Pentru a accelera lucrările de lărgire a străzii Prelungirea Ghencea, constructorul a introdus de câteva zile un program de lucru în două schimburi, a anunțat primarul general al Capitalei, nicușor Dan, pe pagina de Facebook. Astfel că pe șantier se lucrează de la 6 dimineața până la 21.30, spune edilul.

  • ”Accelerăm lucrările la Prelungirea Ghencea. TCMB (Trustul de Construcții Metropolitane București) a demarat de câteva zile un program de muncă în două schimburi: primul între orele 06:00-14:30 și cel de-al doilea de la 13:00 până la 21:30.
  • În acest moment se lucrează la caseta drumului, borduri, instalația electrică de alimentare a liniei de tramvai și se pregătește turnarea betonului la fundațiile stâlpilor.
  • Mai mult, începând de azi se demarează lucrări la infrastructura liniei de tramvai dinspre Str. Brașov spre Strada Râul Doamnei, numai pe porțiunile pe care se poate asigura circulația auto pe minim o bandă”, a anunțat primarul Nicușor Dan.

Acesta a mai anunțat că în ceea ce privește exproprierile pentru etapa doi, de la Râul Doamnei până la ieșirea din oraș, banii au fost consemnați în conturile proprietarilor iar demolările necesare pentru lărgirea drumului vor începe în scurt timp. Exproprierile au început cu întârziere deoarece conturile Primăriei Capitalei au fost blocate câteva săptămâni de omul de afaceri Costică Constanda.

Trustul de Clădiri Metropolitane lucrează în prezent la primul tronson, între linia tramvaiului 41 și strada Râul Doamnei, iar primarul general a promis că lucrările se vor finaliza în această vară.

Lucrările de lărgire a străzii Prelungirea Ghencea au început în septembrie 2019, iar acestea aveau termen 24 de luni, respectiv septembrie 2021.

Noua arteră va avea aproximativ 6 km, inițial era prevăzută cu cale dublă de tramvai, 2 benzi de circulație pe sens, pistă de biciclete, trotuare și spații verzi între acestea și partea carosabilă. Totodată, se va mai realiza și un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri.