coneziunile" care trebuie! Sau va imaginatii ca armele se vand precum carnatii si detergentii? Cine sa faca comertul cu arme? Cei de sus, cu legaturi, cu relatii, cu ceva imunitate... nu stiti nimic si comentati pe aici!
    • +3 (19 voturi)    
      Lasa-ne! (Vineri, 21 august 2009, 11:31)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      Asta e din ciclul: ce rau a facut? Doar nu a omorat pe nimeni! Fanboy Basescu mic ce esti.
      M-am saturat de Basescu si regret ca l-am votat. In acest moment oricine altcineva va fi mai bun ca presedinte.
      • -1 (11 voturi)    
        Ilici? (Vineri, 21 august 2009, 11:57)

        claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        vad ca si Iliescu posteaza aici...
        • +2 (4 voturi)    
          Ha,ha (Vineri, 21 august 2009, 13:07)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

          Intamplator am aceeasi parere cu marele bolsevic. Asta nu inseamna ca ma identific cu personajul. Asta e realitatea, mai draga:)
    • -1 (7 voturi)    
      Bambuuuuuuuuu (Vineri, 21 august 2009, 11:36)

      Madalinux [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

      Mai,Mirciulica,du-te si tu si te linisteste un weekend la Bruxelles.Va da-ti cu Range-ul,mai un bambuuuuuuuuuu,ceva!:-))
    • +2 (4 voturi)    
      Tua ai dreptate intr-o mina ... (Vineri, 21 august 2009, 11:52)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      da' la noi "baetzii destepti" trag tepe ...
  • -1 (13 voturi)    
    ce diferenta intre ei... (Vineri, 21 august 2009, 11:18)

    mitza [anonim]

    mircea basescu cred ca are ceva probleme de logica elementara sau e dusmanul lui frati-su'. cum dreaqu isi inchipuia el ca o sa scape fara sa il afle astia de asocierea in firma respectiva? cand pt 10 lei oricine are cont poate sa afle actionariatul unei firme inregistrata in romania. si in ultimii ani toti sunt cu ochiii pe base si familia lui. ar trebui ca traian sa il tina in lesa atata vreme cat este presedinte, ca numai nefacute i-a facut. "fac eu, dreg eu, stiu eu mai bine, ce daca e frati-miu presedinte, ma descurc fara el"...pai daca tot esti asa de tare cum de ai cazut in capcana astora??? te-au momit in asocierea asta si apoi te-au aruncat la presa... hmmm, nu esti chiar asa de "tare"...
  • +3 (17 voturi)    
    ne crede prea prosti (Vineri, 21 august 2009, 11:20)

    elena [anonim]

    se scuza ca fratele este actionar sau ca s-a aflat ca este actionar?
  • -1 (17 voturi)    
    Regrete........ (Vineri, 21 august 2009, 11:27)

    Dany [anonim]

    Regretele tale, Base, nu fac nici cat o ceapa degerata daca nu sunt insotite si de niste lacrimi(de crocodil, daca se poate).........
  • +1 (17 voturi)    
    Firma in domeniul militar (Vineri, 21 august 2009, 11:30)

    George [anonim]

    Incercati sa va faceti o firma care sa aiba in obiectul de activitate ceva legat de tehnica militara, consultanta militara si altele din acelasi domeniu sau inrudite... veti fi trimisi sa obtineti un acord de la CSAT. Si cine e seful CSAT-ului?
    Imi inchipui ca si cand s-a dat acordul, seful acestui organism a fost la fel de plin de regrete, poate a si plans pe umarul fratelui ("draga Mirciulica... bla-bla-bla").
    Offf... si cate or mai fi, si noi nu le stim inca...

    PS. Se vede ca se apropie alegerile, deja multumeste presei!!!
    • +3 (7 voturi)    
      Daca esti atent... (Vineri, 21 august 2009, 12:11)

      ion [anonim] i-a raspuns lui George

      Poti constata ca acest scandal a inceput cu constatarea ca nu au creat o firma noua, ci au cumparat o firma de turism careia i-au schimbat actionariatul si numele. Pana acum nu au facut nici o afacere.

      Dar numele Basescu(al fratelui) nu trebuia implicat, iar procentul din actionariat al dl Mircea este discutabil.
      • +2 (4 voturi)    
        cantati la alta masa! (Vineri, 21 august 2009, 13:26)

        johnny [anonim] i-a raspuns lui ion

        Nu stiu cum se face dar intotdeauna negrul e negru doar la altii in timp in timp ce la voi e albul cel mai alb, uneori cu ceva nuante rozalii de pitzipoance!
        Poti sa ai firma de 100 de ani, daca vrei sa-ti treci in obiectul de activitate ceeace a mentionat George trebuie sa primesti aprobari ca si cum ai face-o cu o firma nou-nascuta!
        Si, pe de alta parte, tu sau oricare alt portocalizat chiar credeti ca macar un sfert din ce castiga Mircea raman in acelasi buzunar? La o familie cu doua fete nemaritate si alte cheltuieli cu intretinerea haremului, marinarul cred ca-l cauta prin buzunare de ultimul ban/cent/copeica!
  • +1 (19 voturi)    
    Vai, m-a umplut de respect ..... REGRETA (Vineri, 21 august 2009, 11:30)

    Cioara vopsita [anonim]

    Eu unul nu o sa regret deloc cand nu vei mai fi presedinte, desi te-am votat si in 2004 si la referendum
    Mai bine nu o faceam.
    • 0 (10 voturi)    
      si eu regret. (Vineri, 21 august 2009, 12:08)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      eu regret ca manipularea asta marsava a mogulilor mass-media chiar da roade si ca sentimentul anti-basescian e din ce in ce mai puternic. Noah, si nu ca as fi eu fan basescu dar ma uit la alternative si ma ingrozesc. Voi chiar credeti ca un Geoana presedinte o sa fie mai bine? dar un Antonescu? ma ingrozesc ambele variante. Mai ales cea cu Geoana presedinte si vanghelie ocupand o functie f. importanta in stat (gen prim-ministru sau presedintele senatului) si felix mare smecher pe la parlament. + o ceata de baroni locali care sa suga si mai mult din banii contribuabililor.
      La alegerile din toamna nu va exista o parte buna si o parte rea (cum am crezut cu totii ca am experimentat in 1996 la alegerea lui Constantinescu). Vom alege ca deobicei intre doua rele (sau 3-4). Intre Basescu si Geoana-Vanghelie-Vantu-Felix Motanu sau varianta Antonescu-Patriciu, il aleg pe basescu. Stiu ca e rau dar pur si simplu nu am de ales. Chiar daca pana la alegeri mogulii or sa aiba grija sa-mi inoculeze bine in creier prin tembelizor (la care nu ma mai uit de 2 ani :D ) ca basescu e vinovat pt. viiturile din Romania, pt. poluare si pt. disparitia dinozaurilor, n-o sa-i votez pe Geoana si Antonescu niciodata.
      Mai trist e ca nu "vad" niciun candidat surpriza care sa-l rastoarne pe basescu. Poate un Isarescu dar el e infipt bine in BNR si in plus nu stiu ce sanse ar avea Isarescu in rural acolo unde e grosu' de votanti. In fine...
  • -1 (17 voturi)    
    Daca.... (Vineri, 21 august 2009, 11:32)

    Claude [anonim]

    fratele lui Basescu facea afaceri de milioane de euro cu mere, nu mai ciriia nimeni. Asa, cuvintul "armament" are efect la prostime.
    Sa ne amintim cuvintele lui madam Saftoiu care ne vor provoca greata pina la adinci batrineti: "daca spunem contribuabilului ca e vinovata moral, nu facem nimic. El trebuie sa stie ca au fost fapte penale!"
    • +1 (11 voturi)    
      ne umpli tu de greata (Vineri, 21 august 2009, 11:41)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Claude

      baiete, afacerile cu mere se fac pe piata libera, iar cele cu arme se fac cu statul roman. Ori nu prea te duce capul ori esti portocaliu la minte! fratele presedintelui tau iubit facea trafic de influenta, pentru contracte cu armata romana, e o diferenta fata de a vinde mere. Intr-adevar ne umple de greata aceasta fanatizare a membrilor pdl care sunt dispusi sa-si apere idolii chiar si atunci cand fapta e evidenta, si chiar penala, da!
      • -2 (2 voturi)    
        ... (Vineri, 21 august 2009, 14:28)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui radu

        Problema ta este ca stii de lucrurile astea. Pana in urma cu vreo 2 ani se avea grija sa nu ajunga astfel de informatii in presa, si asa nu te umpleai de greata. Du-te si voteaza cu Geoana, iar lucrurile vor reveni la normal.
    • +3 (13 voturi)    
      La Familia!!!!!!!!! (Vineri, 21 august 2009, 12:01)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Pe Basescu familia si prietenii il duc de rapa. Dar el e "Nasul".
      EBA, Fratele Mircea, Udrea, toti sunt niste profitori de proasta calitate, care se umfla, se umfla, si.............nu mai pocnesc o data.
      De ce nu stopeaza aceasta situatie? Si Clinton a avut langa el o nevasta plina de ambitie, dar s-a afirmat dupa ce el si-a terminat el mandatul! Rahatul amestecat, pute............
      Fratele se lauda ca are porti deschise la Cotroceni, Udrea ca este un apropiat al Presedintelui, dar ei, stapani pe picioarele lor, cine sunt?
      Cine si ce a fost acest Mircea Basescu cu aere de mare gangster si tupeu de mahala?
      Poate, macar acum, acest lucru va reusi sa aiba impact la acest popor!
  • -1 (11 voturi)    
    regrete... (Vineri, 21 august 2009, 11:38)

    cetatean [anonim]

    Draga Basescu, regret ca eu si nu numai un membru al familiei mele te- am votat... regretam ca s-a ajuns aici. Nu se va mai intampla. Multumesc.
  • -1 (11 voturi)    
    In atentia domnului Presedinte! (Vineri, 21 august 2009, 11:41)

    M.C. Bucuresti [anonim]

    Domnule Traian Basescu, chiar ne credeti un popor de prosti? Situatia creiata este un temeinic motiv de a va da demisia din functia de Presedinte al Romaniei. Este imposibil ca dumneavoastra care aveti la dispozitie toate serviciile secrete ale statului sa nu fi cunoscut situatia domnului Mircea Basescu, fratele dumneavoastra. De ce tolerati astfel de situatii?
    • +1 (1 vot)    
      :)))))))))))))))) (Sâmbătă, 22 august 2009, 1:03)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui M.C. Bucuresti

      Hai ca esti culmea. El e factor generator si-l intrebi de ce tolereaza? :D
  • -1 (9 voturi)    
    Amatori (Vineri, 21 august 2009, 11:41)

    ik [anonim]

    il blamati pe Vintu dar ati avea multe de invatat de la el... Hai sa traim bine !!!
  • -1 (7 voturi)    
    Stati un pic fratilor (Vineri, 21 august 2009, 11:42)

    IonVasile [utilizator]

    Nu mai ma luati asa tare ca ametesc.

    Deci moral vorbind, membrii familiei Basescu nu trebuie sa fie in Industria de armament?
    Este o prostie... daca Basescu vene dintr-o familie care avea o afecere de armament, trebuia sa vanda afacerea cand iesea el presedinte?

    NU, problema de baza este ... ce afaceri s-au facut cu firma asta la care era frate-su, sunt ilegalitati sau nu?

    Ce ma confuzeaza la culme este faptul ca si-a cerut scuze... nu-ti ceri scuze decat pentru tine, nu pentru ce fac altii. E ceva cusut cu ata alba.
    • +1 (5 voturi)    
      Da...membrii famigliei... (Vineri, 21 august 2009, 12:17)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui IonVasile

      ..nu au ce cauta in Industria de armament. Mai ciudat e faptul ca Basescu regreta chestia asta...
      Dar na...nu ma asteptam la altceva din partea lui. Oricum nu-l votam...
  • +1 (13 voturi)    
    si putina istorie (Vineri, 21 august 2009, 11:45)

    Balasoiu [anonim]

    Traiane daca eram in Germania venea procuratura peste voi la ora 5 dimineata si ii lua pe toti ai tai sa dea declaratii si nu numai.

    Sunteti tari: de la afaceri cu inghetata la afaceri cu arme, daca asa este spuneti-ne si noua, poporul caci vrem cu totii un apartament frumos in Baneasa nu la 1 milion de euro cat pare sa fie cel al fiicei dumitale, macar la un sfert din suma asta.

    Mai baietilor, cat de mare va este nesimtirea, tu Traiane conduci tara asta de peste 20 de ani si nu ai facut nimic pentru tara ci doar pentru tine si acolitii tai.

    Cine esti tu Traiane?:
    1. cel mai tanar capitan de cursa lunga, ajungea oare oricine sau doar un baiat "selectat" - 1981-1987 Capitan de Cursa Lunga, Comandant al navelor: ARGES, CRISANA si BIRUINTA - Nava Amiral a Flotei Comerciale Române
    2. 1987-1989 Sef al Agentiei NAVROM din Anvers - erai cumva un free lancer pe jobul asta?
    3. Iar in 1989 dupa ce te-au retras ce la Anvers ce te-au numit?
    4. Din 1990 si pana astazi la putere de la Secretar de Stat ca si continuare din 1989 pana la functia de astazi.

    Traiane tu ai declarat ca la Revolutie aveai 80.000 dolari, cat ai acum, mai punem 3 zerouri in coada?
    25 DE ANI IN CARE VA BATETI JOC DE TARA SI POPORUL ASTA, OARE NU NE AJUNGE?
    • -1 (9 voturi)    
      Impresionant (Vineri, 21 august 2009, 12:45)

      EccE [anonim] i-a raspuns lui Balasoiu

      CV-ul lui Traian Basescu. Cu adevarat ca il recomanda ca presedinte. Ce vrei tu sa insinuezi? Ca a lucrat cu Securitatea? Poate ca da, altfel nu se putea face nimic in Romania in vremurile alea. Vrei sa punem presedinte pe unul cu zero realizari?care a stat la gura sobei si deci e curat ca lacrima? Basescu se identifica cu Romania, are o experienta gigantica. Are defecte? O gramada. Cu securitatea au lucrat toti, si Voiculescu si Geoana etc. este o realitate trista dar de necontestat. fiecare tara are elitele ei..in romania elitele sunt fostii ofiteri.
      Intre un fost arbitru de fotbal, un actor si un profesor de istorie scapatat si comandatul Navei Amiral a flotei romane, pe cine sa alegem? De ce nu vine PSD sau PNL sau oricine cu un candidat autentic care sa faca diferenta? Nu, pentru ca ei nu vor nici o schimbare..vor doar o papusa care sa nu le mai deranjeze afacerile murdare..Va mai spun un secret: o societate e ca un organism..se imbolnaveste si se umple de paraziti..dar la un moment dat naste anticorpi..si atunci sa ii fereasca d-zeu pe viermii care au napadit tara..Intotdeauna am fost de parere ca legionarii au avut o doctrina gresita..insa prea a ajuns cutiul la os..desteapta-te romane
      • +2 (2 voturi)    
        Ecce concluzia! (Vineri, 21 august 2009, 14:03)

        johnny [anonim] i-a raspuns lui EccE

        Concluzia/indemnul din final de ce nu se aplica si in cazul tau? Si, dupa logica ta, Cehia a avut ca presedinte un scriitor, Vaclav Havel, numai pentru ca n-au iesire la mare, deci nici comandant de nava amiral! Continuand cu argumentatia logica, avand in vedere ca in Constitutie e scris gresit ca oricine poate fi ales in timp ce doar comandantii biruintelor intrunesc cu-adevarat criteriile necesare, ar trebui sa googalim un pic dupa numele celui care-a preluat comanda dupa Zeus si, economisind ceva bani atat cu alegerile si campaniile electorale cat si cu medicamentele pentru bolnavii de inima afectati de suspansul viitoarelor batalii electorale, sa-l proclamam presedinte din 2014 pana-n 20024!
        Tema pentru acasa: de aflat numele actualei nave amiral (avand in vedere ca Biruinta a decedat in 2007!) pentru a putea face ceeace nici macar regii sau dictatorii nu pot face: sa avem o lista cu numele conducatorilor Romaniei pentru 50-100 de ani de-acum! inainte
        • -1 (5 voturi)    
          Mai draga, (Vineri, 21 august 2009, 15:16)

          EccE [utilizator] i-a raspuns lui johnny

          /// Extrapolarea ta cum ca presedintii sa fie comandanti de nava e o manipulare grosolana. Eu am subliniat ca un om cu realizari profesionale de exceptie poate fi considerat apt pentru presedinte. Indiferent de domeniu, adica totusi intr-un domeniu serios..nu fluierici pe stadioane, desi chiar si un arbitru cu realizari de exceptie poate sa fie bun. Imi face impresia ca esti din vechea garda. Uite un alt secret: societatile se schimba cand exista o masa critica care vrea schimbarea, iar acum incep sa fie majoritari tinerii si ei s-au lamurit cu comunistii..voi astia care ati ramas pe baricade o sa fiti dati afara in suturi si o sa luati suturi in cur si pentru aia care s-au fofilat pana acum..ia aminte si dispari cat mai ai timp
  • +4 (6 voturi)    
    nerecunoscatori mici!! (Vineri, 21 august 2009, 11:53)

    cap [anonim]

    in loc sa va bucurati ca asa mai creaza 3 locuri de munca?
  • 0 (8 voturi)    
    e ilegal? (Vineri, 21 august 2009, 11:57)

    alexa [anonim]

    dar ce vroiati sa declare? a recunoscut intr-un mod oficial. urat ca nu a luat masuri in timp si a asteptat pana s-a prins presa. va dati seama ca e analizata treaba..masuri s-au luat de mult, nu de acum.
    dar nu inteleg, e o ilegalitate ca o ruda a presedintelui sa fie actionar la ceva legat de armament??pana la urma fiecare tara produce pt armata ei armament..
    face trafic de arme?? si daca face afaceri de mil de euro? care e treaba, atat timp cat presupunem ca le face legal...daca nu le face legal atunci se poate comenta..vorba celui mai de sus, cuvantul armament v-a dat foc! nu mai stiti cum sa tastati mai repede parerea voastra cu multe semne de exclamare
    • +3 (7 voturi)    
      Pt. Alexa (Vineri, 21 august 2009, 12:12)

      carmen36 [utilizator] i-a raspuns lui alexa

      cat ai priceput, ai priceput prost ! adica, hai sa dam un tun , fara a omite ca e si an de criza. da e ilegal sa faci afaceri cu statul mai ales cand mulgi comisioane grase, in numele tarii ; conflictul de interese iti spune ceva ( cazacu ) ? vorba cuiva, cand inregistrezi o astfel de firma , avand ca obiect de activitate "arme" tine de securitatea nationala si are un statut special, aici nu vorbim de cartofi ! argumentele tale care sunt ?
  • +1 (11 voturi)    
    Republica Hoteasca Romania. (Vineri, 21 august 2009, 12:03)

    AlinN [anonim]

    Ironia este ca Basescu, fara indoiala distrugatorul flotei si profitorul de pe urma acestei distrugeri, fara indoiala hot cu patalama in cazul alocarii casei din Mihaileanu, este dat in gat de: Voiculescu fara indoiala hot cu patalama, dar si securist cu acte-n regula ; Vantu, hot ordinar, de cel mai jos nivel. Adica morala: in Romania se duce o lupta intre 2-3 clanuri de hoti. Oare de ce nu mai vin romanii la vot?
    • +3 (5 voturi)    
      Pt ca sunt prosti... (Vineri, 21 august 2009, 12:20)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Singurul mod in care iau atitudine e neprezentarea la vot, cand ar trebui sa iasa in strada, ar trebui sa se prezinte toti la vot....ar trebui sa stie ca poporul nu tace si inghite.
      Dar asa...normal ca fac ce vor....aduc 10-15 autobuze cu votanti....gata alegerile. Din nou la furat.
  • 0 (10 voturi)    
    care-i problema? (Vineri, 21 august 2009, 12:06)

    claudiopolis [utilizator]

    "Preşedintele a primit asigurări că firma nu a fost implicată în contracte cu produse
    militare şi i-a solicitat domnului Mircea Băsescu să renunţe imediat la calitatea de acţionar în respectiva firmă"

    Deci n-a facut si nu va face afaceri cu arme!
    • +2 (4 voturi)    
      Cum care-i problema ? (Vineri, 21 august 2009, 12:40)

      Petrica [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

      Esti naiv ? Firma aia a fost facuta ca sa faca afaceri cu arme, nu cu pufuleti. N-au facut inca pentru ca i-au prins gaoz.arii si n-au mai apucat, altfel.....
  • +3 (11 voturi)    
    firma consultanta (Vineri, 21 august 2009, 12:10)

    holm [anonim]

    capitane, nu te mai votez. e prea groasa. prea toti ai tai s-au desteptat si s-au facut oamnei bogati. da-le si titluri nobiliare si gata.
  • +3 (7 voturi)    
    regretele lui B ... (Vineri, 21 august 2009, 12:14)

    CETATEANUL [anonim]

    ... sunt tardive si insuficiente. Ar fi esential si corect (mai ales dupa declaratia data de dl. Cazacu, prin care justifica rolul fratelui Presedintelui si - implicit - rolul fiicei sale) ca firma in cauza si firmele reprezentate in aceasta firma si toti ceilalt asociati sa fie definitiv exclusi din orice operatiuni comerciale (directe sau indirecte) ce face statul roman. Motivul : este declarata intentia de a uza de traficul de influenta ce se astepta de la asociati!
  • +3 (5 voturi)    
    Regrete ... (Vineri, 21 august 2009, 12:17)

    Nebunu' [anonim]

    Regreta , e una; dar face ceva ca sa se repare imaginea sa ?
  • -2 (10 voturi)    
    pt postacii anti-Basescu (Vineri, 21 august 2009, 12:33)

    ady [anonim]

    Nu exista alternativa la Basescu la ora actuala...
    • +3 (7 voturi)    
      Pt. Ady (Vineri, 21 august 2009, 12:46)

      carmen36 [utilizator] i-a raspuns lui ady

      cu siguranta, mai bine spuneai ca basescu nu mai e o alternativa pentru romania ! asa suna mult mai bine si e mai coerent .
  • +3 (5 voturi)    
    B&B&CSAT&arme (Vineri, 21 august 2009, 12:35)

    NEDUMERITUL [anonim]

    Date diind declaratiile public facute de dl. Cazacu, corect ar fi ca parchetul sa se autosesizeze, sa ancheteze rapid si sa-i trimita in judecata pentru constituire de grup infractional cu scopul declarat de folosire a legaturii dintre cei doi frati B si rolul in CSAT in scopul incalcarii legii si in afectarea grava a intereselor Statului Roman !
    • 0 (4 voturi)    
      + NEDUMERITUL (Vineri, 21 august 2009, 12:47)

      NEDUMERITUL OPTIMIST [anonim] i-a raspuns lui NEDUMERITUL

      Sunt CONVINS :)) ca administratia prezidentiala si, personal dl. (care-si zice Presedinte) a ordonat Parchetului sa declanseze cercetari pentru constituire de grup infractional cu scopul declarat de folosire a legaturii dintre cei doi frati B si rolul in CSAT in scopul incalcarii legii si in afectarea grava a intereselor Statului Roman!
  • -1 (7 voturi)    
    Durere mare la enisiunea lui Gadea ! (Vineri, 21 august 2009, 12:37)

    martin [anonim]

    Aceasta declaratie prezidentiala va mai reduce,dar putin, fluxul tampeniilor de la emisiunea in care eminenti analisti ca Ciuvica, Ciutacu, Stan Laptop, Bogdan Teodorescu etc,inclusiv gadele Gadea, ne povestesc despre toti oamenii presedintelui, care desigur fura, dar uita nereu sa mentioneze pe marii analisti cine ii plateste, ca si ei mananca.
    Sa va mai spun si o gluma, pe care o doresc indeplinita : Stan Laptop citeste desigur in Laptop, din Enciclopedia Britanica din anul 2030, ca cel mai mare inventator militar din toate timpurile este Mircea Basescu pentru racheta nedetectabila cu inghetata si care are un frate ,Traian, presedinte al Romaniei intre 2005 si 2014. Atunci in creierele pozitronice ale bandei lui Gadea a avut loc un scurt circuit, s-a stins lumina si Antena 3 a intrat in Revizie Tehnica Permanenta.
    Bine ar mai fi !
  • +2 (2 voturi)    
    Hai sa nu fim chiar naivi (Vineri, 21 august 2009, 12:42)

    mihai [anonim]

    Credeti ca daca Basescu vrea sa faca bani tre sa-si bage fratele intr-o firma? Chestia asta nici macar nu e ascunsa pentru ca actionariatul firmelor nu este secret. Chiar sunt curios care-i faza da nu cred ca Basescu e asa de prost. O fi el hot sau cum mai ziceti voi dar o afacere ca asta e prea lejer de depistat.
  • +2 (4 voturi)    
    Greva foamei în tara îmbuibatilor (Vineri, 21 august 2009, 12:44)

    the [utilizator]

    Din data de 3 august, preşedintele Asociaţiei 21 DECEMBRIE 1989 a ales forma extrema de protest, greva foamei. Solicitările sunt:

    - desecretizarea tuturor documentelor din perioada decembrie 1989 – iunie 1990, ( Revoluţie si Mineriada ) si accesul neingradit la acestea ;

    - conservarea actelor si lucrarilor efectuate in Dosarul 97 / P / 1990

    - solicit, în calitate de Preşedinte al Asociaţiei „21 Decembrie” cât şi personal, conform prevederilor constituţionale, MEDIEREA PREŞEDINTELUI ROMÂNIEI, Dl. TRAIAN BĂSESCU, între Asociaţia „21 Decembrie 1989” ca reclamanta la Curtea Europeană a Drepturilor Omului şi Guvernul României prin Ministerul de Externe, Ministerul de Justitie, Consiliul Superior al Magistraturii şi Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie în vederea respectării dispozitiilor C.E.D.O. de către Statul Român.

    - conexarea celor peste 190 de cereri ale revolutionarilor din Timisoara, Brasov si Bucuresti inregistrate la CEDO la dosarul nr. 33810/07 Asoctiatia 21 Decembrie 1989 si Maries c./ Romania ce a fost aprobat sa fie judecat cu prioritate de catre Presedintele Curtii.

    Cu protestul lui Doru Mărieş s-au solidarizat până acum public Alianţa Civică şi Federatia ,,Solidaritatea Virgil Sahleanu” a Metalurgistilor din Romania si Grupul Noii Golani. Cei care doresc să îşi exprime susţinerea faţă de această acţiune de protest o pot face semnând, în nume propriu sau a unei organizaţii aici sau pe emailul asociatiei (asoc21decembrie@yahoo.com).
    • -2 (2 voturi)    
      Dezamagire (Vineri, 21 august 2009, 13:38)

      Mutica [anonim] i-a raspuns lui the

      Deci frate cand va aud ma apuca durerea de cap, va pricepeti la politica cum ma pricep eu la aluatul frantuzesc, stiu sa-l fac da il fac foarte prost.
      Ziceau niste minti "luminate" ca asta fiind seful CSAT, la el ajungea hartia, voi chiar vedeti ce scrieti?
      Hai sa va dau un exemplu, sa zicem legat de primarul sectorului 2 Ontanu. Vreau sa obtin o autorizatie de constructie, ea trebuie aprobata de primar, voi chiar credeti ca hartia aia ajunge la primar?
      Primarul este sef peste tot, doar in caz de razboi, asta sa va intre in cap. Absolut toate propunerile presedintelui trec prin parlament, deci prin filtru PSD, care este format numai din fosti securisti, in frunte cu Geoana, care este fiu de general de secu.
      Legat de antena 3 si de tipul ala cu laptop, se stie ca aia sunt platiti sa-l atace pe basescu, pentru ca e televiziunea PSD-ului.
      Sa vina cine presedinte? Geoana care o sa fie condus de tata iliescu?
      PNL, care este un partid de desculti?
      Sa vina Vadim Tudor, care e doar un "fals" care se ascunde dupa 5000 de citate din clasici?
      Asa ca bagati-va mintea in cap, presedintele e doar de afis, restul face PSD-ul sa nu uitati asta.
      De ce credeti ca a acceptat PSD-ul sa faca coalitie cu PD-L pe timp de criza?, pentru ca in momentul in care tara are probleme sa dea vina pe Basescu.
      De aia romania nu o sa se schime niciodata, pentru ca majoritari sunt oamenii cu minte ingusta.
      Toti pensionarii ii voteaza pe aia de la psd, ca doar atata stiu, ca le-a mai dat 10 lei la pensie si au facut un bine.
      Il mai voteaza si pe becali ca ridicat case, a facut biserici, deci e bun omul, ca doar ceilalti n-au facut nimic, dar nu-si pun si problema ca e prost gramada.
      Si lista poate continua la nesfarsit.
  • +3 (3 voturi)    
    Si eu regret (Vineri, 21 august 2009, 13:18)

    mircea [anonim]

    Regret ca esti presedinte dle Base. Tara ni se duce pe rapa sub energica ta conducere. Hotia e in floare plecand de la cel mai inalt nivel. Nu va intereseaza decat de voi. De cetateanul de rand care isi plateste darile sau de firmele care isi desfasoara cinstit activitatea, va doare in cot.
    Acest Mircea Base acum cativa ani era un om obisnuit, acum e un mare om de afaceri (terenuri, case, armament etc). Numai un fraier nu-si da seama ca actionarul majoritar in afacerile lui Mircea Base e Marele Base.
  • -1 (5 voturi)    
    Basescu si afacerile familiei (Vineri, 21 august 2009, 13:23)

    mircea [anonim]

    articol si comentarii tampite.La urma urmei,daca Basescu este presedinte,familia ar trbui sa stea la coltul strazii si sa ceara pomana?.S-au in Romania afaceri au voie sa faca numai Patriciu,Vantu,Voiculescu,Costea,etc.
  • +1 (5 voturi)    
    Superdistractiv (Vineri, 21 august 2009, 13:28)

    eu [anonim]

    Exista experti in comunicare publica si strategii politice si astia v-ar spune asa: efectul pe care il creeaza aceasta gherila politico-mediatica permanenta la adresa lui Basescu, fie directa, fie indirecta, este exact contrar scopului urmarit. Adica, in loc sa fie hulit Basescu, oamenii ajung sa simta ca, din contra, nu este in regula sa-si doreasca atat de multi potentati, cu atata vehementa si uneori disperare, sa-l distruga si, ghici surpriza, ajung sa-l simpatizeze. Pe de o parte. Pe de alta, nici Baselu' nu-i fecioara Maria, si intretine cu maiestrie isteria dusmanilor. Daca vreti, ii intarata bagandu-le batul prin gard. Trebuie sa recunosc ca este maestru si are consultanti buni. In plus, uitati-va la emisiunile TV de executie publica a Basescului: tot timpul sunt intr-un raport de 5 sau mai multi (in frunte cu moderatorul-instigator) contra 1 maxim 2 aparatori (de regula femei). Disproportia este atat de mare incat, iata, iarasi se produce efectul subliminal invers scopului urmarit. Si stiti care este rezultanta a patru ani si ceva de balacareala continua pe reteta asta? Omul din popor ajunge sa spuna: "bai frate, pai daca nici Basescu care e super fiara nu reuseste sa-i puna cu botul pe labe pe nenorocitii astia, cine sa reuseasca?" Va las pe voi sa dati raspunsul la intrebarea asta: cine?
  • +1 (3 voturi)    
    Pacat de un lucru... (Vineri, 21 august 2009, 13:56)

    Justin Puscasu [anonim]

    Se pare ca Base are prea multe ghiulele legate de picioare. Dupa zvapaiatele EBA si Udrea, acu vine si Mirciulica cu o isprava, mai lata decat toate...
    De un singur lucru imi pare rau. Imi imaginez mutrele ciutacilor, ranjetul lui Vantu si Patriciu, triumful tamp de pe fata baiatului ala cu laptop ("V-am spus io!")...
    O victorie a mogulilor. Si o finala cu prostanaci si papagali la toamna.
  • +2 (4 voturi)    
    Asa regret... (Vineri, 21 august 2009, 13:59)

    FLORIN [anonim]

    Asa as regreta si eu cu sute de milioane in cont. doar nu mi-ar fi lene sa zic ca regret. O demisie de onoare ar arata ca intr-adevar regreta. Asa de vorbit vorbe si cu banii doldora in conturi nu il crede nimeni...
  • +1 (1 vot)    
    sa.... (Vineri, 21 august 2009, 15:14)

    X [anonim]

    ... fim seriosi, micutu e doar ironic cu noi. pe banii nostri, desigur.
  • -1 (1 vot)    
    iar manipularea (Vineri, 21 august 2009, 18:05)

    adi [anonim]

    frate-su face ce vrea. Ca vrea sa faca bussines "curat", sa faca, asta nu inseamna ca sta toata ziua si il consulta pe Base ce si cum sa faca. Eu unul, spre ex., nu stiu ce face frate-meu, ce afaceri invirte! Asta nu inseamna ca pt afacerile lui trebuie sa fiu acuzat eu! Mi se pare ca presa exageraza, mai ales ca Base a avut atitudinea corecta. Multi altii nu se dezic de frati.
  • 0 (0 voturi)    
    regrete, regrete (Duminică, 23 august 2009, 11:00)

    werw [anonim]

    Da' regreti tare?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by