Liderii UE discuta criza financiara, in cadrul Consiliului European de toamna

Franta propune un guvern economic mondial. Bursele continua sa scada

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 15 octombrie 2008, 18:14 Actualitate | Esenţial


Propunerea presedintelui francez Nicolas Sarkozy privind convocarea unui summit international, pana la sfarsitul acestui an, pentru reformarea sistemului financiar global, a fost primita favorabil de membrii G8, care s-au pronuntat pentru organizarea unei reuniuni pe aceasta tema, la care sa participe si alti actori-cheie, "intr-un viitor apropiat".

Presedintele Nicolas Sarkozy a cerut partenerilor sai din UE, in cadrul Consiliului European de toamna, sa sustina pozitia Frantei privind convocarea unui summit international pentru reformarea sistemului financiar global: "Propun ca, la finalul acestui Consiliu, sa venim cu un mesaj unitar. In acest spirit am propus un summit international pana la sfarsitul acestui an, de preferinta la New York, acolo unde a inceput totul. Doresc ca, asupra acestui subiect, noi, europenii, sa fim deplin uniti".

"Suntem increzatori ca, lucrand impreuna, vom depasi provocarile actuale si vom reinstaura stabilitatea economiilor noastre si prosperitatea", a fost raspunsul G8, intr-un comunicat publicat de Casa Alba.

G8 este format din Germania, Canada, Statele Unite, Franta, Marea Britanie, Italia, Japonia si Rusia.

Sefii de stat si de guvern din cele 27 de state membre ale Uniunii Europene s-au reunit miercuri la Bruxelles, intr-un summit consacrat, in principal, crizei financiare. Reuniunea se desfasoara pe fondul mentinerii nervozitatii in pietele bursiere mondiale, in ciuda planurilor de salvare anuntate de statele membre ale zonei euro si de Statele Unite, relateaza AFP.

Romania este reprezentata, la acest summit, de presedintele Traian Basescu si de premierul Calin Popescu Tariceanu

Principalele evenimente:
  • In deschiderea summitului, ministrul polonez al afacerilor externe, Radoslaw Sikorski, a amenintat ca Polonia va face apel la dreptul de veto asupra planului european privind schimbarile climatice, daca Uniunea va incerca sa impuna un acord in urmatoarele luni.
  • Presedintele Nicolas Sarkozy cere partenerilor sai din UE sa sustina pozitia Frantei privind convocarea unui summit international, pana la sfarsitul acestui an, pentru reformarea sistemului financiar global: "Propun ca, la finalul acestui Consiliu, sa venim cu un mesaj unitar. In acest spirit am propus un summit international pana la sfarsitul acestui an, de preferinta la New York, acolo unde a inceput totul. Doresc ca, asupra acestui subiect, noi, europenii, sa fim deplin uniti".
  • Irlanda va face o propunere, la summitul european din decembrie, asupra tratatului de Lisabona, respins in iunie prin referendum, inante de identificarea unei solutii, in 2009, a anuntat premierul irlandez Brian Cowen, fara a face insa nicio referire asupra unui nou scrutin popular. "Obiectivul nostru este sa identificam, in decembrie, masurile care pot fi adoptate anul viitor. (...) Este clar ca partenerii nostri nu doresc sa renegocieze tratatul de la Lisabona. In acelasi timp, insa, trebuie sa fie la fel de clar ca vrem sa obtinem un raspuns satisfacator la ingrijorarile irlandezilor, daca dorim sa avansam". 

Parisul propune un guvern economic mondial

Franta doreste o reforma a sistemului financiar mondial care sa se bazeze pe o mai buna supraveghere a agentilor financiari, pe un guvern economic mondial deschis tarilor emergente si pe o cooperare monetara intre marile puteri, a declarat un colaborator al presedintelui Nicolas Sarkozy, citat de NewsIn.

Secretarul general-adjunct de la Elysee, Francois Perol, principalul consilier economic al presedintelui francez, a detaliat miercuri cele trei axe ale conceptiei franceze cu ocazia unei dezbateri pe tema reformarii capitalismului organizate de partidul majoritar de dreapta UMP.

  1. Franta este favorabila, pe de o parte, instituirii unui "sistem de reglementare financiara care sa se fondeze pe controlul tuturor agentilor financiari", pastrand sub observatie activitatea "hedge fonds" (fondurilor de protectie impotriva riscurilor), a agentiilor de rating si a bancilor.
  2. Instituirea unui "guvern economic mondial, care sa nu fie redus la G8 (Marea Britanie, Canada, Franta, Germania, Italia, Japonia, Statele Unite si Rusia), din care nu fac parte doua dintre tarile cele mai populate din lume, China si India", si in care nu se regaseste nicio tara africana, nici Brazilia sau Mexic, a explicat consilierul.
  3. "Noul Bretton Woods" ar avea vocatia sa puna in functiune un "sistem de cooperare monetara intre marile state, pentru ca unul dintre motivele actualei crize il constituie dereglarile monetare din anii '90 si de la inceputul anilor 2000, care au determinat Statele Unite, China si Europa, fiecare pentru sine, sa elaboreze o politica diferita".
UPDATE: Liderii UE au ajuns la un acord asupra unui plan pentru a face fata crizei pietelor, care continua si ameninta sa declanseze recesiunea economica, si au exercitat presiuni asupra Washingtonului pentru a-si reforma rapid si in profunzime sistemul financiar, relateaza AFP.

De asemenea liderii europeni vor sa relanseze ideea controversata a unei supervizari coordonate a pietelor din Europa, supervizare care ramane in prezent de competenta statelor membre, potrivit proiectului de declaratie al summitului

Valoarea estimata a planului se ridica la aproape 2.000 de miliarde de euro, adica de aproape patru ori mai mult decat cel american (700 de miliarde de dolari, echivalentul a 512 miliarde de euro).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6998 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    Asadar, incepe (Miercuri, 15 octombrie 2008, 21:47)

    George M [anonim]

    Incet, incet, isi dau arama pe fata; de fapt,nu e nici o uimire, scopul lor e Guvernul mondial, controlul deplin.
    Ne ramane doar sa speram ca nu vor reusi
    • +8 (8 voturi)    
      Manipulare pietii de capital ? Islanda incontro ? (Joi, 16 octombrie 2008, 0:44)

      Addy [utilizator] i-a raspuns lui George M

      Cred ca de asta avem acum parte ...Nu sunt eu in masura sa vin cu dovezi in acest sens.

      Hai sa facem niste supozitii. Daca ai o presa obedienta poti oricand sa spui ca economia se prabuseste, tu sa-ti vinzi indirect actiuni (la un pret cat mai mic) tot tie, si dupa asta sa tipi ca economia se prabuseste, astfel incat sa-i faci pe actionarii naivi sa-si vanda actiunile la un pret mult mai mic.

      Ceea ce imi este foarte clar este ca criza nu a fost accidentala, putea fi prevenita , dar nu s-a facut nimic in acest, ba dimpotriva.

      Sper ca aceasta criza economica sa se limiteze la proportiile celei din 1987.

      Inca ceva .De Islanda, nimeni nu mai spune nimic? Anglia s-a folosit de niste legi anti-teroriste ca sa inghete fondurile bancilor islandeze de pe insula. Este un razboi economic declarat de englezi islandezilor. Este o redeschidere a conflictelor diplomatice dintre cele 2 tari, din 1958, 1972 si 1975. Krona islandeza a fost prabusita de dinafara, prin constituirea a prea multor depozite in krona islandeza.

      Islanda are cel mai mare Human Development Index din lume , si a 4 tara din luma din punctul de vedere al coeficientului GINI. In aceasta tara, in 930, s-au pus bazele primei democratii moderne prin crearea Altingi - un fel de parlament al zilelor noastre.Daca ne uitam la componenta clasei lor politic, putem spune fara nici un dubiu, ca sunt cea mai avansata tara din punct de vedere politic.

      Islandezii vor trece de aceasta criza. Sunt sigur.
      Dar problema este daca modelul lor va supravietui.
    • 0 (12 voturi)    
      Asa, si? (Joi, 16 octombrie 2008, 8:30)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui George M

      Si care e problema? Mai e putin pana in 2161, cand va aparea "United Federation of Planets" ( http://en.wikipedia.org/wiki/United_Federation_of_Planets ), si cum capitala va fi la Paris, e normal ca primul guvern mondial sa fie propus de francezi.

      Acum serios vorbind, ce anume te sperie la un guvern mondial? Ca avantaje sunt, de exemplu e un pic mai complicat sa pornesti razboaie, daca nu ai cu cine sa te lupti. Si nu vrei sa stii cati bani sunt cheltuiti la nivel mondial pentru echiparea armatelor, nu mai vorbim de razboaie efective.
      • 0 (6 voturi)    
        Asa, si????? (Joi, 16 octombrie 2008, 10:33)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Cat esti de naiv, baiete!!!! Se vede ca lumea e bine spalata si manipulata daca tu vezi doar avntajele!
      • +6 (6 voturi)    
        uite care este problema: (Joi, 16 octombrie 2008, 11:14)

        Inginer [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Problema este cine doreste si va conduce acestu guvern mondial!
        Sint ei, stapinii nostri, cei care ne fura banii si libertatile, care au inceput sa ne implanteze chip-uri (spre binele nostru, zic ei), cei care fac averi fabuloase din zacamintele pamintului (de care in mod normal ar trebui sa beneficieze toti in mod egal), ei cei care pornesc razboaie, si nu se feresc sa recunoasca acest lucru (nu putini au fost francmasonii care in imensul lor orgoliu, au declarat fara sfiala ca nu exista conflict armat in lume care sa nu fie controlat, sau stirnit de mebrii sectei lor), ei cei care detin majoritatea capitalului mondial, in conditiile in care sute de milioane de oameni suferea din lipsa hranei sau a apei, ei care controleaza justitia, si aici nu-i nevoie sa dam exemple, ei cei care detin controlul majoritar asupra mass-media etc. etc...
        Sigur vrei sa le dai lor controlul absolut?
        Eu unul nu vreau, daca ar fi sa ma intrebi.
      • 0 (0 voturi)    
        Asa, si? Ai dreptate (Marţi, 21 octombrie 2008, 12:24)

        vergeanu spinu [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Cand se va infaptui mondializarea, atunci vom a-
        vea 99 de indatoriri si un singur drept. Dreptul de
        a fi F///
    • +4 (4 voturi)    
      asta se intampla de sute de ani (Joi, 16 octombrie 2008, 10:53)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui George M

      Este exact ca trecerea de la politeism la monoteism, asadar fiecare templu care controla un orasel(influenta) reprezenta un zeu. Sa luam exemplul sumerian cand preotul era personificat ca zeul respectiv, adica un soi de reprezentant. Daca fiecare templu(in cazul nostru TARA) avea acelasi zeu, atunci controlul putea deveni absolut(un singur guvern). Ceva nou? NU.
  • +8 (14 voturi)    
    teorii conspirationiste (Miercuri, 15 octombrie 2008, 22:04)

    ek [anonim]

    "Parisul propune un guvern economic mondial"....si pe urma sa nu crezi in teorii conspirationiste...
    • -2 (6 voturi)    
      sarko=moneda calpa (Joi, 16 octombrie 2008, 5:40)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui ek

      aiurea! m-am lamurit ca sarko e cam prostutz. Se agita mult, face valuri si declaratii dar pana la urma e moneda calpa.
      • +4 (6 voturi)    
        Sarkozy (Joi, 16 octombrie 2008, 8:12)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui atreus

        Evreu cu rude si in Ungaria pe care le sfideaza Dupa ce a ajuns presedinte a "Imbunatatit" relatiile cu SUA !!! (finanta mondiala)
        Pentru detalii urmareste Zeitgeist partea 3 criza din '29 s.Regia seamana ca doua picaturi de apa cu ce se intampla acum :
        http://video.google.com/videoplay?docid=9072119975796993477
  • +7 (13 voturi)    
    da?? (Miercuri, 15 octombrie 2008, 22:32)

    The Saker [utilizator]

    cand se tot avertiza de catre cei care au mai citit si altceva decat ce e la tv , de guvern unic mondial, banca unica mondiala, armata mondiala, stat mondial fscist, blabla, sareau toti desteptii cu gura ca aste-s teorii conspirationiste paranoice; unde sunt acum latratorii de serviciu? ca mai clar de atat, mai pe fata decat acum, ce mai vrei? e mura-n gura.
    • -1 (7 voturi)    
      perfecta dreptate (Joi, 16 octombrie 2008, 7:22)

      cre [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      Asa este, guvern mondial, armata unica, banca unica, moneda unica si inca un lucru, o religie unica al carei dumnezeu va fi in scurta vreme anticristul
  • +7 (13 voturi)    
    NWO (Miercuri, 15 octombrie 2008, 22:40)

    santer [anonim]

    nu trebuie sa crezi ,trebuie sa vezi,sa simti ceea ce e in spatele crizei,in spatele actelor de ingradire a libertatilor individuale.
    asta se vrea,asta va fi calea lor de urmat .pt ca ei se grabesc,ii impinge mikiduta de la spate,timeline-ul se apropie.cu fiecare actiune subversiva inainteaza cu planul lor de acaparare nu a puterii,care o au deja,ci a mintilor oamenilor neinitiati si spalati pe creier cu tot ce in media de azi.hranind oamenii cu "paine si circ",spunand l ainfinit aceleasi minciuni ne fac sa credem ca va fi un viitor mai luminos cu noua ordine.
    dar ei nu se gandesc ,oare ce se va intampla cand va fi o revolutie mondiala impotriva conducatorilor corupti,a acestor guverne marioneta.ce vor face?vor trimite armata,vor bombarda nuclear orase intregi?cum vor opri multimea care va dori sa darame sistemul pus de ei la cale.intrebari fara raspuns,pana la momentul zero al aratarii la fata a guvernantilor din umbra.
    • -5 (7 voturi)    
      ai mare dreptate (Joi, 16 octombrie 2008, 4:03)

      Lucifer Elohim [anonim] i-a raspuns lui santer

      stii cat am muncit din 99 sa-i conving pe astia sa ajunga pana aici?
      zeci de mii de mailuri..la toate cancelariile din lumea asta mica
      • -7 (7 voturi)    
        da Stapane... (Joi, 16 octombrie 2008, 8:24)

        aghiuta junior [anonim] i-a raspuns lui Lucifer Elohim

        bravo... si eu ti-am pregatit hartiile sa le semnezi, Mastah... sa ii ducem pe toti sa traiasca la fel, cu magazinele burdusite si in conditiile mizere de la berlin si paris... si acu se revolta gainaturile astea ca cica o sa fie guvern mondial si o sa ne puna la jug... de parca aia pe afara ar fi prosti ca romanii sa inghita si sa traga... hahaaaaaaaa... multa prostie Mastah.... sa ii bagam la cazaneeeee!
  • +7 (9 voturi)    
    BILDERBERG (Joi, 16 octombrie 2008, 0:18)

    MirceaA [anonim]

    asa se numeste marele guvern mondial. Ei conduc lumea de 30 de ani. Si uite ce bine au condus-o.
  • +6 (8 voturi)    
    Ne apropiem (Joi, 16 octombrie 2008, 0:38)

    Popolo unido [anonim]

    Chiar asa e... incepe
    Asta pentru cine vrea sa vada...
    Popolo unido
  • +2 (8 voturi)    
    inceputul sfarsitului (Joi, 16 octombrie 2008, 3:15)

    Miki [anonim]

    asta e oameni buni! un guvern global sa ne conduca pe toti.... cititi Biblia
  • -4 (4 voturi)    
    crizafinanciara.com (Joi, 16 octombrie 2008, 8:04)

    Dany [anonim]

    E normal ca se simte nevoia de reglementare la nivel global ca sa faca fata unor astfel de crize. Eu nu as vrea guvern global, dar poate nimerim unul mai competent decat asta local.
  • +1 (5 voturi)    
    Feudalism...Capitalism... Noua Ordine Mondială! (Joi, 16 octombrie 2008, 8:23)

    Doroftei [anonim]

    Ia mai cititi si aici: yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5506
  • -3 (3 voturi)    
    da frate, incepe (Joi, 16 octombrie 2008, 8:34)

    iul [anonim]

    asta e inceputul sfarsitului conform Apocalipsei
  • +4 (6 voturi)    
    Franta ? (Joi, 16 octombrie 2008, 8:41)

    Liviu [anonim]

    Citesc si nu imi vine sa cred ce citesc . Guvern economic mondial ? Pai Sarkozy asta e de-a dreptul tampit ! Imediat o sa ne ceara sa ne punem toti microcipuri de urmarire, suna cunoscut nu ... ?
  • 0 (8 voturi)    
    Cine sunt ei ? (Joi, 16 octombrie 2008, 8:54)

    brandy2ro [anonim]

    ei sunt acele fiinte care incearca sa redescopere estenta supravietuirii !!!

    cine suntem noi ?

    acei oameni care stim sa supravietuim de o vesnicie !!!

    ori ce incearca ei este rezultatul neputintei lor de a exista !!!

    inzadar !!!!!!!!! inca de la nastere nu au acceptat sa stie/invete sa supravietuiasca ca niste oameni !!!

    daca vor stii sa-si respecte regulile create si impuse de ei insusi atunci ei trebuie sa plece !!!

    daca nu vor pleca se vor baga intru-un rahat si mai mare care le va complica definitiv existenta !!!!!

    macar acum in ultimul ceas sa fie cei care-si respecta regulile !!!
  • +3 (7 voturi)    
    crize (Joi, 16 octombrie 2008, 9:16)

    iul [anonim]

    criza de securitate avem 9/11
    criza climaterica avem
    criza financiara e calare pe noi
    Biblia are dreptate
    • -2 (4 voturi)    
      ai uitat sa spui de criza din capul tau (Joi, 16 octombrie 2008, 10:38)

      crizatul [anonim] i-a raspuns lui iul

      Uite de-aia se duce totul de rapa ca sunt crizati dintr-astia ca tine, raspandaci de zvonuri, bine ca mai sunt si oameni care gandesc cu capul /// altfel praful s-ar fi ales demult de noi.
    • +1 (1 vot)    
      ? (Joi, 16 octombrie 2008, 11:08)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui iul

      daca miturile egiptene adaptate in vechiul testament ca sa nu vorbim de noul(vezi de ce s-a ars biblioteca din alexandria de catre crestini) povestesc de crizele de acum...
  • +5 (5 voturi)    
    castigatorii (Joi, 16 octombrie 2008, 9:27)

    donache [anonim]

    Sa ne aducem aminte cine a avut de castigat in urma crahului din anii '20 in SUA. Si sa ne punem intrebarea, oare acum cine va profita de criza actuala? Afland raspunsul la aceasta intrebare putem clarifica total situatia de pe pietele financiare.
    • 0 (4 voturi)    
      zii tu daca stii ... (Joi, 16 octombrie 2008, 9:58)

      gsc [anonim] i-a raspuns lui donache

      .... ca mie unul sincer sa fiu imi vine sa fug in munti.
      • +2 (2 voturi)    
        iti spun eu (Joi, 16 octombrie 2008, 14:13)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui gsc

        "poporul ales".. ala a castigat din ambele crize. Pana si din holocaust au castigat. Vezi si tu ce fac acum din el. Toata lumea e pusa sa le plateasca "despagubiri".
  • +4 (6 voturi)    
    ce grabiti sint bilderbergii !..... (Joi, 16 octombrie 2008, 9:56)

    klass [anonim]

    -daca ai avea puterea lor ...n ai vrea sa ai puterea absoluta?.....
    -cum nu traiesti 5000 de ani ...n ar trebui sa te grabesti cumva?...
    -batrinilor bilderbergi ( care intr atitia ani si au tot imaginat ce frumos va fi cind , pentru ei , lumea asta va arata ca o stina de oi ) carora le curge prin singe dorinta de putere absoluta , se pare ca si au propus ca , in timpul vietii lor , sa faca pe baciu' la stina !
    -eu cred ca s au mirat cit de bine le decurge planul ( criza pe care au provocat o ),alimentindu si astfel mindria cu tupeul ca detin secretele controlului suprem .
    -eu cred ca planul , proiectul , telul lor , s-a schimbat in timpul ...jocului ! ......au vazut ca ...le iese si ,...si au zis ca e momentul sa ne arate quinta royala ....( oricum noi babuiam ca l are pe ..popa printre carti !)
    -treaba e naspa !....eu cind ma gindeam la ei ( bilderbergii) , ma gindeam la ...cum sa mi cresc copii ,la.... ce anume trebuie sa fac acum pentru ei pentru ca atunci cind va incepe balamucul ,...CIND VOR FI EI MARI ,...sa aiba o ( macar una ) sansa sa se descurce!


    -am gindit gresit ! ...totul incepe ACUM !
    -bursele au reactionat ....mai bine decit si au inchipuit ei vreodata !
    -iar daca este asa , ...criza economica , degringolada economica ...abia incepe !
    (pentru ca nu i asa , va trebui sa i pupam cind ne vor scoate din rahat ! si ...nu i asa , cu cit mai mare rahatul, ...cu atit mai apasat pupatul ! ;) )

    ( eu ,...fraierul, credeam ca virful ei va fi undeva la jumatatea anului viitor ...sa aiba ei timp pina atunci sa mai cumpere ...multe multe , pe bani putini ,dar ma ales , banci ,...BANCI ,...multe multe , ca asta e puterea lor , structura pe care si au contruit imperiul DOBINDA !)
    • 0 (2 voturi)    
      Nu te amagi! (Joi, 16 octombrie 2008, 13:28)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui klass

      Copiii tai se vor descurca doar daca il vor avea pe Iisus Hristos in viata lor, altfel vor fi doar un numar, o simpla gura de hranit si de inchis! Cu forta!
      Ce se spune despre antihrist, se pare ca se implinesc mai repede decat credeam!
      Vom fi pusi cu totii in fata unei alegeri, cea mai importanta din viata nostra! Alegerea intre "binele imediat si comfortabil" promis de "prietenul deinteresat" al omului materializata printr-o oferta "de nerefuzat" si un sacrificiu de scurta durata urmat de Viata!
  • -2 (6 voturi)    
    Citesc si ma minunez... (Joi, 16 octombrie 2008, 10:07)

    S [anonim]

    Sarkozy a propus un sistem mondial de control a miscarilor financiare. Scopul e sa reduca specula si introducerea de reguli comune. Ce are a face asta cu un "guvern mondial" ???
    Iar o misculatie ziaristica...
    • +2 (2 voturi)    
      bravo (Joi, 16 octombrie 2008, 14:17)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui S

      atunci de ce nu ti-a placut in comunism, cand totul era controlat? De ce te supara daca iti asculta telefonul?
  • +5 (7 voturi)    
    puterea le-o dam noi (Joi, 16 octombrie 2008, 10:17)

    Silviu [anonim]

    Puterea care o au asupra noastra le-o furnizam noi . Imperiul Dobanda nu ar avea nici o influenta malefica asupra noastra daca dorintele noastre ar fi acoperite de castigurile noastre .
    Intelepciune populara - intinde-te cat iti este plapuma !!!!
    Orice depasire - apelez la credit - consum din castigul viitor - imi amanetez viitorul - fac din banca stapanul meu .
    De ce ? Pentru ca vreau acum X (casa , masina , yaht , electronice , operatii estetice , amante , lux ) fara ca sa mi le pot permite direct din buzunarul meu si nu al bancii ...
    Deci - educatia financiara = educatia + controlul dorintelor functie de buzunar propriu - apara viitorul si libertatea proprie !
    • +1 (1 vot)    
      In principiu ai dreptate! (Joi, 16 octombrie 2008, 12:56)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      Autocontrolul ar trebui sa functioneze. Numai ca societatea numai la autocontrol nu te indeamna!
      Daca oamenii nu se pot lasa de fumat stiind ca ii imbolnaveste, cum crezi ca pentru lucruri mai "marunte" legate de orgoliu si bani, oamenii pot fi mai responsabili!
      • 0 (0 voturi)    
        Totul tine de vointa (Joi, 16 octombrie 2008, 18:50)

        ICS [utilizator] i-a raspuns lui Ducu

        Daca reusesti sa constientizezi si sa scapi de jugul comfortului si al luxului, al patimilor in general, se poate sa renunti si la fumat...prin proprie vointa. Cu imprumuturile si dobanzile e putin mai dificil, pentru ca te obligi din start si cu buna stiinta sa ramai rob pana in momentul achitarii. Intr-adevar e o tehnica sireata, iti lasa impresia ca-ti va fi spre folosul tau, insa...nu e deloc asa.
        Camataria e o practica urita, insa marea majoritate am cazut in plasa.
        Probabil e o tehnica de manipulare, pacat ca UE face jocul americanilor...insa s-ar putea sa fie interese comune de ambele parti...
        Daca e vreun plan bine pus la punct de veacuri de catre masoni, atunci cu adevarat avem de-a face cu niste minti bolnave...e greu sa lupti impotriva lor...
        Dacr daca intr-adevar traim vremuri apocaliptice cred ca semnalul de alarma este tras, si trebuie luate in considerare sfaturile sfintilor, si sa ne pregatim. Acesta e un lucru sigur. Cat despre sfarsit nu putem noi stii sigur cand va veni, insa e clar ca se fac pregatiri, drept urmare nu are rost sa ne panicam, nici sa deznadajduim, cel mai sanatos e sa fim maturi in gandire pentru ca ajutorul nostru de sus vine...Ce trebuie sa se intample se va intampla cu siguranta...
  • +4 (6 voturi)    
    pentru S (anonim) (Joi, 16 octombrie 2008, 10:19)

    Un cititor [anonim]

    Anonimule,


    Cred ca in curand te vei minuna si mai tare...

    Oamenii au dreptate, nu e nici o misculatie, ar fi fost bine sa fie doar praf starnit de presa...
  • -2 (10 voturi)    
    zeitgeist cu sifon (Joi, 16 octombrie 2008, 10:35)

    cocosila [utilizator]

    pai citind comentariile tremuricilor de mai sus imi este clar ca aceasta turma de sclavi trebuie sa fie condusa de cineva...de oricine, de oculta internationala,de masonerie,de mafie,de sionisti, de satana insusi...

    fara mentalitate de sclav paranoic nu ar exista nici stapan.

    mentalitatea de sclav este singura responsabila de soarta sclavului.
    • -2 (4 voturi)    
      Corect ....dar ? (Joi, 16 octombrie 2008, 12:09)

      brandy2ro [anonim] i-a raspuns lui cocosila

      atitudinea ta de fiinta liber cugetatoare consta doar in a jignii pe asazisii supusi !!!

      sau tocmai cum spuneam ceva mai sus incerci sa redescoperi estenta supravietuirii !!!????

      din cate percep ai putea oferii mult mai mut decat un comentariu stupid impotriva celorlati !!!

      forta ai, logica ai, minte ai , ///

      esti orb ? priveste cu ochiul mintii !!!! si arata si celorlalti !!! care nu pot face asta !!!!

      atunci o sa simti ca traiesti !!!!
      • -2 (2 voturi)    
        No ca iar m-am aprins.... (Joi, 16 octombrie 2008, 16:39)

        brandy2ro [anonim] i-a raspuns lui brandy2ro

        Corect este ca orice comunitate are nevoie de conducatori...dar sa ne fereasca domnu de cei enumerati...

        dar cum ramane cu :

        "fara mentalitate de sclav paranoic nu ar exista nici stapan"

        iar ceva mai sus spui : "trebuie sa fie condusa de cineva...de oricine.."

        si uite de aceea m-am aprins ... si am gresit ..destul de urat ...
    • +1 (5 voturi)    
      Te rugam ... (Joi, 16 octombrie 2008, 12:34)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui cocosila

      .....invata-ne tu ce sa facem noi sclavii!

      Cum faci tu mare om "liber"
    • 0 (2 voturi)    
      cocosila, pun pariu ca si tu ai un sef! (Joi, 16 octombrie 2008, 16:07)

      klass [anonim] i-a raspuns lui cocosila

      .........pun pariu ca si tu ai un sef !
      .........de condus , mereu va fi cineva care va conduce ! ( eu , tu ,el sau ea...)
      treaba e ...sa ne fereasca dumnezeu de sefi care si considera subalternii sclavi !

      - daca mi spui ca nu ai sef ...atunci inseamna (ca am pierdut pariul :) ) ca tu esti cel care face legea , tu esti legiuitorul ; faci ...si ne obligi legal , sa facem si noi , ...cam ce ai tu chef ( ca asa zice legea ta )
      - ar fi cam naspa !....tu deja ne vezi pe noi ,
      "tremuricii de mai sus" , o turma de sclavi !
      - auzi, esti sclav cind respecti si urmezi legea?
      - eu unul cred ca nu ! eu cred ca singura greseala o poti face atunci cind alegi gresit ...seful (legiuitorul )..........sau te trezesti , brusc , cu unul de care habar n ai ca exista si ...taci milc , acceptindu l !!
  • +3 (5 voturi)    
    Teoria conspiratiei la romani (Joi, 16 octombrie 2008, 13:12)

    S [anonim]

    in primul rand sarkozy n-a vorbit in numele frantei ci in numele uniunii europene a carui presedinte este in acest moment. cu acceptul angliei, germaniei si a tuturor tarilor europene. el cere reguli financiare mondiale comune si nicidecum un "guvern mondial".
    apocalipticilor...cititi (mai multe surse daca se poate), ganditi (daca se poate) si dupa aia dati-va cu parerea.
    • 0 (2 voturi)    
      ...am inteles ! (Joi, 16 octombrie 2008, 16:55)

      klass [anonim] i-a raspuns lui S

      -...deci Sarkozy vrea "reguli financiare mondiale comune"
      (pina aici am inteles ..si eu si tu !)

      -treaba e ...ca aceste reguli trebuiesc respectate ...ca de aia sint reguli nu ?
      (pina aici iar am inteles ...si eu si tu ! )

      -faza naspa e ca institutia care va veghea asupra acestor reguli , va controla ( ca sa se convinga ca sint respectate ) institutiile financiare de pe intreg pamintul ! .....si o sa imparta in stinga si in dreapta ...amenzi ! ( pe principiul ..daca nu respecti regula mea , ...platesti! ....de unde sa stiu cu ce ...poate ..cu existenta ! )
      ( si pe asta am inteles o amindoi ,pina la urma ! )

      -cine are ....in buzunar regula dupa care se misca in lumea asta fiecare banut , conduce lumea !
      ( si pe asta am inteles o ! treaba e ...tu ai inteles o ? )

      ps
      "reguli financiare comune ".....comune adica ...ca in comunism ??? ...totul ...la comun?
      de fapt da ...e logic ! :) , astia care au declansat criza sint aia care au inventat comunismul ! ( ....cred ca scrie in niste carti ...mai multe carti ...deci mai multe surse)


      (..n am nimic cu tine dar , in opinia mea , treaba e naspa ....asa ca daca incerci sa o minimalizezi , dau si eu raspuns pe loc , ca am timp ...pina se prajesc cartofii ! :) )
      • +1 (3 voturi)    
        ?! (Joi, 16 octombrie 2008, 17:31)

        S [anonim] i-a raspuns lui klass

        Nimeni nu mai poate trai singur in coltul lui. Nici economic nici social. Inaintea Uniunii europene au fost Statele Unite ale Americii, nu ? Inclusiv marile companii se contopesc pentru o competitivitate mai mare. Doar ca a convietui in "pace si prosperitate" trebuiesc reguli comune. Daca eu, in Patagonia, n-am dreptul sa fac un credit la o banca care sa depaseasca 33% din revenit, nici tu, in Bermude, sa n-ai dreptul sa faci credit care sa reprezinte 150% din revenit, de exemplu.
        Pentru cazul de fata, daca citesti cu atentie, aceste reguli for fi stabilite de FMI. Care n-are cum fi un "guvern mondial".
        Asa ca ar trebui sa iesim din Apocalipsa si citirile lui Nostradamus, sa citim, sa intelegem si sa fim pragmatici.
        Sa-ti fie de bine cartofii prajiti :)
  • +1 (5 voturi)    
    hm... (Joi, 16 octombrie 2008, 13:46)

    Nu spun Numele [anonim]

    Am vazut de mai multe ori filmul Zeitgeist. Il recomand tutorara, planul asta sumbru a fost foarte bine descris si anticipat acolo. Cand a fost facut, nici nu se auzea despre harabura asta legat de recesiune. Filmul poate fi descarcat gratuit de pe internet, merita vizionat. Ca si documentarul Skynews, despre Zeitgeist.
  • +2 (2 voturi)    
    usor, usor... (Joi, 16 octombrie 2008, 16:35)

    luci [anonim]

    se termina globalizarea, si toti cei care se impotriveau trebuie sa-i pupe pe cei ce au salvat omenirea din aceasta criza...
    oare ce ne va astepta? cip-uriel alea mai dureaza mult?
    poate atunci nu mai suferim atata de mult..., cine nu gandeste , nu sufera... sau sufera mai putin...
    • +2 (2 voturi)    
      Cine mai are cipuri? (Joi, 16 octombrie 2008, 16:56)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui luci

      Animalele domestice crescute pt. carne! Porcii, vacile, ......!
      Ba nu! Mint!
      Si caii au! Care ce fac caii in afara de a trage la caruta si de a fi calariti!
      Cine vrea, are libertatea sa ramana doar un animal bun de jug, producator de "carne si de lapte"!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by