Inspectorul școlar din Argeș: Nu am pârghie în cazul fetiței de 3 ani pusă să se dea peste cap în fața premierului. Copilul meu a participat anii trecuți și am fost mândru / Am avut onoarea ca un prim-ministru să asiste la paradă

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Luni, 23 aprilie 2018, 12:28 Actualitate | Educatie


Copii la parada de Simfonia Lalelelor
Foto: Captura Recorder
​Fetița de 3 ani care a fost pusă de profesoară să facă o tumbă, pe ciment, în fața premierului Dăncilă face parte dintr-un club sportiv privat, “eventual afiliat la federația română de gimnastică”, a declarat pentru HotNews.ro inspectorul școlar general din Argeș. “Dacă aș avea o pârghie… cred că ar fi cumva cercetată disciplinar”, a afirmat Tudosoiu Dumitru, care a precizat în repetate rânduri că presa politizează evenimentul. Oficialul a explicat că Simfonia lalelelor se organizează de 41 de ani, de către Primărie în parteneriar cu Inspectoratul școlar și că anul acesta a primit pentru prima dată sesizări din partea părinților. 

Copilul meu a participat, nu anul acesta, pentru că a fost ușor răcit, ci anul trecut, fiind clasă pregătitoare, și acum 2 ani, fiind grupa mare de grădiniță. Copilul meu a participat și eu m-am simțit tare mândru sa îl văd că are flori în mână și că este frumos îmbrăcat” - a declarat pentru HotNews.ro inspectorul școlar general din Argeș.  

Cele mai importante declarații făcute de Tudosoiu Dumitru, inspector școlar general Argeș:
    •    Despre fetița de 3 ani pusă să se dea peste cap, pe beton, în fața premierului Dăncilă: lucrurile acelea conduse de către profesorul grupului, de către doamna lor antrenoare, nu trebuia făcute așa, asta e altă discuție.
    •    Este un club sportiv, eventual afiliat la federația română de gimnastică. Ministerul Educației nu are treabă cu cluburile private.
    •    În situația asta punctuală, eu nu am o pârghie, că nu e angajatul sistemului de educație preuniversitar.
    •    Dacă aș avea o pârghie… cred că ar fi cumva cercetată disciplinar, i-aș recomanda o cercetare disciplinară școlii respective, pentru că nu a respectat măsurile de siguranță privind copiii. Nu poți să faci exerciții de gimnastică cu copiii pe ciment, pe beton.
    •    Primăria municipiului Pitești este organizatorul evenimentului, iar noi, Inspectoratul Școlar, suntem partenerul acestui eveniment
    •    În baza parteneriatului pe care îl încheiem pentru Simfonia lalelelor, noi, Inspectoratul școlar, în fiecare an lansăm această invitație (…) și le spunem unităților de învățământ din județul Argeș că pot participa cu standuri de flori, cu standuri expoziționale, de promovare a școlilor sau și la Parada florilor, daca domniile lor consideră că vor să fie reprezentați în acest alai de copii care traversează tot centrul Piteștiului, fiecare școală cu însemnele ei, etc. Nu există o selecție a școlilor.  
    •    Anul acesta, pentru prima oară, am primit o serie de sesizări [din partea părinților - n.red.]. Toate sunt copie la indigo. Este clar că acolo este mai mult decât grija deosebită pentru copil și pentru modul lui de manifestare. Este o acțiune cu un alt iz. Cred că este o acțiune cumva instrumentată poate din zona politicului
    •    Foarte mulți dintre copiii care au participat la paradă au venit însoțiți de părinți, au fost aplaudați de părinții lor, fotografiați de părinții lor
    •    Copilul meu a participat, nu anul acesta, pentru că a fost ușor răcit, ci anul trecut, fiind clasă pregătitoare, și acum 2 ani, fiind grupa mare de grădiniță. Copilul meu a participat și eu m-am simțit tare mândru sa îl văd că are flori în mână și că este frumos îmbrăcat, alături de ceilalți copii din grupa lui
    •    Copiii au participat la o acțiune care se desfășoară de 41 de ani în Pitești, acțiune care a avut loc în fiecare an, indiferent de ce politician este sau de lipsa acestuia
    •    Această acțiune nu a avut caracter politic
    •    Dacă am avut onoarea ca un prim-ministru să asiste la această paradă a noastră, asta e cu totul și cu totul altceva. Nu pentru oamenii ăștia au venit copiii, noi nu am pregătit o Simfonie a lalelelor pentru o mână de oameni care au venit din București

Un reportaj de la eveniment, realizat de Recorder.ro:


Declarațiile integrale ale inspectorului școlar județean din Argeș, Tudosoiu Dumitru:


Tudosoiu Dumitru
Foto: ISJ Arges
Rep: Care este opinia dumneavoastră, ca șef al învățământului din Argeș, cu privire la scoaterea copiilor la defilări în fața politicienilor?
Tudosoiu Dumitru: Întrebarea este ușor tendențioasă. Care este opinia mea cu privire la scoaterea copiilor în fața politicienilor? Copiii nu au fost scoși în fața politicienilor.

Rep: Dar cum au ajuns acolo?
Tudosoiu Dumitru: Copiii au participat la o acțiune care se desfășoară de 41 de ani în Pitești, acțiune care a avut loc în fiecare an, indiferent de ce politician este sau de lipsa acestuia. Putea să nu vină niciun fel de politician de la București sau din altă zonă, parada a avut loc din Piața Primăriei până în Piața Vasile Milea, unde efectiv era expoziția florală și copiii au defilat pe această întreagă bucată din oraș, zona centrală, și eu cred că a fost o paradă pentru toți piteștenii, nu neapărat pentru unul sau mai mulți politicieni.

Rep: Spuneți că a fost o paradă “nu neapărat pentru unul sau mai mulți politicieni”. Deci a fost o paradă a copiilor și pentru politicieni.
Tudosoiu Dumitru: Este o sărbătoare a Piteștiului, a noastră, a tuturor.

Rep: Este o paradă a Piteștiului în care anual vin politicieni să…
Tudosoiu Dumitru: Vin sau nu vin. A fost invitat și președintele României. Dacă domnia sa putea participa la această întâlnire, nu puteam spune că acei copii au defilat strict pentru președintele României. Nu, au defilat pentru toată lumea. Dacă nu a sosit, nu a sosit.
 
Rep: Dvs ati fi de acord ca copilul dvs, să zicem că are 3 ani, să defileze în fața PNL-ului sau a USR-ului sau a altui partid care vremelnic se află la conducerea țării?
Tudosoiu Dumitru: Iarăși întrebarea dumneavoastră este tendențioasă și o duceți într-o zonă strict politică. Această acțiune nu a avut caracter politic, ca să ne înțelegem.

Rep: Cum nu a avut caracter politic, când în primul rând au fost numai politicieni?
Tudosoiu Dumitru: Nu a avut caracter politic. Ce caracter politic a avut, când au fost 100.000 de oameni în Pitești în acea zi și nu au fost membri ai vreunui partid politic? Dacă am avut onoarea ca un prim-ministru să asiste la această paradă a noastră, asta e cu totul și cu totul altceva. Nu pentru oamenii ăștia au venit copiii, noi nu am pregătit o Simfonie a lalelelor pentru o mână de oameni care au venit din București. Absolut deloc. Anul trecut nu a venit niciun premier al României, și tot aceeași formulă guvernamentală era. Asta nu înseamnă că nu am ținut Parada Florilor. Acum 2 ani la fel, acum 3 ani, acum 10 ani.   

Rep: Această paradă înțeleg că se organizează anual, de 41 de ani. Care este beneficiul pentru copii? Ce învață dintr-un astfel de eveniment, dar mă refer la evenimentul de anul ăsta și din 2009, când am văzut că au performat în fața aleșilor politici? Nu este competiție, este doar defilare.
Tudosoiu Dumitru: Eu cred că este o formă prin care fiecare unitate se face vizibilă. În egală măsură cu defilarea, există la foarte multe unități de învățământ standuri amenajate în care ei, prin manufacturile pe care le-au făcut în timpul anului școlar, prin organizarea unui stand al școlii, fac și o formă de promovare. Si dacă la nivelul grădinițelor nu am putea vorbi neapărat despre o formă de promovare, la unitățile de învățământ liceal da.

Rep: O formă de promovare prin copii?
Tudosoiu Dumitru: Păi și când facem târguri de carte sau târgurile acelea în care liceenii își prezintă oferta educațională, la fiecare stand, unde avem posibilitatea să le organizăm, în centre comerciale sau la Universitatea Pitești, facem același lucru. Copiii vin, vorbesc, îi informează pe alții despre cât de frumoasă, cât de bună este școala pe care o reprezintă, astfel încât putem spune că copiii sunt PR, știți?

Rep: Și acum copila aceea de 3 ani pentru PR a fost adusă?
Tudosoiu Dumitru: Nu pentru PR, doamnă. De ce amestecați dvs. lucrurile? Credeți că noi avem nevoie la nivelul municipiului Pitești, de 40 de ani încoace, să facem PR? Nu, eu tocmai v-am spus că și la alte evenimente unde au fost copii nu ideea de PR a fost folosită, că ideea de a-ți reprezenta școala ta, să fii mândru că ești elev în școala ta, să poți să faci o acțiune comună. Tocmai am depășit momentul Școala altfel în care copiii de toate vârstele au manufacturat tot felul de chestiuni și sunt foarte bucuroși să le prezinte, să le arate. E o sărbătoare. Dacă dvs. vreți să fiți în zona asta de am folosit copiii, au fost traumatizați, oricum veți spune asta.   


Sursa foto: Grigorescu Denis

Rep: Cine a organizat evenimentul?
Tudosoiu Dumitru: Primăria municipiului Pitești este organizatorul evenimentului, iar noi, Inspectoratul Școlar, suntem partenerul acestui eveniment încă de dinainte să fiu eu pe acest post. Deci de 41 de ani se desfășoară în parteneriat. Nu este o chestiune făcută acum, pentru că vine un premier.

În baza parteneriatului pe care îl încheiem pentru Simfonia lalelelor, noi, Inspectoratul școlar, în fiecare an lansăm această invitație. Dacă a devenit tradiție în Pitești, aproape că a devenit de la sine înțeleasă invitația noastră, dar noi o facem și în mod oficial și le spunem unităților de învățământ din județul Argeș că pot participa cu standuri de flori, cu standuri expoziționale, de promovare a școlilor sau și la Parada florilor, daca domniile lor consideră că vor să fie reprezentați în acest alai de copii care traversează tot centrul Piteștiului, fiecare școală cu însemnele ei, etc. Nu există o selecție a școlilor.  

Rep: Ați primit vreo sesizare de la părinți anul acesta?
Tudosoiu Dumitru: Anul acesta, pentru prima oară, am primit o serie de sesizări. Toate sunt copie la indigo. Este clar că acolo este mai mult decât grija deosebită pentru copil și pentru modul lui de manifestare. Este o acțiune cu un alt iz.

Rep: Spuneți că este o acțiune politică sau ce anume este?
Tudosoiu Dumitru: Cred că da, cred că este o acțiune cumva instrumentată poate din zona politicului, nu știu, dar nu mi se par în regulă cu natura evenimentului și cu dorința noastră, an de an, de a promova orașul, de a promova Simfonia lalelelor și unitățile de învățământ.

Rep: Ce spun părinții, în aceste sesizări?
Tudosoiu Dumitru: Nu am apucat să le citesc, dar am vazut că invocă niște articole de lege, sunt adresate și către Protecția copilului și se arată extrem de nemulțumiți, cum de altfel ați început și dumneavoastră acest interviu.

La rece acum întrebându-mă dvs și fără a studia materialul, nu pot să vă spun ce voi face în legătură cu aceste lucruri. E și foarte dificil, ce să le spui? Foarte mulți dintre copiii care au participat la paradă au venit însoțiți de părinți, au fost aplaudați de părinții lor, fotografiați de părinții lor, nu de către un premier, sau de către un politician sau prefect sau președintele Consiliului Județean. Aceștia sunt o mână de oameni, nu aceștia contează. Contează în sine toți ceilalți, zecile de mii care au fost în oraș.  

Cred că am în jur de 10-15 sesizări și e prima dată când se întâmplă lucrul acesta, cel puțin din 2012 și până astăzi. Dar lucrurile în viața socială și politică din România evoluează și e normal să se creeze la fiecare eveniment, si la noi, și în țară, o zonă de negativism, de a atrage atenția în altă direcție decât cea care a fost creionată și gândită.  

Rep: Dvs ați fi de acord ca copilul dvs. să apară lângă un politician, într-un astfel de eveniment?
Tudosoiu Dumitru: Copilul meu a participat, nu anul acesta, pentru că a fost ușor răcit, ci anul trecut, fiind clasă pregătitoare, și acum 2 ani, fiind grupa mare de grădiniță. Copilul meu a participat și eu m-am simțit tare mândru sa îl văd că are flori în mână și că este frumos îmbrăcat, alături de ceilalți copii din grupa lui. Nu am avut niciun fel de problemă în sensul ăsta. Nu cred că mi-am trimis copilul acolo să se pozeze cu un eventual politician care acceptă invitația. În mod sigur nu asta am intenționat. M-am bucurat sincer pentru manifestare, în niciun caz ca a venit nu știu cine să îl vadă.  

Rep: Ați repetat că Simfonia Lalelelor “Nu a avut caracter politic” și că nu contează o mână de oameni politici, ci miile de oameni prezenți. Atunci de ce îi invitați an de an pe acești politicieni?
Tudosoiu Dumitru: Pentru că fiind o sărbătoare a Piteștiului, poate chiar a județului, suntem onorați să promovăm Piteștiul și Argeșul la nivel de țară în asemenea evenimente.

Rep: Care este rezultatul acestor promovări?
Tudosoiu Dumitru: Piteștiul, fiind un oraș foarte frumos din punctul meu de vedere, poate fi vizitat, sunt mai multe obiective în orașul și județul nostru. E o formă prin care putem să arătăm că în fiecare an îi așteptăm și că putem să organizăm ceva în care oamenii să se simtă bine. Nu înțeleg de ce dumneavoastră faceți legătura asta cu politica. Dacă dvs. faceți o chestiune la 165.000 de locuitori și invitați de la președintele României, la primul ministru, până la academicieni, au fost n ambasdori, reprezentanți ai orașelor înfrățite cu care Piteștiul are o relație de colaborare și prietenie de ani de zile. Au fost primari ai acelor orașe care au fost și expozanți. E ceva rău să îi aduci? De ce trebuie să cantonăm o întreagă desfășurare de forțe destinată întregului oraș și să lăsăm la o parte bucuria cetățenilor pentru că 2 ore a venit un parlamentar, sau un politician, sau un prim-ministru, de parcă ar fi ceva rău? Nu pentru ei a fost făcut evenimentul, anul trecut nu a participat niciun prim-ministru sau altcineva și noi ne-am făcut evenimentul. În fiecare an au fost lansate invitații și noi nu am ținut cont de coloratura politică a unei guvernări sau a unui președinte. E o onoare să-ți vină președintele țării sau primul ministru la un eveniment important. Nu văd ceva rău. A, că e o zonă acum în care se stă cu lunetele pe politician și că politicianul nu este ce ar trebui să fie pentru România este altceva. Dar nu poți să nu inviți personalități ale României.  

Rep: Imaginea acelei fetițe care a fost adusă acolo să facă spectacol în primul rând în fața politicienilor, că ei erau în primul rând, nici nu știu dacă restul oamenilor a văzut-o, a arătat că oamenii sunt în slujba politicului. Care este interesul acelei fetițe să facă spectacol în fața oamenilor?
Tudosoiu Dumitru: Acea fetiță făcea parte dintr-un lot al unui club privat.

Rep: banuiesc că acreditat sau autorizat
Tudosoiu Dumitru: Da, ok, dar nu asta era ideea. Făcea parte dintr-un lot al unui club privat de sportive, de gimnaste care, din câte am înțeles din ce ne-a spus crainicul evenimentului care prezenta fiecare unitate și moment în parte, erau fetițe până la vârsta de 14 ani, care au obținut titlul de campioane balcanice la gimnastică. Era o onoare pentru ele să fie recunoscute și știute ca și campioane balcanice la gimnastică. Nu avea legătură că vine premierul, putea să nu vină premierul și ele erau la defilare, la fel cu pieptul înainte și cu fruntea sus că au obținut un rezultat. De ce asociați?

Rep: Deci dvs sunteți de acord cu prezența acelei fetițe în fața oamenilor? O fetiță de 3 ani pusă pe beton să facă o tumbă?
Tudosoiu Dumitru: Nu. Eu sunt de acord cu modul în care fiecare are dreptul și posibilitatea într-un cadru organizat să se prezinte și să arate și celorlalți că au avut o performanță. Că lucrurile acelea conduse de către profesorul grupului, de către doamna lor antrenoare, nu trebuia făcute așa, asta e altă discuție.

Este un club sportiv, eventual afiliat la federația română de gimnastică. Ministerul Educației nu are treabă cu cluburile private.

În situația asta punctuală, eu nu am o pârghie, că nu e angajatul sistemului de educație preuniversitar. Dar nu asta este ideea, că dacă aș avea o pârghie

Rep: Ce ați face, dacă ați avea o pârghie?
Tudosoiu Dumitru: Cred că ar fi cumva cercetată disciplinar, i-aș recomanda o cercetare disciplinară școlii respective, pentru că nu a respectat măsurile de siguranță privind copiii. Nu poți să faci exerciții de gimnastică cu copiii pe ciment, pe beton. Dar vedeți asta pentru că noi construim în jurul evenimentului negativul de rigoare. Alta era ideea: în fața primăriei au fost montate două sau trei scene în trepte. Pe una dintre ele au fost invitați și s-a umplut de invitați, naționali, internaționali, locali. Una a fost rezervată colegilor dvs din mass-media și care nu a fost ocupată, dar au venit cetățeni care au ocupat-o, si încă una pentru cetățeni. Dar cetățenii, indiferent că au avut loc în acele gradene sau nu, au participat activ și au pozat și s-au bucurat de-a lungul străzii principale, de la plecare și până în capăt, la zona expozițională. Deci nu putem spune că cineva a defilat pentru mine, pentru primul ministru sau pentru cei de la presă, pentru că erau alte sute, mii de ochi în aceeași zonă mare din piață care i-au văzut pe acei copii.

Simfonia lalelelor în 2009


Ce spune Legea educației, cu privire la evenimentele politice
  • Articolul 7 - (1) În unitățile, în instituțiile de învățământ și în toate spațiile destinate educației și formării profesionale sunt interzise activitățile care încalcă normele de moralitate și orice activități care pot pune în pericol sănătatea și integritatea fizică sau psihică a copiilor și a tinerilor, respectiv a personalului didactic, didactic auxiliar și nedidactic, precum și activitățile de natură politică și prozelitismul religios.
Citeste si:


Citeste mai multe despre   


















13856 vizualizari

  • +39 (41 voturi)    
    In Arges Se Gaseste O Parghie (Luni, 23 aprilie 2018, 12:30)

    un domn [utilizator]

    Sa il rasturnam pe Inspectorul Scolar Portocala autorul emanatiilor din articol?
    • +27 (29 voturi)    
      Impresie (Luni, 23 aprilie 2018, 13:38)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Omul pare ca in general intelege care este raul din aceasta situatie, dar nu uita ca are si el familie si lucreaza la stat.

      Mai e ceva, se vede clar ca exista si sentimentul de mandrie locala fata de eveniment, el nu exprima si poate chiar nu realizeaza, insa mesajul e clar ca politicienii PSD le-au furat pitestenilor evenimentul.

      Pe plan local, evenimentul nu e o facatura, e motiv de mandrie.

      Si inca ceva pt acest domn Tudosoiu: Va contraziceti singur cand spuneti ca acei copii nu erau acolo pentru politicieni, insa prezenta personalitatilor e de dorit.
      "Dar nu poți să nu inviți personalități ale României."

      Desi ni s-a imprimat in minte de mici ca personalitatile (ministru, primar etc.) fac un eveniment sa fie important si trebuie sa fie asezati cat mai in prim plan, nu e asa. Comunitatea face evenimentul important si frumos, deci poti! Ia, incercati!
    • +13 (17 voturi)    
      Romanii n-au votat, copiii trag ponoasele (Luni, 23 aprilie 2018, 14:26)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Pentru prostia voastra platesc copiii.

      Mergeti la vot in 2019 si 2020, exista USR si RO+, nu mai ziceti ca n-aveti cu cine vota.
    • +17 (19 voturi)    
      Inspector-slugoi !!!! (Luni, 23 aprilie 2018, 14:36)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Chiar nu ii este rusine de ceea ce a facut !! Sau mai bine zis....de ceea ce NU a facut !!! Cu astfel de oameni.......ce naiba cautam noi in UE ??????????????????????????????????????????
      • +10 (10 voturi)    
        da, dar macar (Luni, 23 aprilie 2018, 16:07)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        a raspuns la un interviu destul de lung, pare ca vb destul de coerent, a vorbit la obiect .. sunt niste calitati peste media cocinei din sfera politicului
    • +11 (13 voturi)    
      nu presa a politizat evenimentul... (Luni, 23 aprilie 2018, 15:27)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ....ci politicienii care au participat. Un eveniment frumos va fi asociat multi ani de acum incolo cu acest partid profund corupt si care nu intelege in ce secol traim.
  • +52 (54 voturi)    
    tumbe pe ciment ? (Luni, 23 aprilie 2018, 12:36)

    Lim Vasy [utilizator]

    Domnul inspector Tudosiu este din PSD. Doar nu va asteptati sa spuna ceva rau despre defilarea respectiva. Grav este ca pentru a-i astepta pe politicieni copi au stat 3 ore i soare, programul fiind decalat. Iar faptul ca fetita aceea a fost pusa sa se rostogoleasca pe ciment este foarte grav.
  • +38 (40 voturi)    
    Ce mai e de discutat ? (Luni, 23 aprilie 2018, 12:44)

    TinuF [utilizator]

    Toti inspectorii scolari sunt pusi politic. Ei sunt doar marionete docile si servile in mana politicienilor. Oricum nu inteleg de ce este nevoie de Inspectoratele "politice" scolare ?
    • -20 (24 voturi)    
      Ce sa fie de dicutat?!? (Luni, 23 aprilie 2018, 13:09)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui TinuF

      Toti inspectoriigenerali sunt pusi politic.
      Dar ce atutudine are reporterul sau reporterita!
      Aici este de discutat.
      Cred ca la o asemenea atitudine o face eu sa faca tumbe - nu sa mai ouna intrebari, cateva picioare in prtea dorsala cerea cu insistenta reportera.
      Ii doresc succes in chestii de astea - dar e deplasata rau.
  • +38 (40 voturi)    
    neam (Luni, 23 aprilie 2018, 12:48)

    nahir [utilizator]

    de obedienti.
    Dorul de ceausescu ii copleseste.
  • +35 (37 voturi)    
    ce sa spuna inspectoru scolar... (Luni, 23 aprilie 2018, 12:55)

    liviu_ [utilizator]

    a carui salariu il plateste psd... "reclamatii cu iz politic" "nu a fost nimic politic acolo"
    siiiiigur....

    serios... nu-l meritam pe ceausescu... noi il meritam pe stalin , insula canibalilor, siberia...
    asta meritam... poate ne venea mintea la cap si intelegeam si noi ca NU SUNT BUNE REGIMURILE TOTALITARE !!! a se citi, ce incearca acu sa devina psd
  • +32 (34 voturi)    
    Scoala la noi (Luni, 23 aprilie 2018, 12:59)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    O adunatura de inculti, agramati & putori bugetare etc, numite profesori. Gloata de mediocritati
  • +29 (31 voturi)    
    mai usor (Luni, 23 aprilie 2018, 12:59)

    loveparade [utilizator]

    cu linsul sa ajunga la toata lumea...
  • +35 (37 voturi)    
    nu m-a convins (Luni, 23 aprilie 2018, 13:00)

    programatoru [utilizator]

    un politruc cu limba maro, aservit politic, care s-a transformat intr-un avocat al mizeriei comunistoide - PSD-iste a ceea ce s-a intamplat

    foarte trist si rusinos cum atatia parinti inghit maro-ul politicii fara sa gandeasca

    daca viitoare as vrea sa-i vad copii danduse peste cap in fata opozitiei .. dar si atunci va fi mandru .. pentru ca el asa stie sa se promoveze
  • +18 (20 voturi)    
    acest inspector (Luni, 23 aprilie 2018, 13:01)

    CVL [utilizator]

    paote o fi mandru, dar acel copil sa se dea tumba pe astfalt nu e OK. Pentru asta, tu, ca Inspectorat, caruia ti se pare in regula si o mandrie, te rog sa iti stabilesti singur o pedeapsa. Iti propun sa iti scoti copilul in fata tuturor si sa ii ceri ca pe asfalt sa faca tumbe. Si pe langa tine, toata echipa de la Inspectorat, mandra ca ati scos copiii, sa faceti cu totii tumbe pe asfalt. Pe de alta parte, de ce ai permis fetelor de la gimnastica ritmica sa apara in costumele de sala? Acolo nu era o manifestare sportiva. In plus, ca sa continui ideea dinainte: de ce crezi tovarase (mandru ca iesi sa bati din palme) ca tumbele se fac pe saltea? Nu doar pentru pastrarea igienei copilului, cat pentru protectia coloanei.
  • +15 (15 voturi)    
    copilul de 3 ani a participat si acum 2 ani? (Luni, 23 aprilie 2018, 13:03)

    Francisc 1 [utilizator]

    si atunci ce făcea , l-au pus sa sugă stand in cap?
    • +6 (10 voturi)    
      Mai cititi o data (Luni, 23 aprilie 2018, 15:18)

      Marinake [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Nu copilul de trei ani a mai fost la defilare ci copilul inspectorului care acum nu merge ca a fost răcit.

      Da'nu asta e problema.

      Problema este că pentru participarea oricărui minor la orice acțiune (care este permisă de lege) se cere acordul parintilor.

      Vrei sa ai copil ce face giumbuslucuri in parade la Pitesti, treaba ta, organizatorii trebuie să asigure că tumba nu pune copilul in pericol, vrei să defileze, cum a defilat plodul inspectorului, iarăși bine, .

      In plus daca i-ati întreba pe copii, ca doar e timpul lor liber, adaca vor să-și tirasca picioarele la Simfonia lalelelor sau daca vor sa bâta o mingie sau o claviatura și ar decide ei, ar veni si mai putini

      Ce nu înțelege domnul inspector, este ca nu suntem cu toții la fel si ca dacă 100000 de oameni participă la.un eveniment, nu este o condiție pentru a-i pune si pe altii sa faca la fel.

      Recunosc ca nu sunt impartiala. Eu am decis să nu mă pregătesc pentru un balet cu coregrafie pe 23 august '88 si am primit Mustrare Scrisa cu Avertisment (aka Meritul Studențesc cu Aplauze) Argumentele debile ale inspectorului ma lasa rece.
  • +18 (20 voturi)    
    si completare: (Luni, 23 aprilie 2018, 13:04)

    CVL [utilizator]

    cam ce iz crezi ca are, tovarase, reclamatiile? Poate ca ar trebui in secunda asta sa cereti depolitizarea Inspectoratelor Scolare. Nu vrem oameni spalati pe creiere sa se foloseasca de copii pentru posturile lor. Nu mi se pare normal ca pentru Scoala Altfel sa urli, sa te faci foc si para cu toate tabelele semnate de parinti, iar pentru tumbe pe asfalt (interzise de orice doctor) sa ti se para nortmal si firesc.
  • +16 (18 voturi)    
    Titi, Titi... (Luni, 23 aprilie 2018, 13:06)

    pl.Icomp.IV [utilizator]

    mi-am facut cont special sa ti-o spun. nu-s cu nickul asta din lasitate, ci pentru ca nu-s singurul din fostii tai colegi de armata care cred asta.

    RAU AI AJUNS! nu chiar ca fostul nostru coleg de-a fost ministru, dar nici departe...

    acum 15-16 ani pareai un om cu coloana vertebrala. grea boala pesedismul...
    • +3 (3 voturi)    
      Dupa Disparitia lui “vecinu “ de Arges (Luni, 23 aprilie 2018, 16:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui pl.Icomp.IV

      De la macelaria banului public nea Titi cum ii spui a gasit Locul Vacant lasat de “vecinu”
  • +16 (18 voturi)    
    medieval (Luni, 23 aprilie 2018, 13:08)

    dum_i [utilizator]

    Ce tara medievala romania.

    Populata de iobagi si condusa de nemernici.
  • +14 (16 voturi)    
    ce va mai pititi dupa nume (Luni, 23 aprilie 2018, 13:08)

    nash pandelica [utilizator]

    schimbati'l pe bune, ziceti'i urbei voastre, pesedesti, ca tot cu -p- incepe si nu va mai pititi dupa pitesti.
    vai de c'ru vostru !
    pesedesti, orasul lalelelor ...simfonice...
  • -13 (17 voturi)    
    Cu deontologii (Luni, 23 aprilie 2018, 13:09)

    A310 [utilizator]

    lucrurile sunt coplicate , isi dau cu parerea despre ce fac copiii altora . Parintii care nu doreau ca copiii lor sa nu participe , cred ca nu au fost constransi sa-si lase copiii sa participe la Sinfonia Lalelelor , si nu cred ca este primul an cand la acest eveniment participa si copii .
    • +1 (13 voturi)    
      n'ai inteles matale (Luni, 23 aprilie 2018, 14:30)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui A310

      dar cu copii e invers.
      adica, n'au voie ziua la manifestatii, numai noaptea, mai ales can' e frig si ploua, ninge. si musai in piatza viktoriei ! :-)

      dar, revenind la ieveniment, ca in vremurile iepocii de aur.
      pesedeaua e nostalgica... ce vremuri !
      i se umple inima de bucurie viorichii sia carmencitei can' isi amintesc de ele, shoimarite ale patriei, cu bluza galbena, pantalonii albastri si cravata rosie !
      eee, da. si ce mai aplaudau parintii.
      si nicu dracnea trecu prin asta, la vremea sa.
      el fu mandria sefului de post.
      • +5 (7 voturi)    
        Noaptea, cu voia parintilor (Luni, 23 aprilie 2018, 15:36)

        Marinake [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Noaptea, la manif cu voia parintilor si cu ei.
        Ziua, ca asa zice tovarășa, fără să-i intrebe pe părinți

        Mare diferenta.
        • +2 (4 voturi)    
          de unde stii (Luni, 23 aprilie 2018, 17:20)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Marinake

          ca nu a intrebat parintii ?!
          in fapt, era o ora de educatie civica :-)
          si pan' la urma, dupa cum se vede in public, era tot boboru din muncipiul pesedesti.
          io difer sa cred ca parintii erau chiar mandri de defilarea micilor pesedei.
      • +1 (7 voturi)    
        Imi place (Luni, 23 aprilie 2018, 15:51)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        acest expozeu , nu am nici un element din care sa reiasa ca cei din PSD ar fi nostalgici , dar in mod sigur in societate exista oameni care sunt nostalgici .
        • +4 (4 voturi)    
          incredibil (Luni, 23 aprilie 2018, 17:37)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui A310

          "nu am nici un element din care sa reiasa ca cei din PSD ar fi nostalgici"

          inseamna ca traiesti pe luna sau in spatiul cosmic, tovarase. Cu siguranta nu in Romania si nu pe pamant.
          Iar alt loc populat de oameni (chiar si pt scurt timp) inca nu s-a descoperit.
    • +3 (5 voturi)    
      Invata sa scrii romaneste (Luni, 23 aprilie 2018, 16:50)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Ivane.
  • +24 (30 voturi)    
    Norocul copilasului acela de 3 ani a fost (Luni, 23 aprilie 2018, 13:09)

    Susufler0 [utilizator]

    ca, desi de o varsta extrem de frageda, instinctul de aparare (conservare) l-a facut sa se opreasca din alergare, pt ca daca nu ar fi facut-o si incerca sa se dea tumba la acea viteza, exista pericolul cert sa-si sparga capul. Si asa, acest pericol a subzistat pana in momentul in care inconstienta de educatoare i-a sprijinit spatele ajuns la un moment dat in pozitia "pod".

    Cretinul ala de inspector scolar "mandru ca e pesedist"
    si-ar fi lasat copilul sa faca un astfel de exercitiu ?

    PS. A, pardon... fis-su sau fi-sa, ce-o ave, e copil de stab, intra in protocolul de dat flori politicienilor, nu de dat peste cap pe asfalt !

    PPS. Iata "maimutele" de rang inferior cu care Dragnea construieste in Romania propria sa Planeta a maimutelor iar oamenii, tot mai putini din pacate, se pare, nu li se mai pot impotrivi cu cine stie ce succes !
    • +10 (12 voturi)    
      Mie mi-a plăcut foarte mult că (Luni, 23 aprilie 2018, 15:13)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      POLITRUCUL DE INSPECTOR ȘCOLAR a recunoscut că manifestarea asta datează de 41 de ani... Dacă facem o socoteală simplă vedem că ea s-a înființat pe vremea CULTULUI PERSONALITĂȚII LUI CEAUȘESCU... Nu că aceste lucruri n-ar fi existat și pe vremea lui Dej (când învățai că trebuie să-l iubești din inimă pe Stalin), dar fusese o pauză prin anii șaizeci a doua jumătate... După care poporul român s-a ploconit până la pământ cu mic cu mare în fața conducătorului iubit... A dansat, a cântat ode, a mărșăluit, a făcut tumbe, s-a dat peste cap de dragul cuplului prezidențial... Așa putem zice că și serbările de 23 august de pe stadionul național din București sunt o tradiție a orașului... Să le reluăm cu fast și pe acelea! DUAMNA Firea cred că abia așteaptă!!!!!!!!!
      • +4 (8 voturi)    
        A inceput ploconeala in fata lui Dragnea ! (Luni, 23 aprilie 2018, 16:03)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Ploconeala prin reprezentant !

        PS. Apropo, sa ne asteptam ca de acum incolo, de Sfantul Nicolae, Livache sa primeasca flori, bomboane, cadouase, de la poporul indragostit de el (prin reprezentanti sau reprezentante) ?

        PPS. In fond, la cat de tata a fost pt pensionari, asistati si bugetari, nu merita si el acolo, un picuţ de cult al personalitatii ?
        • +5 (5 voturi)    
          Nepoata cu 3 decenii mai tanara (Luni, 23 aprilie 2018, 17:10)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Ii da miere, alcov...si ii va aduce Bomboana Pe Coliva daca se”angajeaza” la Brutarie
    • -1 (3 voturi)    
      da (Marţi, 24 aprilie 2018, 2:54)

      Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      de unde sti tu ma cum si cind sa te dai peste cap ?...pai pina aici ginditi voi ? ...Faptul ca s a organizat toata mascarada aia cu prezenta politica e un ca cat mare si urat mirositor in ciuda lalelelor prezente. Cu sau fara copii trubaduri asa ceva nu trebuia sa existe intr un stat demn. Pupaturile alea de mana cu carurile alegorice si cite si mai cate arata cit de inapoiati ati ramas....si nu i nici un noroc. E realitate buddy, asa ca bagati va bine mintile in cap reflectati la ce ati ajuns. Niste carpe ! ...
      • +4 (4 voturi)    
        Lalelele nu au miros (Marţi, 24 aprilie 2018, 7:25)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jupanu1970

        Cele de la Pitesti cel putzin, culoare si cromatica sovietica.Cu Sigurantza reactzia ta ar fi utila la pichetarea Parlamentului, te bagi?
        • 0 (0 voturi)    
          cred ca gresesti metodele (Marţi, 24 aprilie 2018, 16:27)

          Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ...pichetarea nu da rezultate in romania...waste of time and resources... Daca vrti sa luptati ...ma bag.
  • -11 (17 voturi)    
    Asa este (Luni, 23 aprilie 2018, 13:10)

    Nonverba [utilizator]

    Situatiunea a fost politizata excesiv in presa de opozitie. Defilarea are loc anual, indiferent daca sunt sau nu invitati speciali. Sunt festivaluri locale peste tot in lumea asta, cu tot felul de tematici la care lumea defileaza. Ce, daca statea presedintele Braziliei in tribuna oficiala la carnavalul de la Rio am fi spus ca s-a contaminat de la portocalele lu' Dragnea?
    Ca in municipiul Pitesti, in anul 2018, "parada" are asemenea nivel scazut de estetica, imaginatie si inventivitate, asta e alta poveste. Tine probabil de "mandria" locala, in care mai cred doar copiii. Sa nu comparam cu defilarile comuniste ca pana si alea erau un pic mai elaborate. Si nici nu erau pe vremea aia antrenoare tembele care sa puna copii de 3 ani sa se tavaleasca pe beton. Asta fara nicio legatura cu nostalgii comuniste si simpatii psd.
  • +19 (29 voturi)    
    excelente argumente!!! (Luni, 23 aprilie 2018, 13:12)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Felicitari, Domnul Inspector!

    Ati dat peste bot nemernicilor acestai cu Statul paralel!

    In primul rand, vorbim de traditii, de cutume, de fapte istorice:
    "Simfonia lalelelor se organizează de 41 de ani, de către Primărie în parteneriar cu Inspectoratul școlar și că anul acesta a primit pentru prima dată sesizări din partea părinților"

    In alt doilea rand, soroshistii s-au demascat:
    " Nu am apucat să le citesc, dar am vazut că invocă niște articole de lege, sunt adresate și către Protecția copilului și se arată extrem de nemulțumiți

    Foarte corect, un om de bine, brav votant pedesere, nu este niciodata nemultumit.
    Chiar daca ar fi nemultumit, nu face sesizarii!
    Si chiar dca ar face reclamatii, acela niciodata nu invoca niste articole concrete de Lege, asta e treba de 'telectuali!

    Chiar consider ca Inspectorul a pierdut prea mult timp cu obrazicul reporter, trebuia sa il dea afara si sa ii spuna doar PENTRU CA PUTEM!

    Este de ajuns!
    • +3 (5 voturi)    
      Admirabil spus!!!!!!!! (Luni, 23 aprilie 2018, 15:17)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

      Ar trebui însă să specificați că ați fost sarcastic pentru că sunt unii pe pagina asta care s-ar putea să vă creadă... În halul ăsta am ajuns... Inspectorul ăsta școlar nici măcar nu realiza că-și dă cu firma în cap...
      • +2 (2 voturi)    
        nu isi da cu firma in cap (Marţi, 24 aprilie 2018, 14:53)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Cei care nu pricep un sarcasm evident au IQ sub 35, deci sunt pe-de-se-risti!

        Inspectorul acela a fost pus de pedesere ca sa apare interesele pedesereului, nu ca sa fie corect, nu ca sa fie subtil, nu ca sa fie convingator, nu ca sa respecte legea!

        Dar nu cred ca Daddy va manifesta prea multa recunostinta fata de inspector: discursul lui este partinitor, desigur, dar este coherent si a vorbit corect, nu a comis nici agrmatisme, nici fraze lipsite de sens!
        O exprimare mult prea elevata pentru electoratul pedesereului, omul poate fi acuzat de "iubire de 'telectuali!"

        Asa cum in deceniul 1944-54, pentru comunisti era o crima sa dea dovada de IMPACIUITORISM!!!
  • -15 (19 voturi)    
    e simplu (Luni, 23 aprilie 2018, 13:17)

    srpc [utilizator]

    doar in acest an au gasit sorosistii ca e si asta o ocazie sa atace PSD; in 2009 nu i-a interesat ca Boc facea acelasi lucru
  • -12 (20 voturi)    
    Si BOC a fost prezent la festival in trecut (Luni, 23 aprilie 2018, 13:17)

    365 [utilizator]

    Nu am vazut atata fervoare la deonlogi la acel moment.
    • +13 (17 voturi)    
      Deonlogule (Luni, 23 aprilie 2018, 13:45)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui 365

      care esti imunoglobina!
      • +1 (1 vot)    
        corect! (Marţi, 24 aprilie 2018, 14:55)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        Nu conteaza daca zice deonlogi sau deontologi sau imono-gloaba, este clar pentru toata lumea ca e ceva de rau, est grav sa fii deonlog!
    • +5 (9 voturi)    
      Asa e, mestere ! Boc e de vina ca nu a curmat (Luni, 23 aprilie 2018, 16:09)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui 365

      din fasa la acel moment inmugurirea cultului personalitatii, care a inflorit acum de-a binelea, de ne surzeste cu culorile sale de rosu, cu rosu si cu rosu !

      PS. Mai zi-ne, d-astea Dudita, ca ne plac !
  • +20 (24 voturi)    
    Asta e in stare sa ne spuna (Luni, 23 aprilie 2018, 13:18)

    mos ion roata [utilizator]

    ca nici el,nici doamna imoglobina,nici doamna stivuitor nici toti excitatii din primul rand de la parada,nu au fost numiti politic in functiile lor.
  • -19 (25 voturi)    
    Deci "rezistentii" n-au murit (Luni, 23 aprilie 2018, 13:19)

    holinessdani [utilizator]

    Ei doar se transforma...
    Daca se face de ce se face, daca nu se face de ce nu se face!
    Frumos scop in viata, merita sa "rezisti".
    • -5 (9 voturi)    
      Au disparut (Luni, 23 aprilie 2018, 16:16)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      ceva finantari pentru cei care manipulau pe naivii din #rezist
      • +3 (5 voturi)    
        Prin comparatie cu zombii psd (Luni, 23 aprilie 2018, 16:57)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui A310

        Care stau in casa si se uita la Gadia sau isi tortureaza copii la parade.
  • +7 (11 voturi)    
    . (Luni, 23 aprilie 2018, 13:25)

    Ingwar [utilizator]

    asa trucuri cind se fac se foloseste o bucata de materie groasa de citiva centimetri ca sa nu sa se traumeze sportivul ca e asfalt dar nu sala sportiva cu saltele moi(in cazul dat o fetita de citiva ani), daca nu ma credeti intrebatii pe cei care danseaza "brake dance" si fac trucuri similare.
    se pare ca PSD isi pune in plan sa renasca traditiile ceausiste nord coreene cind multimea se inchina dictatorilor si bat din palme pina li se inrosesc
    • +5 (7 voturi)    
      si ca sa vezi... (Luni, 23 aprilie 2018, 15:32)

      pl.Icomp.IV [utilizator] i-a raspuns lui Ingwar

      dl. Tudosoiu e la baza... PROFESOR DE SPORT.
  • +7 (13 voturi)    
    Ancheta jurnalistica (Luni, 23 aprilie 2018, 13:37)

    florinos [utilizator]

    Ar trebui sa facă cineva o ancheta jurnalistica despre acest domn, ce declarație de avere are ?

    Dar cine sa facă ancheta ? Ziaristii de azi dau copy paste la niste comunicate de presa, copiaza stiri din ziarele locale sau de pe site-urile de stiri, in rest doar Tolontan care lucreaza la un site de sport mai face anchete adevarate.
  • +14 (18 voturi)    
    bine ca ai fost onorat (Luni, 23 aprilie 2018, 13:37)

    moka [utilizator]

    alta data sa-i trimiti pe copiii tai sa faca tumbe, nu pe ai mei doar ca sa fii tu onorat.
  • +17 (19 voturi)    
    ... (Luni, 23 aprilie 2018, 13:40)

    Adrian2017 [utilizator]

    Pai dacă era o simpla parada si nu era organizata pentru politicieni, de ce copiii aceia au trebuit sa astepte aproximativ 3 ore venirea primarului, prim-ministrului, faraonului, etc? Am mai fost si eu la defilări și alte manifestații de acest gen, și niciodata nu a fost pus evenimentul pe pauza pentru a veni cine știe ce vip.

    Rusine!
    • +8 (14 voturi)    
      Protectia copilului (Luni, 23 aprilie 2018, 14:15)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Adrian2017

      Trebuie sesizata! O asemenea târâtură nu are ce cauta in corpul profesoral si trebuie decazuta din drepturile parintesti.
      • +8 (10 voturi)    
        Protectia copilului..... (Luni, 23 aprilie 2018, 14:39)

        polonyca [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        ............ e tot asa de politizata !!! Nu te amagi singur...:) Si aia canta la aceeasi masa !!!
  • +15 (17 voturi)    
    Ce popor mandru mai avem! (Luni, 23 aprilie 2018, 13:53)

    tarantella [utilizator]

    Merita sa asculti discursurile tinute de politrucii prezenti la paranghelia asta ordinara. N-au lipsit infoielile patriotice, gen mandri de a fi romani bla-bla-bla. Un popor mandru e compus din oameni mandri. Poporul e o notiune abstracta, n-are mandrie. Si atunci de unde pana unde moluste precum individul de care e vorba in articol, se bat cu caramida-n piept cu mandria lor? Ce fel de mandrie e sa spui ca 'am avut onoarea ca un prim-ministru să asiste la paradă'? Cu cat sunt mai josnici si nesemnificativi, cu atat mai mult vor sa demonstreze contrariul. Cam asta e cu mandria la romani.
    • +1 (3 voturi)    
      Necazul e printre altele (Luni, 23 aprilie 2018, 15:21)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

      că individul ăsta este
    • +5 (7 voturi)    
      Necazul este că (Luni, 23 aprilie 2018, 15:24)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui tarantella

      individul ăsta este INSPECTOR ȘCOLAR... Și că în felul acesta contribuie la formarea următoarelor generații de votanți PSD-ALDE... Am mai trăit lucruri de acest gen... Rezultatul este că avem acești conducători de țară...
  • +11 (13 voturi)    
    Inspectorul Tudosoiu... (Luni, 23 aprilie 2018, 14:37)

    triciupa [utilizator]

    ... este vicepresedinte al organizatiei PSD Pitesti. Mai e ceva de adaugat?
  • +3 (5 voturi)    
    Pentru conformitate... (Luni, 23 aprilie 2018, 14:38)

    triciupa [utilizator]

    ... gasiti aici sursa https://www.argesulvorbeste.ro/stire/823/inspectorul-tudosoiu-quotfacut-la-baniquot-de-sotie/
    • +2 (4 voturi)    
      multumim pentru tablou (Luni, 23 aprilie 2018, 15:10)

      programatoru [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      prezentarea din link, spune tot, s-ar tavali si in kkt daca ar fi dracnea in fata lui, impreuna cu copii lui, ca atat onoare are, de lingau si pupincurist, (ca sa citez "profesoara aia" care a facut prea multe tumbe pe beton) din "mândrie pentru dragostea faţă de judeţul in care s-au nascut"
  • +6 (8 voturi)    
    tara arde (Luni, 23 aprilie 2018, 15:00)

    daldepsd [utilizator]

    ... si ei se fac ca-i de bine. Se aplauda intre ei. Pentru copii e doar o joaca, ei nu stiu ce-i asteapta.
    Gata cu reforma in scoli? dar in spitale? Le-ati pregatit bine viitorul, tumbe va mai trebuie. pana-n 20-40 incepe si vasiliada. Caru' s-a mutat mai la sud.
  • -8 (18 voturi)    
    Ce site de fake news e asta. (Luni, 23 aprilie 2018, 15:33)

    adrianhn [utilizator]

    Ce treaba are premierul cu un copil care practica gimnastica... Toti somerii ca majoritatea votantilor USR cred ca gimnastica se incepe de la 18 ani. Ca altfel esti abuzat fizic =)))

    Imi aminteste de UDMR24 aka digi24.

    In direct Monica Pop , manager spital " Salariile au crescut substantial e adevarat.

    Moderator diji24: Scaderile de sporuri vin la pachet cu scaderile salariale =))))


    Apropo poate postati si voi un articol despre cum a scazut datoria publica la 35% din pib, de la 37.4 % cat era pe timpul atot stimabilulu tovaras Ciolos ,ca am vazut ca pe hotnews aka fakenews va place sa citati din eurostat de fiecare data cand va spune Putin sa scrieti stiri negative despre Romania.

    Azi a aparut documentul de la eurostat.

    http://ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/8824490/2-23042018-AP-EN.pdf/6e5b346e-e302-4132-920a-854b00ac196d

    Ar trebui sa se dea legi si pentru toate fake-newsurile astea promovate de la Moscova

    Daca dam inchisoare pentru coruptie. Poate ar trebui si pentru ziaristi platiti de Moscova.
    • +4 (8 voturi)    
      .. (Luni, 23 aprilie 2018, 16:31)

      guest3 [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Ia uita-te mai atent pe tabelul ala.
      Datoria a crescut de la 284 mld RON la 300.77 MLD ron !! Adica grosier asa vreo 3.7 MILIARDE DE EURO!! Adauga inca vreo 3.5 MLD euro din 2016 cand PSD a votat pomeni in Parlament ca sa fie votati si deja ai 7 miliarde euro in 2 ani. Si abia au inceput sa creasca cheltuielile. Sa vedem datele dupa jumatea anului si atunci o sa avem in fata toata grozavia. Si tine minte ca datoria asta a crescut intr-un an in care investitiile au fost la un nivel istoric. Toti banii sau dus in pensii, salarii si ceva panselute ;)
      Procentual a scazut doar datorita faptului ca PIB a crescut artificial datorita consumului pe bani de imprumut. In momentul in care o sa vina corectia de PIB procentul ala o sa creasca automat chiar daca Romania nu o sa mai imprumute nici un leu(ceea ce nu e cazul ca bugetul deja este pe deficit dupa primele luni ale anului, intr-o perioada in care normal era pe surplus) !!
      • +4 (4 voturi)    
        nu mai baga in seama (Luni, 23 aprilie 2018, 17:44)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui guest3

        toti ratatii. ei sunt la servici cu postarile, tu esti in timpul liber. De ce crezi ca s-a inmultit gunoiul pe strazi ? au facut "conversie profesionala" cu toti adunatorii de mizerii.
      • +1 (1 vot)    
        chiar ca nu are sens! (Marţi, 24 aprilie 2018, 14:58)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui guest3

        Nu are niciun rost sa incerci sa "discuti" cu un troll pedeserist.
        El isi face doar jobul, pentru care este platit!
        Culem este :
        - ca un asistat zice de votantii USR ca ar fi someri
        - ca un pedeserist zice de altii ca sunt oamenii Maskwei!!!
  • -3 (5 voturi)    
    ...m am convins (Luni, 23 aprilie 2018, 15:53)

    Jupanu1970 [utilizator]

    ...sunteti niste enoriasi pierduti. vai de cu ru vostru...
  • +3 (9 voturi)    
    sunteti in stare sa va omorati copiii (Luni, 23 aprilie 2018, 15:56)

    yellowdog [utilizator]

    numai ca sa intrati in gratiile grupului infractional psd
  • +1 (3 voturi)    
    E simplu (Luni, 23 aprilie 2018, 16:32)

    spysoby [utilizator]

    Exista pirghie si una foarte buna.Protectia copilului si gata se rezolva.
    • +1 (1 vot)    
      nu, nu, nu (Marţi, 24 aprilie 2018, 15:00)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui spysoby

      Protectia Copilului s-a peonunta deja, de mult: este rau daca duci copii la proteste, primesti amenda substantiala.
      Daca duci copii la OMAGII, inclusiv la cele unde trebuie sa stea in cap pe betona, asta este bine si frumos. Este bine, ca nu-s proteste, ci omagiu adus Iubitului Conducator!
  • +1 (7 voturi)    
    Educatoarea (Luni, 23 aprilie 2018, 16:35)

    Dansv [utilizator]

    În primul rand nu se folosesc copii pentru asa ceva și în al doilea rand măcar puteau sa aibă puțin bun simt și sa pună ceva pe asfaltul ala����
    • +1 (1 vot)    
      da (Marţi, 24 aprilie 2018, 2:45)

      Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui Dansv

      ...de unde sti tu ma la ce se folosesc copiii ?
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Luni, 23 aprilie 2018, 17:13)

    vitan.sandu [utilizator]

    Foarte multi ziaristi si o turma de postaci care, de altfel stau cu ochii atintiti la marele licurici, urla din toti bojocii ca ce crima s-a intamplat la Pitesti! Fara sa ia in considerare ca in usa, deci la marele licurici, fetele se dau de ceasul mortii sa fie cat mai bune majorete pentru a defila cu diverse ocazii. Dar cand se intampla la noi oarece evenimente similare, jale mare! Si ce mai tumbe fac americancele alea la defilare!!!
    • +3 (3 voturi)    
      O precizare (Marţi, 24 aprilie 2018, 10:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Majoretele din US nu au 3 ani cand executa tumbe, nu executa tumbe pe beton...de Nepoata lui Dragnea crezi ca se pricepe la tumbe sau face altceva in timpul tumbelor?
  • +2 (2 voturi)    
    slugoi (Luni, 23 aprilie 2018, 19:32)

    Ilidia [utilizator]

    Tovarasul face parte din "garnitura" psd . Asa ca nu va mirati de comportarea pupincurrista....
  • +1 (1 vot)    
    esti sigur? (Marţi, 24 aprilie 2018, 9:00)

    mirceas [utilizator]

    "Această acțiune nu a avut caracter politic".
    Ce spui Franz?
    Din momentul in care unul sau mai mult politicieni fac act de prezenta si li se acorda atentie la un eveniment, aceste devine politic. Punct.
  • -2 (4 voturi)    
    copiii pot participa numai la Rezist! (Marţi, 24 aprilie 2018, 9:22)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    si numai iarna!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

18:25 Roland Garros: Venus Williams, eliminată în primul tur de locul Qiang Wang (91 WTA)

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version