VIDEO Președintele Iohannis i-a cerut premierului demisia/ Doamna Dăncilă nu face față poziției de prim-ministru, transformă Guvernul într-o vulnerabilitate și execută ordine de partid

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 27 aprilie 2018, 11:23 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis i-a cerut vineri demisia premierului Viorica Dăncilă, precizând că aceasta nu a înțeles obligațiile ce îi revin conform jurământului depus la învestirea în funcție și nu face altceva decât să execute ordinele de partid. Iohannis a mai spus că Dăncilă nu face față poziției de premier, transformă Guvernul într-o vulnerabilitate, refuză să respecte Constituția și principiul colaborării loiale între autoritățile statului.
  • Participă mai jos la sondajul HotNews.ro: Ce consecințe va avea conflictul Iohannis-Dăncilă/Dragnea?

Iohahnis a făcut referire la discutarea în ședința de guvern a memorandumului privind relocarea ambasadei din Israel, fără consultarea sa.

 ”Săptămâna trecută în Guvern s-a discutat un document secret, un memorandum secret pe politică externă. Asta a fost o mare greșeală, fiindcă în chestiuni de politică externă, dacă vorbim de documente secrete, care, evident, sunt sensibile – altfel nu ar avea de ce să fie secrete – trebuia să fie consultat Președintele, lucru care nu s-a întâmplat. În Constituție, în toate deciziile Curții Constituționale, în practica politică din România, se statuează și se știe că este nevoie, în interesul României, nu în interesul altcuiva, de o consultare instituțională între Premier și Președinte, că este nevoie, în interesul României, nu în interesul cuiva particular, ca autoritățile publice să colaboreze loial. Aceste lucruri și aceste nevoi ale statului nu au fost înțelese de doamna Dăncilă (...) Doamna Dăncilă a preferat să execute ordinele venite de la partid. Având în vedere acestea, eu retrag încrederea doamnei Dăncilă”, a declarat șeful statului.



”Au trecut trei luni, după care pot să trag o concluzie - doamna Dăncilă nu face faţă poziţiei de prim-ministru a României şi transformă astfel Guvernul într-o vulnerabilitate pentru România. De aceea solicit public demisia doamnnei Dăncilă din funcţia de prim-ministru a României”, a sublinat Iohannis.
Președintele a mai făcut referire la refuzul lui Dăncilă de a veni vineri la consultările de la Palatul Cotroceni pe tema relației dintre Guvern și BNR.

”Ar fi trebuit să am o întâlnire la ora 11:00 cu doamna Dăncilă. Acea întâlnire nu s-a mai ținut, dar asta nu are nicio importanță și nu schimbă cu nimic lucrurile pe care oricum am intenționat să le comunic astăzi românilor. Întâlnirea urma să aibă ca temă centrală conflictul între Guvern și PSD, pe de o parte, și Banca Națională, pe cealaltă parte. Asupra acestor chestiuni m-am mai exprimat și vreau doar să repet două lucruri. Rolul Băncii Naționale a României este unul foarte clar determinat și calitatea principală a Băncii Naționale a României este independența ei față de voința politică, față de Guvern și față de alte autorități ale statului, a spus șeful statului.


În context, Iohannis a acuzat PSD vă vrea să acapareze banca națională. ”Este foarte evident că PSD pune sub semnul întrebării și chestionează această independență. Acest lucru s-a putut vedea din declarațiile unor personaje din conducerea PSD și mă îngrijorează. BNR nu poate să fie acaparat politic de PSD. BNR trebuie să rămână independent, pentru a putea pune în practică o politică independentă în interesul României. A doua chestiune. Chiar și așa, este de dorit ca politicile BNR și politicile guvernului să fie într-o măsură rezonabilă corelate – asta înseamnă discutate. Pentru că, evident, nu s-a întâmplat acest lucru, am dorit să mediez între ei. Doamna Dăncilă nu a înțeles acest lucru”, a mai precizat președintele.





















30283 vizualizari

  • +108 (116 voturi)    
    Demisia omului de paie? (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:27)

    levierul [utilizator]

    Este doar o declaratie. In fornd, razboiul este intre Dragnea si Romania.
    • -76 (96 voturi)    
      în fond (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:42)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Războiul este Merkel și Netanyahu.
      • +37 (45 voturi)    
        aaa (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:01)

        asddd [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        in fond e razboi intre ex pionieri si generatia libera
      • +21 (25 voturi)    
        de fapt, (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:39)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        razboiul e intre mazeta si mazeta din oglinda.
        are you talking with me? ;-))
      • +4 (8 voturi)    
        raspuns pentru Mazeta (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:06)

        Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        nu stiu cine te plateste pentru asemenea afirmatii ,nu intelegi si nu ai niciun pic de minte cind afirmi acest lucru (Germania si mai ales Merkel) lupta si v-a lupta si in viitor pentru siguranta Israelului ,Netanyahu ar fi fericit sa numeasca si alte tari care s-a sustina Israelul atit de intensiv. Comentarii fara niciun intelect strica internetul.
        • -1 (11 voturi)    
          hahaha (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:11)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

          Si tu te lupti cu gramatica limbii romane.Shalom!
          • +1 (3 voturi)    
            dreptate ai (Vineri, 27 aprilie 2018, 17:29)

            Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui john70

            in ceeace priveste gramatica de cind am plecat din tara si din cauza cui nu trebuie sa dau explicatii unuia care este orb si nu vede ce se intimpla in jurul sau in zilele de astazi.Cind lectura ta a fost numai discursurile lui Ceausescu eu am fost condamnat pentru ca am fugit din tara.
            • 0 (4 voturi)    
              Te rog accepta scuze din partea Mea (Vineri, 27 aprilie 2018, 19:59)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

              @john70 este bot ion iliescu, practic in anii saptezeci secretar pecere la Timis a Demonstrat abilitatile prin meandrele lui decembrie 89

              In numele Oamenilor Normali, iarta pe @john70 Deoarece nu stie ce tasteaza
    • +39 (49 voturi)    
      ... (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:48)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      O mai stiti pe aia cu "am hotarat sa mai dau o sansa PSDului"?
      • -7 (29 voturi)    
        Problema este ca acum (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:07)

        Aspus [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Dancila o sa stea pe vecie (pana in 20.20) poate si dupa, daca romanii doresc asta deoarece PSD ul nu o sa mai schimbe premieri ca pana acum, asta este clar.
        • +9 (17 voturi)    
          Oare? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:20)

          Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Aspus

          Oricum expira cand se fac 6 luni de la investire :D
        • +21 (27 voturi)    
          Eu as paria ca nu sta (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:24)

          therealpaulie [utilizator] i-a raspuns lui Aspus

          Eu cred ca duamna Viorica o sa cedeze psihic. Era deja putin stresata: zvonorile legate de retragere, uitati-va cum arata in public ca o caprioara in fata farurilor, isi da seama ca palaria e prea mare pentru ea.
          Iar peste toate astea tocmai ce s-a trezit intr-un razboi deschis intre Dragnea si Johannis. Iar ea e campul de batalie. Nu o sa reziste psihic prea mult, nu e Firea sau Olguta.
          Cei doi neuroni pe care ii are doar asta repeta: "De ce mi-a trebuit mie asta?!? Ce bine era la Parlamentul European!"
          • +3 (9 voturi)    
            Si impaiata ca un pavian la muzeu (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:09)

            Ord [utilizator] i-a raspuns lui therealpaulie

            o sa fie in functie. Dragnea stie ca nu mai are inca o sansa sa aiba PM.
          • +3 (9 voturi)    
            vasilica va (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:21)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui therealpaulie

            face numai ce zice guru spiritual al partidului hotilor, aka dragnea pablito.
            La cat de gol are capul si de gros obrazul, nu o va afecta absolut nimic. Nici daca se prabuseste cladirea guvernului pe ea.
          • 0 (8 voturi)    
            raspuns lui Aspus (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:14)

            Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui therealpaulie

            unde aveti dreptate binecuvinteaza si dumnezeu,acum doamna se uita in oglinda si are sa se intrebe"nu stateam eu bine la comisia EU nu ma intreba nimeni nimic nu trebuia sa dau niciun raspuns,ziua trecea leafa a fost sigura si buna.
          • 0 (6 voturi)    
            Nu va ceda pt ca altfel redevine un nimeni, (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:26)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui therealpaulie

            cum era pe vremea cand locuia la bloc in Videle si se intalnea la ghena cu Papusha unde mai puneau de o vorba si de-o invitatie la cafea !

            PS. Dancila nu o sa plece din proprie vointa, pt ca altfel nu va mai fi pusa de Dragnea nici macar pe ultima pozitie pe lista candidatilor PSD la Europarlamentare !
          • 0 (4 voturi)    
            NU! (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:48)

            iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui therealpaulie

            "isi da seama ca palaria e prea mare pentru ea."

            nu, nu cred ca sis da seama!
            Daca isi dadea, nu accepta din start sa fie pusa ca om de paie, pardon, ca Premier!
            pentru ca nu este PRIMUL premier al lui daddy,a vazut bine ce s-a intamplat cu Grindeanu si cu Tudose!!!
      • +5 (11 voturi)    
        Da, o stim (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:19)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Si sper sa-i lase pana in 2020(intr-o forma sau alta), daca nu se fac alegeri anticipate ! Daca-l lasa pe Ponta sa-si termine mandatul, pesedeu' nu castiga alegerile! E stupid sa numesti premier in ultimele 11 luni ale termenului. Avea tot timpul dupa 2016 Ciolos sa fie premier
    • -57 (67 voturi)    
      Nu de paie, de tinichia (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:53)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Si chiar trebuie desfintata timpenia asta de functie de Presedinte! Numa ancurca munca guvernului!
      • +32 (38 voturi)    
        tu nici nu stii sa scrii (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:03)

        manoman [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        d'apoi sa gandesti.

        mergi la dat cu matura!
        • +5 (21 voturi)    
          omul scrie la misto, nu se vede? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:17)

          tahomir [utilizator] i-a raspuns lui manoman

          cititi si voi printre randuri, nu e PSDist
          • +4 (10 voturi)    
            ei, nu e pesedist! (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:52)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

            E putred de pesedist.
            Uita/te la potarile lui!
            E rosu pana in maduva!
            • +1 (3 voturi)    
              rosu ca rosu (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:50)

              iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Dar modul cum scrie, agramatismele, atesta clar IQ-ul si impilcit apartenenta politica!!!

              Este un credincios votant al lui daddy dracnea!
        • -1 (7 voturi)    
          Draga mai draga (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:19)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui manoman

          omul a scris in stilul pesedeilor,iar misto-ul este clar ca lumina ...
      • +11 (15 voturi)    
        tu de unde ai aparut aici? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:19)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        nu esti cumva sotul d-nei Dancila? Ca pare ca folositi aceeasi limba.
      • +11 (15 voturi)    
        Doamna Dancila? (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:13)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        v-am recunoscut scrisul! Ce mai faceti? Ce zice dl. Dragnea ca faceti?
      • +3 (15 voturi)    
        Ai incercat sa fii ironic ? (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:26)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        Vezi ca ai gresit un cuvant - se scrie "chear", nu "chiar" :-))

        Deasemenea, in loc de "Numa" ar fi trebuit sa scrii "Decat" !
        • 0 (4 voturi)    
          Daa (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:22)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

          dar sa scrii corect este un lucru grav, împotriva ,,limbii folosite de pesedei,,....
    • +4 (12 voturi)    
      Daca era doar Dragnea (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:19)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      era mai simplu pentru noi.

      Conflictul adevarat cu Rusia acum incepe.
    • +20 (24 voturi)    
      Dizolvarea parlamentulul borfasilor (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:47)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Presedintele trebuie sa constate ca mafia psd si alde (grup infractional organizat) a pus stapinire pe tara : a pus stapinire pe parlament, pe guvern, pe CCR, pe ICCJ, pe Sectia pentru judecatori din CSM, pe Inspectia Judiciara din CSM, pe Avocatul Poporului, pe CNA, pe CNCD, pe majoritatea ziarelor si televiziunilor.
      In aceste conditii, democratia nu mai poate functiona, statul este in mare pericol.
      Presedintele are motive temeinice sa dizolve parlamentul, sa demita guvernul, sa revoce CCR-ul, sa revoce judecatorii corupti, aflati in solda mafiei din CSM si de la ICCJ, sa numeasca un guvern de tehnocrati, care sa organizeze alegeri generale anticipate, la care infractorii sa nu aiba dreptul sa participe.
      In situatii exceptionale, sunt necesare masuri exceptionale.
      Societatea Civila nu trebuie sa mai astepte data de 12 mai pentru un miting, ci sa demonstreze zilnic, in numar mare, pina la demisia guvernului si dizolvarea parlamentului.
      Asa cum s-a putut in Armenia, trebuie sa se poata si la noi.
      • 0 (4 voturi)    
        Dragă domnule (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:27)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        povestile astea nu se vor întîmpla niciodata,nici un politician din Romania nu va avea acest curaj , iar electoratul semianalfabet si sarac va vota cu voiosie pe cei care le dau pâine și circ , așa a fost de 80 ani și așa va fi,atât cât cei restanti la vot nu vor iesi...
    • +1 (5 voturi)    
      Nu-i chiar asa pt ca daca prin cine stie ce minune (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:21)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Vasilichia ar pleca din fruntea guvernului, pe de o parte nici Dragnea nu ar mai putea gasi un asemenea om de paie, cum foarte corect o numesti tu pe prim ministreasa iar pe de alta parte, nici Iohannis nu ar mai accepta pe oricine ! Cu alte cuvinte situatia s-ar putea schimba, in sensul domolirii avantului lui Dragnea de a face chiar orice crede el de cuvinta ca ii profita dpdv personal, in detrimentul interesului general(public).

      Dar tocmai pt ca este o "pavianca cu mantie", (pardon, cica pavianii cu mantie au amenintat ca daca vreodata mai sunt subiect de comparatie cu docila, pornesc actiuni in justitie impotriva autorilor, asa ca reformulez, deci, tocmai pt ca este o maimuta), Dragnea nu va renunta in veci la ea !

      PS. Iar razboiul este si cu Cordin Sulfarescu si cu Tariceanu si cu Ciordache si cu Pricolicea si cu Serban Niciolaie si cu inca destui pesedisti care se fac in mod inconstient pres in fata lui Dragnea !
  • +75 (95 voturi)    
    Johannis este singurul (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:31)

    bancher [utilizator]

    care mai face opozitie in aceasta tara. Orban si liberalii lui sunt vai de ei, in loc sa apara pe toate posturile sa faca opozitie, tac ca pestii.
    • +30 (38 voturi)    
      . (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:50)

      Evq [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Da, pentru că în România sunt fix două partide - PSD și PNL. Bravo, n-am ce zice. Pe urmă tot voi vă plângeți că n-aveți cu cine vota, toți sunt la fel, etc.
      • -3 (17 voturi)    
        no offence dar si la americani sunt (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:11)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Evq

        tot 2 partide (republican si democrat). La englezi la fel, tot 2 partide (conservatori si laburisti)....la noi, de bine de rau, sunt vreo 5 in parlament (PSD, PNL, USR, UDMR, PMP).
        Marea problema este ca niciunul nu este in stare sa faca opozitie, mai ales liberalii de la care zici ca ai pretentii ca sunt partid istoric.
        Singurul care face opozitie este Johannis.
        • +1 (1 vot)    
          Aiurea! (Vineri, 27 aprilie 2018, 17:21)

          Encounter [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          O stupizenie tipic defetistă, caracteristică celor ce vor să descurajeze mersul la vot.
          Nici nu meriți argumente!
    • -16 (24 voturi)    
      increderea o retrage parlamentul, prin motiune (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:35)

      primarul de la cotroceni [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      ca iohanis e cum e nu e nici o surpriza.
      dar de ce platim consilierii primarului de la cotroceni?
    • +17 (19 voturi)    
      pnl-ul simuleaza doar opozitia (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:57)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      pnl-ul lui Orban este parte a usl-ului, de aceea simuleaza doar opozitia.
      Faptul ca Orban a fost achitat, in conditiile in care exista probe beton, exita denunturi, exista inregistrari, dovedeste ca mafia psd si alde, care stapineste justitia, are grija de el.
      In pnl sunt la fel de multi corupti, ca si in psd si alde.
      Toti vor de slabeasca justitia, sa fure si sa scape de puscarie.
      Toti se acopera intre ei, isi voteaza imunitati, drepturi si privilegii nerusinate, refuza ridicarea imunitatii pentru colegii lor, prinsi de catre procurori.
      • +5 (5 voturi)    
        Excelent! (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:54)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Inca unul care a vazut asta.
        Am vazut non-combatul "marelui" penele de cand, cica, s-a rupt useleala!
        Daca USR are mai multa credibilitate, va dati seama!
    • -28 (38 voturi)    
      trist cand un nazist e singurul care "apara" tara. (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:16)

      adrianhn [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Stim cum a aparat Hitler tara in al doilea razboi mondial cand a vandut Basarabia rusilor.


      Dar oricum comentariile care contin adevar nu sunt publicate pe acest site de propaganda antisemita pro-Iohannis.
      • +3 (7 voturi)    
        S mai trist ... (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:05)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

        ...e cand tara este condusa de hoti. Mai bine nazisti decat hoti.
        • 0 (2 voturi)    
          Chiar asa? (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:31)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Mai bine nazist?! Or fi ei hotii o cangrena sociala dar n-am auzit ca undeva in lumea asta hotii sa fi ars in cuptoare 6 milioane de evrei... Cred ca e cazul ca HN sa sesizeze parchetul in ce te priveste. Sunteti mai multi?
          • +1 (1 vot)    
            Pai, daca e sa te iei dupa amicul tau, (Vineri, 27 aprilie 2018, 20:14)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            adrianhn, sunt mai multi !

            Dar, auzi ? De ce nu sesizati voi parchetul, panaramelor ca l-a dat cu gura sunteti primii ?
            • 0 (0 voturi)    
              Panaramele Lustruiesc (Vineri, 27 aprilie 2018, 23:25)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Cu gura arborele cotit porcesc de salcia, sa il poata caza Nepoata la prima luna cu ovulatie
          • 0 (0 voturi)    
            Sa sesizeze ... (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 2:45)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            .si linoleul, nu numai parchetul.

            Da' de hotii tai comunisti care au omorat de zeci de ori mai mult decat nazistii, ai auzit? Ia sesizeaza matale parchetul pentru hotii tai comunisti.
            • +1 (1 vot)    
              Sa inteleg (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 22:34)

              Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Ca esti un infractor nazist care neaga Holocaustul pe motiv ca "hotii comunisti au omorat de zeci de ori mai mult decat nazistii"?
      • +5 (9 voturi)    
        ei nah (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:10)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

        ca ai fost publicat..printeaza pagina cu comentariul tau,fa-o tablou si pune-o deasupra patului..nazist ??pe bune??esti un cretin!
      • +1 (5 voturi)    
        Ignorati trolul (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:39)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

        POSTAC - Troll
        ignorati
    • +9 (15 voturi)    
      se mai agita si cei de la usr, (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:42)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      dar au un comportament de oameni civilizati, nu de haznaua politicii bucurestene.
      • +1 (5 voturi)    
        da (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:24)

        alex34 [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

        aici pierd ei din electorat, vorbesc prea elevat pentru o mare parte din popor, normal ca aia nu pricep nimic si tot cu psd-ul voteaza ca sunt pe intelesul lor. Ar trebui sa-si schimbe atitudinea putin in functie de targetul de audienta si poate ar pricepe si boborul ca are alternative la vot.
      • +1 (1 vot)    
        mare greseala sa vorbesti (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:51)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

        civilizat cu borfasii.
        De asta pierde USR-ul.
    • -3 (7 voturi)    
      hei (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:14)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Pai Johannis a numit-o pe individa asta premier. Ce, nu stia ca e o tzatza imbecila? La ce se astepta?!
      • 0 (0 voturi)    
        ca e o "tzatza imbecila" nu stia. (Vineri, 27 aprilie 2018, 19:42)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui john70

        ca e scula lui don corleone, da. ca si ceilalti antemergatori dealtfel.
        ce ar fi trebuit sa faca?
        • 0 (0 voturi)    
          Dupa doua rateuri, grindeanu si (Vineri, 27 aprilie 2018, 20:23)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

          tudose, putea sa numeasca pe oricine altcineva dar nu de la psd.Si pe cersetorul de la coltul strazii. Asta insemna sa puna psd-ul la colt si sa-si asume o hotarire care ducea la conflict cu acest asa zis partid. Dar el s-a grabit sa-si ia vacanta si sa plece in vilegiatura. Ghinion.
        • 0 (0 voturi)    
          ha (Duminică, 29 aprilie 2018, 14:11)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

          Cum sa nu stie, se vede pe fatza ei.
          • 0 (0 voturi)    
            eu cind ma uit la fata ei, (Duminică, 29 aprilie 2018, 15:26)

            iodixit [utilizator] i-a raspuns lui john70

            vad o fata intinsa de operatii estetice, care nu mai arata nici o expresie. cred ca a fost super bogata de a luat-o barba'su de nevasta. frigirerul meu arata mult mai bine, mai ales ca are pe el si ceva magneti de pe unde am calatorit.
  • +71 (85 voturi)    
    In sfarsit (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:31)

    DrPepper [utilizator]

    Felicitari
    Dar totusi nu initiati un referendum referitor la niste alegeri anticipate?
    • +66 (84 voturi)    
      Ne Vedem la Piata Victoriei Diseara (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui DrPepper

      Presedintele Ne Spune Clar Asta!
      Ce se mai aude cu procesul de dizolvare al P$D? Presa nimic...dar redactia Hotnews? Exista un demers pentru a scoate in ilegalitate P$D, un demers in justitie, parca la Giurgiu initiat!

      De 1 Mai sa avem Golit Sediul Guvernului de Docili si Docile!
      • +3 (19 voturi)    
        NU se dizolva! (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:00)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Daca vor fi alegeri anticipate multi vor vota in principal contra P$D dar nu vor vota in mod special cu un partid anume pentru ca au incredere in acel partid. Si tot P$D va fi partidul care va obtine cel mai mare scor ca partid individual - probabil 20-25% din locurile din Parlament -, fiind necesar sa se faca un guvern de coalitie intre nu pot spune exact cate partied.
        Sansa ar fi doar ca DNA-ul sa primeneasca P$D de penali.
        Oricum, nu stiu sa existe stat in UE care sa nu aiba un partid social-democrat.
        • +10 (16 voturi)    
          Si ce-i in neregula cu a vota contra PSD? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:22)

          Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          Niciun alt partid n-a facut praf tara cum a facut-o PSD.
        • +3 (9 voturi)    
          La Kiseleff zece Salashuieshte (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:25)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          Cucuveaua si Nepotii Ei. Dizolvarea P$D nu presupune Negarea social democratiei ci Intemeierea unui Partid Social Democrat Fara Cucuvele antedecembriste si fara odraslele lor, fie din Prahova,Dolj Olt, etc...Numai Oameni care prin relatiile de rudenie la gradual, pana la gradul al IV lea sa nu fi fost pecere sau fesene sau P$D
          • +2 (2 voturi)    
            Buna dimineata!!! (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:55)

            iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Evident, social-democratia este o tendinat politica perfect legitima, normal in cadrul UE.
            Nu are nimic comun cu adunatura de hoti si de incompetenti condusa de Daddy!

            Corect, ce zici de intemeiere unui adevar partid social-democrat, dar la "FARA" ai uita sa mentionezi si pe blondele de Teleorman ...
            • 0 (0 voturi)    
              Blondele alea fac femeile Normale (Vineri, 27 aprilie 2018, 17:59)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

              De ras, chiar si blondele Care Nu voteaza P$D din Teleorman sufera din cauza blondelor ciuma roshie
          • 0 (0 voturi)    
            Ma lasi... (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:41)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Vrei un PSD fara odraslele de la Prahova (banuiesc ca e vorba despre copii lui Cosma) dar iti place un DNA cu Portocala (tot de la Prahova), care se ocupa cu "paraditul la cetateni". Cata ipocrizie ...

            Oricum nu inteleg de ce trebuie desfiintat PSD-ul. Exista un partid din "oameni care prin relatiile de rudenie la gradual, pana la gradul al IV lea sa nu fi fost pecere sau fesene sau P$D". Se cheama USR. Esti liber sa votezi cu ei... Democratie se cheama cand ai voie sa alegi pe cine vrei. Nu cand desfiintezi partide care nu iti plac tie.
        • +1 (1 vot)    
          si aici este problema (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:59)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          noi avem nevoie de o lege a lustratiei (din punctele proclamatiilor de la Timisoara in special aceasta cerinta). din pacate, dupa ce tai jumatate din electoratul PSD si vezi cine mai ramane pentru o coalitie de guvernare te trezesti ca mai mult de jumatate au in componenta rebuturi comunistoide care nu vor accepta vreodata o astfel de lege ca i-ar viza direct sau indirect. nu putem rezolva prin justitie aceste probleme, trebuie gasita o solutie politica, democratica si care sa nu creeze capcane si mai mari pentru viitor. iar problema penalilor s-ar rezolva implicit prin astfel de masuri. oricum, nu avem de ales, nu ne-au lasat alta solutie disponibila tocmai prin modul cum au actionat.
      • -21 (31 voturi)    
        :) (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:14)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Vrabia malai viseaza ...
      • -5 (7 voturi)    
        Pufoaică, ă? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:22)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Sau parchetin azi?
        • +1 (1 vot)    
          Ai scris h (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:00)

          Kim Jong-unsprezece [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          In loc de r.
      • +1 (3 voturi)    
        cine (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:08)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        nu are cine sa vina, tot aia obositi, ailalti se duc la mare ...
    • -25 (33 voturi)    
      ca sa castige cine? (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:36)

      kingdavidhotel(banat de4ori) [utilizator] i-a raspuns lui DrPepper

      ?
      • +9 (15 voturi)    
        Statul (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:06)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat de4ori)

        Dar nu Statul Paralel of P$D feat A£D€
        • -5 (7 voturi)    
          Statul este partid? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:47)

          kingdavidhotel(banat de4ori) [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Ok, e bine de stiu....
          • 0 (6 voturi)    
            Cine Spune Ala E (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:52)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat de4ori)

            Nu l am auzit pe Presedinte afirmand ceva despre Statu Paralel, or P$D feat A£D€ cu asta sunt in gura 7/24
    • +33 (45 voturi)    
      S-a trezit Klaus şi pre Viorica o va popi! (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:51)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui DrPepper

      În sfârşit! Bine ai revenit printre cei vii, Klaus!
    • +2 (2 voturi)    
      pai.. (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:10)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui DrPepper

      au schimbat si legea referendumului..
  • +59 (65 voturi)    
    Dragnea: Mmmm, bine. (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:33)

    Aspus [utilizator]

    Dancila: Ce inseamna demisie daddy?
    Gagica lui Daddy: Daddy da de ce-ti spune pavianul daddy?
    • +5 (7 voturi)    
      good point (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:59)

      bokila1 [utilizator] i-a raspuns lui Aspus

      de ce atata ingrijorare....nu ar ramane fara slujba....am vorbit la frizeria din colt si ar fi dispusi sa o angajeze de proba pe vasilica...nu am avea chiar un caz social
  • +48 (52 voturi)    
    O surpriză plăcută! (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:41)

    c.radu [utilizator]

    Chiar dacă nu are efectiv posibilitatea să o demită pe Dăncilă, mă bucur că Iohannis a sancționat la maximum derapajele pe care aceasta și le-a permis în ultimele zile aceasta. Conflictul este acum clar și, prin presiuni sistematice, ea ar putea, în cele din urmă, să cedeze. Cel puțin, avem un război, iar asta nu poate fi decât bine, pentru că pacea cu hoții se numește complicitate.
  • +6 (26 voturi)    
    Dracnea & Dracila (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:41)

    danen [utilizator]

    Foarte bine ca ii solicitati demisia, dar cine a numit-o domnule presedinte?

    "Am decis sa dau PSD inca o sansa si sa desemnez persoana propusa de ei, pe Viorica Dancila."

    Evident ca nu o sa isi dea demisia, ca nu o lasa Dracnea. Acum nu aveti decat sa lucrati cu ea spre disperarea noastra...
  • +30 (38 voturi)    
    In fine!!! (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:43)

    abisala [utilizator]

    Greu, greu! Aproape murim aici, nu se mai poate respira in Romania!
    • -5 (13 voturi)    
      Da cin' te opreste sa respiri? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:19)

      rcb [utilizator] i-a raspuns lui abisala

      consulta un doctor
      • 0 (4 voturi)    
        e riscant (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:25)

        alex34 [utilizator] i-a raspuns lui rcb

        ar putea fi ultima consultatie
  • +5 (31 voturi)    
    De ce ati acceptat-o la inceput?! (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:43)

    Metec [utilizator]

    Din toate informatiile pe care le-a avut dinainte, un presedinte diligent si-ar fi dat seama ca femeia cu pricina nu are nicio calitate care s-o indreptateasca sa ocupe inalta functie conferita. Era limpede ca, fara pic de experienta administrativa, fara vreo calificare profesionala mai rasarita, aceasta persoana nu va fi decat un executant docil (numele i-ar putea fi schimbat in Docila, fara a gresi) al ordinelor lui Dragnea. Si atunci, de ce ati acceptat-o fara murmur?
    Ma asteptam ca, dupa mandatul lui Basescu, presedintii sa-si inteleaga mai bine rolul constitutional. Presedintele nu poate fi un simplu validator al deciziilor majoritatii parlamentare, cum l-ar dori partidele, este mult mai mult.
    De aceea, Iohannis trebuia sa ceara o noua propunere din partea PSD-ALDE si ar fi castigat respectul lor si al nostru. Acum, degeaba se agita, e prea tarziu... Coalitia infamilor ii va rade in nas.
  • +44 (50 voturi)    
    duamna trebuie sa mearga la scoala (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:43)

    lp [utilizator]

    Inainte de toate, trebuie sa faca un curs de alfabetizare. Poate ca dupa ce reuseste sa citeasca cursiv, va fi in stare sa si gandeasca putin. E inadmisibil a o persoana cu o asemenea lipsa de calitati intelectuale sa ne reprezinte
    • +13 (17 voturi)    
      DUamna Docila Biciclista (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:08)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Doar la recycle bin mai are shansa
    • +2 (4 voturi)    
      e de forma (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:30)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      e transparenta, poti sa vezi prin ea pe cine conduce cu adevarat guvernul. s-a facut pres doar ca i s-a parut misto cat de sus ar propulsa-o aceasta manevra, or sa-si stearga toti picioarele de ea cand n-o mai fi utila
  • +33 (43 voturi)    
    ceea ce face Johannis este un abuz (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:46)

    tahomir [utilizator]

    Adica ce, daca esti proasta gramada si sluga penalilor nu ai voie sa fii prim ministru?!??
    E vorba de rromanika, nu de o tara normala si Viorica este dupa chipul si asemanarea multor necuvantatoare bastinase, ca pavianii , asa de exemplu.
    • +2 (4 voturi)    
      vezi tu (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:19)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      prietene.cu oameni ca tine nu ne urnim Tara din namol.

      sa repetam impreuna ROMANIA
      hai,tare si cu putere
  • +36 (42 voturi)    
    hmm (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:47)

    dum_i [utilizator]

    Greva generala a tuturor Romanilor.

    Pana blestematii pleaca. Definitiv.

    JOS PAVIANUL!
  • +56 (60 voturi)    
    Dragnea si PSD sunt un pericol national (Vineri, 27 aprilie 2018, 11:50)

    Habermas [utilizator]

    Abuzeaza de puterile legale ale Guvernului, transforma Parlamentul intr-o sezatoare a coruptiei, uzurpeaza puterile celorlalte institutii ale Romaniei - si cel mai grav incearca sa uzurpeze sau macar sa goleasca de continut institutia Presedintelui Romaniei.

    In paralel, PSD pirateaza Romania pentru a servi interesul personal al unora, creaza in mod deliberat vulnerabilitati economice si geopolitice, si ataca valorile de baza ale democrariei si civilizatiei in general.

    Si peste toate, insulta poporul Roman prin promovarea prostiei, hotiei, marlaniei si practicilor mafiote de la nivelul persoanelor particulare pana la nivelul Presedintelui Romaniei pe care il ataca pe fata.

    PSD a sarit la gatul Romaniei. Presedintele Romaniei reactioneaza, probabil la fel celelalte institutii democratice ale noastre. Sa il ajutam, sa dam o lectie acestor gunoaie mafioate.
    • -19 (33 voturi)    
      sa iesim cu bicicletele? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:04)

      kingdavidhotel(banat de4ori) [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Cine o fi acceptat-o pe Dancila din prima, fara murmure?
      • +4 (12 voturi)    
        Hai, ataca-i argumentele, postac PSDist ce esti (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:23)

        Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat de4ori)

        Dar nu poti, fiindca esti o sluga PSDista.

        Daca ai avea macar un minim de gandire logica ti-ai da demisia din organizatia de dezinformare a PSD.
      • +5 (9 voturi)    
        Nu a fost fara murmure (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:30)

        Kim Jong-unsprezece [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat de4ori)

        A spus "am decis sa mai dau o sansa pesedeului".
    • +5 (17 voturi)    
      imi pare rau ca (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:05)

      mazzola [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      nu pot da decat un singur +.
    • +5 (7 voturi)    
      pai sa-l ajutam (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:18)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      sa vedem, ce prefera romanii? sa iasa in piata sa protesteze sau sa mearga in vacanta de 1 mai?

      cred ca e o itnrebare retorica totusi....
  • +24 (28 voturi)    
    Lupta pentru Romania demna a inceput (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:03)

    grunespferd [utilizator]

    Mafia incearca sa sugrume pilonul esential al firavei si contorsionatei democratii romanesti.

    Domnule Presedinte, alungati babuinii si talharii de pe scaunele conducatorilor Romaniei!

    Vom canta impreuna in strada, intoarcerea la normalitate!
  • +10 (18 voturi)    
    Klaus... (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:03)

    blackbeard [utilizator]

    ...asta se intampla cand esti naiv si crezi orbeste bazaconiile astora. Ei reflecta romanul de rand si apucaturile sale. Cred ca vor trece sute bune de ani pana romanul isi va schimba optica, mentalitatea, si va da dovada de consimtamant, respect pentru cei din jur si pentru legile societatii, de asumarea raspunderii si a greselilor, caracter si principii. Departe de a fi perfect, dar ar putea fi mai respectuos (fata de ceilalti, de munca, de locul in care traieste), inteligent si dornic de a lasa ceva bun pe lumea asta. Istoric vorbind, au fost foarte rare "derapajele" spre mai bine, in societatea din Carpati si de la Dunare.
    Asta o spune un om marunt, care are un mic regret fata de atitudinea "merge si asa", specifica romanului de rand. Cand scoti capul din tara asta si vezi ca altii pot face atat de multe cu mai putine, iar noi ne faultam ca niste prosti, parca... Pacat de locurile astea. Dar, sa speram la mai bine!
  • +20 (24 voturi)    
    mai lenevim? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:08)

    zigot [utilizator]

    dragnea nu are liniste, noi de ce avem?
    educatia, sanatatea, cfr ul , cercetarea, domenii cheie
    ale dezvoltarii Ro sunt nedreptatiti, doar politicienii
    sunt favorizati excesiv (parlamentari si alesi locali);
    dragnea are un singur scop: acapararea institutiilor
    de forta si justitie n u m a i in interesul sau si in dauna
    romanilor.
  • -9 (23 voturi)    
    Bravo! (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:08)

    mikee15 [utilizator]

    Stati ca s-a suparat presedintele. Incepe lupta. Luati-va popcorn si Cola si vizionare placuta a show-ului politic.
    • 0 (6 voturi)    
      ntz! (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:24)

      lula [utilizator] i-a raspuns lui mikee15

      bere si seminte, traditional romanesc!
    • +3 (5 voturi)    
      Nea Mishu (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mikee15

      Romania se Apara in Strada NU la televizor!
  • +25 (31 voturi)    
    razboiul a inceput (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:09)

    tahomir [utilizator]

    si eu unul nu pariez pe PSD.
    Intotdeauna prostia PSDului a fost aliatul nostru in lupta contra PSDului. Si e ditamai aliatul.
    • +3 (3 voturi)    
      Din pacate nu cred ca va fi atat de usor (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:41)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Lupta este cu masina de propaganda a ciumei Dragneevice, pana la urma.
    • +1 (3 voturi)    
      lucrurile s-au schimbat (Vineri, 27 aprilie 2018, 16:10)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Pana la Dragnea, sefii din PSD, proveniti din paturile superioare ale Securitatii, si-au adus consilieri americani, care au fost, toti, de-o viclenie crasa! Daca te uiti doar la materialele propagandistice pentru alegeri, ai sa te prapadesti de ras, de halul in care i-au sapat si le-au tras presul de sub picioare fara ca ei sa se prinda.
      Numai adu-ti aminte de rafinatul conu' Nastase, pupat in colb si arsita de babe stirbe, pe urma cu nevasta-paravan, cu trandafirul roz in mana, asta dupa ce primise porecla de Bombonel...
      Sau de Geoana, Mihaela dragostea mea, vopsit la par (sic!), in Sala Palatului tapetata in rosu, plina de tovarasi rosii, scandand si aplaudand ritmic, cu Iliescu aparand ca un paianjen din intunericul culiselor, predandu-i stafeta.
      Sau de Galaxia Ponta, luandu-si zborul de pe Arena Nationala!

      Asta mustaciosu, fiind baiat de la tara si de militian, netrait in puf si luptand singur pentru viata, are simtul supravietuirii mult mai dezvoltat. S-a aliat cu cel mai incercat de soarta, viclean si prefacut neam (ma rog, aici s-ar putea sa ma insel, chinezii se pare ca sunt si mai si), cel mai speculant, mai inteligent si necrutator - evreii. In spatele lui Dragnea si a Coalitiei Mortii sunt evreii. Nu este intamplator ca cel mai puternic serviciu de securitate din lume este Mossadul. Ei, sa stii ca Mossadul este in spatele lui Dragnea. Ia ghici, care va fi scorul final in meciul dintre evrei si mamaligarii mioritici?
  • +5 (7 voturi)    
    Tot asa... (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:15)

    g01an [utilizator]

    O mutare interesanta, bine venita. Trebuia raspuns obrazniciei penalilor si cum societatea civila a cam obosit, era momentul ca Iohannis sa iasa la inaintare.

    In cele din urma este doar o declaratie politica. Eu sper sa urmeze si alte miscari prin care presedintele sau opozitia sa se foloseasca de uneltele institutionale pe care le au la dispozitie. Asa cum au fost contestate legile justitiei mai intai la CC, iar apoi pe filiera parlamentara trimise Comisiei de la Venetia, asa sper si in continuare sa actioneze responsabil, institutional. De data asta, pe o problema cauzata de executiv, a raspuns presedintele, tot putere executiva. Este foarte bine asa, ne luptam politic, dar o facem transparent prin institutiile disponibile pentru ca asa este normal in democratie, nu prin intelegeri de culise...
  • -3 (5 voturi)    
    Eu zic ca presedintele sa faca sesizare la DNA (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:15)

    Fides [utilizator]

    E clar ca asa se va face dreptate.
  • +9 (13 voturi)    
    Penibil (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:16)

    Werwolf1 [utilizator]

    Ajunge Kim sa treaca granita dintre nord si sud pe jos pentru prima data dupa numai stiu cate zeci de ani si pavianul nu poate sa ajunga la o intanlire cu presedintele tarii al carei prim ministru este .
  • +5 (11 voturi)    
    WoW! atunci cand ai numit-o PRIM MINISTRU (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:26)

    ...!? [utilizator]

    ai avut convingerea ca va face fata functiei de P.M.!?
  • +3 (5 voturi)    
    Gooo (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:40)

    ABBV [utilizator]

    Docila pleaca acasa!!! Lasa-ne!!! Alegeri anticipate!!!
  • -9 (13 voturi)    
    Serios? (Vineri, 27 aprilie 2018, 12:54)

    Fadds [utilizator]

    Iohannis asta e chiar de capul lui sau cine ii da sfaturi asa de proaste? Sa plimbe dulapul ala si sa-si vada de treaba, ca are alte probleme mai mari. Si cu "evreii" acum.
  • +2 (8 voturi)    
    Felicitari D-le Presedinte (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:03)

    Irlandezul [utilizator]

    Felicitari d-le Presedinte, pentru decizia pe care ati luat-o! Romania nu este mosia d-lui Dracnea! D-na Dancila nu are capacitatea de a fi Prim Ministru, este o "clona" a lui Dragnea si atat.
  • +4 (8 voturi)    
    sa terminam cu cleptocratia PSD-ista (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:08)

    carmen_i [utilizator]

    Este momentul sa inceapa asanarea partidului - mocirla numit partid social - democat. Prea si-au facut de cap ignorand bazele democratiei.
    Daca mai sunt lasati mult vor transforma tara intr-un fel de republica africana, in care cei de la conducere fac absolut tot ce vor fara sa mai dea socoteala in fata legii. Aa, pardon, vor da socoteala dupa ce vor modifica legea in favoarea lor.
  • -4 (18 voturi)    
    despre protocoalele secrete nu are nicio parere? (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:09)

    kingdavidhotel(banat de4ori) [utilizator]

    pacat.
  • +9 (15 voturi)    
    2020 (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:21)

    Jude [utilizator]

    la 20 20 isi va anunta Dancila demisia :-)
    • +3 (7 voturi)    
      Asteptam In Fata Guvernului (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:56)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jude

      Ora exacta 20 20, apoi...cine stie ce poate urma
  • +8 (10 voturi)    
    hm.. (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:33)

    CRMS [utilizator]

    Io inteleg friustrarile lui Johannis dar pe de alta parte femeia nu este nici mai proasta nici mai desteapta decat era acum 3 luni, cand a acceptat numirea ei iar capacitatea ei intelectuala ii ea cu siguranta cunoascuta Presedintelui precum si faptul ca nu este in stare decat sa fie o sluga obedienta a lui Dragnea.
    • -6 (10 voturi)    
      E simplu (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:53)

      rcb [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Neonazistul din micutul orasel a zis ca o converteste si nu i-a iesit. Acum incearca sa mature cu ea pe jos cu a maturat Bibi cu el si cu sleahta de tefelisti din spatele lui. Numai ca Bibi are cu ce si el nu.

      Asta e! Dauna totala. Sau, cu o vorba draga profesorasului, "Ghinion".

      Nu-l plangeti, ramane cu dna Carmen si cu casele.
  • +2 (4 voturi)    
    boala (Vineri, 27 aprilie 2018, 13:55)

    daldepsd [utilizator]

    Carre se transmite prin secretii; s-a raspandit intre cele doua gasti si i-a apucat si turbarea. Nu vor acum altceva decat sa ascunda toata mizeria creata in intreaga tara, in toate domeniile. Nu doar guvernul, senatul si camera deputatilor au aceasi calitate indoielnica cu oameni care nu-si iubesc tara insa vorbesc in numele ei. Pacat ca au primit cele trei milioana de voturi, prostindu-i.
    Va asteptam la urne!
  • -2 (10 voturi)    
    ha ha sa trezit robocop (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:34)

    vodatepes [utilizator]

    Ba Robocop astia nu vezi ca au bagat batul prin gard si te-au provocat Pana te-ai trezit ca astia iti iau din atributi deja esti cu craci in sus. Poate iti mai trag si suspendare. Ai grija ca daca mai vine de la CC cu Kovesi iti trag o suspendare de nu te vezi
  • -6 (12 voturi)    
    pana la noi ordine... (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:42)

    demaGOGU [utilizator]

    ...Ro este o republica parlamentara, gubernia primind votul de incredere in Parlament (care i-o si retrage cf principiului simetriei din drept)

    altul e jocul, KWJ isi doreste cu disperare suspendarea ptr a ridica scorul prabusit in sondaje (fosta'i lele cat ai fost, mortul nu se mai intoarce de la groapa).

    daca insista probabil ca o va primi.
  • +5 (7 voturi)    
    Solicitare demisie guvern si parlament (Vineri, 27 aprilie 2018, 14:48)

    Csaby [utilizator]

    Pentru binele Romaniei cetatenii onesti trebuie sa iasa in strada si sa solicite in mod imperativ demisia atat a guvernului, cat si a parlamentului. Cei din opozitie trebuie sa-si dea demisia de onoare pentru a lasa parlamentul fara cvorum in vederea dizolvarii acestuia si a organizarii de alegeri generale anticipate. Este singura solutie de a lua puterea de la infractori.
  • +5 (7 voturi)    
    NU vrem sa fim o natie de hoti ! (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:06)

    lp [utilizator]

    asta este esentialul, toate celelalte discutii se subscriu acestei dorinte. Daca psd & alde vor sa-si faca o astfel de tara, sa-si caute un alt teritoriu, eventual pe alta planeta, ca nici in coreea de nord nu cred ca ar fi acceptabil sa sustii pe fata o justitie ce pedepseste cel mult cu inchisoare la domiciliu
  • +4 (6 voturi)    
    Statul penal (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:12)

    Desperados [utilizator]

    Ar trebui sa fie limpede pentru toti ca Dragnea urmareste instaurarea unui stat penal, el fiind dusmanul numarul1 al Romaniei.
  • 0 (4 voturi)    
    A patra sansa pentru PSD? (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:18)

    DanBruma [utilizator]

    Iahannisule, pai ce faci? Uite cui dadusi a treia sansa. Mai ai vreo sansa pe undeva prin buzunarele nadragilor?
  • +1 (3 voturi)    
    Domnule Presedinte (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:22)

    ABBV [utilizator]

    Domnule Presedinte cred ca sustinerea populara pentru demiterea premierului e mare. Daca aveti parghie legala folositi-o !!! Daca nu sper sa fim cat mai multi la proteste!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu are. Pot sa iasa si 10 milioane...fsss (Vineri, 27 aprilie 2018, 15:53)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      La vot se decide majoritatea in Parlament si Guvernul. Poporul a vrut PSD+ALDE plus slugile de la UDMR. Asa este democratia. Data viitoare, daca or mai fi alegeri libere, dintre statul la TV si 200m pana la sectia de vot, ar trebui sa alegem miscarea.
  • -1 (1 vot)    
    cara-te! (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 9:08)

    revo [utilizator]

    Ai lasat dusmanul in Cetate de 3 ori si acum indraznesati sa mai deschizi gura!? TRADATORULE!!!
    Ai avut posibilitatea sa mergi pe linia deschisa de Basescu si sa duci lucrurile mai departe, sa faci curatenie temeinica. N-ai facut-o. Dimpotriva, ai facut tot ce-ai putut sa te distantezi de lupta anticoruptie si sa sa pui stop si frana tuturor sperantelor si entuziasmului alegatorilor. O singura data, de nevoie, te-ai pronuntat in favoarea anticorputiei si atunci ti s-a strapezit gura, nenorocitule, calamitate ce esti! In rest, ai fost ocupat sa toci bani cu nemiluita pe dormitorul tau si pe stropitori, sa-ti plimbi nevasta in lume, sa te duci la plaja si la schi, magarule!!!
    I-ai batut cu lantul pe oamenii statului si te-ai dus sa plangi de mila Halenelor!? Ma rog, asta inteleg, ca nu puteai sa calci stramb, pe fata, in fata sefului tau, Voiculescu.

    Dar mai ales ai avut posibilitatea sa fii purtat de valul de nemultumire din februarie si sa tai raul de la radacina. N-ai facut-o! Dimpotriva, AI LASAT DUSMANUL IN CETATE de 3 ori! A cucerita-o cu totul, din pivnita pana in pod, iar tu esti prizonier (de lux, ce e drept) in turn.

    Acum faci pe viteazul si latri la luna?! Crezi ca asa vom iesi sa te aparam cand vei fi alungat? Iti place asa de mult la Cotroceni? Sa-ti iei gandul. Nesimtitule! Lasule! Incompetentule! TRADATORULE! MARIONETA! Mars la Voiculescu unde iti este locul! DISPARI si lasa tara asta sa-si revina, esti o frana!!! Esti doar un carnat sasesc stricat.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version