VIDEO PSD: Demiterea lui Dan Nica din fruntea Ministerului Internelor a facut parte dintr-un plan deliberat de fraudare a alegerilor

de D.G. HotNews.ro
Vineri, 3 septembrie 2010, 14:15 Actualitate | Politic

Social-democratii sustin, intr-un comunicat de presa, citat de Agerpres, ca vicepresedintele PDL Ioan Oltean ar fi recunoscut frauda electorala pe care democrat-liberalii au facut-o la scrutinul prezidential din toamna.

PSD face referire la o inregistrare de la sedinta grupurilor parlamentare reunite ale PDL, data publicitatii de mass-media, in care democrat-liberalul Ioan Oltean ar fi spus: "Trebuie sa recunoastem ca daca nu am fi dat afara broscoiul din guvern nu am fi castigat alegerile. Credeti ca daca ramanea Nica la Interne am fi castigat alegerile? Nu... cu Nica la Interne nu castigam prezidentialele!".

Social-democratii considera ca aceste informatii ar confirma ca Traian Basescu si PDL ar fi fortat scoaterea lor de la guvernare, pentru a se controla Ministerul de Interne in scop politic.

"Afirmatiile lui Ioan Oltean confirma ca demiterea lui Dan Nica din fruntea Ministerului Administratiei si Internelor a facut parte dintr-un plan deliberat de fraudare a alegerilor. Eliminarea PSD de la guvernare, in anul 2009, nu a fost rezultatul unei confruntari de moment, ci consecinta unui plan bine pus la punct de PDL si Traian Basescu", se arata in comunicat.

PSD solicita institutiilor abilitate sa se autosesizeze in privinta afirmatiilor lui Ioan Oltean, pe care social-democratii le considera a fi un autodenunt.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
3012 vizualizari
  • -11 (31 voturi)    
    stiam (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:20)

    marius [anonim]

    dar ce credeti noi nu stim ca au fraudat aslegerile,
    macar de ar fi avut oameni competenti pt functii, dar u cei mai slabi pregatiti oameni
    • +9 (23 voturi)    
      titlul este gresit! (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:55)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui marius

      Eu pot sa inteleg din spusele lui Oltean ca PDL a organizat alegeri in mod corect si ca Nica voia sa le fraudeze in favoarea PSD.

      Depinde cum vezi lucrurile... Hotnews a plecat de la premisa ca PDL e corupt si a mers mai departe in logica asta lipsita de argumente, afirmand chiar ca exista un plan de fraudare... Speculatii nefondate...
      • +2 (4 voturi)    
        fraudare (Vineri, 3 septembrie 2010, 20:30)

        niculaeda [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        corect , orice om cu bun simt interpreteaza asa , ca nu o face psd-ul e tot o problema de bun simt !!!
      • 0 (0 voturi)    
        mustatza ascunde ceva plus de caracter (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:53)

        Voineea Joana [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        spunetzii oierului sa se apuce sa-si profeseze meseria pentru care are duploma !
        pazea ca vine lupul la oi
    • +10 (18 voturi)    
      interpretare de success (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:06)

      Hmm [anonim] i-a raspuns lui marius

      trebuie sa recunosc ca interpretarea PSD este una reusita, demna de titlul de avocat al apararii pe care il are presedintele sau. In interpretarea mea, ar fi posibila si varianta in ca Nica ar fi dat frau liber la turismul electoral pro PSD si despre asta sa fie fost vorba in inregistrarea respectiva. Eu nu as baga mana in foc nici pentru unii, nici pentru altii caci prea putini membrii activi de partid am vazut care sa aiba vre-o urma de principii morale.
    • +9 (17 voturi)    
      De fapt psd, refuza sa inteleaga (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:11)

      Andrzej [anonim] i-a raspuns lui marius

      De fapt psd, refuza sa inteleaga , ca desi a furat masiv au pierdut . Evident ca daca "broscoiul nica" ramanea in functie frauda ar fi fost asemanatoare cu cea din 1947, cand o mana de comunisti tradatori de tara au pus mana (prin furt santajsi amenitar) pe putere la adapostul tancurilor rusesti.
      Cat despre Oltean acest ins ma enerveza ori de cate ori deschide gura. De obicei uita de unde a inceput o ideee si unde ar trebui sa o termine., ii place sa clantzane aiurea fara cap si fara coada- genul de vorbitor care intr-o sedinta chiar daca nu are nimic de spus trebuie sa spuna , ca dar ca i-a venit randul la discutii...
      • 0 (0 voturi)    
        cine a creat reteaua voicu? (Luni, 6 septembrie 2010, 9:20)

        antal [anonim] i-a raspuns lui Andrzej

        Ce scop avea reteaua voicu...........???????
    • +5 (11 voturi)    
      Marius, ia loc! (Vineri, 3 septembrie 2010, 17:14)

      Observator [anonim] i-a raspuns lui marius

      Stii tu ceva, dar esti departe de subiect. Nu PDL ar fi falsificat, ci chiar dragutzul de Nica de la P S D ! Pe de alta parte insa, ca PDL nu a dovedit competenta in guvernare poate fi acceptat. Asta nu are insa nici o legatura cu "fraudarea". Subiectul e rasuflat, manevra de readucere a lui in discutie are talcul ei, in caz ca nu va dati seama. Opozitia mai incearca odata... (De curiozitate: tot cu penalul Johannis?)
  • +15 (27 voturi)    
    Sunt cretini? (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:26)

    Costika [utilizator]

    Nu maretul pitic Ponta a spus ca "au furat mai mult ca noi" dand pe gusa ce au facut? Ce spune ala e ca nici o sansa sa fi reusit ceva cu Nica la interne. Si asa , va spun ca primarii PSD au amenintat oamenii cu "vezi ca eu iti dau ajutorul si banii de lemne" , inca un semn ca venitul minim garantat era menit sa asigura baza voturilor PSD indiferent de puterea bugetului sau de situatia economica !
    Nu trebuie sa uitati ce face cu adevarat PSD-ul si mai ales daca nu stiti , intrebati ce politica economica stie sa aplice: INFLATIA care pauperizeaza tot !
  • +15 (23 voturi)    
    de ce nu privim si din alt punct (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:28)

    goto [anonim]

    daca nu era demis atunci psd-ul fura mai mult si sigur castiga alegerile. Din cate s-a vazut la a doua numaratoare a voturilor PDL-ul a avut mai multe voturi anulate deact PSD. Si numarul farudelo demascate a fost mai mare decat la alegerile trecute...
    • 0 (0 voturi)    
      supozitie..doar! (Vineri, 3 septembrie 2010, 19:54)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui goto

      retsul sunt faptele!
      ..acelea care sau intamplat!
  • +12 (20 voturi)    
    S-au imbolnavit de geonita cronica. (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:40)

    AlinN [anonim]

    O fac pe prostanacii, ori nu au inteles ca ei erau cei care furau?
    • -6 (10 voturi)    
      Se poate. (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:15)

      frankestain [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Si daca este asa tu ce ai de castigat?
      • +3 (7 voturi)    
        Pai am. (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:56)

        AlinN [anonim] i-a raspuns lui frankestain

        Contribui cu atat de putin cat pot la formarea unei opinii impotriva celor care ne tin in evul mediu, si incerc sa dau o sansa oricui se zbate sa ne scoata din mocirla. Imi spun opinia.
  • +12 (18 voturi)    
    Tardiv si interpretabil (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:45)

    ionut [anonim]

    Cam asa este acest comunicat. Ca sa nu mai spun ca frazele spuse de Olteanu sunt interpretabile in ambele sensuri.
    Iar isi da PSD-ul singur cu pumnul in gura.
    Oamenii astia au o arta de a fi penibili asa cum nu am mai vazut. De fiecare data cand pierd ceva pierd pe mana lor iar apoi fac taraboi ca de fapt "nu noi suntem prosti, altii ne fura".
    Ce penibil.
  • +9 (13 voturi)    
    parere (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:45)

    gabriel [anonim]

    In fiecare om exista temeri profunde, biblice, cosmare, pacate ascunse, vicii, in societate exista pacate abjecte, mame incestuoase, tati violatori , copii ucigasi de parinti, frati care se ucid intre ei, tradatori de neam si ucigasi de proprie familie, sodomie, lucruri caracterizate in Biblie ca fiind lucrarea diavolului. Si pentru ca toate aceste trebuiau sa poarte un nume s-a inventat PSD-ul . Si pentru exprimarea acestuia s-au inventat rtv, a3, cotidianul.ro,vantu, voiculescu, patriciu, iliescu, marean si lupea. Asa sa va ajute Dumnezeu !
  • +11 (19 voturi)    
    parere (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:46)

    gabriel [anonim]

    PSD-ul nu este un partid politic de stanga, nu este nici macar un partid politic, este un grup constituit in vederea savarsirii de infractiuni. PSD-ismul insa este o stare de spirit, cea mai conceptualizata, concretizata si abjecta reprezentare a infractionalitatii, a tradarii de neam. Ea are priza in zonele cu persoane cu grave carente intelectuale si morale. Asa cum este fundamentalismul islamic, wahabbismul, pesedismul este sursa de teroare si crima organizata. Oficinele sovietice se folosesc de acest flagel in lupta lor de a distruge Romania. Rtv, a3, cotidianul.ro, cozile lor de topor incita la distrugerea statului.
    • -9 (13 voturi)    
      Tu esti PDLIST? (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:06)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui gabriel

      Faci parte din grupul de conducere a pdlului?Daca da, atunci inteleg de ce vezi numai latura care nu iti convine.

      Daca nu faci parte si esti un votant ca si noi toti,nu inteleg ce ai de castigat,si nu introduci si celelalte nume ?Cum ar fi, base flota,videanu borduri si marmura,udrea dungi pe asfalt in tot bucurestiul pentru parcare cu plata,berceanu care si-a facut autostrazi de case si conturi etc.etc
    • -5 (7 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:31)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui gabriel

      Nu exista partide .Grupuri mafiote si criminale el natiunii fara de doctrina.Doar ca ai uitat de PNL, PDL de parca astia or fi MAICA TEREZA DE CALCUTA.
      • +1 (1 vot)    
        nu am uitat (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:51)

        gabriel [anonim] i-a raspuns lui HESS

        deloc nu am uitat, dar nu vreau sa mai dau si eu acum in ei...si-au luat-o oricum fara sa vrea............daca mi-ai citi toate postarile ai vazut ca i-as rade pe toti....
  • +9 (17 voturi)    
    Hmm (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:50)

    Dan [anonim]

    Ce spune Olteanu e ca daca ramanea Nica la Interne, PSD-ul fura alegerile. Dar aceste vorbe puse intr-o alta lumina cu ajutorul unor grupuri media, mai fraieresc cativa oameni.
  • +9 (13 voturi)    
    Eu as vedea putin mai astfel... (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:50)

    Marius [anonim]

    Lucrurile. Daca nu il dadeau la timp afara, Nica le "pregatea" intre timp terenul pt ca PSD sa aiba mai mutle voturi. Se poate merge si pe logica asta nu?
  • -8 (16 voturi)    
    noutate veche (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:51)

    gimini [utilizator]

    Asa, si? Trebuia continuat scandalul in decembrie, trebuia mers la Bruxelles. Trebuiau publicate probele. Bashinescu l-a arestat pe Voicu si din momentul ala toata lumea a facut mucles. Tipic pentru Romania si pentru romani, cel mai lash popor din lume.
    • -3 (7 voturi)    
      Tipic (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:04)

      filadel [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      Tu esti tipic pentru lasitatea romanilor.

      Ba tu!
    • -1 (5 voturi)    
      Nu stiu,dar.. (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:13)

      frankestain [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      ..din pacate ai dreptate.Si cred ca isi merita soarta.
  • +6 (8 voturi)    
    Hotii striga "Hotii"! (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:00)

    ionica [anonim]

    Cine zice ala este, ca magarul din poveste.
  • +6 (12 voturi)    
    Pai daca... (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:02)

    TUDOR30 [utilizator]

    Nu au cadre. Le-a fost propus sa nominalizeze un alt ministru. Dar din pacate (pentru ei sic!) nu au putut sa-l nominalizeze decat TOT pe NICA ori pe VOICU
    O zi buna
  • +5 (9 voturi)    
    Pai daca... (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:02)

    TUDOR30 [utilizator]

    Nu au cadre. Le-a fost propus sa nominalizeze un alt ministru. Dar din pacate (pentru ei sic!) nu au putut sa-l nominalizeze decat TOT pe NICA ori pe VOICU
    O zi buna
    • -6 (8 voturi)    
      puterea (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:23)

      valeriu [anonim] i-a raspuns lui TUDOR30

      Pana a veni PDL la putere , alegerile au fost castigate de opozitie.
      Vezi 1996 a castigat CDR si Emil, 2000 a castigat PSD si Iliescu, 2004 a castigat AD si Basescu.
      De atunci castiga numai PDL ( curios nu ?)
  • +4 (6 voturi)    
    :)) (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:08)

    cristi [anonim]

    Asta o spune cei care au ridicat la rand de arta fraudarea alegerilor. A fost care pe care. PDL-ul doar a reusit sa o faca mai cu succes decat comunistii ceilalti. Mare branza.
  • 0 (6 voturi)    
    Sunt toti o apa (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:11)

    Adi [anonim]

    Toti sunt identici, au acelesi model (PSD,PDL,PNL) ... sunt cumetri, cuscri, fini .... au firme impreuna etc.... asa ca nu va mai faceti iluzii ca va fi mai bine in tara asta cu cineva anume la conducere ....
  • +2 (4 voturi)    
    Incompetent (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:55)

    Marius [anonim]

    Dan Nica a fost dat afara pentru incompetenta fapt demonstrat chiar de persoana in cauza prin aparitiile tv de dupa demitere.
    Daca PSD l-ar fi tinut ascuns dupa alegeri poate mai aveau un pic de credibilitate in noile declaratii.
  • -2 (4 voturi)    
    frauda (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:23)

    POP VASILICA [anonim]

    Eu am inteles exact contrariul ! : Daca ramanea broscoiul, frauda ar fi fost garantata !
    Ar fi ajuns presul mogulilor in fruntea tarii, ajungea,apoi tase nspe case prias, apoi inemnitatul ajugea el la interne, medelin la diaspora, severin la ape (h2o = apa stricata la el ) etc.
  • +1 (1 vot)    
    Dan NICA ar fi permis fraudare pt. PSD (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:06)

    GoPo [anonim]

    Are dreptate, cu Dan NICA la Interne PSD-ul ar fi fraudat. Ce e greu de inteles?
  • 0 (0 voturi)    
    saracii de la PSD (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 1:16)

    I [utilizator]

    nici acum nu s-au impacat cu gandul ca au pierdut alegerile :))
    Ce sa-i faci. Nu se mai fura voturile ca pe vremea comunistilor...


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi