Este sau nu campania de vaccinare anti COVID-19 în impas? / Ce arată cifrele

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 23 aprilie 2021, 18:12 Actualitate | Coronavirus


Vaccinare
Foto: Samuel Fernández/SOPA Images / Shutterstock Editorial / Profimedia
A ajuns sau nu campania de vaccinare împotriva COVID-19 într-un moment de cotitură? Ce arată concret datele privind numărul românilor programați la vaccinare, al celor aflați pe lista de așteptare și numărul de locuri disponibile în platforma de programare? La o primă vedere, în platforma de programare, numărul total al locurilor disponibile pentru vaccinarea cu toate cele 3 tipuri de vaccinuri - 277.004 locuri disponibile vineri după-amiază - este mai mult decât dublu față de numărul celor înscriși pe lista de așteptare - 122.390 de persoane. Datele obținute de la STS la solicitarea HotNews.ro arată însă că, în afara acestora,
peste 1,5 milioane de români au, în acest moment, o programare activă la vaccinare.

Vaccinarea împotriva COVID-19 în cifre:


  • 1.523.876 de persoane au, în acest moment, o programare activă pentru vaccinare.

Locuri disponibile pentru vaccinarea împotriva COVID-19:

  • Locuri disponibile în centrele cu vaccin Pfizer - 173.783 de locuri
  • Locuri disponibile în centrele cu vaccin Moderna - 38.863 de locuri
  • Locuri disponibile în centrele cu vaccin AstraZeneca - 64.358 de locuri
  • Total: 277.004 locuri disponibile

Persoane înscrise pe lista de așteptare pentru vaccinarea împotriva COVID-19:

  • Persoane înscrise în centrele cu vaccin Pfizer - 114.923
  • Persoane înscrise în centrele cu vaccin Moderna - 5.754
  • Persoane înscrise în centrele cu vaccin AstraZeneca - 1.713
  • Total: 122.390 de persoane înscrise pe listele de așteptare

Valeriu Gheorghiță: Îmi doresc ca, dacă o persoană vrea să se vaccineze astăzi, să se poată vaccina astăzi


Coordonatorul campaniei de vaccinare împotriva COVID-19, medicul Valeriu Gheorghiță, spunea marți, în ziua în care numărul de locuri disponibile pentru vaccinarea împotriva COVID-19 a depășit în premieră numărul de persoane înscrise pe listele de așteptare, că nu este de acord cu afirmația că avem o campanie de vaccinare în impas. "Nu îmi doresc să avem liste interminabile de așteptare. Îmi doresc ca, dacă o persoană dorește să se vaccineze astăzi, să se poată vaccina astăzi", declara Valeriu Gheorghiță.

"Avem una dintre cele mai accesibile campanii de vaccinare din Europa, iar lista de așteptare nu este un element pe baza căruia să putem trage o concluzie", a adăugat Valeriu Gheorhiță.

Potrivit coordonatorului campaniei naționale de vaccinare, "este evident că atunci când crește campania de vaccinare, lista de așteptare să se diminueze. Capacitatea de vaccinare a crescut de la 40.000 - 50.000 de persoane pe zi la 60 - 70 - 80.000 de persoane, astăzi am putea ajunge la 90.000."

Numărul locurilor disponibile pentru vaccinarea împotriva COVID-19 în centrele de vaccinare a depășit pentru prima dată marțea aceasta numărul persoanelor înscrise pe listele de așteptare din platforma de programare, arătau datele din platformă, consultate de HotNews.ro.

Recordul negativ se înregistra la centrele de vaccinare cu vaccin AstraZeneca, unde doar puțin peste 2.000 de persoane erau pe lista de așteptare.

Modificare importantă: Românii care au cont în platforma de vaccinare pot programa alte 1.000 de persoane


Românii care au cont în platforma de vaccinare pot programa la vaccinarea împotriva COVID-19 alte 1.000 de persoane. Autoritățile au luat decizia de a desființa pragul de maximum 9 oameni ce puteau fi programați de o persoană în platformă, într-un moment în care numărul românilor care se înscriu pe lista de așteptare pentru vaccinare este în continuă scădere. Anunțul a fost făcut astăzi de Andrei Baciu, secretar de stat în Ministerul Sănătății și vicepreședintele Comitetului de coordonare a activităților privind vaccinarea.

"În doar câteva zile, după discuțiile pe care le-am avut cu reprezentanții organizațiilor neguvernamentale și asociațiilor de pacienți, am făcut modificările solicitate în platforma #RoVaccinare. Cei care și-au creat conturi pentru vaccinare, acum le pot folosi ca să-i ajute și pe alții. Aplicația vă permite să programați până la 1.000 de persoane. Până acum, numărul de beneficiari care puteau fi adăugați era limitat la 9 persoane", a anunțat vineri Andrei Baciu.











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20747 vizualizari

  • -13 (51 voturi)    
    Concluzie (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:21)

    Mazeta [utilizator]

    Cu programările stăm bine. Cu vaccinările stăm mai rău. Pare că s-au terminat mușterii.
    • +1 (23 voturi)    
      /// (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:31)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Au fost ani in care s-au vaccinat 3,8 milioane antigripal si acum deabia vor fi 3! milioane anticovid. Incredibil de putini as fi jurat ca pana in 6 milioane nu ne oprim si de abia de acolo incepe munca de convingere la firul ierbii
      • 0 (28 voturi)    
        la modul serios (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:56)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        La modul cel mai serios vaccinul antigripal nu avea reclama asa proasta plus ca era o singura doza.
        Sincer nu auzeam atat de multe efecte secundare ca la vaccinul antigripal si in plus nimeni nu te conditiona sa faci vaccinul antigripal pentru a intra undeva.
        Cum ar zice un clasic in viata: Ghinion.
        • -2 (24 voturi)    
          Foarte bine. S-a o suni pe Șoșoaca când ai COVID (Vineri, 23 aprilie 2021, 23:08)

          relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          Dacă nu-ti place ca are rapel, culoarea cutiei, numărul de serie si preferi direct COVID, baftă. Si când faci COVID sun-o pe Șoșoaca sa te felicite.

          Dar românii în șomaj, carantină cu jumate de tara închisă n-au de ce sa sufere din cauza ta.
          • -5 (17 voturi)    
            80% au trecut fara probleme prin virus (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 1:13)

            Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui relax4

            Exact ca mine.
            Legat de respectiva fiinta, e cam stupid ca doar atat mai puteti.
            Daca nu ar fi Sosoaca chiar as fi curios la cine ai fi apelat.
      • +1 (25 voturi)    
        Cei care nu vor sa se vaccineze sa facă ce vor (Vineri, 23 aprilie 2021, 22:39)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        În momentul în care le-ai dat șansa sa se vaccineze, le-ai arătat cati suferă din cauza COVID dar ei tot nu vor vaccin e treaba lor.

        Nu poti tine oameni în șomaj, copii închiși în casă, firme si școli închise, oameni în carantină, toti cu psihicul la pământ doar pentru niște inconstienti. E dreptul lor să vrea sa facă imunitate naturală de la COVID fără vaccin dar restul n-au nici o vină.

        În momentul în care sunt locuri libere la vaccin dar nu mai vin, dati drumul la economie, societate.
        • +5 (13 voturi)    
          am trecut prin virus (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 0:18)

          Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Am trecut prin virus, am multe cunostiinte care au trecut.
          Unii au trecut mai usor(majoritatea), altiii mai greu.
          Unii mai au urmari la covid(majoritatea), altii nu mai au nimic.
          • +1 (11 voturi)    
            Si eu am trecut prim COVID. Aici vb de toti (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 9:55)

            relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

            Nu am avut nici un factor de risc si am trecut chiar fara sa dezvolt anticorpi. Dar nu despre majoritatea tinerilor e vorba.

            In jur de 3% mor, alti cred ca 10% ajung cu plamanii distrusi racordati la oxigen. Necontrolata apar noi variante care ataca si tinerii. Cand traiesti in societate nu poti sa spui lasa-i sa moara sufocati pe aia. 'aia' sunt cetateni ca si tine, cum vrei tu diverse de la stat, asa vor si ei sa traiasca.

            Oricum, odata cu disponibilitatea vacvinului problema se schimba. Cei destul de inteligenti or sa-l faca pentru ca e matematica de clasa a doua riscul sa mori de la el e mai mic de 1/1milion fata de boala de 3 din 100. Restul, selectie naturala.
            • 0 (6 voturi)    
              aha, (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:15)

              nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui relax4

              si nu mai poti tu de starea de sanatate a altora, nu ? Daca e asa vezzi ca zilnic am nevoie de bani de mincare si transport. I
              -mi dai de la tine ? altruistule !
            • +4 (8 voturi)    
              Aberatii (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:51)

              Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui relax4

              Pai ăștia închid când sunt 3 la 1000 adică 0.3% și tu-mi spui ca fac boala 3 dintr-o 100? Hai sa zicem ca-s 10 la 1000, adică 1%, dar din ăștia peste 90% n-au nimic. Parca a calculat marele OMS ca 0.4% crapa de covid. În primul rand trebuie sa se vaccineze aia copți și mai "sensibili" dar dacă ne luam după colonelu' Gheorghita unii dintre ăștia au sistemul imunitar slab și nu produc suficienți anticorpi și tot fac boala și ajung prin spitale, vezi cazul Arsinel. Pai nu era vorba ca vaccinul e în primul rand pentru ăștia sa nu mai umple spitalele?
        • +2 (8 voturi)    
          Economia au inchis-o politrucii nu vaccinul (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 8:53)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Poate nu intelegi ca deciziile d einchidere au venit de sus, de la politruci nu de la oameni sau d ela adevarati experti. Asa ca las-o moale.
      • +6 (22 voturi)    
        Antigripal (Vineri, 23 aprilie 2021, 23:29)

        gnd [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        Vaccinul antigripal exista de zeci de ani. Asta e o terapie complet noua e normal sa nu fie incredere. Despr boala stim care sint riscurile si procentele, pentru multi e preferabil sa faca boala decat sa mai bage si chestia asta in ei.
        In plus de asta si de gripa se murea ba chiar mai random decat la covid (si tineri), si nu vedeam lockdown-uri pentru asta si nici obligativitatea vaccinului sa fie constrans etc.
        Prin toamna vom ajunge ca toti care vor vaccinul il vor fi putut face deja. Sa vedem daca dupa faza aia mai indrazneste cineva sa faca lockdown-uri si constrangeri retardate si prostesti (care nu functioneaza ).
      • -1 (5 voturi)    
        vax (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 7:43)

        KostasP1 [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        Si eu puteam sa jur ca sunt mult mai multi prosti in Romania. Uite ca ne-am inselat amandoi.
    • -1 (17 voturi)    
      hehe (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:52)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Voi stati foarte rau intr-adevar. Rusia a vaccinat mai Putin de 5% din populatie. Si si pe aia i-a vaccinat cu sputnik, practic cu apa de ploaie.
      • +1 (19 voturi)    
        Da dar (Vineri, 23 aprilie 2021, 22:00)

        Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Rusia nu a vaccinat pentru profit privat.
      • -2 (14 voturi)    
        Romania 8,82 vs Rusia 2,61 (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 1:59)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Dincolo de faptul ca ai facut planul la vaccinari, uite ce conteaza cu adevarat:

        Ieri, 22 Aprilie, morti (de COVID) la un milion locuitori:
        -Romania 8,82 vs
        - Rusia 2,61

        Matale o sa primesti sepcuta: "Vaccinat si dincolo de penibil"

        PS: sursa datelor:

        https://ourworldindata.org/coronavirus/country/russia
      • -3 (11 voturi)    
        Nu planul la vaccinari conteaza!! (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 5:16)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Dincolo de faptul ca ai facut planul la vaccinari, uite ce conteaza cu adevarat:

        Ieri, 22 Aprilie, morti (de COVID) la un milion locuitori:
        -Romania 8,82 vs
        - Rusia 2,61

        Matale o sa primesti sepcuta: "Vaccinat si dincolo de penibil"

        PS: sursa datelor:

        https://ourworldindata.org/coronavirus/country/russia
      • 0 (8 voturi)    
        Penibil in continuare, Germania (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 9:37)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        are in plan sa achizitioneze cateva milioane de doze de vaccin Sputnik, deci apa de ploaie?
        • 0 (2 voturi)    
          pisswaser-ul ala nu trece de aprobare (Duminică, 25 aprilie 2021, 11:41)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Germania a conditionat achizitia de aprobarea oficiala, iar pentru asta nu va fi suficient ca rusii sa-si laude vaccinul, vor trebui aduse dovezi ca functioneaza.
          Am auzit un zvon ca distributia in strainatate a Sputinik vine cu obigatia de a nu publica date despre rezultatul eficacitatii vaccinarii in la populatie, sub rezerva incetarii imediate a contractului. Oare de ce? De bun ce e?
  • -5 (39 voturi)    
    guvernul a gresit (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:21)

    lcostea [utilizator]

    Cea mai mare greseala a facut guvernul anuntand ca s-a terminat criza si ca se vor ridica restrictiile in iunie. Lumea a facut o confuzie intre criza economica si pandemie iar rezultatul este ca au inteles ca s-a terminat pandemia.
    Guvernul si in special Catu trebuie sa comunice mai bine si sa explice pericolele la care se expun cei care ies in grupuri mari de oameni.
    Daca vor continua sa spuna ca s-a terminat criza nu o sa se mai vaccineze nimeni.
    • +2 (2 voturi)    
      la ce riscuri? (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 8:55)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      sunt tineri, voiuosi, risuri minime.
    • +1 (1 vot)    
      nu (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:18)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      cauta scuzde guvernului! S-au de ce cauti scuze guvernului ?
  • +15 (35 voturi)    
    Lol (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:24)

    HP [utilizator]

    Nu e in impas, e gata.

    Milionul ala de programati sunt pentru rapel.

    Adica dupa ce se programeaza si aia, cam asta a fost vaccinarea in Romania.

    Momentan suntem la 9.5% vaccinati cu ambele doze, daca mai punem si milionul ala, ajungem pe la 15%.

    Dumele cu 5 milioane la 1 iunie si 10 milioane la 1 august nu le cred nici aia care le debiteaza.
    • -14 (28 voturi)    
      cine plateste pentru dozele care nu se vor mai fac (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:04)

      hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui HP

      e?
      • +13 (25 voturi)    
        Chiar (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:48)

        Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

        Tu
        • +15 (15 voturi)    
          noroc (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:32)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

          ca sarmanii moldoveni se pot vaccina cu dozele aduse pentru RO -
      • +7 (11 voturi)    
        Le putem vinde sau dona (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:56)

        krysme [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

        Nu glumesc, vazusem unul dintre contracte pe un site EU, cred ca cel cu AZ sau poate Moderna...nu mai stiu exact , putem da portia noastr de vaccin ca tara mai departe daca vrem.
        Sper ca nu vom ajunge acolo, dar nu mi se pare ok nici sa duca pe apa sambetei cand alte tari chiar au nevoie.

        Am vorbit azi cu cineva din India, sunt loviti rau de tot de acest val. Si au inceput sa le moara colegi de munca (ex. pers de vreo 40ani , probabil pers relativ sanatoasa, nu am detalii, dar sigur de conditie medie ) . Vaccinarea merge dar mult mai lent decat virusul.
      • 0 (6 voturi)    
        Cine (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:54)

        sorance2000 [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

        le-a cumparat. Asa e in afaceri; mai pierzi, mai castigi.
      • -1 (9 voturi)    
        cum cine? (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:58)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

        Guvernul.
        Nu auzi, ca companiile care fac vaccin nu ies pe profit pentru ca sunt cumparate de guvern.
        Parca asa sunau in Ianuarie materialele de propaganda pentru vaccin.
    • +2 (26 voturi)    
      Lol (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:41)

      SorinHure [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Prietene, stai prost de tot cu matematica si cu logica.
      1. Pana acum s-au vaccinat cu ambele doze 16,76% din totalul planifivat (sperat) pana la 20 septembrie.
      2. Dupa ce fac si rapelul cei care au facut doza 1, se ajunge la 28,09% cu 2 doze
      3. cei 1, 5 milioane de pe platforma care au deja programare, sunt pentru doza 1!!!!
      4. daca pana acum s-au vaccinat aproape 3 milioane de oameni si daca mai adaugam 1m5 gata inscrisi + cei care mai sunt pe lista de asteptare + cei care merg la vaccinare unde sunt doze libere, atunci poti constata cu usurinta ca se ajunge pana la 1 iunie la 5 milioane de persoane vaccinate.
      • +5 (9 voturi)    
        Gresit , in cei 1.5 milioane (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:48)

        kokos [utilizator] i-a raspuns lui SorinHure

        sunt inclusi cei 1.150.000 care au facut prima doza si trebuie sa faca rapelul , sunt doar 350.000 care n-au facut nicio doza.
      • +2 (4 voturi)    
        Lol (Vineri, 23 aprilie 2021, 23:41)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui SorinHure

        https://vaccinare-covid.gov.ro/wp-content/uploads/2021/04/Tabel-situatie-vaccinari_22.04.2021.pdf

        1.714.000 cu rapelul facut.

        1.500.000 cu o programare facuta, care poate insemna fie prima doza, fie rapel, dar cel mai probabil ambele.

        Sa zicem ca sunt toti pentru rapel, prin absurd.

        80.000/zi, la 1.500.000 programari ar veni cam 19 zile.

        Deci in 10 mai am avea 3.200.000 romani cu rapelul facut.

        Pana la 1 iunie ar mai ramane 20 de zile, adica 1.600.000 de vaccinati.

        Dar toate astea DACA astia 1.500.000 ar fi toti pentru rapel, si nu sunt si DACA ceilalti 1.600.000 ar fi la randul lor pentru rapel ceea ce e imposibil tinand cont de durata intre doze si DACA vor exista doritori in numar de aproape 2.000.000 ceea ce este imposibil din moment ce programarile noi sunt sub 100.000.

        Pe scurt, hai sa me revizitam aceste comentarii pe 1 iunie.

        Pronosticul meu e ca vom avea maxim 3.000.000 cu ambele doze si ca vom avea maxim 5.000.000 la toamna, si aia vor fi toti.
        • +3 (5 voturi)    
          vaccinare (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 9:13)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui HP

          1. De ce atata zbatere? Ne spune articolul:
          "Total: 122.390 de persoane înscrise pe listele de așteptare". Pe liste se inscriu NUMAI cei aflati inaintea PRIMEI doze. Si:
          " 1.523.876 de persoane au, în acest moment, o programare activă ". Adica, cei care sunt deja programati din oficiu, pentru rapel.
          2."Îmi doresc ca, dacă o persoană dorește să se vaccineze astăzi, să se poată vaccina astăzi", declara Valeriu Gheorghiță". Asta da problema rezolvata. Mai ramane cea cu milioanele ce NU se programeaza.
          3. Sa asteptam inaintarile-n grad si decoratiile.
        • -1 (1 vot)    
          vaccinatii mai putini decat cei de la vot (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:16)

          George1000 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Asa cred si eu. Am zis-o de mult ca vaccinatii vor fimai putini decat au votat pe 6 decembrie
    • +2 (4 voturi)    
      cu masca/fara masca (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 8:59)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Hai sa corelam cifrele:
      Florin Cîțu/22.04": Ne gândim să renunțăm la mască după ținta de 10 milioane de persoane vaccinate"
      Adica, cu ocazia sarbatorii de Sf. Asteapta.
      • 0 (2 voturi)    
        George (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:16)

        George1000 [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Corect. Datorita ca in Romania sunt multi idioti pe metru patrat.
      • +1 (3 voturi)    
        corect (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:17)

        George1000 [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Corect. Fiindca in Romania sunt multi idioti pe metru patrat.
  • -6 (44 voturi)    
    Sub semnul intrebarii (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:24)

    palatin [utilizator]

    Campania d evaccinare este subsemnul intrebarii din mai multe motive.
    Unii (probabil cei care sunt denumiti anti-vaccinisti) considera ca imunitatea nu se va putea obtine prin vaccinare, si au argumentele oferite de experti biochimisti si epidemiologi internationali. Pe scurt, ei afirma ca vaccinul "face treaba" sistemului imunitar individual, prin aceasta vaduvind sistemul imunitar de a invata singur sa neutralizeze virusul. Pana acum e logic.
    Altii spun ca cei care au deja un sistem imunitar slabit nu pot face fata la o infectie virala, si le-ar ajuta vaccinul. Dar ei uita ca exista metode non-invazive, care nu produc efecte secundare grave, care se folosesc pentru fortificarea sistemului imunitar individual. Desigur, asta e o treaba de lunga durata, tot asa cum slabirea sistemului imunitar a fost tot o treaba de lunga durata.
    Mai sunt unii care pun in balanta pericolele vaccinarii si pericolele ne-vaccinarii. Evident, totul calculat ca probabilitate procentuala. Care este probabilitatea unei evolutii grave? Depinde de fiecare individ in parte, pentru ca unii au un sistem imunitar bun, iar altii nu (cum sunt cei cu multe comorbiditati).
    Ar fi nevoie de o reala dezbatere publica pro-contra, in care sa se arate NU avantajele, ci dezavantajele fiecarei optiuni.
    Care sunt dezavantajele ne-vaccinarii?
    Care sunt dezavantajele vaccinarii?

    Deocamdata nimeni nu doreste sa raspunda sincer la nici una din aceste intrebari. Oare de ce?
    • +6 (50 voturi)    
      Pai asta e prost (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:09)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui palatin

      Ca de cand cu social media, tot analfabetul functional isi gaseste cate un grup de shoshoci pe care ii proclama "experti biochimisti si epidemiologi internationali" si inghite pe nemestecate toate prostiile spuse de aia. Da' na, asha e cand populatia e needucata...

      Pana la urma prin toamna se vor ridica restrictiile si cine crede ca vaccinul e rau, n-are decat sa experimenteze boala. Si ar trebui sa nici nu se mai mute paturi ATI de la alte boli spre covid. Dupa ce toata lumea are sansa sa se vaccineze, se aloca 500 de paturi si 2000 de locuri in spitale pentru covid, si retul isi reiau activitatea obisnuita. Si cine prinde loc bine, cine nu, sa se trateze acasa cu medicamente de la "experti biochimisti si epidemiologi internationali" de la care s-au informat pe FB.
      • -4 (4 voturi)    
        logica ta e de 2 bani (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:20)

        George1000 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        logica ta nu prea functioneaza. Daca ai vaccinul facut dar boii aia de sososocari care nu se vaccineaza lasa covidul s joace, covidul face noi variante care inving vaccinul si tu desi vaccinat ei boala ca e o tulpina noua care a invins vaccinul tau, cum e nu prinzi loc laATI duap logica ta, desi esti vaccinat?
        • 0 (0 voturi)    
          Ai dreptate partial (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:44)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui George1000

          Apar noi tulpini, e adevarat, dar vaccinul, desi nu protejeaza 100%, tot te fereste de forme grave in cele mai multe cazuri. Iar tulpinile alea oricum iti vin din India, Brazilia sau alte tari cu incidenta mare.
    • -7 (35 voturi)    
      Eu nu am încredere în rasa umana (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:18)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui palatin

      Când văd atâta prostie in jurul meu îmi dau seama că rasa umană e incapabil să controleze un virus, sa controleze natura. Ba chiar rasa umană cred că e capabila sa facă mai mult rău decât bine, și cercetătorii de la studiul vaccinurilor sunt și ei oameni și pot greși, vedem că se greșește din ce in ce mai des in ziua de azi, tindem către Idiocracy.

      Nu am încredere în oameni, aștept natura sa regleze in mod natural aceasta pandemie.
      • +1 (41 voturi)    
        Cel mai nasol e cand tu faci parte din aia (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:33)

        Ionut F. [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Aia incapabili sa controleze virusul cu o metoda de imunizare inventata acum 200 de ani si ne iei cu natura sa regleze in mod natural...

        Daca erau toti ca tine de-a lungul istoriei am fi plini in 2020 de ciuma, polio, tuberculoza, holera...etc
      • 0 (24 voturi)    
        asteapta tataie (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:58)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Pan la urma cine nu vrea sa apeleze la stiinta n-are decat dsa experiemnteze boala. Da' daca ajungi caz de ATI, sa nu te plangi daca n-or mai fi locuri disponibile...
        • -4 (22 voturi)    
          Tataie? (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:03)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          De unde ai tras concluzia asta?

          Daca tot sunt tataie hai sa te învăț o pildă: rasa umană știe să facă în general doar rău, nu bine.
          • 0 (0 voturi)    
            tataie dupa modul cum gandesti... (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:46)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Cat despre pilda ta, daca ne uitam cu atentie la cum se traia acum 200 de ani versus cum se traieste azi, afirmatia ta pica in mod clar. E suficienta doar o scurta informare pe google ca sa intelegi.
        • -3 (11 voturi)    
          dacă (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:24)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          da dacă nu?
          • 0 (0 voturi)    
            daca nu, esti norocos (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:48)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            Posibil sa fi participat activ la moartea unora mai ghinionisti sau mai sarmani. In rest, poti sa te bucuri ca ai tras lozul castigator
        • -4 (24 voturi)    
          Șansele să mă lovească un meteorit (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:49)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Sunt mai mari decât să ajung la ATI din cauza Covid.
          Și asta calculat statistic, pe cifre.
          • +6 (16 voturi)    
            sa vedem (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 0:50)

            strelka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Prin urmare "statistic, pe cifre" in ultimul an au mierlit-o din cauza meteoritilor peste 3 milioane de oameni....Hmmm.. seamana cu discursul sosoacii
          • +2 (8 voturi)    
            Calculezi gresit (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 8:37)

            gamma [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Vezi ca sansa de 1:700000 asociata mortii via asteroid este pentru o viata intreaga de om . In plus COV are sansa de 0.3% de a te omora si mai mult de atat ca sa te bage in ATI dar este variabila , de la practic zero pt tineri pana la 10% pentru pensionari . Bineinteles ca sansa de 0.000015 % asociata mortii in urma vaccinarii cu Astra Zeneca e cea mai bagata in seama .
          • 0 (0 voturi)    
            Nu stiu unde ai invatat despre probabilitati... (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:49)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Dar avand in vedere ca 0.15% din populatie deja a murit de covid, e usor ridicola afirmatia ta. Bineinteles daca presupunem ca cei loviti de meteorit nu ajung la stiri...
    • -6 (22 voturi)    
      Nu gandesc ei asa mult (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:56)

      Rex [utilizator] i-a raspuns lui palatin

      Le dai credit prea mare celor care nu vor sa se vaccineze, ca si cum ei chiar gandesc asa profund si chair fac o analiza asa cum zici. Din cati stiu eu pe-aici, cei care nu se vaccineaza, toti imi trimit link-uri cu video-uri care dovedesc de fapt cum "gandesc" ei: despre cipuri, cu Bill Gates, cu marea resetare - ceea ce dovedeste clar gandirea lor. Sau filmulete cu cei 2-3 doctori care care circula in cercurile lor si care sustin contrariul vaccinarii - uita de restul de cateva zeci de milioane de doctori care sunt de acord cu vaccinarea.
    • -4 (18 voturi)    
      omg (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:06)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui palatin

      cate aberatii ai putut sa debitezi ... nu, nu e nimic logic in ce ai scris, e complet gresit! de unde le scoti mai dacule liber?
  • -28 (42 voturi)    
    Sa dea drumu mai repede la vaccinarea cu J&J (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:31)

    beeeeeenar [utilizator]

    Nu am chef si timp sa le vad râturile dr. si asistentelor de doua ori.
    Numai cei speriati de aceasta viroza sa fie vaccinati xu 2 doze
  • -3 (43 voturi)    
    Respect Domnule Gheorgita! (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:33)

    Vaka [utilizator]

    Pentru o campanie de vaccinare de succes.
    Din punctul meu de vedere cine a vrut s-a vaccinat sau se vaccineaza in curand.

    Noi, de exemplu, am venit din Germania, unde campania a fost si inca este un mare dezastru si ne-am vaccinat in Bucuresti.

    Riscul este ca sunt foarte multi care sunt reticenti la vaccin din toate motivele posibile. Pe unii cunoscuti, putini, i-am induplecat, dar majoritatea sunt surzi la orice argumente logice sau stiintifice.....
  • +13 (25 voturi)    
    1,5 milioane au programare activa (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:34)

    Socrate2021 [utilizator]

    Omisiunea e ca 1,2 milioane au programare pentru rapel.
  • +13 (21 voturi)    
    Poate (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:36)

    Luk [utilizator]

    Dar nu din cauza cetatenilor.
  • +13 (21 voturi)    
    nu au " o programare activa" (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:40)

    Francisc 1 [utilizator]

    ci sunt inscrisi pe platforma , e o diferenta!Cat despre impas sa vedem cum facem la sat, in orase cine a vrut sa se vaccineze s-a vaccinat 90 %.
  • +1 (15 voturi)    
    Programari (Vineri, 23 aprilie 2021, 18:57)

    SomerCautLucru [utilizator]

    Eu am incercat sa ma programez Pfizer si ma tot forteaza pe 1 mai. A trebuit sa astept sa imi expire timpul de 2 ori si abia a 3-a oara am reusit intr-o zi mai convenabila.
    Pentru populatie nu vad utilitatea nici la 9 sloturi, dar la 1000. Sa zicem ca vreau sa inscriu toate rudele apropiate, tot nu fac 9
    Oricum, site-ul arata foarte frumos, imi place
    • +3 (7 voturi)    
      Angajatori (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:20)

      Barbu M. [utilizator] i-a raspuns lui SomerCautLucru

      Mulți din angajații esențiali trebuiau „marcați” ca atare de angajator; știu personal vânzători Petrom și cadre didactice (poluri opuse practic) din categoria a doua care nu reușiseră să obțină includerea în etapa 2, și angajatorii așteptau soluții. Până la urmă au intrat la etapa 3.
      La fel, cămine de bătrâni, militari, marinari etc.: pentru unii e necesar ajutorul (și de exemplu bătrânii sau pacienții de azil de orice fel pot fi transportați grupat conform cu apropierea condițiilor de locuire, cei ce oricum stau la comun): există cazuri în care e util ca o persoană desemnată ca responsabil să facă înscrierea pentru un grup mai mare de oameni.
  • -11 (41 voturi)    
    Ne vedem la alegeri (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:02)

    galeo [utilizator]

    Când aia 90% nevaccinați își vor lua revanșa pentru umilințele îndurate in ultimul an.
    • +4 (22 voturi)    
      mai usor cu cifrele pe scari (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:03)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      In ziua de azi cu 3-4 milioane de voturi ai 50% in parlament. Asha ca mai lasa-ne cu visele tale umede.
      • -1 (23 voturi)    
        Adica (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:38)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Toți cei care s-au vaccinat votează partidele actualului guvern, iar toți cei nevaccinați stau acasă la alegeri?
        Vise taica, vise:)))
        • 0 (0 voturi)    
          n-am spus asta (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:51)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Am spus doar ca cei 3 mil nu-s nici pe departe 10% cum visati voi acolo la partid, ci mai degraba undeva spre 50% ...
  • +2 (28 voturi)    
    Cand l-au vazut pe Rafila ca-i indemna sa se vac (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:03)

    hopsinoi [utilizator]

    cineze le-a cam trecut. Rafila e omul ala bagat in fata prin metode securitico-comuniste-comiterniste.

    mai sunt unii care incep santajul, daca nu te vaccinezi nu poti sa mergi la munca, ... Pai doar daca te uiti la fata lor si te sperii.

    Normal ca unii incep sa fie reticenti la vaccinare.
  • -7 (43 voturi)    
    Faptul de a nu te vaccina (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:06)

    ploiesteanu [utilizator]

    Spune multe în privința religiozității poporului român și a culturii generale ca bagaj de cunoștințe obligatoriu pe care fiecare îl poartă cu sine în viață. Atâta ne duc căpățânele, atât judecăm, ăsta-i rezultatul, ce ne mai miră? Propaganda savanților în medicină și microbiologie cum ar fi Badea sau Mugur Ciuvică din studiourile Antenei 3 și a istericelor care zbiară în piață împotriva vaccinării ca Șoșoaca, Oana Lovin și Codruța Cerva, încet încet își face efectul.
  • -4 (40 voturi)    
    E timpul ca (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:13)

    galeo [utilizator]

    Majoritatea tăcută sa va arate degetul
    • +6 (34 voturi)    
      lasa bre galeo (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:01)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Las ca se vaccineaza britanicii, evreii, americanii, nemtii si alte natii din astea proaste si credule. Dacu' liber sta cu pieptu gol in fatsa covidului, ca el nu crede in tocilari din aia de mergeau la ore la scoala. El ascuta de baietii smecheri care stiu smecherie de smecherie.
      • -5 (29 voturi)    
        Care tocilari ? (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:41)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Că nu mai exista.
        Și aia de la cercetarea vaccinelor se gândesc la vacante, iahturi, penetrat fotomodele, nu la descoperit chestii de salvat lumea.
        Rasa umană s-a prostit rau de tot de la prea mult bine.
        • 0 (0 voturi)    
          gandire cu premeditare :))))) (Marţi, 27 aprilie 2021, 16:55)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Da' bre dom' galeo, desi ti se pare ciudat, si aia pe care smecherasii de curtea scolii ii considera tocilari, si aia merg in vacante, viseaza la iahturi, etc. Doar ca nu fac atata zarva ca dacul liber si de multe ori trec neobservati.
          Cat despre penetrat fotomodele, nush ce sa zic. Dar as baga mana in foc ca marea majoritate au suficiente preocupari "tocilaresti" ca sa nu aiba ca ideal penetrarea de fotomodele. Na, cand esti mai citit si mai educat, gasesti si alte placeri in viata decat mancarea, bautura si sexul cu fotomodele.
  • +2 (34 voturi)    
    Eu.. (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:15)

    Laurentiu78 [utilizator]

    ma amuz serios...

    Romanii nu stiu decat de bata!....

    Cand o sa zica grecii si turcii ca nu primim decat vaccinati, atunci sa vezi potop!!!

    Sper sa nu fie cazul, dar asa cum stiu neamul asta...
  • +5 (21 voturi)    
    Nu e niciun impas (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:24)

    andr1stE [utilizator]

    Cam asta este medie peste tot in lume. Exceptand uk malta... medie e undeva la maxim 30%. Noi nu ajungem acolo si e de inteles. 5 milioane sunte visele lui florin vasile si valentin
    • -1 (41 voturi)    
      Ai uitat de... (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:42)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui andr1stE

      Israel...unde e 60%, si zburda deja fara masti prin parcuri...

      Dar de!...Alta educatie alta disciplina!...Si dupa aia vin aia ca "Evreii ne conduc si sunt rai!"

      Exemplu de forta sociala...Nu e de mirare ca 9 milioane din ei, inconjurati de 200 de milioane care ii vor morti, zambesc prin parcuri!
  • +2 (40 voturi)    
    ... (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:01)

    sentenced [utilizator]

    Te vaccinezi daca ai o motivatie s-o faci.
    Unii se vaccineaza deoarece vor sa calatoreasca. Am un prieten care se vaccineaza deoarece vrea sa mearga la concert la Sabaton.
    Altii se vaccineaza deoarece se tem in mod real de aceasta boala.
    Eu personal m-as vaccina daca mi s-ar garanta revenirea la normal. Dar la normalul pre-pandemic, nu la normalul pe care ni-l creioneaza liderii supremi in care trebuie sa arat certificatul de vaccinare cand intru intr-un restaurant sau sa fiu intrebat daca sunt vaccinat la interviuri pentru joburi.
    Asadar, momentan, nu am nicio motivatie sa ma vaccinez.
    • +12 (26 voturi)    
      Motivatie (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:57)

      independentu [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      intotdeauna te vccinezi ca sa nu te imbolnavesti!
      Asta e singurul motiv adevarat!
    • +2 (12 voturi)    
      motivarea cea mai mare (Vineri, 23 aprilie 2021, 23:37)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      este sa ramii sanatos, ce face un prieten nu te ajuta pe tine cu nimic daca te imbonlavesti (motivatie puerila) si vaccineaza-te ca sa devina totul la normal, daca gindesc multi ca tine nu se va reveni la normal nici la pastele cailor. Ce vina au politicienii ca nu te pot motiva sa te vaccinezi? ca sint lideri supremi sau nu, singurul lucru care il pot face este sa asigure vaccinul egal ce culoare are partidul si daca sint stocuri asigurate "JOS PALARIA" ca este PNL;PSD;AUR si asa mai departe, internetul a fost inventat nu sa apara numai comentarii prostesti.
      • -1 (7 voturi)    
        la ce normal? (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 7:34)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

        Daca lumea post-vaccinare asa cum o propun 'liderii' tu o consideri normala inseamna ca ai uitat cum arata lumea inainte de pandemie. Memorie scurta.
      • -2 (6 voturi)    
        Poate că are 30 de ani și e sănătos (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 7:42)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

        deci șansele să se îmbolnăvească sunt relativ inexistente.
  • +13 (27 voturi)    
    Eșecul Guvernului Florin Citu si a PNL-ului (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:05)

    robyzs [utilizator]

    Esecul Guvernului Florin Citu care a fost fixat doar pe lupta politica cu USR-Plus si a uitat ca trebuie sa gestioneze o Pandemie.
    Estimarile PNL-ului ca vom avea 5 mil. de romani vaccinati dovedeste ruperea de realitate.

    In primul rand s-a gresit cand Gheorghita si PNL au hotarat sa largeasca plansa de persoane esentiale care se vaccineaza in primul val, astfel ziaristii care profeseaza de acasa s-au vaccinat inaintea pensionarilor de 60 de ani.

    Al doilea rand este lipsa de informatii, a trebuit ca Vlad Voiculescu sa faca publice datele de vaccinare pentru ca alti programatori, nu de la stat, sa afiseze informatiile intr-un format util. De ce nu a facut STS asta de la inceput? Dupa ce a plecat VV s-a terminat cu transparenta Statului PNL.

    Al treia greseala a fost Valul 3 de vaccinari anuntat pe 15 martie, dar pornit seara pentru Speciali, apoi Listele de asteptare care nu avansau deloc desi Guvernul anuntase ca in Depozit exista 200.000 doze nefolosite. Faptul ca in orasele mari nu au fost suficiente doze si ca a fost o migratie de persoane in sate parasite dovedeste lipsa de viziune a grupui Gheorghita- Arafat - Florin Citu.

    Evident ca statul si PNL vor trambita ca stam bine, la fel cum pretind si despre economie dar Euro a crescut la cote record.
    • +9 (17 voturi)    
      PNL-ul e plin de politicieni si unii chiar cu (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:27)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      probleme penale, mai putin de oameni competenti. Ce asteptari sa ai de la acest PSD vopsit?
    • +17 (25 voturi)    
      nu le pasa de batrani (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:41)

      omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Jumatate din batranii Romaniei se afla la tara (rural) si pentru ei nu s-a facut nimic.

      Daca s-ar publica rata de vaccinare a batranilor pe localitati am vedea esecul total al lui Gheorghita.

      Esecul se ascunde cu lipsa de transparenta!
      • +11 (11 voturi)    
        corect (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:59)

        c2 [utilizator] i-a raspuns lui omul.rau

        sa vedem situatia la la americani (capitalistii aia rai si lacomi):

        44 323 780 batrani vaccinati cu cel putin o doza = 81%
        din care
        36,402,678 batrani vaccinati complet = 66%

        deci doua treimi din batranii lor sunt deja vaccinati complet!

        137,234,889 americani vaccinati cu cel putin o doza = 41.3%
        din care
        91,175,995 americani vaccinati complet = 27.5%

        sursa: https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#vaccinations

        cifrele pentru Romania le tine Gheorghita in sertar
      • +5 (9 voturi)    
        imi pare rau dar... (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:11)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui omul.rau

        Intre batranul de la tara si cel de la oras mai expus, daorita mobilitatii si a numarului posibil de contacti, este cel de la oras.

        In al doilea rand batranul de la tara asa cum merge sa isi faca unele treburi la oras ar putea sa ceara ajutor la telefon ca sa se programeze.

        Sigur ca ramane problema celor care sunt netransportabili - si aici este cel mai greu.

        Sunt orasele mici, comune, sate care au centre de vaccinare si nu au clienti -

        lumea de la sat este mai reticienta mai ales ca au venit asa de multe informatii care ii bulverseaza pe acestia si atunci ce sa faca ei??? Stau mai bine nevaccinati - dar evident ca nu este bine.

        Sigur este nevoie de mai mult timp atat pentru batrani cat si pentru cei care efectueaza campania de vaccinare ca sa se potriveasca. Va veni si acest timp, rabdarica sa avem putintel,,,
    • 0 (16 voturi)    
      cloaca de pile in campania de vaccinare (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:55)

      balaban [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Am votat PNL, deci ar fi trebuit sa spun in ianuarie ca sunt "ai nostri" cand a inceput campania de vaccinare in ianuarie. Nu mai era" mafia si caracatita PSD". In ianuarie si februarie s-a decis vaccinarea "Esentialilor" a celor carora eu le platesc salarii umflate astronomic cu sporuri si pensii gretos de mari pentru cat au contribuit in scurta lor viata profesionala de 45-50 ani. Pe langa "Esentiali" s-au tras sfori sa se vaccineze si toata familia lor! In februarie, stiu cazuri clare cu zeci de persoane vaccinate, la varste de 20-30 de ani, studenti, perfect in afara grupelor de risc - PILELE au functionat timp de 5 luni de zile la putere maxima in Romania. M-am inscris pe 15 martie intr-un centru din Bucuresti pe o lista de 8800 oameni. Lista mea nu s-a miscat deloc, dar intre timp tot felul de smecherasi imi zambeau relaxati, se vaccinasera cu rapel cu tot. pe 15 aprilie in disperare ca reincepuse si Valul 3, ne-am schimbat programarea si am plecat cu masina Bucuresti- Vaslui pentru un vaccin pe care altii l-au primit lejer, fara sa fi platit taxele in Ro pe care le platesc eu. Despre ASTA nu vorbeste Dinu Paturica Gheorghita, despre cum a facilitat aceasta cloaca de pile si relatii printr-o lipsa totala de transparenta in acordarea unui numar in listele de asteptare. Acum si-au vaccinat toate pilele si relatiile, sunt suparati ca nu vor si restul si vor dar prost in statistici. Astept alegerile draga PNL, data viitoare voi vota cu AUR.
      • -2 (10 voturi)    
        desteptaciune mare (Vineri, 23 aprilie 2021, 23:21)

        Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui balaban

        sa inteleg ca nu te vaccinezi ca nu esti de acord cu Guvernul si PNL? Daca vine AUR te vaccinezi? Prostie mai mare nu am citit pina acum: TE VACCINEZI CA SA POTI TRAI MAI DEPARTE FARA FRICA, in alta ordine de idei 90% din toti comentatorii destepti care motiveaza mai mult sau mai putin inteligent cred ca sint sau se vor vaccina in curind, la moda acum sa gasim vinovati politicienii egal de ce culoare sint dar sa nu ma vaccinez din protest este cea mai mare prostie.
        • +2 (8 voturi)    
          Dasteptule (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 8:04)

          KostasP1 [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

          Cine te-a pacalit ca cei care nu se vaccineaza traiesc in frica\
    • -2 (12 voturi)    
      nu sunt de acord pentru ca (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:06)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      1. Esecul nu apartine numai guvernului ci oamenilor care unii refuza sa se vaccineze.

      2. Citu cand s-a implicat a mai miscat lucrurile care pareau adormite sau nemiscate.

      3. Eroarea cu programarea vine din cu totul alta directie.

      Dupa capul meu daca ai creat o platforma de inregistrare si o lasa-i sa opereze in ordinea inregistrarii - hai puteai sa acorzi o prioritate in cadrul unei zile de programare - adica daca astazi vine gogu si marioara si cu veta lasa-l pe poz 1 pe marioara ca este in categoria 1 si reprogrameaza pentru ziua urmatoare, si atat, fara lista de asteptare, pe gogu si veta pentru ca ei sunt prioritatea 2 si respectiv 3 si atat.

      Daca oamenii s-au vazut azvarliti pe liste de asteptare care nu se miscau, sau daca au vazut centre de vaccinare care se inchid la ora 13.30 vineri desi la poarta lor erau vaccinurile atunci crezi ca este de vina GUV???

      Cred ca sunt multe frane in sistem - si asta este cea mai mare porcarie in RO.

      Oamenii care au un loc de munca la stat trebuie sa stie ca sunt acolo sa isi faca treaba si nu sa o opreasca - cine nu isi face treaba sa plece mai ales ca acum avem o urgenta medicala.

      DA, s-a gresit pentru ca sunt inca tolerati franari in sistem pentru ca sunt pilele venite de la PNL, USRPLUS sau ramasi de la #ciumarosie.

      De franarii din sistem poti sa te scapi dar dureaza.
      Treaba este ca sunt multi si spera sa scape.

      mesajul PNL + USRPLUS ar trebui sa fie NU SCAPATI, apucati-va de treaba ca de nu AFARA!

      Sigur ca trebuie ceruta COMPETENTA de la toate palierele din administratie publica locala sau centrala.

      si evident, ca pare uitat slogranul, #farapenali.
  • +28 (34 voturi)    
    vaccinarea e pentru tine (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:18)

    c2 [utilizator]

    pentru protectia proprie

    recomand celor in varsta si celor bolnavi sa se vaccineze pentru protectia lor... nu pentru "herd immunity" sau alte balarii
  • +5 (25 voturi)    
    ! (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:46)

    tudorr [utilizator]

    Israel azi 129 de cazuri si prima zi cu ZERO decese Covid de cand a inceput pandemia! Rromanechele inca o da cu laptisor de matca si agheasma mare :)) L-as ca vine vremea sa plece in Gretzia si se vaccineaza la foc automat ca nah, e mocca!
    • +2 (2 voturi)    
      Și Norvegia, si Finlanda stau mai bine ca Israel (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 7:54)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Ca medie pe ultimele zile, chiar dacă au cam 1/3 din numărul de vaccinări ale celei din urmă.
  • 0 (18 voturi)    
    vaccinarea la beție (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:00)

    NicuPandemicu [utilizator]

    Gheorghiță vrea să se asigure că dacă te-ai hotărât azi să te vaccinezi să o și poți face imediat. Să n-ai timp de întoială ori să te răzgândești cumva, în caz că-ți intră gărgăuni conspiraționiști în cap.

    Oricum, dacă vaccinul e eficient, imunitatea de turmă îi va apăra și pe cei care nu se vaccinează. Deci e win-win pt. nevaccinați, nu riscă nimic și scapă și de Covid.

    Respect maxim însă pentru curajoșii care se vaccinează cu versiunea Beta. Grație riscurilor pe care temerarii și le asumă acum, știința progresează!
  • +2 (10 voturi)    
    Astra Zeneca - un fel de Brexit (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:11)

    mr_mojo [utilizator]

    A stricat campania de vaccinare. Asta și fake-news-ul.
  • +3 (3 voturi)    
    exista disfunctionalitati (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:28)

    ..13 [utilizator]

    Care arata ca ceva nu e tocmai bine.

    La vaccinul Pfizer - oferta peste 173 mii, iar cererea de peste 114 mii.

    Avem mismatch - cine a gresit?
    cine?
    1. pacientul care vrea sa se programeze aproape de casa
    2.decidentii care au alocat in alt centru vaccinul?

    nu este greseala de programator - este greseala de operator de logistica sau de prefect/primar ambitios.

    sunt inca marile orase care sunt descoperite, fara vaccinuri disponibile pentru ca ele sunt raspandite acolo unde nu e cerere- de ce?

    Eu vreau ca rapelul sa mi-l fac mai aproape de casa.
    Crezi ca ma pot misca de la locul program initial aflat la 200 de Km de casa la unul aflat la numai 100 km?? Nici cum!!!! de ce??

    In final rog frumos sa nu mai fim aburiti cu declaratii precum ca medicii de familie vor efectua vaccinari cand unii nu vor sau altii cred ca nu au conditii pentru depozitarea dozelor...

    daca cineva isi mai inchipuie ca unii fac meseria de doctor din pasiune s-ar putea sa descopere cu totul si cu totul altceva - este o meserie ff grea si cere multa munca si dedicatie , am mai spus si o mai spun nu este pentru orisicine...

    Dar reiterez problema care este ca astept concret sa pot sa imi fac rapelul acasa sau la o distanta de max. 100km. cer prea mult?

    Astept - dar nu prea mult...
  • +6 (8 voturi)    
    Libertati si constrangeri (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 3:39)

    Utilizator5 [utilizator]

    SUA nu = intotdeauna si in orice privinta reperul absolut de libertate.
    Mai ales daca in unele cazuri indirect te constrang sa te vaccinezi ca altfel nu te primesc la universitate (multe din SUA au anuntat). Altii ca Israel care la intrarea in mall cer dovada de vaccinare, Slovacia care te lasa la magazin, biserica cu test negativ dupa ultimele stiri, nu sunt un repere. Sunt exemple clare de santaj si constrangere a cetatenilor, de ingradire a libertatilor cetatenesti, conditionare a activitatilor de vaccin. Orice forma de intimidare si constrangere a cetateanului poate afecta liberul arbitru, decizia sa libera.
    Nu confundati libertatea si civilizatia cu SUA, UK etc nu sunt sinonime.
    Romania are una din cele mai neagresive campanii de vaccinare, ceea ce ne face o tara mai libera decat unele din Occident.
    Poate ca unii deja sunt dispusi sa uite de libertatea castigata in 89 si viseaza la un regim care baga toti nevaccinatii in dube si ii duc la centrele de vaccinare. Nu e bine. E decizia fiecaruia, oamenii nu pot fi obligati si nu e etic nici sa-i constrangi sa aleaga ceva, si nici sa ii manipuleze sa aleaga acel ceva ca asa vrea x sau y.
    Interesul comun mai presus de interesul individual il puneau si comunistii (cine are mult sa dea si celor saraci ca sa fim egali) si fascistii (interesul natiunii).
    Tot ceea ce se poate face e ca oamenii sa fie informati obiectiv si explicate toate riscurile la care se supun daca nu se vaccineaza dar si daca se vaccineaza. Statul sa fie transparent cu toate. Raportul dintre stat si cetatean trebuie sa fie unul de incredere nu unul intre manipulator si manipulat, mincinos si mintit sau tiran si sclav.
    • -1 (3 voturi)    
      libertate (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 16:05)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      Bine ca m-ai luminat: de cand statul m-a obligat sa merg in localitati cu 5o km./ h.,( pentru o protectie mai mare a vietilor noastre) mi-am pierdut libertatea castigata in '89!.
  • -2 (6 voturi)    
    daca aveti sansa sa faceti pfizer (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 5:05)

    Coco Whistle [utilizator]

    nu mai stati pe ginduri. israelul a vaccinat 60% din populatie.americanii 30%...la noi din aoleu si asta e nu mai iesim. tara trebuie impartita, nu mai merge sa stam atit de divizati..fiecare cu tara lui si cu crezul lui....
    • +1 (3 voturi)    
      si, (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:21)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      mai esti inca in tara ? Fuga, fuguta in Israel, doar e libertate!
  • +2 (4 voturi)    
    Vax (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 7:52)

    KostasP1 [utilizator]

    Ne vom aduce aminte cu drag de voi!
  • +3 (9 voturi)    
    România n-a avut vreo „campanie de succes” (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 8:06)

    hic sunt leones [utilizator]

    până acum și nici de acum încolo nu va avea una, pentru că specificul populației este să nu „se caute” decât atunci când este nevoie.
    Cine a vrut să se vaccineze s-a programat deja (eu am rezolvat cu ai mei din primele zile - da, i-am băgat în față pe toți, pentru că în România un telefon dat unde trebuie rezolvă multe - însă pe mine, care n-am niciun motiv să mă vaccinez, m-am lăsat deoparte).
    După ce se vor fi terminat cei dornici, orice restricție trebuie ridicată, pentru că vrerea poporului e să nu-i pese și vrerea sa este, dacă știu eu bine, SUVERANĂ, dragi guvernanți.
  • -3 (5 voturi)    
    si va mirati? (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:07)

    revo [utilizator]

    Am primit mesajul ca pot sa ma programez pe platforma, dar platforma este moarta - butonul albastru de programare este activat, insa in ecranul cu calendar nu se afiseaza nicio zi cu locuri libere, nimic, nicio informatie. Decat ca nu mai sunt locuri libere pe la sfarsitul lunii. Celelalte zile sunt blanc, doar cu data inscrisa in coltisor.

    SUPER MISTO!

    Si niciun telefon la care sa pot intreba cum se procedeaza, de fapt, pentru a nu depasi cele 24 de ore, care curg, nu stau pe loc.

    Deci nu exista o coordonare intre departamentele de lucru, probabil ca-mi va trece randul si atunci chiar ca nu-mi mai bat capul. Ma voi duce cand ma vor ruga ei, in genunchi, cand MA VOR PLATI SA MA DUC! Pentru ca au comandat dozele, si-au luat angajamentele de plata, ne vor implora sa ne vaccinam.

    DOBITOCI!!

    Pe de alta parte, este o veste buna pentru lume, pentru ca daca ar fi functionat ceva ca lumea in Romania, s-ar fi facut gaura in cer si Pamantul s-ar fi sfarsit.
  • -1 (9 voturi)    
    prea multi prosti pe metru patrat in Romania (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:10)

    George1000 [utilizator]

    Datele arata ca Romania are cei mai multi idioti pe metru patrat si ca e nevoie de vaccinare obligatorie. In scoala aveam niste vaccinuri obligatorii contra hepatitei, contra tetanosului, etc. Si ne striga pe catalog la vaccinat. Asa ar trebui acum sa fii programat autoamt si chemat dupa CNP Militaria jos dn pod ca tot e general ala de conduce campania. Cine nu se prezinta taiat de la mers la tetru, la film, la restaurant, etc. Nu am auzit de drpetul omului la cinema, dreptul la teatru, drteptul la restaurant. Am auzit de drpetul la viata si la sanatate. Libertatea unuia trebuie sa se opreasca cand interfereaza cu libertatea celorlalti Daca unii nu vor sa se vaccineze nu ar trebui sa ne tina restaurantle si teatrele inchise doar ca nu vor ei sa se vaccneze. Sa se deschida dar sa primeasca doar pe aia vaccinati.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by