VIDEO Traian Basescu: Ca presedinte nu am putut rezolva problema "baietilor destepti" din energie / La sfarsitul lui 2012 trebuie sa ramana 1,1 milioane de bugetari

de Dragos Comache     HotNews.ro
Joi, 24 noiembrie 2011, 9:15 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Presidency.ro
Presedintele Traian Basescu a sustinut o declaratie in deschiderea conferintei The Economist, ce are ca tema analiza potentialului economic al Romaniei. Basescu a anuntat reducerea numarului bugetarilor in 2012, a recunoscut ca nu a rezolvat problema "baietilor destepti din energie" si a spus ca vede Romania anului 2030 ca un exportator de alimente si un paradis turistic.
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT cele mai importante declaratii ale Presedintelui Traian Basescu.​
Cele mai importante declaratii ale Presedintelui:

Prioritati:
  • Obiectivul major pe care Romania il are in urmatorii 10 ani este reducerea decalajelor.
  • Avem 3 piloni: Strategia UE 2020, Euro plus si Strategia de dezvoltare durabila elaborata de un grup de economisti romani.
  • In Strategia de dezvoltare durabila a fost stabilit un set de prioritati nationale, care sunt convergente cu prioritatile europene, convergente Strategiei 2020.
  • Agricultura, una dintre prioritati. Aici avem 2 elemente - dezvoltarea rurala si dezvoltarea agriculturii.
  • Un al doilea obiectiv e dezvoltarea infrastructurii de transport. Ceea ce se intampla in aceste zile nu poate decat sa confirme ca nu sunt doar prioritati stabilite pe hartie, alocarile fiind in crestere spectaculoasa fata de 2008.
  • O alta prioritate este legat de energie. Problemele sunt in zona pietelor de energie. Povestea baietilor destepti e o alta problema. Ca sef de stat nu am reusit sa ii pun capat.


  • La inceptul anului s-a dat in folosinta interconectorul cu Ungaria, ceea ce inseamna ca putem importa gaze din Norvegia, de exemplu. Interconectorul cu Bulgaria este in curs de realizare.
  • Obtinerea de energie regenerabila este o prioritate. Facilitatile oferite de statul roman le depasesc cu mult pe cele oferite de UE. Cert e ca ne vom metine politica de stimulare a investitiilor in energii regenerabile.
  • Valorificarea potentialului turistic al Romaniei este de asemenea o prioritate si nu pot pierde ocazia de a multumi printului Charles ca ne-a oferit sprijinul in promovare.
  • O alta prioritate este gestiunea mediului, a biodiversitatii, pe baza unor modele comportamentale.
  • Din punct de vedere al mediului - investii consistente in diguri de aparare si regularizari de rauri.
  • O prioritate de care sunt obligat sa vorbesc la fiecare iesire publica este legata de reforma statului. Probabil ca niciun politician roman nu a fost constient de reforma statului pana la izbucnirea crizei. 
  • Cu aceasta ocazie ne-am vazut costurile uriase legate de functionarea statului si a celor cu protectie sociala. Aceste reforme sunt in plin proces de implementare.
  • Numarul de salariati bugetari s-a redus cu 180.000 in Romania, la inceput intr-un proces mai brutal, apoi mai bland. Acest proces va continua. Intentionam sa avem 1,1 milioane bugetari pana la sfarsitul lui 2012, de la 1,4 milioane.
  • Este un proces care continua cu cresterea locurilor de munca, generate in primul rand in industrie, servicii si investitiile bugetului de stat.
  • Romania a descoperit practica de a face politica cu bani publici in ultimii cinci ani.
  • Educatia e o alta zona prioritara. Noua lege a educatiei e menita sa restructureze profund educatia.
  • Piata muncii a fost o prioritate pentru guvern, iar noul Cod al Muncii echilibreaza drepturile intre cel care lucreaza si cel care investeste. Era foarte greu pentru un proprietar de a face concedieri, acum s-a echilibrat acest lucru.
  • Desi au existat proteste sindicale, apreciez responsabilitatea cu care sindicatele au tratat aceasta schimbare profunda a Codului Muncii, care liberalizeaza piata muncii, scoate la suprafata munca la negru.
  • Avem un mare hop, care trebuie trecut in acest an si anume noua lege a sanatatii. Obiectivul noii legi e o interferenta puternica intre finantarea de la bugetul de stat si finantarea privata.
  • Sper ca cel mai tarziu saptamana viitoare acest proiect sa fie lansat in dezbatere publica si sa fie in cel mai scurt timp aprobat de parlament sau prin asumare in prima parte a anului viitor.


  • O prioritate a noastra este justitia, care trebuie sa inteleaga nevoia de a deveni mai performanta, atat prin calitatea hotararilor si prin viteza de adoptare a hotararilor.
  • Pentru accelerarea proceselor in justitie, legea Micii Reforme a fost un element foarte important.
  • Ne vom continua politica din 2011, adica reducerea costurilor de functionare a statului, a costurilor sociale nejustificate cu programe sociale generate de nevoile electorale si o crestere a investitiilor statului. Romania e tara care in 2010 a avut cel mai mare procent din PIB destinat investitiilor.
  • Vom continua aceasta politica si in 2011. Cresterile economice fragile, dar constante, ne arata ca acordarea unui procent important catre investitii duce la crestere economica sanatoasa durabila si duce la pastrarea si crearea de locuri de munca.
  • Bugetul 2012 vizeaza si accelerarea reducerii dependentei de imprumuturi externe si face un salt important pentru reducerea deficitului de la 4,4% la 1,9%. Pare un pas greu de realizat, avand in vedere si cresterea economica prudenta.
  • Anul viitor planificam o absorbtie de fonduri europene de 6 miliarde de euro si ii vom absorbi. Cred ca avem sanse destul de mari sa absorbim 6 miliarde de euro si nu 4 miliarde de euro cum spun scepticii.
  • Absorbtia de 6 miliarde ne va asigura o crestere de peste 1,5%.
  • Privind la scumpirea creditelor, am ajuns la concluzia ca nu avem dreptul sa ne asumam riscul unui deficit mai mai mare. Mergem pe acest deficit si apoi putem aplica corectii.
  • Daca ne atingem tinta de deficit de 1,9% ne-am putea propune un deficit zero in 2013.
  • Nu am vazut niciun comandant de nava care are furtuna in fata si sa spuna ca eu nu mai ajung la portul de destinatie. Poti sa ajungi, dar cu cateva ore mai tarziu.
  • Nu sunt suficiente criteriile de la Maastricht pentru a fi performant in zona euro.
  • Concluzia noastra e ca ne mentinem obiectivul 2015 de intrare in zona euro pentru ca are tinte importante care nu fac nimanui rau daca le atingem.
  • In acelasi timp, daca le atingem fara a avea o economie competitiva nu vom putea deveni competitivi in interiorul zonei euro.
  • Din acest motiv avem in vedere procese consistente de modernizare si crestere a performantelor intreprinderilor de stat.
  • Ne mentinem obiectivul pentru ca nimanui nu-i strica sa isi stabileasca obiective ambitioase.

Banci:

  • Vreau sa cred ca anuntul facut de Banca Austriei cu privire la reducerea fluxurilor de capital a fost ori o eroare, ori o neintelegere a efectelor. Nu am vrea sa le aducem aminte prietenilor nostri europeni cat au conditionat admiterea in UE de privatizarea sistemului bancar.
  • Mesajul meu e ca "domnilor, ati obtinut profituri uriase, iar daca va veti pregati sa lasati economia romaneasca fara finantare in timp de criza va fi un act lipsit de fair-play in relatia cu Romania".
  • Nu cred ca vom fi pusi, noi tarile care am venit mai tarziu in UE, sa platim factura lacomiei sistemelor bancare.
  • S-au creat mecanisme de capitalizare a bancilor si apelul meu e sa apelati la aceste mecanisme, nu sa sugrumati economia romaneasca.


Europa integrata:

  • Am convingerea ca nu numai Romania are nevoie de Europa, ci si Europa are nevoie de Romania.
  • As spune ca daca noi, sefii de stat si de guvern, am facut o eroare e ca nu am avut curaj sa mergem in fata cetatenilor nostri pentru a avea o Europa mai integrata.
  • Avem 2 optiuni: o Europa mai integrata care sa tinda spre Statele Unite ale Europei - daca vom ramane 27 de insule, fiecare manifestandu-si suveranitatea si orgoliul national nu ne vom afla la pupitrul de comanda. 
  • Europa nu se mai poate aseza in pozitia de lider global decat daca toata forta economiei europene e asezata intr-o singura directie. Numai asa UE poate fi un actor global. Altfel vom fi in situatia de a reactiona la efectele pe care globalizarea le trimite fiecaruia dintre statele membre.
  • Obiectiv pe 2030 -  o tara care va furniza mancare pentru export, va fi un paradis pentru turism daca reusim sa ne mentinem padurile virgine, ursii si caprele negre, o tara unde populatia va fi mai mica - doar vreo 16 milioane, o tara cu o populatie imbatranita (aici poate vom gasi solutii sa crestem natalitatea), o tara de unde vom putea pleca cu TGV de la Constanta la Paris si trecand prin Canalul Manecii la Londra.
  • O vad ca pe o tara care se va aseza serios pe pozitia a 7-a in UE, mai ales ca nu vedem perspective pentru o largire apropiata a UE cu tari mari, o Romanie unde romanii se intorc din Germania, Franta, Italia - unde sunt vazuti ca tigani, ca hoti.
  • O tara unde medicii vor vrea sa revina inapoi, IT-istii sa se intoarca. Vom avea aceasta mare problema - imbatranirea populatiei.
  • Deocamdata, in 2011, nu gasim solutia de crestere a natalitatii. Cei superficiali in abordare spun: dati bani mai multi. E o chestiune legata de modul nostru de viata, cum ne impartim timpul intre servici si timpul acordat familiei.



















11248 vizualizari

  • +38 (74 voturi)    
    Sa il credem?! (Joi, 24 noiembrie 2011, 9:43)

    apolitic [anonim]

    Daca ar fi sa si credem ce spune, mai ca l-as mai vota de vreo 10 ori!! Dar inca nu a dovedit ca ceea ce spune, corect de cele mai multe ori, se infaptuieste si in realitate! Sa-i mai dam o sansa totusi! Uslasii sunt oricum praf, ar duce tara in dezastru! Forza Base!!!
    • -44 (72 voturi)    
      ??? (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:03)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui apolitic

      omul asta e de 7 ani la putere si, in afara de otrava si dezbinare, n-a turnat nimic in fundatia acestei natii! de ce i-as mai da o sansa? ca sa termine de distrus ceea ce se mai tine pe picioare? vezi ca, desi incerci sa pari neutru, postarea ta pute de la o posta a pedelism murdar.
      • +29 (45 voturi)    
        Dezbinare (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:38)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Nu vad niciun fel de dezbinare in a "spune lucrurilor pe nume". N-am nevoie sa fiu "unit" si "solidar" cu Iliescu si Nastase.

        Am iesit in strada la Revolutie ca sa scap de ei si tot de ei am dat, chiar si dupa 20 de ani.

        Asa ca nu ma aburi cu "dezbinarea" lui Basescu. Sa fie tot asa dezbinator, de aia l-a votat lumea.
        • -11 (17 voturi)    
          CARE EI ? (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:43)

          STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui HP

          Numai ei sunt peste tot. Ce uiti este ca si Basescu este unul dintre ei... A fost in guvernele lui Iliescu ca secretar de stat. Stolo, dragul de Stolo, a fost chiar prim ministru al lui Iliescu si sustinator infocat si pe fata al lui in 1996. Asa ca... Las-o ! Basescu s-a dezis de Iliescu pentru ca asa ii cereau interesele personale. Alfel... Sunt din aceeasi gasca securista.
          • +16 (20 voturi)    
            Glumesti (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:52)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui STAN PATITU

            Basescu e reformat aproape total, nu are nimic de a face cu mentalitatea PSDista clasica, cu atat mai putin cu Iliescu.

            Basescu putea sa fie si fi-su lu Ceausescu, e total irelevant, atata timp cat a demarat cea mai radicala incercare de schimbare a noroiului asta de tara.

            E in stratosfera pe langa restul viermilor din politica romaneasca.
            • +1 (3 voturi)    
              Basescu da... (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:37)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui HP

              Are intentii bune in general, problema e alta...PDL-ul. PDL-ul e un fel de PSD mai alb putin, un partid cu o organizare asemanatoare si cu practici identice.
              Un om ca Basescu, cu un motor politic solid in spate, ar face multe...insa nu e cazul cat timp PDL-ul il va trage permanent in jos. Pacat.
        • -8 (14 voturi)    
          Nu ai rezolvat multe (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:54)

          Licuriciul [anonim] i-a raspuns lui HP

          Nu numai problema baietilor destepti. Te-ai laudat cu tepele din Piata Victoriei, si acum Romania e la fel de corupta ca in 2004, daca nu mai rau.
          Din pacate vei ramane in istorie ca un alt presedinte invins de sistem. Te-ai dat bine cu el si te-a invins.
          A fost criza dar n-ai nici o scuza, ca ai ignorat-o. Justitia e varza, nu exista autoritate, saracia creste.
          Nu lasi nimic in urma ta.
          • +8 (10 voturi)    
            Hai, hai (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:54)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui Licuriciul

            Rolul presedintelui e sa incerce sa porneasca din loc, sa urneasca sistemul, dar nu are sculele necesare la dispozitie. Nu direct.

            Istoria politica te contrazice. Restul sunt baliverne scoase din top.
        • -7 (17 voturi)    
          dar cu Apostu esti solidar ?! (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:00)

          costica [anonim] i-a raspuns lui HP

          sau cu alde Solomon, Falca, Ridzi, Bian, Bica si alte specimene portocalii anchetate de DNA?!
          Probabil ca esti si mai solidar cu incompetentul de Boc!!!
          • +11 (13 voturi)    
            Evident (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:56)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui costica

            Ca nu. Oricum ai coti-o, nu exista nimic mai bun in materie de politica si leadership ca Basescu. Restul sunt niste gunoaie cu pretentii.

            Cat despre Boc, nu dau un Boc pe o mie de Voicu sau Ponta. Cat e Boc de mormoloc, a realizat de 10 ori mai multe ca tot FSN-ul in 15 ani.

            Doamne fereste sa plece de la putere.
            • -3 (5 voturi)    
              ce a realizat ? (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:32)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui HP

              numa pe vorbe , ca asta e regula la grupu lor ...

              in rest ... nevlul de trai a scazut continuu de cand sunt ei la putere , somazul creste , datoriile cresc , sistemul medical din ce in ce mai in paragina , educati ala fel .. si exemplele pot continua ...

              va place sa vorbiti si sa sustineti basme pentru copii .
              • +3 (5 voturi)    
                RE (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:13)

                psihologul de serviciu [anonim] i-a raspuns lui adrian

                pai da amice ca toata viata ai fost invatat sa primesti gratis sa ti se dea ca ti se cuvine ..nu prietene toate astea trebuiau facute de 15 ani dar toti au fugit pentru ca stiau ce inseamna o reforma adevarata ,e uite ca base si cu Boaca au avut curajul sa o faca si peste ani de zile istoria va consemna ca cei doi au produs reforma statului Roman dupa 60 de ani de idiotenie comunista .
            • 0 (2 voturi)    
              leadership (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:02)

              dan [anonim] i-a raspuns lui HP

              daca e asa bun la leadership cum se face ca nu a putut sa numeasca si sa conduca oameni spre rezolvarea problemei baietilor destepti?
          • +1 (3 voturi)    
            RE (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:10)

            psihologul de serviciu [anonim] i-a raspuns lui costica

            Prietene cine a furat atunci fura si acum ,din fericire se pare ca Base a dat drumu la caini ceea ce pe vremea "tatucului" nu s-ar fi facut niciodata ....In ceea cel priveste pe Boc esti praf prietene in materie de economie si se vede ca te iei numai dupa ce se spune la TV pai daca nu era Boc guvernul Base si Isarescu eram praf mai rau decat Grecia ,sa-ti amintesc acum doi ani cand siamezi strigau cat ai tineau plamani sa-i copiem pe unguri ..pai poate-mi spui si mie ce se intampla aum la ei ,prietene apucate de altceva la economie esti praf.
          • +1 (3 voturi)    
            dar tu? (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:49)

            cinic [anonim] i-a raspuns lui costica

            esti solidar cu Vanghelie, cu Mazare, cu Catalin Voicu, cu Nicusor COnstantinescu, cu Nicolescu (Arges)???? exista vreun partid fara uscaturi cu exceptia PP-DD (care n-a apucat sa le dezvaluie)? Iar DNA nu s-a desfiintat, dupa portocaliu urmeaza rosu! Cand 30% din primari sunt PDL si 70% USL unde crezi ca numeric sunt mai multe lepre?
      • -12 (30 voturi)    
        de cate ori a numit premierul? (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:51)

        dan [anonim] i-a raspuns lui srpc

        de cate ori a numit premierul?
        de cate ori a numit procurorul general?
        de cate ori a numit seful dna?
        cand nu i-a convenit un ministru s-a opus, ca in cazul norica nicolai
        deci nu a fost singur in lupta impotriva baietilor destepti
        deci ori nu au vrut ori nu au putut
        deci ce ce ar mai merita sa ne conduca?
        • +9 (11 voturi)    
          Presedintele, (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:43)

          Jar [anonim] i-a raspuns lui dan

          constitutional,are dreptul si obligatia sa dea mesaje catre tara si atat.Daca Basescu l-a numit pe seful DNA,iar judecatoarea Barsan cere ,"deranjata"de DNA ,arestarea lui Morar,ce dracu' mai poate sa faca "dictatorul"?
          Ma mir ca nu sare la bataie!
          • -3 (5 voturi)    
            ce are barsan cu energia? (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:29)

            dan [anonim] i-a raspuns lui Jar

            hai sa o luam baseste:
            poate cineva sa faca ceva impotriva baietilor destepti? raspuns DA
            cei care pot face ceva impotriva baietilor destepti (ministrul economiei, al justitiei, proc general, proc sef dna) sunt pusi de basescu? raspuns DA
            de cate ori i-a pus basescu pe cei enumerati mai sus? de cate ori a vrut
            cine e de vina? opozitia?
            • +3 (5 voturi)    
              Daca (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:18)

              Jar [anonim] i-a raspuns lui dan

              judecatoarea Barsan cere arestarea Lui Morar,pus de Basescu, c-o deranjeaza DNA-ul,ce poate sa mai faca Basescu ,ma?
              Tu nu vezi ca DNA-ul aduna toata ziua hoti,smenari,primari,parlamentari,iar judecatorii ii judeca in libertate sau le da "cu suspendare"?
              Tu gandesti baseste...!
              • +1 (3 voturi)    
                nu-s "ma" cu tine ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:53)

                dan [anonim] i-a raspuns lui Jar

                barsan a cerut arestarea lui morar in 2011, arestare care oricum nu s-a produs, la 6 ani de cand morar e sef al dna, ce a facut morar pana acu in privinta baietilor destepti?
                tot dati vina pe judecatori, a trimis cineva vreun dosar al baietilor destepti in instanta?
                TU gandesti baseste....!
                ps nu doar morar are competente in ceea ce priveste baietii destepti, ci si cei care au prelungit contractele lor, adic a min economiei, care nu e condus de opozitie
                • 0 (2 voturi)    
                  Deci: (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:56)

                  zit [anonim] i-a raspuns lui dan

                  Pina la urma ce vina are Basescu (personal) ? Pina la urma CARE e rolul presedintelui intr-un stat DEMOCRATIC ?
                  • 0 (2 voturi)    
                    am mai explicat (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:11)

                    dan [anonim] i-a raspuns lui zit

                    basescu i-a numit pe cei in atributiile carora intra si rezolvarea acestei probleme si faptul ca a numit pt mai multe mandate acei oameni care nu au rezolvat problema ma duce cu gandul la faptul ca e complice
                • -1 (1 vot)    
                  contract fara limita! (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:54)

                  la-rece [anonim] i-a raspuns lui dan

                  contractele baietilor destepti nu au limita de timp. Acest fapt nu poate fi atacat in justitie si nu poate fi modificat unilateral. Pot eventual fi anchetati cei ce le-au semnat din partea RO daca se dovedeste ca s-a facut prin coruptie. Iar justitia vegheaza si judecatorii se imbogatesc. Cifric, cel mai destept e Buzoianu (cu legaturi politice rosii), Felix si altii. E si I.Olteanu pe acolo dar cu niste cifre de primar de comuna.
                  • +1 (1 vot)    
                    aiurea (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:09)

                    dan [anonim] i-a raspuns lui la-rece

                    contractele au fost prelungite de videanu, nu exista contract fara limita de timp
            • +4 (6 voturi)    
              Habarnist (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:21)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui dan

              Domnule, daca nu ai nici cea mai vaga idee despre cum functioneaza Justitia, care sunt dependentele intre functii si cine ce responsabilitati are...de ce te bagi in seama aiurea ?

              Asa m-am saturat de toti oligofrenii care isi inchipuie ca presedintele, ministrul, etc. au datoria si obligatia si puterea de a schimba nu stiu ce si de a face nu stiu cum.
              • 0 (4 voturi)    
                limbajul (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:46)

                dan [anonim] i-a raspuns lui HP

                ai grija la limbaj
                tu te-ai saturat ca altii sa creada ca PUTEREA poate face ceva, eu m-am saturat ca altii sa spuna ca OPOZITIA e de vina ca nu face puterea nimic.
                in loc sa arunci invective (tipic pdl) ai putea sa raspunzi la intrebarile mele, daca tot raspunzi la comentariul meu?
                • 0 (2 voturi)    
                  Nu pot (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:37)

                  HP [utilizator] i-a raspuns lui dan

                  Nu pot raspunde la comentariul tau, din moment ce dumneata nu esti in stare sa te documentezi inainte de a lansa o idee. Ar fi ca si cum as vorbi cu pamantul.
                  • 0 (2 voturi)    
                    am pus niste intrebari (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:16)

                    dan [anonim] i-a raspuns lui HP

                    eu am pus niste intrebari inseamna ca eu caut raspunsuri, adica sa ma documentez
                    daca poti raspunde la intrebarile mele foarte bine, daca vrei si nu poti, documenteaza-te, daca nu poti... nu mai raspunde cu invective
                    ce parte nu intelegi ca poate iti explic, desi imi lasi impresia ca doar citesti raspunsurile, nu le si intelegi, oricat as incerca
            • +4 (6 voturi)    
              raspuns (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:24)

              Momarlanu [anonim] i-a raspuns lui dan

              Categoric, OPOZITIA de acum!!! Asta nu e opozitie !! E vechiul regim care isi mai apara inca privilegiile si supravietuirea!! Aici sunt fostii securisti, copiii si nepotii lor castigati de privilegiile lor de comunisti "ilegalisti"(demagogi care sug si acum din vechiile utopii ale servirii"poporului")Coruptia de astazi e vechea coruptie comunista, coruptia lui Stefanescu cu vinurile, a primilor secretari cu gastile lor, a cardasiei Militiei cu lumpenproletariatul etern, a mentalitatii consolidate in 50 de ani care zicea "Peshte, Kent, timp Vin la tine" (toti militoii incepand de la tablagii cu bulanul pana la sefii MAI purtau la vedere ghiulurile si fumau Kent chiar in timpul serrviciului,inclusiv la anchete. Tu nu vezi cum se voteaza legile in Parlkament cu forcepsul? Nu vezi ce fel de legi ineficiente si perverse fabrica Paralamentul? Nu vezi tribunalele ca fac la fel si in tacita cardasie cu Ilescu et comp.? Nu vezi cum trag de timp cu aplicarea legilor ? Cu dosarele coruptiei? Nu vezi nimic? Pe ce lume traiesti? Tot pe lumea viselor societatii socialiste multilateral dezvoltate patrunsa de umanismul socialist, cel mai umanist dintre umanismele lumii?(auzi cum suna de monstruos?) Asa ca mai du-te si la dracu cu... teoriile tale cu tot!!
              • -1 (3 voturi)    
                ce IQ ai? (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:58)

                dan [anonim] i-a raspuns lui Momarlanu

                un om cu un IQ mai mare ca numarul de la pantofi nu ar scrie ce ai scris mai tu.
                cum se face ca asta e pres de 7 ani, a numit toate guvernele, toti procurorii de atunci incoace dar nu are nici o vina? legat de indemnul pt mine.... tu primul
                • +1 (3 voturi)    
                  IQ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:38)

                  Jar [anonim] i-a raspuns lui dan

                  1.Toate guvernele=Tariceanu+Boc;
                  2.Min. Justitiei nu face justitie;
                  3.Daca Base avea dreptul sa bage in puscarie,Nastase,Vantu,Voiculescu,Barsan,Barbuleasca,Costiniu,militienii care aruncau cu sepcile in curtea Cotrocenilor si,acum,sunt prinsi ca si-au vandut motorina si benzina ar fi fost condamnati fara drept la aparare;
                  4.Basescu a facut tot ce putea sa faca legal:i-a injurat pe toti;
                  5.Ma mir ca n-a sarit la batae!
                  6.Ai inteles,ma?
                  7.Sper ca ai remarcat ce "subtire" sunt...
                  • -2 (4 voturi)    
                    foarte subtire la IQ (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:08)

                    dan [anonim] i-a raspuns lui Jar

                    foarte "subtire" la IQ
                    obrazul insa...... foarte gros
                    basescu a facut tot ce putea legal: a numit pe cei care trebuiau sa rezolve problema dar care nu au rezolvat-o deci e vinovat sau complice
              • 0 (2 voturi)    
                "vechea coruptie comunista"... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:04)

                costica [anonim] i-a raspuns lui Momarlanu

                Poate ne spui unde-i incadrezi la capitolul coruptie pe: Apostu, Bica, Bian, Solomon, Dna Ridzi, Mai nou Dna Andreescu si toata gasca PDLista, ca matrapazlacuri cum au facut astia de la PDL ii face invidiosi pana si pe coruptii de la PSD !!!
                Ce zici, astia sunt vechea sau noua coruptie ???!!!!!!!!!!!!!!!
                Nu mai spun de coruptia de la nivel local, presa locala da pe rascoale zi de zi de matrapazlacurile portocalii....
      • +1 (1 vot)    
        Iti pun doar 1 intrebare: (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:51)

        zit [anonim] i-a raspuns lui srpc

        cite guverne s-au perindat dupa revolutie, te-a determinat vreunul sa nu mai arunci pe strada hirtia de la ingetata dupa ce ai mincat-o ? Si de aici ai voie sa extrapolezi ...
    • -14 (30 voturi)    
      psd=pnl=pdl=coruptie si minciuna (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:06)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui apolitic

      ai dreptate in ce spui la prima parte. energia cu care il sustii pe base, care chiar nu face absolut nimic din ce spune, mai mult invrajbeste intre ele diferite categorii de oameni, ma face sa cred ca nu esti apolitic. ai dreptate, din pacate, cu usl. este un dezastru atat ca organizatie, asa cum sunt si partidele care-l compun. problema este ca pdl este tot atat de dezastruos ca psd sau pnl (pc este felix, deci ala nu-i partid, este o jignire adusa romaniei). este un vid de putere electoprala si nu stiu cum sa iesim din el, pentru ca toate partidele sunt la pamant (corupte si fara nici macar un strop de credibilitate)
      • -4 (14 voturi)    
        sunt de acord (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:50)

        periscop [utilizator] i-a raspuns lui nenea

        Iar în ce priveşte afirmaţia preşedintelui, nu pot spune decât "gura păcătosului adevăr grăieşte"...
      • +11 (19 voturi)    
        Ai si nu ai dreptate.... (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:56)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui nenea

        Din pacate, canti aria "toti sunt la fel, nu ai cu cine sa votezi"...
        Asta este unul din telurile celor veniti la putere in '90.
        Cand i s-a strigat lui Iliescu "Fara comunisti!" (ca, poate va aduceti aminte, el incercase la inceput o reformare a comunismului, Ceausescu "intinase inaltele idealuri comuniste"etc.) acesta s-a pliat, flexibil pe vointa populara, dar si-a spus in barba:
        Vreti democratie? Ei lasa ca va dau eu democratie de o sa cereti singuri dictatura "luminata".
        El era exponentul fortelor care conduceau de fapt, si inca mai conduc tara....acum am schimbat doar exponentul.
        De atunci suntem convinsi ca democratia nu e buna, nu ai ce sa alegi...
        Alternativa? Ghici !
        Nici nenea nu spune dar este foarte clar: suntem inoculati cu scarba de viata politica pentru a ne dorii sa preia "cineva" totul si noi sa ne rumegam linistiti tainul asigurat (cat de mic, lasa ca este bun, liniste sa fie)...
        Democratia nu functioneaza daca demosul nu iese din casa macar la alegeri si daca nu casca ochii si urechile la ce se intampla in politica......
        Este nevoie de educatie (nimeni nu a fost interesat sa o faca) si de constrangere: obligativitatea prezentei la urne.
        pentru un electorat ca nenea este absolut necesara aceasta obligativitate.
        Nenea, tu...da, tu de ce nu faci politica? De ce nu intri tu intr-un partid , sa-l faci credibil?
        Daca toti nemultumitii se feresc , scarbiti, de politica...avem ce meritam!
        • 0 (6 voturi)    
          nu pot sa am si sa nu am dreptate... (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:07)

          nenea [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          fie am, fie nu am. insa nici tu nu stii cum este bine si incerci sa-mni inoculezi nehotararea ta.
          incerci sa-ti protejezi partidul preferat si nu poti sa te desprinzi de o ideea ta fixa. nu ma luam peste piciopr cu aria de "nu stiu cu cine sa votez", pentru ca spre deosebire de alti ani CHIAR NU STIU CE SA FAC (pana acum am votat cu basescu, dar JUR ca nu o s-o mai fac, iar cu ceilalti nici atat). poate TU vrei sa-ti rumegi tainul linistit, daca sustii un om care ne-a mintit de fiecare data in mod g r o s o l a n in preajma alegerilor ( a fost mai mincinos decat iliescu, asta nu pot sa o iert), fara sa te intrebi macar de ce, . o sa ma duc la alegeri ca sa votez (pentru ca o sa votez, asta este clar, cu un partid minuscul. singurul scop al votului meu este acela de a creste procentul romanilor, in defavoarea ungurilor. m-am saturat de figurile ungurilor din politica, doar pentru ca au un 5-6% dat chiar de noi, romanii prin absenta la vot. in rest, sincer cred ca suntem condamnati sa traim in coruptie si minciuna cu partidele actuale, pentru ca pdl=psd=pnl=coruptie si minciuna----POTI SA MA CONTRAZICI?
        • -3 (3 voturi)    
          da, avem ce meritam (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:23)

          umoristu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Dar si eu voi merge la vot doar ca sa anulez buletinul de vot.
          SUNT TOTI LA FEL!!!
          Rominia este un proiect statal, economic si social esuat.
          Scapa cine poate
    • +20 (38 voturi)    
      Singur nu poate face mare lucru (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:12)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui apolitic

      In plus atita timp cit judecatorii nu sint capabili sau nu vor sau sint vinduti, santajati, mituiti sa-i judece pe marii mafioti ai tarii PINA LA PRESCRIERE fara sa-i condamne, mergem in ritm de 1 pas inainte, 2 pasi inapoi. Singur nu poti urni o tara intreaga.
      • 0 (16 voturi)    
        cum adica singur? (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:39)

        elena [anonim] i-a raspuns lui bizonul

        ati ramas setat pe figura: da-ti-mi Consiliu? de cand era primarul Bucurestiului. PDL e la guvernare de atata timp, in anumite functii importante se fac numiri, adica PDL face numiri, si dv spuneti ca singur nu poate face mare lucru? sau nu e suficient sa aiba si partidul la guvernare s iatunci trebuie eradicata de tot opozitia, ca sa poata sa faca si el ceva constructiv?
        • +3 (17 voturi)    
          pai daca atata poate ... (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:11)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui elena

          figura de victima e cea mai puternica pozitie pentru basescu .

          chiar daca e din 2004 presedinte , si tot el la pus si pe tariceanu , apoi el la pus pe boc , si pe boc , si pe boc ....
          si in momentul de fata pdl-ul lui are toate pargiile in aceasta tara ....
          singura lui sansa e sa se victimizeze , sa se dea singur impotriva tuturor ... acest falnic razboinic solitar ....

          personal nu critic aceasta abordare , critic doar pestisorii care musca aceasta momela la infinit .
      • +1 (15 voturi)    
        mai las-o pe asta cu "singur" (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:58)

        nenea [anonim] i-a raspuns lui bizonul

        nu este deloc singur, are toate functiile importante langa el si, in plus, fac toti pe ei de frica lui. nu-mi spune ca nu a facut nimic pentru ca a fost singur. spune ca nu a vrut si nu a fost capabil. sau mai corect, a preluat el stafeta spagarilor si acum sunt altii castigatorii
        • 0 (6 voturi)    
          JUSTITIA este cu el?? (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:20)

          bizonul [anonim] i-a raspuns lui nenea

          Justitia care trebuie sa judece de mii de zile marile dosare de coruptie (nastase, mitrea, seres, patriciu, catalin voicu, vintu, etc, etc,etc) este cu Basescu sau este de partea dreptatii?

          Atita timp cit judecatorii taraganeaza si nu judeca/nu condamna/nu achita pe rechinii economiei romanesti, in schimb transmit semnalul: ” noi, judecatorii, sintem mici dumnezei si ne aparam confratii - mafiotii !” si continua hemoragia Ro, nu putem spune ca Basescu nu este singur.

          Boc isi face treaba tot impins de BAsescu
          • +2 (4 voturi)    
            Justitia trebuie sa fie independenta (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:31)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui bizonul

            Nu a lui, nu a lu' ponta, nu a lu' nimeni. Justitia trebuie sa fie complet independenta.

            Altfel vom reveni la perioada "dinainte" cand exista justitia aservita maretului conducator. Probabil esti prea tanar de-ti doresti asa ceva. Poate ar trebui sa te gandesti la cei care au murit in inchisorile comuniste inainte de a cere ca "justitia" sa fie a cuiva/cu cineva.

            Ce poate sa faca, pardon, ce putea sa faca (ca doar are demult fraiele tarii) era sa reglementeze justitia cu chestii minore dar esentiale gen aplicarea jurisprudentei sau responsabilitatea magistratilor pe deciziile "gresite"/"incomplete" etc...
            Nu-mi spune ca nu putea. Au avut majoritatea de atatea ori si niciodata nu s-a intamplat nimic. Si acum o au si tot nu misca.

            Tot ce s-a facut pana in acest moment in reformarea justitiei a fost la presiunea CE (nu a lui base, nastase, ilici, constantinescu etc...). Si din pacate suntem in UE de mult prea putin timp ca sa fi putut aia sa schimbe mai multe. Daca ne gandim ca mcvul pe justitie e cam degeaba in ultima vreme, respectiv dispare de la anu, nu ne asteapta vremuri roze.
          • 0 (2 voturi)    
            dmnule bizozon (asta e tare) (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:08)

            nenea [anonim] i-a raspuns lui bizonul

            "cine trebuie" de la justitie ESTE CU EL. tot ce vezi dumneata cu vantu'n scos, vantu bagat, este doar teatru ca sa te convinga pe tine, votantul. basescu a fost si este, din pacate, presedintele tapilor ispasitori. a avut de unde alege, pentru ca nastase, ilici, tariceanu si alte specii de animale psediste si peneliste au furat muult mai mult decat el. totusi, daca ceilalti sunt mai hoti ca el, nu-l fac pe el mai bun si nu-mi aduce mie suficient de multa incredere ca sa-i dau un vot. cu alte cuvinte, m-am saturat sa votez, ca sa fie B votat si sa se laude B cu increderea populatiei in el.
      • +4 (26 voturi)    
        Singurul politician al Romaniei! (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:08)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui bizonul

        Restul sunt trecuti la "si altele".
        Cu un partid, PDL, care a facut reforme nemaitalnite pana acum in Romania si care are si el coruptii lui, Traian Basescu va reusi sa duca la bun sfarsit reformarea Romaniei.
        E greu sa faci reforme cand ai avut un prim-ministru dusman ca Tariceanu, infratit cu PSD sau cu un partener la guvernare gen PSD, reformele adevarate incepand de-abia cand PDL a trecut la carma tarii.
        Ce a facut Traian Basescu in cei doi ani de cand PDL a dat prim-ministru e pur si simplu fantastic, avand in vedere masinaria mass-media, sindicatele si partidele populiste care lupta pe toate fronturile pentru pastrarea sistemului mafiot instaurat de Ion Minerescu la Revolutia pe care a confiscat-o. Legea salarizarii unice, a pensiilor, a invatamantului, mica reforma din justitie sunt adevarate victorii de palmares intr-o tara plina de milogi, hoti, bugetari si pensionari de lux, securisti si comunisti travestiti in capitalisti si nomeclaturisti nepedepsiti!
        Felicitari si multumiri presedintelui si PDL, care a avut puterea sa lase justitia libera si sa curete chiar din sanul partidului pe cei care fac acte de coruptie, lucru nici macar visat in epoca lui Ion Minerescu si Bombonel Nastase, nasii si papusarii lui Victor Ponta, lider sponzorizat, ca si mentorii lui, de penali ca Sorin Ovidiu Vantu si Robert Negoita.Noua lege propusa de Ministerul Justitiei privind culpabilizarea judecatorilor spagari va face ordine in acest ultim bastion al PSD, PNL si PC!
        • -1 (13 voturi)    
          BRAVO,BRAVO, (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:31)

          Cela [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Singurul post logic si la obiect. Asta pierd toti din vedere : ca PDL e doar de 2 ani la putere . La fel si Basescu. Iar tara a fost impanzita de mafia lui Iliescu . Aceasta mafie e inca prezenta in justitie, politie, administratie . Si atunci cum sa faci prea multe . Va merge incet pana vor fi inlocuiti mii de oameni. Pt. asta trebuie sa ramana PDL la guvernare . Chiar daca au si ei mafiotii lor . Vor disparea .Sansa Romaniei este ca USL sau PSD si PNL sa nu mai ajunga niciodata la guvernare . Poate apare totusi un alt partid care sa adune pe cei mai buni si cinstiti din toate partidele existente ,. PROFESIONISTII - ar trebui sa conduca . Doamne ajuta si da romanilor mintea de pe urma /
          • -1 (3 voturi)    
            era lui Basescu, era lui Boc (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:20)

            sergplam [anonim] i-a raspuns lui Cela

            Nu incetez sa ma ma minunez cand dau peste intrebari de genul: Si ce a facut Basescu??? Au nu vedeti ca el, (cum foarte corect spune MarianEugen "de abea de 2 ani presedinte") a intors tara cu fundul in sus? - NU, nu vedeti!!!
            Singura explicatie pentru aceasta miopie (la inceput credeam ca e voita, comandata, cumparata) este mentalitatea. Astea care nu vad, nici nu pot sa vada, caci au ramas cu mentalitatea TATUCULUI ATOTPUTERNIC. Ei isi inchipuie, sau mai corect ar fi sa spun: ei persista in a crede ca puterea unui presedinte intr-o tara democratica este egala cu puterea unui dictator din era comunista (Lenin, Stalin, Brejnev... Ceausescu... sau mai nou Putin). Asa si-o vedeau Romania: Iliescu, Nastase, Vantu etc. - la degetul lor mic. Asa au zamislit-o si asa au cladit-o. Asa au scris constitutia, asa au facut legislatia, transformand Romania intr-un paradis pentru hoti si lenesi.
            Dar intr-un stat democratic asa ceva nu mai merge. Nu poti starpi virusul comunismului (reimplantat si perpetuat de Iliescu & Co.) prin metode nedemocratice, dictatoriale.
            Din '89 incoace, doar Basescu a indraznit si a facut ceva pentru tara asta. El a indraznit sa sparga buba. Puroiul ce s-a revarsat peste noi - pe foarte multi i-a prins cu chilotii in vine iar in altii a bagat frica. Numai Basescu putea sa mobilizeze PDL-ul (care, in mare, nu prea difera de PSD sau PNL) sa faca reformele care au salvat tara.
            Bravo, Basescu!

            P.S. Acum, cateva luni, intr-unul din comentariile de pe aci, scriam ca necatand la toate balbele guvernului Boc, anume el va fi guvernul care va ramane in istoria Romaniei drept guvern ce a avut taria si vointa de a salva Tara. Iar stalker le-a fost Presedintele Basescu. Cu atat mai mult m-a bucurat Radu Banciu, spunand acelasi lucru vreo 3 zile in urma.

            Haide-ti sa fim mandri ca traim in era lui Basescu si era guvernului Boc - ei sunt cei ce deschid drumul unei Romanii noi, Romanii democratice.
        • -1 (9 voturi)    
          amice, cu asemenea ode ii faci un deserviciu (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:52)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Stiu ca, din pacate, exista indivizi care au nevoie de idoli....la care sa se inchine fanatic.
          Unii aleg o echipa de fotbal si sunt in stare sa faca moarte de om pentru ea, altii tipa isteric la concertele unora, tu ai nevoie de
          "Singurul politician al Romaniei!"....
          Nu ne-a ajuns cultul personalitatii practicat de comunisti (vezi Ceausescu, Mao, Castro, Gadafi,Stalin etc...), acum avem "Martorii lui Basescu"....pastor MarianEugen.
          Tu chiar nu intelegi cat esti de ....?
          Nici ultrasii Hotnews nu te voteaza....
        • 0 (6 voturi)    
          subscriu (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:58)

          instabil [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          asta este adevarul.Pacat ca foarte multi nu gandesc si asteapta ca statul sa le dea. Pacat ca cei care gandesc nu ies la vot. In fine, pacat ca in Romania se intampla un paradox: trebuie sa furi la vot ca sa se schimbe ceva in tara asta (aviz PDL)...ma duc sa vomit
        • -1 (5 voturi)    
          tu ai fi facut cariera buna si (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:25)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          pe vremea lui ceausescu ....

          oameni de tipul tau merita mai putin decat prostituatele de la coltul strazii ... (alea macar sunt sincere si recunosc ceea ce sunt)
    • +1 (9 voturi)    
      Negativ (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:15)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui apolitic

      Ti-am dat negativ pentru ca probabil nu intelegi mare lucru din ce a explicat nu pentru optiune politica.
      • +1 (3 voturi)    
        pa de ce nu explici tu gdans? (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:08)

        nenea [anonim] i-a raspuns lui gdans

        cand dai un vot negativi, incearca sa-mi explici varianta ta. eu sunt convins ca optiunea politica te-a deranjat:) in rest, asa sunt romanii, dau negative fara sa inteleaga de ce le dau
        • +2 (6 voturi)    
          Analiza (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:17)

          gdans [utilizator] i-a raspuns lui nenea

          Ideea exprimata a fost "sa-i mai dam o sansa lui Basescu", mesajul subliminal este ca taierile de pana acum au fost gresite.
          Eu spun ca NU, criza o dovedeste ca au fost necesare.

          Ideile exprimate de presedinte sunt mai degraba o analiza a crizei decat vre-o promisiune.
          Si eu cred ca Basescu are dreptate in tot ce-a zis.
          • 0 (2 voturi)    
            scuze (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:19)

            nenea [anonim] i-a raspuns lui gdans

            nu cred ca am inteles cui ai dat negativ. poate ca au fost necesare taierile, dar nu s-a vazut nici un progres. doar taieri
    • -2 (12 voturi)    
      Basescu nu este in stare sa (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:22)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui apolitic

      mobilizeze romanii pentru crestere economica. Chiar si tinta propusa, recuperarea decalajelor, este demotivanta pentru noi. Agricultura, infrastructura, si energia sunt bine alese ca prioritati insa lipsesc tintele pentru fiecare domeniu. Sunt mai bune tinte specifice romanesti decat repere vestice pentru cele trei domenii.

      In agricultura o prima tinta realista ar fi cresterea productiei si a productivitatii muncii in gospodariile individuale. Degeaba iti stabilesti ca tinta ferme mari, moderne daca taranii nu sunt dispusi sa-si uneasca fortele.
      • -2 (4 voturi)    
        cand va aud cu "cresterea" mi se face rau (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:01)

        instabil [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        "Cresterea" asta despre care tot vorbiti nu se face cu bani scosi din palarie.
    • 0 (4 voturi)    
      Base vine cu solutii (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:23)

      Base vine cu solutii [anonim] i-a raspuns lui apolitic

      Base vine cu solutii, in timp ce usl-asii fac numai circ pe lateleviziuni, dau afara oameni din partid, daca pdl spune ca e ziua, ei spun ca e noapte, iar procentele de 50% sunt o manipulare grosolana, dar ROMANII NU MAI SUNT PROSTII LOR, deja s-au saturat de vrajba lui ponta si antonescu..
    • 0 (8 voturi)    
      Hmmm (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:09)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui apolitic

      ''Traian Basescu: Ca presedinte nu am putut rezolva problema "baietilor destepti" din energie''-
      Cam atat a facut bese de cand a ajuns presedinte...adica si-a aparat baietii(si fetele) destepti.
      • -1 (3 voturi)    
        Baieti destepti (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:07)

        Cata [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

        Unul dintre baieti destepti din energie este Felix, poate cel mai mare, si nu cred ca nu si-a dorit Base sa il dea jos de acolo, mai ales ca campania facuta impotriva lui Base este facuta din banii scosi de Felix din contractele smechere cu energie
    • +1 (5 voturi)    
      Hmmm (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:11)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui apolitic

      =Istoricul Marius Oprea: Băsescu a colaborat de bună voie cu Securitatea
      Preşedintele Traian Băsescu a colaborat de bunăvoie cu Securitatea, susţine istoricul Marius Oprea. Pe de altă parte, Oprea spune că dezvăluirile făcute despre preşedintele PNL, Crin Antonescu, sunt pure speculaţii, iar in dosarele Securităţii nu există referiri la acesta.

      Fostul director al Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului, Marius Oprea susţine că printre cei care au colaborat cu Securitatea a fost şi preşedintele Traian Băsescu.

      Spre deosebire de preşedintele Băsescu, Oprea crede că alţii au fost obligaţi să dea note informative către Securitate.

      Marius Oprea a calificat drept intoxicări zvonurile apărute în ultima perioadă, cum că preşedintele PNL Crin Antonescu ar fi colaborat cu Securitatea. Dacă ar fi existat un dosar, acesta ar fi apărut deja până acum, susţine Oprea.

      Fostul şef al Institutului a comentat şi scandalul recent în care este implicat secretarul general al Guvernului Daniela Andreescu. Oprea susţine că soţul acesteia ar fi avut afaceri împreună cu Omar Hayssam.

      Cât despre Daniela Andreescu, Oprea crede că ar fi trebuit să-şi dea demisia după ce presa a dezvăluit că şi-a angajat rude la RAAPPS.=

      Aceste stiri nu au voie sa apara pe aici?!
      Daca era vorba de Ponta sau Antonescu...erau zeci de erticole despre aceasta stire.
    • +2 (6 voturi)    
      Basescu (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:29)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui apolitic

      Basescu nu a reusit sa faca tot ce a promis - atit la primul mandat cit si la al doilea. Nici nu se putea. romania este inca prea mult controlata de mafia post bolshevika. Dar cel putin omul a incercat, a condmanat comunismul si pe adeptii sistemului ticalos (in speta iliescu), a incercat sa reformeze statul si a pledat pentru masuri dure, ne popu;liste, care au reusit sa mentina romania pe linia de plutire cind state gen Grecia, Italia, spania se dau la fund. Basescu este de departe cel mai coherent si mai dotat politician al romaniei, chiar cind spune timpenii (se mai intimpla) este cinci clase peste jegurile din jur. Din pacate nu mai poate candida si nu vad cine l-ar putea inlocui. Idea de un ZERO ca Crin sa fie presedintele romaniei - poate genera un low budget pentru 'Friday the 13th'. Noua miscare a USL de a-l suspenda din nou pe presedinte arata din nou ca dupa 'sondaje de criza' care le dadeau peste 60% acum gasca de mafioti incepe sa-si vada sansele din nou reduse. Si daca in o forma oarecare Basescu va fi implicat in alegeri - evident nu poate fi presedinte dar se poate implica - chiar are de ce sa le fie frica. A reusit cineva din actualul USL sa-l bata pe Basescu ?
    • 0 (4 voturi)    
      Sictir ! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:52)

      Radu Humor [utilizator] i-a raspuns lui apolitic

      Basescu a spus ca vede Romania anului 2030 ca un exportator de alimente si un paradis turistic.
      Eu zic ca daca nu era unul ca el la ;putere, acelasi lucru se putea intampla in 2020, cu 10 ani mai devreme !
      Cam asta-i perioada pentru care va trebui sa raspunda in fata poporului pe care l-a nenorocit, impreuna cu alti alogeni !
    • 0 (0 voturi)    
      masina de facut aburi (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 12:57)

      matelotul [anonim] i-a raspuns lui apolitic

      sefu nu ne mai aburi atita, astia sunt ofiteri sub acoperire ai sistemului

      se cheama baieti destepti pentru ca afacerea nu e sub acoperire

      daca comentezi mult in front ai sansa sa fii suspendat dea binelea
  • +4 (16 voturi)    
    mda (Joi, 24 noiembrie 2011, 9:57)

    Dr. Sam Boga [anonim]

    "Obiectivul major pe care Romania il are in urmatorii 10 ani este reducerea decalajelor"

    Asta e declaratie care mergea facuta in 1990. In 2011 ne face sa aparem ca si cum am fi incremenit in trecut. Ceea ce nu e chiar departe de adevar, avand in vedere ce lichele securiste ne conduc.
  • +13 (33 voturi)    
    Felicitari! (Joi, 24 noiembrie 2011, 9:58)

    dan [anonim]

    Pentru ca incearca sa ajute Romania concret si real, pentru ca stie cum sa se lupte pentu interesele Romaniei cu clasa politica in timp opozitia incearca sa-l suspende pentru ca hotiile pe care le-au pus ei la cale 15 ani nu mai merg cand romanii muncesc mai cinstit iar procurorii sunt lasati sa se atinga de corupti.
    • +1 (9 voturi)    
      bai da sa sti ca incearca ... din 2004 ... (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:14)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui dan

      nu cumva daca incerci de ata vreme , si nu reusesti , nu inseamna ca esti incapabil ?

      tot va plac voua lozincile cu munca , performanta ..etc .. ce parere aveti de aceasta lipsa de performanta a marinerului ?
    • -1 (1 vot)    
      fapte nu vorbe!!! (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:47)

      me [anonim] i-a raspuns lui dan

      orice om cu jumatate de creier caer se mai uita pe la stiri poate identifica probleme romaniei... si aia cu 3/4 creier chiar problemele europei sau ale americii.
      ceea ce trebuie sa faca al de base, merkel si restu este sa gaseasca SOLUTII SI SA LE PUNA IN APLICARE !!!
      de vorbit putem vorbi toti... ei trebuie sa FACA !!!
  • -11 (31 voturi)    
    obiectivul major... (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:01)

    srpc [utilizator]

    ...pe care-l are de atins Romania constienta a acestor zile este eliminarea mafiei portocalii! atata otrava, vrajba si agresivitate cata raspandeste aceasta mafie nici in primele luni din 1990 n-am vazut! Iliescu era mic copil pe langa ce sunt in stare Basescu&Co; orice altceva e mai usor de realizat dupa disparitia lor.
  • -7 (23 voturi)    
    vorbe goale, reforma doar pe hartie... (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:02)

    costica [anonim]

    in afara de faptul ca a recunoscut ca aceasta criza le-a deschis ochii cu privire la cheltuielile imense ale statului si astfel au trebuit sa treaca serios la reformarea lui, desi cu chiu cu vai(altfel nici nu se gandisera, criza este o oportunitate imensa ptr Romania care ar mai fi ramasa tot asa fara criza!!), in rest Dl Basescu vorbeste.,.... vorbeste si vorbeste .... si atat....
    Iar Romania este asa cum este, cu elevi si cu cetateni care ingheata de frig in scoli si case la anul de gratie 2011 intr-o Romanie cu tot felul de programe de dezvoltare si modernizare facute de UE si CE si FMi si BM....
    Si nici nu ma mir cat timp ii avem pe Boc si Ialomiteanu si Ariton si Vreme si altii...
    Si fiindca tot este in forma Presedintele vorbind cu foc despre reforma statului, o intrebare: cam cand vor beneficia cetatenii aia multi ai Romaniei(azi jumate din romani traiesc in saracie) de reforma asta, Dle Basescu ??!!!
    • +4 (12 voturi)    
      Pe ce lume traiesti. (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:35)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui costica

      De cand este vinovat presedintele pentru frigul din scoli?Atunci primarii cu ce se ocupa?Si daca te referi la Brad,scuza-ma dar l-as lasa sa moara pe primarul de acolo.Ori este prost ,ori este prost intentionat.Doarme in papuci.Toata vara ce a facut?Nu stia ca vine si iarna?Un proiect cu fonduri UE pentru schimbarea solutiei de incalzire,de ex.se putea monta o centrala container pe CBLU intre blocuri ,pe un nod termic si nu costa mai mult de 350 lei/gigacalorie.Ala ar trebui sa i seceara demisia si numai dupa aceia sa fie ajutati cetatenii.Nici aia nu-s mai breji daca au ales o astfel de catastrofa de primar.Milog ,la coltul blocului.Sper ca nu ai acelasi ADN cu primarul buclucas.
      • 0 (10 voturi)    
        pai daca tot nu are vina pentru nimic .. (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:16)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui mircea

        ca doar sunt altii vinovati : boc , ministrii , primari ,functionari , si in final omul care 'nu vrea sa munceasca'' ...

        atunci inseamna ca nici merite pentru nimic nu poate sa aiba ... nu ?
  • -6 (22 voturi)    
    "obiective ambitioase"... (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:05)

    vio [anonim]

    de care din nou se va alege praful.....vorbarie....
  • -11 (27 voturi)    
    bate campiii ..... (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:09)

    lili [anonim]

    A fost treaz?!
    Cum sa spui asemenea aiureli in fata unor oameni de specialitate care vad bine realitatile Romaniei si mai ales vad bine cum arata clasa politica din Romania....
    Nu are scrupule cand e vorba de batut campiii...
    • -1 (9 voturi)    
      simplu : (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:17)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui lili

      el vorbeste doar pentru plebea usor manipulabila si votanta .
  • -9 (25 voturi)    
    În afara subiectului (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:11)

    Omics [utilizator]

    Când se fac proiecții pe 10 ani problemele financiare actuale trec pe planul II. Omul este complet depășit. Ar trebui să discute despre învățământ, emigrație (asigurarea pensiilor celor rămași), infrastructură, eventual surse de finanțare pe termen lung.


    Dacă speranța e în prințul Charles și în Elena Udrea, suntem pierduți.
  • +5 (11 voturi)    
    Respectuos (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:15)

    cetateanul turmentat [anonim]

    ii atrag atentia Carmaciului ca un comandant de nava trebuia sa ajunga si cu echipajul in port nu numai cu nava. In rest e corect ce spune omul dar la noi de la teorie la practica "e cale lunga, ca mii de ani i-au trebuit luminii sa ne ajunga..." si cand a ajuns o vedem doar ca luminita la capatalul tunelului.

    Sa fim sanatosi!
  • 0 (8 voturi)    
    Comandantii si furtuna (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:18)

    George [anonim]

    Cica "Nu am vazut niciun comandant de nava care are furtuna in fata sa spuna ca nu mai ajunge la portul de destinatie."
    Eu am vazut la seria "Dezastre..." pe Discovery sau NG zeci de comandanti care avand furtuna in fata lor nu au luat masuri eficiente de evitare si au incercat sa ajunga la portul/aeroportul de destinatie cu orice pret. Au ajuns (chiar si mai tarziu ) ? Pai daca ajungeau nu-i vedeam la seria "Dezastre.."....
  • +5 (13 voturi)    
    bine zis (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:21)

    sile [anonim]

    Ca de obicei,cu franchete,Basescu spune lucrurilor pe nume.

    Marturisesc ca cel mai mult mi-a placut afirmatia legata de atitudinea Bancii Austriei referitoare la reducerea fluxurilor de capital precum si invitatia la fair-play adresata prietenilor europeni.
    • +2 (8 voturi)    
      sincer m-am saturat de (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:18)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui sile

      spusul lucrurilor pe nume (vorba vine) ...

      o face de cand a intrat in politica , dar cand o sa vedem si ca face ceva ???
      • +1 (1 vot)    
        ptr adrian (Vineri, 25 noiembrie 2011, 13:06)

        sile [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Si ,te intreb,ce crezi ca poate sa faca un presedint, intr-o tara democratica, altceva decat sa atraga atentia asupra lucrurilor care nu merg?

        Daca ar interveni direct ar fi contrar constitutiei si prilej de acuze,din partea unora ca e dictator !

        Tu intelegi pe ce lume traiesti?
  • +3 (13 voturi)    
    da (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:25)

    decebal [anonim]

    este o mare diferenta intre BASESCU si ceilalti politicieni din tara.BASASCU stie ce inseamna dorul si munca ptr tara,poate ca isi vedea tara si familia o data pe an , iar cind se intorcea in tara venea cu misiunea indeplinita, pecind ceilalti politicieni au stat in tara si o mai puneau de o furaciune,sa nu se mmai dea patrioti ca ei nu stiu semnificatia cuvintului-PATRIOT-,multa sanatate si putere de munca d-le PRESEDINTE.
    • +1 (3 voturi)    
      Hmmm (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:27)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui decebal

      Mda...capitanul bese nu fura ci facea bisnita la greu, fapt recunoscut si de el.
      =Traian Băsescu declara, în urmă cu câţiva ani, că până în 1990 el adunase deja, în conturi la CEC, un milion de lei. “Pe mine m-a găsit Revoluţia cu bani. După 12 ani de serviciu pe mare, după trei ani de serviciu în Belgia, eram un om care câştigase bani mulţi. (…)Dacă mă căutaţi la CEC în vremurile acelea, vedeaţi că aveam un milion de lei.(…) Deci nu m-a găsit revoluţia sărac! Eu înainte de a-mi cumpăra Mercedesul, am avut trei maşini Audi” – declara Băsescu, în iulie 2002, pentru “Jurnalul Naţional”.=
    • 0 (4 voturi)    
      Hmmm (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:28)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui decebal

      Compara:Puţini erau cei care, în 1989, aveau asemenea economii la CEC. Spre exemplu, Elena Ceauşescu avea în depozite pe librete CEC, la aceeaşi dată, aproximativ 270.000 lei, sumă confiscată în aprilie 1990. Revenind la Băsescu, dacă banii economisiţi proveneau din activitatea “pe mare” a acestuia, aşa cum a afirmat, atunci ei nu pot fi justificaţi altfel decât prin activităţi ilegale câtă vreme, cum vom vedea, ei nu pot fi acoperiţi din salariile sau diurna încasate de marinar.
  • +1 (9 voturi)    
    Investitii? (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:33)

    catalin_mattei [utilizator]

    Investitiile realizate in Romania de catre stat aduc un surplus doar in zona spagilor... in vreme de criza economica statul poate actiona in zona investitiilor in infrastructura.. doar ca salile de sport, parcurile si alte asemenea investitii nu au un efect multiplicator si reprezinta doar risipa... Din pacate la noi, cu exceptia politicilor monetare in care a disctat FMI-ul ( cu rezultat direct restrangerea consumului deci involutie), nu au existat masuri economice de stimulare a economiei reale. T Basescu si PDL-ul duc lipsa de economisti de valoare si acest lucru se vede... politicile realizate de FMI sunt doar de conservare a starii de pauperitate iar partea cu ajungerea in situatia Greciei a fost doar o manipulare ieftina... cu imprumuturi de 24 mld euro ( nu ne-a spus nimeni cum au fost repartizati acesti bani, cum se regasesc ei in economie, cum au acoperit pretinsele gauri din bugetele de pensii si asigurari sociale/ la recenta rectificare, 500 mil lei provin din economiile facute la deficitarul fond de pensii (???- no comment) )... Din nefericire discursul prezidential pe teme economice este subtirel , fals si dovedeste incapacitatea factorului politic de a raspunde provocarilor actuale.. de referinta ramane incapacitatea de a cheltui bani europeni atata timp cat ei nu sunt susrsa de spagi
  • 0 (6 voturi)    
    :) (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:35)

    alex [anonim]

    "Obiectiv pe 2030.....[...] ....O vad ca pe o tara care se va aseza serios pe pozitia a 7 in UE, mai ales ca nu vedem perspective pentru o largire apropiata a UE cu tari mari, o Romanie unde romanii se intorc din Germania, Franta, Italia - unde sunt vazuti ca tigani, ca hoti. "

    Si in 2030 romanii vor fi vazuti in V Europei drept "tigani si hoti"? Pai atunci de ce toata polologhia asta de discurs? Wtf??
  • -2 (10 voturi)    
    In schimb.......... (Joi, 24 noiembrie 2011, 10:43)

    DADA [anonim]

    In schimb pe parcursul de pana acum al mandatului dumneavoastra ati rezolvat altele :
    scaderea pensiilor, inchideri de spitale, retrocedari cu evacuarea cumparatorilor, indatorarea tarii, neconstructia de autostrazi, lipsa medicamentelor, impozit forfetar, investitii paguboase,...........
    • 0 (6 voturi)    
      si astea tot realizari sunt ... :( (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui DADA

      nu a reusit PSD-ul cu mafia lui nastase sa faca cate a facut asta cu mafia lui ....
  • -1 (9 voturi)    
    1,1 milioane bugetari (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:06)

    Mazeta [utilizator]

    dintre care 1 milion de angajati ai administratiei prezidentiale si ai serviciilor secrete.
  • -2 (4 voturi)    
    Analizele fiind facute de specialisti (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:13)

    Grasul [utilizator]

    Basescu nu poate gresi prea mult in ceea ce spune.
    Nu ii recunosc decat contributia comisiilor prezidentiale la legea educatiei, codul muncii si probabil la legea sanatatii.
    Masurile de austeritate au fost dictate de organismele internationale de finantare, meritul presedentiei si guvernului consta doar in implementarea lor.
  • +1 (9 voturi)    
    Discutii (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:19)

    Rali [utilizator]

    Ai reusit sa-i rezolvi pe baietii destepti de la PSD si ai mutat energia la cei din PDL. Cu astia nici nu te-ai luptat.
    Adevaratii baieti destepti sunt directorii care au dat energia ieftina baietilor destepti, adica aia numiti de partid. Pe astia de ce nu-i rezolvi????
    • +2 (2 voturi)    
      acum rezolva coruptia din PDL !!! (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:56)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Rali

      ca a devenit ca un cancer generalizat.........
  • +4 (4 voturi)    
    CAM INCURCA BORCANELE (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:39)

    STAN PATITU [anonim]

    Pe baietii destepti el i-a preluat de la Nastase. Poate va amintiti ce presiuni a facut pe guvernul Tariceanu pentru ALRO Slatina fara sa se jeneze, la TV... Dupa ce Triceanu nu a mai fost prim ministru s-au semnat imediat alte contracte cu acesti baieti.
  • +2 (4 voturi)    
    Si 950.000 de bugetari sunt prea multi (Joi, 24 noiembrie 2011, 11:40)

    Alui [anonim]

    Fiecare bugetar ar trebui tinut in spate de MINIM 5 salariati de la privat. Parca Romania are cam 5 milioane de angajati, din care trebuie scazuti bugetarii. Raman 3 milioane si ceva de salariati la privat. Astia trebuie sa produca pentru cei peste un milion jumate de bugetari. Asta nu e sustenabil.
    De unde trebuie taiat: cei 35.000 de popi sa nu mai primeasca salarii de la buget, redusa birocratia (ai nevoie in medie de 10 hartii pentru un lucru in Romania, 3-4 pentru o amarata de amenda de circulatie), astfel ca 3-400.000 de taietori de frunza la caini sa poata sa-si caute ceva de lucru in mod serios.
    • +2 (2 voturi)    
      hmmm (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:45)

      me [anonim] i-a raspuns lui Alui

      tu ai idee cate voturi aduc aia 35000 de popi?! cum sa le taie salariile? cum sa-i impoziteze, cum sa-i impiedice sa faca evaziune fiscala!!!

      redusu birocratiei e greu frate... necesita, bani, sa nu furi, sa gandesti

      totusi numarulde bugetari nu e atat de usor de calculat... e in functie de nevoi... de exemplu e adevarat ca un multe institutii sunt mult care o freaca pe bani multi... ca de sefu e varsu, masa, tasu etc... DAR sa nu uitam ca in medicina , anumite ramuri ale politiei (nu tablagi) s.a.m.d. e deficit de personal...
  • -1 (7 voturi)    
    domnul presedinte a uitat... (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:01)

    HIPPIEVALI [utilizator]

    ... sa mai adauge cateva mici nereusite: n-a reusit sa-i "arda pe corupti" si nici macar sa-i duca "la tepe in P-ta Victoriei", n-a reusit sa-i ajute pe romani sa "traiasca bine" (as zice, dimpotriva), n-a izbutit sa dea jos coruptia de pe "masa guvernului" (tocmai am aflat din dosarul Apostu ca a cucerit inclusiv masa premierului). In schimb a reusit sa-si apere colegii de breasla avand grija sa nu se atinga nimeni de contrabanda si evaziunea din portul Constanta (a facut doar demonstratii TV cu micii gainari din vamile terestre si se mira ca nu ne vor in Schengen), a reusit sa ajute la prosperitatea clientelei de partid (gen Silaghi de Turda) sub obladuirea blondei rotofeie. A reusit sa-si puna in aplicare crezul exprimat cand era doar ministru al Transporturilor: "Romania n-are nevoie de autostrazi". A reusit sa ne suspende plata fondurilor europene si multa altele. Veti spune ca n-a reusit toate astea de unul singur. Categoric, a fost ajutat de armata sa de supusi portocalii in frunte cu cel mic de la Cluj. Dar el le-a fost tatuc. Si franghia e prea scumpa s-o stricam pe gunoiul asta.
  • -2 (4 voturi)    
    Dincolo de toate (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:03)

    fane [anonim]

    Acest om munceste, are initiativa, se bate in Europa (de cand c aceast acriza economica cred ca a stat mai mult in avion decat cu familia) propune solutii, aduce in dezbatere publica planuri si obiective. Chiar suntem atat de orbi incat sa nu vedem asta? Chiar suntem atat de incuiati incat nu intelegem ca atunci cand muncesti mai si gresesti? Oare au uitat toti ca in guvernarea PSD nimeni nu sufla o vorba despre deciziile luate in spatele usilor inchise ce hotarau destinul si influenta viata tuturor romanilor in schimbul salariilor bugetare si a ajutoarelor sociale?
  • +1 (5 voturi)    
    le da din carte (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:08)

    cincinalul in 19 ani [anonim]

    are niste texte presedintele de parca nu-l cunoastem de atat timp. e cel mai usor sa aburesti cu lucruri din viitorul indepartat unde terenul fabulatiei e deschis spre orice. oricum cand vin ceilalti la putere iar se schimba "viitorul". ca asa facura si astia cu previziunile lui ilici si psd de acu 10 ani. si tot asa pana ajunge in 2030 si ne gandim ptr a doua jumatate a secolului, la votul telepatic ptr cei 6 mil de romani din romania, la legea marii reforme 4d in justitie, la calatoria cu hidroglisorul din delta dunarii la delta nilului si la piscicultura pe lacul de la rosia montana. cam asa o da si presedintele.
  • -2 (6 voturi)    
    baietii destepti din marina (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:12)

    andrei [anonim]

    Baietii destepti din energie au avut de la cine sa invete, adica de la baietii destepti din marina care au facut "invizibila" flota comerciala romana , adica vreo 300 nave care nu au fost privatizate, nu au esuat, nu s-au inecat, pur si simplu s-au volatilizat... Ghici ciuperca cine era ministru transporturilor pe vremea aia ?
  • -1 (5 voturi)    
    Ordonanta 50, nu te uitam Base !! (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:32)

    Bastos [anonim]

    Cand ai avut de ales intre noi si banci, ai ales bancile. Acum, dupa ce si-au consolidat si marcat profiturile pleaca cu banii, ca au nevoie in vest de ei. Pe noi ne lasa sa ne inecam in propria voma. V-ati batut joc de noi in chestiunea ordonantei 50 si in general in problema legata de abuzurile bancare. Dupa ce au dat credite cu 15% in valuta in tara noastra cand la ei acasa dadeau cu 2-3 % acum pleaca, si-au facut numarul. Base ai gresit-o si acum te uiti in zare dupa bani si finantari. CEC-ul in loc sa ne ajute in calitate de banca nationala se rupea in figuri cu dobanzi similare cu bancile straine. De capitalizat nu l-ati capitalizat, ca nu a vrut UE.De ce n-ati luptat sa avem un CEC puternic capitalizat care sa fie motorul economiei ? Pai pentru ca nu mai puteau restul bancilor sa faca marje uriase de profit, de aia.
  • -1 (3 voturi)    
    hmmm (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:42)

    me [anonim]

    pe hartie totu suna bine...
    in realitate...
  • -1 (3 voturi)    
    nimic (Joi, 24 noiembrie 2011, 12:54)

    adolf [anonim]

    Ca presedinte n-ai reusit sa rezolvi nimic, ba din contra ai iancurcat si complicat totul!
  • 0 (2 voturi)    
    Corb (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:04)

    vio [anonim]

    Corb la corb nu scoate ochii
  • -1 (1 vot)    
    Domunle Presedinte, (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:06)

    dan [anonim]

    poate faceti un efort si incercati sa-i sugerati Domnului Boc o schimbare a persoanei care conduce prefectura Teleorman. Teleormanenii ar fi fericiti sa fie debarcat de la conducerea prefecturii infractorul de acum (Dl. Nitulescu). V-ar aprecia pentru gest ..... Verificati si actionati in consecinta. Astfel, veti mai adauga inca o fapta buna reusita de dvs.
  • 0 (0 voturi)    
    una e vorba (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:25)

    visio [anonim]

    alta e ralitatea; sunt de acord sa re restructureze bugetarii, dar ce facem cu cei disponibilizati? marea majoritate a romanilor nu au mentalitate de piata libera, de capitalism iar acesti bugetari (sau micii paraziti cum ii alint eu) sunt departe de a fi un segment competitiv al societatii; daca nu se va gasi o solutie pentru ei, tot pe secrorul privat va cadea beleaua, adica impozite mai mari, etc; este clar pentru toata lumea ca mentalitatea comunista si mia tarziu mentalitatea lui iliescu (psd in general) a protejat acesti functionari de parca erau un fel de "neajutorati" ai sortii; oricum, suntem in anii 2000, mergem spre 3000; e cazul sa ne tehnologizam si sa scapam de bugetari; fara prime de zambet, fara prime de paste, craciun, onomastice, etc; si la bugetari tre sa fie ca la privat: esti eficient, ai bani, altfel esti pa; prin eficient nu ma gandesc la fisc cand vine si da amenzi ca s-a gainatat porumbelul in mijlocul cararii...
  • 0 (2 voturi)    
    base e cu baietii (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:53)

    Lache [anonim]

    Pai hai sa vedem de ce nu a putut face nimic cu baietii astia "destepti" desi detine toate parghiile puterii, guvern, parlament, justitie, sri etc... Eu zic ca baietii ( un soi de pseudosecuristi ) astia il au la mana cu ceva gen bani de campanie, spagi si alte secrete care nu trebuie sa se afle... Prostimea care voteaza trebuie sa stie ca "domne el a vrut sa faca dar nu a fost lasat....."
    • +1 (1 vot)    
      corect... (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:44)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Lache

      in rest, vorbeste si-atat despre viitorul ala maret... mai stiu eu pe unul numit Ceausescu care vorbea despre "omul nou", despre "societatea socialista multilateral dezvoltata", despre o Romanie aflata numai in mintea lui, in timp ce romanii mureau de foame si de frig.... si azi Basescu bate campiii la fel, jumate din populatia Romaniei il regreta pe Ceausescu !!!!
      Asta cum suna despre "maretele realizari" ale reformei lui Basescu si Boc?!
      Vorbe goale in timp ce clientela portocalie fura pe rupta si sunt anchetati toti primarii PDL !!!!
      Iar amaratii suporta masurile de austeritate ale lui Basescu si Boc, in timp ce clientela politica portocalie prospera si nu stie ce-i aia austeritate sau criza !!!!!!!!!
    • -1 (1 vot)    
      Pai, sa ne lamurim ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:10)

      Prietene, [anonim] i-a raspuns lui Lache

      Pe ceasca l-a impuscat lumea pentru ca el "lua" deciziile si "nu se vota democratic" ! Acum il acuzati pe Basescu ca nu ia decizii, ca n-a facut, ca n-a dres... Pai, sa ne lamurim : voi, dupa 21 ani de "democratie" ati inteles care e rolul presedintelui ? Daca nu, mergeti la toaleta si citit Constitutia. Da' aia a democratiei si mai vorbim dupa ... Daca nu aveti timp, trageti apa si continuati ... Da' nu mai scrieti pe site-uri ... Si asta e valabil pentru ORICARE dintre presedintii DEMOCRATICI fosti, actuali si viitori !
      • 0 (0 voturi)    
        Si totusi (Vineri, 25 noiembrie 2011, 14:58)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Prietene,

        Mon ami, va infierbantati degeaba deoarece presedintele in campaniile sale a contrazis Constitutia si s-a autointitulat presedinte jucator promitand moarte mogulilor, coruptilor, baietilor destepti etc., dintre toate acestea ne-am ales cu cateva partide de-a v-ati ascunsa cu finalizare prin eliberare la 29 de zile. Realizarile presedintelui in rezolvarea de probleme sunt NULE, si asta indiferent de locul in care dvs. aveti obiceiul sa lecturati Legea Fundamentala a Statului Roman.
  • -1 (1 vot)    
    Bravo Dl.Presedinte (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:07)

    mucenic [utilizator]

    Meritul Presedintelui este cu atat mai mare cu cat greutatile prin care trece par insurmontabile. Ca un "perfect storm!. Omul potrivit, la locul potrivit in momentul potrivit. Sper viitorul sa-i aprecieze justa lui valoare.
    • 0 (0 voturi)    
      Ok dar putin blurat (Vineri, 25 noiembrie 2011, 14:35)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui mucenic

      Cuviosia voastra poate ma invredniceste de o expunere enumerativa a problemelor pe care Basescu in calitate de presedinte le-a rezolvat, doearece eu la orice incercare trebuie sa ma opresc la 0. Doamne ajuta!
  • 0 (0 voturi)    
    "baietii destepti" sint la putere (Duminică, 27 noiembrie 2011, 0:33)

    cineva [anonim]

    De ce nu le-a scos la iveala (desecretizate) base mai devreme? Pt. ca tuturor le-a placut sa-si traga banii de spaga din aceste contracte.Incepind cu PSD continuind cu PNL si PD si acum cu PDL .
    Toti politicieni care sint azi se trag din fostul FSN(PCR transformat dupa revolutie).
    Esalonul 2 al activistilor din fostul PCR.
    Pacat pt ca Proclamatia de la Timisoara nu a avut izbinda.
  • 0 (0 voturi)    
    o mie de prioritatzi, rezultate ioc! (Duminică, 27 noiembrie 2011, 9:45)

    lupulsas [anonim]

    Inshirarea a o mie prioritatzi shi rezolvare zero. economia la pamant, justitia o cloaca, politica o mafie. Baietzii desteptzi mai tari ca preshedintele? sa fim serioshi, sunt de-ai lui. Altfel ar da decret, precum se interzice vanzarea de energie de la stat la intermediari, ptr. ca statul sa fie nevoit s-o cumpere inapoi la pretz de camata. Asta ar trebui s-o vada pana shi un chior, nu trebuia sa o constate FMI-ul.
  • 0 (0 voturi)    
    se poate (Duminică, 27 noiembrie 2011, 11:25)

    corneliu buzelan [anonim]

    Consider ca dl.Basescu in calitatea lui de sef al CSAT-ului,se poate preleva de puterile pe care i le atribuie aceasta functie ,pentru a dispune anchetarea si condamnarea pentru "subminarea economiei nationale"a 'baietilor destepti" si a tuturor celor care se fac vinovati pentru tradarea intereselor tarii.Ce spuneti dle.Basescu?
  • 0 (0 voturi)    
    hahaha (Duminică, 25 noiembrie 2012, 10:52)

    Lucian Andrei [anonim]

    Si el inca mai crede ca o sa il votam pe el si partidul lui ? ILUZII, nu mai este credibil in discurs..., este un caz pierdut in abisul propriilor minciuni!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce planuri marete! (Duminică, 25 noiembrie 2012, 11:30)

    alexino [utilizator]

    Basescu ne-a promis, si ne tot promite! Nu mai merge domnule Basescu cu vorbe si atat! S-a dus sa_i minta si pe aia!Pai planurile alea nu o sa se realizeze nici in veci, mai ales daca se continua pe aceeasi linie!
  • 0 (0 voturi)    
    Disparitia PDL (Duminică, 25 noiembrie 2012, 11:32)

    LucianAndrei [utilizator]

    Basescu a spus ca vede Romania anului 2030 ca un exportator de alimente si un paradis turistic.
    Pai da, cu siguranta, pentru ca pana atunci nu va mai ramane nici urma de PDL-ist...
  • 0 (0 voturi)    
    Incredibil! (Duminică, 25 noiembrie 2012, 11:38)

    alexino [utilizator]

    Dupa spusele presedintelui,Romania in 20 de ani o sa devina ceea ce n-a fost niciodata! Daca mai insista un pic cu planuri de genul cred ca o sa- acord votul lui Vadim Tudor!
  • 0 (0 voturi)    
    una din probleme (Duminică, 25 noiembrie 2012, 13:20)

    alexino [utilizator]

    Daca ar fi lasat invatamantul cu aceeasi reforma ar fi fost perfect! Inca o reforma o sa duca invatamantul romanesc la unul asemanator celui din Uganda! Calitatea invatamantului a scazut mult, prea mult ca sa mai suporte o reforma basista!
  • 0 (0 voturi)    
    Vise (Duminică, 25 noiembrie 2012, 13:30)

    alexino [utilizator]

    •Obiectiv pe 2030 - o tara care va furniza mancare pentru export, va fi un paradis pentru turism daca reusim sa ne mentinem padurile virgine, ursii si caprele negre, o tara unde populatia va fi mai mica - doar vreo 16 milioane, o tara cu o populatie imbatranita (aici poate vom gasi solutii sa crestem natalitatea), o tara de unde vom putea pleca cu TGV de la Constanta la Paris si trecand prin Canalul Manecii la Londra
    Sa inteleg ca vom ajunge la 16 milioane de romani din cauza ca o sa se exporte mancarea care ar trebui sa-i hraneasca pe cele 5 milioane de romani sortiti sa dispara in viziunea presedintelui, si tgv-ul pentru o calatorie mai scurta cand se emigreaza in masa!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version