​VIDEO Fiu de profesoara de romana, cu tata inginer si sora profesoara de matematica - arestat preventiv pentru trafic de minori

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:19 Actualitate | Esenţial


Theodor Iosif
Foto: hi5
Fiul unei profesoare de limba romana din Urlati, Prahova, a fost arestat preventiv sub acuzatia de trafic de minori. Theodor Marian Iosif, in varsta de 21 de ani, avea doua prietene de 14 si 16 ani carora le gasea clienti si le trimitea sa se prostitueze, transmite Agerpres. Una dintre minore a ramas insarcinata cu un client, fiind internata la spital in acest moment. Potrivit Observatorulph.ro, tanarul lucra la Procter&Gamble Urlati, mama sa este profesoara de limba romana la Liceul Teoretic din Urlati, iar sora este profesor de matematica la Universitatea de Petrol si Gaze Ploiesti.

Tanarul care este fiul unei profesoarei de limba romana a fost retinut marti de anchetatori, Tribunalul Prahova emitand, miercuri, pe numele acestuia, mandat de arestare preventiva pentru 29 de zile sub aspectul savarsirii infractiunii de trafic de minori. Vineri, Curtea de Apel Ploiesti a respins recursul formulat de Theodor Iosif.

Potrivit Observatorulph.ro, primii clienti au fost din cadrul cercului sau de prieteni, iar racolarea clientilor se facea prin telefon. Theodor Iosif a declarat in fata anchetatorilor: "Am vrut sa-mi suplimentez veniturile", potrivit sursei citate.

"Tanarul provine dintr-o familie buna", scriu jurnalistii locali, care precizeaza ca mama acestuia este profesoara de Limba si literatura romana la liceul din Urlati, sora sa este profesor de matematica la Universitatea de Petrol si Gaze Ploiesti, iar tatal este inginer, potrivit Adevarul. In urma unei cautari pe internet, Stela Iosif apare ca profesoara de limba si literatura romana la liceul teoretic din Urlati, iar pe site-ul Calificative.ro elevii acesteia au publicat aprecieri pozitive cu privire la activitatea sa de profesor.

Seful DIICOT Ploiesti, Ionut Botnaru, a declarat ca activitatea infractionala a tanarului a inceput in luna aprilie a acestui an si a continuat pana in prezent. Potrivit Agerpres, raporturile sexuale ale celor doua minore cu clientii erau intretinute in autoturismul proxenetului, in locuintele clientilor, intr-un parc de langa orasul Urlati sau in parcarea unei fabrici aflata in parcul industrial din oras.

Sumele pretinse pentru fiecare raport sexual erau de 50, 70 si, uneori, 100 de lei, anchetatorii nereusind pana in acest moment sa faca o estimare a profiturilor realizate din aceasta activitate. Ionut Botnaru a declarat ca minora de 14 ani este eleva in clasa a VIII-a la scoala din Urlati, iar cea de 16 ani, insarcinata in luna a saptea cu unul dintre clienti, abandonase scoala.



Citeste mai multe despre   


















8327 vizualizari

  • +12 (12 voturi)    
    bula (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:28)

    ady [anonim]

    o justitie corecta l-ar intemnita pt minim 10 ani...
  • +10 (10 voturi)    
    Tinere talente (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:53)

    P K [anonim]

    Ce cariera promitatoare de proxenet stopata in fasa...tocmai cand era gata-gata sa renunte la cariera de angajat pt ca business-ul pe cont propriu mergea asa bine. Trist
    • -5 (5 voturi)    
      N-aveti ce face? (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:57)

      No name [anonim] i-a raspuns lui P K

      Comentati in dreptul vostru... Vedeti-va in lungul nasului si pe el lasati-l in pace. Cine il cunoaste stie ca de fapt el nu este asa... Mai bine sa aveti voi grija de copiii vostrii sa nu ajunga sa isi doreasca ei sa faca asa ceva... Alea erau niste petarde si fac chestia asta de ani buni.
      • +2 (2 voturi)    
        pocnitori (Vineri, 18 noiembrie 2011, 21:28)

        unul_care_iese_in_strada [anonim] i-a raspuns lui No name

        Lamuriti-ne si pe noi ce's alea petarde ...
        • 0 (0 voturi)    
          "Petarde" (Luni, 21 noiembrie 2011, 19:18)

          No name [anonim] i-a raspuns lui unul_care_iese_in_strada

          Am folosit termenul "petarde" la modul metaforic. Daca jurnalistii ar veni in Urlati si s-ar interesa cine este tipa de 14 ani mi-ar intelege perfect punctul de vedere si ar intelege de ce o numesc asa. Dar cum sa vina sa afle si parerea oamenilor care o cunosc, cand ea este practic o "victima"??? "Victima" pe naiba! Aceasta persoana este o fata de moravuri usoare. Aschia nu sare prea departe de trunchi! Iar cand afirm lucrurile astea sunt 100% sigura ca nu vorbesc aiurea. Nu va ma luati de bietul baiat. Intr-adevar are si el partea lui de vina ca s-a coborat la nivelul unor astfel de persoane, dar daca ele intr-adevar erau victime nu dura 6 luni sa se afle ce se intampla. Corect?? Oricum justitia romana este cea mai corupta, dar noi, oamenii de rand nu avem ce face. Theo va plati, poate nevinovat, iar ele isi vor continua "meseria" ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
  • +9 (9 voturi)    
    PG (Vineri, 18 noiembrie 2011, 15:58)

    Microsoft Baicoi [anonim]

    Procter&Gamble Urlati ? niceee....
  • +3 (3 voturi)    
    se vede.. (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:19)

    vasile [anonim]

    Se vede dupa poza ca e clar putin mai incet cu capu... Oameni ratati practic!
  • +19 (21 voturi)    
    si ce treaba are familia sa in povestea asta (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:26)

    trustman [anonim]

    cand vor invata ziaristii din .ro ca pentru a fi respectati, trebuie sa respecte. aducerea familiei in discutie e total irelavanta pentru cazul respectiv.

    inainte sa va invitati cititorii sa comenteze inteligent, poate ar fi cazul sa scrieti inteligent. altfel, sunteti la fel ca toti ceilalti.
    • +10 (12 voturi)    
      corect (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:40)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui trustman

      absolut adevarat ce spui ! ceea ce conteaza e ca el e un infractor nu ce meserie au parintii si fratii.mai trebuia sa i se zica "beizadea" ca tot e la mare moda cuvantul asta prin ziare... dar probabil ca nu are bmw...
    • +6 (6 voturi)    
      . (Vineri, 18 noiembrie 2011, 17:13)

      adi [anonim] i-a raspuns lui trustman

      Am auzit stirea la radio, incepea la fel, "fiul unei profesoare" ..etc.

      Pe de alta parte, e relevant ca arata cu nu toti proxenetii provin din familii "dubioase".
    • +1 (7 voturi)    
      De ce sa nu se-aduca in discutie familia? (Vineri, 18 noiembrie 2011, 17:39)

      plantatorul de panselute [anonim] i-a raspuns lui trustman

      Sa se vada ca are origini nesanatoase.
      Daca tata ar fi fost miner, mama sudorita si sora lacatus-mecanic, n-ar fi ajuns niciodata aici. Ar fi avut o educatie cetateneasca model, in spiritul eticii si echitatii.
    • +7 (7 voturi)    
      subscriu (Vineri, 18 noiembrie 2011, 17:55)

      muhahha [anonim] i-a raspuns lui trustman

      Ai dreptate "trustman", exact aceasts aspect mi-a venit in minte citind titlul articolului. Ce vina au parintii si sora sa, ca baietasul lor a facut ce a facut. Aproape sunt sigur ca nici nu stiau ce face Marian in timpul liber. Rusine ziaristului care a publicat articolui, mai ales ca a precizat under lucreaza rudele "proxenetului". Cel mai mult im-i pare rau de parinti si de sora sa, care fara sa aiba vre-o vina sunt implicati intr-un caz ce nu are legatura cu ei. Oare cum poate o prtofesoara sa-se uite in ochii elevilor, cand apare o asemenea stire in mass-media. Inca odata: rusine sa va fie!
      • -6 (8 voturi)    
        De ce sa le fie rusine. Foarte bine!! (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:20)

        dan [anonim] i-a raspuns lui muhahha

        Sa le fie rusine familiei pentru ca au crescut un proxenet care a distrus vietile unor fete amarate. Ar trebui si date afara din invatamant pentru ca e clar ca nu pot educa copii daca nici pe fiul lor nu l-au facut decat un proxenet imputit.
        • +1 (3 voturi)    
          scoala (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:59)

          alpha [utilizator] i-a raspuns lui dan

          nu stiu ce varsta si ce scoala ai ,dar pari (sau poate esti), rupt din perioada glorioasa a stalinismului .probabil ar trebui dusa toata familia la vreun canal la sapat pentru "reeducare" in spiritul eticii si echitatii socialiste tovarasi !
        • 0 (4 voturi)    
          sa fie (Vineri, 18 noiembrie 2011, 20:06)

          coldnews [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Da, si familia este vinovata mai mult sau mai putin.

          Un titlu de genul "Fiu de profesor (bancher sau parlamentar sau judecator)" nu pune accentul pe acel profesor ci pe breasla. Titlul spune, de fapt, ceva de genul "Uitati ce fac odraslele profesorilor". Din acest motiv, titlul este mizerabil
  • +6 (6 voturi)    
    Brrr (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:26)

    M8R-g5mei51 [utilizator]

    Iar în temniţă să fie fetiţă ...
  • +3 (3 voturi)    
    omul a vrut sa se descurce singur (Vineri, 18 noiembrie 2011, 16:27)

    gogutza [anonim]

    sa nu mai traiasca pe spinarea familiei.
    facea si el un ban, ca mutli altii :-)
    pai ce, sa ne faca tzara de ras prin italia sau frantza ?!
  • +5 (7 voturi)    
    Ziarista nu are cei sapte ani de acasa. (Vineri, 18 noiembrie 2011, 17:32)

    mircea [anonim]

    Ce legatura au ca mama-i profesoara,tatal inginer,iar sora profesoara?Bunici nu are?Tipul are 21 ani,este major,ce legatura are familia?Sau a aparut o moda sa fie pusi la zid profesorii dupa figura cu Jan Monet si Sf.Gheorghe?Rusine ziaristei.
    • -1 (1 vot)    
      legi (Vineri, 18 noiembrie 2011, 23:51)

      Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Pai daca profesoarii au castigat in instanta drepturile salariale prevazute de legea pe care insusi marele base a promulgat-o si acum nu vrem sa platim, nu ramane decat sa demonstram ca acesta categorie profesionala nu merita acei bani! Elementar, dear Waston!
  • +3 (5 voturi)    
    . (Vineri, 18 noiembrie 2011, 18:11)

    popaduhu [anonim]

    hihi, hai c-as intelege ca scrie de mama si de tata. dar chiar si de sora ??? :))
    si inca una: pana acum era vai de capul profesorilor etc.
    acum brusc e dintr-o familie buna ? nu dintr-o familie de vai de capul lor profesori ?
    ajungi sa nu mai intelegi ce inseamna familie buna daca te iei dupa ziare.
  • +3 (3 voturi)    
    ce rai sunteti (Vineri, 18 noiembrie 2011, 19:37)

    sorin [anonim]

    hai sa nu fim asa cruzi cu el,intr-o familie cu atatia profesori si ingineri,cineva trebuia sa aduca si un leu casa.mna....mama lui de bussines ratat
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Vineri, 18 noiembrie 2011, 20:44)

    No name [anonim]

    Poate ca lipsa de educatie se vede si mai bine in cazul celor doua. De ce au acceptat asa ceva? Hai sa ne vedem fiecare de ale noastre pentru ca doar vedem zi de zi cum s-au schimbat fetele din ziua de azi. Si unde e respectul pe care il pretind? Nu pot fi de acord nici cu ce a facut el ( pentru ca in primul rand si-a distrus propria viata ), dar nu pot accepta nici comportamentul fetelor si cu atat mai putin ignoranta familiilor lor. Se spune ca lucrurile dureaza de ceva timp. Unde au fost ei? Au fost orbi? N-au vazut chiar nimic? Interesul, DATORIA lor era sa-si protejeze copiii!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Cazul de mai sus (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 16:25)

      Erik [anonim] i-a raspuns lui No name

      mah anonimule, mai intai cunoaste cazul in intregime si pe urma da drumu la papagal.
      • 0 (0 voturi)    
        re Erik (Duminică, 20 noiembrie 2011, 10:50)

        no name [anonim] i-a raspuns lui Erik

        se pare ca tu il cunosti... nu ma cobor sa iti raspund pe acelasi limbaj. Iti spun doar sa gandesti inainte sa iti dai cu parerea. Bine spune cineva aici, "nu le-a sechestrat". De ce nu au spus NU propunerii? De ce nu si-au anuntat familiile de intentia baiatului? De ce familiile fetelor nu au vazut nimic? Raspunde, daca poti, la toate aceste intrebari si vezi ce concluzie tragi.
        • 0 (0 voturi)    
          Cazul de mai sus (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:32)

          Eric [anonim] i-a raspuns lui no name

          dar ce te intereseaza pe tine? cu te preocupa?
      • 0 (0 voturi)    
        Tu cunosti cazul? (Luni, 21 noiembrie 2011, 19:25)

        Yzzy [anonim] i-a raspuns lui Erik

        Pot paria ca tu esti prieten/a sau ruda cu una din fete de incerci sa denigrezi baiatul. Nu-i problema! Dumnezeu e sus si il va pedepsi pe fiecare dupa faptele sale. Poate acel "No name" cunoaste cazul mai bine decat tine sau poate isi pune problema din perspectiva de parinte. Nu mai sari cu gura pentru ca acel comentariu scris de acea persoana nu a fost deloc rautacios.
        • 0 (0 voturi)    
          Cazul de mai sus (Luni, 28 noiembrie 2011, 19:06)

          Eric [anonim] i-a raspuns lui Yzzy

          Nu incerc sa denigrez. Pur si simplu cunosc cazul cunosc personajele acestui caz, si ma pot pronunta mai bine ca oricare de pe aici. Fetele au partea lor de vina si aceea ca au avut in mare parte inocenta. Baiatul are o mare parte de vina pentru excrocheria facuta de acesta.
          • 0 (0 voturi)    
            Pentru Eric sau Erica :)) .... (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 22:25)

            Yzzy [anonim] i-a raspuns lui Eric

            Care inocenta? Nu cumva ne spui ca au fost si VIRGINE?? :)) Ar fi chiar culmea! Iar tu incerci sa denigrezi! Si apropo la ceea ce i-ai raspuns lui Razvan: n-au fost nici legate nici sechestrate pt. ca au bantuit libere " ca pasarile noptii " asa cum au facut-o dintotdeauna. Iar eu te intreb direct: PRIMA DATA S-AU DUS DE " INOCENTE ", DAR A 2-A OARA.... SI A 3-A OARA...? " Daca tot esti asa " istet ( isteata ) " de ce nu raspunzi la nici o intrebare care ti se pune??? Sau iti bazaie musca pe caciula? SI pentru cultura ta " GENIALA " cunosc destul de bine cazul. Nu sunt nici client si nici complice, asa cum i-ai spus lui Razvan, dar lucrurile sunt foarte clare. Vrei sa faci rau cu tot dinadinsul pt. ca probabil nu ai ce face. Daca ce a facut el se cheama trafic, ce au facut ele se cheama PROSTITUTIE!!! Si pt. asta le-ar trebui si lor REEDUCARE! Asa ar fi drept!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce prostie de articol... (Vineri, 18 noiembrie 2011, 21:27)

    martianu [anonim]

    Deci mama, tata si sora, oameni normali, fiul cel ratacitor a luat-o pe calea cea rea, iar articolul incepe cu fiul lu` cutare, cutare, fratele lu` cutare.
    Ce vina au bietii oameni de ce face fiul, respectiv fratele??
    Jurnalism nesimtit... sa va fie rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    ce sunt puseurile astea (Vineri, 18 noiembrie 2011, 22:34)

    releu [utilizator]

    comuniste de caracterizare de clasa?
    Mama si sora profesoare. tata comunist?
    Daca membrii familiei eraucjhelneri, tehnicieni, coafeze, agricultori, mestesugari, era un caz mai simplu sau nedemn de atentia voastra de j(c)urnalisti de doua parale?
  • 0 (0 voturi)    
    panarame (Duminică, 20 noiembrie 2011, 1:11)

    razvan [anonim]

    ma, eu nu prea imi dau seama ce a facut rau tipu asta ? le-a obligat pe fete sa se prostitueze? le-a sechestrat? nu. el stia niste panarame si le spune si la altii de ele: daca vreti sa va intalniti cu astea, da-ti si mie de o bere...

    ca nu este moral ce a facut, asa e. probabil ca nu este nici legal. dar nu poti sa il pui pe aceasi treapta cu aia care sechestreaza fete si le aduc clientii in apartament.
    • 0 (0 voturi)    
      Cazul de mai sus (Luni, 28 noiembrie 2011, 19:08)

      Eric [anonim] i-a raspuns lui razvan

      de unde sti ca nu le tinea inchise sau sechestrate? esti martor sau client? adica complice sau unul care poate fi bagat la corupere de minori deci client?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version