​FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 25 februarie 2021, 10:57 Actualitate | Administratie Locala


Luterana 11-13
Foto: Google
O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București, de pe strada Luterană, a fost pusă la pământ în luna decembrie, dar demolările continuă și în aceste zile după ce municipalitatea a emis la finalul anului 2019 două autorizații de demolare pentru toate imobilele de la nr. 11-13, inclusiv casa veche. Deocamdată nu este bătut în cuie ce se va construi pe respectivul teren, deoarece nu este emisă autorizație de construire sau un plan urbanistic zonal. Pe circuitul de avizare se află totuși un plan urbanistic pentru strada Luterană 9-13 prin care beneficiarii cer municipalității permisiunea să construiască blocuri cu înălțimea de până la 10 etaje.

”Primăria Municipiului București a emis autorizațiile de desființare nr.722/2019 și 718/2019 pentru imobilele de la adresele menționate, beneficiarul fiind SC ASERAT PROPERTIES SA. Din evidențele Direcției Generale de Urbanism, nu rezultă că Primăria Capitalei a emis și autorizație de construire și nici existența unui PUZ aprobat”, se arată în răspunsul transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

În decembrie, beneficiarii au și fost amendați de Primăria Capitalei.

”În urma verificărilor efectuate în data de 19.12.2020, inspectorii Direcției Control din cadrul Direcției Generale de Poliție Locală şi Control a Municipiului București au constatat că a fost efectuata organizarea de șantier pentru lucrări de construire fără autorizație de construire. Executantul a fost sancționat contravențional cu amenda in valoare de 10.000 de lei, potrivit prevederilor art. 26 lit. a din Legea nr. 50/1991 - republicată cu modificările și completările ulterioare”, se mai arată în răspuns.

Pe circuitul de avizare se află totuși un plan urbanistic pentru strada Luterană 9-13 prin care beneficiarii cer municipalității permisiunea să construiască blocuri cu înălțimea de până la 10 etaje. Proiectul are un aviz de urbanism preliminar din 2017.






















Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12883 vizualizari

  • +20 (52 voturi)    
    Foarte bine. (Joi, 25 februarie 2021, 11:24)

    Tayen [utilizator]

    Să apară ceva cu sticlă multă acolo vrem. Ceva înalt și urît. Ca pesedeul....
    • +6 (12 voturi)    
      ... (Joi, 25 februarie 2021, 12:02)

      Dor-El [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      da... ca un acvariu pentru furnici prin care sa se vada ce se intampla inauntru
    • -15 (35 voturi)    
      Hai ca deja (Joi, 25 februarie 2021, 12:02)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      Propaganda USR-ista este de-a dreptul nesimtita.

      Daca ruina aia care se poate prabusi oricand este casa frumoasa, care mai este construita si pana in sosea, atunci putem sa inchidem ochii la toate articolele de cacao de acest fel.

      Dublul standard nici nu mai e de ajuns, Nicusor Dan spunea sa nu se mai construiasca pana langa sosea, dar a doua zi vine stirea pe HotNews dictate de la centru, adica de la USR si spune ca de fapt regula asta nu este valabila decat pentru ce s-a facut in mandatele PSD, iar demolarile ruinelor de sute de ani care sunt construite pana in sosea nu este buna, deci acele case construite pana in sosea de acum 100 de ani sunt cele mai bune, ca nu au fost construite de PSD.

      Atata impostura securista mi-e greu sa cred ca exista.
      • +13 (29 voturi)    
        Care ruina? (Joi, 25 februarie 2021, 13:18)

        reficuL [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Ruina aia se putea consolida. Ruina aia era monument istoric, dar cred ca a fost o spaga destul de mare data unde trebuie si s-a aprobat demolarea.
        • -8 (18 voturi)    
          Si daca o consolidezi (Joi, 25 februarie 2021, 15:19)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui reficuL

          Ce faci cu ea? Cum s-ar mai regasi pastrarea acelei case construite in sosea in optica lui Nicusor Dan, care nu vrea sa mai vada constructii pana in sosea?

          Pai ori construim pana in sosea, ori nu construim si daramam si toate vechiturile construite pana in sosea, nu de alta, dar sa avem un singur standard, nu unul dublu la care sa ne raportam in functie de PSD/USR, ca discutiile despre partide sunt imbecile.
          • +5 (9 voturi)    
            pana in sosea? (Joi, 25 februarie 2021, 17:00)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

            Casa aia e acolo de 100 de ani cel putin. A venit un Dorel, a tras o linie si a pus o bordura. Acum trebuie demolata casa, pentru ca nu mai ai loc pe trotuar?
          • +5 (11 voturi)    
            pesedac (Joi, 25 februarie 2021, 18:05)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

            mic și ... ”inteligent”, ce te omoară grija ce face proprietarul după ce consolidează casa și o renovează? Da. știu ce a zis farul tău iliescu. Că proprietatea e un moft.
            Problema este că în loc să fie amendat proprietarul că nu o întreține și recondiționează conform planurilor originale, a lăsat casa să se degradeze ca să poată cere apoi să i se aprobe demolarea.
            • -2 (2 voturi)    
              Daca proprietarul vrea (Vineri, 26 februarie 2021, 10:59)

              Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              Sa demoleze si sa faca altceva, tu de ce nu-l lasi ca un mic dictator USR-ist ce esti?
              Voua asa vi se spune prin organizatia aia dictatorial comunista numita USR, ca voi aveti dreptul de a impune regulile voastre imbecile pe proprietatea privata a oricui si nimeni nu e stapan pe proprietatea lui, ci administratorii sunteti voi?
              Daca asa vi se spune de la centru si daca credeti ca aveti vreo putere de influenta a deciziilor proprietarilor, atunci sa stiti ca puteti ramane in bula voastra comunista.
              • -1 (3 voturi)    
                nu eu nu-l las, (Vineri, 26 februarie 2021, 12:10)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

                pesedac mic si ... "inteligent" ci legea existenta.
                • -1 (1 vot)    
                  Eu vad (Vineri, 26 februarie 2021, 16:23)

                  Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                  Ca tu esti cel care nu-l lasa si cu dictatura USR-ista, ca legea pe care o invoci nu exista.

                  Proprietarul are dreptul sa construiasca pe proprietatea lui ce doreste, atata timp cat respecta planul urbanistic, deci asta inseamna sa construiasca ce are el chef, nu ce vor USR-istii comunisti.

                  Si sa nu mai vedem ruine din astea mizerabile in Bucuresti, sper sa le demoleze pe toate.
              • +2 (2 voturi)    
                Democratia - dictatura majoritatii (Vineri, 26 februarie 2021, 12:47)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

                Da. Daca vrea sa demoleze si sa faca altceva, trebuie sa tina cont de legislatie si planuri urbanistice. Esti stapan pe proprietatea ta, dar nu decizi de capul tau cum va arata orasul.

                Bucatica aia de pamant valoreaza o gramada de bani pentru ca este in mijlocul Bucurestiului. Daca vrei sa demolezi grajdul la Strehaia si sa construiesti un bloc P+10, sunt sigur ca vei gasi intelegere la primaria de acolo...
          • +5 (9 voturi)    
            dragutza....sau mai draga cum spunea unul (Joi, 25 februarie 2021, 23:47)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

            Chiar si pe vremea lui Ceasca unele case erau retrase de la sosea daca se dorea largirea unor artere...

            La unii, si mai destepti, sunt plimbate casele pe distante mult mai mari si reamplasate pentru ca se poate.

            Deci de ce dorim sa demolam totul???
            Pentru ce si cine construim turnuletze???

            Uite ca nu mai vin asa de multi investitori, populatie este in scadere, deci, din nou, de ce???

            Sigur face bine la economie ca se mai cladeste ceva, si chiar ca se mai demoleaza ceva, dar ramane sa ne intrebam cui foloseste efortul acesta si daca merita activitatea asta care pare fara sens.

            Fa-te Gogule ca muncesti si ca doresti sa cladesti o noua RO...
        • -4 (8 voturi)    
          consolidare (Joi, 25 februarie 2021, 18:15)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui reficuL

          Se poate consolida...Minunat! Pe banii tai?
          • -1 (1 vot)    
            pe ai (Vineri, 26 februarie 2021, 12:14)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui atc

            proprietarului.
            Cand a cumparat-o cu 2 lei de la proprietarul initial ce si-a zis, ca investeste azi 2 lei, o lasa sa se degradeze pentru ca oricum nu-i face nimic nimic desi lege exista, si castiga dupa aia inmiit, ca Fifi e fata buna si apreciaza "contributiile" la partid.
        • 0 (0 voturi)    
          @reficul (Sâmbătă, 13 martie 2021, 14:03)

          RaidulVargat [utilizator] i-a raspuns lui reficuL

          la ce poziție apare în lista monumentelor istorice, că nu o găsesc?
      • +16 (30 voturi)    
        Ruinele istoriei noastre (Joi, 25 februarie 2021, 14:01)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Ruina aia "care se poate prabusi oricand" ar fi putut fi restaurata oricand. Din pacate, nu s-a dorit.
        Daca vrei sa vezi cum ar fi aratat aceasta casa complet restaurata, vezi Casa Filipescu pe Calea Victoriei.

        In astfel de cazuri, cand se doreste demolarea unei cladiri vechi, dar care nu este monument istoric, cea mai buna solutie este sa li se permita proprietarilor sa demoleze, dar sa nu primeasca autorizatie de construire decat pentru un imobil cu arhitectura identica.
        Asa vom vedea cine demoleaza Bucurestiul ca sa construiasca blocuri si cine demoleaza de nevoie, pentru ca... "ruina aia care se poate prabusi oricand".
        • +9 (15 voturi)    
          Globalworth (Joi, 25 februarie 2021, 14:45)

          BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          are in proprietate si cladirea de birouri de langa imobilul demolat - Cathedral Plaza. Cladirea sta goala de cand a fost terminata si probabil va mai sta mult timp. Probabil va amintiti scandalul autorizatiei, procesul cu Biserca Catolica, ordinul de demolare si catesi mai cate or mai fi pe rol.
          Baietii astia, niste greci, au cumparat o gramada de proiecte cu probleme pe care le-au "rezolvat" asa cum numai grecii stiu. Si de unde am invatat si noi. Inca de acum cateva sute de ani.
          Mai sunt si daune colaterale, dar asta e, nu se poate chiar totul.
          Ce este scandalos, evident marca Firea, sa dai autorizatie de demolare dar sa nu existe si cea de construire.
          • +5 (7 voturi)    
            Mai stii.. (Joi, 25 februarie 2021, 16:58)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

            Poate vor sa faca un parculet acolo si sa-l doneze orasului?.. ;))
    • +15 (25 voturi)    
      Toate Sarmele din Colon (Joi, 25 februarie 2021, 12:45)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      sa protesteze la Duamna Gabi ! Multa Sanatate ! cum spunea filozoafa de la Craiova, numita LOV, sa aiba DUamna Gabi plin frigiderul cu mezel !
      • 0 (4 voturi)    
        simtesc ca... (Joi, 25 februarie 2021, 23:51)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Aveti o mare pasiune pentru cele doua dive...

        Ma alatur urarilor Dvs.!
  • +25 (37 voturi)    
    Mafie imobiliara (Joi, 25 februarie 2021, 11:45)

    mariancristescu77 [utilizator]

    Urmeaza Luterană Luxury Residence. Au interlopii imobiliari "proiecte" pentru tot orasul, pana nu pun la pamant tot patrimoniul arhitectonic nu se lasa.
    • -12 (20 voturi)    
      intrebare (Joi, 25 februarie 2021, 11:58)

      IpseAnton [utilizator] i-a raspuns lui mariancristescu77

      Poti preciza cu dovezi despre ce patrimoniu este vorba?
      • +15 (19 voturi)    
        Mafia Imobiliară Bronzata din Pajura si (Joi, 25 februarie 2021, 13:42)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

        Damaroaia alături de alți bronzati care au de spălat bani
  • +8 (12 voturi)    
    Randare proeict propus (Joi, 25 februarie 2021, 11:48)

    Gabriel_N [utilizator]

    Proeictul propus (pag.9):

    https://www.globalworth.com/sites/default/files/2017-12/GWI%20Company%20Presentation%2027Nov17.pdf
  • +19 (21 voturi)    
    si mai frumos e blocul (Joi, 25 februarie 2021, 11:51)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    ala de 10-12 etaje cat o avea tot de pe Luterana care e pustiu de ani de zile ridicat fara autorizatie si care n-o sa fie demolat niciodata. Va ramane asa pana se vor trage sfori se vor da niste hotarari de catre cineva cumva ca sa-i dea drumu sa fie folosit la ceva. Cu autorizatie post-factum. Toata Piata Amzei e un dezastru arhitectural. E ca si cum in Cotroceni ar aparea blocuri de tot felul de zeci de etaje printre casele alea. Chiar nu stiu cum a rezistat Cotroceniul.
    • +1 (3 voturi)    
      Cotroceni (Joi, 25 februarie 2021, 18:21)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      stai linistit: prompterul neamului e la post!
  • -4 (16 voturi)    
    fix ca in Cluj (Joi, 25 februarie 2021, 11:51)

    srpc [utilizator]

    vad ca Boc a facut scoala in domeniu :)))
    • -5 (9 voturi)    
      ??? (Joi, 25 februarie 2021, 15:46)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      sa inteleg ca monstruozitatile urbanistice din Cluj sunt gigea, iar cele din Bucale e kk? hai ma, postaci platiti ca postaci platiti, dar nici asa :)))
      • 0 (4 voturi)    
        nu (Joi, 25 februarie 2021, 18:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        să înțelegi că la București vorbim despre București, nu despre Cluj doar că să ai tu satisfacție pe principiul ”ba pe-a mă-tii” că Boc-pnl e identic cu Fifi-psd.
  • -12 (24 voturi)    
    Asa mai scapam de ruinele din Bucuresti (Joi, 25 februarie 2021, 11:59)

    dan.spataru [utilizator]

    Iar o dati ca Gica Contra ? Cum vreti sa scapam de toate ruinele astea din Bucuresti decat demolandu-le , lumea evolueaza nu involueaza , acceptati realitatea nu mai visati !
    • +6 (8 voturi)    
      .. (Joi, 25 februarie 2021, 17:01)

      albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui dan.spataru

      da le-am zis la astia din paris, darimati fratica, arcul de triumf si turnul eiffel, nu vedeti ce vechi e, '


      cum zica si dl profesor dan spataru.
    • 0 (4 voturi)    
      Ruine Buc. (Joi, 25 februarie 2021, 18:26)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui dan.spataru

      N-ai inteles : astia-s progresisti cu dinapoi'ul.
  • +7 (11 voturi)    
    poate acum (Joi, 25 februarie 2021, 12:02)

    DiDiRo [utilizator]

    or sa priceapa multi de ce nu se fac zgaraie nori la periferie si de ce ies paduchii in frunte!
  • +16 (20 voturi)    
    Bravo Gabi! (Joi, 25 februarie 2021, 12:05)

    dandra [utilizator]

    In traducere libera, aici sunt spagile dumneavoastra!
  • -9 (19 voturi)    
    ol (Joi, 25 februarie 2021, 12:09)

    cartofiprajiti [utilizator]

    asta e casa frumoasa ?!!!
  • -11 (23 voturi)    
    Informatia corecta (Joi, 25 februarie 2021, 12:11)

    independentu [utilizator]

    O cocioaba din centrul Bucurestiului a fost demolata, ca sa faca loc unei cladiri moderne, ecologice, dotate cu locuri de parcare subterane, o cladire cu care orice capitala europeana se poate mandri.
  • +11 (19 voturi)    
    Pana nu-i bagi la puscarie nu se lasa ! (Joi, 25 februarie 2021, 12:18)

    Idealistu [utilizator]

    Mafia imobiliara este mana in mana cu coruptii care adminitreaza orasele. Daca nu se modifica legea in sensul condamnarii penale a persoanei juridice sau fizice care a construit ilegal si demolarii imobilelor construite astfel, cu suportarea costurilor de catre persoana respectiva, nu se schimba nimic. De asemenea autorizare demolarii de constructii din zonele protejate sa fie sanctionata penal.
    • -2 (4 voturi)    
      imi pare ca (Joi, 25 februarie 2021, 23:55)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Sunt pe calea cea buna spre racoare.
  • -9 (19 voturi)    
    aha (Joi, 25 februarie 2021, 12:19)

    real didi [utilizator]

    acum, sincer... tu daca iti cumperi o casa darapanata din secolul 18 si vrei sa iti construiesti pe terenul ala o alta casa, nu ai voie ca se supara societatea civila? dar cu dreptul de proprietate cum ramane?
    chiar orice darapanatura trebuie lasata doar pentru ca a locuit cineva acolo acum 100 sau 200 de ani?

    eu inteleg ca e exagerat sa faci un bloc de 10 etaje in zona de case, dar limiteaza constructia la cladirile din jur. vad ca e alt bloc de cateva etaje fix in spatele derapanaturii. ala de ce a avut voie si asta nu are?
    • -2 (2 voturi)    
      pai daca nu-ti place casa aia... (Vineri, 26 februarie 2021, 9:31)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui real didi

      ... DE CE sa o cu peri?
      Raspu nsul meu: numa' de-al dracu'! Ca sa-mi bat joc de urbanism, sub pretextul "proprietatii"!
  • +10 (18 voturi)    
    P+2+1r+1r +1r +1r +1r +1r +1r +... (Joi, 25 februarie 2021, 12:31)

    mr_mojo [utilizator]

    Ceva se genul asta.
    Care pare ok la strada dar e zgârie-nori in spate.

    Bucureștiul e un oraș ratat. Și da, e vina locuitorilor lui care au votat (când s-au dus la vot) un lung șir de primari mafioți.
  • -6 (20 voturi)    
    O darapanatura (Joi, 25 februarie 2021, 12:34)

    lazarus101 [utilizator]

    Cadea singura la un vant mai puternic.
    Autorul articolului are un simt estetic extrem de discutabil daca aia e “casa frumoasa”.
    • 0 (0 voturi)    
      darapanatura?! (Vineri, 26 februarie 2021, 16:10)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Vai, da' nu e corect politic! Este " un monument de o exceptionala valoare arhitectonica romaneasca veche aflat intr-o stare de echilibru instabil"
  • -3 (13 voturi)    
    Sunt mii de imobile (Joi, 25 februarie 2021, 14:41)

    UpNext [utilizator]

    similare ca stil arhitectonic, de sfarsit de sec. XIX, cu P si P+1 in Bucuresti, foste frumuseti imobiliare, aflate acum in starea de ruina ireversibila. Doar ca exemplu, din cateva sute in Bucuresti, invit autoarea sa se plimbe cateva sute de metri prin zona Popa Tatu, Buzesti, Piata Matache, ca sa vada cu proprii ochi dezastrul paraginirii masive a fondului imobiliar. Articolele de presa despre cazaturile din Capitala ar umple niste mii de pagini.

    Imobilul din articol, intr-adevar o fosta frumusete, pe langa care am trecut de multe ori, era un risc major: seismic, de sanatate si social pentru zona respectiva. O infectie in spatiul urban. Orice specialist ar fi confirmat ca nu mai poate fi deloc reabilitat si, oricum, proprietarii nu erau dispusi sa investeasca un leu in recuperare.

    Indiferent cine a fost, este si va fi primar, dpdv politic, aceste imobile nerecuperabile functional, sunt definitiv compromise si, treptat, vor fi demolate. E un proces firesc, inevitabil, poate putin incetinit de "nostalgismul" caracteristic celor din aceasta parte a Europei.
    • 0 (10 voturi)    
      Aceste imobile se pot repara ! (Joi, 25 februarie 2021, 16:09)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Numai sa se doreasca de catre proprietari si autoritati. Nu mai lansa fumigene, ca sunt nerecuperabile. Varsovia si alte orase poloneze au reconstituit casele istorice dupa al doilea razboi mondial. Nu este nicio problema inginereasca sau arhitectonica.
      • +3 (7 voturi)    
        reparatii (Joi, 25 februarie 2021, 18:33)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        N-ai vrea sa dai tu cu banu', s-o cumperi de la proprietar si s-o repari, in loc sa dai cu gura? Ca filozofi pe banii altuia sunt multi p'aici!
  • +5 (13 voturi)    
    In tarile... (Joi, 25 februarie 2021, 14:50)

    ElDiablo [utilizator]

    ...civilizate cladirile vechi sunt conservate, protejate si puse in valoare, multe dintre ele devenind obiective turistice. Se construieste haotic, fara cap si fara sa se mai tina cont de estetica, incadrare in zona, etc. Bani sa iasa...Din pacate, casa din imagini era oricum compromisa de "frumusetea" de bloc caramiziu lipit de ea. La un moment dat, probabil, mai era vizibila doar din elicopter.
  • +9 (15 voturi)    
    Mai multe vini (Joi, 25 februarie 2021, 15:08)

    This_User_Is_Real [utilizator]

    Orice demolare a unei cladiri frumoase, cu arhitectura clasica trebuie sa fie un moment trist.
    In acelasi timp, ca un privitor fara vreun studiu de arhitectura urbana, nu pot sa nu remarc cateva aspecte:
    - "investitorii" imobiliari, nu au nici cea mai mica jena sa puna la pamant orice lucrare arhitecturala de valoare pentru a-si rotunjii profiturile. Prea frumos li se spune "investitori", cand de fapt majoritatea dintre ei sunt niste tepari si speculanti imobiliari.
    - observ in imaginile din articol gradul de degradare totala a imobilelor, iar aici pot fi punctate cateva lucruri: de ce ajung imobilele in aceasta stare si de ce PMB nu este proactiva pentru a lua masuri?; cand cladirile ajung in asemenea hal parca nu prea se mai justifica investitiile pentru restaurare (doar in cazuri exceptionale) si atunci demolarea ramane cam singura optiune viabila.
    Institutiile statului ar putea investiga de ce ajung unele imobile in asemenea hal. Se poate merge pe verificarea istoricului proprietarilor, actelor etc. In momentul in care este rezonabil sa se considere ca un imobil a fost lasat sa se degradeze in mod intentionat, atunci sigur sunt parghii prin care proprietarul sa fie raspunzator (banuiesc ca sunt legi care pedepsesc asemenea practici). Pot sa fie si cazuri in care imobilul a ramas pur si simplu parasit (poate ultimul proprietar fara mostenitori a decedat), caz in care la fel cred ca legea permite preluarea imobilului de catre stat.
    Ce am vrut sa arat prin acest comentariu lung este ca o mare parte din vina o poarta si autoritatile statului (cred ca de cele mai multe ori cu rea vointa), nu doar "investitorii".
    • +2 (4 voturi)    
      proprietati (Joi, 25 februarie 2021, 18:42)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui This_User_Is_Real

      Cam multe "cred " si "banuieli" si prea putine "sunt sigur". Daca intri in legislatie, o sa constati ca toate "cred" devin "nu prea mai cred". Pornind de la dreptul de proprietate, la incadrarea in lucrare arhitectonica de valoare(?!), luare de masuri( ?!) de catre PMB,, etc. o dare cu parerea la acest nivel poate fi frumoasa, da' nu-i devreme-acasa.
    • +2 (2 voturi)    
      Trist... (Vineri, 26 februarie 2021, 9:04)

      Keyser20 [utilizator] i-a raspuns lui This_User_Is_Real

      Se stie schema in Bucuresti. Se cumpara cladire veche, se lasa in paragina cativa ani iar apoi cu spaga se obtine autorizatie de demolare si se construieste o mizerie care nu are nici o legatura cu arhitectura din zona. Casele care nu sunt ingrijite ar trebui nationalizate si restaurate. Intr-o casa restaurata se pot face multe. Bucurestiul devine un Phenian. Nu o sa mai avem spatii verzi. O sa ne sufocam de la poluare. Numarul de masini o sa creasca odata cu numarul blocurilor. De ce se construiesc blocuri in centrul capitalei? De ce se construiesc business center in centru? In toate capitalele europene sunt construite la periferie. Acum toti bucurestenii sunt goniti in afara Bucurestiului. Se construiesc case in afara orasului. Trist...Trebuie sa facem ceva


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by