Cezar Preda: Trebuie sa eliminam imediat oamenii care creaza PDL imaginea de partid corupt si incompetent

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 20 mai 2010, 16:36 Actualitate | Politic

Deputatul democrat-liberal Cezar Preda este de parere ca PDL trebuie sa ii "elimine imediat" pe membrii formatiunii care aduc "imaginea jignitoare de partid corupt si incompetent". Cezar Preda spune ca PDL este format din cateva sute de mii de membri, "oameni cinstiti si responsabili" si s-a lansat in lupta politica criticand "coruptia generalizata a partidului stat, a PSD", potrivit Agerpres.
  • "Este inadmisibil si o mare jignire a aparea in ochii opiniei publice, a mass-media si a cetatenilor Romaniei ca un partid corupt si incompetent. Trebuie sa facem tot ce depinde de noi ca membri de partid ca aceasta anatema sa nu pice pe PDL si sa eliminam imediat oamenii care aduc acestui partid imaginea jignitoare de partid corupt si incompetent", a afirmat Cezar Preda.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2033 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    Eliminati (Joi, 20 mai 2010, 15:54)

    Costi [anonim]

    Eliminatil pe Mazare .
    • +4 (4 voturi)    
      hai (Joi, 20 mai 2010, 18:27)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Costi

      hai, mai ia o votca si culca-te la loc.
      • +2 (4 voturi)    
        sefu va zic eu cares (Joi, 20 mai 2010, 23:21)

        aia [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        inoculatul buldog bla-ga
        fecioara videana
        matroana elena
        spiridushul bercea-nul
        calugarul zeithan
        pokeristul vlad-esco
        nu mertia pierdut timpul cu ceilalti papa-gali
  • +5 (15 voturi)    
    incepeti cu presedintele Tineretului PDL (Joi, 20 mai 2010, 16:11)

    Samoila Dan [anonim]

    ..sper ca veti incepe cu presedintele Tineretului PDL, domnisoara Basescu, euro-parlamentar.
    • +3 (11 voturi)    
      Sa vezi ce de... (Joi, 20 mai 2010, 17:43)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Samoila Dan

      ...minusuri o sa-ti iei :). Nu ai inteles ca totul e acceptabil pana te iei de EBA....asta e de neacceptat...orice ar fi. Cum si-a tzuguiat ea buzele pline de silicon in Parlamentul European si a anuntat masurile guvernului roman inainte de a fi trimisa scrisoarea in mod oficial la FMI. Asta e...6 millioane de pensionari, 1.5 milioane de bugetari si familiile lor nu au "succesuri" ca donsoara...

      Vestea proasta e ca donsoara ar fi gestanta ... sper sa nu vrea si progenitura sa intre in politica ca ne-am nenorocit pe 100 de ani de acum incolo.
      • -4 (8 voturi)    
        na (Joi, 20 mai 2010, 18:28)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        uite ca ti-ai luat tu mai multe minusuri pentru cum gandesti.
        • -1 (1 vot)    
          D'aia... (Vineri, 21 mai 2010, 9:22)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

          ... nu am eu tabla verde pe casa ... de minusurile lor ... :)
  • -1 (11 voturi)    
    pai atunci trebuie sa plecati toti (Joi, 20 mai 2010, 16:13)

    nenea [anonim]

    cine a mai ramas in pdl care creeaza o imagine "buna" acolo? poate udrea, ea e cea mai buna
  • -1 (9 voturi)    
    Pai exact asta sunteti, incompetenti si corupti (Joi, 20 mai 2010, 16:23)

    Fane [anonim]

    Puteti sa va dati cu c...rul de pamand de mii de ori.
    Tot niste incapabili veti ramane.
    Cu Boc al vostru ati reusit sa duceti tara de rapa.
  • +2 (8 voturi)    
    . (Joi, 20 mai 2010, 16:28)

    jos_iliescu [anonim]

    Sa plece Eba, Udrea, Vicleanu si Berceanu, si binenteles incompetentul de Boc, ca habar n-are de economie.
    • +2 (8 voturi)    
      copiat si retransmis (Joi, 20 mai 2010, 17:47)

      radu [anonim] i-a raspuns lui jos_iliescu

      Un PPS primit pe net contine mult adevar si ne determina sa vedem ca framintari au fost mereu si modul cum au fost abordate. Omeneste vorbind curajul in comunism cind riscai sa ramii fara servici si sa fi anchetat de securitate a fost nebunesc .Cred ca omul a avut demnitate , a vazut corect problema si o vede corect si astazi.
      Prin 1980-83, lucram la Institutul de Marinã, actuala Academie Navalã “Mircea cel Bãtrân”. In Polonia începuserã mişcãrile sindicatului “Solidaritatea”. Situaţia din Polonia se înrãutãţea, dacã mã luam dupã ceea ce scria presa Comitetului Central al P.C.R. s-a hotãrât sã ajutãm Polonia, cedând fiecare dintre noi din raţia de ulei şi de zahãr la care aveam dreptul. Aşa cã m-am ridicat, nepoftit şi neîntrebat, dar şi de neoprit, şi am zis aşa
      “A fost cumva Polonia atacatã de NATO? Nu am auzit aşa ceva. S-a abãtut asupra Poloniei vreo catastrofã naturalã? Vreun cutremur, sau inundaţii? Nu am auzit aşa ceva? Atunci, de ce sã le dau eu din uleiul şi zahãrul care nu-mi ajung nici mie? Eu nu sunt de acord sã dau!”.
      Astãzi, mi se spune cã trebuie sã cedez din pensia mea, deoarece România este în crizã. Iar acuma când mi se spune chestia asta, cohorte de români, inclusiv beizadele prezidenţiale, îşi fac concediul pe Coasta de Azur sau îşi cumpãrã a ‘nşpea maşinã, sau vilã, sau poşetã d-aia de mi se-ncurcã degetele pe taste când vreau sã-i scriu numel . Mi se mai spun multe. Aşa cã eu mã ridic şi întreb: “Am contribuit eu cu ceva la intrarea României în crizã? Am cheltuit eu nesãbuit banii guvernamentali? Am organizat eu campanii electorale deşãnţate pentru care s-au cheltuit milioane de euro din banii publici? A fost România atacatã de cineva? S-a abãtut asupra României vreo catastrofã naturalã? Eu n-am auzit de aşa ceva. Aşa cã, eu nu sunt de acord sã mi se opreascã din raţia mea de bani”

      Sa plece Eba, Udrea, Vicleanu si Berceanu, si binenteles incompetentul de Boc, ca habar n-are de economie ,spume Jos Ilici si are dreptate .
    • +2 (4 voturi)    
      ai uitat.. (Joi, 20 mai 2010, 21:47)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui jos_iliescu

      Ai uitat de Blaga, Sulfina barbu, Prigoana.... si lista poate continua, mai simplu e sa ia un bilet de tramvai si sa treaca pe ala cine trebuie sa ramana,
  • -1 (3 voturi)    
    Ehe, si-a dat si el seama (Joi, 20 mai 2010, 16:46)

    vio [anonim]

    de ceea ce stia toata lumea.

    Dar e primul PDist care are curajul/calculul de a recunoaste.

    Dar, care or fi acei oameni? Pe nume, daca se poate.
    • -1 (1 vot)    
      Politica fara economie (Vineri, 21 mai 2010, 10:50)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui vio

      nu functioneaza si nici invers. Preda si-o fi dat seama de asta?

      Cum e mai convenabil ca economicul sa influenteze politicul sau invers?

      PSD si PNL sunt influentate de moguli.

      PDL inca nu are mogulii lui sa-l influenteze, insa politic, poate influenta aparitia unor noi moguli care, daca devin destul de mari, pot prelua controlul partidului.
  • +2 (4 voturi)    
    Corect! (Joi, 20 mai 2010, 17:02)

    adrian88000 [utilizator]

    Dar sa vedem cum veti trece la fapte. Si inca ceva.
    In administratiile locale geme de incompetenti. Stau linistiti pe salarii de la buget si nu fac nimic sau daca fac , reusesc doar sa incurce lucrurile.
    Aveti de unde da afara! Ce mai asteptati?
  • 0 (6 voturi)    
    Asta inseamna ca trebuie sa dispareti toti (Joi, 20 mai 2010, 17:03)

    Dispareti cu Totii [anonim]

    Dispareti cu totii.Sunteti corupti pana in maduva oaselor
  • -1 (3 voturi)    
    Asta inseamna ... (Joi, 20 mai 2010, 17:03)

    Sorin [anonim]

    ... Boc [mai rar asa incompetent!], Blaga [vezi afacerile lui ginerica], Berceanu, Videanu ...
  • -1 (3 voturi)    
    S-au lansat ... (Joi, 20 mai 2010, 17:04)

    Gigi [anonim]

    ... in lupta criticand coruptia generalizata a partidului stat PSD pe principiu..."ma nu mai furati atat sa ramana ceva si pentru noi cand venim".

    Oricum ... de retinut formularea ... "este inadmisibil si o mare jignire a aparea ... " Carevasazica problema lor nu e daca sunt sau nu corupti si incompetenti ci modul cum "apar", adica imaginea...daca mai avea cineva vreun dubiu sper sa si-l fi lamurit cu aceasta ocazie ....

    Cat despre "eliminarea" membrilor care cad intr-una din cele doua categorii ... ati putea incepe cu Guvernul ... daca coruptia e mai greu de dovedit ... incompetenta o vedem din Nov 2008 incoace. Ba la unii de prin anii 90 (Berceanu de exemplu).

    Hai ca am rezolvat si problema asta printr-o declaratie politica...aferim coane Preda!
  • -1 (5 voturi)    
    Pai ramaneti fara membri dle Preda... (Joi, 20 mai 2010, 17:06)

    bgd [utilizator]

    De la 30 si ceva % ajungeti la 2% in parlament. E valabil si pt celelalte partide...
    Ca sa reusim sa ne miscam trebuie sa va scoatem pe toti din Parlament. Dar asa ceva e utopic...pt ca romanul nostru, chiar si cu sistemul de vot uninominal, tot partide voteaza...si nu oameni cum ar trebui.
    Daca din cei 3-4-5 candidati dintr-un colegiu romanii l-au vota pe cel mai corect,pe cel mai cinstit, fara a lua in calcul partidul din care face parte...sun singur ca in maxim 12 ani am curata Parlamentul.
    Dar nu e cazul...
  • +2 (6 voturi)    
    interesant ! (Joi, 20 mai 2010, 17:07)

    piratull [anonim]

    pai si ce faceti? va desfintati?
  • +2 (2 voturi)    
    ura si la gara! (Joi, 20 mai 2010, 17:08)

    stalker [utilizator]

    Bravo, ura!, la mai mare! Si pe cind cineva care sa si faca ceva? Ca doar de vorbe ne-am cam saturat.
  • +1 (5 voturi)    
    ??? (Joi, 20 mai 2010, 17:09)

    Observer [anonim]

    Si cine mai finantzeaza partidul? Cei cinstitzi n-au bani.
  • -1 (5 voturi)    
    pai (Joi, 20 mai 2010, 17:11)

    bango [anonim]

    nea preda, cine stinge atunci lumina?
  • -1 (3 voturi)    
    Se mai scapa de concurenta (Joi, 20 mai 2010, 17:12)

    IonVasile [utilizator]

    Un pic mai sus e un articol cu Blaga si ginere-su.
    Se prognozeaza ceva, voi nu credeti? :)

    Ce-am ajuns.
  • -1 (3 voturi)    
    Bine zis! (Joi, 20 mai 2010, 17:21)

    Jay [anonim]

    Domnu' Preda, bine ati zis-o!
    Incepeti deci cu dumneavoastra. Pai ce altceva sunteti decat un "partid corupt si incompetent". Nesimtirea a ajuns asa de mare incat nici macar nu va mai dati seama ce spuneti. Este uluitor cum toti gasiti vinovati pe altii decat pe voi. Lasati altora "placerea" de a vedea fatza dvs incruntata si agresiva. Nu trebuie sa fii Mama Omida sa ghicesti ca in afara de furat nu stiti nimic altceva (vezi mai sus - Blaga - buldogul democratiei). De ce oare suntem noi blestemati sa platim prostia voastra...
    Noi si copii nostri....
    Succesuri la harakiri!
  • -1 (3 voturi)    
    Adica toti !!! In frunte cu Marinelu'... (Joi, 20 mai 2010, 17:23)

    Jos Ilici [anonim]

    Si BOC ultimul ca-i cel mai competent dintre voi mai baieti...
  • -1 (1 vot)    
    parlament bananier (Joi, 20 mai 2010, 17:30)

    junglebox [anonim]

    Cum lipsiti voi fara rusine , parlamentarilor de orice culoare politica, de la sedinte chiar nu inteleg!
    Mai nou, am observat ca, si in comisile permanente, atunci cand se dezbat legi importante, va trimiteti colegii sa va tina locul cand chiuliti, desi sunt pe dinafara despre ce se discuta!
    Ce ar fi ca si doctorul chirurg cand va duceti voi la el
    sa ii ceara anestezistului sa ii tina locul, profesorul de chimie sa ii ceara celui de muzica sa ii tina locul in mod repetat iar SMURD sa chiuleasca si ei cand va accidentati!
  • -1 (1 vot)    
    i-am ciuruit (Joi, 20 mai 2010, 18:17)

    paxman [anonim]

    De eliminat ii eliminati voi dar ei nu vor iesi din politica. Se vor duce pe la psd :)
  • 0 (4 voturi)    
    masuri radicale (Joi, 20 mai 2010, 18:31)

    radicalul [anonim]

    PDL trebuie desfiintat. Numai asa va scapa de imaginea unui partid corupt.
  • +1 (3 voturi)    
    da (Joi, 20 mai 2010, 18:31)

    MirceaA [utilizator]

    a inceput Base curatenia. Vrea sa scape de Blaga, Berceanu si Videanu si bine face.
    • -1 (1 vot)    
      curatenia (Vineri, 21 mai 2010, 12:27)

      baseasca aia mica [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      nu cu Blaga sa inceapa ci cu el insusi!!!
  • -1 (1 vot)    
    Eliminati-i o data, Dle Preda.... (Joi, 20 mai 2010, 18:54)

    lili [anonim]

    De ce nu-i eliminati, Dle Preda ??!! Cum e posibil sa auziti si sa stati pasivi la scaderea credibilitatii PDL, fara sa actionati??!! Dle Preda, pana nu e prea tarziu , faceti ceva, altfel PDL va dispare de pe scena politica si la urmatoarele alegeri nici in parlament nu mai intrati !!! Si nu pentru ceea ce faceti acum, ci pentru ceea ce nu ati facut!!!! FACETI CEVA !!!! Altfel, veti ramane in istoria recenta a Romaniei ca partidul care a bagat Romania in FALIMENT in 2010 !!!!
  • 0 (4 voturi)    
    Hahahaha (Joi, 20 mai 2010, 19:03)

    Tiberiu [anonim]

    Iar cliseul cu imaginea. Adica hai sa eliminam din PDL pe oamenii care-i creaza o imagine de partid corupt si incompetent si sa-i lasam in partid pe coruptii si incompetentii care nu afecteaza imaginea(care stiu sa se ascunda).
  • 0 (4 voturi)    
    s-au spalat bani publici pentru campanii (Joi, 20 mai 2010, 19:23)

    Gogu [anonim]

    Nu o sa dea afara pe nimeni. Pentru campaniile Ebei si a lui Base s-au spalat la greu bani publici. Banii au trecut priin multe miini ca sa se poata da 50 de lei la murilorul de rind.
    • 0 (4 voturi)    
      Eliminati-l (Joi, 20 mai 2010, 19:54)

      voda.tepes [utilizator] i-a raspuns lui Gogu

      pe Bogdan Alexandru Dragoi, Secretar de Stat in Ministerul Finantelor Publice. Il cunoasteti? Nuuu? EL este unul dintre cei care aduce bani frumosi la partid! De unde? Din contractele finantate din fonduri europene pe care le aranjeaza impreuna cu unii dintre subalternii sai.
      Hai sa vedem daca aveti curaj sa-l maziliti.
  • -1 (1 vot)    
    eliminare ? (Joi, 20 mai 2010, 19:57)

    elimedia [anonim]

    "Trebuie sa eliminam imediat oamenii care creaza PDL imaginea de partid corupt si incompetent "
    ----
    Bun, dar daca eu consider ca sunteti un partid corupt, vorbesc cu amicii mei despre asta si le demonstrez ca PDL are o imagine de partid corupt si mai ales incompetent, reusind sa ii conving ma veti elimina ? :)
  • 0 (2 voturi)    
    corect! (Joi, 20 mai 2010, 20:17)

    constantin [anonim]

    propuneri concrete:

    1. Elena Udrea
    2. Adrian Videanu
    3. Vasile Blaga
    4. Boc sa ramana in functie 6 luni sa implementeze masurile anticriza si ulterior -> sut in posterior, trimis la Cluj sau rezervatia de zimbri.

    Basescu in esalonul II pe functie de presedinte al partidului onorific (idem Iliescu)
  • -1 (1 vot)    
    Mai aveti un exemplar la Min Mediului (Joi, 20 mai 2010, 21:17)

    curat [anonim]

    ..e unul cotosman..cica mare secretar de stat...un fost porcar ingamfat....
  • -1 (1 vot)    
    Stai bland , nea Preda ! (Joi, 20 mai 2010, 21:38)

    ionamaru [utilizator]

    ...mata nu citisi cam ce " cinstiti " sunt " cei mari " : Blaga ,Videanu ,Berceanu ... Pred...( au ,ma luat gura pe...! )
    ..as vrea sa o vad si pe asta ? ..m_ai facut sa rad !
  • -1 (1 vot)    
    da (Joi, 20 mai 2010, 22:15)

    ana [anonim]

    Mi se pare firesc. Imaginea partidului trebuie gestionata cu grija si evitate riscurile pe care le implica prezenta unor persoane incompetente.
  • -1 (1 vot)    
    minusuri (Joi, 20 mai 2010, 22:38)

    curiosul [anonim]

    mai sa fie.... numai minusuri peste tot!!!!!.....oare cine nu e de acord si de ce?????
  • -1 (1 vot)    
    Să vă fie gura aurită, dle Preda! (Joi, 20 mai 2010, 22:45)

    Bolsevicul [utilizator]

    La sfârşit, fac eu cinste: vin cu Trabantul şi vă duc pe toţi cei rămaşi la iarbă verde. În spate punem berea, să nu rămână spaţiul nefolosit.
  • -1 (1 vot)    
    pai sa vedem (Joi, 20 mai 2010, 23:49)

    pablo [anonim]

    videanu, blaga, boc, udrea, cezar preda, berceanu, cam toata lumea daca stam sa ne gandim
  • +2 (2 voturi)    
    A trecut ceasul al doisprezecelea (Vineri, 21 mai 2010, 8:35)

    hotnewsfil [utilizator]

    Romanii, "dresati", de secole, sa traiasca in saracie (cei nai multi), ar suporta mai usor asprimea vremurilor de azi daca ar vedea ca cei ce ii conduc se preocupa in principal de instalarea echitatii, dreptatii, ordinei, sigurantei, prin faptele politicienilor si ale guvernantilor, nu numai prin fluviile de vorbe inselatoare, diversioniste.
    In speta, premierul Boc trebue ca, odata cu legiferarea masurilor de austeritate pentru populatia saraca, sa legifereze si masurile detaliate, intr-o forma clara, aplicabila imediat, privind atacarea evaziunii fiscale si a coruptiei, a verificarii marilor averi ilicite, facute pe seama bugetului national si prin spolierea avutiei tarii.
    Fara luarea "pe loc" a unor asemenea masuri drastice, populatia saraca va considera ca este dusa fortat la taiere (degradare fizica si morala) si de acasta data, acum de catre guvernul Boc.
    Daca cei ajunsi in fruntea tarii, cei mai multi "ilicit", nu-si aplica imediat masuri de austeritete, daca nu accepta sa intoarca populatiei o parte din banii pe care i-au "subtilizat" cu acte in regula, poporul va iesi din letargia in care zace de frica in care a fost dresat de comunismul dictatorial, va deveni violent, va exploda mamaliga. Populatia va ajunge la disperare, ii va matura de pe fata pamantului pe politicienii hoti si mincinosi care au pacalit-o douazeci de ani, cu promisiuni mincinoase, sa ii aduca succesiv in frunte bucatelor tarii.
    Politicienii au dovedit, intr-o majoritate cvasi-totala, ca vaneaza salbatic sa puna mana pe putere, fiind nscaunati chiar de catre victima, de catre poporul ibselat la alegeri, numai si numai ca ei sa poata fura, sa se imbogateasca rapid, sa isi satisfaca setea de putere.
    Populatia si-a luat pe cap, prin decizia votului ei "democratic", pe cei mai mari mincinosi, mai hulpavi hoti.
    Demascarea de catre societatea civila,a acestor mizerabili concetateni, ce vor sa parvina prin minciuni, prin inselatorii, este calificata de catre protagonistii hotiei, a fi inst
    • -1 (1 vot)    
      O singura... (Vineri, 21 mai 2010, 9:19)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      ...intrebare: Ce l-a oprit pe Boc si Basescu cu al lor guvern sa faca asta incepand cu Nov 2008? Si sa nu mi-o "servesti" pe aia cu "pai erau in guvern cu PSD-ul" ca nu le-am bagat eu PSD-ul in guvern....a fost "visul implinit" al domnului Basescu.

      Raspunsul la intrebare e destul de simplu ... ceea ce il va opri si de acum incolo! Hotia e politica de stat iar cancerul e generalizat. Iti trebuie, vorba lui Nastase, o cantitate mare de oua ca sa te iei la tranta cu "sistemul"....nu mai bine taiem niste pensii si salarii si atat?
  • +1 (1 vot)    
    .... (Vineri, 21 mai 2010, 10:22)

    so_what [anonim]

    suntem in mare masura cu aprecieriile facute de dnul preda, dar eu propun sa nu-i eliminam ci sa-i dirijam spre partidele in care s-ar regasi mai usor, adica PSD si PNL
  • -1 (1 vot)    
    comedie grotesca (Vineri, 21 mai 2010, 11:15)

    larisa [anonim]

    Atitudinea asa-zis ,,critica,, din partea unor pdl-isti,se inscrie in comedia grotesca cu titlul ,,HAI SA-I PROSTIM
    PE PROSTI,,.Toate criticile aduse politicii guvernului portocaliu,condus de basescu,care decide tot absolut,numai cine nu vrea nu vede ,sunt niste perdele de fum ,pt. a cauta sa atenueze perceptia negativa privind politica dezastruoasa ,de genocid practicata de aceasta clica.Incetati sa mai prostiti pe fraieri,nu va mai crede nimeni.
  • -1 (1 vot)    
    lasati-ne in pace (Vineri, 21 mai 2010, 12:58)

    basti bai bibi [anonim]

    Hai bre nea bibi ca nu te cred.PDL ne-a spus noua adevarul??? Du-te bea o votca si te culca vorba lui Mircea //., ca ne-am lamurit deja si nu mai avem nevoie de alde tine care i-a votat pe //. astia portocalii -cei mai prosti dintre cei prosti.Nu mi-e rusine nici cu ceilalti dar astia pun capac, atat din punct de vedere coruptie cat si din punct de vedere tupeu,aroganta si nerusinare. //. ! Sa dea Domnu sa-i vad pe toti traind din 300 lei pe luna si cu averile duse Asa sa ne-ajute Dumnezeu.(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    mai mult de atat (Vineri, 21 mai 2010, 13:12)

    mihalciuc [anonim]

    Ar trebui sa eliminam mai multi oameni politici. Sunt prea multi pentru o tara asa de mica. Era bine daca se scadea numarul de parlamentari deputati pentru ca ne costa prea mult sa ii avem 355
  • 0 (2 voturi)    
    rezulta partid fara membri (Vineri, 21 mai 2010, 13:36)

    absinth [anonim]

    Si cati veti mai ramane in PDL?!
  • 0 (2 voturi)    
    PDL este partidul conducator!!! (Vineri, 21 mai 2010, 13:43)

    bibi [anonim]

    Cezar Preda spune el ce spune, insa nu cred ca asta ar fi singura solutie!!! PDL este un partid care a pus punctu pe i, care a spus poporului adevarul, care incearca sa reformeze statul, si care incearca sa repare greseliile celor dinaintea lor!!!
  • 0 (0 voturi)    
    nasol... (Vineri, 21 mai 2010, 16:26)

    mihai [anonim]

    cine mai ramane in partidul asta nenorocit?
  • 0 (0 voturi)    
    eliminati hotia (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:53)

    romanica [anonim]

    O sa se schimbe acum lucrurile in Romania! Multumim BAsescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Prea Tarziu (Luni, 24 mai 2010, 11:28)

    M Andrei [anonim]

    La urmatoarele alegeri zburati toti politicienii daca nu imi fac valiza si plec unde ma descurc.
  • 0 (0 voturi)    
    Nevinovati? (Marţi, 25 mai 2010, 11:59)

    secuiu [anonim]

    Toti suntem vinovati pentru ca l-am votat pe Iliescu de atatea ori,pentru ca ne-a fost vanduta tara, iar noi dam toata vina pe Boc , pentru ca nu boicotam o justitie corupta singura responsabila de dezastrul tarii,pentru ca suntem impartiti in tabere,si, nu in ultimul rand, pentru ca l-am asasinat pe Ceausescu in ziua de Craciun.Toti suntem tematori,hotiicare s-au imbogatit dupa asa zisa revolutie si beizadelele lor,sunt mai periculosi pentru noi decat securitatea lui Ceausescu. Toti hotii, din toate partidele, pot fi pusi la punct, numai de o justitie dreapta, care sa raspunda in fata legii de ceea ce face.
  • 0 (0 voturi)    
    lol (Marţi, 25 mai 2010, 15:25)

    bog [anonim]

    "Trebuie sa eliminam imediat oamenii care creaza PDL imaginea de partid corupt si incompetent "

    pai .. mai ramane careva?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi