VIDEO Traian Basescu: Va trebui sa avem curajul sa spunem ca solutia corecta e realizarea Statelor Unite ale Europei. Premierul Boc mi-a fost, imi este si imi va fi un partener

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 2 februarie 2012, 10:29 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu si Emil Boc participa joi la conferinta "Romania in UE - 5 ani de la aderare", organizata de MAE si Ministerul Afacerilor Europene. La eveniment sint prezenti si comisarul european Dacian Ciolos si ministrii Leonard Orban si Cristian Diaconescu.

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT cele mai importante declaratii




Traian Basescu:

  • Tratatul de aderare s-a semnat in aprilie 2005
  • Imi aduc aminte cat de emotionat eram si eu si premierul, la momentul semnarii acestui tratat
  • Momentul a fost marcat si au urmat doi ani de lupte cu steguletele
  • Subliniez acest lucru pentru ca e foarte important sa comparam cu ce luptam atunci si cu ce avem de luptat acum
  • In 2005 - 2006 fiecare ministru raporta daca a schimbat culoarea steguletului
  • Romania avea o impresionanta lista de observatii care conditionau intrarea Romaniei in UE la 1 ianuarie 2007
  • Azi suntem la situatia in care proiectam impreuna cu celelalte 27 de stat, incluzand si Croatia, viitorul UE
  • Trebuie sa recunoastem ca e un viitor pe care nu il vedem intotdeauna la fel
  • Acest lucru s-a observat cu ocazia tentativei de a modifica tratatul UE pentru a introduce exigentele bugetare
  • Cel mai important nu e ca nu avem mereu aceeasi viziune, ci ca intotdeauna incercam sa armonizam viziunile si ca 27 de state incearca sa-si regaseasca fiecare interesul national, de multe ori intr-un compromis
  • Aceasta e cheia functionarii UE, compromisul. Sunt lucruri in care UE nu face compromisuri
  • Avem propria noastra experienta
  • Romania a platit extrem de scump inconsecventele politicienilor
  • Va aduc aminte: infiintarea ANI, desfiintarea ANI; infiintarea DNA, desfiintarea - tentativa a DNA;
  • Sunt multe alte exemple, provenite de la politicieni care au discreditat Romania consistent si a fost nevoie mereu de o lupta formidabila ca a fost o greseala
  • A fost una  din marile probleme a acestor cinci ani, incosecventea politicienilor transferata imediat in lipsa de credibilitate
  • S-a demonstrat ca exista o deschidere formidabila pentru ce facem bun, pentru consecventele noastre, pentru perioadele de comportament european si pentru perioadele in care nu am facut rabat de la exigenta in atingerea obiectivelor
  • Rapoartele pe MCV: daca Romania nu ar fi avut ezitari in vreo doua randuri probabil ca in mod cert in aceasta vara s-ar fi propus incetarea mecanismului
  • Acum nu avem aceasta certitudine, pentru ca ultimele doua rapoarte sunt pozitive, ca rezultat al consecventei noastre
  • Asumarea raspunderii, pentru ca nu era alta solutie, pe coduri, legea prin care se stabilesc criterii de promovara la ICCJ, legea micii reforme care a accelerat foarte puternic procesele
  • Imediat ce am fost consecventi, UE a recunoscut
  • Marea problema a fost la noi
  • Solutia pentru viitor este consecventa in atingerea obiectivelor noastre in interiorul UE
  • Afirmatii ca schimb legislativa, desfiintez DNA, par mici aici, se fac talk-show cu asistentele pe tema declaratiilor de isprava si societatea nu taxeaza dur astfel de abordari care fac rau Romaniei
  • V-o spun ca om care are feed-back-ul colegilor la cel mai inalt nivel
  • Orice inconsecventa ne trimite inapoi in timp
  • In ultimii doi-trei ani am reusit sa dobandim o credibilitate in crestere, ca urmare a consecventei
  • Esential e sa nu incepem din nou insa ni se pare ca e mai important interesul politicienilor decat cel national
  • Trebuie sa recunosc, si o spun cu toata deschiderea, perioada de criza si o oarecare ascensiune a unor partide anti-europene deja imi creeaza o ingrijorare pe care am spus-o si in ultimul consiliu
  • Chiar daca nu sunt publice discutiile, trebuie sa va spun ca am remarcat abuzul Olandei impotriva Romaniei si a Bulgariei
  • Astfel de abuzuri ne fac suspiciosi daca nu cumva se pot intampla astfel de actiuni si din partea altor state
  • Romania avea dreptul sa fie in spatiul Schengen, pe baza consecventei ei
  • Riscul abuzurilor interne in UE, cu tratatment dicriminatoriu pentru ca in guvern au patruns partide anti-europene nu e de neluat in seama
  • In ce priveste Europa la zi, asa cum spunea si dl comisar Ciolos, Europa e un santier care a fost generat de criza
  • Probabil ca in lipsa crizei economice, declansata in 2008 si sesizata de noi si de multi alti europeni abia in 2009 acest santier nu ar fi existat
  • Realitatea e ca prin criza am fost obligati la progres, in primul rand in integrare
  • Foarte multi politicieni la nivel european isi puneau intrebarea cum a fost posibil sa stabilim o Uniune monetara fara sa punem sub ea suportul care sa faca moneda unica viabila
  • Adica politici fiscale, monetare, bugetare iar raspunsul e simplu: atat s-a putut atunci din punct de vedere politic
  • Cum si acum, desi trebuia facut mai mult pentru integrare, atat s-a putut face politic: pachetul de guvernanta economica, agenda UE 2020 pactul euro+ si tratatul pe care l-am adoptat in forma finala acum cateva zile la Bruxelles
  • Oricine ar spune trebuia facut mai mult, dar politic atat s-a putut, atat au fost dispuse statele membre sa cedeze din suveranitate 
  • S-a accentuat cedarea de suveranitate, dar ea e insuficienta pentru ca in viitor sa putem avea o UE competitiva
  • Pasii urmatori va trebui sa-i facem destul de repede, pentru ca aici nu mai e vorba de interes national, discutam de un interes european
  • S-a vazut foarte bine ca orice dezechilibru la nivelul unui stat membru genereaza probleme pentru toate celelalte
  • Azi stim foarte bine ca suntem mult prea puternic legati unul de altii pentru a nu privi la viitorul nostru impreuna
  • Pana la criza datoriilor, exercitiul de a vedea dependenta fiecaruia dintre noi de ceilalti ar fi fost unul teoretic
  • Acum am vazut practic impactul urias al problemelor unui stat asupra celorlalte
  • UE nu poate sa se afle la pupitrul de comanda in procesul de globalizare fara o integrare extrem de puternica
  • Acum UE culege "roadele" insuficientei integrari care vizeaza inclusiv indisciplina bugetara si nu e capabila sa comande redresarea pentru ca nu e suficient de integrata, convergenta in interiorul UE e inca mult prea redusa pentru a putea da directia economiei globale, fie si in timp de criza
  • Singura solutie pentru a garanta prosperitatea romanilor si ca UE sa fie un conducator de politici globale este o integrare profunda
  • Va trebui sa avem curajul sa spunem ca solutia corecta e realizarea Stetelor Unite ale Europei
  • Va trebui sa ne punem cu totii la un loc suveranitatea pentru a crea suveranitatea UE
  • Nu aruncam in afara frontierelor casei in care traim, ci ne punem suveranitatea la un loc, pentru a realiza o UE capabila sa stea in competitie cu marii actori globali
  • Sigur, viziunea mea depaseste poate limitele UE, eu cred ca in timp va trebui sa realizam un acord de liber schimb intre UE si SUA, care sa ne permita sa concuram impreuna cu marile puteri economice ale lumii viitoare
  • Dupa aceasta criza, capitalismul nu mai poate ramane la fel
  • Vom avea un alt fel de capitalism, un capitalism care trebuie sa vizeze realizarea de echilibre in modul in care se distribuie bogatia
  • UE are 23 de milioane de someri azi. Nu putem spune ca avem dreptul sa spunem ca nu ne pasa, "e capitalism, scapa cine poate"
  • Aceasta formula nu poate functiona, cum nu poate functiona nici Europa sociala, pe datorie
  • Si atunci, pentru a privi catre solutii pentru somerii din EU nu avem decat o singura solutie: sa realizam Europa performanta, ce poate crea bunastare prin performante, si nu prin imprumuturi, Europa in care productivitatea e ridicata
  • Premisa competitivitatii UE e legata de integrare
  • Premierul Boc mi-a fost, imi e, imi va fi un partener in continuare in a incerca sa facem ce e de facut
  • Am asezat legislatia europeana pe institutii dinainte de 1989
  • Avem aceleasi directii agricole, de invatamant, de sanatate, suntem la fel
  • Am pus peste institutiile statului comunist o legislatie europeana care a inceput sa lucreze la un moment dat
  • Ce am inteles amandoi, si eu si premierul, ca trebuie o reforma profunda a statului
  • Procesul nu e terminat, dar e cert ca modernizarea justitie a fost o prioritate si acum justitia are toata legislatia pentru a actiona  ca una moderna, e evident ca nu mai putema functiona ca o piata a muncii incorsetata si a trebuit sa o liberalizam, pentru a crea competitie dar si libertate pentru patronat
  • A trebuit o noua lege a educatiei
  • Optiunea guvernului a fost sa trimita legea in parlament, pentru a fi dezbatutua
  • Rezultatul a fost ca, intrata in dezbatere, a fost readusa la forma care exista in practica
  • De aceea a fost nevoie de retragerea ei si de asumarea raspunderii, pentru ca trecerea prin parlament devenise deja o lupta impotriva modernizarii sistemului de educatie
  • Nu e suficient sa fim in familia europeana, pentru a fi in familia europeana, noi insine trebuie sa fim performanti
  • Avem nevoie ca si politicienii sa fie performanti, macar intelegand ce au de facut ca politicieni in UE
  • As spune ca pentru a ne implini cadrul legislativ al statului mai avem nevoie de legea sanatatii, de reorganizarea administrativa si de noua Constitutie
  • Doar asa vom putea fi parte a acestei europe pe care incepem sa o integram tot mai puternic ca solutie a prosperitatii cetatenilor nostri, nu prin imprumuturi, ci prin performanta.

Dacian Ciolos:


  • De peste 60 de ani, Europa se bucura de pace. Daca unora li se pare putin, le recomand sa se uite pe alte continente
  • UE e cea mai mare economie de pe planeta
  • UE demonstreaza ca poate veni in ajutorul statelor membre confruntate cu dificultati, dar trebuie sa dea dovada de mai multa solidaritate si de o mai rapida capacitate de actiune

Emil Boc:

  • In primul rand, libera circulatie;
  • In al doilea rand - investitiile straine
  • In al treilea rand exporturile - 60% din exporturi se desfasoara cu tari din Uniunea Europeana
  • In al patrulea rand: consolidarea statului de drept in Romania; oricate critici ar fi, unele lucruri nu pot fi contestate; statul de drept a fost consolidat in acest an, iar institutiile statului au inceput sa functioneze la standarde aproape de cele europene
  • Nu in ultimul rand - fondurile europene; care reprezinta o sansa, iar Romania are un avantaj avand in vedere contributia Romaniei la UE
  • Nu putem sa nu constatam cateva lucruri, obiectiv:
  • Mai exista 10 state care mentin restrictiile de munca
  • Fondurile europene raman o neimplinire sub aspectul absorbtiei. A trebuit sa treaca 2 ani pana cand a inceput sa acreditam proiectele; pe fondurile de coeziune avem o rata de contractare de 64%
  • As mai face o precizare: Mecanismul de cooperare si verificare - faptul ca n-am reusit sa eliminam MCV ramine o neimplinire majora a Romaniei cu consecinte pentru fiecare cetatean
  • Reforma sanatatii sau reforma administrativa a tarii pentru a putea sa ne asiguram ca fondurile europene vor fi mai usor absorbite
  • Industriile creative: Potentialul uman ne pozitioneaza in randul tarilor cu cel mai mare potential creativ; Romania poate excela in domeniul industriei creative










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5763 vizualizari

  • -15 (37 voturi)    
    ca la inmormantare.... (Joi, 2 februarie 2012, 11:19)

    costica [anonim]

    i-am vazut la prezidiu, si Basescu si Boc cu capetele plecate aveau aceeasi resemnare, aceeasi lipsa de perspectiva precum romanii... la 5 ani de la aderare toate sperantele romanilor sunt la pamant, iar increderea in clasa politica, inclusiv in Traian Basescu( care mereu vorbeste despre "politicienii" inconsecventi(!!!)ca si cand el ar fi arhitectul cel mai consecvent, de fapt este dar este consecvent in minciuna si ipocrizie!!) este ZERO !!!
    Si nu numai lipsa de incredere este problema Romaniei ci si coruptia pe care sincer nevoie mare a recunoscut-o Traian Basescu in acea vineri seara cand a retras proiectul Legii Sanatatii, afirmand ca asa este peste tot, nu numai in Sanatate, ca "sistemul" este corupt, se fura peste tot!!
    Asta nu a mai spus-o azi Traian Basescu la 5 ani de la aderare!!
    Fura in draci toti, li se falafaie de romani, ii ingrijoreaza numai sa ramana mereu la putere !!
    SILA!!!!
    • +23 (33 voturi)    
      Postacila (Joi, 2 februarie 2012, 11:46)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui costica

      De furat fura din '90, tatuca Iliescu sa traiasca. Diferenta e ca acum mai sunt chemati pe la DNA, mai sunt arestati, citiva ajung chiar la pirnaie. In rest gindeste-te ca fiecare ban luat de tine pentru a posta impotiva dictatorului inseamna ani peirduti in dezvoltarea tarii...
      • 0 (0 voturi)    
        d (Vineri, 3 februarie 2012, 10:44)

        f [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        ''profesore''!!! il presidente-le tau, s-a cizelat in contrabanda inca de pe vremea lui nea nicu', toti aduceau cite o izmana,o cafea,un visiki, dar el care era tatucu' turor ce crezi ca aducea si in ce cantitati? cu asta dezvolti tu romania? asta, la ora actuala, e specialist in ''manevre'' la cel mai inalt nivel ,dupa atata experienta LA TOATE NIVELELE!!!! nu am treaba cu nici un partid, dar ce faci tu sa vezi hotia unuia dar pe a altora nu,ori faci parte din combinatia aia,ori ai creerul spalat.....de apa marii. auzi i-mi place tare sloganul conducatorilor ''LA MUNCA ,POPOR LENES'' multora nu li se potriveste,dar tie cred ca da ,altfel cum de ai timp sa stai pe net la ora 11:46? profesore la mine e ora 24:40,sint pe coasta de vest in statul WASHINGTON,si i-mi permit sa stau pe net pentru ca....stau pe 5800$ pe luna!!! salutari si....studiaza cu furatu' ,ai 2 variante, sa-i ajungi la furat pe iubitii tai conducatori, sau sa taci din gura.eu deja stiu ce alegi....hot mic!!
    • +20 (32 voturi)    
      la inmormantarea cui? (Joi, 2 februarie 2012, 11:55)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui costica

      mai potoliti-va cu comentarii gaunoase de acest gen.
      se fura in Romania de 22 de ani. sunte sute de miliarde furate. problema este ca acum incepem sa le vedem si justitia incepe usor usor sa-i alinieze dupa gratii. se putea si mai bine dar oricum, este mai bine decat in vremea oricarui alt guvern de dupa revolutie.
      ca ai tu frustrari ca nu iese idolul tau crin somnorosul este mai putin important pt noi cei ce vedem schimbare si o strategie.
      la ceilalti singura strategie este jos...
    • +23 (33 voturi)    
      Furau in draci cei din PSD si PNL (Joi, 2 februarie 2012, 11:57)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui costica

      Base si Boc au un mare merit: au oprit coruptia si evaziunea fiscala generalizata, multi corupti au ajuns la inchisoare chiar daca erau membri PDL.

      Cand a facut PSD sau PNL asa ceva? Iti spun eu niciodata. Ei mergeau cu tot partidul la judecatori sa-i ameninte, se acopereau intre ei.

      Deci lasa vrajeala cu toti sunt la fel, Ponta si Antonescu conduc nu partide ci adevarate grupari de mafioti.
      • -14 (24 voturi)    
        cand a oprit Basescu coruptia?! (Joi, 2 februarie 2012, 12:16)

        costica [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Nu a spus el vinerea aia seara cand a aparut in direct in fata natiunii la TV si a retras proiectul Legii Sanatatii afirmand sincer nevoie mare ca "sistemul" e corupt, politizat, se fura si nimeni nu stie unde-s banii de la CNAS ??!!
        Si a completat ca asa este peste tot, nu numai la CNAS !!!!!!!!!
        Asa spui tu ca a eliminat corptia Traian Basescu, cand el singur recunoaste cat de corupt e "sistemul" portocaliu pe care-l patroneza de 3 ani ???????!!!!!!!!!!!
        Poate ne luminezi !!!!!!!!!!!
        PDLul portocaliu aflat la guvernare fura, asta vrea sa spuna Basescu, ca doar nu furam noi astia neimplicati politic, fura PDLul si clientela portocalie, asta-i "sistemul" de care vorbeste Basescu !!!!!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          Este vorba despre coruptia... (Vineri, 3 februarie 2012, 11:53)

          Sting [utilizator] i-a raspuns lui costica

          ...generalizata. Aici nu cred ca se mai impune o dezbatere.

          Daca nu-ti aduci aminte cum era pe vremea PSD-ului probabil esti prea mic sa intelegi. Prietene, astia veneau LUNAR sa ceara taxa de protectie (fonduri la partid). Mai intreaba in stanga si in dreapta.
      • -1 (9 voturi)    
        corect (Joi, 2 februarie 2012, 12:46)

        ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui mircea

        se fura si pe timpul lui antonescu, si'a lui dej, si'a lui ceausescu, si'a lui iliescu, si'a lui constantinescu.

        DAR, a venit copitanul si'a promis ca pune STOP!

        ceea ce nu s'a intamplat.

        TOT SE FURA, LA FEL !

        sa traiti bine, mai draga !
        • +2 (4 voturi)    
          Se fura mai mult. Doar pe timpul lui Vacaroiu s-a (Joi, 2 februarie 2012, 14:56)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui ginel din obor

          mai furat la acest nivel si a fost necesara o perioada de 3-4 ani pana sa se elimine efectele acelei guvernari. Dupa guvernarea PDL nu cred ca ne vom reveni vreodata din moment ce Basescu ne-a bagat in capcana FMI.
          • +3 (5 voturi)    
            ......... (Joi, 2 februarie 2012, 15:17)

            Delyka [utilizator] i-a raspuns lui ....

            care e capcana FMI-ului. bugetul tarii era gol cand a avenit pdl-ul la guvernare. au mai prins si criza mondila carea a avut repercusiuni si asupra Romaniei. Pentru noi s-au luat banii de la FMI,
            • 0 (0 voturi)    
              asta e gargara de partid (Vineri, 3 februarie 2012, 10:01)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui Delyka

              bugetul era gol... nici nu stii ce ineptii spui...
  • -13 (31 voturi)    
    statele unite ale europei (Joi, 2 februarie 2012, 11:23)

    Mazeta [utilizator]

    Dupa ce Basescu a vandut Romania en detail, acum vrea sa o vanda si en gros. Dupa ce a rezolvat problemele Romaniei (coruptie, birocratie, productivitate samd.), acum vrea sa le rezolve si pe cele ale Europei. Noroc ca nu il mai asculta decat 5% dintre romani si nimeni dintre europeni.
    • +15 (23 voturi)    
      ce aberatie! (Joi, 2 februarie 2012, 11:50)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai mazeta, daca Basescu a vandut tara... nastase, iliescu & Co au dat ei insisi bani ca sa scape de ea...
    • +6 (8 voturi)    
      Gresesti - e vorba despre STETE nu de state (Joi, 2 februarie 2012, 11:56)

      STATE de Romania [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Proiectul se numeste STETELE Unite ale Europei ,
      asa cum scrie si in titlul articolului.
      Adica Uniunea Europeana a mers bine
      o vreme , dar dupa ce ne-a primit si pe noi - STETE.
  • -13 (25 voturi)    
    adevaratul motiv de suspendare este... (Joi, 2 februarie 2012, 11:28)

    piktor [anonim]

    "solutia corecta e realizarea Stetelor Unite ale Europei"
    Sunteti dus, dle Presedinte si asta e singurul motiv pentru care meritati cu adevarat sa fiti suspendat. Pentru ca incalcati Constitutia atunci cand sugerati/faceti demersuri de renuntare la independenta tarii.
    Asta, daca nu ma insel, e pe prima pagina a susnumitului act si nu poate face obiectul nici unei revizuiri.
    • +12 (22 voturi)    
      DA' CE MA, CONSTITUTIA E BIBLIE? (Joi, 2 februarie 2012, 11:51)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui piktor

      Constitutia poate fi schimbata, daca poporul (prin vot direct) doreste asta. Doar nu ne-a vindut dictatoru' la puterea burghezo-mosiereasca, doar a zis ca asta-i solutia.

      Si intr-adevar, uniunea monetara fara uniune fiscala se vede cum functioneaza. Europa ori se organizeaza dupa modelul SUA, ori se sparge. iar daca se sparge, nu va mai putea influenta politicile globale. China, Rusia, India, Brazilia, vin tare din urma. Si daca nu ne trezim si nu actionam ca o singura forta, vom transforma continentul intr-un muzeu al elefantilor....
      • -5 (13 voturi)    
        bogdane (Joi, 2 februarie 2012, 12:26)

        mda [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Constitutia actuala e sfanta pentru ca consfinteste niste principii in baza carora Romania poate exista ca stat echitabil pentru cetatenii sai. citeste-o, ca nu e mare. ceea ce faci tu e manipulare, mi-e greu sa cred ca nu "vezi" si nu "auzi". majoritatea romanilor nu vrea transformarea intr-o colonie, exploatabila pentru resurse naturale si forta de munca ieftina. nici un strain nu actioneaza in interesul cuiva decat al sau. tradarea lui basescu se vede clar in discursul anti-statal si anti-national. sa vii sa spui ca nu poti inlatura coruptia, ca sef al statului, e prea cinic si ipocrit pentru a mai fi comentat.
        • 0 (0 voturi)    
          g (Vineri, 3 februarie 2012, 11:01)

          R [anonim] i-a raspuns lui mda

          i-ti dau dreptate dar oricum acolo se indreapta treburile dupa cum se vede si din pacate nu cred ca poate cineva sa faca ceva, asta este parerea mea. te salut!!!
      • -1 (3 voturi)    
        uniuni sau imperii? (Joi, 2 februarie 2012, 13:34)

        piktor [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Bogdan, ce treaba am eu cu China? crezi ca ma intereseaza ca sunt in fata sau in spatele chinei? or indiei? si mai ales, in ce clasament?
        al PIB-ului? (vezi comentariul de mai jos, al lui Gabriel, foarte la obiect)
        al bunului simt?
        al moralei?
        al numarului de avorturi pe mia de femei?
        Pana una alta, Europa n-a facut decat sa ne aduca la acelasi nivel al costurilor, sa ne impinga pe gat o societate imorala si perversa, care alieneaza omul si-l transforma din persoana in obiect. UE e o constructie anti-crestina (atentie, nu nereligioasa pentru ca musulmanii si protestantii o duc bine mersi) si din punctul meu de vedere n-avem ce cauta in ea.
      • 0 (0 voturi)    
        w (Vineri, 3 februarie 2012, 10:58)

        g [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        cit a durat ca sua sa functioneze in forma actuala? cite miscari sociale ,economice....si razboaie au trecut statele pina s-au unit? tu crezi ca uniunea se face peste noapte , te culci seara ne unit, iar dimineata esti unit,gata. astea-s comentarii aiurea si mars la munca cum ti-am zis mai sus,ca se subtiaza bugetul si nu mai au ce fura iubitii tai conducatori si-o sa le vina idei ,de taxe noi ,impozite....sau tu crezi ca asta pentru ca a fost capitan de vas e un fel de...NOE si va salveaza pe toti? artist-ule NOE a luat cite doi din fiecare specie ,crezi ca ai sa fi TU si cu EL, ma indoiesc! hai ...SA TRAITI BINE!!!!!!
    • +2 (8 voturi)    
      ce va mai place sa cautati motive :) (Joi, 2 februarie 2012, 12:46)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui piktor

      Statelor Unite ale Europei nu inseamna renuntarea la independenta. incearca sa te informezi cu adevarat inainte de a te face de ras pe aici :)
      • 0 (4 voturi)    
        prin lectiile de istorie asta se numeste imperiu (Joi, 2 februarie 2012, 13:25)

        piktor [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        ce-o fi insemnand renuntarea la suzeranitatea nationala in favoarea unei structuri superstatale?
        ce-ti mai place sa arunci praf in ochi...
  • -3 (17 voturi)    
    Va trebui sa aveti curajul sa ne lasati! (Joi, 2 februarie 2012, 11:31)

    Cristian [anonim]

    S-a dovedit si nu doar o data, ca ideea aceasta , de a copia organizarea din SUA in Europa a fost si este falimentara. DE ce trebuie sa contunuam in aceasta direstie Din prostie poate...
  • -2 (14 voturi)    
    Poveste (Joi, 2 februarie 2012, 11:33)

    Gabriel [anonim]

    Poveste pentru fata mea de 8 luni, deja cu datorii de 5000 Eur:

    Pe vremuri, oamenii , constituindu-se in state, aveau mijloace de productie, care impreuna cu bogatiile naturale si munca, le asigurau cele necesare traiului . Dupa o vreme, unii dintre oameni, cei mai imorali, impreuna cu cei alesi de oameni ca sa-i conduca, au facut de asa natura incat mijloacele de productie sa revina primilor. Atunci, de unde sa mai traiasca ceilalti oameni ? Si atunci, primii i-au imprumutat pe cei din urma pentru salvarea oamenilor. Adica imbogatii au imprumutat statele pentru ca acestea sa asigure un minim climat social. Acum, ia vezi tu, cine e vinovat de fapt, cine trebuie sa plateasca datoriile ?
    Si probabil ai sa ma intrebi de ce oamenii ii tot aleg pe aceiasi in functii de conducere : pentru ca in sinea ei, natura umana e viciata de lacomie si egoism, si oamenii nu se indigneaza ci devin invidiosi, vor si ei sa ajunga intre imbogatiti sau intre politicieni. E, si nu ajung, dar visul imbogatirii prin furt peste noapte bantuie imoralitatea umana. Daca aici mai suprapunem si propaganda mass-media detinuta de bogati, spirala tacerii si deziteresul….iata explicatia pe scurt. Si asta doar pana la aparitia globalizarii….acolo tot lacomie si egoism, dar la alt nivel…..e mult de spus….UE este o globalizare mai mica, fara de care Germania si Franta nu deveneau state suzerane economic, in fata marii globalizari impuse de anglo-americani…asa ca si-au creat feuda lor….Iar Romania este un stat vasal economic in aceasta mica globalizare, de unde nu se va dezvolta in veci !
    • -4 (8 voturi)    
      ... (Joi, 2 februarie 2012, 11:55)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel

      Parca mi-ai citit gandurile.
    • +8 (12 voturi)    
      Anti-poveste (Joi, 2 februarie 2012, 12:26)

      OZN [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel

      Povestile astea ne doare. Mai lasa textele alea sfertodocte cu "globalizarea ucide" si "americanii-s de vina" care sunt din aceeasi categorie cu "drobul de sare". Si apropo - pt datoria fiicei tale multumeste-i lui Iliescu, Nastase si Tariceanu si dupa aia leaga-te de altii de peste gard.
      Daca nu venea recesiunea, ajungea fata ta la 50.000 de euro si tu nu stiai nimic pt ca la TV USL-ul anunta ca situatia e roz
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Joi, 2 februarie 2012, 12:31)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel

      nu sunt de acrod cu tine. Frumoase cuvinte dar atat.
      De mai bine de jumatate de secol Europa nu mai are razboaie. Gandeste-te ca toti avem copii care probabil nu o sa cunoasca razboaie decat in filme si carti. Uita-te doar la Romania:
      - 1913 razboaiele balcanice (romania vs bulgaria)
      - 1916 I-ul razboi incepe si pt Romania
      - 1919 Romania vs Ungaria
      - 1940 al 2 lea razboi mondial incepe si pt Romania
      - 1945-1990 rabzoiul rece a afectat toata europa...

      O Europa unita o sa ne fie de folos tuturor. In primul rand copii nostrii nu o sa concureze intre ei decat cand o sa isi sustine echipele sportive din diferite state.

      Libertatea de a studia locui muncii oriunde in Europa acolo unde fiecare considera ca i se potriveste mai mult.

      Nu mai suntem in evul mediu... sa mergem la razboiaie din orgoliile unor principi / regi / imparati sau din simplu motiv ca "noi" vorbim alta limba si avem alta credinta decat "ei" .

      California este a 8 economie a lumii...si totusi e doar un stat dintr-o uniune mare.

      Sunt multe argumente... care pot fi aduse... dar cineva a zis-o mai bine: "Uniti reusim, divizati pierim" .

      Germania este un stat cu o industrie si economie coplesitoare? Asa si? Nu o sa te oblige nimeni sa vorbesti germana si sa renunti la religia ta ortodoxa de exemplu. Probabil o sa ne intelegem mai greu unii cu altii cand ne vizitam fara granite...dar asa cum ne-am descurcat pana acum o sa ne descurcam si mai departe.

      Fiecare stat o sa isi permita propiile legi si propia legislatie... Uniunea nu presupune asimilarea! Este o mare diferenta!

      PS: De cand Romania a intrat in UE a "papat" cateva miliarde in plus decat a pus la dispozitie... de ce sa ne ....vaitam pe noi atat?

      Nationalismul nu are viitor... credeam ca atat lucru am invatat din istoria recenta...
      • -3 (3 voturi)    
        Anti-poveste (Joi, 2 februarie 2012, 13:50)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        "De mai bine de jumatate de secol Europa nu mai are razboaie."

        Pe cuvantul tau?
        Fosta Iugoslavie si Kosovo au fost cumva pe alta planeta?

        "Libertatea de a studia locui muncii"
        Mai umbla la gramatica aia, nene oarecare.
        Sau abtine-te!
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Joi, 2 februarie 2012, 16:28)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

          valentin draga, lasand la o parte teorii neconfirmate ... istoria te invata ca atunci cand faci crime impotriva umanitatii iti cad bombe in cap. Din pacate nu la toti care merita..dar asta e...
          personal nu sunt de acord cu aparitia unui stat Kosovo...dar asta e alt subiect...
      • -1 (3 voturi)    
        nenea, trezeste-te ca sforaiesti prea tare (Joi, 2 februarie 2012, 14:48)

        unu [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        trezeste-te si inchide cartoon network-ul ca deranjeaza vecinii.

        lasand gluma la o parte, as dori sa iti amintesc faptul ca Europa nu e SUA, nue un "melting pot", si nu o sa vezi niciodata pe greci muncind cot al cot cu nemtii nici pe suedezi cu bulganii sau pe spanioli cu ungurii.

        Ceea ce propovaduiesti tu - si evident iei plusuri la greu de cei platiti sa ti le dea - este o utopie.

        Cat despre copiii care vor trage foloasele acestei uniuni, deja se vede ca sunt doar copiii celor puternici, Germani, Franta, SUA.

        Asa ca lasa-ne, du-te si vinde alta tara!
        • +2 (2 voturi)    
          .... (Joi, 2 februarie 2012, 16:26)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui unu

          insulte abundente si argumente sarace.
          Vezi ca SUA a fost alcatuita din toti cei ce cautau o viata mai buna din restul lumii sau putem spune din toti cei care nu s-au integrat in tarile natale. Deci populatia SUA s-a format cum zici tu dintr-un "melting pot" din resturile europene cel mai mult...
          Si as spune ca SUA ca natie nu o duce prea rau comparativ cu restul tarilor.
          nemtii nu muncesc la fel ca si grecii bulgarii si romanii? Nici o problema dragul meu... nemtii nu trebuie sa fie la fel de sarmani precum grecii bulgarii si romanii. Capitalismul functioneaza la fel de dur ca si selectia naturala...uneori prea dur din pacate.
          Concluzia este aceeasi... mereu..dar mereu o sa fie zone sarace si zone mai bogate. Nu mereu din cauza oamenilor dar noi aici vorbim de oameni.
          tu spui ca iti aperi patria ca un bun patriot ce te afirmi, dar de ce iti e frica de o Uniune puternica.
          E ca si cand ai spune ca nu vrei ca Muntenia sa fie unita cu Moldova.... ca Muntenia este mai bogata decat Moldova sau ca noi suntem patrioti si nu vrem sa ne unim cu ceilalti...
          aceasta uniune nu te afecteaza pe tine ca individ.
          Vrei sa fii patriot... fa tu ceva pentru locul tau natal! Pune mana si plateaza un copac acolo unde te-ai nascut.... macar da cu matura pe o strada de buna voie doar pt ca pe strada aia te-ai nascut tu. Nu zic ca eu sunt mai bun (nici eu nu fac asta)....
          Dar locul unde noi ne-am nascut nu se imbunatateste daca dam cu bata in vecini ci daca dam o mana de ajutor si facem ceva util.
          Crezi ca Germania vrea UE pt ca vrea sa schimbe steagurile de pe casa poporului? Nu prietene... unii mai rasariti au inteles ca asta e irelevant...si nu ajuta cu nimic.

          PS: vad ca e o moda sa insultam pe cei care nu ne impartasesc ideile si sa ii acuzam ca sunt platiti de "ei" ca sa scrie 3 randuri pe un site marunt... prietene...trezeste-te!
          • -1 (1 vot)    
            germania vrea ue (Joi, 2 februarie 2012, 20:22)

            ginel din cuca macaii [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            pentru spatiul vital, visat din stramosi.
            germania a fost cel mai mare profitor al ue.
            a beneficiat de o piata de desfacere de o juma de miliard de poporeni, ceva mult mai mare ca sua.
            piata pe care marfurile nemtesti pot circula liber, fara restrictii vamale sau de alta natura.
            deci, concurenta americana, japoneza, etc. in piata uniunii este inegala, marfa nemteasca este preferata.
            ba, a intrat in capul romanilor ca, este si cea mai buna.

            eu prefer marfa japoneza si americana.
            am avut, in state, si vw si ford, si chrysler, si honda.
            cel mai mult mi'a placut honda civic.
            dupa care fordul focus american.
            dar, si chreyslerul meu, cu motor de 8 cil care nu vroia sa cada, sa se strice, desi avea peste 15 ani si peste 250 mii de mile.

            deci, exista lume si in afara germaniei.
            si britzii stiu asta, si o mai stiu si nordicii.
            dar, nordicii sunt mai stransi legati de piata asta comuna. deci, mai merg inca, pe mana nemtilor. pana va veni un neamt, in locul lui frau merkestahl si va coti cotiga.
            caci, neamtul, daca nu este ascultat, face nasol.
            vor apare niscai neo din aia rasi in cap..

            in america, grupurile etnice si rasiale se interfereaza, traiesc la comun.
            intr'o europa a statelor unite, inca multe sute de ani, spaniolii vor ramane in iberia, italienii in cizma lor, suedezii tot in frig, noi langa marea neagara, la curbura muntilor carpati, cu caciulili pi frunti.

            nici uniunea sovietica n'a rezistat, cu toate mutatiile de populatii.

            cu toata democratia, perceptia oamenilor va fi ca sunt fortati, ca nemtii o duc mai bine, ca italienii fura mai mult, ca olandejii ne bat tziganii, ca francezii prea fac misto de noi...

            in randul populatiilor europene nu exista dragul unora fata de altii, nici macar respect sau acceptare..

            in sua s'a stabilizat o stare de acceptare interasiala si interconfesionala.

            e greu si e mult pana departe.

            dar, cu ajutorul lui Dumnezeu si prin conducerea inteleapta a carmaciului de cursa lunga...
      • +1 (3 voturi)    
        pdl (Joi, 2 februarie 2012, 15:24)

        Delyka [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        tot istoria va dovedi ca singurul partrid care a facut ceva pentru tara asta a fost pdl-ul
  • -8 (10 voturi)    
    Vrabia viseza la malai.... (Joi, 2 februarie 2012, 11:40)

    VULPCRIS [anonim]

    Vrabia viseza la malai....
    Stetelor Unite ale Europei urmeza sa aibe si o conducere comuna si deci exista posibilitatea ca acesta conducere sa aibe si pe cei doi conducatori actuali ai Romaniei ?

    Ha, Ha, Ha ..Vrabia viseza la malai....
    • -5 (7 voturi)    
      raspunsVULPCRIS (Joi, 2 februarie 2012, 12:27)

      nel [anonim] i-a raspuns lui VULPCRIS

      Doamne cum poti gindi asa ceva perechea asta de rominasi daca apuca la coducereaEuropei Unite fac astia un jaf de te apuca risul. Fac astia niste giratorii,piscine,parcuri,telescaune,pirtii dei lasa pe europeni cu gura cascata.
  • -5 (11 voturi)    
    Rugaminte - cititi ! (Joi, 2 februarie 2012, 11:49)

    Gabriel [anonim]

    Invatati-l pe Basescu ce inseamna stat social :
    Stat asistenţial – termen colectiv ce desemnează un ansamblu de politici sociale prin care se urmăreşte asigurarea unor servicii de bază, precum sănătatea şi învăţământul, dupa nevoi şi de regulă gratuit, prin fonduri de stat. Într-o accepţiune mai largă şi mai puţin precisă, desemnează uneori şi domenii precum asigurările sociale, la care indivizii au obligaţia legală de a cotiza în mod substanţial pentru a putea beneficia de ele. ( Enciclopedia Blackwell a gândirii politice, Editura Humanitas, Bucuresti, 2000).” – nu are nici o legatura cu imprumuturile !
    Desigur, nu pot fi de acord cu cele spuse de Presedinte referitoare la o mai puternică integrare in UE, adică la o şi mai mare pierdere de suveranitate către suzeranii economici occidentali, cât şi la cauza pentru care statele capitaliste nu mai pot fi sociale : nu mai pot fi aşa pentru că ele nu mai reprezintă pe oamenii simpli, ci pe capitalişti, care au acumulat averi atât în relaţia cu ceilalţi cât şi în relaţia cu statul, pe care ei îl promovează şi viceversa.
    • 0 (2 voturi)    
      true, true.. (Joi, 2 februarie 2012, 12:38)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

      din pacate asa e, statele capitaliste protejeaza si apara interesele averilor, nu a oamenilor simpli
  • +1 (5 voturi)    
    Stetele Unite ale Europei (Joi, 2 februarie 2012, 11:59)

    casargoz [anonim]

    Nu va mirati de titlu, e copy-paste din titlul articolului.

    Se spune ca Imperiul Otoman nu a cucerit Romania pentru ca era mult mai comod sa jefuiasca far mare efort, decat sa o organizeze.

    Nu cred ca are nimeni interesul sa ne organizeze, e prea mare bataia de cap. Austriecii au scos 2 miliarde de euro din banci anul trecut, de ce s-ar obosi sa ne organizeze cand pot face profit usor fara sa fim parte a unor state unite?
    • +4 (4 voturi)    
      .... (Joi, 2 februarie 2012, 12:37)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui casargoz

      austriecii care au scos bani din banci... au venit au deschis banca din banii lor ...

      Tu de buna voi si nesilit de nimeni te-ai dus... ai semnat creditu si ai platit dobanda!

      Acum austriecii sunt niste cotropitori pt ca tu nu ai vrut sa te duci la BCR de exemplu...

      geniala logica prietene....
  • -1 (5 voturi)    
    Statele Unite ale Europei (Joi, 2 februarie 2012, 12:11)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Tare curios sunt sa aflu ce intelege Basescu prin Statele Unite ale Europei. Nu ca eu as contesta ideea. Dar urmarindu-i prestatia ideatica de pana acum, am mari nedumeriri.Pe urma, dupa cum evolueaza UE, in climatul masurilor luate de duetul Germania-Franta, ea pare mai degraba a se pregati de razboi decat de crestere economica si liberalizare.Eu nu cred ca rigiditatea germana si etatismul francez sunt fermentul cel mai potrivit pentru coca europeana. Daca experimentul european va reusi, acest lucru se va datora, ca de atatea ori in istorie, marginalilor sau cum se cheama acum emergentilor. Vom trai si vom vedea.
  • -8 (10 voturi)    
    unu (Joi, 2 februarie 2012, 12:17)

    unu [anonim]

    si daca avem curaj sa spunem, la ce ne foloseste?
    base e rupt de realitate din nou. astia nu stiu cum sa faca sa salveze euro iar base viseaza uniune politica, economica, etc.
    fie base e un geniu neinteles, fie e un vorbe goale. ramane sa decida istoria. eu am parerea mea dar nu v-o spun.
    • +1 (3 voturi)    
      salvarea euro (Joi, 2 februarie 2012, 12:57)

      valabill [utilizator] i-a raspuns lui unu

      daca euro era o moneda de argint sau de aur nu mai era nevoie sa fie salvata. Fiind insa o moneda moderna,de hartie sau electronica singurul lucru care ii da valoare este increderea si arealul de circulatie. Este un pic mai complicat asa ca nu pot sa iti explic in cateva fraze ce ar incapea intr-o carte. Cum la monedele care se bazeaza pe incredere conteaza locul geografic,politic si economic al emitentului, ideea de Statele Unite ale Europei nu intra in contradictie cu eforturile de salvare a euro si de rezolvare a crizei.Ba dimpotriva!
      • +1 (1 vot)    
        unu (Joi, 2 februarie 2012, 14:07)

        unu [anonim] i-a raspuns lui valabill

        intr-adevar, e foarte complicat. incredere in ce? in economiile tarilor in care circula moneda. cum vezi euro daca s-ar crea SUE? eu cred ca SUE ar fi ultima etapa din proces si nu prima.
        e adevarat ca o moneda din argint sau aur ar avea o valoare intrinseca si ar fi ceva mai stabila, in schimb ar fi rupta de realitatile economice si nu cred ca ar fi o solutie in zilele noastre. ce s-ar face guvernele fara tiparnita, s-ar apuca de minerit?
  • -4 (6 voturi)    
    ere politice (Joi, 2 februarie 2012, 12:43)

    geniul carpatin [anonim]

    propun ca inainte de 2005 sa fie numita, prescurtat, i.b./inainte de base, iar din 2005, e.b.-era bas($)ita.

    inainte de 2005 nu s'a mai facut nimic, sau nimic pozitiv. totul a inceput cu base !

    aferim !
    • +1 (1 vot)    
      unu (Joi, 2 februarie 2012, 14:18)

      unu [anonim] i-a raspuns lui geniul carpatin

      da, putem chiar sa modificam calendarul, anul 2005 sa devina anul 1. mi se pare ca in correa de nord e cava de genul asta. ei se afla in anul 80 sau cam pe-aici.
  • +1 (3 voturi)    
    vreti sa stam izolati? (Joi, 2 februarie 2012, 13:02)

    Gabi [anonim]

    Dupa parerea unora, mai bine stam in padure... Trebuie sa intelegem 1 data ca in unele momente trebuie sa lasam politica deoparte si sa ne gandim la ceea ce e mai bine pentru tara...
  • +3 (5 voturi)    
    Intrarea in NATO si UE (Joi, 2 februarie 2012, 13:11)

    smc [utilizator]

    Intrarea Romaniei in NATO si UE a fost sansa tarii de a scapa de haita comunista a lui Iliescu. Desi toti pomanagii actuali isi bat joc de propozitia asta, de cand am intrat in UE am inceput sa traim mai bine. Din pacate nu a durat prea mult si a inceput criza care a fost nasoala pentru toata lumea.. cu toate astea tineti cont ca inca nu murim efectiv de foame ca in 1930 si avem cu ce ne imbraca, masini, distractii, etc. Nici nu se compara cu ce a fost atunci.

    Cu toate astea, televiziunile toxice reusesc sa otraveasca mintea pulimii pana face spume la gura.

    Televiziunile toxice arunca toata ziua cu laturi. Tineti cont de un lucru foarte important: este infinit mai simplu si mai usor pentru cel care arunca laturile pe cineva nevinovat decat ii este acestuia sa se curete de ele. Au reusit sa lipeasca de Basescu cuvantul "dictator" desi este departe de orice realitate si logica.

    Rezultatul infricosator este revenirea la putere a fostilor comunisti si a haimanalelor mai tinere asociate cu ei. Va fi dezastru. Va fi taxare progresiva, va fi din nou saracie generalizata, mai ales pentru cei care muncesc pe bune! Cand va ajunge Romania in situatia Greciei, n-o sa vrea nici o tara europeana s-o mai salveze.
    • -1 (1 vot)    
      ingrozitor!!!!!! (Joi, 2 februarie 2012, 15:27)

      Delyka [utilizator] i-a raspuns lui smc

      si pe mine ma ingrozeste ca s-ar putea intoarce psd-ul la guvernare. daca pana acum erau hoti, acum is si prosti cu ponta in frunte. vai de zilele noastre daca se intorc. cred ca vor aduce tara in imposibilitate de plata a a salariilor.
  • +1 (1 vot)    
    ............. (Joi, 2 februarie 2012, 13:14)

    Delyka [utilizator]

    .Ce multe avantaje ne aduce Europa!
  • 0 (0 voturi)    
    TREZIREA (Joi, 2 februarie 2012, 17:51)

    claudiu [anonim]

    va bagati prea mult in politica si judecati prea mult vedeti in ansamblu....au furat toti pana acum...doar ca fata de altii base incearca sa le faca jocul americanilor...mai trist ca nu sunt doar americani.....vor sa se ajunga la NOUA ORDINE MONDIALA.....daia tot forteaza base atat cu Statele Unite ale Europei..usor usor vor sa ajunga sa conduca o mana de oameni tot pamantul si asta nu e deloc un lucru bun. pe langa toate astea....tot ce a facut el "bun" pt tara asta...si pe toti pe care i-a bagat prin tribunale cu DNA si alte cele..a facut-o doar sa prinda poporul incredere in el....si ce credeti chiar i-a iesit....folosesc fel si fel de metode de manipulare si dezimformare...sa ne invartim in cerc...sa ne distraga atentia tot timpul de la lucruri importante pe care noi nu trebuie sa le constientizam....pe scur...a venit 2012....de acum incolo depinde doar de noi daca vrem sa ne descotorosim de mizeriile din jurul nostru...sau sa traim in aceasta sclavie si NOi...si GENERATIILE VIITOARE....un singur lucru e cert.....tre sa ne unim sau o sa ajungem p pragul disparitiei
  • 0 (2 voturi)    
    felicitari (Joi, 2 februarie 2012, 18:44)

    andrei [anonim]

    dupa atata munca incep sa se vada si rezultatele trebuie sa ne bucuram ca am devenit un stat european si mai important decat atat ne si comportam astfel
  • +1 (1 vot)    
    a rasarit soarele (Joi, 2 februarie 2012, 18:47)

    pustiu [anonim]

    in sfarsit au iesit sa vorbeasca despre realizari, despre ceea ce ramane in urma; am depasit momentele comuniste, care din pacate acum se intrevad in lozincile protestarilor platiti, dar trecem si peste asa ceva;
    vor veni si alte realizari dar cel mai important este ca ne-am modernizat si facem parte din elita
  • -1 (1 vot)    
    pe intelesul tuturor (Joi, 2 februarie 2012, 18:49)

    mitica [anonim]

    cu alte cuvinte am intrat in randul tarilor civilizate, am depasit momentele comuniste, si prindem curaj in europa; suntem vizibili la mai multe capitole iar in cativa ani vom fi o putere economica
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 2 februarie 2012, 21:22)

      mara [anonim] i-a raspuns lui mitica

      din pacate unii vor sa se intoarca in comunismul psd-ist, nu vad ca tara a progresat vizibil la toate capitolele
  • +1 (1 vot)    
    adevar (Joi, 2 februarie 2012, 18:51)

    onu22 [anonim]

    sclavie voi si generatiile voastre???mizerie???
    stiti doar sa criticati...insa nu vedeti lucrurile bune???ati uitat trecutul atunci cand ati stat cu sufletul la gura si ati asteptat ca sa intram in UE???...insa datorita cui a fost posibil acest lucru???ati uitat ca domnu' Basesecu a facut asta ,nu???ati uitat ca el a fost cel care va scos din mizeria in care ati trait?sunteti niste oameni de nimic care nu stiti sa apreciati ceea ce vi se da...nu stiti sa va ganditi decat la binele voastru ..de unde ati ridicat si problema generatiilor voastre.....voi sunteti mizeria din tara nu Guvernul Boc si nu Basescu
  • 0 (2 voturi)    
    aderare (Joi, 2 februarie 2012, 19:12)

    ...... [anonim]

    toata Romania trebuie sa isi reaminteasca ca multumita actualei guvernari in frunte cu Domnul Presedinte Romania a inceput sa fie privita cu alti ochi in cadrul Uniunii Europene....ajungand sa fie laudata in detrimentul altor state care altadata reprezentau ceva pe plan european...
  • 0 (2 voturi)    
    Bravo Base! (Joi, 2 februarie 2012, 19:15)

    Ioana [anonim]

    Imi place ca presedintele nu se dezice de premier si nici unvers, cred ca se mai poate face ceva in Romania noastra si sa rezolvam criza asta a comunicarii si a orgoliilor in care ne-am aflat in ultimii 2 ani.
    • -1 (1 vot)    
      calitate umana (Joi, 2 februarie 2012, 21:25)

      mara [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      pai asta tine de calitatea umana si morala. ati vazut ce repede s-au descotorosit cei de la psd de geoana. acolo a contat doar parerea lui tatuca iliescu, geoana=prostanac. bravo pdl!
  • 0 (2 voturi)    
    cooperare (Joi, 2 februarie 2012, 19:28)

    Leonard [anonim]

    Doar prin cooperare se poate stabiliza economia Romaniei si mai ales starea asta de tensiune. Presedintele apare din ce in ce mai des sa dea socoteala romanilor si incepe sa fie cel pe care l-am votat cu simpatie toti.
  • 0 (2 voturi)    
    roxana (Joi, 2 februarie 2012, 19:46)

    rox [anonim]

    trebuie sa fim de acord cu politica unuinii europene
  • 0 (2 voturi)    
    comentariu (Joi, 2 februarie 2012, 20:53)

    ada [anonim]

    De bine de rau, in actuala conjunctura internationala, Boc si Basescu au mentinut aceasta tara pe linia de plutire!Respect!
    • 0 (0 voturi)    
      Dar pe dos e si mai si! (Joi, 2 februarie 2012, 21:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ada

      Vaporul i-a tinut pe Basescu si Boc deasupra liniei de plutire!
      • +1 (1 vot)    
        respect ? pentru ce ? (Vineri, 3 februarie 2012, 11:16)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ca au imprumutat miliarde de euro ?

        ca au taiat pensii si salarii ?

        ca au marit TVA si alte taxe ?

        ca au marit numarul somerilor cu cateva sute de mii ?

        acum pe bune ..cat de greu ar fi fost sa ti tara pe linia de plutire cand te imprumuti in draci si scazi cheltuielile prin taieri si majorari de taxe ?


        respect ar fi meritat daca ar fi reusit ceva fara sa ne incroape viitorul !!!!

        ps. nu mai zic de cresterea exponentiala a averilor LOR .. in timp ce romanii saracesc !!!
  • 0 (0 voturi)    
    x-tna84@yahoo.com (Joi, 2 februarie 2012, 21:04)

    alina [anonim]

    normal ca premierul ii este partener domnului presedinte pentru ca asa se munceste pentru a obtine rezultate bune...in echipa...solutia cea mai buna sau de fapt singura solutie ar fi ca USL sa formeze o echipa cu guvernul macar pentru romnii pe care spun ca vor sa ii ajute.
  • -1 (3 voturi)    
    Impreuna vor reusi... (Joi, 2 februarie 2012, 22:37)

    01 [utilizator]

    Cu siguranta premierul Emil Boc a fost si va fi un foarte bun partener pentru presedintele tarii, pentru ca impreuna cei doi au realizat multe si doresc in continuare o reforma profunda a statului, absolut necesara...
  • -2 (2 voturi)    
    Doar impreuna vor reusi... (Joi, 2 februarie 2012, 23:23)

    01 [utilizator]

    Cu siguranta premierul Emil Boc a fost si va fi un foarte bun partener pentru presedintele tarii, pentru ca impreuna cei doi au realizat multe si doresc in continuare o reforma profunda a statului, absolut necesara...
    • +1 (1 vot)    
      ... LOL.... (Vineri, 3 februarie 2012, 11:18)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui 01

      completare :
      'Doar impreuna vor reusi... ' sa furam tot din tara asta !
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari (Vineri, 3 februarie 2012, 10:51)

    livia [anonim]

    Vreau sa va felicit in primul rand pentru curajul de care ati dar dovada,este foarte greu sa conduci tara intr un moment atat de dificil,sunteti cei mai puternici politicieni pe care i a avut Romania pana acum!!!
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Vineri, 3 februarie 2012, 11:43)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui livia

      Cei ca tine de obicei isi vand copiii pentru o sticla de tuica.......
  • 0 (0 voturi)    
    basescu nu are viziune (Sâmbătă, 4 februarie 2012, 2:51)

    ebaroasta [anonim]

    lucrurile s-au schimbat f mult in ultimii ani si se vede ca e noul mod de a cere bir. dintr-o tara libera si frumoasa o sa ajungem straini la noi acasa. nationalismul e singura salvare a neamului. unii vor merge dupa bani, dupa bunastare dar vor pierde ce e mai scump pe lumea asta. romanii ar trebui sa voteze impotriva aceste uniuni de rahat
  • 0 (0 voturi)    
    premierul boc partener (Luni, 6 februarie 2012, 22:44)

    dinu.dinutzu [anonim]

    basescu este prieten la catarama cu boc.au fost,sunt si vor fi cei mai buni prieteni.chiar daca sia dat demisia...vor fi asa si va fi mereu asa...daca usl-ul ne lasa in pace si nu mai baga strambe impotriva noastra treaba va merge bine...tara va merge bine.avem un pib bun fata de anul trecut si o situati mai buna fata de anul trecut.vor fi parteneri si vor duce tara undeva sus


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by