Corespondenta din Roma

Roman omorat si dizolvat in acid de patronul sau italian

de Miruna Cajvaneanu     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 19:57 Actualitate | Diasporă


Politia italiana l-a arestat simbata pe Vincenzo Nappi, patronul unui garaj din Frosinone (localitate de langa Roma), suspectat de o crima cumplita. Potrivit declarațiilor politistilor, italianul, in varsta de 50 de ani, i-a taiat angajatului sau urechea, l-a batut apoi l-a omorat. La sfarsit, i-a dizolvat corpul in acid, pentru a-si ascunde fapta. Victima e un roman de 42 de ani, Ivan Misu. Crima a avut loc la Frosinone, langa Roma, in mai 2007, dar politia l-a arestat pe italian abia azi, dupa o ancheta care a durat aproape 3 ani- relateaza presa din Peninsula.

Ferocitatea delictului, precum și motivul aparent nesemnificativ, a facut ca știrea sa fie preluata de principalele telejurnale din Italia.

Romanul lucra la firma italianului, fara a avea, insa, un contract de munca. Polițiștii au reușit sa reconstituie ultimele ore din viata lui Ivan Misu. Ei au ajuns la concluzia ca patronul l-a mutilat, apoi l-a omorat pe roman, crezand ca acesta ar fi furat cațiva litri de benzina de la unul din camioanele firmei. Nappi a fost ajutat, probabil, de unul sau mai multi complici, care l-au ajutat sa transporte cadavrul intr-un camp alaturat, unde impreuna, l-ar fi dizolvat in acid.

Politia a fost alertata de sora victimei, aflata in Romania, care a denunțat, prin Interpol, dispariția lui Ivan Misu abia in 2008. Oamenii legii cauta in prezent eventualii complici. Anchetatorii nu exclud ipoteza implicarii unui clan mafiot din zona. Urmarind pista mafiota, ei țin cont de modalitatea oribila in care a fost comisa crima.

Polițiștii au descoperit ca italianul a mai fost acuzat de un episod asemanator. In urma cu cațiva ani, a amenințat și a tras cu pistolul asupra unui alt angajat, pe care-l suspecta de furtul benzinei. Si de acea data, victima era un cetațean roman.

Vezi aici un clip video


Citeste mai multe despre   
















11809 vizualizari

  • +15 (31 voturi)    
    Acum sa va vad! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:08)

    Andreescu Octavian [anonim]

    Acum sa-i vad pe românasii mei cum se indigneaza!Ca atunci când un român omora un italian(sau italianca), nu mai pregetau în a-si turna tone de excremente si cenusa în cap, sa se autoscuipe, sa tina rasistilor isonul ca românii ar fi mai necivilizati decât marea natiune italiana si sa ceara în mod slugarnic si auto-umilitor pedeapsa cu moartea pentru ai lor!
    • +1 (5 voturi)    
      Iata (Duminică, 11 aprilie 2010, 0:49)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui Andreescu Octavian

      Eu zic sa scrii adresa si numarul de telefon, pentru a putea primi scrisori si telefoane de la italienii care vor dori sa iti ceara personal scuze.
      Banuiesc ca tu erai primul in a-i blama pe italieni atunci cand generalizau crimele romanilor, insa (deloc surprinzator) ii culpabilizezi pe toti.
      In cam toate tarile, un mare procent de cetateni e format din prosti asemeni lui Andreescu Octavian, niste bolovani folositi ca masa de manevra.
      Ei vor reactiona ca o turma, in functie de stimulii creati de catre un ziar/televiziune.

      Esti la fel de destept/prost ca si italienii care spuneau ca toti romanii sunt hoti si criminali.
      • +1 (3 voturi)    
        Serios ma??? (Duminică, 11 aprilie 2010, 17:45)

        Andreescu Octavian [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        Bai dobi..... de doua lire italiene,eu nu i-am acuzat niciodata pe italieni ca ar fi TOTI niste criminali sau mafioti.Am scris ca as dori doar sa-i vad acum pe români protestând si vociferâmd asa cum au facut-o italienii atunci când un român a ucis-o pe Reggiani.Si as mai vrea sa-i vad pe italieni cum se apara,spunând ca nu toti italienii sunt asa(pt. un om cu mintea la cap,asa ceva este un truism,e clar asta!); exact asa cum românii au trebuit sa se apere de insinuarile lor infame si perfide perorate si amplificate de o buna parte a presei din Italia.Stii,tu esti exact acel gen de renegat care atunci când se afla în strainatate îsi deroga "românitatea",cauta sa vorbeasca cât mai putin româneste si îsi toarna imediat tone de kkt si cenusa în cap atunci când un concetatean a comis o crima sau faradelege,cerând si el înasprirea legilor pâna la maxim pentru acestia.Si cel mai enervant la asemenea specimene ca tine, este faptul ca nici macar nu îsi dau seama ca de cele mai multe ori asemenea campanii de denigrare a românilor au un scop politic intern!Mi-e sila de asemenea renegati ca tine!
    • +1 (5 voturi)    
      Bati campii!!! (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:40)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Andreescu Octavian

      Ceea ce indigneaza, trebuie sa revolte este crima in sine!!!! Nu cine anume a comis-o!!! Criminali odiosi traiesc oriunde. Prin urmare si in Romania dar si in Italia. Criminalii pot fi romani dar si italieni. Nici o natiune nu poate fi condamnata in intregul ei pentru ca un conational (sau eventual mai multi) a comis o crima odioasa!!!! Pe de alta parte sa nu excludem ca si romanii ar fi reactionat identic cu italienii daca, de exemplu, mai multi emigranti (sa zicem asiatici, africani, etc.) ar fi comis un sir lung de infractiuni in Romania. Daca ani la rand, pe teritoriul unei tari sunt comise foarte multe infractiuni (acestea fiind atribuite unei anumite comunitati de emigranti), populatia gazda ajunge la suprasaturare si reactioneaza si altfel decat bland. Pui absolut gresit problema. reactia italienilor e uman de inteles. Pe de alta parte crimele, de oricine ar fi infaptuite, sunt de neiertat si condamnabile cat mai aspru cu putinta. intelegi????

      P.S. Crima italianului este, fara indoiala, abominabila si trebuie pedepsita la fel de aspru ca si orice crima care ar fi fost comisa de vreun roman in Italia. Punct.
    • +1 (3 voturi)    
      crima-i crima (Duminică, 11 aprilie 2010, 13:02)

      Rafael Che Guevara [utilizator] i-a raspuns lui Andreescu Octavian

      Ca un italian a ucis un roman, nu justifica faptul ca un roman sa ucida un alt italian, si invers. Justitia trebuie sa-i scoata pe ambii din societate. Valabil si pentru romani si pentru italieni. Nu italienii l-au indemnat si votat pe acesta sa ucida cum nici romanii nu i-au indemnat si votat pe acei reprezentanti ai nostrii sa faca acelasi lucru. Poate din dorinta de a se separa de actiunile conationalilor lor unii simt nevoia sa-si nege identitatea si apartenenta nationala. In realitate ar trebui sa critice sistemul juridic care nu separa neghina din societate cum trebuie. Daca au italienii probleme frecvente cu unii sau cu altii, atunci sa actioneze si sa-i scoata din societate. Nu sa-i ierte si acestia sa continue sa-si faca de cap. La fel si in tara. Daca acei infractorii ar fi fost prinsi si deferiti justitiei si inchisi in Romania poate nu ar mai fi ajuns acolo. Daca isi ispaseau pedeapsa in tara si plecau ulterior in Italia ar fi trebuit ca politia si justitia de acolo sa-si faca datoria, atunci cand se constata o infractiune. De regula numeroase infractiuni mai mici preced una mai mare. Si daca un infractor petrece mai mult timp in afara societatii atunci este mai putin probabil ca el sa ajunga sa infaptuiasca astfel de infractiuni. Politiei nu trebuie sa-i fie frica sa intre printre borfasi si sa-si faca datoria. Drepturile minoritatilor sau majoritatii nu trebuie sa conduca la protejarea infractorilor din cadrul ei. De fapt este total gresita ideea de a da drepturi unora in defavoarea altora. Sunt de acord cu acordarea de ajutoare, dar nu de drepturi.
      Pentru ca unii nu-si fac treaba ajungem sa ne invrajbim noi.
  • +14 (20 voturi)    
    Evident... (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:25)

    worker [anonim]

    Daca aceasta crima ar fi iesit la iveala anul trecut cind cu Mailat atunci nu ar mai fi fost atit clabuci la gura macaronarilor. Probabil ca politia italiana a tinut putin cazul la racit pentru ca nu dadea bine... Sa le fie rusine celor ce au injurat un intreg neam pentru un criminal - si mai rusine sa le fie celor ce si-au renegat tara din acelasi motiv.
  • +13 (21 voturi)    
    ai dreptate (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:28)

    dan [anonim]

    ai dreptate,Octaviane,dar stii ca romanasii tai sunt tare lasi.
    acu sa iasa in strada la roma,dar si in romania,sa zica ceva da o sa vezi ca nimeni nu va zice nici pis.
    io cre ca is multi romani care pier asa in italia,da daca nu avem nimic de zis in lumea asta....
    • +12 (24 voturi)    
      TRUE! romanii sunt lasi! fara simt civic! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 20:53)

      warchild [anonim] i-a raspuns lui dan

      mai clar romanii nu sunt uniti nicaieri fiecare vrea sa-si vada interesul si se aplica intotdeauna sa moara capra vecinului cu amplificare sa moara vecinul sa-i iau capra! un popor de cacat!
      • +5 (15 voturi)    
        exemplu (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:43)

        cypher [anonim] i-a raspuns lui warchild

        Se pare ca tu esti un exemplu ideal pentru ce ai scris :).
      • -1 (3 voturi)    
        Suntem superiori ;) ?! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:43)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui warchild

        Ai putea studia mai mult domeniul, vad ca te intereseaza. Eu din ce am auzit romanii nu se strang in jurul unei ideologii dar cand vine vorba de tara lucrurile stau altfel. Tin sa ii dau crezare afirmatiei.
      • +1 (1 vot)    
        !! (Duminică, 11 aprilie 2010, 17:24)

        rogesteb [utilizator] i-a raspuns lui warchild

        Probabil ca te-ai uitat in oglinda cand ai scris comentariul. Eu consider ca nu ma regasesc in descrierea ta. Faci clasica greseala si generalizezi tampeniile unora si vorbesti in numele unui popor.
    • -3 (3 voturi)    
      si tu ai dreptate (Duminică, 11 aprilie 2010, 1:18)

      laxinuver [anonim] i-a raspuns lui dan

      ce spui la final este foarte adevarat.
  • +7 (13 voturi)    
    Civilizatii de italieni! (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:16)

    Eu [anonim]

    In stilul tembel in care fapta unui idiot este asociata imediat cu o intreaga comunitate sau natiune, zic si eu... In civilizata Italie sa se intample asa ceva?!?!?!?! Vai! Imposibil! Doar toti italienii sunt civilizati, numai romanii sunt barbari, hoti si criminali.
  • +2 (14 voturi)    
    Romani prosti (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 21:52)

    bestial man [anonim]

    ...Ne ducem slugi la italieni si spanioli pe salarii de 400 de euro, mai mici ca in Romania...Le inghitzim toate mizeriile doar ca sunt straini...Muncitzi pentru Romania, consumatzi numai produse romanesti...Vivat Patria...
    • -2 (12 voturi)    
      Da...da...da (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 22:41)

      Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui bestial man

      Bine Vadime, bine! Acum ia un loc pe scaunel si ia-ti pastilele.
  • +11 (11 voturi)    
    gunoaie (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 22:26)

    mario [anonim]

    Gunoaie sunt peste tot.Depinde de tine daca vrei sa le vezi sau nu.Trist pentru specia umana,dar asta este realitatea cruda.
  • +7 (9 voturi)    
    Fiti amabili (Sâmbătă, 10 aprilie 2010, 22:29)

    Vizitiul [utilizator]

    Ce fel de acid era? :)

    In rest, bine ca l-a arestat, indiferent de natie, trebuie pedepsit in functie de fapta sa.
  • -4 (4 voturi)    
    fapta este oribila (Duminică, 11 aprilie 2010, 7:22)

    UnClujean [anonim]

    dar nu va sare in ochi din ce motiv a facut-o italianul? Oare nu furt de benzina? Mie mi se pare tipic romanesc sa se fure si pe urma tot noi sa fim revoltati ca
    -nu romanii ci tiganii denigreaza tara. Ha-ha
    -noi suntem superiori, celalate natiuni sunt inferioare
    -avem dreptul sa le luam ce este al lor, dar sa nu fim pedepsiti
    -sa ne credem smecheri
    -sa fim nationalisti la extrem
    Greata de menrtalitatea romaneasca.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu mai spune! (Duminică, 11 aprilie 2010, 17:49)

      Stroe Roland [anonim] i-a raspuns lui UnClujean

      Asa scrie un cretin,ca cel de mai sus!Un dobitoc care si atunci când un român este ucis cu bestialitate gaseste scuze si justificari pentru ucigas!Pacat ca nu tu ai fost victima "amice", un renegat mai putin ar fi fost pe lume!
  • +4 (4 voturi)    
    unde sunt televiziunile particulare - TVR? (Duminică, 11 aprilie 2010, 10:01)

    mihai [anonim]

    ieri am stat mai mult in fata tv si am tot schimbat canalele dar, nimic despre aceasta stire terifianta
    De ce? Nu este o stire senzationala, cum le place jurnalistilor sa o catalogheze?Ii deranjeaza pe macaronari? De ce, cand e vorba de un roman in aceasta situatie ,se ascunde totul sub pres si nimeni nu ia atitudine?Nici un protest ,nimic ,ambasada.ministru de externe ,nimic?Cum ne protejeaza statul roman interesele?Si ne mai intrebam de ce suntem tratati ca cetateni de mana a doua in Europa
  • 0 (4 voturi)    
    Mafia (Duminică, 11 aprilie 2010, 12:02)

    Sargon [utilizator]

    Astea sint metode specifice mafiotilor, ...nu cred ca este o metoda specifica angajatorilor (patronilor) italieni! Deci, titlul este o magarie!
    • +1 (1 vot)    
      mafioti (Duminică, 11 aprilie 2010, 13:14)

      antiroman [anonim] i-a raspuns lui Sargon

      Titlul nu e nici-o magarie,chiar aseara vrand sa vad la rai 1,rezultatul de la Fi-Inter,am ascultat din intamplare stirile RAI UNO si l-au aratat pe banditul ala de asasin patron,remarcand numele de IVAN MISU,al celui ucis.Au aratat si camioanele acestua din parcul de masini,dar n-am inteles prea bine despre ce fel de benzina era vorba.Oricum sper sa-l condamne pe viata,ca pe oricare criminal,cum nu se intampla in rominia de obicei.
  • 0 (0 voturi)    
    Ar trebui scrisa stirea in toata presa romana! (Luni, 12 aprilie 2010, 15:39)

    Nu conteaza [anonim]

    Ar trebui difuzata stirea asta in toata Romania si nu numai! Ca si despre cate un viol, furt sau crima comise de romani, s-a scris si difuzat din plin, in TOATA EUROPA!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version