Realizarea videoclipului pentru imnul statiunii Mamaia va fi finantata dintr-o noua taxa pe care o vor plati locuitorii si firmele din Mamaia, a anuntat marti primarul Radu Mazare. Pentru proprietarii apartamentelor din blocurile construite in Mamaia, taxa de promovare a statiunii este de 100 de lei, in timp ce pentru firme variaza intre 700 si 4.000 de lei. Sumele colectate se vor imparti intre Primaria Constanta si o asociatie de turism. Reamintim ca imnul statiunii este cintat de Loredana Groza, Cabron si insusi Radu Mazare.

"Estimez ca vor fi 600.000 - 700.000 de euro anual, din care 20% vor merge la primarie ca s-o cheltuiasca pentru promovare. Restul sumei merge la Asociatia Dobrogea Litoral, unde este un comitet care va stabili ce si cum vor plati. Vor plati inclusiv detinatorii de apartamente din statiunea Mamaia cate 100 de lei pe an, ceea ce nu este deloc o suma semnificativa pentru ca de promovarea care se va face din acesti bani vor beneficia toti. (...) Proprietatea detinatorului de apartament este valorizata altfel decat oriunde. Intr-un fel s-a devalorizat un apartament in Mamaia si in cu totul altfel la Bucuresti, Constanta, Barlad, Braila. Pentru ca Mamaia este o destinatie care functioneaza si functioneaza bine", a declarat marti primarul Constantei, Radu Mazare, citat de Agerpres.

Mazare a spus ca "prima cheltuiala" care se va face din taxa de promovare va fi cea pentru realizarea imnului statiunii si a filmarilor pentru videoclip, valoarea fiind de circa 34.000 de euro.