Firea îi întreabă pe Facebook pe bucureșteni dacă sunt de acord cu vinieta Oxigen, cu 10 zile înainte ca Primăria Capitalei să înceapă să dea amenzi

de N.O.     HotNews.ro
Joi, 20 februarie 2020, 20:52 Actualitate | Administratie Locala


Gabriela Firea
Foto: Facebook
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, face apel pe Facebook la bucureșteni să îi transmită dacă sunt de acord sau nu cu interzicerea mașinilor sub Euro 3 în centrul Capitalei și cu introducerea vinietei Oxigen pentru restul orașului pentru mașinile sub Euro 4. Gestul lui Firea vine în contextul de la 1 martie Primăria Capitalei va aplica amenzi celor prinși că circulă cu mașina în București fără să plătească sau în zona în care nu au voie.

”Sunteți de acord cu interzicerea circulației mașinilor care poluează în centrul orașului și cu introducerea vinietei Oxigen pentru restul Bucureștiului? (Referire la autoturismele non euro, euro 1, euro 2 și euro 3).
Aștept răspunsurile bucureștenilor până luni, 24.02.a.c. aici, pe Facebook, sau/și la adresa de mail oxigen@pmb.ro”, arată mesajul Gabrielei Firea de pe pagina sa de Facebook.
Mesajul scris este însoțit de un video, în care apare Firea care spune că ea crede că măsura este bună, dar dacă bucureștenii aleg ”să anulăm, după alegeri, împreună, vom lua măsuri pentru reducerea poluării în Capitală”.




Vinieta Oxigen a intrat în vigoare de la 1 ianuarie, dar Primăria Capitalei va aplica amenzi abia din luna martie celor prinși că circulă cu mașina în București fără să plătească sau în zona în care nu au voie.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10748 vizualizari

  • +34 (34 voturi)    
    Dupa ce ai cheltuit banii pe sistemul lui peste (Joi, 20 februarie 2020, 21:22)

    clint [utilizator]

    Acum faci sondajul sa il anulezi ? Ce management e asta Duamna ?
    • -7 (11 voturi)    
      sistemul ramane pentru E0-2, taxa deranjeaza. (Joi, 20 februarie 2020, 23:37)

      leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui clint

      ...
    • -5 (13 voturi)    
      e foarta buna interdictia (Vineri, 21 februarie 2020, 9:41)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui clint

      O masina euro4 costa 1-2 mii de euro. Daca nu-ti permiti masina de 1000 de euro n-ai ce sa cauti pe drum, nu doar in centru. Pentru Romania eu as zice ce e rezonabil.

      Altii sunt mult mai drastici, au interzis chiar euro5 diesel:
      "În fața poluării excesive, Londra a impus o nouă taxă. Proprietarii maşinilor pe benzină fabricate înainte de 2006 şi ai celor diesel de dinainte de 2015 vor plăti aproape 13 lire pe zi. Iar camioanele şi autobuzele vor fi taxate cu 116 lire."

      https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/conditiile-de-transport-in-multe-tari-europene-se-schimba-ce-trebuie-sa-stiti-daca-mergeti-cu-masina-in-milano-paris-sau-londra-1163039
      • +7 (7 voturi)    
        O masina euro4 costa 1-2 mii de euro? (Vineri, 21 februarie 2020, 11:12)

        NicioLae2 [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        Unde ai văzut tu așa ceva? La remat?
        Nici în Vitan nu găsești prețul ăsta!
        Nu mai zic de mașinile aduse din Germania de la bunicuța care a ținut mașina în garaj și se ducea cu ea doar până la piață!
      • +4 (4 voturi)    
        mi se ridica (Vineri, 21 februarie 2020, 11:18)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        tensiunea cand vad ecologistii vietii ca iau atitune si dau si exemple cand poat foarte bine sa blocheze circulatia,ca in londra.pai nu mai sta stimabile,fa un pas inainte,protesteaza,leaga-te cu lanturi de sosele:
        https://www.youtube.com/watch?v=zdbzXk0K4qM

        mai nasol e cand,orbit de martiriul gretei tvanberg,nu realizezi ca asta nu e decat PR.
        sau,sa fiu pe intelesul ecologistilor cu capu' mare,
        pe fierea nu o doare nici la esapament de gazele masinilor,sau ce respira bucuresteanul,ea stie ca e la pamant in sondaje.dar nuuuu,apostolii aerului curat,dau din taste ca au norma.
    • +7 (7 voturi)    
      pe madam Fir'ar ma'sa ... (Vineri, 21 februarie 2020, 10:10)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui clint

      o doare in sarma de parerea bucurestenilor despre taxa oxigen, pe ea o intereseaza cati o mai baga in seama, ca sa isi faca calculele pentru campania electorala!
    • +2 (2 voturi)    
      E doar circ (Vineri, 21 februarie 2020, 17:57)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Atat e in stare, atata face.
      Aia care au votat-o si ai care n-au votat... sa fie sanatosi :))
  • -6 (36 voturi)    
    Cum sa nu fie de acord (Joi, 20 februarie 2020, 21:23)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Miticii au votat 6 primari pd + PG din Ciuma Rosie, TREBUIE sa fie de acord cu ce spune aleasa mor (fosta mancatoare de r@h@t de la Latrina 3), nu?
    • +9 (9 voturi)    
      Ce faci, nenea (Vineri, 21 februarie 2020, 9:10)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      ai schimbat tabara?
      Parca erai rosu!
  • +32 (34 voturi)    
    ha ha ha (Joi, 20 februarie 2020, 21:27)

    moka [utilizator]

    raspunsul este mai complex:
    suntem de acord doar daca ne garantezi ca per total vor fi mai putine emisii de noxe (nu doar mutarea noxelor din centru (unde masurati voi) in cartierul meu) si ca banii incasati vor fi folositi pentru masuri (concrete si imediate) de scadere a poluarii generale din Bucuresti. Nu pentru cai verzi pe pereti.
    Pana una alta nu suntem convinsi ca nu este decat o masura de a incasa bani la buget pentru a-i cheltui alandala prin firmele primariei.

    Daca e vorba de poluare, interziceti pur si simplu traficul prin centru si rezolvati poluarea. De ce daca platesc am voie sa poluez??? Si daca toata lumea plateste taxa si circula, cum scadem poluarea?
    • +12 (12 voturi)    
      Comentariu pertinent, dar... (Vineri, 21 februarie 2020, 9:16)

      DevNull [utilizator] i-a raspuns lui moka

      ... asta denota ca chiar ai pretentii de la o nulitate intelectuala sa ia in calcul toate valentele pe care le-ai mentionat.

      Chiar nu e clar ca masura a fost luata din start fara nici un considerent financiar/social pertinent? Pentru ca pur si simplu oamenii care au propus-o nu sunt competenti?
    • -2 (4 voturi)    
      un comentariu (Vineri, 21 februarie 2020, 12:18)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui moka

      care arata cati nebuni sunt scapati liber pe internet. Orice ai face pentru ei nu e bine, trebuia altfel. Daca faci altfel, sar iar in sus ca nu e bine, ca trebuia iar altfel.

      Pai cum sa interzici circulatia in centru, bai, bezmeticule, tu te auzi ce debitezi? :))
  • +27 (27 voturi)    
    Evident (Joi, 20 februarie 2020, 21:35)

    avladimir [utilizator]

    Evident ca sondajul se face cu cifrele ascunse, ca la Antene unde se raportau jdemii se SMS-uri si ei primeau 10 :)
    De ce credeti nu a facut un Poll pe Facebook? Ca nu stie sau nu vrea sa se stie?
    • +15 (15 voturi)    
      sondajul (Vineri, 21 februarie 2020, 7:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui avladimir

      se vrea o testare a bucureștenilor, dacă o mai vor primărizdă pe inteligenta lumii.
      Sondajul, dacă se vroia să fie pe bune, trebuia făcut înainte de a da o hotărâre de consiliu, nu acum, când această hptîrâre trebuie aplicată.
      fierea face acum ce a făcut hamsterul flaușat cu referendumul lui pt. căsătoria doar între un bărbat și o femeie.
      Apă de ploaie.
  • +25 (25 voturi)    
    Tantii Gabiii (Joi, 20 februarie 2020, 21:44)

    ady77 [utilizator]

    Ce dragutt.
    Se mai poate lucra la acest proiect, dar parsivitatea de care dai dovada e maxima.
    A "cazut" psd-ul in sondaje, si atunci ca sa nu mai torni si tu gaz peste foc, incerci marea cu degetul.
    Peste cateva zile ne vei spune
    "Uite domne eu am vrut, dar lumea nu vrea".
    Ce facem de ex. cu oamenii care vin din provincie cu un autoturism mai vechi, fix la spital la Gr. Alexandrescu, si nu au habar ca trebuie sa mai si cotizeze ca sa intre in centru?
  • +16 (16 voturi)    
    Votati Firea! (Joi, 20 februarie 2020, 22:01)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    Firea vrea sa anuleze taxa pe aer impusa de primaria Bucuresti. Firea = stie ce ne place.
    • 0 (0 voturi)    
      Normal! Sigur ca o votam! (Vineri, 21 februarie 2020, 11:45)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Gabitza lupta din rasputer sa anuleze aceasta taxa ticaloasa, pus de soroshsiti, basisti, johannisti, pe liberali si de USR!

      Bravo! Muulte felicitari frumoasei noastre Primaritze!

      Desigur ca o vom vota din noua, din iunie!
      Ne scapa de taxele si impozitele cumplite puse de hastag-rezisti si de multinatioanalel lacome!
  • -8 (28 voturi)    
    Să ne oxigenăm... (Joi, 20 februarie 2020, 22:29)

    spirache [utilizator]

    Măsura este foarte buna. Nu vad nevoia unei consultări pe FB. Măsura gardurilor separatoare pt tramvai e foarte buna, de asemenea. O măsură care cade în competența primărilor de sector ar trebui sa constea in mai bunul control al locurilor de parcare rezidențiale. Să fie licitate sau să aibă un cost serios, nu 50 de lei/an că acum, pt că unii vor beneficia in ritmul asta zeci de ani, iar altii parchează pe unde apuca. 50 de lei/an sunt 3 pachete de țigări. Oribil de ieftin. In rest doamna Firea să facă un sondaj pe FB daca sa se dea bani la Catedrala sau să se redirecționeze banii pe refacerea infrastructurii RADET.
    • +12 (26 voturi)    
      nu sunt de acord cu tine (Vineri, 21 februarie 2020, 0:28)

      avladimir [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Scuza-ma ca te combat, da' ambele masuri sunt proaste.
      Cea cu taxa nu este, de fapt, o taxa pentru combaterea poluarii pentru simplul fapt ca masinile mai slabe de Euro4 sunt destul de putine in Bucuresti. Este, de fapt, o taxa pentru Euro4, o sa vezi la anul o crestere a incasarilor. In plus, este o aiureala completa. Capitale mai serioase din tari cu venituri mai mari nu au luat decizia asta si acum hop si noi.
      Cu gardurile... nici nu stiu de unde sa incep... de la faptul ca instalarea lor este o recunoastere a faptului ca avem o politie incompetenta si depasita de situatie? Am salutat initial ideea, dar acum incep sa imi dau seama ca este o alta incropeala, un fel de nu ar mai fi. In toata lumea civilizata o linie continua inseamna ca nu se poate trece peste ea dar numai la Bucuresti linia continua nu mai inseamna nimic, ci trebuie pus un gard!!!
      • +2 (2 voturi)    
        companiile locale (Vineri, 21 februarie 2020, 10:23)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui avladimir

        TxaOxigen este despre bani pentru companiile locale si despre voturi.

        Nu si-a batut nimeni capul cu partea de poluare, nu intereseaza pe propunatori daca ea combate sau nu poluarea. Nu are sens sa discutam daca ea combate sau nu poluarea. Cel putin din simplul motiv ca Bucurestiul nu e un lighean, mai bate si vantul!

        Vor doar bani la buget si voturi.
  • +18 (18 voturi)    
    Fifi și referendumul de pe Facebook (Joi, 20 februarie 2020, 22:30)

    NME [utilizator]

    „Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, face apel pe Facebook la bucureșteni să îi transmită dacă sunt de acord sau nu cu interzicerea mașinilor sub Euro 3 în centrul Capitalei...”

    Mor!! Femeia asta e epocală!
    Mai întâi amenință la televiziunile prietene că va face ea un referendum, că are timp, că câr, că mâr, pentru ca, în final, să facă un soi de sondaj... pe Facebook.
    Adică pe acel Facebook unde contestatarii sunt blocați? Și pe o adresă fantomă de mail, unde vor ajunge doar câteva mail-uri pline de felicitări la adresa primăriței Fifi?
    • +10 (10 voturi)    
      Si cu toate astea... (Vineri, 21 februarie 2020, 9:20)

      DevNull [utilizator] i-a raspuns lui NME

      ... ia arunca un ochi pe pagina ei de facebook, sub comentariu? 99,99% din comentatori scriu: "Fara Taxa!"
      • +1 (1 vot)    
        Comentarii la duamna firea (Vineri, 21 februarie 2020, 11:20)

        NicioLae2 [utilizator] i-a raspuns lui DevNull

        @DevNull
        Așteaptă putin și vei vedea că vor dispărea cele 99,99%.
        Asta e practica obișnuită cu acele comentarii nefavorabile!
        • +1 (1 vot)    
          Comentariile negative, manevră electorală (Vineri, 21 februarie 2020, 17:51)

          NME [utilizator] i-a raspuns lui NicioLae2

          S-ar putea ca, în cazul ăsta, să păstreze doar comentariile negative, ca să aibă motiv să spună „eu am vrut, dar n-ați vrut voi!”.

          Nu are montate toate camerele necesare, unele deja montate sunt puse complet aiurea, nu are cum să diferențieze mașinile în trafic, n-are nimic!
          Acum s-a prins însă că a călcat greșit, cam cum a făcut cu banda unică din nordul Capitalei, introdusă fără niciun studiu și care a blocat complet traficul, și caută un motiv să scoată cartoful fierbinte cu mâna altora. Se preface că întreabă bucureștenii ce părere au, scoate din burtă câteva cifre, că oricum n-o poate verifica nimeni câți oameni au spus una și câți alta, iar la final iese cu respingerea proiectului. Evident, din vina altora, probabil a peneliștilor sau a celor patru asasini, că ea ar fi vrut să fie aerul curat, dar nu vor „dujmanii ei”.

          „Referendumul” ăsta, dacă avea de gând să-l facă pe bune, trebuia să-l facă înainte să arunce banii publici pe tăblițe nefolositoare. Acum e doar campanie electorală.
    • 0 (0 voturi)    
      Buna dimineata! (Vineri, 21 februarie 2020, 11:46)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui NME

      "pe acel Facebook unde contestatarii sunt blocați?"

      acum ati descoperit asta?
      EU am vazut de atinci, imediat ce a fost aleasa, a scris clar pe FB ca "johanistii, basitii, rezistii etc sa se abtina!" - nu sunt acceptate decat postari laudative!
  • -10 (24 voturi)    
    Da sunt de acord (Vineri, 21 februarie 2020, 0:32)

    Fanel01 [utilizator]

    Eu sunt de acord cu introducerea
  • +7 (17 voturi)    
    Ce mai conteaza? Prea tarziu... (Vineri, 21 februarie 2020, 4:44)

    Coresponedntu [utilizator]

    Bucurestiul e un oras terminat, a fost masacrat incepand cu regimul comunist cand in gradinile din toata zona centrala si pe spatiile si plombel verzi dintre fostele case boieresti au fost construite cladiri urate, cuburi din beton ... dupa Revolutie masacrarea spatiilor verzi ramase a continuat si s.a accentuat chiar, cu compicitatea tuturor primarilor care au dat autorizatii de constructie. adstfel au fost terminate si ultimele zone verzi... Bucuresti, sau Bukureshtabad mai bine zis, seamana mai mult cu Damascul, Cairo si Stambulul decat cu un oras european verde... este capitala europeana a poluarii, raiul masinilor second hand, al cazanelor pe 4 roti BMW si alte marci, majoritatea Diesel, de care Occidentul a scapat odata cu conversia spre transportul electric, atat individual cat mai ales public. O bomba mai rezolva problemele Bukurestabadului, dupa care trebuie arat pamantul si construit un oras nou, care sa respecte distantele minime intre cladiri, cu spatii verzi, asa cum arata Viena, Stockolm, Copenhaga... in acelasi timp eliberarea strazilor si trotuarelor de masini este o problema foarte dificila in Bukurestabad, nici un Mitic nu doreste sa se urce pe bicicleta sau sa foloseasca transportul in comun, care este apanajul "sarakilor"...
  • +1 (17 voturi)    
    buna (Vineri, 21 februarie 2020, 6:24)

    daldepsd [utilizator]

    masura cu taxarea rablelor pentru poluare. A tuturor, in intreaga tara daca vreti sa reducem din mizerie si poluare. Nu are treaba cu primaria Bucuresti, e doar gargara, Firea ca de obicei, hopa topa sus pe scena. Noi producem jegul degeaba aratam cu degetul aiurea.
  • +5 (11 voturi)    
    Trebuie anulata taxa,, (Vineri, 21 februarie 2020, 8:10)

    TipTop [utilizator]

    ,,dar cei 45mii de angajati ai primariilor and company care sunt platiti regeste voteaza si de 10 ori,pe cand celorlati care sunt impotriva taxei le sunt sterse voturile,,adica clasic psd-istilor !
  • +3 (11 voturi)    
    Cucoana imbuibata ! (Vineri, 21 februarie 2020, 8:12)

    John M. [utilizator]

    In Romania postrevolutionara e interzis sa interzici !
    • -1 (9 voturi)    
      Nu, nu este interzis. (Vineri, 21 februarie 2020, 9:31)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Ar fi fost o masura buna si in sprijinul cetatenilor, cu toata opozitia unor conducatori de harburi aduse direct de prin cimitirele de masini ale Europei. Sa mai asteptam cativa ani cand OMS va da datele despre efectele 'dizalului' asupta plamanilor contribuabililor, de unde crezi ca e graba vesticilor de a se debarasa de masinile poluante? Este clar ca sunt niste trenduri ingrijoratoare, pentru a face cancer de plamani iti trebuie vreo 20-30 de ani de convietuire cu aceste harburi. Daca nu reusesti sa vezi din timp, poate peste 10-15 de ani, va fi prea tarziu, toti vom avea plamanii svaiter.

      Insa tocmai ca in Romania, populismul e in floare, de aia in afara de borduri, panselute si concerte cu artisti pe care nu ii vrea nimeni, nu reusim sa facem nimic fara sa se inflameze ignorantii lui' peste.
      • +7 (7 voturi)    
        ai doar partial dreptate, vorba lui Joha (Vineri, 21 februarie 2020, 10:01)

        lp [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Evident ca trebuiesc luate masuri. Dar trebuia inceput cu reformarea si imbunatatirea transportului in comun. Asa ai fi lasat singur masina acasa, daca aveai cu ce sa mergi de colo colo prin oras, ca oricui i-ar conveni sa ia metroul din Romana si sa fie intr-un sfert de ora in sud, in loc sa stea o ora in trafic. Dar cum sa te urci cu copilul in metrou la ora 5, cand trebuie sa te zbati sa reusesti sa patrunzi intr-un vagon in care stam ca sardelele, nu mai zic sa mai si respiri daca ai sub 1.5 m. Si de la metrou pana acasa ce fac, ca ar trebui sa iau alt autobuz pe care-l astept minim 20 de minute in statie, ca sa vina tot atat de aglomerat... In Londra da, nu mai sunt decat cateva autoturisme, dar poti compara transportul de-acolo cu Bucurestiul ??!!
  • +9 (13 voturi)    
    specialistii lui peste prajit, dau cu bata'n balta (Vineri, 21 februarie 2020, 8:31)

    qwerasdf [utilizator]

    si apoi intreaba cetatenii daca e bine sau nu. Bai prostilor, voi nu intelegeti ca astfel de chestiuni sensibile, ce tin de sanatatea oamenilor si multe altele, nu sunt lasate la indemana cetatenilor sa decida?

    trebuie sa scapam de harburi din oras (perfect de acord), dar in acelasi timp, ce veti face cand vor plati toate harburile taxa aia? Ce veti face cu banii stransi? Ce le oferiti in schimb amaratilor alora care nu au bani sa-si schimbe masina si nici transport public de unde vin ei de prin Ilfov sau judetele invecinate...
    Ce ne oferiti celorlalti cu masini euro 5, 6...? Credeti ca astea emana miros de levantica si placinte?
  • +10 (10 voturi)    
    Cand opriti arderile de noaptea din Bucuresti? (Vineri, 21 februarie 2020, 9:07)

    mircea112 [utilizator]

    Cand opriti arderile de noaptea din Bucuresti, duamna Firea? Se observa ca poluarea din Bucuresti cea mai mare, care este noaptea nu este de la masini!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Taxa o prostie marca Firea. (Vineri, 21 februarie 2020, 9:12)

    asavreau [utilizator]

    Ca să reduci poluarea în București trebuie să faci ca circulația să fie fluentă,să nu mai stai de 4 ori mai mult cu motorul pornit pentru a parcurge distanța necesară.Pentru asta trebuie eliminat transportul de aprovizionare și de salubrizare în perioada cu circulație intensă.Salubrizarea și ridicarea gunoiului să se facă de la ora 23 la ora 6.La fel și aprovizionarea.Să se asigure locuri de parcare pentru mașinile parcate pe trotuar și pe prima bandă de circulație,permițând astfel salubrizarea zonelor și un trafic fluent.Să se asigure trasee optime de circulație pentru mașinile interzise în centru ,că,dacă ocolesc mult și circulă mai mult ca să ajungă la destinație poluarea va fi și în centru Chiar mai mare.Să vii cu 10 zile înainte este o prostie.De ce nu a întrebat cu 2-3 ani înainte,să aibă timp să facă ce trebuia.Sa bazat pe inteligența ei și își va bate joc de oameni,că la așa ceva o duce capul.Mai bine anulează totul și lasă să vină altcineva primar,care să facă treaba bine și în folosul bucureștenilor.Firea le ia banii și-i bagă în mă-sa,că nu rezolvă nimic.
    • -4 (4 voturi)    
      " trebuie să faci ca circulația să fie fluentă" (Vineri, 21 februarie 2020, 12:15)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      pai asta face taxa.
  • +4 (8 voturi)    
    voua va cam place (Vineri, 21 februarie 2020, 9:26)

    Dedalus [utilizator]

    Nu are nicio legatura taxa Oxigen cu poluarea.

    Firea a impus-o din motive strict electorale (de imagine):
    - pentru a da satisfactie penaionarilor negri la matze (cei care reclama anonim la politie parcarile ilegale sau cei care sgarie portierele cu cheia
    - pentru a da satisfactie ecologistilor extremisti.

    Astea 2 obiective se traduc in voturi, voturile in pastrarea companiilor locale iar companiile locale - in vaca de muls pentru cine trebuie.


    ++++

    Miscarea asta cu FB este tot de propaganda: ea tinteste utilizatorii de FB asidui, grup care se intersecteaza cu grupul celor care inteleg ce li se spune.

    Miscarea asta (mizerabila) de imagine spune ca data va fi realeasa exista posibilitatea de a fi retrasa taxa.

    Indiferent insa de raspunsuri, actiunea de propaganda si-a atins scopul: muta o parte din nehotarati in tabara sa.

    Evident, ulterior nu va fi retrasa taxa, pentru ca in spiritul minciunilor comuniste, Firea va afirma ca ea nu a spus niciodata ca o va retrage ci doar ca va analiza etc etc.

    +++

    Exact ca in vancul cu ursul si vulpea: "Bag seama ca bucurestenilot le cam place sa fie insurubati!"
  • +5 (5 voturi)    
    taxa e vraiste (Vineri, 21 februarie 2020, 10:04)

    uman [utilizator]

    Pt multe motive.
    Le redau mai jos si nu neaparat in ordine:
    - nu e normal sa te referi doar la centrul orasului - dincolo de centru nu sunt oameni? nu sunt masini? nu e poluare?
    - nu e normal sa nu distingi nici pana acum intre benzina si diesel si inclusiv gpl; benzina euro 4 nu polueaza mai mult decat un diesel euro 6! gpl nici atat, este cel mai putin poluant combustibil cu ardere.
    - nu este normal sa ai in continuare itip-uri date pe spaga pt toate harburile si sobele diesel fara dpf-uri, iar tu te dai la oamenii normali care au masini pe benzina, eventual corecte tehnic.
    - toate rablele institutiilor sunt scutite.. alea polueaza legal, adica
    - transport in comun urban si regional e o cloaca ordinara, mizera si respingatoare
    - infrastructura praf, infractionalitatea in floare, astfel incat cam depinzi de masina personala inclusiv din cauza ast...
    - dar vrem taxa "oxigen"
    - ma mir ca nu a fost atacata in justitie aceasta aberatie cu titlu de taxa... are aspecte ilegale si chiar neconstitutionale - discriminare, delimitare discriminatorie
    - cu poluarea de la gropile de gunoi, cu cosntructiile mastodont in zone cu PUZ restrictionat cum ramane? si altele....
  • +7 (7 voturi)    
    Nice! (Vineri, 21 februarie 2020, 10:14)

    nustiunimic2019 [utilizator]

    Pe sistemul sa fie pace si iubire in lume, s-a trezit dna primar la spartul targului sa faca o consultare pe facebook!
    Consultarea, alaturi de masuri efective din partea municpalitatii de inverzire a orasului, de fluidizare a traficului, de introducere de mijloace de transport eco, etc, trebuia facuta inainte si nu dupa.
    Inca o dovada a dovada a grabei si nefundamentarii cu care a fost introdusa aceasta taxa.
    Dar ce-i drept sa lasal Cezarului ce-i al Cezarului, citeste frumos, telepromteritza, doar ca vorba tiganului, la teorie stam bine, praftica ne omoara!
  • +8 (10 voturi)    
    nu sunt de acord, aceasta taxa e o minciuna! (Vineri, 21 februarie 2020, 10:54)

    MirceaIo [utilizator]

    Am vazut masini euro 6 care poluau mai mult decat euro 3. ITP-ul se mai ia si pe spaga. Drumurile in Bucuresti sunt praf (PSD investitii zero in infrastructura). Dezvoltare superficiala ( o mizerie panourile metalice care separa liniile de tramvai invechite unde circula tramvaie cu viteza melcului, sa repare cale de rulare si sa aduca tramvaie performante). Sa nu mai distruga parcuri pentru complexe rezidentiale, sa dezvote spatiile verzi. Taxa oxigen o minciuna. Poluarea nu se va diminua asa!
  • +2 (2 voturi)    
    Si raspunsurile (Vineri, 21 februarie 2020, 11:20)

    JustinCase [utilizator]

    Si raspunsurile din bula de Facebook au fost:

    - Felicitari
    - Doamne ajuta
    - Sunteti frumoasa si desteapta, duamna!
    • -3 (5 voturi)    
      ce sa ceri de la niste pensionari (Vineri, 21 februarie 2020, 12:03)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

      spalati pe creier si manipulati?
  • +3 (3 voturi)    
    Intrebare de rasu-plansu a Primaritei blonde . (Vineri, 21 februarie 2020, 17:01)

    tictictic [utilizator]

    Oameni buni cat de toanta poate fi aceasta Primarita blonda care pune o asemenea intrebare idioata ca la scoala si mai vrea alt mandat . Bucurestiul este un vulcan de gazare si ea ne ia la misto .
    Era de asteptat sa ajunga aceasta capitala la paralizie cu o blonda numita politic de catre un puscarias PSDist . De fapt si in televiziune era o jalnica vorbitoare cu multe greseli de exprimare . In al doilea rand , nepriceperea in scaunul de primar . Bucurestenii doreau ,ceea ce ea nu intelege nici acum , lucruri pe care trebuia sa le faca in cei 4 ani.
    - A rezolvat benzile unice ? NU
    - A facut parcari ? NU
    - A rezolvat problema poluarii ? NU
    - A rezolvat reteaua de termoficare ? NU
    - A reabilitat centru istoric ? NU
    - A curatat Bucurestiul de mizerie ? NU
    - A eliberat trotuarele de rable ruginite ? NU
    - A facut vreun pasaj auto? NU
    - A facut vreun pasaj pietonal ? NU
    - A facut pietele agricole mai civilizate ? NU
    - A rezolvat calea de rulare a liniei tramvai 5 ? NU
    - A facut ca bucuresteanul sa se simte ma sigur pe strada ? NU
    Ai cheltuit banii bucurestenilor in bataie de joc . Jeepu-ri scumpe de sute de mii de euro va trebuia voua ?
    Ai facut numai paranghelii muzicale mizerabile pe toate terenurile virane Ne-ai aruncat banii pe voucherele catre clientela ta pentru vacante in strainatate.
    Ne-ai cumparat autobuze de la turci pe care ei le dadeau la topit deoarece nu sunt in normele de poluare .
    Asociatiile de locatari din sectorul 1, 3 adica cei vitregiti de aproape un an de termoficare si apa calda ar trebui sa se constituie in parte vatamata in instanta impotriva ta ”FIREA Gabriela ” ca gestionar al banilor lor ,si sa le explici ce ai facut cu ei . Mai mult , instanta trebuie sa-ti ceara tie personal sa le returnezi acestora toate taxele si impozitele platite si cu despagubirile aferente unei situatii de balamuc dintr-o capitala europeana .
    Si totusi ce ramane dupa tine pimarule FIREA in afara de haos. NIMIC.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by