Comentariile cititorilor HotNews.ro despre statuia lui Traian, preluate de AFP si The Telegraph

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 2 mai 2012, 18:57 Actualitate | Esenţial


Statuia lui Traian in fata MNIR
Foto: Hotnews
Comentariile unor cititori HotNews.ro despre statuia imparatului Traian sunt citate in presa internationala. Atat agentia AFP, cat si The Daily Telegraph, reiau comentariile ironice a doi cititori HotNews, in articole dedicate statuii care a starnit un torent de ironii in Romania.

AFP isi intituleaza articolul "Statuia imparatului Traian sau a unui betiv dezbracat?. Controversa in Romania" si noteaza ca cititorii s-au dezlantuit pe internet la adresa acestei statui.

Agentia franceza de presa reda comentariile a doi cititori HotNews.ro, care sunt preluate de altfel si de cotidianul britanic:

"Bah, oameni buni, ala n-are chiloti pe el, dar maidanezului i-au pus fular la git??? Pai e frig sau nu e?", se intreaba NL

in timp ce I. scrie:

:)) cred ca m-am uitat de 10 ori la poza si nu-mi vine sa cred. Propunere nume: "Bigus Dickus si cainele care leviteaza"

The Daily Telegraph noteaza si reactia unui cititor Times New Roman, sousake, care comenteaza, la articolul intitulat "A fost dezvelit primul monument dedicat maidanezilor din România":

"Titlul original era: 'Cetatean roman dupa achitarea taxelor si impozitelor'".

Un cititor britanic comenteaza, pe Daily Telegraph: "Lol. What about the statue to the "Unknown European Taxpayer....And His Dog(uninsured)."






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7682 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    multumim hotnews (Miercuri, 2 mai 2012, 19:05)

    laugher [anonim]

    Am ras de numa'-numa'... multumesc!
  • +3 (5 voturi)    
    Luati Bucurestiul la picior... (Miercuri, 2 mai 2012, 19:06)

    Vreti un comentariu? [anonim]

    ... (prin centru, ca la periferie...) si priviti cladirile. Afise, graffiti, etc. (in curand vor aparea si afisele electorale)... cam asa e si chestia aia din poza.
  • +1 (3 voturi)    
    Nefiind prima data... (Miercuri, 2 mai 2012, 19:17)

    Ma gandeam si eu... [anonim]

    ...renunt sa mai fac vreun comentariu pe articolele voastre. Probabil ca cel care trebuia sa, eventual, valideze e la o tigara.
  • -11 (19 voturi)    
    de ce traienut, e asa de important (Miercuri, 2 mai 2012, 19:18)

    kkciosuldelahamangia [anonim]

    in istoria noastra ? si intreb asta deoarece romaniii au ocupat doar 14% din actualul teritoriu al Romaniei, si mult mai putin din cel al Daciei de atunci ! si inca ceva, in teritoriul ocupat, romanii au stat in jur de 175 de ani, iar ungurii sunt in transilvania de 1000 de ani, dar nu a rezultat o limba noua.
    • +8 (12 voturi)    
      Da... (Miercuri, 2 mai 2012, 20:16)

      Octavian [anonim] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Sigur ca da. Din cauza asta romanii erau majoritari pe teritoriul Transilvaniei in recensamintele facute de imperiul Austroungar. Si din cauza asta se dorea convertirea romanilor transilvaneni la catolicism, pt ca romanii nu aveau cultura, educatie, dar isi carau religia peste tot.

      Iar dacii, saracii, au disparut fara urma. Cum au venit romanii (de la Imperiul Roman), toti dacii au urmat exemplul lui Decebal si s-au sinucis. Iar la retragerea Aureliana, toti romanii care erau in zona s-au dus in Italia, ca acolo alergau cainii cu covrigi in coada.

      Dar ce poti explica unui derbedeu indoctrinat care, fara sa stie, nu e altceva decat unul din urmasii romanilor convertiti la catolicism, ungurii adevarati plecand deja la ei acasa.
      • -4 (6 voturi)    
        lasa-ne... (Miercuri, 2 mai 2012, 20:25)

        mai catolic decat papa [anonim] i-a raspuns lui Octavian

        Lasa-ne bre cu religia... ortodocsii tai au tinut romanii in slavona prin manastiri secole de-a randul... deci n-aveti nici un merit in formarea poporului sau a limbii romane.
      • +2 (2 voturi)    
        bravo tamiie, dar nu ai inteles nimic... (Miercuri, 2 mai 2012, 21:10)

        kkciosuldelahamangia [anonim] i-a raspuns lui Octavian

        poate ne explici tu, desteptule, de ce au invatat cei din alte zone ale Daciei, o alta limba, daca nu erau sub ocupatia romana ! eu doar am pus niste intrebari, iar referitor la unguri, poate stii tu de ce in 1000 de ani, nu s-a format o alta limba, iar mai devreme s-a putut in doar 175 ? si asta cu atit mai mult, cu cit pina la retragerea Aureliana, perioada ocupatiei a fost presarata cu numeroase revolte ale dacilor ocupati, dar si cu atacuri din partea dacilor liberi, etc, etc, indoctrinatule, cauta singur pe Cartoon Network ! :))))
        p.s. poate intre doua rascoale, si o betie, luau lectii de latina da la soldatii romani, care numai latina nu vorbeau !
    • +3 (3 voturi)    
      păi cum traduc să traduc ce spui (Miercuri, 2 mai 2012, 20:23)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      decât că stăpânirea maghiară a fost fraieră. Să ai 1000 de ani un teritoriu şi să nu îl maghiarizezi trebuie să fie fraier :)
      ia-i ca şi exemplu pe ruşi. Dacă au un teritoriu, după 50 de ani se poate numi Rusia :D
    • +1 (5 voturi)    
      stai jos, 2 (Miercuri, 2 mai 2012, 21:16)

      io [anonim] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Romanii au ocupat doar 14% din teritoriul Romaniei de azi? Ia mai uite-te o data:

      http://en.wikipedia.org/wiki/File:Roman_province_of_Dacia_%28106_-_271_AD%29.svg
    • 0 (2 voturi)    
      AI DREPTATE (Joi, 3 mai 2012, 9:38)

      diaspora [anonim] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Asa e. Ai dreptate.

      Minciunile istoricilor romani au patruns atat de mult in constiinta natiunii, in cat nimeni nu mai e in stare sa priveasca critic istoria scrisa de ei.

      Ma bucur ca mai exista si unii ca D-ta.
  • +1 (3 voturi)    
    Thank you, Europe ! (Miercuri, 2 mai 2012, 19:27)

    dana [anonim]

    Hahahaaaa !
    Thank you, Europe !
  • +10 (12 voturi)    
    statuia T (Miercuri, 2 mai 2012, 19:46)

    clauss [anonim]

    Mi-e rusine cu asa lucrare de arta proasta, oribila, iritanta, rusine sa le fie primarului S. Oprescu, acad. Teodorescu, autorului ,oficialitatilor care au stat gura casca la inagurarea acestei porcarii mizerabile . Ce legatura e intre I. Traian nud si o catea(lupoaica ) in calduri cu coada ridicata. O rusine de arta naiva,oribila si hilara. Recomand primarului S. Oprescu sa o darame si dusa la REMAT,se ia bani buni pt. buget !
    • -1 (1 vot)    
      Viziteaza muzeul de istorie (Miercuri, 2 mai 2012, 21:13)

      Constanin [anonim] i-a raspuns lui clauss

      si te vei dumiri de ce coada ridicata a lupoaicei contrabalanseaza sarpele dacic.
    • +2 (2 voturi)    
      simbolism (Miercuri, 2 mai 2012, 22:56)

      marius [anonim] i-a raspuns lui clauss

      E oribila, dar cred ca i-am prins simbolismul: poporul nostru se trage din incrucisarea dintre zoofilul Traian beat muci si cateaua Dacica strangulata cu fularul.
  • -1 (5 voturi)    
    Comentariu (Miercuri, 2 mai 2012, 19:53)

    Bibi [anonim]

    De sculptor nu poti spune nimic, el este un supravetuitor ca multii altii , asa cunoaste el sa-si cistige existenta. Dar, primarul, consilierii , cei de la cultura, etc, ce au in cap ? Tarite ? De ce au fixato pe scari ? SOLUTIA ;Mutarea ei undeva in afara capitalei, eventual in Harghita, intro localitate obscura si acolo are grija Otila de ea. Parca suntem nebuni , ne trimitem mereu la romani, aia au plecat, poporul roman s-a format din natiile urmatoare care s-au perindat pe aici , a ramas doar un pic din limba, ptr. ca atunci era la moda cum ar fi engleza astazi. La uritenia lui Oprescu, nu te miri ca putea sa fie o statuie si mai nepotrivita si mai urita.
  • +1 (5 voturi)    
    hidos (Miercuri, 2 mai 2012, 19:55)

    rakleta [utilizator]

    Si gretos in acelasi timp. Nimic mai mult.
  • +2 (6 voturi)    
    ... (Miercuri, 2 mai 2012, 20:03)

    Manu [anonim]

    Unde mergem in weekend? La cateaua lu' Oprescu cu frunculi pe burta :))
    • +2 (2 voturi)    
      In Bucuresti, toate statuile au povesti .... (Miercuri, 2 mai 2012, 21:52)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Manu

      Well ... iata cum hidosenia recent expusa pe Calea Victoriei, in fata la Posta Mare - devine un element personificat al prostului gust, al ignorantei crase despre istoria nationala si ... locala.

      Da ... istoria locala ... ca la Bucuresti, toate statuile spun povesti!

      Dupa chibritu' lu' Pache si La Coada Calului, avem acum Catzeaua lui Oprescu si probabil in viitor Ratza lui ... Victor Edil ! (*)

      Pentru a curata orasul de tampenia unor pretinsi "oameni de cultura", care au sprijinit "exchibitionismul artistic" cu astfel de "monumente" de for - propun organizarea unor adunari spontante, pline de veselie, pe langa aceste obiecte, pentru a comemora evenimente importante, gen ... trasul unei basini de catre onoratul acad prof dr Theodorescu.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .

      (*) Nu-l cautati pe Victor Edil in listele de candidati la primarie ... pe latineste este viitorul viitor primar !
  • +2 (4 voturi)    
    Pedeapsa (Miercuri, 2 mai 2012, 20:23)

    Daniels22026 [utilizator]

    Dupa schimbarea definitiei din DEX a termenului de tigan, aceasta statuie imi creeaza o noua dificultate de incredere in clasa intelectualilor romani.

    Cum de cutezati domnilor sa ne impuneti un simbol nefericit, steagul daco-roman, inexistent in cultura mare, in istorie sau in constiinta vreunui popor? Cum de cutezati sa ne impuneti ca valoare, hidosenia nesemnificativa, goala de continut, fara trecut si fara viitor? Cum de cutezati s-o asezati pe treptele Muzeului National?

    Cu ce-om fi gresit noi Doamne?! De ce ne face atita placere sa ne pedepsim unii pe altii?
  • +3 (3 voturi)    
    jenant (Miercuri, 2 mai 2012, 21:09)

    etre [anonim]

    La radio diminteata, un individ cu ceva legatura in ce priveste amplasarea acestei statui , nu am retinut numele, era foarte iritat.
    Arta domne', nu este o democratie, ce tupeu!

    Ca sa nu o lungesc, noi astia mai de rand, suntem niste inculti incapabili sa priceapa semnificatiile adanci ale unei asemenea lucrari de arta.

    Raspunsul meu: daca opera asta de arta se adreseaza numai unei minoritati "elevate", ce cauta expusa public ?
  • +4 (4 voturi)    
    covrigi (Miercuri, 2 mai 2012, 21:57)

    maria [anonim]

    Propun sa ii atasam covrigi in coada.
  • +1 (1 vot)    
    zoofilie (Joi, 3 mai 2012, 6:27)

    Gheorghe Pop [anonim]

    Bless the kids and the children! Catea, lup sau maidanez, e simbolul de azi al Animal Planet! His-tory a trecut! Problema e ca putea fi si un motanel! E mai dragut! Si nu cu Dezbracatu'! Ce zice CNA-ul de chesatia asta!
  • +1 (1 vot)    
    cuc si pupaza... (Joi, 3 mai 2012, 8:05)

    tom [anonim]

    cetatean roman iesit de la vot cu mita electorala in brate....
  • +1 (1 vot)    
    Super statuie (Joi, 3 mai 2012, 9:00)

    Cristian P [anonim]

    Asa rau a ajuns saracul Traian! Dupa ce a cucerit Dacia si i-au furat bastinasii hainele, s-a intors saracul la Roma cu cocoselul gol, aducand ca prada de razboi doar o catea, si aia uzata si aflata in perioada de concediu post-natal.
  • +1 (1 vot)    
    cine are un mileu frumos pentru falusul lui Traian (Joi, 3 mai 2012, 10:40)

    OANA [anonim]

    vad multa suferinta la chupacabra asta de lupoaica si cu toate ca-i lovita, nea'Traian o tine de parca i-ar "da-o" si el :)))
    • 0 (0 voturi)    
      faz cu mileul e faină :) (Joi, 3 mai 2012, 11:58)

      elena [anonim] i-a raspuns lui OANA

      doar ceva croșetat îi lipsește statuii ca să fie un kitsch absolut
  • 0 (0 voturi)    
    Cum poti umili o natie intreaga? (Joi, 3 mai 2012, 11:31)

    Oribilus Artistus [anonim]

    Aceasta rusine arata ca e foarte simplu sa umilesti o natie intreaga. Toti acei destepti care au facut asta special ar trebui sa nu fie incantati de isprava lor (asemanatoare cu cea a instalarii „statuii” lui Eminescu la Montreal) ci din umanitate sa le fie mila de acest popor pe care sec. XX l-a idiotit asa de tare incat prin politicienii sai sa nu mai aiba puterea sa isi dea seama cand este umilit si prostit pe fata.
    Nu este amplasata intamplator, ci ofensa trebuia adusa unde in alta parte daca nu pe treptele muzeului care arata radacinile acestei natii. Si cand spun radacini ma refer la toti cei care inaintea noastra au trait si au creat ceva pe acest pamant caruia i-au spus simplu „tara”. O mare parte dintre acestia erau, si si-au spus simplu, „tarani” adica oameni ai pamantului.
    Din acestia ma trag si eu, iar radacinile familiei mele de tarani pot fi gasite documentar cateva secole in spate. Eu sunt roman si sunt mandru ca sunt roman, si oricat m-ar ofensa decaderea prezenta a natiei mele si jignirile aduse prin statui ca aceasta cladite din ura si prostie, e suficient sa ma uit la o casa traditionala taraneasca, in care cei din neamul meu si al vostru au trait curat si au muncit, incat sa fiu iar mandru ca sunt roman. Si nu sunt singur, ca mine sunt destui, asa ca am sperante ca aceasta hidosenie va fi dusa la MNAC, de preferinta in beci, unde se prea poate sa ii fie locul si unde sper sa fie insotita curand si de sora ei din Montreal.
    • 0 (0 voturi)    
      Asa e... (Joi, 3 mai 2012, 18:06)

      rooster [anonim] i-a raspuns lui Oribilus Artistus

      ...si sa bage in beci si cartoful ala oribil infipt in sulita, sau farfuria aia zburatoare infipta in pamant....doamne, ce statui si monumente stiu unii sa faca........
  • 0 (0 voturi)    
    statuia lui traian cu cateaua (Joi, 3 mai 2012, 12:59)

    mircea [anonim]

    Ma uit in oglinda si -mi vine sa-mi dau palme.
    Am 62 de ani si am votat cu..oprescu.
    Ce fel de om sint ?
    NU AM STIUT ,ca sint un dement,curvar,arogant ,hot,tilhar,aventurier,lipsit de cel mai elementar bun simt omenesc si am votat cu..oprescu.
    mai am putin si ma duc la ghencea 2 si trebuie sa ma OPRESC. Daca ma veti vedea la vot sa ma scuipati......
    statuia lui traian cu cateaua ce are tite de femeie ,cartoful de la sala palatului ,bordurile ce delimiteaza nesimtirea noastra fata de edilii ce trudesc pentru ca noi sa ne simtim BINE ma fac sa cred ca am trait degeaba .Merit sa fiu judecat in piata costitutiei ,jumulit pe roata ,mutilat si mai ales batut de toti cei care ne conduc si incep sa cred ca SIMONA SENZAUAL are dreptate .POPORUL ESTE UN CRETIN
  • 0 (0 voturi)    
    jenant (Joi, 3 mai 2012, 17:35)

    A. [anonim]

    Jenantă treabă statuia aceasta, și mă refer desigur la goliciunea împăratului. Sunt din Alba, și primul gând pe care l-am avut când am văzut-o la televizor, în cazul în care e lăsată acolo, a fost că trebuie mers noaptea și trasă jos! Neapărat !
    S-o lași, e o rușine!
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere (Joi, 3 mai 2012, 18:12)

    vier pfoten [anonim]

    Propun ca tot pe treptele MNIR sa fie ridicata si o statuie ce o infatiseaza pe Brigitte Bardot, in fata statuii lui Traian. In felul acesta, grupul statuar ar reprezenta eforturile lui Traian (nu imparatul) de a scapa orasul de maidanezi (stim bine ca cei doi au avut clinciuri pe tema asta).
  • 0 (0 voturi)    
    statuia lui traian (Duminică, 6 mai 2012, 8:35)

    mischu [anonim]

    Un boschetar, dupa ce a sodomizat biata catea/lupoaica proaspat fatata,nu mai stie ce sa faca,
    e total abulic.
    GROTESC !
  • 0 (0 voturi)    
    statui (Duminică, 25 decembrie 2016, 1:07)

    Ana maria [anonim]

    Am de comentat despre trei statui din Bucuresti:
    - statuia lui George Enescu pusa in bataie de joc la o intersectie este acoperita de masinile parcate si care ar fi trebuit sa stea la Ateneul roman
    - statuia cu Lupoaica care ar fi stat mai bine in Piata Romana
    - megastatuia lui Carol I depasind in inaltime palatul regal: asa ceva numai la noi e posibil.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by