România a înregistrat alte 9.937 de cazuri de COVID-19 în ultimele 24 de ore

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 12:41 Actualitate | Coronavirus


Ambulanta coronavirus
Foto: Agerpres
​România a înregistrat alte 9.937 de cazuri de COVID-19 în ultimele 24 de ore. Bilanțul COVID-19 a ajuns la 296.999, potrivit datelor transmise sâmbătă de Grupul de Comunicare Strategică.

În ultima zi au decedat 130 de persoane, iar 1.048 sunt internate la ATI.

În ultimele 24 de ore au fost efectuate 36.202 teste, 20.612 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 15.590 la cerere. Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 3.455.093 de teste.

De la începutul pandemiei, 201.114 pacienți au fost declarați vindecați. Până astăzi, 7.793 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 06.11.2020 (10:00) – 07.11.2020 (10:00) au fost raportate 130 de decese
(86 bărbați și 44 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Constanța, Covasna, Gorj, Harghita, Iași, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Sibiu, Suceava, Timiș, Vâlcea, Vaslui, Vrancea și Municipiul București.

Dintre acestea, 3 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 de ani, 4 decese la categoria de vârstă 40-49 de ani, 11 decese la categoria de vârstă 50-59 de ani, 39 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 31 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 42 decese la categoria de peste 80 de ani.

122 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 3 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 5 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

Pe teritoriul României, 39.505 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 24.181 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 69.846 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 19 persoane.

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 6.862 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu SARS – CoV – 2 (coronavirus): 1.934 în Italia, 1.253 în Spania, 124 în Franța, 3.018 în Germania, 167 în Marea Britanie, 36 în Ungaria, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 4 în SUA, 123 în Austria, 22 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 8 în Elveția, 3 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 93 în Grecia, 9 în Cipru, 2 în India, 2 în Ucraina, 8 în Emiratele Arabe Unite și câte unul în Argentina, Tunisia, Irlanda, Luxemburg, Malta, Brazilia, Bulgaria, Kazakhstan, Suedia, Republica Congo, Qatar, Vatican, Portugalia și Egipt. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 126 de cetățeni români aflați în străinătate, 31 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 11 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, unul în Suedia, unul în Elveția, unul în SUA, unul în Brazilia, unul în Republica Congo și unul în Grecia, au decedat.

Dintre cetățenii români confirmați cu infecție cu noul coronavirus, 797 au fost declarați vindecați: 677 în Germania, 90 în Grecia, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg și unul în Tunisia.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15438 vizualizari

  • -17 (35 voturi)    
    Credeti ca DSP testeaza zilnic 40.000 romani? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 13:47)

    Gryphus [utilizator]

    credeti ca astia sunt in stare sa faca 40.000 de teste pe oameni NOI, netestati pana atunci?

    cum ii gaseste?
    cum ii contacteaza?
    cum ii face sa vina la spital?
    • +5 (17 voturi)    
      Cui sa multumiti (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 14:54)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Respirati greu si aveti ca mii de ace in plamani ?
      Faceti parte din una dintre cele 7600 de familii care au pierdut pe cineva drag ?
      Faceti parte din cele vreo 200.000 de familii cu rude bolnave ?
      Sunteti parintele unui copil care, inocent, v-a adus Covid in casa ?
      Sunteti patronul unei mici afaceri amenintate de restrictii ?
      Sunteti un sportiv cu o cariera ruinata de pandemie ?
      Sunteti lucrator intr-o industrie amenintata de lockdown ?
      Faceti parte din oricare alta categorie sociala devastata de virus ?
      Multumiti urmatorilor :
      1) inainte de orice , IMBECILULUI ROMAN CARE SE APUCA SA GANDEASCA CU MINTEA PROPRIE.
      Subcategorii : - doctorii de uichipedia
      - intelectualii auto-declarati
      - prostul natur cu acces la net
      - hipopotamul roman- monument de
      îngamfare
      - bizonul roman, traitor in cireada
      - sfertodoctii pseudo-economisti
      - etc.
      2) DIN NOU, IMBECILULUI ROMAN
      3) PSD/UDMR/ALDE care au năşit sistemul medical romanesc
      4) PNL care nu pune pe primul plan sanatatea publica
      5) IMBECILULUI ROMAN
      6) Ultimul, cu voia dumneavoastra, IMBECILULUI ROMAN

      Exista un nr de telefon la care puteti reclama pe cei care nu respecta regulile. FOLOSITI-L !
      • +2 (10 voturi)    
        Majoritatea celor 130 au murit de altceva nu Covid (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:25)

        Argon [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        In Romania au murit în medie pe zi (înainte de 2020) undeva la 700 persoane.

        Pe lângă numărul morților detectați ca infectați cu Covid-19, trebuie comunicat și cel total al decedaților, de preferat zilnic, pentru a vedea dacă cei 130 sunt incluși în media de ~700 sau nu, adică Romania înregistrează tot ~700 decedați pe zi, acum în Noiembrie 2020, sau 830?!

        Este foarte probabil ca majoritatea celor 130, care au murit în ultimele 24 ore, sa fi fost Covid-19 asimptomatici iar cauza decesului sa fi fost alta.

        Citat:
        "România a înregistrat alte 9.937 de cazuri de COVID-19 în ultimele 24 de ore. Bilanțul COVID-19 a ajuns la 296.999, potrivit datelor transmise sâmbătă de Grupul de Comunicare Strategică.

        În ultima zi au decedat 130 de persoane, iar 1.048 sunt internate la ATI."
        • +3 (7 voturi)    
          Domnu' doctor... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:46)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Argon

          ...ma bucur ca imi confirmati ce am scris mai sus.

          Sanatate !
          • +1 (3 voturi)    
            Alte tari, cu pretentii mai mari (Duminică, 8 noiembrie 2020, 2:35)

            clint [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            dar cu cazuri mai multe ca la noi, pe cine sa arunce vina, ca ei nu au imbecilul roman?

            Din ce vad eu,virusul se raspandeste indiferent de restrictii, poate doar o carantinare totala il poate opri. Problema e ca o carantina nu o poti tine decat maxim cateva saptamani, altfel, mor oamenii de altele, cum ar fi foame.

            Povestea spusa de autoritati, anume ca virusul se transmite din cauza celor care "nu respecta reguli", este o jumatate de adevar, virusul se transmite si in tari cu oameni mai civilizati, prin urmare mai distantati, unde se respecta reguli din principiu.

            Eu nu trag concluzia imbecila ca regulie nu conteaza, probabil fara ele, evolutia ar fi fost mult mai grava.

            Este bine sa purtam masca, dar sa nu inghitim gogosile guvernantilor. Lumea se infecteaza pentru ca guvernantii nu sunt in stare sa impuna reguli clare acolo unde este aglomeratie. Bunaoara, am fost la Politie si poltistii de la ghiseu poarta masca cu nasul pe afara. In magazine, supermarketuri nu se respecta distanta la cozi. Pietele, mijloacele de transport sunt prea aglomerate si fiecare face ce il taie capul.
            Guvernantii sa faca ceva, nu sa ne abureasca ca doar din cauza unuia care merge fara masca pe strada cand nu e nimeni in jurul lui avem cresterile acestea, cresterea e si din cauza faptului ca au esuat sa impuna masuri de siguranta in medii aglomerate.
            • 0 (2 voturi)    
              In alte tari, cu pretentii.... (Duminică, 8 noiembrie 2020, 12:11)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui clint

              ....mai mari exista imbecilul local.
              Cum crezi ca au ajuns la asa recorduri ?

              Uiti ca imbecilul roman ne arata de ce e in stare nu de acum, ci de asta-vara, cand s-au ridicat restrictiile : se indreptau, cirez-cirezi, spre mare si munte .....
              Totodata da, ai dreptate : categoria asta are reprezentanti si in Politie.
          • +1 (1 vot)    
            Poate traduci ce ai scris mai sus ca nu înțeleg (Duminică, 8 noiembrie 2020, 7:39)

            Argon [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            Valtran, textul pe care l-ai postat Sâmbătă, 7 Noiembrie 2020 la 14:54 parcă este tradus din Sumeriana cu Google Translator, adică nu se înțelege nimic. Te rog sa faci un efort să-l reformulezi in Romana și dacă tot dezlanat este atunci ți se poate recomanda medicatia necesara, pentru ca pari decompensat.
            • 0 (2 voturi)    
              Cand iti mai vine.... (Duminică, 8 noiembrie 2020, 12:03)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Argon

              ......sa citesti cate ceva, nu o mai face singur : roaga un adult sa iti explice, ca nu stau on line toata ziua....

              Sumeriana ???? Google Translator ???? Ai scris chiar tu astea ?
    • +6 (10 voturi)    
      E simplu (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 15:22)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Oamenii se duc ei la testare. Suna la medicul de familie, cand au probleme, sau la Telverde (0800800358), si de acolo-s trimisi sa se testeze.

      Cand simti ca abia mai ai aer, ca arde carnea pe tine, cand abia te mai ridici in picioare, iti zic io sigur ca dai telefon. Cand stii c-ai stat pe langa unu' care-a ajuns la spital, sigur dai telefon.

      Oricum, testele nu se fac de catre DSP, ci de catre laboratoare de la spitale. O buna parte se fac de catre laboratoare private. Indiferent de unde vine testul pozitiv, informatia ajunge la DSP, si de-acolo se organizeaza ei ca sa te aduca la spital, sau, in functie de ce simptome ai, iti zic sa stai inchis in casa 14 zile.

      Si uite-asa ajungi sa fii testat si izolat. Care-i problema matale?
    • +7 (13 voturi)    
      in fiecare zi (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 16:09)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      mai scoateti cate o "perla". Numai conspiratii si falsuri in jurul Dvs. Nu trebuie neaparat DSP-ul sa "testeze" (in primul rand nu DSP-ul testeaza, ci centrele de testare). Eu saptamana asta fiind racit cu toata familia, ne-am testat la cerere la un laborator (am iesit negativi,e o simpla viroza) . Asa au facut zeci de prieteni/cunoscuti in ultimele luni,unii au iesit pozitivi,altii negativi.Ca noi sunt mii de alti oameni care se testeaza la cerere in fiecare zi. Daca nu se fac teste suficiente e rau,daca se fac teste multe tot e rau. Hotarati-va. Daca ati citi comunicatele ati vedea ca cca 40% din oameni se testeaza la cerere. Hai, mai veniti cu "perle" ca va raspund cu placere.Sanatate !
      • 0 (10 voturi)    
        Am zis eu ca e bine sau rau? Sunt sceptic (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:00)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui festina

        va deranjeaza ca exista oameni sceptici pe lume?

        nu cred tot ceea ce guvernul raspandeste zilnic prin sutele de propagandisti, imi pun intrebari si caut raspunsuri

        nu vad care e problema, cred ce vreau si fac ce vreau. Nu poti tu sa ma convingi de ceva ce eu nu vreau

        am vazurt si cred ca 40% se testeaza la cerere dar ceilalti nu stiu ce sa zic
        • +2 (8 voturi)    
          Nu scepticii deranjeaza (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:50)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Dar asta n-ai s-o pricepi vreodata.

          Atunci cand cineva te convinge de ceva e fiindca vrei tu ?

          Nu, tinere : tu n-ai sa deranjezi niciodata, pe nimeni.

          Dar poarta masca si respecta regulile !
        • +3 (7 voturi)    
          scepticismul (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:14)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          aduce intotdeauna progres, numai ca daca e permanent intr-o singura directie, suna a Gica-Contra. Mi se rupe-n paispte de guvern si de propangantisti,dar treaba e prea serioasa,dupa parerea mea bineinteles, ca sa sadim neincredere. Si cei ca Dvs asta fac. Coronasceptici nu fac decat sa agraveze pandemia si sa ne afunde si mai tare in marasm economic, daca niste vieti pierdute nu conteaza.
          Dvs credeti ce vreti,dar ganditi-va daca nu cumva faceti mai mult rau decat bine.Sanatate !
        • +2 (2 voturi)    
          daca ai fi angajat la o firma cat de cat serioasa (Duminică, 8 noiembrie 2020, 0:56)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          ai sti ce sa zici

          eu am facut astazi testul, nu la cerere, ci trimis si platit de firma

          dar bill gates, 5g, reptilieni, ce poti sa zici
  • -15 (25 voturi)    
    130 de decese (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 14:00)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Exterminare in masa si neutinta unui sistem complet depasit, sistem de jaf și șpagă si spitale mizerabile ce produc anual zeci de mii de morti.
    • +9 (15 voturi)    
      Matale arati cu degetul in directia gresita (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 15:26)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      N-or fi spitalele noastre super-luxoase, da' vina pentru numarul mare de cazuri nu e a spitalelor. Ele trateaza ce capata. Cata vreme ajungi acolo cand abia mai respiri, cand de fapt trebuia sa incepi tratamentul cu o saptamana in urma, nu prea mai are ce mare lucru sa-ti faca spitalul sau medicul. Cand ajungi la spital cu COVID-19 cu greutate dubla fata de cat ar trebui sa ai, da' tu fumezi ca serpii si bei bere precum bea camila apa, nu spitalul e de vina c-o mierlesti. Cand ai oameni care-ar trebui mutati la terapie intensiva, da' la terapie intensiva ai deja toate paturile pline, pentru ca in momentul de fata se imbolnavesc de COVID-19 in doua zile cam cati oameni se imbolnavesc de toate bolile infectioase laolalta in vremuri normale in doua saptamani, nu prea mai poti sa dai vina pe spitale pentru calitatea tratamentului. Aparate de ventilatie sau paturi poti sa cumperi din China, da' medicii dureaza zece ani sa-i pregatesti.
  • +2 (16 voturi)    
    Pas cu pas (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 14:05)

    mihaipricop [utilizator]

    spre 100 000 de cazuri/zi,
  • +11 (19 voturi)    
    La nivel national, ... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 14:13)

    Eu the first [utilizator]

    ... numarul de reproductie a trecut de 1.2. Aia inseamna ca macar cateva saptamani orice-am face numarul de infectii zilnice o sa tot creasca. Abia cand il aducem din nou sub 1 (unde n-a mai fost din august) ne putem astepta sa inceapa iar sa scada numarul zilnic de infectari.
    • +4 (6 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:10)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

      dar poate lumea nu intelege si zice ca reproductie 1,2 nu e mare lucru. Ce daca 10 oameni infecteaza 12? Pai nu e chiar asa, aia 12 infecteaza lar la randul lor alti 14 ,aia 14 alti 17 si tot asa. Intr-o luna, la reproductie 1,2 un om infecteaza indirect zeci de oameni,care la randul lor ii infecteaza pe altii. Si cand factorul de reproductie 1,2 se aplica la 10.000 cazuri/zi , intr-o luna sunt peste 1 milion de infectati noi (adica se depasesc 30.000/zi).Crestere exponentiala.De-asta trebuie neaparat sa ajungem cu factorul sub 1 .Aud ca nemtii sunt la 0,9. Dar explica-le asta celor "liberi" de la noi
  • +2 (28 voturi)    
    Aviz coronascepticilor (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 14:17)

    oxbridge [utilizator]

    - 296.999 persoane infectate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in Brasov (289.930) și in Craiova (302.331)
    - 7.793 persoane decedate înseamnă între populația rezidenta la 01.07.2018 in Ungheni MS (7.688) și Amara IL (7.909).
    Sursa: INSSE
    • -7 (11 voturi)    
      Extrapolare (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 15:22)

      Casargoz [anonim] i-a raspuns lui oxbridge

      Vrei sa zici așa:
      Sa luam de exemplu Ungheni:
      Dacă toți dar absolut toți ar avea Covid:
      Ar muri 30de bătrâni peste 80 de ani cu comorbidități.
      30 bătrâni bolnavi intr 70 și 79 de ani. 30 cetățeni cu comorbidități între 60-69 de ani.4 diabetici intre 50 și 59 de ani și trei tineri.
      La sfârșitul zilei după ce pandemia a devastat unghenii in oras au rămas din 7688 de cetățeni 7591 de cetățeni mulți cu sechele grave .
      • +3 (5 voturi)    
        Dreptul la viata (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 16:51)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

        Drepturile omului din prima generatie se impart in : absolute (5) si relative (19).
        Desi Dreptul la viata este considerat absolut, are , totusi, 3 derogari :
        1) legitima aparare
        2) opozitia violenta la o arestare legitima
        3) reprimarea unor tulburari violente sau a unei insurectii (EXACT ASA este exprimarea din Manualul D.O.  al APADOR-CH).

        ATAT ! Repetet, ATAT scrie despre derogari si exceptii de la dreptul la viata.

        NU SCRIE nimic despre :
        1) comorbiditati.
        2) varsta victimelor.
        3) starea economiei mondiale, nationale, judetene sau comunale/satesti.
        4) orice altceva

        Prin urmare, Dreptul la viata POATE fi invocat ( si TREBUIE invocat) in cazul tuturor celor decedati din cauza unor imbecili inconstienti.

        Oxbridge vrea sa arate efectele comportamentului tembel.
        • -1 (7 voturi)    
          Confuzie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 21:06)

          Casargoz [anonim] i-a raspuns lui Valtran

          Confundați dreptul la viața cu dreptul la viața veșnica. Nu sunteți Dumnezeu.
          Opoziția violenta la o arestare legitima.
          Se pare ca mulți cetățeni nu au dreptul la viața din punctul dumneavoastră de vedere.
          Și mai faceți o confuzie gravă confundați dreptul cu obligația.
          Dreptul la viața e sacrosanct deci interzicem țigările și alcoolul. Și chiar șunculițele și prăjiturele trebuie interzise pentru ca in lipsa civilului oamenii mor de diabet și boli cardiovasculare. Acești cetățeni au dreptul la viața și trebuie sa le facem bine cu forța. Regim obligatoriu.
          O lume fără comorbidități și fără riscuri .
          Oamenii beau... exista riscul unei ciroze și alte riscuri
          Sa hotărâm pentru ei ca băutul nu e bun.
          Poate sa-i trimitem la reeducare.
          Și nici pe ăștia de consum sare nu-i văd cu ochi buni ... exista riscuri sa facă comorbidități care combinate cu o banala gripa sa producă niște lucruri ...

          Ca sa nu o lungim dreptul la viața e garantat. Obligația la viața este o promisiune la care trebuie sa reflectam in biserica nu in spațiul public.
          Nu putem asigura dreptul de viața al unui neoplasm grad x. Putem sa garantam calitatea vieții : paleative ca sa citez.

          Și nici nu puteți promite celor cu comorbidități o viața așa cum au cei din Suedia. Cu un program de dispozitive medicale bine pus la punct speranța de viața ar creste cu 10 ani pentru un anumit segment de populație. Ar scădea morbiditatea cu mai mult de 15000 de cazuri pe an. Dar va rog sa ma lăsați, nu avem nici o preocupare pentru cei in nevoie dar brusc ne preocupa “dreptul la viața”

          Dar pe oamenii ăștia i-a întrebat cineva ce vor?
          Un rest de viața închiși in casa fără acces la tratamente normale sau altceva?
          • +1 (1 vot)    
            Huh !? (Duminică, 8 noiembrie 2020, 0:36)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

            Ce ai vrut sa spui ?
      • +3 (5 voturi)    
        mai corect spus (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 16:56)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

        marea majortitate a celor peste 50 ani (si unii si sub varsta asta) au comorbiditati in Romania. Cred ca stiti asta (sitlul de viata, alimentatia,poluarea,chiar nesimtirea).Dar cu care pot trai inca ani/zeci de ani! Unii dintre ei sunt parintii sau rudele Dvs. Ramaneti cu sechele grave daca purtati masca si nu mergeti 6 luni la petreceri sau daca-i aveti pe constiinta ?
        • -2 (2 voturi)    
          :) Fara sex ca sa protejam viata (Duminică, 8 noiembrie 2020, 0:58)

          Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui festina

          Tati , nu ai înțeles nimic ...
          Unii pot fi fii sau nepoți mei vrei sa zici. Ma simt discriminat. Ce tu crezi ca ăștia de 59 de ani sunt handicapați si nu au internet ? Ca numai tinerii de 20 de ani ies pe net?
          Eu mai in etate așa iti zic doi viruși :
          1. Șofatul criminal este un virus asimptomatic, omoară cam 3000 de oameni pe an si distruge grav si iremediabil sănătatea a 9700 de romani care au dreptul la viața. Cum șoferii criminali sunt asimptomatici ar fi de dorit sa oprim flagelul carantina (nu mai conduce nimeni) pana ajungem la o cifra rezonabila spune tu cifra...
          2.Hepatita B si C
          Scoatem date din context si ajungem la concluzia ca sexul între persoane de sex opus trebuie interzis :

          HBV acută a fost mai frecvent raportată la sexul masculin şi grupa de vârstă 25- 34 ani, iar incidenţele HCV acută au fost cele mai ridicate la femeile de peste 65 de ani şi la bărbaţii cu vârsta între 55 şi 64 de ani.
          Pentru hepatita virală acută B, pe primul loc s-a situat transmiterea nosocomială (13,7%), în special prin tratamente stomatologice, urmată de cea heterosexuală cu 4,8%. În cazurile de HBV cronice, transmiterea heterosexuală a fost cea mai menţionată (15,4%).

          În fiecare an, 1,4 milioane de persoane mor din cauza hepatitelor virale, 600.000 prin infecţii hepatice cronice, cu 4.000 de decese pe zi

          Conform OMS, există aproximativ 2 miliarde de persoane infectate cu HBV, 240 milioane cu infecţie cronică iar 780.000 mor anual din cauza acestei patologii (130.000 prin hepatită acută şi 650.000 prin ciroză sau cancer).6

          Din datele furnizate de TESSy, în 2018 reiese că: în anul 2017, 29 state membre UE/SEE au raportat 31273 cazuri de hepatită C, cu rata crudă de incidenţă de 7,3 cazuri la 100 000 locuitori .

          Hepatitele cronice B și C sunt boli infecțioase care provoacă leziuni grave hepatice, cancer și moarte prematură. Mai mult de 325 de milioane de persoane la nivel mondial sunt infectate cu virusul hepatitei B sau cu virusul hepatitei C.

          Hepatita B și C provoacă
          • +2 (2 voturi)    
            va raspund punctual (Duminică, 8 noiembrie 2020, 11:23)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

            ma "inclin" in fata Dvs,fiind mai in varsta decat mine, dar nu pot fi de acord cu Dvs.
            Punctual:
            1. Sofatul criminal nu e un vrius transmisibil,e "doar" o infractiune pt care se face puscarie
            2 . Hepatitele B ci C (spre deosebire de A) sunt boli ale caror virusuri nu sunt airborne (adica nu se transmit prin aerosoli), prin urmare nu sunt atat de contagioase. Ele se transmit exclusiv prin sange sau lichid seminal,daca ma intlegeti ce vreau sa spun.
            Banuiesc ca un infectat cu hepatita B sau C nu sare pe oameni in supermarket sau in piete sa faca sex cu necunoscuti ca sa transmita virusul.
            Cu tot respectul,faceti sofisme.
            Sanatate si paziti-va,inclusiv de Dvs insiva !
  • 0 (16 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 14:28)

    [anonim]

    • 0 (6 voturi)    
      de acord (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:09)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui

      Eu sunt de acord. In vremuri exceptionale, masuri exceptionale. Nu e nevoie de 1 saptamana, 5 zile lucratoare sunt suficiente, daca nu chiar si 3. Fiecarezi in plus = morti in plus.

      Din pacate suntem putini care credem in asa ceva, desi logina spune ca este singura solutie.

      Pe de alta parte, dupa o luna de carantina stricta, cazurile vor scadea dramatic dar ce te faci, ca reiei activitatile si peste inca o luna ajungem de unde am plecat, asta e mai trist.
    • -4 (8 voturi)    
      De ce? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 21:54)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui

      De ce pedepsiti tot poporul pentru 10% vulnerabili? De ce sa nu focusam masurile strict pe cei 10%? De ce sa nu ii tinem pe aia fortat inchisi in casa? Pe toti putem dar 10% se simt discriminati si umiliti sau care e problema?
      • +2 (6 voturi)    
        Mintea ta (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:19)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Mintea ta tot nu pricepe ce este aia o pandemie si ca ea nu afecteaza doar un "popor"?
  • +2 (8 voturi)    
    Hai cu Alegerile (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:14)

    vlad.pe [utilizator]

    PNL, Hai cu Alegerile si apoi la caldura in Carantina pentru ca Guvernul nu s-a pregatit in 8 luni de la izbucnirea pandemiei.

    La 200 de cazuri aveam armata pe strazi si imnul la megafoane, la 10.000 de cazuri zilnice Iohannis spune ca totul este sub control si asteptam vaccinul.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by