Decizia CCR: Presedintele Romaniei merge la Consiliul European

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 27 iunie 2012, 16:24 Actualitate | Esenţial


Victor Ponta si Traian Basescu
Foto: Agerpres
Curtea Constitutionala a decis, miercuri, ca presedintele Romaniei participa la reuniunile Consiliului European, in calitate de sef al statului, aceasta atributie putand fi delegata de catre acesta, in mod expres, primului-ministru, anunta Mediafax.

Intrebat de Hotnews.ro daca presedintele Traian Basescu va merge joi la summitul UE de la Bruxelles, purtatorul de cuvant al Administratiei Prezidentiale, Bogdan Oprea, a afirmat ca nu comenteaza.

"In exercitarea atributiilor constitutionale, presedintele Romaniei participa la reuniunile Consiliului European, in calitate de sef al statului. Aceasta atributie poate fi delegata de catre presedintele Romaniei, in mod expres, primului-ministru", potrivit unui comunicat al Curtii Constitutionale.

Iata mai jos comunicatul CCR:

"In sedinta din ziua de 27 iunie 2012, Plenul Curtii Constitutionale, investit in temeiul art.146 lit.e) din Constitutia Romaniei si al art.34 din Legea nr.47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale, a examinat cererea formulata de Presedintele Romaniei privind solutionarea conflictului juridic de natura constitutionala dintre Guvern, reprezentat de primul-ministru, pe de o parte, si Presedintele Romaniei, pe de alta parte.

La sedinta de judecata au participat, din partea Presedintelui Romaniei, domnul Stefan Deaconu, consilier prezidential, iar din partea Guvernului, primul-ministru, domnul Victor-Viorel Ponta, impreuna cu ministrul justitiei, domnul Titus Corlatean, si ministrul pentru relatia cu Parlamentul, domnul Mircea Dusa.

In urma deliberarilor, cu majoritate de voturi, Curtea Constitutionala a constatat existenta unui conflict juridic de natura constitutionala intre Guvern, pe de o parte, si Presedintele Romaniei, pe de alta parte, generat de actiunea Guvernului si a primului-ministru de a-l exclude pe Presedintele Romaniei din delegatia care participa la Consiliul European in perioada 28-29 iunie 2012.

In exercitarea atributiilor constitutionale, Presedintele Romaniei participa la reuniunile Consiliului European, in calitate de sef al statului. Aceasta atributie poate fi delegata de catre Presedintele Romaniei, in mod expres, primului-ministru.

Argumentatia retinuta in motivarea solutiei pronuntate de Curtea Constitutionala va fi prezentata in cuprinsul deciziei, care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. Decizia este definitiva si general obligatorie si se comunica Presedintelui Romaniei si Guvernului".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24145 vizualizari

  • +165 (189 voturi)    
    ta-daaaam!!!! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:28)

    ruffus [utilizator]

    ponta, la loc, nota 4!!!!
    • +106 (144 voturi)    
      TB: "Plec la Bruxelles!!!" (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:43)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ruffus

      "Ponta, vino si tu sa-mi tii mapa si sa le povestesti liderilor europeni si studentilor cum ai plagiat mai mult de jumatate din teza de doctorat!!!"
    • -80 (150 voturi)    
      ne amuzam degeaba (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:48)

      tjax [utilizator] i-a raspuns lui ruffus

      Nu e nimic surprinzator in decizia Curtii. E consecinta fireasca a ceea ce s-a intamplat in ultima perioada. Basescu i-a servit cu sampanie si s-a dat bine pe langa ei, USL a incercat sa le restranga atributiile, era si normal ca pana la urma sa il sprijine pe Basescu. E pur si simplu o lupta intre greii statului.
      • +89 (103 voturi)    
        Noi degeaba tu pe bani (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:58)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        Justitia actioneaza independent, macar in instantele de varf si in ultima vreme. A reduce orice sentinta juridica la corecta sau incorecta dupa cum imi place sau nu e o mare eroare si nu ajuta pe nimeni. De la respectul fata de justitie si hotararile ei placa o societate civilizata.
        • -41 (77 voturi)    
          tocmai de aceea trebuie luata masura (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:22)

          MarianEugem [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

          surprinzator, justitia a inceput sa actioneze independent doar in ultima vreme adica de cand a venit PSD la putere.

          inainte, timp de 8 ani justitia a fost oarba, proasta, aservita, vanduta, pesedista.

          asta desi presedinte era tot matrozul actual.

          prin urmare, PSD a facut justitia sa actioneze independent. ba chiar impotriva lui! :)))
          • +40 (46 voturi)    
            Mai, draga! (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:32)

            CristianAlbu [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugem

            Draga, MarianEugem, iti dai seama ce imbecilitate ai scris? Vezi ca se supara nea Hrebe pe tine. Pai nu voi, USL, acuzati ca justitia esta la comanda lui Basescu, ca toate doasre sunt politice? Si, acum vii tu sa ne spui ca, justitia functioneaza pt. ca PSD-ul e la putere? Hotaraste cum e ?
            P.S. Meritul ca functioneaza justitia e a celor care o infaptuiesc+ Monica MAcovei. Nu a lui Basescu si in nici un caz a lui Ponta.
        • -41 (73 voturi)    
          babalacii de la Curte au comis-o din nou (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:33)

          floralex [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

          De cate ori Curtea lua o decizie impotriva lui Basescu/PDL, era plin aici de comentarii despre "babalacii" de la Curte carora nu le pasa de interesul tarii etc etc. Cum ia Curtea o decizie pro-Basescu, cum e plin de laude despre ce decizie corecta este, luata de oameni super-corecti, ultimii aparatori ai corectitudinii in aceasta tara. Hai sa fim seriosi. Basescu si-a apropiat membrii Curtii, in timp ce USL a lovit in ei cu restrangerea atributiilor. Era normal sa il sustina pe Basescu de data asta, decizie care n-are nici-o legatura cu respectul, justitia sau corectitudinea.
          • +24 (30 voturi)    
            Relax (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:08)

            vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui floralex

            Atat timp cat cei de la Curtea constitutionala a dat dreptate PSD pe foarte multe legi in urma cu 1 an sau 2, era o mare victorie a opozitiei, acum discutam despre faptul ca oamenii aia sunt numiti de Basescu sau X-ulescu. Dand dreptate de o parte si de alta a spectrului politic, cred ca a demonstrat ca e destul de impartiala.
            In plus, daca ai curiozitatea sa citesti Constitutia, vei constata ca Romania e o republica semiprezidentiala si nu parlamentara, si in aceasta situatie Presedintele este si seful statului, poate prezida sedinte de guvern - pe care le si conduce, atunci cand considera necesar, reprezinta Romania in relatiile internationale. Sub acest aspect, e si normal ca decizia curtii sa fie in concordanta cu Constitutia.
            • +9 (11 voturi)    
              Lupta (Joi, 28 iunie 2012, 0:21)

              cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

              asta nu mai e lupta politica intre PSD si PDL. Este lupta intre: stat de drept si dictatura parlamentara, si asta ne doare pe toti.
          • +11 (11 voturi)    
            asa cum n-are nicio legatura logica (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:18)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui floralex

            cu ce spui tu
            • -8 (14 voturi)    
              Cel mai inteligent cedeaza (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:48)

              Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

              Basescu va juca aceasta carte, cea mai buna pentru el.
              Intentionat a lasat Curtea Constitutionala (ma rog, asa au primit ciorna de la Cotroceni) ideea ca presul poate delega prim ministrului reprezentarea Romaniei...
              In ultimul moment, va iesi public si va explica ca el, fiind mai intelept, a hotarat sa-l lase "pe ala micu" la Bruxelles , pentru binele Romaniei, sa nu ne facem de ras cu certurile astea ..
              Lumea o sa ramana in extaz, "ce pres intelept avem...."si va rade de Ponta, ramas fara replica.
              Punct si meci pentru Basescu.
              Cel putin, asta este planul.
              pe pariu ca merge Ponta?
          • +15 (21 voturi)    
            pentru floralex (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:14)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui floralex

            Te rog sa te gandesti putin la o deosebire majora in ceea ce priveste felul in care a primit Boc sentintele CCR si felul in care le primeste Ponta.
            Boc a facut un plan de trecere prin criza cu o afectare minima a Romaniei. Si acel plan avea , printre altele,reducerea salariilor bugetarilor si reducera unor pensii.
            CCR nu a fost de acord cu reducerea pensiilor. Ce a facut Boc ?
            S-a supus. Si a fost nevoit sa creasca TVA-ul.
            Ce face acum Ponta ? Zice ca lui nu-i pasa de CCR , ca el face cum vrea el.
            Si e pregatit sa dea tare in CCR. Le restrange la maximum atributiile sau isi face o alta CCR cu oamenii lui de casa.
            Hai acum comenteaza. Care atitudine ti se pare normala si corecta. A lui Boc sau a lui Ponta ?
      • +58 (70 voturi)    
        e mai mult de atat (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:07)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        deja nu mai este lubta politica, este lupta la baioneta de acaparare a puterii prin orice mijloace, chiar daca se incalca lege, constitutia sau bunul simt.
        cititi o prima reacti de la DW
        http://www.dw.de/dw/article/0,,16052350,00.html
      • +32 (38 voturi)    
        Sampanie ? (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:32)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        Deci tu crezi ca membrii Curtii Constitutionale pot fi cumparati cu un pahar de sampanie ??
        Adica nu au un salariu suficient , incat sa bea ZILNIC sampanie?
        Cred ca ii confunzi .
        Sampanie....
        • -19 (23 voturi)    
          nu fii copil (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:35)

          tjax [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Era vorba de atitudinea recenta a lui Basescu fata de CCR. Basescu si-a dat seama ca Curtea ar putea fi un aliat valoros impotriva USL si a decis sa si-o aproprie. Spectacolul de la TV cu un Basescu zambitor si judecatori la care li se servea sampanie a fost doar un indiciu despre ceea ce se intampla in culise.
          • +7 (9 voturi)    
            serios ? (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:20)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui tjax

            Deci in culise se puneau la cale marsavii. Se punea la cale o apropiera , eventual o subordonare a CCR de catre Basecu. Si el ,fiind tolomac ca si Ponta , ce si-a zis?
            -Hai sa dau un indiciu de ce marsavii pun la cale si sa beau un pahar de sampanie cu astia?
            Rationamentul tau pica !
      • +41 (45 voturi)    
        Premisa falsa, concluzie falsa! (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:35)

        Gambeta [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        Cred ca gresesti cand afirmi asa ceva. La CCR se judeca cu Constitutia pe masa, nu se dau solutii politice ci solutii la probleme generate de politica, asa cum afirma astazi un jurnalist intr-un articol pe HN.
        Despre hotararea Parlamentului de a-l trimite pe premier la acest Consiliu ce parere ai, avand in vedere ca in Constitutie scrie clar ca seful statului este reprezentantul statului si numai el poate delega alta persoana spre a-l inlocui de la astfel de atributii? Dar despre faptul ca premierul a cerut acesta hotarare Parlamentului? Actioneaza ei legal doar pentru ca nu au baut un pahar de sampanie impreuna cu judecatorii CCR? Intelegi ca astfel de argumente sunt puerile?!
        • +11 (13 voturi)    
          ,,, (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:39)

          Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui Gambeta

          Macar de adoptau o hotarare... aia putea fi atacata sau nu si avea efect sau nu. Ei au scris o hartie si au semnat-o. Au facut o declaratie (de presa)....
        • -5 (5 voturi)    
          hmmm (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:34)

          Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Gambeta

          Sunt curios unde anume in Constitutie se pomeneste de seful statului. Ca tot judeca CCR-ul cu Constitutia pe masa. Apoi, sunt curios cum pune Presedintele, indiferent cine este ela, in aplicare ceea ce se decide la nivel european, daca nu se intelege deloc cu majoritatea parlamentara si Guvernul, indiferent cine le formeaza, cand in Constitutie se spune ca astea sunt treaba Guvernului si a Parlamentului.
      • +19 (21 voturi)    
        Motivarea hotararilor (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:51)

        Dutch-ii si Romanii [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        Ce nu spune nimeni este ca in justitie nu e ca in parlament sau in strada unde castiga cine urla mai tare. Exista un dialog intre membrii completului si o motivare. Asa ca nu e o lupta intre "greii" statului pe argumente de oportunitate sau muschi. Cine sustine ceva trebuie sa si motiveze. Indiferent daca a sustinut decizia majoritatii ori daca a decis pentru o opinie separata.
    • +66 (80 voturi)    
      Care e diferentza dintre clanurile de tzigani si a (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:01)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui ruffus

      USL nu mai este o coalitzie ci un clan de hotzi care nu se deosebeste de clanurile de tzigani cu nimic. La fel fura si aia si isi apara condamnatzii.
    • +37 (45 voturi)    
      4? Nota mare! (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:15)

      adrianuk22 [utilizator] i-a raspuns lui ruffus

      Uitati ca a copiat?
    • +13 (15 voturi)    
      Viorel, Titel, Crinel... (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:32)

      Dinoone [utilizator] i-a raspuns lui ruffus

      Lamuritu's-au acum doi pui de zmei,
      Completi doar in formatia de trei.
      Ei fug ca sa-l trezeasca pe fratele lor Crin,
      Lasat acas' de dimineata, e adormit pe-un scrin.
      Doar toti trei de-or fi avand putere
      Si doar asa, putea-vor cere
      Sa-l dea jos pe Presedinte,
      Ca i-a lasat far' de-un parinte...
    • +7 (9 voturi)    
      Bruxelles (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:10)

      ochiometru [utilizator] i-a raspuns lui ruffus

      Băi fraţilor...da n-avem şi noi vreun USL-ist în comentarii să-l mâncăm de viu ? Sau ăştia se ascund ca şopârlele când nu le iese pasienţa? Deocamdată lui Ponta nu i-a ieşit nimic până acum. Are şcoală de şulfăraie în partid ...nu la nivel de guvernare.
      • -3 (5 voturi)    
        nu aveti pt ca hn filtreaza orice (Joi, 28 iunie 2012, 1:35)

        Andrei1981 [utilizator] i-a raspuns lui ochiometru

        comentariu anti portocale
        • +1 (1 vot)    
          asa deci. (Joi, 28 iunie 2012, 8:55)

          CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Andrei1981

          Daca tot nu invatati nimic din alea anti comunisti si anti plagiatori...
  • -75 (95 voturi)    
    :)) (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:29)

    catalin_mattei [utilizator]

    acum sa te tii frate.. merge T Basescu si orice va hotarare in numele statului roman va lua nu va fi aprobata de majoritate.. :)) curat romaneste.. Curtea si-a platit din plin medaliile :))
    • +51 (61 voturi)    
      hop si tu.... (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:42)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      din dragoste de partid, nu?
      • +60 (68 voturi)    
        Tziganca care da din fusta!!!! (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:02)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui echos

        Acest domn care nu respecta pe nimeni si nimic care a ajuns o figura trista deje nu ma reprezinta si nu-l voi accepta in vecii vecilor. Cica mai sunt cativa oameni care inca sunt loiali lui Basescu!!!!Chiar asa de rau stam? Ca procurer sa acuzi CCR public!!!Nu trebuie sa fi studiat drept sau politic ca sa intelegi ca presedintele e nr unu in stat. E ca si cum as merge la seful meu si i-as spune ca e illegal sau prost sau mai stiu eu ce ;chiar daca sunt un plagiator ordinar. !!! Dl. Ponta!!!CCR vegheaza asupra democratiei dar sa stii ca si poporul roman. Cu prostiile tale poti sa mergi mai departe dar poti ajunge impuscat sau coleg cu profesorul tau iubit.
        • -20 (22 voturi)    
          ha,ha,ha (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:38)

          numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

          auzi,gutuie, presedintele tau mult iubit este nr.1 in stat,dar romania nu este republica prezidentiala,daca intelegi ce inseamna asta.adica nu si conduce. ai auzit de republica parlamentara? te-as trimite sa studiezi,dar trebuie sa treci intai pe la scoala,stai nasol cu limba romana. deh,ca orice portocaliu care se respecta,scoala conteaza mai putin.portocaliul -sef a spus ca scoala romaneasca scoate numai tampiti.
          ce bine isi cunoaste partidul !!!
          • +11 (11 voturi)    
            Vezi ca te cauta mama ta prin gara (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:48)

            FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

            Unde vinde semintze. Ma gandesc ca te numesti pruna. De fapt esti o pruna plagiata!!!!!
          • 0 (0 voturi)    
            ai vrut sa zici republica (Joi, 28 iunie 2012, 14:26)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

            SEMIPREZIDENTIALA...
            acum imi dau seama de ce se fac de rusine mereu usl-asii prin prostia conducatorilor, ei nici macar nu stiu ce fel de republica suntem...
            chiar toti ati copiat la examene? in frunte cu plagiatorul sef ponta? asta o sa ramana in istorie ca primul premier copy paste, adica o umbra de premier...
    • +87 (97 voturi)    
      Ponta, iesi din viata politica, esti penibil! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:45)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Atunci ramane posibilitatea dizolvarii Parlamentului... Se pare ca Parlamentul nu mai reprezinta poporul, si se fac alegeri anticipate.
      Astept sa vad ce va face ponta la Bruxelles.

      Ar trebui sa toti tinerii din Bruxelles sa il astepte pe Ponta la aeroport cu pancarte cu titluri imense de "Ponta = Plagiator"...
      • -15 (17 voturi)    
        ha,ha,ha (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:47)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        pai tocmai asta e,fraiere.daca se fac alegeri anticipate,portocaliilor,va faceti pantalonii maro.asta vrea usl si se opun pdl-istii.da' tu nu intelegi nimic,te bagi in seama....
    • +68 (74 voturi)    
      tu cunosti ceva despre Romania? (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:46)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      "Curtea Constituţională este alcătuită din 9 judecători, numiţi pentru un mandat de 9 ani, care nu poate fi prelungit sau înnoit. Din cei 9 judecători, trei sunt numiţi de Camera Deputaţilor, trei de Senat şi trei de Preşedintele României."
      • +20 (22 voturi)    
        Nu stie (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:36)

        Criss S. [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Nu stie. daca stia, tacea si filozof (destept) ramanea ...
        Si cand ma gandesc ca un astfel de personaj are dreptul sa voteze ... trist
    • +72 (82 voturi)    
      si ce-ai vrea? (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:46)

      lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Tu ai avea curaj sa-l lasi pe Ponta sa hotarasca in numele statului roman? Ce decizii a luat Ponta de cand e prim-ministru?
    • +43 (51 voturi)    
      Nemernicilor! (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:07)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Aici se discuta despre Constitutia României, adica Legea Fundamentala a Statului Român!!!

      Sunteti total pe dinafara, nu aveti nici simtul masurii si nici pe cel al realitatii.

      Rusine sa va fie ca interpretati totul dupa bunul plac.
      • -12 (14 voturi)    
        ba, tu esti! ba, tu esti! ba, tu esti! ba, tu esti (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:50)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Amice, ti-am dat cu minusul in cap, ca esti prea scortos... aici nu sintem la CCR, sintem pe un site unde fiecare scriem ce credem sau ne vine la mina (tastatura). Iar eu unul fac bascalie cit cuprinde.
    • +39 (47 voturi)    
      he he he (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:07)

      adrian_s [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      de parca hotararile de la bruxelles sunt dictate de voiculescu si puscariasul infractor nastase alaturi de hotul plagiator ponta ...

      ma voi chiar credeti ca se uita cineva in gura voastra acolo ?
    • +35 (39 voturi)    
      Presedintele a fost reales cu peste 5 mil.voturi (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:19)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Asta e!
      USL, A LUAT 5.000.000 DE VOTURI??
      • -18 (22 voturi)    
        iesi din bucla temporara, sa te ajut? (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:52)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui A9

        Amice, esti oleaca detemporalizat.... cind a luat ala de zici mata 5 mil. voturi, USL nu era infiintat inca...
    • +8 (8 voturi)    
      deci nu conteaza cum e decizia? (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:29)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      orice decizie a UE la care semneaza Basescu e deci respinsa? Tocmai voiau sa ia o decizie cumca Ponta e cel mai frumos din Gorj..... Nu te ustura ridicolul catalin???? Eu stiu ca .... nu doare, tu stii?
  • +83 (95 voturi)    
    Hahahah (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:30)

    Gipsi [utilizator]

    Ha ha ha.
    I-au dat peste bot domnului prim ministru Victor Ponta!
    • +63 (73 voturi)    
      decizie corecta (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:48)

      draq [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      Ar fi fost culmea sa ne reprezinte Ponta acolo. Si ca tot veni vorba, oare cand isi va da dom' doctor demisia?
      • -13 (15 voturi)    
        roberta (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:43)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui draq

        cand si-o va da si cea care a furat voturile in parlament. infractoarea este tot acolo.ea cand pleaca?
        • +8 (8 voturi)    
          Cand isi vor da.. (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:40)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

          demisia din parlament toti cei care au votat la doua maini.
  • +76 (90 voturi)    
    vai... (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:31)

    hahalera [utilizator]

    si daca incepe micul xeroxescu sa planga si sa arunce cu jucariile, ce ne facem?
  • +69 (83 voturi)    
    Bun! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:31)

    harapalb [utilizator]

    O decizie corecta.
  • +8 (42 voturi)    
    si le-a luat atitea ore sa decida? (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:31)

    break_noon [utilizator]

    oare ce au facut judecatorii astia toata ziua?
    constitutia asta e o cartulie destul de mica, iar judecatorii de la ccr ar trebui o stie pe de rost, si de la coada la cap, daca trebuie, nu?

    ma gindesc ca dupa inceperea dezbaterii, ar fi trebuit sa decida in maxim jumatate de ora cum sta treaba.

    dar tobele trebuie sa bata indelung, inainte de anuntarea deciziei :-)
    • +48 (52 voturi)    
      un pic de circ primprejur... (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:52)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

      Atentie, la sedinta au participat si Ponta, si distinsul Corlatean. Ma gandesc ca i-a luat ceva timp lui Ponta sa se tavaleasca pe jos, s-arunce cu hartiile in judecatori, sa traga 6749028 de huo basescu, eventual a intrat si Antonescu pe speaker cu suspendarea si regimul dictatorial, si uite asa un lucru simplu si evident, impopotonat cu accente mioritico-dobitocesti, a mancat mai mult timp de pe agenda (oricum incarcata) a CCR...
  • +74 (86 voturi)    
    Lucrurile revin la normal (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:31)

    Alui [utilizator]

    Sa revenim si noi la doctoratul lui Ponta, cel fara masterat.:)
    • -15 (19 voturi)    
      pfff (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:42)

      numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      si la diplomele lipsa din dosare ale lui funeriu:))
  • -49 (73 voturi)    
    perfect (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:31)

    Mazeta [utilizator]

    In sfarsit, Curtea Constitutionala a decis cine face de ras Romania la Consiliul European.
    • +44 (52 voturi)    
      hai, ciocu' mic (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:47)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Bai Mazeta, inchide computerul baietele...
      Daca CCR ar fi decis ca ponta este bun sa ne reprezinte, ce ai fi scris?
      Rusinica Mazeta!
      • +16 (16 voturi)    
        lasa-l frate ... (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:11)

        ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        e menestrelul de servici al varanului isi cistiga si el piinea postind , mai demn ar fi sa caute prin gunoaie decit continuarea latrinei pe hotnews. Spor la treaba
    • +56 (64 voturi)    
      mazeta (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:48)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de 7 ani de zile ne reprezinta si chiar nu ne-a facut de ras, dincontra.
      in schimb nemtii se intrebau acum o saptamana daca nu cumva ponta o sa plece cu argintaria de la consiliu :)
      potoliti-va cu ponta al vostru, nu vedeti ca deja o da in dictatura pe fata?
    • +29 (35 voturi)    
      Mazeto! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:51)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Atat am avut de spus (conform dex).
    • +41 (47 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:58)

      bibiq [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ma intreb cum ar putea presedintele ales sa faca Romania de ras mai mult decat ar face-o un premier acuzat de plagiat ?????? Si care a tot batut din picior ca vrea el la Consiliul European fara sa il doara undeva - nici macar in cot - de prevederile Constitutiei Romaniei....ce sa mai vorbim de restul actiunilor si comentariilor sale, de care s-ar jena si fiul meu de 10 luni...
      • -5 (7 voturi)    
        hai cu roberta (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:20)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui bibiq

        mai lasa-ne cu plagiatul ala,cadeti in derizoriu...pe infractoarea de anastase cand o dati jos?sau ea nu se incadreaza in legile tarii astea?!? stii reclama aia cu "ti-am pregatit un loc la noi in celula"? buuunaaaa....
    • +30 (36 voturi)    
      Perfect adevarat (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:01)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ponta care nu recunoaste hotararile judecatoresti din propria sa tara si care crede ca poate convige ca va respecta hotarari ale consiliului. Ne face de ras cu adevarat (nu mai punem la socotela furtisaguri si alte "nebunii" de tinerete).
      • +16 (20 voturi)    
        ponta iresponsabilul (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:34)

        mana [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

        poate ponta cu dispretul sau caracteristic,va incerca sa faca el legile lui si a psd si in consiliul european .sa-si puna el oamenii lui , sa fie el suveranul. nu-si da seama ca ne face de ras pe noi toti
    • +25 (27 voturi)    
      decizia (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:11)

      puiu55 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      componenta cc:

      1. PETRE LAZAROIU – PDL: numit in 2008 si reconfirmat in 2010. Nominalizarea apartine presedintelui Traiana Basescu.
      2. ION PREDESCU – PSD: fost senator PSD de Dolj si ministru al justitiei in Cabinetul Vacaroiu. In 2004 a fost numit in CC, fiind sustinut de catre Senat.. Mandatul sau expira in 2013.
      3. ACSINTE GASPAR – PSD: fost om de incredere al lui Nicolae Ceausescu (pentru care conducea serviciul juridic al Consiliului de Stat, organul care redacta toata legislatia comunista), Gaspar a devenit deputat PSD de Valcea. Ulterior, a fost ministru pentru relatia cu Parlamentul in Cabinetul Nastase. A devenit membru al Curtii in 2004, numit de Presedinte. . Are mandat pana in 2013.
      4. ASPAZIA COJOCARU – PSD: cu o biografie incarcata, fiind acuzata pentru colaborarea cu Securitatea numirea Aspaziei Cojocaru. desemnarea ei la CC a fost facuta in 2004 de catre Camera Deputatilor. Mandatul ii exprira in 2013.
      5. TUDOREL TOADER – PNL:. Din 2007 detine propriul mandat, care va expira in 2016.
      6. VALENTIN-PUSCAS ZOLTAN – UDMR: fost senator UDMR de Covasna, a fost numit la CC in 2007, fiind propunerea Senatului. Mandatul sau e valabil pana in 2016.
      7. AUGUSTIN ZEGREAN – PDL: fost senator de Bistrita-Nasaud pe lista FSN, apoi PD, Zegrean a fost numit de presedintele Traian Basescu ca judecator la Curtea Constitutionala in anul 2007. Mandatul sau expira in 2016.
      8. IULIA ANTONELLA MOTOC – PDL: Este singurul membru al Curtii Constitutionale care are experienta lucrand in domeniul unor organizatii internationale. Mandatul ei incepe in 2010 si va expira in 2017.A fost numita de Senat.
      9. MIRCEA STEFAN MIHNEA – PDL: magistrat si universir clujean, Stefan Mihnea nu are cunoscute activitati politice. A fost ales de Camera Deputatilor in 2010, expira in 2017
      deci pdl=4 , unde este majoritatea de care vorbeste ponta?
      sunt curios cu ce majoritate s-a luat decizia
  • -34 (50 voturi)    
    perfect asa (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:32)

    cosminrs [utilizator]

    Apoi vine inapoi si va spune ce a negociat, iar guvernul va spune.. ne pare rau dar nu a fost guvernul ce a negociat, presedintele nu poate negocia in numele guvernului.
    Si asa ajungem unde?
    O sa poata sa spuna Ponta ca a incercat sa guverneze tara, dar Basescu nu l'a lasat.
    E drept acuma ca Basescu s'a obisnuit cu un executant al lui ca prim ministru.. dar totusi.. pana in 2009 cine mergea la Consiliile Europene?
    • +43 (49 voturi)    
      Basescu (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:43)

      Gipsi [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      Tot Basescu mergea.
    • +28 (32 voturi)    
      TB (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:47)

      st-an [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      basescu
    • +48 (52 voturi)    
      normal (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:51)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      doar ieri au votat impotriva maririi pensiilor pentru ca era lege initiata de guvernul MRU :)
      astia voteaza default impotriva daca legea este initiata de altcineva chiar dacasustin si ei legea.
      alt exemplu este legea sanatatii care au scos-o ieri aproape identic cu cea propusa de pdl :)
      ce a incercat sa faca poanta? ca pana acum doar scandal :))
    • +31 (37 voturi)    
      Latrailor USL-isti, (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:59)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      Tu, Mazeta (fericit nickname ales), cacatalin_mamatei, alte si alte jeguri de acelasi tip se gudura pe langa idolului idiot Tonta care spune ca Basescu nu are mandat sa reprezinte Romania la CE. Idiotii uita ca Basescu are in spate peste 5.000.000. de voturi ale romanilor in spate, mult mai multe decat au obtinut parlamentarii de stransura ai USL. Vreti sa mearga tantalaul si repetentul betiv la CE, schimbati Constitutia!
      Aud? Mai comentati?
      • +24 (26 voturi)    
        Pai ei nu-s de acord... (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:32)

        Sthelian [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        ...cu asta. Cica noi, cei din afara l-am ales. (ei erau ocupati cu spritul de sf. Nicolae si nu era important sa mearga la vot) Desi daca ar cauta nitel ar vedea ca in afara au votat vreo 170000 de romani, incluzind toate ambasadele si consulatele romane, cu personalul lor cu tot. Iar pe acolo pe unde n-a votat decit personalul a cam cistigat Geoana...
        Daca ploua e Basescu de vina, daca e seceta e Basescu de vina... (ca-n aia cu iepurasul si basca).
        Sigur, ca in afara internetului prinde foarte bine, ceea ce conteaza, caci neutilizatorii de net sunt mult mai multi si sunt cei ce conteaza si voteaza...
      • -8 (10 voturi)    
        du-te (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:36)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        taticul tau de sorginte comunista,coleg de partid cu iliescu,"cantaret "la secu,iubitor de spirtoase scotiene,"tiganca imputita","pixelul albastru","scoala romaneasca scoate numai tampiti"( citesc ce scrii tu,si-i dau putin dreptate...:)) AVEA 5 milioane de voturi .dupa guvernarea catastrofala a guvernului boc sub directa sa conducere, mai are ...ciuciu.de aia refuza portocalii sa revina la legea suspendarii de dinainte,care a fost buna ,acu' nu mai e,de aia nu vor acum alegeri anticipate.rezultatele alegerilor locale a provocat panica printre portocalii.acuma tipa mai tare,pe principiul motanului.nu e important cine merge la consiliul europei. e doar o lupta politica.important este ca cei ca tine sa dispara de pe scena politica.ati nenorocit un popor,acum platiti.cand o dati jos pe infractoarea care fraudeaza voturile in parlament? aud?
    • +22 (26 voturi)    
      Spume la gura (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:09)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      Puteti face spume la gura, CCR nu face politica, ci ne spune ce vrea poporul prin Constitutia in vigoare.

      Vrem altceva? Sa schimbam Constitutia! Dar nici asta nu va convine.
  • +63 (75 voturi)    
    un fleac (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:32)

    unnene [utilizator]

    iar i-a ciuruit :))
    • +5 (31 voturi)    
      corectie (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:43)

      costache2 [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      Nu stiu de ce crezi ca unul l-a ciuruit pe celalalt, cand de fapt, de 22 de ani, ei ne ciuruie pe noi!
  • +32 (46 voturi)    
    CCR vs "cei drepti si cinstiti" (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:32)

    danieldi [utilizator]

    Yes!
  • +66 (76 voturi)    
    de ce sunteti rai (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:34)

    Angoasat [utilizator]

    mentorul sau e la parnaie, s-a aflat ca a obtinut titluri pe baza de furt, are si un master fictiv in Italia.. lassati-l sa mearga la Bruxelles, sa faca poza ..apoi i-l saltati de acasa ..
  • +56 (66 voturi)    
    felicitari (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:35)

    dj bruno [utilizator]

    Felicitari Curtii Constitutionale pentru impartialitate!
  • +43 (53 voturi)    
    cine ”sapă! groapa lui iliescu.... (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:35)

    gica43 [utilizator]

    Asa se imtampla-si este foarte bine-celor care fac Constitutii,Curti Constitutionale si legi pentru un singur om,adica psd-ului.Ei au creat Constitutia si CCR pentru iliescu si pentru o domnie pesedista vesnica.
  • +48 (60 voturi)    
    Jos CCR, nu? (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:35)

    nano2k [utilizator]

    Urmatoarea tinta a mafiotilor pesedisto-uselisti va fi CCR.
    • +20 (22 voturi)    
      au tot interesul (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:57)

      Glook [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Au tot interesul, ar fi cea mai sigura metoda sa ne scoata din UE si sa ne duca plocon la Putin (ca tot il admira Marga).
  • -45 (63 voturi)    
    Mobutu from Con... ptiu, Romania (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:38)

    Montesquieu [utilizator]

    fostul deputat pdl zegrean ajuns presedintele CC datorita capacitatilor sale de mare connaisseur al dreptului constitutional (adica experienta si studii in domeniu ZERO absolut) a mai pupat (a nush cata oara) papucul prezidential.

    cam asa se intampla cand un individ isi aserveste toate institutiile si justitia prin schimbarea membrilor si inlocuirea acestora cu oameni de casa.

    asta e, am devenit un Congo european cu un Mobutu care-l face pe originalul zairez sa paleasca de rusine.
    • +43 (49 voturi)    
      rusinica Montesquieu! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:49)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      CCR are in componenta 9 judecatori, dintre care:
      - 3 sunt alesi de Senat
      - 3 sunt alesi de Camera Deputatilor
      - 3 sunt alesi de Presedinte

      Nu mai intoxica internetul, faci rau tarii tale!
      • +37 (41 voturi)    
        Si in plus (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:55)

        Glook [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        Si in plus unul din aia 3 numiti de presedinte e acsint Gaspar numit de presedintele iliescu in 2004
    • -10 (32 voturi)    
      sa nu exageram! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:49)

      costache2 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Sa nu exageram, dracu' nu e chiar asa de negru si rezultatul era previzibil, Constitutia fiind schizofrenica... Sa fim insa optimisti: pana ce ajunge Vadim presedinte, mai e putin :)) Sa vezi atunci reprezentare in Europa!!!
    • +16 (18 voturi)    
      omule, (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:56)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Mata ai (vreo) cunostinta asupra textului constitutiei? Nu de alta, dar daca ai avea, si neuronul ala plictisit al dumitale s-ar simti jenat de asa o magistrala interventie.
    • +17 (23 voturi)    
      Rusine sa-ti fie (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:11)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Rusine sa-ti fie ca raspandesti informatii incomplete.
    • +21 (23 voturi)    
      Ce vă mai place să uitați (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:33)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Dar v-ați bucurat dragi suporteri USL când aceeași Curte Constituțională a spus că o lege promovată de PDL e neconstituțională.
      Ce mai săreau într-un picior usl-iștii de bucurie..

      Ați uitat că CCR și-a dovedit imparțialitatea de multe ori.

      Iar azi vine Primul Ministru al țării și face ceva pe CCR.
      Iar voi îi țineți isonul.
      Bravo suporteri. Suportați în continuare.
    • +4 (6 voturi)    
      Acelasi CCR (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:46)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Cand dadea decizii pentru USL cand era in opozitie, era bun, nu? Si erati fericiti. Fiti fericiti in continuare, ca este acelasi CCR.

      Eu in locul lui Basescu l-as lasa pe Ponta sa se duca, mai ales ca Basescu are si legea de partea lui.
  • +51 (61 voturi)    
    nu mai era zambetul lui... (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:38)

    gica43 [utilizator]

    Ati remarcat atitudinea plina de sine si zambetul arogant al lui ponta inainte de aflarea deciziei CCR ?Banuiesc ca le-a pierdut intre timp.
    • +34 (38 voturi)    
      hmm (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:59)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      Eu nu cred ca le-a pierdut, serenitatea asta e patologica la dobitoci si retarzi. Sau e asa ca-n copilarie cand iti tragea bunica cate un facalet la fund pentru vreo prostie, si chiar daca ti-era ciuda de nu mai puteai, strigai in gura mare si te chinuiai sa razi : 'nu ma doare, c-am mancat fasole tareeee"
  • +40 (46 voturi)    
    superb! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:39)

    Cristian Boariu [anonim]

    Sentinta e clara.

    Pacat ca ne-am stricat imaginea in afara. La faza asta (si nu numai) Ponta s-a comportat ca un copil ce nu vrea sa rateze o excursie gratis ce o prinde o data in viata...

    Inca o data BRAVO presedintiei pentru inca o lectie data USL-istilor.
  • +42 (48 voturi)    
    Art. 240 Cod penal (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:39)

    W. [utilizator]

    Daca avem legi, acum trebuie inceputa actiunea in justitie pentru uzurparea de calitati oficiale.
    Basescu le-a trimis o hartie oficiala cu componenta delegatie, iar min. de externe a modificat-o si a trimis-o mai departe. Legea trebuie sa se aplice pentru toti.

    Cat timp Basescu e la Consiliul acela, V. Ponta poate sa-i faca o vizita mentorului la facultate si sa lucreze la strategia pe care o va aplica Felix Motanu 'la procesul de pe 29 in dosarul ICA.

    Hotnews, sper ca cineva ne va transmite din sala de process asa cum a fost si in cazul Nastase. Aici vorbim de o paguba a statului de aprox, 65 mil. EUR.
    • +21 (21 voturi)    
      :) (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:25)

      Carpe diem [utilizator] i-a raspuns lui W.

      n-as pune mina in foc pentru varan ca l-ar ierta justitia dupa meciul cu Nastase.
      incalzirea e facuta.
      raportul pe MCV pentru 5 ani bate la usa.
      unii zic ca e tare important raportul ala.
      • +1 (5 voturi)    
        hai, baselu',hai (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:16)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui Carpe diem

        corect,se duce si felix.merita.urmeaza gigi becali,cu terenurile armatei si trecem la probleme mai "serioase": dosarul flota,apartamente subevaluate....este timp...:)))
  • +28 (34 voturi)    
    Cum?? (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:40)

    cmg_george [utilizator]

    No si acum 3 zile o sa vedem la TV: "Nu se poate, curtea asta ar trebuie desfiinta, necunoscatori, bla bla bla bla"

    Deci de la USL s-a dau o gasca intreaga... ca sa inteleaga macar unu despre ce este vorba sau cum?
  • +38 (46 voturi)    
    Normal (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:40)

    Glook [utilizator]

    Deci era la mintea cocosului. Numa Ponta si Crin isi imaginau ca nime in tara asta nu stie sa citeaca constitutia.
    Totusi Ponta stia de azi dimineata ca n-are sanse sa prosteasca oamenii pe fata. Azi s-a facut ca munceste, si-a amenintat ministrii, l-a luat la intrebari pe ala de la Educatie, l-a trimis pe centura... pardon autostrada pe ala de la transport...
    Pe Daciana o fi pus-o oare sa faca mancare?
  • +31 (37 voturi)    
    Eu vreau sa merg la CE (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:40)

    Klaus_ [utilizator]

    Si eu vreau sa merg la Bruxelles, dar ma duc pe banii mei in perioada in care sunt in concediu. Daca Ponta vrea sa mearga la Bruxelles o poate face, nimeni nu cred ca are ceva impotriva. Numai sa mearga pe banii lui in weekend sau cand are concediu. Si poate sa astepte in fata cladirii unde se reuneste Consiliul European ca sigur Basescu, imediat ce iese, o sa-i spuna ce s-a discutat.
    De fapt pot sa-i spun si eu ce se va discuta: ca Grecia, daca nu aplica masurile de austeritate, iese imediat din zona Euro, ca la fel se va intampla cu orice alt stat care nu intelege ca e criza si arunca cu banii aiurea, ca Angela Mekel nu vrea ca Germania sa plateasca datoriile altora iar Germania conduce Europa, ca deficitul bugetar trebuie sa se incadreze in limitele asumate ca altfel adio finantari... despre asta va fi vorba acolo, nimic interesant pt Victorash.
    • -3 (9 voturi)    
      mie nu mi-a zis CCR nimic (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:55)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Si eu plec, in acelasi timp, la Berlin, la Angeluta Merkeluta. Se pune?
  • +35 (41 voturi)    
    !!! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:40)

    Anisia [utilizator]

    Este reconfortant faptul ca CCR tempereaza excesele diabolice ale USL si ale mai mult decat arogantul Ponta!
  • +41 (47 voturi)    
    PONTA merge la BRUXEL (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:41)

    cixx [utilizator]

    chiar cu decizia CCR. Circul continua... bravo TONTA. Tot inainte Tovarasi !!! Aratati celor in UE cine conduce Romania. Cati neuroni mai au uslasii astia ??? ma intreb caci cred ca si au ars pe toti.

    Tonta mai bine ramaneai la cules de portocale in CATANIA (pardon la Master...).
  • +34 (40 voturi)    
    DECIZIE (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:41)

    Trident [utilizator]

    Inca odata Victor Ponta este pus la colt impreuna cu USL-ul revolutionar.
    Daca ma gandesc bine decizia asta i-ar fi putut face chiar bine acestui mic dictator al politicii romanesti daca el ar fi respectat-o
    Insa, infatilitatea lui politica, iese din nou in fata si decide de unul singur sa mearga la Bruxelles.
    Este un fapt de o gravitate maxima care nu face altceva decat sa duca la escaladarea conflictului instutional in tara si care poate avea consecinte grave asupra Romaniei.
  • +48 (54 voturi)    
    Iar si-a luat-o ctrl+v (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:41)

    belzeb [utilizator]

    L-am votat prima data pe Base pentru ca l-am crezut. Chiar speram sa vand un Bombo, un Hrebe, un Mitrea la parnaie. A fost ultima data cand am pus mana pe stampila de vot. N-am mai putut ulterior de scarba. M-am saturat sa ofer prin votul meu legitimitate unor talhari. DAAAR in ultima vreme incep sa-l stimez din nou pe Base. Le da comunistilor astia peste bot cu o eleganta deosebita. O sa votez in toamna. Nu pot lasa tzara pe mana FSNistilor.
    • +19 (19 voturi)    
      Si eu o sa votez in toamna (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:53)

      DGeorge [utilizator] i-a raspuns lui belzeb

      USL a reusit sa trezeasca o multiple de oameni care vor vota ANTI USL la toamna. De abia astept alegerile din toamna sa le tragem una peste bot comunistilor si banditilor astia de la USL. Stiu cativa amici care nu au votat la locale, dar acum sunt atat de speriati de USL ca o sa voteze la parlamentare ANTI USL. Nici nu putea USL-ul sa o faca mai lata. Ne-au aratat de ce trebuie sa ne mobilizam si sa ne ducem la vot. Multumesc Ponta Copy-lot. Mi-ai dat motive sa merg la vot !!!
      • -4 (8 voturi)    
        ghici, ghicitoarea mea.... (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:57)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui DGeorge

        Mersi, comentariul tau mi-a dat si mie motive sa merg la vot in toamna.
  • +40 (44 voturi)    
    V Ponta deja ne-a anuntat cu nonsalanta (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:41)

    AliB [utilizator]

    ..ca n-are de gand sa respecte decizia CCR. Deci ma astept sa-l vad in avion maine dimineata. S-ar putea chair sa plece in inaintea lui Basescu. Macar ceva sa faca el primu'.
    ....de fapt, chiar n-as vrea sa fiu in pielea lui Ponta astazi - singur s-a pus intre ciocan si nicovala prin atitudinea aroganta si super-sigura de sine. Pur si simplu nu poate renunta la plecare, ar fi vazuta ca o slabiciune si de adversari si de sustinatori. It sucks to be Ponta....
    • +16 (18 voturi)    
      EU AS ZICE ALTFEL (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:22)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui AliB

      Singur si-a pus-o (aia) intre ciocan si nicovala....
  • +39 (43 voturi)    
    Sfidare (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:42)

    Sartoris [utilizator]

    Ponta sfideaza Constitutia, Curtea Constitutionala, Presedintele bazandu-se doar pe Parlamentul care a fost incropit datorita unor traseisti, aceasta configuratie nefiind votata de popor.

    Ponta spune ca CC este politizata si de aceea nu trebuie respectata. In concluzie trebuie sa respectam deciziile Parlamentului care... ”nici vorba sa fie politizat”.
    • +14 (14 voturi)    
      Nuuu... doar că e plin de proprii membri se partid (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:51)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui Sartoris

      Ponta : ”Băsescu are cinci judecători, noi avem parlamentul”.

      Adică, Băsescu se bazează pe cinci judecători ai lui, dar eu Ponta mă bazez pe parlament - cu majoritatea formată de USL-ul rotunjit cu traseiști de ultim moment.

      Mare șmecherie. Să te bazezi pe parlamentul format din proprii membri de partid.

      Bravos dragă Ponta, dă-i înainte, că nu te costă nimic. Doar ai jurnaliști de casă care să se uite în gura ta fără întrebări incomode, și care mai apoi să explice norodului cum ai tu dreptate.
      Iar ce părere au străinii despre noi e irelevant pentru tine, cât timp îți poți desfăta ochii privind la pancartele suporterilor USL.
  • -30 (40 voturi)    
    Unde va sfârși pupincurismul ??? (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:43)

    independent [utilizator]

    Sunt bucuros de această decizie,ea v-a apropia și mai mult suspendarea tiranului iar cei cinci judecători desemnați de el vor sfârși la noile DNA,ANI,CSM,care nu vor mai fi sub ordinele tiranului...Iar în ce privește tendința spre dictatură după evenimentele de ieri sunt prea clare așa că nu ne rămâne decât să așteptăm...Aș mai spune multe dar am prea multă furie în mine...!!!
    • +16 (18 voturi)    
      DA! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:57)

      unstudent [utilizator] i-a raspuns lui independent

      Si eu m-a buc-ur [sic]!!! Scapam de Basescu, apoi va da Parlamentul o declaratie ca s-a terminat criza si ca 1 RON = 10$, ne facem toti bogati.
    • +20 (28 voturi)    
      Hai zi sa mori tu! (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:01)

      Troll [utilizator] i-a raspuns lui independent

      .
    • +26 (30 voturi)    
      Domnule pontist, (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:12)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui independent

      Ca orice pontist, sustinator uslist, ignorati legile tarii, Constitutia Romaniei si evident, gramatica Limbii Romane.

      Acceptati ca nu mai puteti subjuga justitia si celelalte institutii ale statului!!! Vremea lui Nastase s-a dus, gata.
    • +20 (26 voturi)    
      Furie (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:13)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui independent

      Si eu am furie mai ales cand te citesc pe tine.
    • +9 (9 voturi)    
      pupincurist (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:33)

      catri81 [utilizator] i-a raspuns lui independent

      esti tu. Si esti si un comunist ignorant.Daca nerespectarea unei decizii a CCR te bucura spune mult despre ce fel de om esti.LEGILE trebuie respectate .
  • +40 (48 voturi)    
    auch... (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:43)

    Archaeon [utilizator]

    Si daca Pontilica, dupa ce s-a tot dat cu fundu' de pamant, o taie la Bruselles, adica submineaza autoritatea statului, nu e cumva capabil de arestare?!

    Vai ce m-as tavali io daca il vaz pe copylot, luat cu mascatii la aeroport...

    HEHEHEHE!!!
  • +38 (44 voturi)    
    asta e sah! (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:44)

    airamerica [utilizator]

    Asta e sah de la Basescu catre Ponta, acum urmeaza matul: "Aceasta atributie poate fi delegata de catre presedintele Romaniei, in mod expres, primului-ministru" - asa ca Poanta, te vei duce acolo ca vrea Presedintele, nu ca vrei tu!
    • +10 (14 voturi)    
      sa vina matul (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:47)

      mana [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

      sper sa vina mai repede matul, ca ponta e in stare sa manance toate piesele
  • +43 (49 voturi)    
    Victor Ponta spune tu, cine este sefu tu (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:47)

    dottore [utilizator]

    Ctrl-Crin si Ctrl-Victor, acesti Miaunel si Balanel ai politicii animate vor ramane cu picioarele pe pamant in timp ce seful statului va merge la CE.
    Nu inteleg cine il imbata pe Ponta cu apa rece.
    Nastase nu (mai) are cum.
    Ponta stie Constitutia asa de bine precum lucrarea lui de doctorat "originala"
  • +15 (19 voturi)    
    Ufff...iar i-a tras-o base (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:57)

    KlaudiuDB [utilizator]

    va dati seama bietul copil care a mai fost prins si copiind.....,si-acuma nu-l lasa nimeni sa se dea mare.de ce n-o fi ramas la pilotaj,nu i-o fi spus nimeni ca poate avea mai multe sanse sa castige un titlu decat in cu Base....hac ...ce haraiman o fi in ograda Usl-ului acum.....
  • +13 (15 voturi)    
    minciuni (Miercuri, 27 iunie 2012, 16:57)

    tenzi [utilizator]

    Dl Predescu si Dl A.Gaspar ,judecatori la CCR
    sunt numiti de dl.Iiescu
  • +33 (41 voturi)    
    Institutiile statului sa fie in alerta maxima! (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:05)

    Troll [utilizator]

    Banda de mafioti care s-a format in Parlamentul Romaniei (si in afara lui) a inceput procesul loviturii de stat.
    • +1 (5 voturi)    
      astept indicatii (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:59)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Troll

      Ne introducem in dispozitiv, ca in 13-14? Apoi asteptam?
  • +25 (33 voturi)    
    Aceasi Curte Constitutionala ? (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:11)

    Aquamagic [utilizator]

    asta e aceasi Curte Constitutionala care anula decizia guvernului Boc de taiere a pensiilor nu ? atunci judecau corect , acum sunt pro Basescu

    Diferenta intre Boc si Ponta in cazul unei decizii nefavorabile :

    Boc : a cautat solutii alternative respectand deciziile Curtii Constitutionale

    Ponta : "Maine voi merge la Bruxelles. Decizia Curtii nu e o surpriza, Basescu si-a numit acolo oameni care ii indeplinesc dorintele"
    • -2 (2 voturi)    
      pai si ce vroiai sa spuna boc ? (Joi, 28 iunie 2012, 9:26)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Aquamagic

      ca aia sunt pusi de iliescu ? ... basescu + pdl + udmr au pus majoritatea acolo .

      ps , cand a anulat decizia de taiere a pensiilor ce spuneati voi pe aici ? acelasi lucru care il spun "ceilalti" acum ..deci .... o apa si un pamant .
  • +15 (21 voturi)    
    Poza (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:14)

    Cel [anonim]

    Cine face o poza in photoshop cu ponta la consiliu sa ia dea cadou lui Ponta copylot
  • 0 (14 voturi)    
    corect (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:21)

    Carpe diem [utilizator]

    ar fi sa nu primeasca pe nici unul , sa opreasca orice participare si sa le spuna asa:
    " mai baieti, ia mergeti voi acasa, va puneti de acord si construiti impreuna democratia, si cand invatati lectia mai veniti pe la noi, ca si noi avem destule probleme pe cap".
    normal ar fi sa se invite unul pe altul si fiecare din ei sa fie primul gata sa cedeze pentru binele nostru comun.
    de obicei cel mai destept cedeaza.
    de obicei.
    vad ca la noi se cam schimba obiceiruile de pe o zi pe alta.
  • -17 (23 voturi)    
    DE CE vrea Basescu sa participe ? (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:24)

    simi01 [utilizator]

    Poate a incercat cineva sa raspunda.
    Eu imi exprim o opinie. Nu cumva Dl. Presedinte este garantul unor afaceri economice cu Romania ? Nu cumva este deja aservitul unui stat sau mai multe din UE care au interese meschine ? Banuiesc ca Dl. Presedinte nu mai este copil sa spuna continuu ca jucaria este a lui.
    Si legat de Curtea Constitutionala.... Desfiintati-o ! Nu avem nevoie de magistrati politici ! Se poate analiza constitutionalitatea oricarei legi sau decizii, etc... si de catre Inalta Curte de Casatie si Justitie in complet de 9 judecatori Total Independenti si Impartiali.
    • +14 (14 voturi)    
      Pai asta va cere si Basescu (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:54)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui simi01

      Modifcati constitutia, modernizati-o, fara modificarea constitutiei nu poate fi desfintata CC, si Basescu va renunta la ultimii doi ani de mandat.
  • +16 (20 voturi)    
    Dezbateri inutile (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:24)

    Sthelian [utilizator]

    Sigur, putem spune acum ca sun ai lui Basescu, dar cind a aprobat contestatia USL privind comasarea alegerilor???
    Dar cind dadura drepturi constitutionale ciinilor?
    In plus, nici Parlamentul n-a modificat nimic. A dat o recomandare. Nu este lege. De fapt nici nu stiu de ce s-au intilnit atunci... Sa-l asculte pe plagidoctor...
    In acesti ani e a nu stiu cita oara cind se arata necesitatea revizuirii temeinice a Constitutiei.
    Referitor la legea votata de Parlament ce restringe drepturile CCR, aceasta e o alta aberatie ce nu trebuie sa se intimple. CCR face inca greseli, judeca politic de multe ori, de acord, dar putere discretionara pentru parlamentarii ce sunt multi dintre ei niste sfertodocti si pe care ii auzi ca au votat din greseala nu stiu ce....
  • +26 (34 voturi)    
    Ponta (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:25)

    danielovici [utilizator]

    Asta e inceputul sfarsitului tau, nu al lui basescu bai copy-lotule.
    Sleahta de ordinari comunisti.
  • +20 (24 voturi)    
    OK, OK, dar .... (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:31)

    francoromanul [utilizator]

    am senzatia ca n-a prea tinut cont de sfaturile "bunicutzei" (e adevarat, nici eu nu'l suport pe "saracul si cinstitul", dar trebuie sa recunosc faptul ca are o doza de machiavelism cu totul iesita din comun). Dupa parerea mea, din doua una : ori i-a dat "indicatia" sa o lase mai moale cu spumegatul si dr. P n'a vrut sa "asculte" (ce sa-i ceri, copil razgaiat...), ori vrea sa-l faca praf (din motive numai de bunicutza stiute) si dr. P nu-si da seama.... Indiferent care ipoteza este cea corecta, rezultatul este acelasi : dr. P nu are "stofa" de PM. Pacat de Romania.
  • +21 (27 voturi)    
    Viorelee, Viorelee... (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:32)

    MenInBlack [utilizator]

    ... nu-i nimic Viorele, pentru Disneyland nu-ti trebuie acordul expres al lui Basescu :)))
    Sigur o sa-ti ceara toti autografe confundandu-te cu Mickey Mouse...doar sa nu le zici ca esti dottore, ca acolo nici copiii nu te cred :))))))
  • +17 (19 voturi)    
    basescu contra ponta (Miercuri, 27 iunie 2012, 17:41)

    boierash [utilizator]

    cred ca basescu stie ce va face: nu se duce la bruxelles, nici nu s-a laudat dealtfel, ca va merge, asa cum a facut ponta.
    Ponta in schimb s-a si inregistrat, probabil ca are camera de hotel gata rezervata. Dupa ce va reveni de acolo va avea surpriza ca este dat in judecata de basescu pt uzurpare de atributii oficiale, pe baza deciziei CCR, ceea ce nu e simplu de gestionat. poate chiar DNA-ul sa-l cheme putin pe la audieri pe tema uzurparii atributiilor de sef de stat.
    deja ponta nu prea mai are ce sa faca: daca merge, va avea de raspuns penal, daca nu merge va insemna ca nu e instare sa se tina de cuvant si nici nu a respectat o decizie a parlamentului.
    Asta e, daca ii place sa trancaneasca in continuu. De guvernare nu l-am auzit vorbind niciodata.
    • +16 (18 voturi)    
      O, ba da (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:27)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui boierash

      A spus cu gurița lui că la ședințele de guvern 75% din timp fac dezbateri pe marginea scandalurilor politice.
      Asta înseamnă guvernare pentru Ponta&co.

      Iar de vină, evident, sunt PDL și Băsescu, că ei sunt ”siliți” să-și bată capul în ședințele de guvern cum să corecteze opinia publică, în urma dubioșeniilor făcute de ei înșiși.

      Băsescu și opinia publică sunt de vină că Ponta nu știe ce este acela un citat (crede că parlamentarii dau legi pe această temă), că Năstase este deviat de la traseul către penitenciar pe cuvântul unor medici care măzgălesc scheme mincinoase cu gloanțe devastatoare, că Ponta însuși propune miniștri care au plagiat sau care se declară absolvenți ai unor cursuri la care nu au participat.

      Noi, poporul, suntem în principal vinovați că îndrăznim să ne mirăm cum poate să numească un guvern cu plagiatori și incompatibili ”cel mai cinstit guvern”.
      E normal să-și bată capul 75% din ședința de guvern cum s-o dea cotită, cum să iasă basma curată, cu ce atribuții să mai joace ping-pong, ce institute să mai mute de colo-colo, ce comisii să mai schimbe înainte de pronunțarea unui verdict despre plagiat.

      Căutați în Constituție, asta scrie la atribuțiile Guvernului României.
      Cum, nu scrie asta ?
      Întrebați CCR.
      Cum, CCR spune că nu astea sunt atribuțiile Guvernului României ?
      Huo CCR.
      • +7 (9 voturi)    
        bietul ponta (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:55)

        boierash [utilizator] i-a raspuns lui .Ana.

        in momentul de fata ponta nici macar nu se mai poate razgandi in privinta plecarii la CE; asta e marea drama a bietului plavan; cum o sa gestioneze el urmatoarele: nu are mandat dre reprezentare, nu si-a dovedit autenticitatea doctoratului, s-a plimbat cu sorcova pe la camaradul lui corupt care s-a sinucis in direct la un post tv, nu a avut cand sa se pregateasca pe pb economice europene in cond in care nici nu are nici cea mai mica viziune economica proprie ? Plus oboseala fizica pt ca nu mai doarme de vreo 2 saptamani incoace, umbland disperat pe la televiziuni, pe la \psd, \Pnl sau pe la diverse vrajitoare.
        De cand a inceput basescu sa se intrebuinteze intelectual nu prea se mai regaseste in pielea galiganului impertinent si relaxat care avea viitorul asigurat de cumatrul nastase si papa iliescu.
        apropos de iliescu: e suparat rau batranul, nu mai scoate capul de un timp. tb sa gasesca urgent un locotenent nou care sa preia batalionul lui de magari. cine da un pronostic pt succesorul lui ponta?
        geoana, mitrea ? eu as prefera un banicioiu sau mazare, pt distractie pe termen lung.
        • +3 (5 voturi)    
          :-) (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:31)

          Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui boierash

          "batalion de magari"...demult nu am mai auzit o descriere mai perfecta a USL-ului. Mersi!
  • +17 (19 voturi)    
    Maimutoiul e maniac (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:02)

    eTester [anonim]

    Nerespectarea deciziilor unei institutii a Statului este anti-democratica. Basescu nu a violat niciodata constitutia asa grav! Iar motivul ca Basescu ar fi facut-o inainte si de-aia incalci si tu constitutia e de-a dreptul patologic. Pe logica asta toti or sa fure motivand ca si cei dinaintela lor au furat. Il dottore trebe' sa ne lase pana nu e prea tarziu... cred ca trebuie facut ceva cu maimutoiul, nu trebuie sa toleram incalcarea deciziilor CCR.
  • +19 (23 voturi)    
    e lovitura de stat (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:14)

    anton48 [utilizator]

    Intre 13 si 15 iunie 1990 a avut loc o lovitura de stat prin dezlantuirea hoardelor de mineri la chemarea expresa a presedintelui Iliescu. In 27 iunie 2012 suntem in situatia altei lovituri de stat, executata acum de premierul Ponta care sfideaza o hotarare a Curtii Constututionale, adica e pe cale sa inaclce Constitutia dupa propriul plac. Nici o alta explcatie nu sta in picioare. Democratia este in mare pericol de dinamitare. Cine poate interveni si cum? Daca nu se intervine, suntem chiar inainte de 1989 cand totul se hotara discretionar de catre un singur om. Cine poate reface statul constitutional? As dori o solutie iar daca ea nu va veni inseamna ca ne meritam soarta. Biata tara, blestemat popor!
    • -12 (18 voturi)    
      xxx (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:54)

      numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui anton48

      antoane,ai fumat ceva? acuma nu hotaraste tot un singur om? parlamentul decide una, tatucu vostru o tine pe a lui. presedintele se supune hotararilor parlamentului,nu invers.majoritatea parlamentara conduce tara, nu fosila ...
      • +9 (11 voturi)    
        e tot un om care face tot ce vrea el (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:39)

        anton48 [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

        Nu fumez nimic. Interventia dvs. este necinstita. Cel care incalca constitutia este dl. Ponta care nesocoteste hotararile unei institutii ale statului. Oare nu vedeti ca toata puterea este in mana lui? Oare nu vedeti ca am intrat deja in era dictatoriala Ponta?Da, aveti dreptate, acum hotareste un singur om si acela este dl. Ponta.Parlamentul decide sa renunte la CC desi aceasta are atributii clare in constitutie.iar tatucul dvs. o tine pe a lui. Presedintele se supune hotararilor Parlamentului atata timp cat acestea nu lezeaza constitutia.Limbajul dvs. este total unfair si total partinitor. Raman la parerea ca asistam stupefiati la o lovitura de stat naucitoare. Am senzatia ca, la modul suburban la care v-ati expus,nu ar fi fost cazul sa va raspund.Mai e ceva: nici o nedreptate nu va scapa nepedepsita. Timpul o va arata. Mai e cineva acum care considera interventia minerilor ca binevenita? poate doar dl. XXX
  • +10 (14 voturi)    
    SAH - la ctrl-v (Ponta) (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:22)

    rakleta [utilizator]

    Urmat posibil de Mat. Mai spre toamna.
  • +14 (18 voturi)    
    dar (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:23)

    liviadar [utilizator]

    nu mai bine merge Iliescu ?
  • +17 (21 voturi)    
    cel mai slab premier din istoria Romaniei (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:32)

    maxxx [utilizator]

    Ponta va intra in istorie ca fiind cel mai slab prim ministru pe care l-a avut Romania din toate timpurile....

    Nu inteleg de ce se incapateneaza...el oricum nu se pricepe decat de motiuni de cenzura si cel mai bine se pricepe la plagiate, nu a inteles ca la consiliul european nu se discuta despre plagiate..... ......! !!

    Nu mai spun de nesimtirea care o are si nu isi da demisia, in locul lui mi-ar fi rusine sa ma dau jos din avion la bruxelles....., as ramane in cabina ascuns....oricum primele intrebari care or sa i se puna, daca o sa il bage cineva in seama, il vor intreba ce este cu plagiatul , ce s-a intamplat cu mentorul lui AN si de ce nu isi da demisa......
  • +12 (14 voturi)    
    intrebarea este pleaca si Ponta? (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:07)

    mary_ [utilizator]

    La cat de capcaun este copilul acesta intrebarea este: pleaca totusi Ponta la Bruxelles?

    Ma astept la incapatanarea capcaunului si parca il vad acolo... Dar ar putea sa fie extrem de grav!

    Ponta trezeste-te baiete pana nu mai incasezi si altele si cine stie unde ajungi - mai rau ca mentorul tau!
  • +9 (11 voturi)    
    Dl Ponta nu este gorjean (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:16)

    gorjenii [utilizator]

    "Nu-i Roman cum e olteanul, nu-i oltean cum e gorjeanul".
  • +11 (13 voturi)    
    Din pacate... (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:33)

    nic1 [utilizator]

    Basescu va ceda si se v-a duce Ponta, dar el nu cedeaza ca ar vrea ci pt. ca are o varianta B care o sa-l usture rau pe Ponta.
    Eu(ca cetatean simplu) nu sant de acord ca se duce Ponta dar trebuie sa o accept, dar ce face Ponta, el nu vrea sa accepte hotararea CCR el este buricul pe acest pamant.
    Ma intreb: De ce sa respect eu legea cand Primul Ministru nu respecta CONSTITUTIA sau aia este numai pentru noi P...mea?
    RUSINE.........................................................................................................................................................................RUSINE Ponta si USL.
  • +14 (16 voturi)    
    Tehnic vorbind (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:42)

    Radu. [utilizator]

    Decizia CCR este definitiva si obligatorie, dar doar dupa ce motivarea este citita in plen si este publicata in Monitorul Oficial, lucru care se va face abia dupa reuniunea Consiliului European. In strict litera legii, prin participarea la Consiliu, prim-ministrul nu intra in vreun conflict legal, intrucat hotararea se va referi doar la urmatoarele sedinte.

    Discursul lui Ponta la adresa deciziei, intentia de a reprezenta Romania la Bruxelles si in conditiile astea si atitudinea sfidatoare il descalifica oricum pe plan moral - nu ca ar conta asta pentru el.
  • +12 (14 voturi)    
    sa facem referendum (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:51)

    xuleasca [utilizator]

    sa vad atunci pontaci ce mai zic, vreau sa se respecte constitutia, vreau parlament cu numrr redus de parlamentari, VREAU SA FIU RESPECTAT IN TARA MEA
  • +10 (14 voturi)    
    Demonstratia de la Bruxelles (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:54)

    msb [utilizator]

    In atentia participantilor la demonstratia anti-Victor Ponta

    Se asteapta ca la demonstratia noastra sa se infiltreze o serie de contramanifestanti. Daca sunteti provocati personal, va recomandam sa nu raspundeti la provocare ci sa anuntati imediat fortele de ordine care vor fi prezente in zona demonstratiei pentru indepartarea acestora dintre noi.
    Intregul corp politic al CE a fost informat de scopul manifestatiei noastre, starea de infractionalitate in care se gaseste Victor Ponta, premierul USL, de starea actuala de instaurare a dictaturii comuniste antidemocratice cu forta in institutiile statului. Modificarea brutala si indepartarea unor jurnalisti comentatori din Televiziunea publica si distribuirea unor circulare de amenintare personalului tehnic si editorial, tuturor celorlalti jurnalisti critici ai sistemului. Actiuni de intimidare adresate CCR, sistemului cultural, sistemului juridic romanesc, a presei libere si televiziunilor libere.
    Am prezentat modul in care clasa politica si-au arogat noua majoritatea parlamentara obtinuta prin mita si intimidare pe baza de dosare politice si au modificat algoritmul intregii structuri al institutiilor statului. Parlamentul Romaniei, in marea lui majoritate este unul infractionalizat, 45% dintre membri acestuia, avand "calitatea de doctor", obtinute in aceleasi conditii ca premierul Victor Ponta.
    Insusi Ponta a declarat ca CCR se gaseste in prezent in afara legii si nu o mai ia in consideratie, dovedind prin aceasta declaratie deplasata alunecarea spre extremism politic antidemocratic.
    Neprofesionalismul din domeniul invatzamantului prin plantarea unui individ penibil si de o incultura crasa, care foloseste toate parghiile politice pentru sabotarea si schimbarea legilor invatzamantului existente, aliniate legilor europene.
    Se constata o nervozitate extrem de accentuata in randul investitorilor din sistemul privat, prin impunerea unor dorinte exprese a sindindicatelor.

    Va solicitam sa nu aruncati cu obiecte in masinile
  • +9 (11 voturi)    
    Monitorul Oficial (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:26)

    dorel1975 [utilizator]

    Nu-mi vine sa cred pana unde merge marsavia lui Ponta. Azi a decis trecerea Monitorului Oficial din subordinea Camerei Deputatilor in subordinea Guvernului. Ghici ce? Decizia CCR nu va fi publicata prea curand in Monitor. Ponta poate merge linistit la Bruxelles, decizia CCR nu intra in vigoare decat dupa publicare. A fost trecut in subordinea Guvernului la ora 15.00 cu putin timp inainte de decizia CCR. Probabil ca se asteptau sa o ia in bot si au facut marsavia asta.
    • -6 (12 voturi)    
      Base si-a gasit nasul (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:37)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui dorel1975

      he, he :)
      si-a gasit base nasul in sfarsit ... e batut cu propriile arme.
  • 0 (2 voturi)    
    Ce o sa ma distrez eu maine (Joi, 28 iunie 2012, 7:59)

    Lucian Ilea [utilizator]

    Cand astia doi o sa se bata la Consiliu :)))
    Acuma amandoi gandesc
    -Hai sa ma vada toata Europa ce mare si tare is io!
    da dupa ce o sa le mai creasca mintea o sa stea acasa,ca o sa gandeasca
    -Poate ma aresteaza europenii si imi cer sa scot toti tiganii din Europa ,ca tot ma cred eu sef de stat pe degeaba
    a,si inca un amannunt:in Constitutia Romaniei nu este scris nicaieri ca cineva e sef de stat
  • -2 (6 voturi)    
    muahahaha, tzeapa! (Joi, 28 iunie 2012, 8:25)

    srpc [utilizator]

    Preşedintele Curţii Constituţionale, Augustin Zegrean, a declarat, miercuri, că motivarea asupra deciziei Curţii în cazul reprezentării României la Consiliul European nu va fi redactată în cursul zilei, ci probabil într-o săptămână, iar decizia este obligatorie de la publicarea în Monitorul Oficial.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by